Hore
Fórum » Digitálne zrkadlovky
 

Problém s fotoaparátom Olymus E-520

paldixy
2019-05-14 00:10:25+02
Priatelia E-phota. Vyskytol sa mi takíto problém. Chcel som fotografovať svoje obľúbené témy- väčšinou je to príroda , resp makro snímky a používam fotoaparát E-520. Mal som nasadený makro objektív Zuiko 35/3,5 makro. Urobil som 2 snímky, ale niečo sa mi nezdálo. Išiel som fotiť jednu informačnú tabuľu a prestalo fungovať ostrenie pri clone 5,6. proste snažil sa zaostriť , ale zelený bod vľavo hore vo foťáku len blikal/ nezaostrené. Skúsil som vybrať iný segment P, to isté. To isté aj pri prepnutí na Live displej. Pri zaostrovaní sa mi na displeji vpravo hore uvidel H-AF, čo neviem čo to znamená. Tak isto pri C-AF. Predpokladal som, že mám chybný objektív. Avšak doma som nasadil ďalší objektív a všetko sa opakovalo. Jednoducho nefotí. Z toho vyplynulo, že objektívy budú v poriadku a chyba, neviem aká je vo foťáku. Má nacvakaných len čosi okolo 19.000 expozícii. Ak je ktosi technicky zdatný môže mi pomôcť vysvetliť príčinu tohoto problému ??
 
bonifacko
2019-05-14 08:17:20+02
Čas na výmenu. Oprava tejto vykopavky bude kontraproduktívna.
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2019-05-14 08:37:44+02
Najprv vyskusaj ocistit kontakty bajonetu na fotaku aj objektivoch.
 
jarinosk
2019-05-14 08:53:20+02
V živém náhledu si můžete zvolit ze tří dostupných systémů AF. Nastavení [LIVE VIEW AF MODE] určuje kdy a jak bude provedeno zaostření:
IMAGER AF(výchozí nastavení)
AF SENSOR
HYBRID AF (H-AF)
Nejnovější informace o objektivech Olympus kompatibilních se systémem Imager AF najdete na stránkách Olypmus. Při použití objektivu, který není kompatibilní s nastavením [IMAGER AF] bude automaticky zvoleno nastavení [HYBRID AF]
Tolko som vycital z manualu.
Mozno skusit obnovit fotak do vyrobneho nastavenia a uvidite co bude robit.
Viac zial neviem poradit.
 
paldixy
2019-05-14 11:45:16+02