Hore
Fórum » Digitálne zrkadlovky
 

Machula na fotkach Canon EOS 650D

wardo
wardo 2012-10-18 10:46:50+02
Ahojte,
chcel by som Vas poprosit o radu. Kupil som si Canon EOS 650 s kit objektivom 18-55
Je to moja prva zrkadlovka. Vsetko bolo v poriadku, az na to, ze zo dna na den sa mi na fotkach objavila skvrna a netusim z coho moze byt.

Vedel by mi prosim Vas niekto poradit, co to moze byt? Prikladam par fotiek... Prve dve su pred vyskytom chyby a ostatne s nou. Neskladal som objektiv, pozeral som ho, ale nevidim na nom ziadny skrabanec, ani spinu. Skusal som ho vycistit, ale vobec nic nepomaha...

https://picasaweb.google.com/115268503353601394495/ChybaNaFotkach?authuser=0&authkey=Gv1sRgCOHVtsf3lfGAlAE&feat=directlink

Velmi pekne Vam dakujem za kazdu radu a pomoc.
 
KESKOSENI
2012-10-19 09:04:28+02
príspevok od: zino
Galériu som videl. Fotografie máš naozaj pekné. Inak vôbec nejde o to či si otrokom svojich vecí alebo nie. Ja som len na svoju techniku puntičkár a snažím sa ju udržiavať v čo najlepšom stave. Nemyslím si, že by som bol tomu otrokom, práve naopak, je to záľuba o ktorú sa starám! Pretože jednoducho chcem...
ok,kazdy sme iny...)
 
KESKOSENI
 
Miso_s
2012-10-19 09:11:08+02
Mať techniku v dobrom (alebo v rámci možností čo možno najlepšom) stave je podľa mňa základ. Už len tým, že keď je prvotný výstup "čistý", tak sa s ním lepšie pracuje ďalej. Tu snáď nie je o čom... A nie iba pri fotení.
 
marcus_labeo
2012-10-19 10:02:21+02
príspevok od: wardo
Ahojte,
chcel by som Vas poprosit o radu. Kupil som si Canon EOS 650 s kit objektivom 18-55
Je to moja prva zrkadlovka. Vsetko bolo v poriadku, az na to, ze zo dna na den sa mi na fotkach objavila skvrna a netusim z coho moze byt.

Vedel by mi prosim Vas niekto poradit, co to moze byt? Prikladam par fotiek... Prve dve su pred vyskytom chyby a ostatne s nou. Neskladal som objektiv, pozeral som ho, ale nevidim na nom ziadny skrabanec, ani spinu. Skusal som ho vycistit, ale vobec nic nepomaha...