Hore
Fórum » Digitálne zrkadlovky
 

Kúpa zrkadlovky z ‘druhej ruky’

S.338
S.338 2022-01-08 21:49:41+01
Dobrý večer, chcela by som sa poradiť. Som vpodstate vo foten začiatočník/mierne pokročilý. Mám možnosť kúpiť zrkadlovku Canon eos 2000D. Foťák bol používaný vraj cca 2r (už nie je v záruke) na dovolenky a výlety. Pani ho už dlhšie nepoužíva. Presne mi povedať nevedela, ale priblížne môže mať nafotených 30-40tisíc. Tak by som chcela poprosiť radu, či ma význam ísť do niečoho takého alebo radšej pohľadať a kúpiť novší/nový. O cenu a či sa mi to oplatí mi nejde, ale skôr o to, aby mi ten foťák aj niečo vydržal, nie že po roku to už bude na nič. Vopred ďakujem za všetky vaše rady.
 
seifi
2022-01-18 11:19:21+01
príspevok od: gytheio
Vobec nefotim kvoli IG, mam technike 15000 fotim cez 20 rokov a na IG som asi 3 roky. Nemyslis, ze dovolenka nie je dovod kupovat si spickovu techniku?
však do hobby, z toho čo máš, môžeš dať koľko chceš; zober si, čo stojí také cestovanie, poznávanie iných krajín; keď chce niekto 1DX a má nato, tak si to kúpi, a dôvodom je chcenie, upokojenie potreby
 
seifi
2022-01-18 11:24:13+01
príspevok od: gytheio
Vobec nefotim kvoli IG, mam technike 15000 fotim cez 20 rokov a na IG som asi 3 roky. Nemyslis, ze dovolenka nie je dovod kupovat si spickovu techniku?
.
 
seifi
2022-01-18 11:26:18+01
príspevok od: Johnnny
Aj ta fotka bude este mozno starsia nez 5-6 rokov, je to z testu 75 f1.8.

Ja urcite nie som clovek ktory tu obhajuje ceny, alebo kvalitu Olympusov, to snad kazdy vie. Aj ja osobne tvrdim, ze ten system je predrazeny aj ked cez rozne akcie sa da nakupit velmi vyhodne.

Mam ale aj skusenosti s cestovanim a viem ake je pre bezneho cloveka nosit 5D MK II + 24-70 f2.8. Po prvej dovolenke, mozno po prvom dni na nej by sa vratil k iPhonu. V tomto smere poskytuju fotaky ako GX80, alebo tie Peny idealny kompromis. Na fotke to v podstate nevidis a na krku necitis.