Hore
Fórum » Vyberáme fotoaparát
 

Výber zrkadlovky na film

tony.dot
2017-10-08 17:28:08+02
Ahojte, chcel by som si kúpiť zrkadlovku na film, pár krát som držal v ruke nejakú digitálnu zrkadlovku, pár základov viem ale inak som začiatočník. Na film chcem fotiť preto lebo sa mi páči ten retro vintage look, a tá celá mágia okolo toho. Rozmýšľam nad kúpou Canon AE-1 vs AE-1 Program vs A-1. Aké sú medzi nimi rozdiely, čo sa týkajú samotnej fotky, obtiažnosti a technických aspektov?Môžete mi prosím vás poradiť čo kúpiť, a nejaké rady pri kúpe? Chcel by som fotiť z každého trochu ľudí, mesto, prírodu a určite aj nejaké fotky v noci. Chcem kupovať z ebay
 
JakubH
2017-10-09 02:50:41+02
príspevok od: tony.dot
Ahojte, chcel by som si kúpiť zrkadlovku na film, pár krát som držal v ruke nejakú digitálnu zrkadlovku, pár základov viem ale inak som začiatočník. Na film chcem fotiť preto lebo sa mi páči ten retro vintage look, a tá celá mágia okolo toho. Rozmýšľam nad kúpou Canon AE-1 vs AE-1 Program vs A-1. Aké sú medzi nimi rozdiely, čo sa týkajú samotnej fotky, obtiažnosti a technických aspektov?Môžete mi prosím vás poradiť čo kúpiť, a nejaké rady pri kúpe? Chcel by som fotiť z každého trochu ľudí, mesto, prírodu a určite aj nejaké fotky v noci. Chcem kupovať z ebay
Podľa dotazu by som sa vrátil z5 k digitálu a naučil sa základné veci, inak nebudeš spokojný. Podľa žánru si vyberáš film (citlivosť), takže telo by som povedal čo sadne do ruky a vhodný objektív (ohnisko). Na začiatok postačí hocičo aby si vyskúšal a potom by som šiel do niečoho drahšieho (a potom aj budeš vedieť čo treba). Je to náročnejšie než digitál a než sa vycvakáš minieš veľa peňazí na filmy, preto skús radšej digital a potom neskôr film.
 
tony.dot
2017-10-09 12:46:00+02
Naozaj by som si chcel vyskúšať kinozrkadlovku, mne sa nepáči digitál, mám rád ten feeling, to zrno
 
bobo222
2017-10-09 14:00:07+02
Ak chceš čisto manuál, tak Minolta X-700, Nikon F, Nikon FE, Pentax LX. Napríklad...