Hore
Fórum » Vyberáme fotoaparát
 

Bezzrkadlo pre začiatočníka

Chilli_Mango
2021-01-25 16:30:38+01
Ahojte. Prosim touto cestou o radu. Pracujem ako videoeditor, cize mam nejake skusenosti no rad by som sa posunul aj k tvorbe vlastnych veci. Hladam bezzrkadlovku, nakolko si myslim ze lepsie tocit s nou (ak sa mylim opravte ma) cenova relaciia cca do 600€. Zatial mam vyhliadnuty Canon EOS M50, no rad by som aj fotil nieco a co pozeram recenzie, tak ovladanie je trosku choaticke.

Dakujem za kadzu radu.
 
vilkoo
2021-01-25 17:10:08+01
Mozno Panasonic najlepsi na video GH5 ,mozno Olympus EM1mark2 ,moj nazor ,treba pokukat po forach a sam sa rozhodni
 
Kris
2021-01-27 01:06:09+01
Ja by som ti poradil Nikon Z50. Sám ho zatiaľ používam a som s ním maximálne spokojný. Veľmi mi pri ňom vyhovuje výklopný displej do spodu (na selfie video hrozný), ale inak na natáčanie super. Hlavne preto že displej je v jednej línii s objektívom. A výstup videa aj fotografie je na začiatok so setovým objektívom výborný
 
bobino38
2021-01-27 06:47:34+01
príspevok od: Kris
Ja by som ti poradil Nikon Z50. Sám ho zatiaľ používam a som s ním maximálne spokojný. Veľmi mi pri ňom vyhovuje výklopný displej do spodu (na selfie video hrozný), ale inak na natáčanie super. Hlavne preto že displej je v jednej línii s objektívom. A výstup videa aj fotografie je na začiatok so setovým objektívom výborný
Ahoj, ja by som aj mal záujem kupiť v nejakej blízkej budúcnosti daný foťák, máš nejaké foto, kde by som to vedel posúdiť ten výstup? najlepšie by bolo v plnom rozlíšení, prípadne i raw súbory ), ďakujem
 
Kris
2021-01-27 09:49:23+01
Väčšinou mam rodinné fotky (radšej fotím ľudí) a tie nerád zdieľam. Ale ak by si chcel tak pošlem aj nejaku s osobou. Zatiaľ taký menší mix prírody ale tu moc nefotím https://drive.google.com/folderview?id=1RwlKFHRserFWokAp1sephRRPvRuZ8PGo
Ps: Z50 idem predávať ak by si chcel (mam možnosť kúpiť Z6 za zaujímavú sumu tak idem meniť)
 
Kris
2021-01-27 10:41:00+01