Hore
Fórum » Digitálne zrkadlovky
 

HDR foto na Canon EOS 1000 D

Th3ooze
2011-08-10 18:37:19+02
Dobry den prajem..Chcel by som sa opytat ci je mozne robit HDR fotky cez canon eos 1000D...nasiel som nejake tutorialy a pod. ale vsade je pisane ze nato je treba zmena expozicie...no na druhej strane som nasiel ze mojmu canonu funkcia bodoveho nastavenie expozicie chyba...je nejaka ina metoda ako HDR fotku urobit cez moj canon alebo som len zle pochopil tutorial?...som zaciatocnik fotograf tak poprosim nejake rady nie inteligentne odpovede vygoogluj si a pod. dakujem
 
Marek Janicko
2011-08-10 18:59:49+02
Ano, je to mozne. S kazdym fotakom je mozne fotit HDR i s mobilom. Samozrejme cim vyssia trieda zaznamovej techniky, tym lepsi zakladny kamen pre kvalitne HDR, kedze vysledok uz zavisi iba od teba.
 
Th3ooze
2011-08-10 20:01:08+02
Ok...dakujem pekne...ak sa Vam chce mohli by ste mi este trosku "helfnut" v tom ako nastim tu expoziciu spravne?..ako sa to robi...clona cas?...vravim som uplny zaciatocnik a nemam teda este velke skusenosti...vopred dakujem...a ospravedlnujem sa za trosku stupidne otazky
 
KESKOSENI
2011-08-10 20:10:21+02
príspevok od: Th3ooze
Ok...dakujem pekne...ak sa Vam chce mohli by ste mi este trosku "helfnut" v tom ako nastim tu expoziciu spravne?..ako sa to robi...clona cas?...vravim som uplny zaciatocnik a nemam teda este velke skusenosti...vopred dakujem...a ospravedlnujem sa za trosku stupidne otazky
ked neviem ci to myslis vazne alebo si niekto robi srandu.....
 
MX5_SVK
2011-08-10 20:14:56+02
príspevok od: Th3ooze
Ok...dakujem pekne...ak sa Vam chce mohli by ste mi este trosku "helfnut" v tom ako nastim tu expoziciu spravne?..ako sa to robi...clona cas?...vravim som uplny zaciatocnik a nemam teda este velke skusenosti...vopred dakujem...a ospravedlnujem sa za trosku stupidne otazky
precitaj si tie dva clanky a vsetky tvoje otazky budu zodpovedane...
 
viking81
2011-08-10 21:46:36+02