Hore
Fórum » Vyberáme fotoaparát
 

zrkadlovka alebo bezzrkadlovka pre začiatočníka

Niky88
Niky88 2019-09-23 14:40:07+02
Ahojte, rozmýšľam nad kúpou nejakého lepšieho fotoaparátu a rada by som sa s vami poradila. Veľmi rada fotím, mám to ako hobby ale chcela by som popracovať na kvalite fotografií viac a rada by som ak by mi fotografie priniesli úspech aj na niektorej z fotobánk. Zameriavam sa prevažne na krajinky, veľmi rada fotím prírodu a chcela by som robiť aj makrofotky. Cenová kategória do ktorej by som sa chcela zmestiť je tak max. cca okolo 400 €. Čo som si pozerala na internete digitálne zrkadlovky, tak ma zaujalo Canon EOS 200D alebo Canon EOS 4000D. Ako som si však čítala rôzne články tak zvažujem či by nebola predsa len lepšia bezzrkadlovka. Ak áno, ktorú by ste odporúčili aby som sa zmestila do limitu tiež za max. okolo 400 €? Počula som, že je dobrá značka Olympus, ale neviem aký typ...uvítam všetky Vaše rady a odporúčania a či lepšie ísť do zrkadlovky pre kvalitnejšie zábery alebo bezzrkadlovky...PS: keďže sa jedná o fotoaparát pre začiatočníka tak ideálne taký ktorý nebude mať príliš zložitý ovládanie Ďakujem!
 
fatality
2019-09-28 18:59:06+02
príspevok od: Niky88
Nejde o brašnu ale celkovo že to vychádza o polovicu menej a brasna je ako plus k tomu... pani vravela že je to výkonovo podobné pritom človek dosť ušetrí ale či naozaj...
pan/pani vo fotoobchode ti v prvom rade poradi to,co potrebuje predat..
4000d je novy fotak,kde canon recykluje stare suciastky..
ma plastovy bajonet,nevyklopny displej a stary 18mpix snimac,ktory sice
s dobrym objektivom a v spravnych rukach dokaze vycarit fajn fotky,ale neviem
ci aj s inymi nedostatkami zan chces dat 250€..
ak si uz vyberas len z tychto dvoch,ber z eshopu 200d..
 
photox
2019-09-28 19:09:07+02
príspevok od: airman26551