Hore
Fórum » Vyberáme fotoaparát
 

(bez)zrkadlo do 300-400eur?

nika147
nika147 2021-09-07 17:17:02+02
Zdravím, rada by som si prišla pre radu. Rada by som si rozšírila fotografické obzory aby som mohla fotiť to, čo telefón nezvládne. Chcela by som nejaký menší bazárový kúsok (oslovil ma canon 100D), ak by vedel robiť 60fps fullHD videá tak by to bol skvelý bonus, ale podmienka to nie je. Čo sa týka objektívov tak rozhodne chcem 50mm f1.8. Bola by som rada ak by sa do tej ceny zmestil aj nejaký "menší" zoom (55-200? 70-300). V mojej galérii je vidno čo ma baví fotiť najviac, čím viac bokeh tým viac adidas, príležitostne nejaký ten pohyb. Neplánujem sa foteniu venovať na profi úrovni a taktiež so sebou neplánujem na vylety ťahať 3kg foto vybavenia. Na značke mi nezáleží, skôr aby k telu bola dobrá dostupnosť objektívov.
 
Porubo
2021-09-14 17:54:31+02
V Bratislave som videl vseliake ukazy, napriklad odbacanie doprava na cervenej niektori robia tak, ze prejdu po chodniku a usetria tak az 5 sekund casu... kto vie na co ho potrebuju... zeby tam zilo tak vela zachranarov a museli sa stale niekam nahlit!?
 
jozef84
2021-09-14 18:30:50+02
príspevok od: Porubo
V Bratislave som videl vseliake ukazy, napriklad odbacanie doprava na cervenej niektori robia tak, ze prejdu po chodniku a usetria tak az 5 sekund casu... kto vie na co ho potrebuju... zeby tam zilo tak vela zachranarov a museli sa stale niekam nahlit!?