Hore
Fórum » Právna poradňa
 

Fotografická vysoká škola

Bells
Bells 2010-03-16 11:37:55+01
Dobrý deň, chcela by som sa spýtať, či neviete o nejakej vysokej fotografickej škole na Slovensku? Viem, že fotografické vysoké školy sú v Prahe a v Brne. Je ťažké s atam dostať? A vlastne má zmysel študovať fotografiu? alebo vybrať si niečo iné?
 
valec86
2010-03-16 13:03:16+01
príspevok od: star-dust
skusil by som aj Trenciansku Univerzitu, tam je mozne vsetko :-) a je to tiez pekny priklad urovne dnesnych vysokych skol :-(
nehadz vsetky vysoke skoly do jedneho vreca. podobne to je ale na TUKE v kosiciach. taka banicka je titul zadarmo, stavbarina alebo FEI ked skoncis ides na 2 roky na psychiatriu
 
Palso
2010-03-16 13:09:48+01
príspevok od: Bells
Tak ako študujem an umeleckej škole a podľa prihjímačiek v BB tak treba nakresliť 20 výkresov na formát A viem ako dlho trvá nakreslenie jedného výkresu, to aby som začala už, len ide o to, že kreslenie nie je moja silná stránka, môžem byť lepšia vo fotografií ale nedostanem sa na tú školu preto, lebo moje domáce práce nebudú zodpovedať ich štandartu..Myslím, že toto sa mi zdá také zvlásťne na tom..
Ak chces studovat fotku a nieco z toho mat, tak chod do BA. S BB ti neviem poradit, 20 vylresov sa mi zda tiez dost. Na VSMU su na fotografiu a kameru ako prace poslat dake svoje fotky, nafotit nieco na nejaku temu, nafotit fotoscenar a spravit daky kratky filmik. Neviem co su zaklady fotografie, okrem veci ako expozicia, casy, clony, filtre atd. treba ovladat velkosti zaberov, kompozicie, atd. Samozrejme ze zaklady, vacsinu sa naucis na skole (je tu vela takych, co len fotili a boli sikovni a dostali sa). Najlepsie je si vybrat, ist na konzultacie resp den otvorenych dveri a uvidis..na ceske umelecke skoly sa hlasi viac ludi a je tm vseobecne tazsie sa dostat.
 
Palso
2010-03-16 13:13:49+01
príspevok od: valec86