Hore
Fórum » Objektívy a filtre
 

Tamron SP 90 mm F/2.8(Model F017) alebo NIKKOR 105MM F2.8 Micro

Cross
2017-06-07 12:21:19+02
Dobry den,

od dnes som sa zaregistroval na ephoto.sk, ale uz dlhsiu dobu sledujem tieto super stranky o fotografovani. Dozvedel som sa tu mnoho zaujimavych veci. V blizkej dobe planujem prestudovat aj fotoskolu. Ale k veci.
Uz dlhsie vlastim DSLR Nikon D5100 so setovym objektivom Nikkor 18-105. Pouzival som tento set prevazne na fotenie beznych spolocenskych prilezitosi. No chcel by som sa zacat venovat fotografii vaznejsie. A z fotografickych zanrov ma najviac zaujal detail a makrofotografia. Preto by som Vas chcel poprosit o radu pri rozhodovani medzi objektivmi Tamron SP 90 mm F/2.8 Di MACRO 1:1 VC USD (Model F017) je to model z roku 2016 a Nikon AF-S VR Micro-Nikkor 105 mm f/2.8G IF-ED ten je tusim z roku 2006 a vyraba sa dodnes bez vylepsenia. Nikde som nenasiel porovnanie tychto dvoch objektivov. Ak niekde na fore je, tak sa vopred ospravedlnujem za zalozenie novej temy. Kazda rada, skusenosti od Vas mi pomozu. Dakujem a prajem pekny den.
 
fatality
2017-06-07 18:17:30+02
príspevok od: Cross
Dobry den,

od dnes som sa zaregistroval na ephoto.sk, ale uz dlhsiu dobu sledujem tieto super stranky o fotografovani. Dozvedel som sa tu mnoho zaujimavych veci. V blizkej dobe planujem prestudovat aj fotoskolu. Ale k veci.