Hore
Fórum » Vyberáme fotoaparát
 

Sony RX 100 iii vs Canon G7X MARK II

papa222444@gmail.com
papa222444@gmail.com 2018-05-29 08:53:54+02
Ahojte,
čakám príprastok do rodiny, preto chcem kúpiť foťak pre fotenie a točenie rodinných chvíl,zároveň foťak na turistiku. Pri rôznych porovnaniach vychádza vždy o niečo lepšie Sony RX100 iii (hľadáčik, panorama, lepšie video). Ide mi však o to, ako sa s fotakmi narába, skrátka či je dotyková obrazovka Canonu veľmi veľký prínos, pretože nie som človek, ktorý bude tráviť veľa času s nastavovaním správnych parametrov pre jednu fotku čo u Sony bez dotykovej obrazovky môže trvať dlhšie. V prípade turistiky s totálnymi makačmi na to nie je ani čas. Zároveň som amatér, čo sa fotenia týka, takže obávam sa, aby neboli niektoré nastavenia u Sony schované v Menu tak, že sa tam ani náhodou nedostanem.
Pozeral som diskusie predtýmto, no je tu porovnávaný až Sony RX100 IV, ten však pre mňa je už v "neschválenej" cenovej hladine.
Za každý postreh ďakujem.
 
acton
2018-06-02 16:36:12+02
príspevok od: Radusqko
No ako sa to tu rozbehlo Kazdopadne mobily sli neskutocne
s kvalitou hore a ked sa to skombinuje so silou ich vypoctovej techniky vznikaju naozaj zaujimave vysledky. Pekny clanok o tom je na ‎petapixel.com/2018/04/20/huawei-p20-pro-vs-canon-5ds-r-im-stunned
Vseobecne technika ani nie s kvalitou ale pouzitelnostou napreduje, telefony sa popri tom iba zviezli... poniektori tu pisete v tom zmysle ako keby vyvoj fotoaparatov robily firmy ako apple alebo samsung a canon s nikonom sa iba prizeraju.
 
MagickVamp
2018-06-02 22:32:18+02
príspevok od: acton
Vseobecne technika ani nie s kvalitou ale pouzitelnostou napreduje, telefony sa popri tom iba zviezli... poniektori tu pisete v tom zmysle ako keby vyvoj fotoaparatov robily firmy ako apple alebo samsung a canon s nikonom sa iba prizeraju.