Hore
Fórum » Objektívy a filtre
 

Kruhový prechodový filter B+W 702 25% alebo systém Cokin

alaica
2013-01-13 19:02:09+01
Ahojte, zvažujem, ktorou cestou sa v prípade prechodových filtrov pre krajinárske foto a architektúru vydať. Som skor cestovateľský fotograf, preto preferujem flexibilitu, možnosť rýchle reagovať. V tomto sa mi zdá Cokin systém nepohodlný, aj keď určite finančne menej nákladný. A čo B+W filtre. Mali by svoje použitie na západy a východy slnka? To sú najčastejšie situácie, keď prechoďák naozaj potrebujem. Zatiaľ mám 1 cirk. polarizačný filter hoya HD, ktorý je skvelý....Aké sú Vaše skúsenosti?
 
transporti686
2013-01-13 19:08:42+01
príspevok od: alaica
Ahojte, zvažujem, ktorou cestou sa v prípade prechodových filtrov pre krajinárske foto a architektúru vydať. Som skor cestovateľský fotograf, preto preferujem flexibilitu, možnosť rýchle reagovať. V tomto sa mi zdá Cokin systém nepohodlný, aj keď určite finančne menej nákladný. A čo B+W filtre. Mali by svoje použitie na západy a východy slnka? To sú najčastejšie situácie, keď prechoďák naozaj potrebujem. Zatiaľ mám 1 cirk. polarizačný filter hoya HD, ktorý je skvelý....Aké sú Vaše skúsenosti?
ak potrebuješ prechodové filtre pre krajinu a vážnu prácu (a naozaj ich potrebuješ), tak doštičkové systémy, kruhový nie - ten ti nedá dostatočné možnosti, pohodlnosť je iba zdanie, vykúpené nemožnosťou filter použiť, tak ako by bolo treba

ako tip dávam značku Hitech, nájdeš na www.formatt.co.uk

sú aj plastové za dobrú cenu a kvalita je veľmi dobrá za tú cenu
 
blahoslav J B Art
2013-01-13 19:29:47+01
pre cestovatela je najpohodlnejsi, najrychlejsi a najlacnejsi system braketing
 
transporti686
2013-01-13 19:32:21+01
príspevok od: blahoslav J B Art
pre cestovatela je najpohodlnejsi, najrychlejsi a najlacnejsi system braketing