Hore
Fórum » Vyberáme fotoaparát
 

Foťák na točenie kvalitného videa pri slbšom osvetlení

igid26
2017-04-14 16:19:58+02
Zdravím,
potreboval by som poradiť pri výbere foťáku, ktorý dokáže zachytiť video aj pri slabšom osvetlení bez výrazného šumu. Momentálne mám kompakt Sony Cyber-Shot DSC-HX60. Využívam ho na turistiku a som s ním ako amatér spokojný. Potrebujem však natočiť videá, ktoré budú točené vo vnútri a pri slabšom osvetlení. Mal som požičanú zrkadlovku D5300, ktorá točila pekné zábery (bez šumu), ale pri automatickom zaostrovaní je tam problém. Jednak pri detaile nezaostruje kvalitne, ale hlavne vo video zázname je počuť "zoomovanie". Je nejaký foťák do 600 €, ktorý by spĺňal tieto požiadavky?
Na nete som našiel zrkadlovku Canon EOS 70D, ktorá má (tuším sa to volá Dual AF) a dokáže pekne ostriť aj v automatike, ale na moje pomery je moc drahá.
Ďakujem za odpovede.
 
Peter1111
2017-04-14 18:07:21+02
príspevok od: igid26
Zdravím,
potreboval by som poradiť pri výbere foťáku, ktorý dokáže zachytiť video aj pri slabšom osvetlení bez výrazného šumu. Momentálne mám kompakt Sony Cyber-Shot DSC-HX60. Využívam ho na turistiku a som s ním ako amatér spokojný. Potrebujem však natočiť videá, ktoré budú točené vo vnútri a pri slabšom osvetlení. Mal som požičanú zrkadlovku D5300, ktorá točila pekné zábery (bez šumu), ale pri automatickom zaostrovaní je tam problém. Jednak pri detaile nezaostruje kvalitne, ale hlavne vo video zázname je počuť "zoomovanie". Je nejaký foťák do 600 €, ktorý by spĺňal tieto požiadavky?
Na nete som našiel zrkadlovku Canon EOS 70D, ktorá má (tuším sa to volá Dual AF) a dokáže pekne ostriť aj v automatike, ale na moje pomery je moc drahá.
Ďakujem za odpovede.
https://www.prolaika.sk/e-shop/panasonic-lumix-dmc-g712-60-35-56-asph-power-ois/p-3998266.xhtml
 
PeCh
2017-04-14 18:48:03+02
Skús Sony A6x00. Prípadne i RX100 modelový rad.
 
igid26
2017-04-14 19:26:31+02