Hore
Fórum » Objektívy a filtre
 

Sigma 70-300mm f/4-5.6 DG Macro pre Nikon

stipec
2012-11-23 23:04:15+01
Ahojte, začne asi takto, keďže mám obmedzené finančné možnosti a som viac menej amatér a na fotenie považujem skôr za občasnú záľubu a koníček, nezáleží mi zase až tak veľmi na vysokej kvalite, nesmejte sa mi prosím preto, že sa tu opýtam na objektív, ktorý je vo svojej triede najlacnejší. Mám foťák NIKON D3100 so základným objektívom 18-55. Chcel by som si prikúpiť niečo na čo mám a môj finančný rozpočet je limitovaný na 150-200€ max. Našiel som model Sigma 70-300mm f/4-5.6 DG Macro pre Nikon za 159€ ale aj TAMRON o niečo drahší...viem, že tieto značky sú tie najlacnejšie a zrejme aj kvalita zodpovedá cene...čo by ste mi prosím poradili...nechcem kupovať niečo staršie na inzerát, kde by som musel spoliehať na serioznosť predávajúceho bez možnosti odskúšania...ĎAKUJEM za rady a za to, že ma nevysmejete...obraciam sa na Vás seriózne o pomoc či radu...ak má niekto pocit, že sa mi tu bude vysmievať, nech ani nepíše...ešte raz vďaka...
 
sachmo
2012-11-23 23:18:15+01
Ale objektiv sa nekupuje preto, aby si ho mal, ale preto, ze ho na nieco potrebujes. Potrebujes tele? Ak ano, tak naco ho potrebujes? Co nim chces fotit? Podla toho ti tu chytre hlavy povedia, aky vyber je vhodny a aky nie.
 
Erick
2012-11-23 23:18:48+01
príspevok od: stipec