Freedom

Body: 288.00    Videnia: 7637    Páči sa: 1

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
kulkovsky
2011-05-31 17:40:17
super nápad, super spracovanie milujem montáže tohoto typu...všetko čo sa vymyká ľudskému chápaniu ma fascinuje. Tiež by som si rád niekedy zalietal na pomaranči skvelá foto !
 
Erick
2010-01-28 19:46:01
príspevok od: sunajn
Nič! Zaspomínaj na časy zašlé. Nožnice, lepidlo...:)
..prípadne chodenie 5 hodín kvôli jednej fotke, statív, filtre, max. 36 fotiek za celý deň...
 
Koma
ocenenie redakciou 2010-01-28 14:12:40
príspevok od: Cako
ja sa to snazim nevsimat ale ked ich je pomaly viac ako pozitivnych hodnoteny tak co mam robit...to je tazko...no budem sa snazit..dik
Celú noc som chodil ako bez duše , až som ho nad ránom našiel a Tvoju objednávku preplatil – na dosť dlho dopredu. Takže ešte pekných dlhých veľa rokov, nečakaj asistentovu návštevu. Ostrelovač nepríde ;) Tak ,, len “ toto, nech sme už teda ToTal kompletní:

https://www.youtube.com/watch?v=WnDaiAZ3Z9A&feature=related
 
8martin5
2010-01-28 11:11:09
príspevok od: Cako
o tom to je,ze zaujala :) nie je ako kazda ina
taktak, v tomto aspekte pohladu je dobra.
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-28 10:08:43
tak veru,ten posledny odsek je fajn..aj ostatne :)) lietam lietam...stale.. :) dik ze si zastavil,aj ked neskorsie :)
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-01-28 09:09:07
príspevok od: Koma
Ale tak to si potom na správnom mieste, veď presne od tade S.Dalí bol :-)

Kravička, ty vyzeráš tak hlúpučko ale si múdrejšia ako my tu včetci ostatní. Vidím že som zameškal včera plodnú diskusiu :-))))

A autor ty len lietaj dalej! Ide ti to výborne!
Každému neulahodíš a keď príde pes a hryzne ťa a ty zjajkneš, vráti sa aj do druhej nohy. Vieš prečo? Vie že to malo účinok :-)

Myslím že keď tu je už toľko užívateľov a také kvantum fotiek, že by už fakt stálo za to vyhodnocovať osobitne po skupinách aspoň hrubo zgrupené príbudzné kategórie a nie úplne pomiešané ako v pomazánke.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-28 08:23:57
ja sa to snazim nevsimat ale ked ich je pomaly viac ako pozitivnych hodnoteny tak co mam robit...to je tazko...no budem sa snazit..dik
 
2010-01-28 01:19:55
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
Koma
ocenenie redakciou 2010-01-28 01:03:01
Tak Ti TO teda prezradím, nuž tak som sa tešil že Ťa prekvapím. Jednoducho si moja obľúbená lietajúca svinka, ja som od autora rýchlo obidve jeho vajcia odkúpil... som Ti chcel totiž jedno darovať, z priateľstva...tak aby si mal nejakú zálohu, lietajúce rezervné vajce ..keď začneš náhodou cez nejakú dierku fučať . Tak nevadí ?..môžme spolu polietať? ..aj keď som sa javil ako chamtivá krava ? ...fajn , sa teším..ale beriem so sebou aj kamošky...nech sme kopletní :

https://www.youtube.com/watch?v=lYKpEqQ32JE&feature=related

P.S. som čítal, že keď Ťa prvý krát skúšali vypustiť letieť, tak si sa utrhol..naozaj, že vraj z toho bola taká dosť nepríjemná letecká aféra a vytriasačky na leteckom úrade, a si postupne splasol a tak tak zosadol niekde na poliach v Kente, a keď Ťa mali vypustiť druhý krát, tak pre istotu tam už bol odstrelovač, že keď sa náhodou znova utrhneš...veď vieš, lietadlá a tak. Tak preto som chcel pre Teba to vajce.
 
2010-01-28 00:30:34
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
Ludincek
2010-01-28 00:18:46
fajne :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
BlaDeSK
2010-01-27 23:57:44
pekne :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Matt83
ocenenie redakciou 2010-01-27 23:22:08
super napad
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
stivi13
2010-01-27 22:44:44
pecka
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
SalvadorD
2010-01-27 22:22:34
Perfektne.
 
walde
ocenenie redakciou 2010-01-27 22:20:06
príspevok od: Stratený Stano
Pozor, Stratený som tu ja... :-)
Hej, hej... keď som to písal som si uvedomil tú slovnú hračku a mal som nutkanie tam dopísať ´ale nie Stano´. Fajn, objavil si to. Pozdravujem.
 
sunajn
2010-01-27 22:08:21
príspevok od: Tig3r
Prepanajana! To dokedy budu ludia hlasovat za taketo pseudoumelecke vytvory? Vy uz nemate ani trochu vkusu? Kazda jedna fotka je absolutny gyc, ako sa moze vobec niekto opovazit to este aj porovnavat s Martinom Strankom. Zvykla som si, ze pravidelne su v top fotografiach dna nejake obnazene zeny (a je uplne jedno v akej kvalite, vsetci sa nadchynaju ake je to uzasne a ma to super impakt), toto je obdobne. Fakt nechapem. Nie je to ani fotografia a nie je to ani dobra grafika, je to grc. Autorovi asi chybaju aj posledne kusky sebareflexie, ked to dokaze zaradit do kategorie ´emocie´ a ´umelecka fotografia´! A nechapem ludi, ktori mu to tu zeru!

A nema to byt utok na autora, kazdy nech si robi co chce! Ja by som len chcela poznamenat, ze je neuveritelne, aky masovy nevkus ludia mozu mat v mojich ociach. Je tu mnozstvo krajsich, dokonalejsich a hlavne emotivnejsich fotiek ako toto pseudoumenie. Kazdy den je to horsie a horsie.
Správne. Ruc še o žem!
 
sunajn
2010-01-27 21:20:25
Skôr rinč, ako piesok. :)
 
sunajn
2010-01-27 21:16:21
príspevok od: Erick
Jáááj, chlapci, starý som.. Kukám po fotkách a nachádzam skvele spracované domáce úlohy z Photoshopovej výchovy. Tak vám neviem, čo s tým.
Nič! Zaspomínaj na časy zašlé. Nožnice, lepidlo...:)
 
Koma
ocenenie redakciou 2010-01-27 21:06:28
Fakt neviem...ale jedna určite práve teraz letí vo vesmíre :-)
 
Koma
ocenenie redakciou 2010-01-27 21:02:38
príspevok od: Palso
Ale veď ja neverím, že by Ti tu niekto chcel vyslovene zle, možno to niektorí prehnali, ale ja osobne napríklad to rozhorčenie chápem, ale nebudem sa opakovať.

Horšie je, keď človek úplne filtruje kritiku a opačné názory absolútne ignoruje, pretože ich vôbec nechce brať do úvahy. Ale to len taká moja poznámka, nemyslím, že je to Tvoj prípad :)
Dovolím si Ti v jednej veci tak akože trochu oponovať, je to predsa fotka dňa- je úplne pochopiteľné a prirodzené , že sa pod ňou zastavia aj užívatelia- ktorý sa bežne pri fotkách nezastavujú a majú potrebu sa vyjadriť a nepreskočia ju. Tak ako tvoja dnešná ,, fotka “ má svoj názov Freedom, tak každý - aj ten čo si založil dnes Nick sa môže slobodne k nej vyjadriť. Druhá vec – je už spôsob. Vkus či nevkus sa nedá niekomu vnútiť. Jednému sa páči druhému nie, záleží už len na spôsobe ako to dá najavo. Niekto slušne , kultivovane aj s prípadnými radami , že čo by asi robil inak a s čím nesúhlasí a iní zas aj vulgárne, napr. výgrc.( Tig3r – z Tigrovíc :) Nuž čo, každý sme iný. Asi to záleží od povahy...Ty ako autor musíš byť pripravený aj na takéto záporné reakcie. Ukľudni sa , pokoj-klídek..život ide ďalej, poď si radšej polietať. Let je príjemný, pokojný a trvá len 8 minút, na troch miestach bude fajn farebný a rýchly, prebieha síce trochu vysoko- ako som čítal nižšie, tak to Ty nerád – ale neboj. Ty máš vajco ľavé a ja pravé...poletíme ako jeden veľký...kozmický koráb :-)))) Makaj , ideš prvý ..potom povieš ako Ti let chutil ;-))

https://www.youtube.com/watch?v=zlY-JlE5ZCo&feature=related
 
Erick
2010-01-27 20:11:07
Jáááj, chlapci, starý som.. Kukám po fotkách a nachádzam skvele spracované domáce úlohy z Photoshopovej výchovy. Tak vám neviem, čo s tým.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 3 | Priemer: 5.33
 
2010-01-27 20:06:12
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
haluzart
2010-01-27 19:49:50
príspevok od: Cako
hmm ale nejak nechapem co si tym chcel povedat :)...ze zabery sa daju spravit aj bez toho aby sa to montovalo v pc ? Ale len vo fotaku ?
dalo. no. / len teraz si to celkom neviem predstaviť na digi mašinkách .../
yo. a tiež som si polietal ... vo sne ... ´když mi bylo dvadet´ uži si to ...
 
leto
2010-01-27 19:48:01
diskutovat či a čo je ešte fotka,je nadlho,a bolo samozrejme,že aj táto tvoja foto vyvolá diskusiu na túto tému,pre mna je to foto,ale v kategoríí,ktorá patrí viac ku grafickej koláži,je to skladačka,ktoré robí pomerne dost fotografov,ja k nim asi nikdy(dobrovolne) patrit nebudem,ale to neznamená,že ma nezaujme,zvlást v spojitosti z predstavivosťou,v tvojom prípade zo snom,a o tom aj táto foto je,len neviem(možno nechcem,možno neviem) hodnotiť bodovo napr. TK,ale imakt je OK,,,
 
haluzart
2010-01-27 19:46:29
*
zdrojové fotografie
 
haluzart
2010-01-27 19:41:20
príspevok od: Palso
Pekný názor, ale nabudúce skús vety štruktúrovať a používať nejaké uzákonené rozdelovače, potom sa to chaoticky číta :D
https://dl.dropbox.com/u/2936630/koment.pdf
_ absolútne ma šokuješ, ak mi dáš link na paragraf:)
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-27 19:38:15
príspevok od: Stratený Stano
Nepúšťam sa veľmi do debaty v žánri, kde vôbec nie som doma, ale chcem zareagovať na otázku o jedinom zábere na film - kedysi som skúšal pri fotení na film aj trojnásobnú expozíciu na jedno políčko (nepretočil som...) a vznikali niekedy zaujímavé kompozície. Takéto čosi celkom iste nie, ale i film ponúka možnosti experimentovania...
hmm ale nejak nechapem co si tym chcel povedat :)...ze zabery sa daju spravit aj bez toho aby sa to montovalo v pc ? Ale len vo fotaku ?
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2010-01-27 19:30:56
príspevok od: walde
Mávam podobné nepríjemné sny, ale s autobusom. Vozím sa v autobuse a zrazu nespoznávam prostredie, neviem kde som. Prestupujem, snažím sa vrátiť, ale už to nejde. Som stratený.
Pozor, Stratený som tu ja... :-)
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2010-01-27 19:26:47
Nepúšťam sa veľmi do debaty v žánri, kde vôbec nie som doma, ale chcem zareagovať na otázku o jedinom zábere na film - kedysi som skúšal pri fotení na film aj trojnásobnú expozíciu na jedno políčko (nepretočil som...) a vznikali niekedy zaujímavé kompozície. Takéto čosi celkom iste nie, ale i film ponúka možnosti experimentovania...
 
kellsiq
2010-01-27 19:26:00
príspevok od: Cako
a co potom robia na FOTOPORTALOCH ako 1x fotky v skupine creative edit ?? a co robi tu kategoria montaz kolaz ??...a odpad..no..a naco to mam fotit kompozicne spravne a neviem este ako ked to aj tak vystrihnem a vlozim do inej fotky ? :)
Nie casto sa zapajam do takychto debat ale toto mi nedalo. Neviem co sa pisalo uz nizsie nechce sa mi to citat ak sa opakujem sorko. Ale je toho hafo. Len sa mi pacil tento vyrok autora. Ze ´naco to mam fotit´. Je to trosku vytrhnute mozte si to vyssie cele precitat. Ale podstatu som napisal. Ved naco by sa na fotoportale ´fotilo´. Ani ja nechapem...Ved na to aby sa vasa praca dostala titul FOTOGRAFIA DNA ani nepotrebujete fotoaparat ako taky. Pocvakam nieco telefonom, hodim do PS, pekne postriham, vymodelujem, dokreslim... a lala..je to tu.

Ziadna kritika autora. Jeho prace ma vzdy pobavia. Rad sa popozeram. Troska nadneseny ten prvy odstavec ale snad ste pochopili co som tym chcel napisat. Pekny zvysok vecera. Autorovi vela dobrych napadov. Tesim sa na dalsie prace.
 
Palso
2010-01-27 19:17:53
Pekný názor, ale nabudúce skús vety štruktúrovať a používať nejaké uzákonené rozdelovače, potom sa to chaoticky číta :D
 
Palso
2010-01-27 19:15:51
príspevok od: Cako
kritiku si treba vsimat,ale treba vediet skor ktoru :)) inak dakujem...viem ze toto moje dielo nie je technicky najlepsie poskladane...ja uz ani neviem co napisat,vsetko mozne som uz spominal..no najviac ma dostalo to co napisal/a Tig3r neviem...taketo debaty vedlmi na fotoportaloch nie su.Neviem preco ma chut kazdy do niecoho skakat,pindat ´az´ takto...nech to proste preskoci ked ho to nezaujima,tak to robim ja...
Ale veď ja neverím, že by Ti tu niekto chcel vyslovene zle, možno to niektorí prehnali, ale ja osobne napríklad to rozhorčenie chápem, ale nebudem sa opakovať.

Horšie je, keď človek úplne filtruje kritiku a opačné názory absolútne ignoruje, pretože ich vôbec nechce brať do úvahy. Ale to len taká moja poznámka, nemyslím, že je to Tvoj prípad :)
 
haluzart
2010-01-27 19:14:53
´Poprosím ľudí, ktorí tieto fotky porovnávajú so S. Dalím alebo surrealizmom, aby radšej miesto času na ePhoto zašli do knižnice a požičali si Dejiny umenia´
... njn. tesať do kameňa!
_ takto: oceňujem, že prikladáš ´zdrojáky´, na druhej strane to jak stráca svoje čaro / A! strašne to chrliš: to už nieje umenie. to sú titulky v Novom Čase .... / tvoje veci začínajú byť ´ na jedno kopyto´ ... aj keď, pravda, ´máš svoj štýl´ sa to dá tiež nazvať / myslím, že to určite patrí medzi fotokategóriu: fotilo.strihalo.lepilo. ... a znova fotilo sa od jakfota:) _ od. odjakživa / vyhrať slovenskú Superstar je síce fajn. ....... ale napr. Cmoríka som si určite nikdy cielene nepustil / treba si iste užiť ´svojich pätnásť minút slávy´ ... len neprepadni prehnanému sebavedomiu:
ono nie vo všetkom je príbeh:)_ niečo je len dancefloor:))))))
>
https://www.youtube.com/watch?v=G96wtOTTKbI&feature=rec-LGOUT-exp_fresh+div-1r-2-HM
> a nech sa darí / zaujalo
 
Palso
2010-01-27 19:13:26
Tak fotomontáže a masky sa bežne robili aj pri filme, samozrejme nie takejto kvality (resp. virtuálnej reality alebo ako by som to nazval). Tu podľa mňa nejde o hodnotenie toho, či sa to dá / nedá robiť s filmom, sú to úplne dve rozdielne veci a pokiaľ autor priznáva, že je to koláž a nevydáva to za autentické, nevidím v tom problém.

Mne skôr vadí tá umelosť a masový obdiv a porovnávanie s umením, hlavne so surrealizmom. Obrázok je fajn, autor je veľmi šikovný (tie stromy od neho sa mi fakt páčili), ale podľa mňa je mimo stavať to do roviny s umením. To je niečo iné. Samozrejme netvrdím, že umením nemôže byť koláž.

Inak Cako vyzerá veľmi šikovný a fakt si myslím, že by sa niekde s tým Photoshopom uplatnil :)
 
hall
2010-01-27 19:00:19
pýtam sa sám seba:
je toto fotografia?
idem vôbec správnym smerom, ak prispievam fotografiou zo snímača
dalo by sa toto vytvotiť jediným záberom na film?
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-27 18:28:34
kritiku si treba vsimat,ale treba vediet skor ktoru :)) inak dakujem...viem ze toto moje dielo nie je technicky najlepsie poskladane...ja uz ani neviem co napisat,vsetko mozne som uz spominal..no najviac ma dostalo to co napisal/a Tig3r neviem...taketo debaty vedlmi na fotoportaloch nie su.Neviem preco ma chut kazdy do niecoho skakat,pindat ´az´ takto...nech to proste preskoci ked ho to nezaujima,tak to robim ja...
 
crazy_blondska
2010-01-27 18:24:04
podla mna toje super...
 
Trisha
2010-01-27 18:15:00
Fuuha tu sa rozbehla dost drsna kritika a nejake utoky aj... ammm keby som sa mala vyjadrit tak tie originaly mi niektore nepridu ako odpad... ta lopta alebo aj ten chlap... cez vikend som bola v Opave na institutu fotografie a keby si videl ake fotografie odovzdavaju studenti ako absolventske prace, tak by si mozno aj zapadol :D

myslim ze si to nezasluzilo az tak prilisnu kritiku videla som tu aj horsie fotografie co sem ani nepatria ale tu je snaha vytvorit nieco s myslienkou... je tam kus toho surrealu no je to viac menej ta skladacka... chcelo by to este troch dotiahnut ale vcelku na prvy dojem to na mna zaposobilo celkom dobre... kazdopadne je to tvorive.. :)

niekedy si kritiky netreba vsimat radsej sa snazit dalej :)) tod moj nazor.. vela stastia
 
norris
2010-01-27 18:09:25
objektívne sa mi zdá, že táto tvoja grafika je z tvojich všetkých najslabšia...nápad fajn, ale prevedenie podľa môjho názoru slabé (z odvolávaním sa na tvoje iné výtvory)...mne sa tieto montáže/demontáže :) vo všeobecnosti veľmi páčia, no je pravda, že už ich nepovažujem za fotografiu ako takú je to proste iný level. osobne sa mi dosť páčia práce erica johanssona (ale to len tak btw)...nech sa darí!
 
fotomark
2010-01-27 17:55:15
ocenujem tuto pracu aj ked je to viac menej grafika , kazdy ma svoj styl a sposob , ja by som take nieco nedokazal a ani nechcem
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-27 17:49:44
nema zmysel to tu zas vsetko rozoberat...
 
Pitchka
2010-01-27 17:44:21
+
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
darklord
2010-01-27 17:36:35
príspevok od: Cako
a co potom robia na FOTOPORTALOCH ako 1x fotky v skupine creative edit ?? a co robi tu kategoria montaz kolaz ??...a odpad..no..a naco to mam fotit kompozicne spravne a neviem este ako ked to aj tak vystrihnem a vlozim do inej fotky ? :)
ale no ;)montaz kolaz sa tu dostala asi len kvoli naliehaniu grafikov ;)
-hovorim ze mne osobne to neberie ze robis skladacku zo slabych clankov..pre mna montaz je ze jedna fotka je nosna a ´doladia´ sa malickosti a nie uplne novy vytvor, ktory nakoniec nevyzera ako tak ucelene.ja taku grafiku nerobim tak nehodnotim fotky(a myslim ze je to zbytocne teraz) lebo ma to ani velmi zaujimat nebude;)
vela stastia ku kreativnej tvorbe
 
Palso
2010-01-27 17:34:47
Poprosím ľudí, ktorí tieto fotky porovnávajú so S. Dalím alebo surrealizmom, aby radšej miesto času na ePhoto zašli do knižnice a požičali si Dejiny umenia :)

Snaha sa cení, kvalita je fajn, ale nazývať tieto fotkami umením - prepáč, to nie. Chápem, že vkus je u každého iný, ale asi budem tiež jeden z tých, ktorí si povedia WTF, keď toto uvidia medzi najlepšími fotografiami dňa.

Samozrejme tým nechcem dehonestovať tvoju prácu, každý robí to, čo ho baví a moje fotky sú napríklad univerzálne otrasné, ale s umením som konfrontovaný niekedy až moc, takže mám potom názor taký, aký mám. Držím palce, ale podľa mňa by sa tvoja šikovnosť uplatnila skôr ako remeslo v nejakom priemyselnom dizajne alebo reklame.
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-27 17:30:42
len tvoj nazor...
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-27 17:29:46
a co potom robia na FOTOPORTALOCH ako 1x fotky v skupine creative edit ?? a co robi tu kategoria montaz kolaz ??...a odpad..no..a naco to mam fotit kompozicne spravne a neviem este ako ked to aj tak vystrihnem a vlozim do inej fotky ? :)
 
darklord
2010-01-27 17:26:30
-som myslel ze Grafici maju vlastny portal ;)
-inak nic v zlom ale original fotky su strasne..neda sa na ne pozerat ;)
-a osobne ma neberu tak rozsiahle fotoskladacky.z odpadu si vytvoril pozeratelne dielo(neber to osobne..lebo ak sa pozries na originaly tak je to odpad)
 
Tig3r
2010-01-27 17:10:35
Prepanajana! To dokedy budu ludia hlasovat za taketo pseudoumelecke vytvory? Vy uz nemate ani trochu vkusu? Kazda jedna fotka je absolutny gyc, ako sa moze vobec niekto opovazit to este aj porovnavat s Martinom Strankom. Zvykla som si, ze pravidelne su v top fotografiach dna nejake obnazene zeny (a je uplne jedno v akej kvalite, vsetci sa nadchynaju ake je to uzasne a ma to super impakt), toto je obdobne. Fakt nechapem. Nie je to ani fotografia a nie je to ani dobra grafika, je to grc. Autorovi asi chybaju aj posledne kusky sebareflexie, ked to dokaze zaradit do kategorie ´emocie´ a ´umelecka fotografia´! A nechapem ludi, ktori mu to tu zeru!

A nema to byt utok na autora, kazdy nech si robi co chce! Ja by som len chcela poznamenat, ze je neuveritelne, aky masovy nevkus ludia mozu mat v mojich ociach. Je tu mnozstvo krajsich, dokonalejsich a hlavne emotivnejsich fotiek ako toto pseudoumenie. Kazdy den je to horsie a horsie.
Tech. kvalita: 1 | Kompozícia: 1 | Impakt: 1 | Priemer: 1.00
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-27 16:23:21
príspevok od: 8martin5
zaujat zaujala vsetkych. je nevsedna, co vacsinou ludi pritahuje. ale to aj hromadne havarie, ci (aktualne) zemetrasenie.... Tu je vidiet, ako je dolazity popis pri fotografii, hned nadobuda novy rozmer. Hodnotit sa neda, prepac, mne osobne sa nepaci.
o tom to je,ze zaujala :) nie je ako kazda ina
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-27 16:08:45
príspevok od: CSA
ono to asi ani foto neba byt....vies co to da prace ked dostanes napad a potrebujes do toho vhodne fotky? ak su tam ludia budis bo tych si nasmerujes ale v prirode a v nezivych veciach je trochu dost problem najma ak su tazko pristupne popripade ani z jedneho ludom znameho uhlu a rozmeru nepasuju do tvojej predstavy. Cako mas u mna obrovsky respekt a mozno aj ja dotiahnem niekedy svoje vizie do takejto podoby a kvality :-) si moj vzor :-) ale neboj urcite ta nebudem kopirovat :-D
presne tak je to,treba presne vediet co budes fotit,aby pasovalo svetlo,uhol a neboli tam ine veci ako tiene stromov a ostane co netreba...o tom som uz pisal nizsie...A dakujem a ja ze som vzorom ?? :)) Tak to je cest...ale urcite je kopa vacsich frajerov co sa so mnou nedaju vobec porovnat.No tí uz maju dlhorocne skusenosti a taktiez svoj vek..hadam to raz dotiahnem aj ja tak daleko :)...takze ma tesi ze sa ti moja tvorba paci :)
 
arnie175
2010-01-27 16:07:54
ujde to ale na stenu by som si to nedal...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
8martin5
2010-01-27 16:01:47
zaujat zaujala vsetkych. je nevsedna, co vacsinou ludi pritahuje. ale to aj hromadne havarie, ci (aktualne) zemetrasenie.... Tu je vidiet, ako je dolazity popis pri fotografii, hned nadobuda novy rozmer. Hodnotit sa neda, prepac, mne osobne sa nepaci.
 
CSA
2010-01-27 15:55:25
tak aspon toto mame spolocne :-) myslim teda tu poslednu vetu :-)
 
CSA
2010-01-27 15:51:05
ono to asi ani foto neba byt....vies co to da prace ked dostanes napad a potrebujes do toho vhodne fotky? ak su tam ludia budis bo tych si nasmerujes ale v prirode a v nezivych veciach je trochu dost problem najma ak su tazko pristupne popripade ani z jedneho ludom znameho uhlu a rozmeru nepasuju do tvojej predstavy. Cako mas u mna obrovsky respekt a mozno aj ja dotiahnem niekedy svoje vizie do takejto podoby a kvality :-) si moj vzor :-) ale neboj urcite ta nebudem kopirovat :-D
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-27 15:39:04
príspevok od: wayne
to nevadi. z kritiky sa treba poucit, ak ti nieco niekto konkretne vytkne, zapamataj si to, ak len napise, ze sa mu to nepaci, lebo je to grafika, respektuj jeho nazor, urcite by som kvoli tomu fotku nestahoval, ci neprestaval pridavat dalsie, rovnako si aj tvoji ´odporcovia´ musia uvedomit, ze mas pravo na slobodu prejavu na verejnom priestore. uz niest si zodpovednost za svoje konanie, je ina vec, pokial to vsak nie je v rozpore s pravidlami v tomto pripade weboveho portalu, je zbytocne si robit tazku hlavu tym, co sa komu ako (ne)paci...
Ja sa rad poucim a som rad ze sa tu spomenuli aj tie tiene...kritiku mam rad ved bez nej by som nebol tam kde som co sa tyka fotiek,vo vsetkom mi pomohol len tento portal a to fakt :)
A aj respektujem nazor ludi co tvrdia ze je to grafika,ale zas citat stale to iste pod kazdou mojou fotkou...nie je bohvieco :(
 
BRANKY
2010-01-27 15:37:40
mňa zaujala....aj keĎ to je grafika..určite by som to nemazal...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
wayne
2010-01-27 15:24:29
to nevadi. z kritiky sa treba poucit, ak ti nieco niekto konkretne vytkne, zapamataj si to, ak len napise, ze sa mu to nepaci, lebo je to grafika, respektuj jeho nazor, urcite by som kvoli tomu fotku nestahoval, ci neprestaval pridavat dalsie, rovnako si aj tvoji ´odporcovia´ musia uvedomit, ze mas pravo na slobodu prejavu na verejnom priestore. uz niest si zodpovednost za svoje konanie, je ina vec, pokial to vsak nie je v rozpore s pravidlami v tomto pripade weboveho portalu, je zbytocne si robit tazku hlavu tym, co sa komu ako (ne)paci...
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-27 15:23:32
príspevok od: Cako
preco nie :) rozlisenie by mohlo stacit...
myslim original :) 3648 na 2736
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-27 15:21:51
príspevok od: Gino
:-) fajn, ale odvazil by si sa to tlacit na A3 ?
preco nie :) rozlisenie by mohlo stacit...
 
Gino
2010-01-27 15:17:17
:-) fajn, ale odvazil by si sa to tlacit na A3 ?
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-27 15:08:57
inak som zabudol vlozit do original fotky este cestu :)
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-27 15:06:43
príspevok od: wayne
neprestavaj. dolezite je, ze vies zaujat. to, ze nie si kazdemu po chuti absolutne nevadi, vlastne je to len dobre :) urcite nie som sam, komu sa paci prejavena kreativita, ktorej mas fakt na rozdavanie, na internete ludia reaguju proste inak, ako ked im das do ruky vytlacenu fotku, alebo ju uvidia fakt nekde na vystave :) mozno by to chcelo napisat pribeh nejakej fotky, od nacrtu (tipujem ze si ich robis aby si vedel ake zabery potrebujes a ako ich skladat) cez myslienkove pochody, drobne vylepsienia az po vysledok :) mna by to urcite zaujimalo...
tak to je...ale mne sa vidi ze je tu dost vela ludi co im to vadi :( myslel som ze by mohla zaujat viac ludi...ako fotka...kazdy vravi ze je to grafika jaj...
Pisali sme si s SalvadorD a tam som mu spomenul ze rad by som spravit tutorial len sam neviem ako na to... musim nejake popozerat a naucit sa...aspon taky jednoduchy..A nacrt si nerobim :) mam to v hlave a ked to spracovavam,tak to davam tak ako ma v tej chvili napadne a ako myslim ze to bude najlepsie,kompozicne,esteticky...
 
falatka
2010-01-27 15:05:54
fantázia:)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Koma
ocenenie redakciou 2010-01-27 15:05:09
Tak nad lúkami, nad lúkami ?..hm..priznaj sa, nechceš ma Ty náhodou sledovať kade chodím a pašu pasem - trávu zberám ? Nič nebude,.. obe ,, vajcia ´ som si už u autora zajednal a potajomky vyplatil :-)
 
wayne
2010-01-27 14:56:57
príspevok od: Cako
sa mi vidi ze koncim z pridavanim originalnych fotiek...tie suche cvaky su presne premyslene ako som spominal..a je jedno ako vyzeraju,tu ide o vyslednu fotku
neprestavaj. dolezite je, ze vies zaujat. to, ze nie si kazdemu po chuti absolutne nevadi, vlastne je to len dobre :) urcite nie som sam, komu sa paci prejavena kreativita, ktorej mas fakt na rozdavanie, na internete ludia reaguju proste inak, ako ked im das do ruky vytlacenu fotku, alebo ju uvidia fakt nekde na vystave :) mozno by to chcelo napisat pribeh nejakej fotky, od nacrtu (tipujem ze si ich robis aby si vedel ake zabery potrebujes a ako ich skladat) cez myslienkove pochody, drobne vylepsienia az po vysledok :) mna by to urcite zaujimalo...
 
scoty
2010-01-27 14:56:01
ako pekne urobene ,fajn napad, ale moj nazor je taky ,ze toto je uz skor o grafike, ako o fotografii
 
scraper
2010-01-27 14:46:17
super lietajuce pomarance ci co to je
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-27 14:27:42
príspevok od: potter
neviem, nejako tomu neviem prist na chut. urcite je s tym vela prace, ale ked si pozriem vychodzie foto ... take suche cvaky, ktore treba nejako spracovat, aby zaujali. uz mi to vazne ako foto ani nepripada.
sa mi vidi ze koncim z pridavanim originalnych fotiek...tie suche cvaky su presne premyslene ako som spominal..a je jedno ako vyzeraju,tu ide o vyslednu fotku
 
potter
2010-01-27 14:00:20
neviem, nejako tomu neviem prist na chut. urcite je s tym vela prace, ale ked si pozriem vychodzie foto ... take suche cvaky, ktore treba nejako spracovat, aby zaujali. uz mi to vazne ako foto ani nepripada.
 
Keomatepo
2010-01-27 13:26:48
zaujimave :)
 
2010-01-27 13:12:27
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
2010-01-27 13:11:35
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
Anastasia
2010-01-27 12:36:45
zaujímavé
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Dominik
2010-01-27 12:17:42
ide Ti :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-27 12:06:31
príspevok od: Koma
Jak - ,, bohužiaľ , neviem “ ???... to by som asi netvrdil – Ty len namiesto farieb v tube a štetca ...používaš na vyjadrenie: foťák a počítač...myslím, či nie ? ;-)
teraz si spominam...kedysi som dostal aj diplom na vytvarnej,bolo to mesto v buducnosti co som kreslil :D prvy a posledny diplo...kreslit,ako tam ma bavilo,ale omalovavat,vystrihovat a somarinky vobec nie
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-27 12:05:04
budem lietaaat pokial nespadnem na hubu...:) ale to hadam nie..dakujem ze si sa zastavil,ta posledna veta,moja rec
 
Koma
ocenenie redakciou 2010-01-27 11:58:50
príspevok od: Cako
presne toho autora mi spomenul niekto na inom portaly ale v inej fotke..a ze mam malovat...na tom nieco bude :) len bohuzial neviem...
Jak - ,, bohužiaľ , neviem “ ???... to by som asi netvrdil – Ty len namiesto farieb v tube a štetca ...používaš na vyjadrenie: foťák a počítač...myslím, či nie ? ;-)
 
noik
ocenenie redakciou 2010-01-27 11:57:46
...len v tom lietaj aj nadalej! :)
keby to bolo pre mna za mna aj v street foto...je mi to fuk, je tam cesta :)
je to z fotiek, na fotoportal to urcite patri...klasicka kategoria: digitalna manipulacia
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-27 11:36:34
Bum :)) a niekomu sa to paci niekomu nie..tak to je a bude vzdy...a priznam sa,necakal som ze to bude fotka dna..mozno sa nou stala prave pre jej myslienku,nie pre jej spracovanie.Dik :)
 
soms
2010-01-27 11:23:26
Nápad, myšlienka OK. Ale osobne z tvojich prác sa mi zdá táto najhoršia resp. najslabšie prevedenie. Síce máš tu samé chvály, ale predošlými prácami si ukázal, že máš na viac(kvalitou spracovania a pod.). S tohto mám pocit práca chvatná..., resp. také nedotiahnuté.
PS: Ty za to nemôžeš, ale ani foto dňa podľa mňa jej neprináleží.
PS2: Bum. A teraz ma ukameňujú. :))
 
petrík
2010-01-27 11:22:31
... impaktom je to skvele, ale nevim ci je pri vzniku tohto obrazka (fotky) fotografia primarnou vecou. Ako kolaz, grafika, ci akoby som to inak nepresne nazval je to velmi pekne, ale osobne preferujem nieco ine, menej manipulovane :) ...
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-27 11:03:56
príspevok od: walde
Mávam podobné nepríjemné sny, ale s autobusom. Vozím sa v autobuse a zrazu nespoznávam prostredie, neviem kde som. Prestupujem, snažím sa vrátiť, ale už to nejde. Som stratený.
a rpesne take veci ma inspiruju ! viem si to presne predstavit,musi to byt strasne...brrr...ale chcel by som to zazit a spravit na to fotku...to by mohla byt pecka
 
benvoluto
2010-01-27 10:59:48
ak to pojde takto dalej podla mna adebt na rozhovor pre ephoto po Stratenom
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
walde
ocenenie redakciou 2010-01-27 10:53:55
príspevok od: Cako
bol som..a nechcem byt...je to strasne...nemam rad ked letim vysoko a hlavne nie nad oblaky neznasam v snoch velky priestor okolo seba...jaj...
Mávam podobné nepríjemné sny, ale s autobusom. Vozím sa v autobuse a zrazu nespoznávam prostredie, neviem kde som. Prestupujem, snažím sa vrátiť, ale už to nejde. Som stratený.
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-27 10:33:17
velmi suhlasim,treba tam pridat par kategorii....
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-27 10:30:19
príspevok od: walde
Také niečo sa ti musí prisniť, aby si to vymyslel. Buď rád, ak letíš svojím mestom a poznáš to tam... Bol si už za kaštieľom?
bol som..a nechcem byt...je to strasne...nemam rad ked letim vysoko a hlavne nie nad oblaky neznasam v snoch velky priestor okolo seba...jaj...
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-27 10:28:39
príspevok od: wayne
ak ich budes mat tak cez 20, urcite by si sa mal poobzerat po nejakej kamennej vystave alebo aspon fotoknihe aby si ta vsimli aj ludia mimo internetu :) ja nemam slov, odkial ty chodis na tie napady :)
vystavu uz mozem robit :) je to presne v tom kastieli co je na obrazku...teda pod nim tam su dva,tento je len tak :) ale ako vravis,ak ich bude viac...potom uz len zozeniem miesto kde to vytlacia...
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-27 10:27:05
príspevok od: ksindy
mozno by stalo za to nechat prace trochu vyzriet. napady su fajn, ale niekedy nie je na skodu vratit sa k nim po dni-dvoch a spravit ich viac komplexnejsie. takto uz trochu zacinam mat pocit, ze sa skor pozeram na skice. skice s dobrym napadom ,ale stale len narychlo spravene.
na tych napadoch sa poctivo pracuje..ver...:) ale to bude tym,ze to este nedokazem lepsie spravit,zas dokonale pospajat,takych ludi je malo...ak osom pisal duroslavovi pod tymto komentom,aj profici maju chyby a je ich dost..ale snazim sa ich odstranit no je to Bohovsky tazke s tym svetlom robit
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-27 10:25:04
príspevok od: Ultra TXF
Nebuď puntičkár,je jasné,že jeho guľky vrhajú iný tieň ako tvoje :) To nie je sen :)
:DDD jaj takto na rano...
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-27 10:24:03
ty si riadny detailista vacsi ako ja :))...s tymi tienamy som mal problem,vselijako som ich zvrtal,natahoval,stahoval...no nakoniec mi to sedelo takto.A ked si vsimnes profikov,napr ten moj oblubeny ben goossens,im tiez niekedy nesedia tiene sledujem to :)) a technicky tiez nie su najlepsie pozliepane a predsa su na 1x.Ako to ?...maju silnu myslienku...Tak to potom asi netreba brat do takych detailov.Som rad ze sa ti paci :)A s tymi tienami ako vravim byva problem,no neviem ako ho vyriesit :( keby si vedel,napis :)
 
sobul
2010-01-27 10:22:12
parada
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
ksindy
2010-01-27 10:09:01
mozno by stalo za to nechat prace trochu vyzriet. napady su fajn, ale niekedy nie je na skodu vratit sa k nim po dni-dvoch a spravit ich viac komplexnejsie. takto uz trochu zacinam mat pocit, ze sa skor pozeram na skice. skice s dobrym napadom ,ale stale len narychlo spravene.
 
maity
2010-01-27 10:08:41
cize alkohol to nie je! budu to asi nejake ine omamne latky (((:?
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Sused
2010-01-27 09:53:08
Proste cakovica :) cakovina :D

super ako vzdy :) len tak dalej ...

good luck
 
fuuzi
2010-01-27 09:41:21
mne to dnes nic nehovori, vcerajsie bola super, ale toto fakt vyzera ako skladacka..
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 6 | Impakt: 5 | Priemer: 5.33
 
wayne
2010-01-27 09:40:01
ak ich budes mat tak cez 20, urcite by si sa mal poobzerat po nejakej kamennej vystave alebo aspon fotoknihe aby si ta vsimli aj ludia mimo internetu :) ja nemam slov, odkial ty chodis na tie napady :)
 
sankiakis
ocenenie redakciou 2010-01-27 09:39:27
aaa super:) uz urob aj daky tutorial, mne robi najvacsi problem selekcia jednotlivych casti:)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
beholder
2010-01-27 09:30:42
...si magor....v tom pozitívnom zmysle slova:)))...
 
maRmaRko
2010-01-27 09:17:22
cako 2x po sebe foto dňa.. Paráda..
gratulujem. a super práca
 
Pospo
2010-01-27 09:14:31
skvele
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
duchan
2010-01-27 09:02:31
pekna praca. paci sa mi to.
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.00
 
Tomáš Machara
2010-01-27 08:50:02
:) je to o5 super Peto.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Ultra TXF
2010-01-27 08:41:51
príspevok od: duroslav
Ty si z toho včerajšieho namotávania 5m špagátu nejaký domotaný :-)))
Poctivo trénujem ,zlepšujem sa .Len ten ukazovák mám už fialový s toho namotávania.
Inak som tiež vyskúšal variantu,že si dáš fotoapaprát na lanko dlhé ako som vysoký ....logicky :) aby som nemusel namotávať,len potom som ho chcel vyhodiť z celej sily do 5m výšky . Nevydalo,to lanko ho obratom vrátilo o zem :) A to som bol rád,že mi ostal prst na ruke :)
 
slnecnicalucna
2010-01-27 08:36:20
mne to skor pride ako cestovanie casom (vies, ekovozidla napriklad pomarance :-D)... kazdopadne zas vyborne odvedena praca
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
stteffi
2010-01-27 08:31:44
zaujímavé
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
duroslav
2010-01-27 08:23:16
príspevok od: Ultra TXF
Nebuď puntičkár,je jasné,že jeho guľky vrhajú iný tieň ako tvoje :) To nie je sen :)
Ty si z toho včerajšieho namotávania 5m špagátu nejaký domotaný :-)))
 
quaq
2010-01-27 08:20:25
napad dobry len technicky slabe je to take narychlo polepene skoda
 
rbr69
2010-01-27 08:16:23
vecer sa netreba prejedat, potom nie su tazke sny :) vcerajsia sa mi viac pozdavala, dnesna je riadna haluz, to lietanie v tych ringlotach, ci co to je :) ... ale vhodne do nejakej detskej knizky
 
kralik_j
2010-01-27 08:14:29
príspevok od: Ultra TXF
Nebuď puntičkár,je jasné,že jeho guľky vrhajú iný tieň ako tvoje :) To nie je sen :)
coze..? taketo vtipky od teba..? :))))))
 
Ultra TXF
2010-01-27 08:11:32
Nebuď puntičkár,je jasné,že jeho guľky vrhajú iný tieň ako tvoje :) To nie je sen :)
 
Ultra TXF
 
myreska
ocenenie redakciou 2010-01-27 08:03:47
velmi pekne fakz nema chybu
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
kralik_j
2010-01-27 08:00:24
technicky suhlasim duroslavom
impaktom je to paradicka
V hodnoteni v kategorii kolaz je to pre mna 7. technicka kvalita foto v pripade kolaze je irelevant.
Ako foto to nehodnotim.

Mozno by bolo zaujimave ako sa tu spominal Strhak P. zaviest viac kategorii a tak hodnotit foto pridane do svojej kategorie.
 
Marcel Rebro
2010-01-27 07:53:24
lietanie ano obrazok nie. toto je pre mna uz naozaj privelmi ´obrazkove´. aj ked vyrobeny z fotiek ... ale aj betonovy (sebekrajsi) panelak je v podstate postaveny (aj) z piesku a predsa vo mne vyvolava ine pocity ako piesocna plaz pri zapade slnka ;-))
 
duroslav
2010-01-27 07:42:17
Celkom haluzný obrázok :-)
Avšak ako detailista, dovoľujem si upozorniť na malé detaily

- rozmazanie zelenej plochy vľavo nejako neladí s rozmazaním cesty. Zrejme si rozmazával každé zvlášť a asi by bolo bývalo lepšie rozmazať všetko naraz cez radial blur.
- tiene na guľkách nekorešpondujú s tieňmi, ktoré guľky vrhajú na cestu. Je to síce iba sen a tam je možné všetko, ale aj tak :-)
 
mayko
2010-01-27 07:32:57
pecka
 
maTTo_corp
2010-01-27 06:36:23
ja nemám čo dodať :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
fotografik
2010-01-27 06:11:29
Ty si surrealist:))
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
sunajn
2010-01-27 04:23:26
Fasa. Čo dodať... iba toľko :)

https://www.youtube.com/watch?v=Y3nbSmRqkSQ
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
walde
ocenenie redakciou 2010-01-27 01:19:56
Také niečo sa ti musí prisniť, aby si to vymyslel. Buď rád, ak letíš svojím mestom a poznáš to tam... Bol si už za kaštieľom?
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Koma
ocenenie redakciou 2010-01-27 00:58:56
Páči sa mi ako si tam fajn napasoval tiene tých vajcoletov či čo to je, zatienené a osvetlené miesta..povedz murárom, že im akoby leteli múry – mali asi nejakú blbú olovnicu - Ale možno si im to tak nakázal a je to len taký optický klam, tak potom fajn ;) Idem ja už dnes radšej.. v snoch si polietať. Hádaj na čom? :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Anena
2010-01-27 00:50:45
Tvoj rukopis je zjavny.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
iiii
2010-01-27 00:48:47
:-) môj názor na tieto veci poznáš, ale musím uznať, že nápady máš veselé a asi sa aj dobre bavíš. A asi aj iných, a to je to hlavné :-)
 
Koma
ocenenie redakciou 2010-01-27 00:39:20
príspevok od: atiart
..... jak viete takéto robiť? pre-mňa to je španielskou dedinou .....
Ale tak to si potom na správnom mieste, veď presne od tade S.Dalí bol :-)
 
BATKYTOMI
2010-01-27 00:36:35
dobra praca.paci.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
kapurka
2010-01-27 00:33:34
dobrá na dobrú noc, tak dobrú.... výborná
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-27 00:25:31
príspevok od: VrbiM
Ja viem, môžme to dať do kopy :-D
ukaz tvoju tvorbu :)
 
VrbiM
2010-01-27 00:23:02
príspevok od: Cako
presne toho autora mi spomenul niekto na inom portaly ale v inej fotke..a ze mam malovat...na tom nieco bude :) len bohuzial neviem...
Ja viem, môžme to dať do kopy :-D
 
atiart
2010-01-27 00:22:50
..... jak viete takéto robiť? pre-mňa to je španielskou dedinou .....
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-27 00:20:40
príspevok od: MajoC
Pocit neuveriteľný.Ale neznášam,keď môžem lietať,ale iba pri zemi a nedá sa mi vzlietnuť.Akási zvláštna debata :-D.
presne ! Ale tie sny asi mava viac ludi nielen mi dvaja...ked chces,tak sa ti neda,niekedy hej,niekedy nie...ja rad frajerim pred ostatnymi ze to viem :))
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-27 00:19:57
príspevok od: VrbiM
Počuj ty keby si žil za surrealizmu a namiesto svetlom maľoval štetcom bol by si vážny konkurent Salvadora Daliho :-)
presne toho autora mi spomenul niekto na inom portaly ale v inej fotke..a ze mam malovat...na tom nieco bude :) len bohuzial neviem...
 
MajoC
2010-01-27 00:18:10
príspevok od: Cako
vsak :) tie mam najradsej,neuveritelny pocit
Pocit neuveriteľný.Ale neznášam,keď môžem lietať,ale iba pri zemi a nedá sa mi vzlietnuť.Akási zvláštna debata :-D.
 
VrbiM
2010-01-27 00:17:15
Počuj ty keby si žil za surrealizmu a namiesto svetlom maľoval štetcom bol by si vážny konkurent Salvadora Daliho :-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-27 00:15:27
príspevok od: MajoC
To su super sny,ja nelietam v pomaranči,či čo to je,ale keď lietam,je to úžasné.
vsak :) tie mam najradsej,neuveritelny pocit
 
MajoC
2010-01-27 00:14:58
To su super sny,ja nelietam v pomaranči,či čo to je,ale keď lietam,je to úžasné.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
 


Technika: Sony A7 III, Canon EOS 6D,

Príslušenstvo: Stativ: Velbon Sherpa Batoh: Vanguard Up- Rise 45 Filter: Hoya pro1 DIGITAL CPL Samospust, objektivy a photoshop...

ISO: 80
Pridané: 2010-01-27 00:12:12
Na kritiku: 2010-01-27 00:12:12
Miesto:
Témy: emócie, montáž / koláž, umelecká fotografia
taketo nieco prezivam ked zaspim a sniva sa mi sen...lietam si nasim mestom kadial chcem a rychlo ako chcem.V pozadi je kastiel,symbol nasho mesta ( po plochej drahe ) 


http://img121.imageshack.us/img121/8595/91261365.jpg