Hore
Fórum » Objektívy a filtre
 

Ultra široké sklo SONY

Habrdo
Habrdo 2018-12-29 17:26:50+01
Zdravim,
Mám a7III, tiež mám tamron 28-75a zeiss 55mm 1.8. Som orientovaný viac na video ale je to taký prienik svetov by som pvoedal. 4o hľadám je ideálne jedno sklo na nasledujuce veci:
-hladam sklo na fotografovanie krajiny ciže niečo širšie ako mam (28 u tamronu)
-chcel by som fotografovať aj astro čiže vacsia svetelnost by bola idealna alebo si dam poradit
-kedze tocim video nevyhnutne potrebujem dobry autofocus - som zyvknuty na zeiss

Tu su nejake tipy na kltore som prišiel avšak kazdy vyhovuje v niečom inom.
Sony 24mm GM 1.4 - bohužial drahe a pravdepodobne sa mi neoplati o 4mm ist nižšie.
sigma 24 alebo 20mm 1.4- o polovicu lacnejsia ako gm avsak stale dost uzka tažka a na 20mm
sa tusim ani nedaju dat filtre
laowa 15mm 2f - manualna a draha
sony 16-35mm 2.8f gm - toto mi pride ako najrozumnejsia volba avasak super draha, ma super
rozsah,autopfocus zoom ako bonus len neviem či je svetelnost 2.8
dostacujuca na astro?

Tusim Tamron hovoril ze ma prist s novymi sklami neviete niekto nieco nahodou? Alebo ak má niekto iné nápady rád si vypočujem.
Ďakujem

Jakub
 
keimin
2019-01-01 11:15:38+01
ten 16-35 GMaster je absolutne skvele sklo a kupu vobec nelutujem. nemusim tak casto menit objektivy, svetelnost f2.8 na bezne milkyway fotenie staci. ma aj ine vyhody.. je utesneny + ma aj gumenny okruzok na bajonete , ma prepinac AF/MF na tele, ja mam radsej tela z tvrdeho plastu ako z kovu kvoli skrabancom. a uplne skvela vec, v zime v noci ked sada namraza alebo hmla predna sosovka je absolutne cista, ma nejake nano povlaky a skratka nemusim pravidelne kontrolovat a cistit. a je brutalne ostry od kraja po kraj. mal som velmi vela skiel ale toto je zatial top co som mal. nepredal by som ho ani za nic
 
portvis
2019-01-02 11:15:03+01