...at the End of the World

Body: 299.33    Videnia: 5014    Páči sa: 0

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
miro simko
2010-02-05 12:27:47
...fajná
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
supo_sk
2010-01-26 23:07:56
príspevok od: Gino
toto podla mna neni fotka... su veci, ktore sa mi v tvojej galerii pacia, ale toto nie...
podobne. ale co si vsimam, uz je to dlhsie, co sa na ephoto dostava viac kolazi a grafik
 
Gino
2010-01-26 22:39:44
toto podla mna neni fotka... su veci, ktore sa mi v tvojej galerii pacia, ale toto nie...
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-01-26 22:31:59


Vies a poznas to porekadlo, ze aj stastie potrebuje pristavaciu plochu?
No a ja som stale/resp. casto v terene... a bez fotaku sa nepohnem ani do mesta ani do prace ... :-)))
 
FeroHorecny
2010-01-26 21:24:53
vynikajuce foto!! napad, myslienka, spracovanie = 21
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
dodislav
2010-01-26 20:49:52
pekna fotografie impakt sa mi velmi paci
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 5 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Jasmine
2010-01-26 20:16:33
mne sa paci, dobra praca...ani ta jedna noha mi nevadi...keby som si neprecitala komenty, ani neviem, ze to nebol zamer. pokojne to mohlo byt zvyraznenie myslienky ;)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Koma
ocenenie redakciou 2010-01-26 20:13:51
Tak a je tu koniec sveta, je to možné...ani ma TU nikto neprivíta? :(
Ani stebla, ani tráva, ani vtáka...je tu vôbec niečo dobré do dzobáka?
Nuž čo Tu teraz budem robiť ?...hm...postavím si aspoň kamaráta- snehuliaka.

Môj názor na Tvoju tvorbu- myslím, že dobre poznáš. Od nudy v garáži, kábla na rebríku a stromčekov si spravil pekný skok vpred. A mne to absolútne nepripomína tvorbu Pána fotografa, čo bol niektorými nižšie spomenutý. Ani náznakom. Máš už svoj rukopis. Máš správne vyplnenú kolónku tém a je veľmi dobre , že do popisu dáš link na vstupné fotky. Dôležité aspoň pre mňa: máš autorský zámer, myšlienku, predstavu, vieš si materiál nájsť, nafotiť a v počítači spojiť, vytvoriť dielo . Je to fajn a dobré, páčia sa mi tieto Tvoje veci, posledné čo si dal už ani nehovorím. Je mi dosť ľúto jednej Tvojej, že zostala vo filtri v nedeľu zakutraná, tak hádam Ti a ani ostatným nebude vadiť, že tu sem hneď teraz dám na ňu link, môžno sa niekto ešte prehodí, som totiž dosť zvedavý ako pôsobí na iných, mne sa páči výnimočne ( hádam to nie je zakázané;)

https://www.ephoto.sk/uzivatelska-sekcia/foto-galeria/?action=showPhoto&id=99895&autor_id=5771
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
haplo602
2010-01-26 19:44:38
tie stopy si mohol obratit zrkadlovo, aby neboli vsetky lave, ale to by ti nesedeli tiene ... :-)

ale bez popisu a debaty pod fotkou by som neprisiel na to ze to je montaz len tak na prvy kuk .... no este sa mam co ucit ..

skvela praca ...
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 5.67
 
markato1
2010-01-26 18:47:52
dobra skladacka,fajn foto
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
pampúch
2010-01-26 18:43:02
Pecka
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-26 18:36:10
príspevok od: beholder
...myšlienka/nápad/kreativita Ti zjavne nechýba a to beriem ako veľké +..........v technickom prevedení vidím ešte rezervy (na ňom sa však dá popracovať).....po jeho zvládnutí to bude eňo-ňuňo...
no,hlavne tie stopy...:( budem sa snazit..pracujem na tom stale ked sa da,da sa tak povedat...dik !
 
beholder
2010-01-26 18:22:59
...myšlienka/nápad/kreativita Ti zjavne nechýba a to beriem ako veľké +..........v technickom prevedení vidím ešte rezervy (na ňom sa však dá popracovať).....po jeho zvládnutí to bude eňo-ňuňo...
Tech. kvalita: 4 | Kompozícia: 6 | Impakt: 5 | Priemer: 5.00
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-26 17:35:37
príspevok od: SteveS
Chlapci pozeram, že vy si to čestne miesto FOTO DŇA prehadzujete ako horúci zemiak :-)) Čo vás páli v rukách? No to ste vyžrali, máte ho až dvaja naraz! :-)))
ved aj ja pozeram,je to sranda :D takto sa to tu este hadam nikdy nestriedalo...
 
DjLuke9
2010-01-26 17:35:07
Paci..ma to nieco doseba...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Dominik
2010-01-26 17:31:44
zaujimava fotočka :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
noik
ocenenie redakciou 2010-01-26 17:18:10
príspevok od: Cako
fakt ho az tak velmi pripomina ? :)..neviete ci je obrazok s tej sceny niekde na nete ?
...obrazok nemam, ale to skor evokoval ten nazov....hned som si spomenul na toho herca Karola Calika, herca.... ked to povedal :)
 
nataly
2010-01-26 17:15:01
pekna tabulka
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-01-26 17:12:53
Chlapci pozeram, že vy si to čestne miesto FOTO DŇA prehadzujete ako horúci zemiak :-)) Čo vás páli v rukách? No to ste vyžrali, máte ho až dvaja naraz! :-)))
 
Koritko_Erik
2010-01-26 17:03:15
aj podla mna sa to velmi podoba na jeho tvorbu ´Stranku´
 
Monte Carla
2010-01-26 16:52:29
príspevok od: Xuliganka
:) Mozem jednu otazocku? Pozname sa? Rozpravali sme sa niekedy? Ja mam pocit ze nie, mozno by bolo dobre najprv cloveka spoznat a az potom mu pisat nieco o rozhlade, nemyslis? Ja mam rozhlad v celku slusny a preco som spomenula prave Stranku? Lebo sa tato fotografia na jeho tvorbu najviac podoba. To co si sem pastol su sice fajn fotky, ale zase o niecom inom. A ak chces pokracovat v debate alebo niekto iny, kludne mi napiste sukromnu spravu.
Ked sa ma pytas ci sa pozname, opytam sa Ta ja ako Ty poznas autora tejto fotografie ked mu napises ´A sa cudujem preco napodobnujes jeho tvorbu´?
Ruku na srdce, mysliš si ze toto je adekvátna reakcia? Od autorky ako si ty by som takuto reakciu vazne necakal...
Ked mi Tvoja fotka bude pripominat nejakeho známeho autora, poviem Ti to,ale urcite Ti nenapisem, že sa Ti čudujem prečo ho napodobnujes?!

PS: Nemám žiadny problém pokračovať v komunikácii o fotkách v sukromnej poste, vyjadrujem sa tu, pretože toto sa tyka tvojej reakcie k dannej fotke.




 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-26 16:32:26
príspevok od: maity
toto je o squelom napade a kreativite tak ako vsetky tvoje fotky!!! velmi sa mi pacia tvoje napady!!! squele!!!Mam otazku to na tie napady chodis triezvy (((:?
bohuzial ano :) nepijem...dik !
 
maity
2010-01-26 16:20:45
toto je o squelom napade a kreativite tak ako vsetky tvoje fotky!!! velmi sa mi pacia tvoje napady!!! squele!!!Mam otazku to na tie napady chodis triezvy (((:?
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-26 16:11:47
príspevok od: Tomáš Machara
Je to super! ...klobuk dolu, ked budem velky, aj ja chcem mat takyto talent :o)
dakujem,ale nie je to dokonale :)ani z daleka...
 
Tomáš Machara
2010-01-26 15:47:37
Je to super! ...klobuk dolu, ked budem velky, aj ja chcem mat takyto talent :o)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-26 15:22:45
príspevok od: maTTo_corp
to je výčitka v tvojom hlase? :)))...ja si všímam len som tu už poslednú dobu nejak pomenej....sledujem neboj :P
nie nic take :)..len tak...
 
maTTo_corp
2010-01-26 15:11:56
príspevok od: Cako
MaTTo sa zastavil :)) dik za kuk...som rad ze ta tato zaujala :)
to je výčitka v tvojom hlase? :)))...ja si všímam len som tu už poslednú dobu nejak pomenej....sledujem neboj :P
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-26 15:02:50
príspevok od: noik
...Pacho...a keď ma naserú, aj ten plot im podpálim... :)
fakt ho az tak velmi pripomina ? :)..neviete ci je obrazok s tej sceny niekde na nete ?
 
noik
ocenenie redakciou 2010-01-26 14:52:49
...Pacho...a keď ma naserú, aj ten plot im podpálim... :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-26 14:37:22
MaTTo sa zastavil :)) dik za kuk...som rad ze ta tato zaujala :)
 
maTTo_corp
2010-01-26 14:26:21
...pre mňa fotografika dňa, veľmi sa ti to podarilo ...

add Xuliganka......ako si došla k Strankovi prosím ťa? :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
waso
2010-01-26 14:25:58
silné atmo, páči sa mi...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-26 14:25:26
dik...no ja som spokojny aj z predoslymi :P
A este to by mi chybalo aby som fotky robil len taketo male :D jasne ze mam, v 3348 na 2736 pix.Na tom tajomstvo nic nie je :)
 
Invisible.sk
2010-01-26 14:17:36
Paci a tak ze velmi, predosle mi zase az tak nerezali, ale tato ma uroven ;). Konceptualne fotografie su si v podstate dost podobne, ale ked sa jednoducho niekto nechce odosobnit a nechce v kazdej fotke hladat nieco ine, je to tazke :)

...este by ma zaujimalo, ci to mas aj vo vacsom rozliseni alebo to robis iba do takehoto weboveho formatu (ak to samozrejme nie je tajomstvo :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Xuliganka
2010-01-26 13:58:44
príspevok od: Cako
alebo aj Kaveh H. Steppenwolf ten ma tiez ppc diela..tych je veru vela,mas pravdu....Kazdy ma tvorbu po svojom a je to vidiet ze to nie je jeden a ten isty autor
:) Mozem jednu otazocku? Pozname sa? Rozpravali sme sa niekedy? Ja mam pocit ze nie, mozno by bolo dobre najprv cloveka spoznat a az potom mu pisat nieco o rozhlade, nemyslis? Ja mam rozhlad v celku slusny a preco som spomenula prave Stranku? Lebo sa tato fotografia na jeho tvorbu najviac podoba. To co si sem pastol su sice fajn fotky, ale zase o niecom inom. A ak chces pokracovat v debate alebo niekto iny, kludne mi napiste sukromnu spravu.
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-26 13:56:21
príspevok od: Monte Carla
Možno by bolo dobré mať väčší rozhľad aj na medzinárodných portáloch. Na tomto portály sa neviem zbaviť presvedčenia že akonáhle niekto začne tvoriť ´ surreal,creativ edit, fine art´ atď, hneď si každý myslí že za všetkým je Martin. Stačí si vygooglit autorov ako napr. Marcin Sacha, Ben Goossens alebo Sarolta Bán a človek hneď zistí že Martin tu nebol prvý a hlavne nie je jediný autor!
alebo aj Kaveh H. Steppenwolf ten ma tiez ppc diela..tych je veru vela,mas pravdu....Kazdy ma tvorbu po svojom a je to vidiet ze to nie je jeden a ten isty autor
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-26 13:42:48
co uz so mnou...:) ja ti zas zavidim ake mas stastie na niektore fotky ako napr.tie oblaky,vies ktore...tam by som chcel byt :(
v poslednom case aj tebe ide ako tak teraz pozeram znovu tvoju galeriu,nejak na nu zabudam...sry..:)
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-01-26 13:21:14
Čo už s tebou, keď si taký dobrý :-(((
Posledné tri dni tie veci nemajú chybu, aj ked, zlepsovat este stale je co, nezaspi! Drzim palce, uz sa to dostava do povedomia, každý deň viac a viac. A okruh divakov rastie. Len kedy to ty robíš, veď to nielen upraviť farby, je s tym kopu roboty a každý deň dáš hotové a premyslené riešenie...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Monte Carla
2010-01-26 13:17:34
príspevok od: Xuliganka
Martin Stranka. A sa cudujem preco napodobnujes jeho tvorbu. Vsak skus vymysliet nieco svoje. A este nieco, chalan na fotke skakal na jednej nohe alebo ma obe uplne rovnake?
Možno by bolo dobré mať väčší rozhľad aj na medzinárodných portáloch. Na tomto portály sa neviem zbaviť presvedčenia že akonáhle niekto začne tvoriť ´ surreal,creativ edit, fine art´ atď, hneď si každý myslí že za všetkým je Martin. Stačí si vygooglit autorov ako napr. Marcin Sacha, Ben Goossens alebo Sarolta Bán a človek hneď zistí že Martin tu nebol prvý a hlavne nie je jediný autor!
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-26 12:18:45
presne tak to je,dobre si to napisal...skoro vsetko zo vsetkych poloh,druhov svetla a vsetkeho ineho uz bolo nafotene...ale vravim skoro :) Takze ta podobnost je stale a vsade,nie len na tejto fotke ale na vsetkych,je jedno ci je to montaz kolaz alebo makro...
 
Jozef Sádecký
ocenenie redakciou 2010-01-26 12:13:48
dost dobre nemam slov
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
slnecnicalucna
2010-01-26 12:09:29
inspirativne ako stale
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
pedro81
2010-01-26 11:22:14
super uprava
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
soms
2010-01-26 11:19:19
Skoro každá fotka ma niekoho črty, podobnosť. Myslím si, že v drobnostiach sa prejavuje potom originalita a odlišnosť. Inak by sa už nemali fotiť ani kresliť akty, krajinky, psy, mačky, makrá.
Si myslím, že máš vlastný štýl, pozrel som si Martinove práce a vôbec som nenadobudol dojem nejakej napodobeniny. Možno inšpirácia. Ale na tom nie je nič zlé.
 
Xuliganka
2010-01-26 11:17:05
:) Citam komentare. Pozeram a vidim, nalada, urcite prvky. Ano v jendom mas pravdu jeho uprava je ina, lepsia, preto ked som videla tuto fotku som si pomyslela ze je to nejaka jeho prvotina :) Vela stastia ti prajem.
 
b.a.f.o.a.r.t.
2010-01-26 11:13:44
mne sa tato cakovina paci a je mi jedno ci niekoho napodobnujes ci nie je to tvoja tvorba a tvoje fotky nekradnes ich a nepocul som o tom ze ked napadne nieco mna nemoze aj teba takze suma sumarum go cako go
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-26 11:06:12
príspevok od: sankiakis
Ja si myslim ze je to cisot cakovske toto, martinova tvorba je pre mna uplne odlisna, cako, tesim sa ked aj ja budem mat kopu casu a bez roboty:D paci
dik tak to je,ja neviem co tu zas pletu...nuz...nabuduce musim spravit nieco take,aby to nemalo ´jeho´ crty
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-26 11:04:07
...ale nikdy by som ziadnu fotku nevygooglil :) raz davno ked som fotil ´The Hand´ som si vygooglil jednu free texturu to je vsetko..od vtedy pouzivam len svoje...A dakujem :)
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-26 11:02:33
príspevok od: Xuliganka
Martin Stranka. A sa cudujem preco napodobnujes jeho tvorbu. Vsak skus vymysliet nieco svoje. A este nieco, chalan na fotke skakal na jednej nohe alebo ma obe uplne rovnake?
ja nikoho nenapodobnujem,citaj komentare nad sebou,pod sebou a uvidis...ako vravim,vobec som na neho nepomyslel pri tejto fotke a jeho uprava je aj tak uple odlisna..co uz...pozri sa lepsie...tie stopy nie su dokonale ja viem...
 
sankiakis
ocenenie redakciou 2010-01-26 10:55:57
Ja si myslim ze je to cisot cakovske toto, martinova tvorba je pre mna uplne odlisna, cako, tesim sa ked aj ja budem mat kopu casu a bez roboty:D paci
 
Xuliganka
2010-01-26 10:52:00
Martin Stranka. A sa cudujem preco napodobnujes jeho tvorbu. Vsak skus vymysliet nieco svoje. A este nieco, chalan na fotke skakal na jednej nohe alebo ma obe uplne rovnake?
Tech. kvalita: 3 | Kompozícia: 5 | Impakt: 0 | Priemer: 2.67
 
soms
2010-01-26 10:45:41
Páčia sa mi tvoje práce, mám rád taký štýl tvorby. Konkrétne v tejto koláži súhlasím s Ultra TXF ohľadom použitých fotografií. Domnievam sa, že mal na mysli také skutočnosti ako je expozícia, kompozícia, svetlo atď. že to neboli nejak podstatné faktory pri samotnom fotení materiálu. Písal, že si sa nabehal aby si nafotil to čo potrebuješ. Konkrétne pri tomto diele na vyjadrenie a zobrazenie myšlienky-nápadu určite by si vygooglil nejaké free foto. :)))
Ešte raz podotýkam páči sa mi myšlienka aj jej prevedenie.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Ultra TXF
2010-01-26 10:41:22
príspevok od: Cako
:)) ja zas neviem fotit street,velmi sa mi to nelubi,takisto portrety.Ale ked vidim pecky na 1x tak to sa mi hned paci a mam sto chuti skusit aj to.No ale na to nemam v prvom rade techniku v tomto meste ani moznosti,ani nic...ako si povedal,ty mas rad to,ja a niekto iny ine,kazdy to svoje :) ale to je dobre...co by to bolo keby vsetci mali radi len akty :))
Na street nepotrebuješ techniku,stačí jeden objektív na aparáte.
Možnosti....no už len vybrať sa do mesta je problém :)
Chce to svojim spôsom odvahu a schopnosť priblížiť sa ľuďom niekedy na 1m ,tak aby ťa bez slov pochopili a nevadilo im to.
Ale samozrejme,že každý má rád iné a to je dobre. S tými aktami :) :) :).... to by ma porazilo .
Podstatné je,že ťa to čo robíš baví.A že to robíš dobre,to je vidieť.
 
ksindy
2010-01-26 10:01:34
nie je to presne to iste, ale cca podobna paralela by sa snad dala najst vo filme - neda sa tvrdit, ze len dokumentarny film je to skutocne prave orechove. ..a nebrat vazne resp. neuznavat filmy kde je zaklad fikcia (v podstate umelo vytvorena ´realita´) a to ci uz vo vacsej alebo v mensej miere. kazdy si rad pozrie nieco ine a o tom to je :)
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-26 09:56:35
:)) ja zas neviem fotit street,velmi sa mi to nelubi,takisto portrety.Ale ked vidim pecky na 1x tak to sa mi hned paci a mam sto chuti skusit aj to.No ale na to nemam v prvom rade techniku v tomto meste ani moznosti,ani nic...ako si povedal,ty mas rad to,ja a niekto iny ine,kazdy to svoje :) ale to je dobre...co by to bolo keby vsetci mali radi len akty :))
 
ksindy
2010-01-26 09:53:52
mas pravdu. myslim si ze argument ´nevies to robit a tak to zaznavas´ neobstoji - ani z jednej a ani z druhej strany. pravdu aj v to, ze nie je problem spravit ´portret´ resp. kolaz v PP. nazdavam sa, ze plati to iste pre fotky ako aj pre kolaze - existuju tie dobre (ktore oslovia..na ktorych poznat ich kvalitu..atd) a tie ktore su odflaknute, nezaujimave a pod. suhlasim s tym, ze kazdy by mal robit to v com sa najde a snazit sa to robit dobre.
ked vidim ako na inych (ovela vacsich) portaloch spokojne vedla seba spolunazivaju viacere kategorie (v ktorych autori bud beru fotku ako finalny ´produkt´ alebo ju pouzivaju len ako stav. material pre svoje prace) a ako sa nikde neriesia podobne zabo-mysie vojny ako tu, tak len krutim hlavou (toto nie je reakcia na teba..len to tak konstatujem:)
 
Ultra TXF
2010-01-26 09:48:08
príspevok od: Cako
Dakujem ze si aj ty nieco napisal :)) k takej skladacke nepises casto...ale som teda rad ze sa aspon tato konecne paci.Ale v tom nemas pravdu,ze cvak snehu,oblohy atd...bez nejakeho umenia ako si povedal.Ten cvak bol praveze dost premysleny,ani nevies kolko musim behat a hladat tie veci spravne nasvietene slnkom aby to tam vsetko pasovalo..Ale je pravda,ze je to praca v pc,zvysok.Kazdy teda mame na to svoj nazor :) a ja sa vobec nevysmievam druhym ze to nevedia :)) len som vravel ze to nie je grafika ale fotka...
Ja som to myslel v tom zmysle,že tie fotografie nie sú nič samé osebe.
Jasné,že musíš behať a hľadať polotovary na takúto fotku:)
V tom prípade je to o behaní :)
Nemám rád tento typ postprodukcie.Nemyslím túto konkrétne,ale fotografie ,ktoré nemajú nič spoločné s realitou.Proste mi to až na pár výnimiek nič nehovorí.Mám radšej skôr street fotografiu,dokument,portréty.
To neznamané,že neuznávam teba alebo tebe podobných,len som proste trochu iným smerom orientovaný.Ale to je každý z nás ,niekto robí také,niekto onaké.
Martin Stranka je super,tvoje sa mi páčia,ale pokochám sa radšej na klasickej fotografii :)
Ale možno raz,keď mi odstú deti a budem mať čas,tak skompilujem nejakú hovadinu :)

 
myreska
ocenenie redakciou 2010-01-26 09:47:49
paci sa mi jedide co mi vadi je uhoh zobrazenia zeme posobi to trocha plasticky .neviem ci som sa spravne vyjadrila akoby to nemalo hlbku ale inak paradna fotka to len moj postreh.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
fuuzi
2010-01-26 09:41:12
super u mna dnes TOP.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-26 09:35:51
Dakujem ze si aj ty nieco napisal :)) k takej skladacke nepises casto...ale som teda rad ze sa aspon tato konecne paci.Ale v tom nemas pravdu,ze cvak snehu,oblohy atd...bez nejakeho umenia ako si povedal.Ten cvak bol praveze dost premysleny,ani nevies kolko musim behat a hladat tie veci spravne nasvietene slnkom aby to tam vsetko pasovalo..Ale je pravda,ze je to praca v pc,zvysok.Kazdy teda mame na to svoj nazor :) a ja sa vobec nevysmievam druhym ze to nevedia :)) len som vravel ze to nie je grafika ale fotka...
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-26 09:33:05
príspevok od: maRmaRko
gratulujem cako. za fotku dňa :)
dik :) no uz neni heh :D
 
maRmaRko
2010-01-26 09:25:45
gratulujem cako. za fotku dňa :)
 
Ultra TXF
2010-01-26 09:16:28
Je tu super.
K tomu,že niektorí hovoria o fotení,iní o grafike.
No na tom linku si dal fotky z ktorých je to skompilované.
Cvak v chodbe,cvak snehu,cvak oblohy,cvak značky.Bez nejakého fotografovania v pravom zmysle slova,bez nejakého umenia.To zabralo nanajvýš pár sekúnd,
zvyšok všetkého je robené v PC. Pekné,super,ale v PC.
Ja mám rád fotografovanie ako také,nie ´fotenie´ v PC.
A ešte niečo.......kopec ľudí sa tu vynáša nad tých čo nepreferujú postprodukciu takéhoto charakteru a vysmievajú sa ,že pindajú preto,že to nevedia. Ja to vidím naopak....dnes nie je problém vo photoshope spraviť ´portrét´ krásnej baby bez fotoaparátu ,rovnako poskladať takéto kompilácie.Uchyľujú sa k tomu možno niektorí preto,že inak by nič zaujímavé nedokázali vytvoriť - odfotiť v pravom slova zmysle.
To teraz neber osobne. Toto tvoje ´dielo´ by som si dal kľudne na stenu v pracovni.I keď to nepovažujem za fotografiu a som zástancom skôr čistého fotografovania reality.To neznamená,že by som niečo podobné nevedel skompilovať.Proste ma to nebaví,takáto činnosť mi nič nehovorí.Na to som si nekupoval fotoaparát.To je ale čiste len môj pohľad.
 
Lama
2010-01-26 09:09:55
toto nie je na konci sveta, stara mati povedala ze na konci sveta je plot a za nim voda :) take nieco bolo v Pachovi Hybskom zbojnikovi ... moj oblubeny film.
Tuna ocenujem predstavivost a tvorivost, z takych naprd fotiek dostat takyto vysledok, klobuk dole :)
 
1glamour
2010-01-26 09:04:40
parada +++
 
darklord
2010-01-26 09:00:43
príspevok od: darklord
ako vidim ovplivnil ta martin stranka...takmer cerna kopia jeho sposobu spracovania fotky ;)
cerna-verna
 
JaroD.
2010-01-26 08:56:37
Prvé čo ma tiež napadlo pri tejto montáži je duch a tvorba Martina Stranku, ktorý ťa určite aj keď sa možno tomu brániš podvedome ovplyvnil, podotýkam v pozitívnom zmysle, samozrejme prevedenie iné, u mňa plus.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Marcel Rebro
2010-01-26 08:54:26
no ked som bol maly chcel som byt monterom a chodit na montaze ... pacilo sa mi ze vela cestuju ... ale zistil som ze ´vyhovorky´ na cestovanie su aj ine ... napriklad fotenie ;-)))
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-26 08:44:38
mozno raz zacnes sam tvorit montaze :))
Ja som sa bal velmi burky a nemal som ju rad.Najme v noci,brrr...A teraz ju mam strasne rad,vzdy som na okne ked sa za oknom nieco deje :)dufam ze to bolo dobre porovnanie :D
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-26 08:42:58
príspevok od: marcelfilo
To by zaujímalo aj mňa, ale inak je to parádne. Ja proti vkusne spravenej koláži nič nemám a keď som videl fotky, z ktorých si to poskladal tak RESPECT!, výborná práca aj nápad.
textura je cez celu fotku,ak sa dobre pozries,tak ´fliaciky´ su vsade,myslim ze sa tam celkom hodila :)
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-26 08:41:46
príspevok od: darklord
ako vidim ovplivnil ta martin stranka...takmer cerna kopia jeho sposobu spracovania fotky ;)
ked som robil tu fotku,na stranku som si ani nespomenul :)) ale inak sa mi paci jeho tvorba a mam ju rad...Naozaj nahoda ze sa to podoba
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-26 08:40:03
príspevok od: branislavbuzek
prečo je obloha taká fľakatá?
flakata,lebo je cez to hodena textura :)
 
darklord
2010-01-26 08:24:40
ako vidim ovplivnil ta martin stranka...takmer cerna kopia jeho sposobu spracovania fotky ;)
 
Anena
2010-01-26 08:15:38
Tvoj rukopis je zjavny uz s nahladu.Mas to zaujimave.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Marcel Rebro
2010-01-26 07:48:19
príspevok od: cervoo
jooj chlape...ja ta uz sledujem dlhsiu dobu...ale este ani raz som ti nepovedal svoj nazor;) na zaciatku tvoje foto boli take...klaasika...ale cim dalej...tym lepsie a lepsie;) Ocividnee si nasiel svoj styl...a ozaj sa ti hodi...tak ssa ho drz;) aaa...to stym ci je to grfika alebo nie...naa to ser....je milion znamych fotogrfov a vela z nich upravuje ale vytvara pomocou compu;) Ti co to beru ako grafiku....su ludiaa co vtom nevedia robit, alebo nie tak dobre....popripade zavidia;) drz sa chlape a len tak dalej;)
rad by som sa vyjadril k vete ´Ti co to beru ako grafiku....su ludiaa co vtom nevedia robit´ - to ze nemam rad spenat, neznamena ze ho neviem uvarit. alebo ze ho nemam rad preto, ze ho neviem uvarit. jednoducho ho nemam rad preto, ze mi nechuti ...

ale inak suhlasim. autor sa celkom slusne porofiluje a jeho tvorba ma stale viac zacina oslovovat. a to napriek tomu ze nemam rad : Jaro, Leto, Jesen, Zimu, Burzoaziu, Bod mrazu, Rychly pohyb a Spenat ...
 
marcelfilo
2010-01-26 07:40:18
príspevok od: branislavbuzek
prečo je obloha taká fľakatá?
To by zaujímalo aj mňa, ale inak je to parádne. Ja proti vkusne spravenej koláži nič nemám a keď som videl fotky, z ktorých si to poskladal tak RESPECT!, výborná práca aj nápad.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
VrbiM
2010-01-26 07:38:50
Super, nápad ako vždy dobrý, trošku by som sa pohral s tou oblohou sú tam nejaké špinky , ktoré by som retušol :-)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
AnnaM
2010-01-26 07:18:27
Nemam moc rada grafiki, ale to sa mi velmi paci. Dobry napad!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
branislavbuzek
ocenenie redakciou 2010-01-26 07:18:22
prečo je obloha taká fľakatá?
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
Cago
2010-01-26 06:54:32
...hmmm, perfektné :-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
kapurka
2010-01-26 06:24:35
výborný nápad aj prevedenie
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
sunajn
2010-01-26 04:37:03
Šumné
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Monte Carla
2010-01-26 02:17:37
fajn!
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-26 00:37:16
príspevok od: cervoo
jooj chlape...ja ta uz sledujem dlhsiu dobu...ale este ani raz som ti nepovedal svoj nazor;) na zaciatku tvoje foto boli take...klaasika...ale cim dalej...tym lepsie a lepsie;) Ocividnee si nasiel svoj styl...a ozaj sa ti hodi...tak ssa ho drz;) aaa...to stym ci je to grfika alebo nie...naa to ser....je milion znamych fotogrfov a vela z nich upravuje ale vytvara pomocou compu;) Ti co to beru ako grafiku....su ludiaa co vtom nevedia robit, alebo nie tak dobre....popripade zavidia;) drz sa chlape a len tak dalej;)
dikes,som rad ze si sa teda vyjadril tu :) Dufam ze toto je ten pravy styl pre mna,lebo ak nie,tak bude zle..toto ma bavi :) Vsak to je jedno,hlavne nech sme zdravy a mame napady :)) a ja to velmi ako grafiku neberiem,ja to beriem ako upravovanie fotiek v tmavej komore, tak z hruba :)) grafika je o niecom inom podla mna...
 
Jeremy
2010-01-26 00:35:40
príspevok od: Cako
dohodneme sa ? :D
Milerád sa dohodnem :)
 
cervoo
2010-01-26 00:32:43
jooj chlape...ja ta uz sledujem dlhsiu dobu...ale este ani raz som ti nepovedal svoj nazor;) na zaciatku tvoje foto boli take...klaasika...ale cim dalej...tym lepsie a lepsie;) Ocividnee si nasiel svoj styl...a ozaj sa ti hodi...tak ssa ho drz;) aaa...to stym ci je to grfika alebo nie...naa to ser....je milion znamych fotogrfov a vela z nich upravuje ale vytvara pomocou compu;) Ti co to beru ako grafiku....su ludiaa co vtom nevedia robit, alebo nie tak dobre....popripade zavidia;) drz sa chlape a len tak dalej;)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
atiart
2010-01-26 00:25:10
..... super vymyslené :)
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-26 00:18:03
príspevok od: Jeremy
Velmi pekne, taketo nieco hladam na stenu vo vacsom :)
dohodneme sa ? :D
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-26 00:17:37
príspevok od: stivi13
pekné to je.. ale zas uvažujem.. je to fotka či grafika? ;-) autora si typnem .... cako?
uvazujes nespravne,tipujes spravne :) dik
 
stivi13
2010-01-26 00:16:40
pekné to je.. ale zas uvažujem.. je to fotka či grafika? ;-) autora si typnem .... cako?
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Jeremy
2010-01-26 00:14:05
Velmi pekne, taketo nieco hladam na stenu vo vacsom :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
 


Technika: Sony A7 III, Canon EOS 6D,

Príslušenstvo: Stativ: Velbon Sherpa Batoh: Vanguard Up- Rise 45 Filter: Hoya pro1 DIGITAL CPL Samospust, objektivy a photoshop...

ISO: 80
Pridané: 2010-01-26 00:12:19
Na kritiku: 2010-01-26 00:12:19
Miesto:na konci sveta
Témy: emócie, montáž / koláž, umelecká fotografia
http://img715.imageshack.us/img715/4103/81474108.jpg