Hore
Fórum » Vyberáme fotoaparát
 

Výber fotoaparátu na točenie videí

Kubec7
2017-01-10 15:46:22+01
Ahojte, som začínajúci amatér (ovládam teóriu, mám už niečo nafotené, ale zatiaľ nie na svojom) a potrebujem radu od skúsenejších fotografov.

Hľadám DSLR s ktorou sa však bude hlavne natáčať. Nemusí to byť úplne najnovší model (rozpočet je celkom obmedzený - cca 500 - 600€). Potrebujem radu ohľadom výberu modelu a parametrov objektívu, ktorý sa hodí viac na natáčanie ako na bežné fotografovanie.

Ďakujem.
 
fatality
2017-01-10 16:49:10+01
príspevok od: Kubec7
Ahojte, som začínajúci amatér (ovládam teóriu, mám už niečo nafotené, ale zatiaľ nie na svojom) a potrebujem radu od skúsenejších fotografov.

Hľadám DSLR s ktorou sa však bude hlavne natáčať. Nemusí to byť úplne najnovší model (rozpočet je celkom obmedzený - cca 500 - 600€). Potrebujem radu ohľadom výberu modelu a parametrov objektívu, ktorý sa hodí viac na natáčanie ako na bežné fotografovanie.

Ďakujem.
ak dslr a video,tak Canon..najlepsie s dualpixel snimacom..
 
JohnNewton
2017-01-10 16:50:14+01
príspevok od: Kubec7
Ahojte, som začínajúci amatér (ovládam teóriu, mám už niečo nafotené, ale zatiaľ nie na svojom) a potrebujem radu od skúsenejších fotografov.

Hľadám DSLR s ktorou sa však bude hlavne natáčať. Nemusí to byť úplne najnovší model (rozpočet je celkom obmedzený - cca 500 - 600€). Potrebujem radu ohľadom výberu modelu a parametrov objektívu, ktorý sa hodí viac na natáčanie ako na bežné fotografovanie.

Ďakujem.
No zváž to DSLR, natáčanie cez EVF je predsa len iný komfort ako cez LCD panel.
 
Fuser
2017-01-11 13:33:47+01
Ak chces video do velmi starych fotakov by som sa nehrnul. Kazdym rokom kvalita "fotakov" ide hore.
Taktiez s velkym a tazkym video-fotakom sa horsie naraba t.j. potrebujes mat NEROZTRASENY obraz.

Panasonic LUMIX DMC-LX100: (4K 3840×2160 px @ 25p (MP4 100 Mbps) Full HD 1920×1080 px @ 50p (AVCHD a MP4))
Světelnost objektivu: F1,7 - F2,8
Typ senzoru: 4/3" Live MOS (17,3 x 13,0 mm)