Hore
Fórum » Objektívy a filtre
 

Sigma 17-70mm f2.8-4 DC MACRO OS HSM C

zoltanzoltan
zoltanzoltan 2013-05-04 00:57:08+02
Nepopdarilo sa mi tu nájsť o tomto novom "céčku" tak by som rád poznal názor Vás skúšenejších osobné skúsenosti, odporúčannia, alternatívy, čokoľvek užitočné..
http://www.fotoradce.cz/recenze-objektivu-sigma-17-70mm-f2-8-4-macro-os-hsm-c-clanekid1259str1
recenzia vyzerá veľmi slušne podľa mňa ale ako vravím, rád by som poznal aj iný názor..
som ešte viacmenej začiatočník s Kanónom 600D (rebel T3i).
vopred ďakujem za všetky rady
 
veducki
2013-06-23 16:43:21+02
jj,jasne uz som si to dal dokopy..,chcem nahradit za setovy objektív Nikon 18-105,ale v rozumnej cene,takze hladam nieco co bude mat trocha lepsie vlastnosti,dufal som ze ta Sigma by mohla byt opticky o trocha lepsia .
 
viking81
2013-06-23 17:04:30+02
príspevok od: veducki
jj,jasne uz som si to dal dokopy..,chcem nahradit za setovy objektív Nikon 18-105,ale v rozumnej cene,takze hladam nieco co bude mat trocha lepsie vlastnosti,dufal som ze ta Sigma by mohla byt opticky o trocha lepsia .
photozone.de ....pozri recenzie a podla toho si vyber
 
stano170
2016-02-12 10:20:02+01
zdravim,
Rozmyslam nad touto sigmou o ktorej je tu rec. Mam ju odskusanu a obrazovo sa mi celkom paci za tu cenu. Len ma trapi otacaci ostriaci prstenec pri automatickom ostreni. Pri tak malom objektive musim davat pozor aby som sa ho nedotykal ked ostri a je to dost nepohodlne a otravne. Neviem ako funguje ultrazvukove ostrenie po mechanickej stranke, no rad by som vedel ci sa moze nieco vazne poskodit ak pocas automatickeho ostrenia pridrzim prstenec a teda zablokujem otacanie. Ja neviem ci tam popreskakuju nejake zubky a objektiv musi do opravy alebo nieco podobne. Vie mi na to niekto odpovedat prosim? Mam brat tuto nevyhodu objektivu ako velke minus alebo poskodenie ostriaceho motora nehrozi? Sigma dava na obj zaruku 4 roky tak snad to nebude take zle.
 
JakubH
2016-02-12 11:16:49+01