Hore
Fórum » Digitálne zrkadlovky
 

Kúpa zrkadlovky z ‘druhej ruky’

S.338
S.338 2022-01-08 21:49:41+01
Dobrý večer, chcela by som sa poradiť. Som vpodstate vo foten začiatočník/mierne pokročilý. Mám možnosť kúpiť zrkadlovku Canon eos 2000D. Foťák bol používaný vraj cca 2r (už nie je v záruke) na dovolenky a výlety. Pani ho už dlhšie nepoužíva. Presne mi povedať nevedela, ale priblížne môže mať nafotených 30-40tisíc. Tak by som chcela poprosiť radu, či ma význam ísť do niečoho takého alebo radšej pohľadať a kúpiť novší/nový. O cenu a či sa mi to oplatí mi nejde, ale skôr o to, aby mi ten foťák aj niečo vydržal, nie že po roku to už bude na nič. Vopred ďakujem za všetky vaše rady.
 
S.338
2022-01-09 12:22:05+01
príspevok od: gytheio
Tak to uz radsej ten Canon.
Ja chcem jednoznacne canon, do inej znacky nechcem ist
 
martinmlm
2022-01-09 12:45:13+01
príspevok od: JohnNewton
fotka je na kritiku, tak v pohode môžeš naložiť
 
gytheio
2022-01-09 12:49:22+01
príspevok od: martinmlm
fotka je na kritiku, tak v pohode môžeš naložiť
Su tam velke prepaly, cela fotografia posobi nezrozumitelnym dojmom, chaos.
 
Peter1111
2022-01-09 12:55:02+01
príspevok od: S.338
Ja chcem jednoznacne canon, do inej znacky nechcem ist
Už vopred si rozhodnutá... Načo potom chceš radu? Ten 2000D je pomaly (ak vôbec) najslabší Canon čo sa vyrába. Kúp si ho a nehľadaj rady tu , lebo aj tak každý ti dá inű radu .
Radšej si prečítaj recenzie a potom sa rozhodni. Budeš mať z toho akurát guláš keď ti budeme radiť.
Sanoraia...
 
JohnNewton
2022-01-09 12:58:08+01
príspevok od: martinmlm
fotka je na kritiku, tak v pohode môžeš naložiť
 
gytheio
2022-01-09 13:03:55+01
príspevok od: Peter1111
Už vopred si rozhodnutá... Načo potom chceš radu? Ten 2000D je pomaly (ak vôbec) najslabší Canon čo sa vyrába. Kúp si ho a nehľadaj rady tu , lebo aj tak každý ti dá inű radu .
Radšej si prečítaj recenzie a potom sa rozhodni. Budeš mať z toho akurát guláš keď ti budeme radiť.
Sanoraia...