Hore
Fórum » Digitálne zrkadlovky
 

problém s medzikrúžkami na makro NIKON D5100

lucolla
2011-11-18 11:32:09+01
nejaký skúsený fotograf ???? ktorý používa makro medzikrúžky s manuálnym zaostrovaním na NIKON.. ?? potrebujem poradiť.. kúpila som si tie medzikrúžky na makro.. s bajonetom na Nikon.. nasadím to.. dám tam môj objektív 18-105 VR.. zapnem foťák..ale nereaguje..nefotí.. ani nič.. čo mám robiť ??? som začínajúca fotografka - mám 18 rokov.. pár rád by sa mi zišlo.. a to isté mi robí aj s reverzným krúžkom..(nasadenie objektívu opačne)
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2011-11-18 11:38:47+01
Ake medzikruzky si kupila? S prenosom informacii cez elektronicke kontakty alebo tie lacne e-bayovky s mechanickym prenosom?
 
dodo_bb
2011-11-18 11:45:13+01
No 18 ročný človek je už absolútne svojprávny, rozumný, má takmer dokončené stredošlolské vzdelanie, môže voliť a robiť čokoľvek okrem prezidenta. Takže z tohto pohľadu si už dospelá rozumná plnoprávna žena. A k téme - zjavne takmer netušíš, čo máš a ako sa to používa. Najprv doporučujem pozrieť manuál, kde sa dočítaš o kompatibilite objektívov. Tam sa určite píše, že manuálne medzikrúžky nie sú kompatibilné s Tvojím fotoaparátom a určite nie s Tvojím objektívom. Prenos údajov medzi telom a objektívom ide elektronicky a cez manuálne medzikrúžky nefunguje. Potrebuješ buď kompatibilný typ medzikrúžkov alebo kompatibilný makroobjektív. Reverzný krúžok detto.
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2011-11-18 11:53:29+01