Hore

Fórum » Digitálne zrkadlovky
 

canon zrkadlovka+objektiv do 2 400e pre architekturu a interiery

novko
novko 2017-01-14 19:58:26+01
Prosim o radu a nazory. Chcem kupit zrkadlovku canon s objektivom spolu do 2 400eur.
Priorita c.1 je co najsirokouhlejsi pre fotenie architektury a interierov.
Druha priorita je kvalitne video na filmovanie rodiny, deti
Tretia priorita - vhodny na cestovanie
Je niekto kto sa vyzna v canon fotakoch a vedel by napisat aky typ fotaku s akym typom objektivu by bol najvhodnejsi na tieto veci a v tejto sume?
Diky
 
Roman Point
2017-01-16 20:23:54+01
Ja som sa pýtal hlavne preto že som si prešiel xy modelmi a aj teraz fotim súčasne na Apsc ( naj obrazovo aký canon vyrobil ) a FF ( s najlepším ISO performance momentálne a prekoná ho asi iba 6D2 ak príde ) a na iso 100-200 rozdiel naozaj nevidím a to dosť kontrolujem fotky.. Sklo mám na apsc obyčajné 10-18 ktoré však prekvapilo kresbou od rohu po roh a nepotešilo zvladanim protisvetla a ff v kombinácii s naj základným širokým zoomom od canonu 16-35f4L IS ( naj čo sa týka ostrosti od rohu po roh, prenosu detailov a kontrastu, nie svetelnosti )
Preto ma to zmiatlo čo si napísal.. Lebo ja som nič nepostrehol dokonca do ISO 3200 sú tie výsledky aj s apsc snímačom excelentné.
Ale ďakujem za vysvetlenie ako si to vlastne mal namysli
 
Roman Point
2017-01-16 20:24:50+01
príspevok od: Hakuna Matata
Ako by som Ti to...
Faktor velkosti snimaca je svina. Ja sam fotim na APSC (a dovolim si tvrdit, ze nieco o foteni interierov mam za sebou). Bud mas brutalny snimac v kombinacii s perfektnym sklom a potom Ti postprocessing vyznamne neznizi vyslednu kvalitu obrazku. Alebo mas "bezny" snimac v kombinacii s "beznym" sklom (co je napriklad moj pripad) a potom Ta dokaze celkom slusne nasrdit co dokaze alebo skor nedokaze s tvojimi fotkami porobit Lightroom. Napriklad ja disponujem objektivom Nikkor 10-24 (DX formát, je to to najširšie, čo Nikon vyraba). Ked porovnam kvalitu vystupu z tohto skla s vysledkom, ktory ponuka NIkkor 14-24 (FX), tak to je ako porovnavat traktor a raketoplan. Ano, da sa pouzit kombinacia APSC telo (povedzme s 24 MPx) + FX sklo, avsak sirokouhlost FX skla (o ktoru primarne pri interieroch ide) sa dramaticky znizuje, takze napriklad kvoli tomu tvrdim, ze s APSC vela vodi nenamutis - teda, pokial sa mame bavit o vyssej kvalite.
Pointa je ale v inom. Zadavatel temy polozil otazku, na ktoru som zareagoval protiotazkou, ze zalezi na pozadovaj kvalite vystupu. Ak ide o realitneho maklera, ktory si pracovne foti interiery, potom mu je samozrejme FF zbytocny (APSC bude bohato postacovat). Lenze ak chce fotit interiery na vyssej urovni (napriklad kvoli printu na vacsi rozmer), potom entry-level rovna sa FF s klasickym/zoomovaci sklom, o nieco vyssiu profesionalitu poskytne FF + T/S a ked chcem ist este vyssie existuju aj ine formaty a znacky, ktore nespominam kvoli deklarovanemu limitu 2400 €. Prioritou fotenia interieru je technicka kvalita fotky (linie, zvladnutie silnych kontrastov, kompozicia atd.), umelecky dojem je sekundarny parameter. A na dosiahnutie technickej kvality jednoducho kombinacia APSC a DX objektivov nepostacuje (v pripade zn. Nikon to plati 100% a zn. Canon na tom nie je nijako lepsie). Zial, doteraz tu nikde nevidim reakciu zadavatela otazky, o akej kvalite ma predstavu. A to je klucove. To iba dosvedcuje, ze ludia si kupuju fototechniku na zaklade cudnych myslienkovych pochodov. Ale prechadzame si tym vsetci... Ja som tiez napr. kedysi netusil, ze existuje zn. Sinar. Lenze ked nevieme, o akej pozadovanej kvalite sa bavime, je uplne zbytocne meditovat nad porovnavanim ceny zoomu s T/S a pod.
Tým končím, tvá Máňo
To bola odpoveď tebe len nejak môj koment nešiel ako reakcia ale len tak sa vložil kde bolo voľno.
 
novko
2017-01-20 22:00:06+01
príspevok od: Hakuna Matata
Ako by som Ti to...
Faktor velkosti snimaca je svina. Ja sam fotim na APSC (a dovolim si tvrdit, ze nieco o foteni interierov mam za sebou). Bud mas brutalny snimac v kombinacii s perfektnym sklom a potom Ti postprocessing vyznamne neznizi vyslednu kvalitu obrazku. Alebo mas "bezny" snimac v kombinacii s "beznym" sklom (co je napriklad moj pripad) a potom Ta dokaze celkom slusne nasrdit co dokaze alebo skor nedokaze s tvojimi fotkami porobit Lightroom. Napriklad ja disponujem objektivom Nikkor 10-24 (DX formát, je to to najširšie, čo Nikon vyraba). Ked porovnam kvalitu vystupu z tohto skla s vysledkom, ktory ponuka NIkkor 14-24 (FX), tak to je ako porovnavat traktor a raketoplan. Ano, da sa pouzit kombinacia APSC telo (povedzme s 24 MPx) + FX sklo, avsak sirokouhlost FX skla (o ktoru primarne pri interieroch ide) sa dramaticky znizuje, takze napriklad kvoli tomu tvrdim, ze s APSC vela vodi nenamutis - teda, pokial sa mame bavit o vyssej kvalite.
Pointa je ale v inom. Zadavatel temy polozil otazku, na ktoru som zareagoval protiotazkou, ze zalezi na pozadovaj kvalite vystupu. Ak ide o realitneho maklera, ktory si pracovne foti interiery, potom mu je samozrejme FF zbytocny (APSC bude bohato postacovat). Lenze ak chce fotit interiery na vyssej urovni (napriklad kvoli printu na vacsi rozmer), potom entry-level rovna sa FF s klasickym/zoomovaci sklom, o nieco vyssiu profesionalitu poskytne FF + T/S a ked chcem ist este vyssie existuju aj ine formaty a znacky, ktore nespominam kvoli deklarovanemu limitu 2400 €. Prioritou fotenia interieru je technicka kvalita fotky (linie, zvladnutie silnych kontrastov, kompozicia atd.), umelecky dojem je sekundarny parameter. A na dosiahnutie technickej kvality jednoducho kombinacia APSC a DX objektivov nepostacuje (v pripade zn. Nikon to plati 100% a zn. Canon na tom nie je nijako lepsie). Zial, doteraz tu nikde nevidim reakciu zadavatela otazky, o akej kvalite ma predstavu. A to je klucove. To iba dosvedcuje, ze ludia si kupuju fototechniku na zaklade cudnych myslienkovych pochodov. Ale prechadzame si tym vsetci... Ja som tiez napr. kedysi netusil, ze existuje zn. Sinar. Lenze ked nevieme, o akej pozadovanej kvalite sa bavime, je uplne zbytocne meditovat nad porovnavanim ceny zoomu s T/S a pod.
Tým končím, tvá Máňo
zdravim,
z inej znacky co konkretne by si odporucil?
 
novko
2017-01-20 23:18:55+01
príspevok od: Hakuna Matata
Ako by som Ti to...
Faktor velkosti snimaca je svina. Ja sam fotim na APSC (a dovolim si tvrdit, ze nieco o foteni interierov mam za sebou). Bud mas brutalny snimac v kombinacii s perfektnym sklom a potom Ti postprocessing vyznamne neznizi vyslednu kvalitu obrazku. Alebo mas "bezny" snimac v kombinacii s "beznym" sklom (co je napriklad moj pripad) a potom Ta dokaze celkom slusne nasrdit co dokaze alebo skor nedokaze s tvojimi fotkami porobit Lightroom. Napriklad ja disponujem objektivom Nikkor 10-24 (DX formát, je to to najširšie, čo Nikon vyraba). Ked porovnam kvalitu vystupu z tohto skla s vysledkom, ktory ponuka NIkkor 14-24 (FX), tak to je ako porovnavat traktor a raketoplan. Ano, da sa pouzit kombinacia APSC telo (povedzme s 24 MPx) + FX sklo, avsak sirokouhlost FX skla (o ktoru primarne pri interieroch ide) sa dramaticky znizuje, takze napriklad kvoli tomu tvrdim, ze s APSC vela vodi nenamutis - teda, pokial sa mame bavit o vyssej kvalite.
Pointa je ale v inom. Zadavatel temy polozil otazku, na ktoru som zareagoval protiotazkou, ze zalezi na pozadovaj kvalite vystupu. Ak ide o realitneho maklera, ktory si pracovne foti interiery, potom mu je samozrejme FF zbytocny (APSC bude bohato postacovat). Lenze ak chce fotit interiery na vyssej urovni (napriklad kvoli printu na vacsi rozmer), potom entry-level rovna sa FF s klasickym/zoomovaci sklom, o nieco vyssiu profesionalitu poskytne FF + T/S a ked chcem ist este vyssie existuju aj ine formaty a znacky, ktore nespominam kvoli deklarovanemu limitu 2400 €. Prioritou fotenia interieru je technicka kvalita fotky (linie, zvladnutie silnych kontrastov, kompozicia atd.), umelecky dojem je sekundarny parameter. A na dosiahnutie technickej kvality jednoducho kombinacia APSC a DX objektivov nepostacuje (v pripade zn. Nikon to plati 100% a zn. Canon na tom nie je nijako lepsie). Zial, doteraz tu nikde nevidim reakciu zadavatela otazky, o akej kvalite ma predstavu. A to je klucove. To iba dosvedcuje, ze ludia si kupuju fototechniku na zaklade cudnych myslienkovych pochodov. Ale prechadzame si tym vsetci... Ja som tiez napr. kedysi netusil, ze existuje zn. Sinar. Lenze ked nevieme, o akej pozadovanej kvalite sa bavime, je uplne zbytocne meditovat nad porovnavanim ceny zoomu s T/S a pod.
Tým končím, tvá Máňo
daj prosim ta konkretnu kombinaciu FF + klasicke zoomovacie sklo ako pises ... aj ked je to nad rozpocet, diky
 
novko
2017-01-21 11:16:30+01
príspevok od: Hakuna Matata
Ako by som Ti to...
Faktor velkosti snimaca je svina. Ja sam fotim na APSC (a dovolim si tvrdit, ze nieco o foteni interierov mam za sebou). Bud mas brutalny snimac v kombinacii s perfektnym sklom a potom Ti postprocessing vyznamne neznizi vyslednu kvalitu obrazku. Alebo mas "bezny" snimac v kombinacii s "beznym" sklom (co je napriklad moj pripad) a potom Ta dokaze celkom slusne nasrdit co dokaze alebo skor nedokaze s tvojimi fotkami porobit Lightroom. Napriklad ja disponujem objektivom Nikkor 10-24 (DX formát, je to to najširšie, čo Nikon vyraba). Ked porovnam kvalitu vystupu z tohto skla s vysledkom, ktory ponuka NIkkor 14-24 (FX), tak to je ako porovnavat traktor a raketoplan. Ano, da sa pouzit kombinacia APSC telo (povedzme s 24 MPx) + FX sklo, avsak sirokouhlost FX skla (o ktoru primarne pri interieroch ide) sa dramaticky znizuje, takze napriklad kvoli tomu tvrdim, ze s APSC vela vodi nenamutis - teda, pokial sa mame bavit o vyssej kvalite.
Pointa je ale v inom. Zadavatel temy polozil otazku, na ktoru som zareagoval protiotazkou, ze zalezi na pozadovaj kvalite vystupu. Ak ide o realitneho maklera, ktory si pracovne foti interiery, potom mu je samozrejme FF zbytocny (APSC bude bohato postacovat). Lenze ak chce fotit interiery na vyssej urovni (napriklad kvoli printu na vacsi rozmer), potom entry-level rovna sa FF s klasickym/zoomovaci sklom, o nieco vyssiu profesionalitu poskytne FF + T/S a ked chcem ist este vyssie existuju aj ine formaty a znacky, ktore nespominam kvoli deklarovanemu limitu 2400 €. Prioritou fotenia interieru je technicka kvalita fotky (linie, zvladnutie silnych kontrastov, kompozicia atd.), umelecky dojem je sekundarny parameter. A na dosiahnutie technickej kvality jednoducho kombinacia APSC a DX objektivov nepostacuje (v pripade zn. Nikon to plati 100% a zn. Canon na tom nie je nijako lepsie). Zial, doteraz tu nikde nevidim reakciu zadavatela otazky, o akej kvalite ma predstavu. A to je klucove. To iba dosvedcuje, ze ludia si kupuju fototechniku na zaklade cudnych myslienkovych pochodov. Ale prechadzame si tym vsetci... Ja som tiez napr. kedysi netusil, ze existuje zn. Sinar. Lenze ked nevieme, o akej pozadovanej kvalite sa bavime, je uplne zbytocne meditovat nad porovnavanim ceny zoomu s T/S a pod.
Tým končím, tvá Máňo
Mozes prosim ta dat konkretny typ na variantu ako pises FF s klasickym/zoomovaci sklom? Aj ked je to nad rozpocet, diky
 
novko
2017-01-21 11:20:44+01
Hakuna Matata - mozes dat prosim ta konkretny typ na taku variantu ako pises FF s klasickym/zoomovaci sklom - aj ked je to nad rozpocet, diky
 
blahoslav J B Art
2017-01-21 12:45:28+01
príspevok od: novko
Hakuna Matata - mozes dat prosim ta konkretny typ na taku variantu ako pises FF s klasickym/zoomovaci sklom - aj ked je to nad rozpocet, diky
skus najskor odpovedat na jeho otazky, potom ti moze poradit:

- si realitny makler, ktory si pracovne foti interiery?
potom ti je samozrejme FF zbytocny (APSC bude bohato postacovat)
- chces fotit interiery na vyssej urovni (napriklad kvoli printu na vacsi rozmer)?
potom entry-level rovna sa FF s klasickym/zoomovaci sklom
o nieco vyssiu profesionalitu poskytne FF + T/S

- doteraz tu nikde nevidim reakciu zadavatela otazky, o akej kvalite ma predstavu?
A to je klucove.
 
Strana 2 z 2
 





Inzercia
  • ()
     
  • ()
     
  • ()
     
  • ()
     
  • ()