Hore
Fórum » Vyberáme fotoaparát
 

zrkadlovka alebo bezzrkadlovka pre začiatočníka

Niky88
2019-09-23 14:40:07+02
Ahojte, rozmýšľam nad kúpou nejakého lepšieho fotoaparátu a rada by som sa s vami poradila. Veľmi rada fotím, mám to ako hobby ale chcela by som popracovať na kvalite fotografií viac a rada by som ak by mi fotografie priniesli úspech aj na niektorej z fotobánk. Zameriavam sa prevažne na krajinky, veľmi rada fotím prírodu a chcela by som robiť aj makrofotky. Cenová kategória do ktorej by som sa chcela zmestiť je tak max. cca okolo 400 €. Čo som si pozerala na internete digitálne zrkadlovky, tak ma zaujalo Canon EOS 200D alebo Canon EOS 4000D. Ako som si však čítala rôzne články tak zvažujem či by nebola predsa len lepšia bezzrkadlovka. Ak áno, ktorú by ste odporúčili aby som sa zmestila do limitu tiež za max. okolo 400 €? Počula som, že je dobrá značka Olympus, ale neviem aký typ...uvítam všetky Vaše rady a odporúčania a či lepšie ísť do zrkadlovky pre kvalitnejšie zábery alebo bezzrkadlovky...PS: keďže sa jedná o fotoaparát pre začiatočníka tak ideálne taký ktorý nebude mať príliš zložitý ovládanie Ďakujem!
 
jozef84
2019-09-23 16:13:17+02