Hore
Fórum » Vyberáme fotoaparát
 

potrebujem spratnejší fotoaparát

Gabika14
Gabika14 2021-01-28 15:07:13+01
Ahojte, poprosím Vás o radu pri kúpe nového foťáku, chcela by som nový fotoaparát najmä z dôvodu že moj je pre moje pacúčie ruky naozaj ťažký (mám Canan 5 D mark IV a objektív 85ku 1.2 a 24-70) no napríklad po svadbe a niekedy aj po dlhšom fotení mi idú "odísť ruky" od únavy. Niekedy keď si robím nejaké fotenie len pre seba, mi úplne postačí ľahší, spratnejší foťák. Taktiež ho potrebujem ako záložný, v prípade že sa môjmu dačo stane.
Viem, že mám radšej pocvičiť na ruky a používať naďalej Canon ale budem vďačná za každú reálnu radu do akého foťáku by ste mnou išli. Cenový strop 3.000 eur. Moja podmienka je asi len fullframe. nemusí to byť ani Canon, nie som ten zarytý typ fotografa čo je verný len jednej značke.

Ďakujem Vám za každú pomoc.
 
Tibor78
2021-01-29 13:03:20+01
Pri bezzrkadlovke si treba davat pozor na poveseny fotak na popruhu. Moze sa stat, ze ho zasiahne luc s laserovho DJ a moze to poskodit snimac (osobna skusenost), pri zrkadlovke som si toto strazit nemusel.
 
seifi
2021-01-29 17:17:23+01
príspevok od: francesco
Moja skusenost z foyenia svadieb po prechode zo zrkadla na bezzrladlo: Baterka no problem, hladacik no problem, opozdenie nepozorujem. Je mensia, rychlesia, tichy rezim, vidis co ofotis, ostrenie cez zivy nahlad, minimum odpadu, ziadne klacanie, lezanie atd. Video uplne iny level ako pridana hodnota. Ako pisem je to moja skusenost, mozno mas inu.