Wild natur

Body: 242.00    Videnia: 3944    Páči sa: 2

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
bobi
2010-02-02 07:57:34
Ďakujem za hodnotenia.Samozrejme súhlasím s tým že fotka by bola kompozične vyváženejšia keby kôń bol na pravej strane otočený dovnútra obrazu a z hlavy mu nerástol Kriváń,keby bol ostrejší a natočený viac z boku,nuž ale vzdialenému cudziemu zvieratu tažko rozkázat.Ale napriek tomu som Vám chcel prezentovat prchavý moment nesmrtelnej prírody.Ešte raz dakujem. Bobi.
 
Marcel Rebro
2010-01-31 19:49:04
príspevok od: atiart
.... akú máš výšku prcku ??? koľko vážiš prcku ??? takéto vecičky mi zviknú veľa napovedať ... jaj kolko máš rokov mrcíkprcek :))))
www.ephoto.sk/uzivatelska-sekcia/foto-galeria/?action=showPhoto&id=100990

www.ephoto.sk/uzivatelska-sekcia/foto-galeria/?action=showPhoto&id=95376

42/178/85 ... ale nie si moj typ
 
slnecnicalucna
2010-01-30 22:34:03
tak toto je uzasna fotografia...nadherna kompozicia aj prevedenie...bravo!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Koma
ocenenie redakciou 2010-01-30 11:10:30
:-)).. Asi tak po vyše pol hodiny som sa postupne prepracoval, sem k Tebe..pozerám na pozíciu, na lištu vpravo na okraji ..ešte ma teda toho riadne čaká...ano asi bude bobi z toho ...tak ako si napísal, záleží od povahy, možno bude skákať ako statný žrebec .. Na 100% súhlasím s tým čo napísal SteveS a hlavne s bodom č.1...kašlem už nato, vyššie už čítať asi nejdem...
 
Lukáš Fendek
2010-01-30 00:57:43
paci sa mi
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 5.67
 
Ultra TXF
2010-01-30 00:42:49
príspevok od: Marcel Rebro
ano paranoidna psychoza. obava sa ze mu Muza zahyba s Olympusom E520 DZ kitom ...
Ty si robíš mrco srandu,ale to s tým dievčatkom a mrcíkom a neviem čím všetkým, to je fakt vážne.Takýto psychopati bývajú nebezpeční.Ja teraz nesrandujem.
Z toho čo tu popísal je jasný jak facka.Toto by tam ľudia čo s ním žijú nemali podceňovať.Ešte mu voľačo povieš a rozmláti celý ateliér . Baryt,nebaryt .
 
Ultra TXF
2010-01-30 00:39:00
príspevok od: Anena
Tak toto je nadhera!!
Že ?! Takého koňa som ešte nevidel .
 
Anena
2010-01-30 00:37:59
Tak toto je nadhera!!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Marcel Rebro
2010-01-30 00:36:33
príspevok od: Ultra TXF
Ty kokso,ešte chvíľu a roztrepe ten hajzelblad múze o hlavu :) A tá sa potom možno tiež spamätá .
ano paranoidna psychoza. obava sa ze mu Muza zahyba s Olympusom E520 DZ kitom ...
 
Ultra TXF
2010-01-30 00:33:27
príspevok od: Marcel Rebro
uz je to tu halucinuje!
Ty kokso,ešte chvíľu a roztrepe ten hajzelblad múze o hlavu :) A tá sa potom možno tiež spamätá .
 
Ultra TXF
2010-01-30 00:31:51
príspevok od: Marcel Rebro
obavam sa ze ani palec ani kopacka do guli ani diazepam nezaberu ... skusil by som Xanax, ten zabera do 30min
Hm,nezabralo :) Tak potom jedna medzi oči by ho mohla skľudniť :)
 
Marcel Rebro
2010-01-30 00:31:44
príspevok od: Ultra TXF
:) Ja by som ešte počkal,možno ,že ten palec pomôže .Možno by stačilo,keby ho múza kopla do gulí.Možno by ho to priviedlo na iné myšlienky :)
uz je to tu halucinuje!
 
atiart
2010-01-30 00:31:41
príspevok od: Marcel Rebro
obavam sa ze ani palec ani kopacka do guli ani diazepam nezaberu ... skusil by som Xanax, ten zabera do 30min
... akú máš výšku prcku ???? akú máš váhu mrcku ???? kolko máš ročkov mrcekprcek ????
 
atiart
2010-01-30 00:29:46
whu, ale som nesmierne rád že WILD NATUR .. nakoniec sa stal fotom dňa ..... fotografia , ktorá si to zaslúži a nie ší kajúci doskar na kopcu , čo bolo až hanebnou materčinou, no zázraky sa dejú, ale nakoniec pravda víťazí :))) ....
 
Marcel Rebro
2010-01-30 00:27:36
príspevok od: Ultra TXF
:) Ja by som ešte počkal,možno ,že ten palec pomôže .Možno by stačilo,keby ho múza kopla do gulí.Možno by ho to priviedlo na iné myšlienky :)
obavam sa ze ani palec ani kopacka do guli ani diazepam nezaberu ... skusil by som Xanax, ten zabera do 30min
 
atiart
2010-01-30 00:22:56
..... vymysli niečo nové Ultra lebo už aj pre deti si smiešny, aj pre takých komu má kto cumlať :)))
 
Ultra TXF
2010-01-30 00:21:49
príspevok od: Marcel Rebro
diagnostikoval by som to na alkoholicku demenciu. poruchy prejavu, dezorientacia, neucelna hyperaktivita nasvedcuju ze jej predchadzala wernickeho encefalopathia alebo korsakovova psychoza. obavam sa ze budu nasledovat halucinacie a paranoidna psychoza ... v jeho vlastnom zaujme - BLOK A!
:) Ja by som ešte počkal,možno ,že ten palec pomôže .Možno by stačilo,keby ho múza kopla do gulí.Možno by ho to priviedlo na iné myšlienky :)
 
Marcel Rebro
2010-01-30 00:19:00
diagnostikoval by som to na alkoholicku demenciu. poruchy prejavu, dezorientacia, neucelna hyperaktivita nasvedcuju ze jej predchadzala wernickeho encefalopathia alebo korsakovova psychoza. obavam sa ze budu nasledovat halucinacie a paranoidna psychoza ... v jeho vlastnom zaujme - BLOK A!
 
Ultra TXF
2010-01-30 00:13:15
príspevok od: atiart
.... akú máš výšku prcku ??? koľko vážiš prcku ??? takéto vecičky mi zviknú veľa napovedať ... jaj kolko máš rokov mrcíkprcek :))))
Ati kľud,nejako ťa to vytáča. Palec,palec ! Ak je tam niekto normálny s tebou,nech ti dajú Diazepam.Kým príde sanitka by to mohlo stačiť .
 
Ultra TXF
2010-01-30 00:10:59
príspevok od: atiart
..... ja jazyk mám kde brúsiť Ultra, a vieš kde:))) lenže Ty zo svojimi komplexmi popri mne si sa zmenšil o 50%, stále musíš to dokazovať že si lepší, si naj.... je to fotoportal dievčatko rozmazlané, prečo nepridávaš fotografoe??? bojíš sa , že nebudú Ti to chváliť ??? oh bábätko, neplač, ujo AtiArt, ti to zo slušnosti pochváli, len klúdne prilož fotografiu , kludne, oh neboj sa rozmazlané dievčatko, ja ti to pochválim ..... to idiotské slovo UMELEC TY SI MI DAL DO ÚST, tak pre tvojé ,,potešenie to používam´´ lenže s tvojím 50 IQ sa nečudujem , že tomu nechápeš kožoštopkár :))) pkial by si mal neaký problém naprikla ako sušiť baritový papier na objednávku pre zberatelov fotografie , tak rád Ti poradím, sice som to už písal pri fotografii - žena ako kvet 103- ...... a zo svojími komplexami už ma neotravuj dievčatko, lebo ne som pedofil, aby som strácal na teba čas . pa
Tak teraz si to úplne zaklincoval ati :):):) Ty si fakt chorý :) Myslím duševne.
Alebo si taký mešuge už od narodenia :) To by vysvetľovalo tieto tvoje výplody :):):)
Ati,ako som povedal palec do huby a cumľať ! Keď nebude pomáhať,tak skús palec na nohe . A keď ani to ,tak nech ťa zoberú psychiatrovi.Podľa tohoto tvojho príspevku to bude vážne.Nepodceňoval by som to.
 
atiart
2010-01-30 00:09:43
.... akú máš výšku prcku ??? koľko vážiš prcku ??? takéto vecičky mi zviknú veľa napovedať ... jaj kolko máš rokov mrcíkprcek :))))
 
atiart
2010-01-30 00:01:56
..... ja jazyk mám kde brúsiť Ultra, a vieš kde:))) lenže Ty zo svojimi komplexmi popri mne si sa zmenšil o 50%, stále musíš to dokazovať že si lepší, si naj.... je to fotoportal dievčatko rozmazlané, prečo nepridávaš fotografoe??? bojíš sa , že nebudú Ti to chváliť ??? oh bábätko, neplač, ujo AtiArt, ti to zo slušnosti pochváli, len klúdne prilož fotografiu , kludne, oh neboj sa rozmazlané dievčatko, ja ti to pochválim ..... to idiotské slovo UMELEC TY SI MI DAL DO ÚST, tak pre tvojé ,,potešenie to používam´´ lenže s tvojím 50 IQ sa nečudujem , že tomu nechápeš kožoštopkár :))) pkial by si mal neaký problém naprikla ako sušiť baritový papier na objednávku pre zberatelov fotografie , tak rád Ti poradím, sice som to už písal pri fotografii - žena ako kvet 103- ...... a zo svojími komplexami už ma neotravuj dievčatko, lebo ne som pedofil, aby som strácal na teba čas . pa
 
Ultra TXF
2010-01-29 23:51:54
príspevok od: Marcel Rebro
pamataj na moju babku!
:) Pamätám. Už je koniec debaty ,už sa umelec presne definoval :)
Už tu boli na ephote všelijaký magori typu dip2 a celá jeho partia,ale
tento expert nemá páru :)Ty vole ,to som ešte nežral :):):)
Neuveriteľné :):):)
 
Marcel Rebro
2010-01-29 23:51:17
´mudrejsi ustupi´ povedal betonovy kvader a uhol z cesty skalnemu k.....ovi
 
Marcel Rebro
2010-01-29 23:47:34
pamataj na moju babku!
 
Ultra TXF
2010-01-29 23:44:16
príspevok od: atiart
...... ZLYHAL SI ULTRA, PRED TÝMTO SVOJÍM EXTRA PRíSPEVKOM SI MA ZABLOKOVAL, V DUCHU , žE NEBUDEM MôCŤ, RAGOVAŤ, LENŽE TADY, NEREČNÍME POD TVOJIM FOTO, TAKžE V POHODE TI ODPOVIEM, AJ MRCKOPRCKOVI ...... SLEDOVAŤ VAŠE KOMPLEXI, POPRI MOJEJ SUVERENITE , JE TO PRIAM BOLESTIVOU ZÁLEžITOSŤOU ..... čo sa s vami deje chlapci, trápi vás impotencia, či nadržanosť ??? či len jednoducho nedokážete sa cezto preniesť, že AtiArt je jedinečným genialným nadčasovým kontraverzným umelcom a k tomu ešte aj neporaziteľným skalnatým k....m :))))))))))))))))))
Hurá ,na koniec sme dospeli k podstate veci.

Ty si ,ako si sám napísal, neporaziteľný skalnatý k...t ! :)
Tu je zakopaný pes a podstata celého problému s tebou,tvojimi fotkami a infantilnými komentármi .
........´ ....atiart je jedinečným nadčasovým kontraverzným umelcom ...´

Určite ati,určite,nikto o tom nepochybuje.Neboj,všetci to vieme.Daj si palec do huby a pomaly cumli.Vraj to takým ako tebe pomáha :)
 
Marcel Rebro
2010-01-29 23:43:57
to nemusim ist k veterinarovi - doma na zahrade ich mame 6 (slovom SEST). Hery by sa citil ako v raji ;-)
 
atiart
2010-01-29 23:38:18
...... ZLYHAL SI ULTRA, PRED TÝMTO SVOJÍM EXTRA PRíSPEVKOM SI MA ZABLOKOVAL, V DUCHU , žE NEBUDEM MôCŤ, RAGOVAŤ, LENŽE TADY, NEREČNÍME POD TVOJIM FOTO, TAKžE V POHODE TI ODPOVIEM, AJ MRCKOPRCKOVI ...... SLEDOVAŤ VAŠE KOMPLEXI, POPRI MOJEJ SUVERENITE , JE TO PRIAM BOLESTIVOU ZÁLEžITOSŤOU ..... čo sa s vami deje chlapci, trápi vás impotencia, či nadržanosť ??? či len jednoducho nedokážete sa cezto preniesť, že AtiArt je jedinečným genialným nadčasovým kontraverzným umelcom a k tomu ešte aj neporaziteľným skalnatým k....m :))))))))))))))))))
 
Ultra TXF
2010-01-29 23:28:06
Inak pekná fotka,páči sa mi.
 
soms
2010-01-29 23:25:26
Si myslím, že keď ´bobi´ uvidí túto debatu tak bude z toho kôň :)))
 
Marcel Rebro
2010-01-29 23:23:25
príspevok od: Ultra TXF
Tiež mám ten dojem :) Babka mala veľkú pravdu ako sa ukazuje :)
ved uz mlciiim. inak je naozaj nezmysel bavit sa s konom o sobote, ked ide v piatok k masiarovi ;-)
 
Ultra TXF
2010-01-29 23:21:24
príspevok od: soms
Bacha. Pomaly sa začínajú napĺňať slová Tvojej babky. Táto debata už fakt nikam nevedie.
Tiež mám ten dojem :) Babka mala veľkú pravdu ako sa ukazuje :)
 
Marcel Rebro
2010-01-29 23:21:13
príspevok od: soms
Bacha. Pomaly sa začínajú napĺňať slová Tvojej babky. Táto debata už fakt nikam nevedie.
OK, dik za upozornenie ... na babku a jej rady neradno zabudat ...
 
atiart
2010-01-29 23:21:01
príspevok od: soms
Bacha. Pomaly sa začínajú napĺňať slová Tvojej babky. Táto debata už fakt nikam nevedie.
... slova prckovej babičky už dávno sa naplnili, lenže ne je koho s kým si pomýliť, zostal na svojom ihrisku ležať v krčoch :)))
 
Ultra TXF
2010-01-29 23:19:06
príspevok od: Marcel Rebro
Ati, dal som si zavazok, ze na Teba uz nebudem reagovat, ale ked prosis ... neviem co je na tom klamstvo. Je to zhrnutie nasej dnesnej komunikacia osekane o balast. Poobede som bol lyzovat na Babe, toto mi zabralo mozno 5 min. Preco som to urobil? Aby si si aj Ty precital co si napisal - z trochu ineho uhla pohladu ...
Mrco proti vetru sa nedá šťať :) Vzdy bude mať posledné slovo atiart.
Veď si to rozlož...ati + art . Čo ti z toho vychádza čiste medicínsky ?
Na to predsa nemusíš byť psychiater.Je to idiot....medicínsky,nie ako nadávka .
Po slovensky je to primitívny tlko s atrofovaným mozgom od chlastu a IQ húpacieho koníka. A hrá sa na umelca.Čo by nevadilo,keby to bolo vo vytapacírovanej cimre so zamrežovanými oknami.Ako na tej tvojej fotke,čo si dal pri brazílčanovi :) To by bol jeho atelér :)A tam by mu možno všetci žrali
to je ho umenie :)
 
soms
2010-01-29 23:17:14
príspevok od: Marcel Rebro
Ati, dal som si zavazok, ze na Teba uz nebudem reagovat, ale ked prosis ... neviem co je na tom klamstvo. Je to zhrnutie nasej dnesnej komunikacia osekane o balast. Poobede som bol lyzovat na Babe, toto mi zabralo mozno 5 min. Preco som to urobil? Aby si si aj Ty precital co si napisal - z trochu ineho uhla pohladu ...
Bacha. Pomaly sa začínajú napĺňať slová Tvojej babky. Táto debata už fakt nikam nevedie.
 
atiart
2010-01-29 23:17:14
príspevok od: Marcel Rebro
Ati, dal som si zavazok, ze na Teba uz nebudem reagovat, ale ked prosis ... neviem co je na tom klamstvo. Je to zhrnutie nasej dnesnej komunikacia osekane o balast. Poobede som bol lyzovat na Babe, toto mi zabralo mozno 5 min. Preco som to urobil? Aby si si aj Ty precital co si napisal - z trochu ineho uhla pohladu ...
.. ja viem čo všetko som písal, tak prečo to chceš skrátene sfalšovať pre náhodných záujemcov o túto diskusiu ??? Tým opäť si len odrezal ďalší konár pod sebou, aspoň v mojich očiach určite ....
 
bugei
2010-01-29 23:14:12
:)...
https://www.youtube.com/watch?v=h83YXdM3WL0
 
Marcel Rebro
2010-01-29 23:07:07
príspevok od: atiart
....... bože môj, čo to je za klamstvo, už ani kus hanby nemáš v sebe ??? na tom si pracoval celé poobede ??? ako súpera v boji odkopnúť zo zadu, a strčiť mu dýku pod rebra ??? ..... DAJ MI PROSÍM ŤA ODPOVEĎ, PREČO SI TO UROBIL ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Ati, dal som si zavazok, ze na Teba uz nebudem reagovat, ale ked prosis ... neviem co je na tom klamstvo. Je to zhrnutie nasej dnesnej komunikacia osekane o balast. Poobede som bol lyzovat na Babe, toto mi zabralo mozno 5 min. Preco som to urobil? Aby si si aj Ty precital co si napisal - z trochu ineho uhla pohladu ...
 
Imiy
2010-01-29 23:01:02
Chlapci stále sa hádate ? Vo filmárskom žargone režiser povie ´ Dáme širši záber ´ = kamera od zoomuje , / kamera zostala nepohnutá /, Réžo povie ´ Dáme iný uhol záberu ´ = / kamera zmení uhol t. j. zmení aj pozíciu voči scéne /...D tentokrát má pravdu Atiart
 
atiart
2010-01-29 22:56:32
....... bože môj, čo to je za klamstvo, už ani kus hanby nemáš v sebe ??? na tom si pracoval celé poobede ??? ako súpera v boji odkopnúť zo zadu, a strčiť mu dýku pod rebra ??? ..... DAJ MI PROSÍM ŤA ODPOVEĎ, PREČO SI TO UROBIL ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
 
2010-01-29 22:49:59
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
Marcel Rebro
2010-01-29 22:37:38
ale mas pravdu, pochybil som : na 70-210 sa ohniskova vzdialenost nemeni tocenim zoomovaciho prstenca, ale ´pumpovanim´ - takze pan atiart mal pravdu, tocenim prstenca by som naozaj nic nevyriesil.

sypem si popol na hlavu a sklanam sa pred jeho celuloidovym bozstvom. idem si kupit baritovy papier, vytlacim si nan jeho konsku hlavu a budem na nu zbozne kazde rano 4 minuty hladiet cez hladacik svojho digicirkusu
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2010-01-29 22:27:15
Je v sobotu otvorená veterinárna ambulancia, možno tam by ti mohli nejakú mačku požičať... :-)
Ale keby si chcel tie veľmi zubaté, tak jedine, čo ja viem, požičovňa Gálfy v Hornom Smokovci, viď
https://obchod.galfy.sk/index.php?option=com_content&view=article&id=128&Itemid=180
V Poprade neviem o takej...
 
Marcel Rebro
2010-01-29 22:21:48
... v pohodke, ja som medzi prispevkami stihol nocne lyzovanie na Pezinskej Babe ;-)

... zajtra chcem ist do Slovenskeho Raja nejake ladopady pozriet, ale macky su s bratom na Zamkovskeho chate :( ... je nejaka ´pozicovna maciek´ otvorena v sobotu?
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2010-01-29 22:16:09
... a to nemám ani vysokú diplomatickú... :-)

Nie, musel som bežať kamsi, teraz som sa vrátil a dám to do poriadku - čo sa týka pravdy v spore o uhle - ja viem, že uhol záberu, resp. zorný uhol je nepriamo úmerný ohniskovej vzdialenosti objektívu a tak v odbornej stránke debaty u mňa víťazí mrco.
Ale nikto si nevšimol pravdu v komentári ViktoraV o 18:19. Atiart evidentne rozpráva o uhle pohľadu, čo nie je uhol záberu. Áno, je iný uhol z rebríka, je iný uhol zo zeme, ale to je uhol pohľadu a ten samozrejme nemá nič spoločné s ohniskovou vzdialenosťou...
Zrejme ste sa nerozumeli, domnievam sa... :-)
 
2010-01-29 22:13:05
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
2010-01-29 22:10:51
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
Marcel Rebro
2010-01-29 22:05:42
tak ti to zosumarizujem ...

MRCO: tiez sa mi paci, ale okrem (ne)ostrosti mi to pride dole trochu na tesno

ATI: mrcíku, skúšal si už fotografovať kone ??? ..... pozeráš sa do hľadáčiku, cvakneš, a už máš tam niečo iné

MRCO: fotil ... a mal som spravila kona tam kde som chcel ... chces povedat ze sa tento kon zaboril 30cm do zeme ked zacul cvaknut zavierku

ATI: no tak ja z toho čítam že aparát je pod zemou, aby fotograf zachytil aj vrchol hory v pozadí

MRCO: stacilo potocit zoomovacim prstencom a skratenim ohniska by sa zvacsil uhol zaberu a v pohode by bolo viac miesta dole a aj hory v pozadi by sa zmestili

ATI: no čo by sa zmenilo pre tom istom uhle záberu ??? ... ešte niečo, uhol záberu odkedy sa mení potočením zoomovacím prstencom ???

MRCO: kratsie ohnisko = vacsi uhol zaberu

ATI: prosím Ťa , naštuduj to , aby si si nemýlil uhol záberu s ohniskovou vzdialenosťou .

MRCO: koncim tuto ´diskusiu´. babka mi totiz vzdy prizvukovala : ´nehadaj sa s blbom. nema sancu ta pochopit ale ludia by si vas mohli casom pomylit´ ...

ATI: končíš diskusiu, lebo odborne si zlyhal, a si sa stotožnil zo svojími kratučkými vedomosťami o fotografovaniu .....ale to už hanbou je označovať skuseneišieho a mudreišiého v danej oblasti diskusie za blbca !!!

MRCO: mrzi ma to, ale musim trvat na tom ze si blb a este aj tvrdohlavy. skus si vo volnych chvilach precitat toto (mas tam lapidarne vysvetlene a aj nakreslene co je to UHOL ZABERU a ako nan vplyva OHNISKOVA VZDIALENOST teda zoom)

ATI: no mrcíku , kto už len kdekoľvek si mýli uhol záberu s ohniskovou vzdialenosťou, tak tiež nech sa vráti do školy to naštudovať

MRCO: precitaj si ten clanok. pise sa tam : ´Prvým základným parametrom pre výber objektívu je ohnisková vzdialenosť, ktorá určuje uhol záberu´

ATI: kto ten článok písal, napíš mu, nech to naštuduje v literatúre o fotografovaní
 
Marcel Rebro
2010-01-29 22:03:41
prekladat doslovne slovicko po slovicku neznamena prekladat vyznam vyrazu.
odkaz na clanok nefunguje?

www.ephoto.sk/uzivatelska-sekcia/foto-skola/zaciname-s-fotografovanim/optický-zoom/

tak si to najdi vo fotoskole ... mne to trvalo 3 min ...

to nebolo rozhorcenie, ale zufalost. pokusal som sa zial neuspesne diskutovat s tvorom ktory diskusii nie je pristupny a ani jej zjavne schopny. uz takuto chybu nespravim a budem sa drzat rady mojej babky ´nehadaj sa s blbom. nema sancu ta pochopit ale ludia by si vas mohli casom pomylit´.

a ak chce(te) byt exaktny, blbcom som ho nenazval, len som citoval babku - blbcom sa oznacil nasledne sam ... takze tak
 
2010-01-29 22:00:23
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
2010-01-29 21:54:32
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
Marcel Rebro
2010-01-29 21:49:06
príspevok od: Imiy
2Ob , škoda plakať nad rozl. mliekom. Môj názor naozaj trošku odzoomovať , /spodok chýba / - skrátim to koník je veľký vzťahom k okoliu . Napriek tomu výbotné foto --- subj. názor
... tak toto som napisal o 11:07 (stacilo potocit zoomovacim prstencom a skratenim ohniska by sa zvacsil uhol zaberu a v pohode by bolo viac miesta ) ... ale asi nehovorim recou atiho kmena :(

ati, preco nesprdnes aj svojho ´profaka´ nech sa vrati studovat a nemota sa medzi profikmi?
 
atiart
2010-01-29 21:34:19
... Viktor, a vieš si predstaviť koľkých ľudí vytočím s tou knihou ??? práve včera so dal text na štylizáciu, potom ide už na preklad , no niečo ešte potrebujem pre-aj-do-fotiť, čo medzi tým ma napadlo, grafická úprava do tlače, a verím že na letný knižný veľtrh už to bude na pultoch :)
 
Marcel Rebro
2010-01-29 21:34:13
pocuvaj ´obhajca chudobnych´ - skus si dat vyraz ´uhol zaberu´ do googla a vysvetli mi preco vo vacsine odkazov najdes rozsah vyjadreny v STUPNOCH ...
 
zaho
2010-01-29 21:30:41
Pre mňa výborna foto.Žiaľbohu po prečítaní niektorých komentárov mam roztrasený žalúdok.Toľko odborníkov na tvorivú -emotívnu fotografiu ako je na Slovensku nie je nikde inde na svete.Takmer všetci moji známi (a dobrí uznávaní fotografi)prestali prispievať na tieto stranky,pre tieto necitlivé-urážlivé hodnotenia ´super odborníkov´.Po prečítaní väčšiny komentárov vyzdvihujem jeden,ktorí si cením(aj pri hodnotení iných foto)od SteveS.Vďaka takým,ako je on,ktorí tvorbou aj hodnotením patria k svetlým vynimkam.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Marcel Rebro
2010-01-29 21:26:36
Stano, debatovat sa da s clovekom, ktory je pristupny argumentom a nemelie si stale svoje ako pokazeny gramofon. S clovekom, ktory si je ochotny riznat, ze pravdu moze mat aj niekto iny. Navyse prekruca a trepe. Naozaj trepe. Zacal s tym ze netusim ake je narocne fotit kone, pretoze nepostoja a ked neuspel presiel na ohniskovu vzdialenost vs. uhol zaberu ... a skoncil pri tom ze vsetci (vcitane autora) clanku su obycajni amateri, ale on je baritovy boh zabaleny do celuloidu ...

Vytocit som sa nedal. Ale nemam problem nazvat veci pravymi menami. A ten kto sa sprava tak ako Atiart predviedol je pre mna blb. Mozno to nie je formalne spravne oznacenie, ale pouzit oficialny medicinsky termin sa mi zdalo nevhodne - toto mi prislo lahsie a stravitelnejsie.

Co sa tyka ´moralneho´ vitazstva : nieco ako ´moralna´ pravda v logike neexistuje. Vyrok je pravdivy alebo nepravdivy, alebo sa jeho pravdivostna hodnota neda urcit.

P.S. neboj viem co si chcel povedat. Pravdivostnej hodnote Atiho tvrdeni si sa diplomaticky vyhol ...
 
atiart
2010-01-29 21:10:40
...... áno tu to je: zorný uhol - ako to je zornica v oku človeka vidí ako 35mm objektív nasadený na kino-filmový aparát, ak dobre si to pamätám, fisheye - rybie oko vidí do okola, , a 135mm je najvhodnejší na portréty , a zoomovaním, či použitím rôzných objektívov s inou ohniskovou vzdialenosťou meníme zároveň aj ZORNÝ UHOL OHNISKOVEJ VZDIALENOSTI, ale nie UHOL ZÁBERU !!!
 
VrbiM
2010-01-29 20:29:56
Krásna fotka, super DOF
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
misodk
2010-01-29 20:21:24
velmi pekne.. diskusiu nemam cas citat :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
walde
ocenenie redakciou 2010-01-29 20:10:45
Nádherné foto. Veľa komentárov (nižšie) však k takejto kráse nepatrí.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Koma
ocenenie redakciou 2010-01-29 20:06:51
Pozerám, že ...muselo Tu dnes byť ,, veselo “ nemôžem sa ani kolečkom dole dohrabať- absolútne nemám čas teraz to ísť čítať...ale sa k tomu celkom rád vrátim - rád si čítam komentáre, človek sa nimi dosť poučí, zdokonalí...aj si môže z reakcíí spraviť svoj názor na iných. Takže si to určite prečítam. K fotke: krásny Čierny Blesk,.... havrania hriva, šibalské oči...semišový lesk. Sloboda a voľnosť v hlave -v nohách, ...s vetrom o preteky - preženie sa po planinách. Možno by som ho nechal ešte kúsok pobehnúť, nech nemá Vrchol-kopec presne ako jazdca ;-)Pekná fotka.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Leopold
2010-01-29 19:47:01
napriek všetkým ´genialnym´ komentárom - mne sa fotografia páči a autorovi závidím, že tam bol a videl !
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 4 | Impakt: 7 | Priemer: 5.67
 
falco.tinnunculus
2010-01-29 19:29:37
pekne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
markato1
2010-01-29 19:17:39
krasne foto konika v krasnom prostredi
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-01-29 19:03:20
Zacnem uplne z opacnej strany ako zvyknem, najprv zle a potom dobre...

1) ŠKAREDÁ, ale nie foto, ale nezmyselná diskusia, handrkovanie a urážanie :-( Škoda že ten čas nebol venovaný rozsiahlejšiemu komentovaniu začiatočníckych foto, ktorých autori to potrebuju oveľa viac ako tu tento autor. Pod zlými a nezaujimavymi foto by takéto podrobné a rozsiahle komentare padli na úrodnejšiu pôdu. Zial, nespomínam si na taký svetlý prípad...

2) PREKRÁSNY MOMENT na fotke, kde nádherný kôň (moja slabosť) má výborne prekreslenú aj ťažkú čiernu farbu a vyníma sa excelentne odpichnutý pred jesenou bariérou zo zlatistých listov, pod majestátom sýtomodrého pozadia poskladaného z našich veľhôr...

3)Ze aj tento zaber mohol byt este o nieco lepší ako aj ktorýkolvek iny, je pravda. Ale vsetky realne aj hypoteticke varianty boli pospominane a ja sa radsej chcem nerusne a kludne kochat obrazom s chybickami, tie po rozcarovani z diskusie a piatich minutach kochania už aj tak vôbec nevnímam. Impact ich prehlusil.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Koritko_Erik
2010-01-29 18:41:08
no ja už som si tým tiež prešiel:)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
2010-01-29 18:36:58
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
otokovo
2010-01-29 18:36:52
Foto super!! komentare tiez dobre a najviac sa mi pacil koment p. Strateneho
 
2010-01-29 18:23:04
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
2010-01-29 18:19:12
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
Imiy
2010-01-29 18:08:59
2Ob , škoda plakať nad rozl. mliekom. Môj názor naozaj trošku odzoomovať , /spodok chýba / - skrátim to koník je veľký vzťahom k okoliu . Napriek tomu výbotné foto --- subj. názor
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2010-01-29 17:53:17
Myslím, že debatovať o uhloch a vzdialenostiach by mali vedieť nadšenci fotografie i bez sprostých slov a keďže žiadne také slovo som v atiartových komentároch nezaregistroval, morálne u mňa v tejto debate víťazí...
Prepáč Marcel, vážim si ťa, ale na fotoportáli niekomu nadávať otvorene do blbcov mi príde dosť nevhodné. Dal si sa vytočiť. Obdivujem tých, čo sa nedajú...
 
2010-01-29 17:44:18
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
dodo_bb
2010-01-29 17:37:19
Celkom pekný obrázok, kôň je pekný z takmer každej strany - je sústredený na Teba, má k Tebe obrátené uši - je to dobrá póza koníka. Mne tam skôr pripadá veľa motívov, ktoré nesúvisia. Tie široké a rozľahlé hory a ten koník. Keď na to pozerám, takmer určite by som to komponoval na výšku, dostal by som tam aj koníka aj Kriváň, skutočne je to dole natesno a tak na výšku by to bolo OK. Ale celkove pekný motív.
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 5 | Impakt: 6 | Priemer: 5.33
 
leto
2010-01-29 17:23:20
diskusia sa nám tu rozbehla nečakaná,niečo bolo povedané k veci,dačo od veci,a pobavilo,chyby spomenuté,ale foto sa mi v celku páči,,,
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
dmedia
2010-01-29 17:15:53
Zaber, napriek zvade o uhloch je vyborny, pokial by konik bol chcel pozovat na pravej strane a nevyrastal mu z hlavy Krivan, tak by bol ako ´z kalendara´. Za kazdu cenu by som nechcel, aby kopce boli ostre, takto je trochu odstreleny od pozadia hlavny akter, co je podla mna dobre. A vykaslite sa na uhly, ide vikend, naco si ho kazite?
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 5 | Impakt: 6 | Priemer: 5.67
 
kapurka
2010-01-29 17:09:28
zaujala, trochu iné kompo a super, v ľavo je toho na mňa moc priveľa
 
atiart
2010-01-29 17:02:40
áno, viete o to len vy amatéri, popliesť uhol záberu s ovz-ťou:)
 
atti
2010-01-29 16:55:24
Pri clone F20 by už mohli byť i kôň i Kriváň ostré. Neostrosť mohol spôsobiť pri zoome 210 mm použitý čas 1/80s. To sa už v ruke ťažko udrží. Čo sa týka kompozície, súhlasím s JaroD.
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.00
 
vlad78
2010-01-29 16:39:10
super záber..
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
zajo
2010-01-29 16:12:41
Na barytovom papieri nema ohniskova vzdialenost nic spolocne s uhlom zaberu.. si fakt amater..
My ostatni digicirkusaci vieme, ze tam nejaka suvislost bude..

K fotke.. mne skor vadi neostrost kopcov ale celkovo pekna kombinacia
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 5.67
 
atiart
2010-01-29 16:04:00
príspevok od: Marcel Rebro
napisal som mu
Dakujem !!!
 
Marcel Rebro
2010-01-29 15:58:13
príspevok od: atiart
...... kto ten článok písal, napíš mu, nech to naštuduje v literatúre o fotografovaní a nech to neopisuje v skrátených verziách pre mrcíkov & CO .
napisal som mu
 
atiart
2010-01-29 15:53:09
...... kto ten článok písal, napíš mu, nech to naštuduje v literatúre o fotografovaní a nech to neopisuje v skrátených verziách pre mrcíkov & CO .
 
Marcel Rebro
2010-01-29 15:46:14
príspevok od: atiart
...... no mrcíku , kto už len kdekoľvek si mýli uhol záberu s ohniskovou vzdialenosťou, tak tiež nech sa vráti do školy to naštudovať , akurát to môže byť spomenuté ako uhol záberu v pomere s ohniskovou vzdialenosťou, a nech už trváš na tom že som blb či nie, totiž tak neznalých a neskúsených amaterov akým si aj Ty , ja vážne neberiem, je mi ich len ľúto, že nikdy v živote fotografiu, ktorá by mohlá stať za reč nespravia, a nech cvakajú milión záberov s digicirkuso za rok :))) paňatno mrcíku ???
ati ti si sa fakt s konom zrazil. precitaj si ten clanok. pise sa tam :

´Prvým základným parametrom pre výber objektívu je ohnisková vzdialenosť, ktorá určuje uhol záberu´

nema ale zmysel s tebou stracat cas! si vhodny akurat tak do politiky, lebo si dokazes srat do huby a este sa pri tom aj usmievat. natri si tie sracky na baritovy papier nech ti lepsie chutia ...

bobi : este raz sa odpravedlnujem, chcel som tuto ´diskusiu´ preniest pod atiho dnesny vyplod, ale tu sa mu paci viac :(
 
atiart
2010-01-29 15:38:36
...... no mrcíku , kto už len kdekoľvek si mýli uhol záberu s ohniskovou vzdialenosťou, tak tiež nech sa vráti do školy to naštudovať , akurát to môže byť spomenuté ako uhol záberu v pomere s ohniskovou vzdialenosťou, a nech už trváš na tom že som blb či nie, totiž tak neznalých a neskúsených amaterov akým si aj Ty , ja vážne neberiem, je mi ich len ľúto, že nikdy v živote fotografiu, ktorá by mohlá stať za reč nespravia, a nech cvakajú milión záberov s digicirkuso za rok :))) paňatno mrcíku ???
 
Erny
2010-01-29 15:37:24
peckovy zaber
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
mato73
2010-01-29 15:14:50
pekný koník
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Marcel Rebro
2010-01-29 14:59:00
príspevok od: atiart
....... končíš diskusiu, lebo odborne si zlyhal, a si sa stotožnil zo svojími kratučkými vedomosťami o fotografovaniu , ne je hanbou povedať, že áno, to som doposiaľ nevedel že to ne je jedno a to isté .....ale to už hanbou je označovať skuseneišieho a mudreišiého v danej oblasti diskusie za blbca !!! pekný deň Ti prajem mrcíku .....
mrzi ma to, ale musim trvat na tom ze si blb a este aj tvrdohlavy (inak pomerne bezna kombinacia). skus si vo volnych chvilach precitat toto (mas tam laidarne vysvetlene a aj nakreslene co je to UHOL ZABERU a ako nan vplyva OHNISKOVA VZDIALENOST teda zoom) :

www.ephoto.sk/uzivatelska-sekcia/foto-skola/zaciname-s-fotografovanim/optický-zoom/

mrzi ma to preto, lebo si nadalej myslim, ze v svojej podstate nie si zly clovek. si len iny ... alebo sa stavias do pozicie ´ineho´. aka je tvoja vnutorna motivacia pre taketo jednanie neviem posudit a ani ma to nezaujima. a neposkusaj sa prosim Ta prekrucat vlastne slova, ze si myslel inak. budes si len stale viac a viac srat do huby ...

prajem ti dobre svetlo a cas sebareflexiu
 
marcelfilo
2010-01-29 14:34:27
Veľmi fajnové, ja by som na taký záber bol pyšný
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.00
 
atiart
2010-01-29 14:17:26
....... ja tiež som netvrdil , že je to pravidlom , stále to je o zámere fotografovania , aký obraz chceš vytvoriť, a za akých svetelných podmienok ... pri digicvakaní bez zámeru to Ti môže byť úplne jedno :)))
 
[tom]
ocenenie redakciou 2010-01-29 14:01:04
Pekný, taký idilický záber, na mňa ale dosť natesno, žiada sa mi tam viac priestoru, hoci aj s rozmazanou trávou, možno by to fotke dodalo priestorovosti. Ešte dodám, že som už kone fotil a nevidel som v tom väčšie problémy... to v prípade, že by mal byť môj názor neskôr napadnutý :)
 
JaroD.
2010-01-29 13:40:45
Záber sám o sebe je veľmi pekný, vzhľadom na použitý objektív sa asi ťažko dalo spraviť niečo viac. Mne spodok tiež chýba, ak si domyslím kde ma kopyta, tak ich má do poly odrezané, ideálne z môjho pohľadu by bolo, ak by koník stal vpravo a otočený bol z druhej strany ako je teraz, takto sú 2 dominanty /koník a Kriváň/ na jednej strane, na druhej nič. Póza /na štich/ mi vôbec nevadí.
Ale to by som už chcel asi priveľa ... :-)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 5 | Impakt: 6 | Priemer: 5.67
 
atiart
2010-01-29 13:39:20
.... áno hutoríme obaja dobré o zorných uhloch záberu :)))
 
Micha
2010-01-29 12:51:13
krásna foto, ten štít v pozadí vyzerá ako Kriváň
 
MIA1
2010-01-29 12:43:28
príspevok od: atiart
....... mrcíku, skúšal si už fotografovať kone ??? no niežeby som chcel poddžubovať, ale nie je to jednoduchá záležitosť ..... pozeráš sa do hľadáčiku, cvakneš, a už máš tam niečo iné, buď rozmraz, alebo inú pózu koňa si zachytil totiž kôň má tak prudký pohyb, sa vyplaší na cvak foťaku ak si blízko, pravda tu vyzerá že pózuje pokojne .... proste chcel som tym len povedať, že nato sa treba priam špecializovať :)))

silueta
bože chlapci, toto vás fakt baví?? to ste fakt ješiťáci...kôň je síce mimoriadne
plachý tvor, ale nie je pravda, že ´kým sa pozeráš do hľadáčika - máš tam
niečo úplne iné.....´ tak to sa mi ešte nestalo.....a viem o čom
hovorím.....nehovorím, že sa to nemôže stať, ale aby to bolo pravidlo - ´pak
soudruzi z NDR nekde udelali chybu....´ ale inak fajn fotos..
 
MIA1
2010-01-29 12:41:21
bože chlapci, toto vás fakt baví?? to ste fakt ješiťáci...kôň je síce mimoriadne plachý tvor, ale nie je pravda, že ´kým sa pozeráš do hľadáčika - máš tam niečo úplne iné.....´ tak to sa mi ešte nestalo.....a viem o čom hovorím.....nehovorím, že sa to nemôže stať, ale aby to bolo pravidlo - ´pak soudruzi z NDR nekde udelali chybu....´ ale inak fajn fotos...
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 5 | Impakt: 5 | Priemer: 5.00
 
soms
2010-01-29 12:36:02
Sorry, zabudol som sa vyjadriť k foto. Fajné
 
kristinas
2010-01-29 12:32:46
krasny konik 8)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
soms
2010-01-29 12:15:27
príspevok od: atiart
... áno mýliš sa somsi, uhol záberu nie je to isté ako ohnisková vzdialenosť .... ohniskovou vzdialenosťou riešiš priestorovú kompozíciu obrazu, a uhlom záberu zase komponuješ v obraze uhol videnia medzi fotografovaním objektom a objektívom čo si dosadil do aparátu ..... jednoduchšie aby aj mrcík to pochopil ,z hadiska uhla záberu to je fotené z podhľadu , keby bol fotograf stál na rebríku, tak by to bolo z nádhladu, a vrch hory mu ani pri 70-ke ohnisku do obrazu sa netvrepe, len ak by orezal nohy koňovi ...
Po prvé: čítaj pozornejšie. Nikde som nespomenul, že uhol záberu je to isté čo ohnisková vzdialenosť.
Po druhé: opravil som sa resp. použil vhodnejší výraz, že nie uhol záberu, ale zorný uhol.
Po tretie: Pri danom ohnisku máš zorný uhol rovnaký, či už sa pozeráš z dola či z pekla alebo zhora či z mesiaca.
Po štvrté:Ja o koze ty o voze.
Po piate: Ďakujem za prednášku.
Po šieste: Aj ty dobre hutoriš i ja dobre hutorim :)))
 
snooker
2010-01-29 12:08:51
konik je pekny - ten hore, nie ten dole co tu trepe piate cez deviate :))
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
atiart
2010-01-29 12:00:51
príspevok od: soms
no ati, sa mi zdá že študovať by si mal ty. mrco si nemýlil tie dva pojmy, zle čítaš alebo si za ten čas čo fotíš neprišiel na priamu úmeru medzi uhlom záberu a ohniskovou vzdialenosťou. nebodaj sa mýlim?
... áno mýliš sa somsi, uhol záberu nie je to isté ako ohnisková vzdialenosť .... ohniskovou vzdialenosťou riešiš priestorovú kompozíciu obrazu, a uhlom záberu zase komponuješ v obraze uhol videnia medzi fotografovaním objektom a objektívom čo si dosadil do aparátu ..... jednoduchšie aby aj mrcík to pochopil ,z hadiska uhla záberu to je fotené z podhľadu , keby bol fotograf stál na rebríku, tak by to bolo z nádhladu, a vrch hory mu ani pri 70-ke ohnisku do obrazu sa netvrepe, len ak by orezal nohy koňovi ...
 
soms
2010-01-29 11:52:23
príspevok od: atiart
..... prosím Ťa , naštuduj to , aby si si nemýlil uhol záberu s ohniskovou vzdialenosťou ....
presnejšie vyjadrenie nie uhol pohľadu ale zorný uhol.
 
soms
2010-01-29 11:47:37
príspevok od: atiart
..... prosím Ťa , naštuduj to , aby si si nemýlil uhol záberu s ohniskovou vzdialenosťou ....
no ati, sa mi zdá že študovať by si mal ty. mrco si nemýlil tie dva pojmy, zle čítaš alebo si za ten čas čo fotíš neprišiel na priamu úmeru medzi uhlom záberu a ohniskovou vzdialenosťou. nebodaj sa mýlim?
 
atiart
2010-01-29 11:39:52
....... končíš diskusiu, lebo odborne si zlyhal, a si sa stotožnil zo svojími kratučkými vedomosťami o fotografovaniu , ne je hanbou povedať, že áno, to som doposiaľ nevedel že to ne je jedno a to isté .....ale to už hanbou je označovať skuseneišieho a mudreišiého v danej oblasti diskusie za blbca !!! pekný deň Ti prajem mrcíku .....
 
majkyke
2010-01-29 11:36:24
Mne sa to velmi paci,ta starsia verzia tohto objektivu pkene kresli...
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 5.67
 
Marcel Rebro
2010-01-29 11:33:12
príspevok od: atiart
..... prosím Ťa , naštuduj to , aby si si nemýlil uhol záberu s ohniskovou vzdialenosťou ....
koncim tuto ´diskusiu´. babka mi totiz vzdy prizvukovala : ´nehadaj sa s blbom. nema sancu ta pochopit ale ludia by si vas mohli casom pomylit´ ...
 
atiart
2010-01-29 11:26:10
príspevok od: Marcel Rebro
kratsie ohnisko = vacsi uhol zaberu ... samozrejme ak nemeni fotgraf poziciu. uz si sa zamyslel nad tym preco je sirokac kratsi ako teleobjektiv. alebo to vas na strednej hasselbladovskej neucili?
..... prosím Ťa , naštuduj to , aby si si nemýlil uhol záberu s ohniskovou vzdialenosťou ....
 
Marcel Rebro
2010-01-29 11:25:51
bobi : ospravedlnujem sa za SPAM pod fotkou, ale poznas to : ´bav sa s konom o sobote, ked ide v piatok k masiarovi´ ;-)
 
Marcel Rebro
2010-01-29 11:23:30
príspevok od: atiart
... ešte niečo, uhol záberu odkedy sa mení potočením zoomovacím prstencom ???
kratsie ohnisko = vacsi uhol zaberu ... samozrejme ak nemeni fotgraf poziciu. uz si sa zamyslel nad tym preco je sirokac kratsi ako teleobjektiv. alebo to vas na strednej hasselbladovskej neucili?
 
Marcel Rebro
2010-01-29 11:21:30
príspevok od: atiart
.. pravdaže stíham, no čo by sa zmenilo pre tom istom uhle záberu ??? bolo by v popredí viac neostrej trávy, kôň by bol zmenšený a by sa strácal jeho krasný pohľad do objektívu , mne tá tráva nechýba .....
OK ... Tebe nechyba, mne ano ... ale nekecaj koniny o konovi co zmenil pozu v okamihu expozicie. ja seno nezeriem
 
atiart
2010-01-29 11:20:39
príspevok od: Marcel Rebro
viem ze celuloidovi borci ako ty pouzivaju len pevne skla, ale toto bol telezoom na ohnisku 210mm. stacilo potocit zoomovacim prstencom a skratenim ohniska by sa zvacsil uhol zaberu a v pohode by bolo viac miesta dole a aj hory v pozadi by sa zmestili ... stihas alebo to mam skusit jednoduchsie?
... ešte niečo, uhol záberu odkedy sa mení potočením zoomovacím prstencom ???
 
atiart
2010-01-29 11:16:55
príspevok od: Marcel Rebro
viem ze celuloidovi borci ako ty pouzivaju len pevne skla, ale toto bol telezoom na ohnisku 210mm. stacilo potocit zoomovacim prstencom a skratenim ohniska by sa zvacsil uhol zaberu a v pohode by bolo viac miesta dole a aj hory v pozadi by sa zmestili ... stihas alebo to mam skusit jednoduchsie?
.. pravdaže stíham, no čo by sa zmenilo pre tom istom uhle záberu ??? bolo by v popredí viac neostrej trávy, kôň by bol zmenšený a by sa strácal jeho krasný pohľad do objektívu , mne tá tráva nechýba .....
 
Marcel Rebro
2010-01-29 11:07:58
príspevok od: atiart
... no tak ja z toho čítam že aparát je pod zemou, aby fotograf zachytil aj vrchol hory v pozadí , no ale to tak aj vyzerá, keď dakto fotí v prilbe :)))
viem ze celuloidovi borci ako ty pouzivaju len pevne skla, ale toto bol telezoom na ohnisku 210mm. stacilo potocit zoomovacim prstencom a skratenim ohniska by sa zvacsil uhol zaberu a v pohode by bolo viac miesta dole a aj hory v pozadi by sa zmestili ... stihas alebo to mam skusit jednoduchsie?
 
atiart
2010-01-29 11:03:11
príspevok od: Marcel Rebro
a to sa ti uz stalo?
... isteže, keď sa pomýlim :)))
 
atiart
2010-01-29 11:02:05
príspevok od: Marcel Rebro
... ale k veci : chces povedat ze sa tento kon zaboril 30cm do zeme (pred tym asi levitoval) ked zacul cvaknut zavierku a preto je dole na tesno? ... vaz pismenka ty konska hlava ;-)
... no tak ja z toho čítam že aparát je pod zemou, aby fotograf zachytil aj vrchol hory v pozadí , no ale to tak aj vyzerá, keď dakto fotí v prilbe :)))
 
andrish
2010-01-29 11:02:04
Pekne farby, krasna priroda...neostrost konika je z mojho pohladu celkom ztolerovatelna...avsak krasa konika by viac vynikla keby bol z boku, ked je kon foteny takto z predu, nie je vidno krk a trup a brucho posobi velko neproporcne.
 
Marcel Rebro
2010-01-29 11:00:39
príspevok od: atiart
... no ja som nehovoril o cvakaní, ale o zámernom fotografovaní :)
a to sa ti uz stalo?
 
atiart
2010-01-29 10:57:22
príspevok od: Marcel Rebro
fotil ... a mal som spravila kona tam kde som chcel ... mozno to bude tym ze pri odexponovani nezatvaram oci ;-))
... no ja som nehovoril o cvakaní, ale o zámernom fotografovaní :)
 
Marcel Rebro
2010-01-29 10:56:11
príspevok od: atiart
....... mrcíku, skúšal si už fotografovať kone ??? no niežeby som chcel poddžubovať, ale nie je to jednoduchá záležitosť ..... pozeráš sa do hľadáčiku, cvakneš, a už máš tam niečo iné, buď rozmraz, alebo inú pózu koňa si zachytil totiž kôň má tak prudký pohyb, sa vyplaší na cvak foťaku ak si blízko, pravda tu vyzerá že pózuje pokojne .... proste chcel som tym len povedať, že nato sa treba priam špecializovať :)))
... ale k veci : chces povedat ze sa tento kon zaboril 30cm do zeme (pred tym asi levitoval) ked zacul cvaknut zavierku a preto je dole na tesno? ... vaz pismenka ty konska hlava ;-)
 
Marcel Rebro
2010-01-29 10:53:55
príspevok od: atiart
....... mrcíku, skúšal si už fotografovať kone ??? no niežeby som chcel poddžubovať, ale nie je to jednoduchá záležitosť ..... pozeráš sa do hľadáčiku, cvakneš, a už máš tam niečo iné, buď rozmraz, alebo inú pózu koňa si zachytil totiž kôň má tak prudký pohyb, sa vyplaší na cvak foťaku ak si blízko, pravda tu vyzerá že pózuje pokojne .... proste chcel som tym len povedať, že nato sa treba priam špecializovať :)))
fotil ... a mal som spravila kona tam kde som chcel ... mozno to bude tym ze pri odexponovani nezatvaram oci ;-))
 
atiart
2010-01-29 10:50:09
príspevok od: Marcel Rebro
tiez sa mi paci, ale okrem (ne)ostrosti mi to pride dole trochu na tesno
....... mrcíku, skúšal si už fotografovať kone ??? no niežeby som chcel poddžubovať, ale nie je to jednoduchá záležitosť ..... pozeráš sa do hľadáčiku, cvakneš, a už máš tam niečo iné, buď rozmraz, alebo inú pózu koňa si zachytil totiž kôň má tak prudký pohyb, sa vyplaší na cvak foťaku ak si blízko, pravda tu vyzerá že pózuje pokojne .... proste chcel som tym len povedať, že nato sa treba priam špecializovať :)))
 
Marcel Rebro
2010-01-29 10:36:29
tiez sa mi paci, ale okrem (ne)ostrosti mi to pride dole trochu na tesno
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
atiart
2010-01-29 10:29:09
...... neviem kde je to Dovalovo, no fotka veľmi dobrá , v čb iste viac by si mi páčila ....
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
bear
2010-01-29 10:29:05
Parada, skoda, ze kon nie je ostrejsi.
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
 
ISO: 200
Fotoaparát: Nikon D100
Objektív: Nikkor 70-210mm f/4.5-5.6D AF
Pridané: 2010-01-29 10:26:19
Na kritiku: 2010-01-29 10:26:19
Miesto:Dovalovo
Témy: príroda