Dve identity jedného života...

Body: 178.00    Videnia: 2460    Páči sa: 0

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
Jares
2011-12-15 19:36:59
ten popis sa tyka fakt kazdeho, univerzalna poucka,,,
 
mrkva
2011-08-08 19:29:32
pekná hra tienov
 
Anena
2010-09-15 10:08:08
Hlboka myslienka, paci sa mi
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
vento
2010-04-30 19:42:33
toto je skvele
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
DORRA
ocenenie redakciou 2010-04-29 21:41:47
wau...SKVELÉ
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
noik
ocenenie redakciou 2010-02-19 10:13:01
poeticka fotka...z tmy do svetla tie stopy idu...
pripomina mi to vianocne CB pohladnice zaciatkom 70 rokov... Vtedy som ich nejako nemal rad...zdali sa mi fadne, bezfarbickove...teraz by som si ich rad vsetky vyzbieral...
paci sa mi!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
sunajn
2010-02-18 02:15:22
Šumné
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
b.a.f.o.a.r.t.
2010-02-06 21:49:20
dívam se dívam viem že mi trošku trvalo až som sem napísal ale dlho som rozmýšľal lebo podľa mňa to nieje fotka ktoru zbadám a v sekunde mi je jasná chce to zriet a najskôr som si myslel že ten strom mi prekáža ale potom som si povedal že to bude strom života na hranici dňa a noci stopy čo vedú od do možno od ničoho k ničomu ako naše životy bez cieľa či a rôznych osudov ale už asi šokujem ale vedel by som k tejto fotke veľa rozprávať :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
vivian99
2010-02-06 21:14:30
Tak jednoduche a pritom posobive. Clovek sa fakt musi pri tejto fotke zamysliet a verit ze aj jeho stopy idu do tej slnecnej strany ...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-02-05 03:14:56
VSETKYM dakujem srdecne tak za podporu ako aj kritiku, to vsetko ma posuva vpred.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-02-05 03:13:48
príspevok od: Koma
včera som ju videl na notebooku, a sa mi To napriek tomu že tuším zosvetluje, zdala Tá naša temná stránka tam dolu..už tak nejako dosť tmavá, že počkám a pozriem dnes na inom monitore v práci, ktorý ma ešte viacej tlmenejšie a tmavé farby...môžem povedať, že je to ešte tmavšie Ale prekvapivo : fakt o to lepšie :) Pocitovo sa mi žiadala tá plocha zosvetliť, neviem prečo – ale keď ju vidím tak tmavú ...je to dobréééé. A ten tieň, akoby tam vadil ..no sedí tam jak na šerbli. Tak, presne tak..keď sa aj pohybujeme v tej našej lepšej stránke bytia...už asi vždy vnútorne cítime a ťaháme so sebou Ten tieň, tieň minulosti...tieň našej horšej stránky, sem tam nás stiahne aj znova späť ;-) Súhlasím presne ako to napísal photkan : FOTKA ( + názov) a to stačí, netreba slov ...a hop na stenu ...do nejakej galérie , vystaviť pohľadom, obrazom... tú myšlienku


Starky, tak ked sa ta jedna galéria v XY zas rozbehne a vyrazi novým dychom, tak ti ju tam venujem :-))) Vdaka za pekne pismenka, aj tu aj vsade pod mojou foto aj vsade pod cudzimi foto... lebo tvoje krasne poviedky a pripoviedky su uz takou samozrejmostou, ze pomaly na nich celkom prestavame reagovat... ale to je len klam, lebo iste nielen ja ale vsetci ich vnimame velmi hlboko a zodpovedne a aj vitame s klobukom dole... a ich vahu kazdy spozna az keby pod nasimi foto neboli... a my chcemem aby boli, co nas potom ze si v noci nevyspaty :-))) Tak este raz, vdaka za vsetky a prepac ak nedojde reakcia na kazdu, kazda je velmi pomaly a s vaznostou precitana a ulozena v hlave... DÍK
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-02-05 03:07:11
príspevok od: Imiy
Vražda...


Hehe, zastav, skoda zivota velkeho profesionala :-)))
A propo, nerozmaznavajte amatera, stupne mi slava do hlavy :-)))
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-02-05 03:05:44
príspevok od: sese
dala som si ju do obľúbených a touto fotkou ťa považujem za fotografa.


To som velmi vdacny dievča, ale co s tym teraz dalej? Budu aj nejake financne vyhody a zákazky? Prihráš už konečne dačo nech to nejde len von zo vrecka? :-))))
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-02-05 03:02:07


Matto v pohode, aj keby sa ti vobec nepacilo a nenasiel si suvislost, mas na iny nazor pravo a ja som rad ze spoznavam celu skalu nazorov. Uprimnostou budes u mna stalem vitany. Vidis, niekoho oslovi viac, niekoho menej, to nie je gycovka a veci co sprostredkovavaju myslienku si nikdy nenjadu siroky okruh divakov, kazdy ma svoje vlastne vnimanie. Ako chleba, bez neho nemzeme zit ale pecieme ho ja biely aj cierny ;-) Diky a aj nabuduce pravdivo a prostoreko, vítam to ;-)))
 
Imiy
2010-02-04 16:52:28
Vražda...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
sese
2010-02-02 22:52:38
dala som si ju do obľúbených a touto fotkou ťa považujem za fotografa.
 
2010-02-02 14:36:21
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
matoswamp
2010-02-02 08:41:44
dobry napad +
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 5 | Impakt: 5 | Priemer: 5.00
 
Anastasia
2010-02-01 15:46:53
Pekné aj s tým komentárom, ale každý môže dostať aj impulz zvonka, ktorý ho láka na tú svetlú stranu
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Koma
ocenenie redakciou 2010-02-01 15:18:34
včera som ju videl na notebooku, a sa mi To napriek tomu že tuším zosvetluje, zdala Tá naša temná stránka tam dolu..už tak nejako dosť tmavá, že počkám a pozriem dnes na inom monitore v práci, ktorý ma ešte viacej tlmenejšie a tmavé farby...môžem povedať, že je to ešte tmavšie Ale prekvapivo : fakt o to lepšie :) Pocitovo sa mi žiadala tá plocha zosvetliť, neviem prečo – ale keď ju vidím tak tmavú ...je to dobréééé. A ten tieň, akoby tam vadil ..no sedí tam jak na šerbli. Tak, presne tak..keď sa aj pohybujeme v tej našej lepšej stránke bytia...už asi vždy vnútorne cítime a ťaháme so sebou Ten tieň, tieň minulosti...tieň našej horšej stránky, sem tam nás stiahne aj znova späť ;-) Súhlasím presne ako to napísal photkan : FOTKA ( + názov) a to stačí, netreba slov ...a hop na stenu ...do nejakej galérie , vystaviť pohľadom, obrazom... tú myšlienku
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
BATKYTOMI
2010-02-01 09:05:20
pekne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
MajoC
2010-02-01 03:14:09
Jednoduchá a pekná tieňohra,hvíľu mi trvalo,kým som zistil,že sú to stopy v snehu :-)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-02-01 00:21:51


To by ale mohlo uz znacne ohrozit kvalitu fotografie (TK). Diky za navstevu.

Nejako ma to tak netahalo, ale tip nie je zly, o čosi viac zosvetlit by to iste šlo a možno ani nebolo zlé, myslím že poškodiť by iste nepoškodilo a naopak získalo jedného diváka navyše, možno aj viacerých :-)
 
bacil2
2010-01-31 23:54:46
prima...
...na mojom LCD monitore mám ale silné nutkanie pridať kontrast v tmavej ploche tak, aby stopy v snehu boli skoro rovnako svetlé ako inde
:)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-01-31 23:52:19

Moj archiv je tak rozsiahly a univerzalny, ze nemam problem z neho vytiahnut cosi do akejkolvek temy, vcitane takych ktore ´skoro´ vobec zamerne nefotim. Ale nikdy z neho nevyberam veci podla toho co by a ako malo sancu na TOP DNA. Naopak, na mnohe o ktorych si to myslim som este ani nepomyslel. Vzdy pridavam cosi co ma inspiruje a co je mozne porovnavat s tu prezentovanymi fotkami. Ako vcera skrz predosleho top dna od Mrca. Alebo co ma inu vypovednu hodnotu...

Ja svoju cinnost, prezentaciu aj komenty zameriavam na osvetu a vyslovene na zaciatocnikov, nie na tych co uz vsetko vedia. Aby nemuseli po nociach, mesiace a roky na vsetko prichádzat postupne len sami ako ja. Aby mohli preskocit obdobie, ked som tvare zacinal retusovat plochým prestriekanim jednofarebneho spreya...

Vkladam sem hlavne fotky s pointou, poucne, co dokazuju ze hranice moznosti su ovela dalej. Forky s ktorymi sa naopak z titulu vseobecneho impactu a lubivosti, casto aj TK mozem blamovat. Ale ktorymi naznacujem ze idu aj veci ktore nejdu... vid vasa reakcia o nemoznosti odfotit nieco co som realne odfotil. Vid fotka turistickej znacky a jej popis v albume zatisie, vid fotka Narodneho dovadla v KE, vid fotka z doliny v Alpach s nazvom ´Kto si trufne dalej...´ atd. Mohol som vlozi mnohe naopzaj pekne ´gycovky´, s lepsim impactom a lepsimi hercami ako su na foto dna a tyzdna, co ste napadli. Kde dominuju miesto stvrdnutych chlapov v sustakoch a teplakoch morske siluety čajok a romantickych plachetnic, v nadherne sfarbenej atmosfere pri zapade slnka nad morom, v pozadi s pekne vykreslenými siluetami hor... ale davam prednost poucnym veciam ktorymi neziskam obdiv a nemam sancu na top dna. A davam ich rano a cez den a nie v protekcný vkladaci cas...

Prajem ti dobre svetlo a dodávam, ze kazda tvoja primerana a realna kritika bude v mojej galerii aj nadalej vitana. Verim, ze kazdu, aj neprimeranu navstevu tak ako doteraz aj nadalej prezijem bez blokovania neprijemneho uzivatela. Verim, lebo verim v pravdu a dobro. Maj sa ...
 
leto
2010-01-31 23:27:28
povedané,,,
 
dragonn
2010-01-31 21:17:15
vyborne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
2010-01-31 21:07:04
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
maTTo_corp
2010-01-31 18:20:00
...najprv mi to nejak nič nepovedalo, neskôr + s popisom, áno...

...každopádne sa neviem zbaviť pocitu, že myšlienka je oproti fotke strašne hlboká, akoby na ňu fotka nedorástla...

...znova: môj dojem a pocit, nič si z toho robiť netreba
 
zola
2010-01-31 17:28:09
dobre oko aj napad
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Marcel Rebro
2010-01-31 16:47:36
JIN & JANG ...

´Kazdy spoznava dobre ako dobre a tym (spoznava) aj zle´ - Lao´C, Tao Te Ting, kapitola II
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Iwn*
ocenenie redakciou 2010-01-31 16:13:59
... toto bolo pekne povedané.

Mňa nič lepšie nepadá. Autor sa nestratí teda ani v takomto žánri...
 
stivi13
2010-01-31 16:05:42
pecka. menej tej čiernej.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 5 | Impakt: 7 | Priemer: 6.00
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-01-31 15:13:35

Moj archiv je tak rozsiahly a univerzalny, ze nemam problem z neho vytiahnut cosi do akejkolvek temy, vcitane takych ktore ´skoro´ vobec zamerne nefotim. Ale nikdy z neho nevyberam veci podla toho co by a ako malo sancu na TOP DNA. Naopak, na mnohe o ktorych si to myslim som este ani nepomyslel. Vzdy pridavam cosi co ma inspiruje a co je mozne porovnavat s tu prezentovanymi fotkami. Ako vcera skrz predosleho top dna od Mrca. Alebo co ma inu vypovednu hodnotu...

Ja svoju cinnost, prezentaciu aj komenty zameriavam na osvetu a vyslovene na zaciatocnikov, nie na tych co uz vsetko vedia. Aby nemuseli po nociach, mesiace a roky na vsetko prichádzat postupne len sami ako ja. Aby mohli preskocit obdobie, ked som tvare zacinal retusovat plochým prestriekanim jednofarebneho spreya...

Vkladam sem hlavne fotky s pointou, poucne, co dokazuju ze hranice moznosti su ovela dalej. Forky s ktorymi sa naopak z titulu vseobecneho impactu a lubivosti, casto aj TK mozem blamovat. Ale ktorymi naznacujem ze idu aj veci ktore nejdu... vid vasa reakcia o nemoznosti odfotit nieco co som realne odfotil. Vid fotka turistickej znacky a jej popis v albume zatisie, vid fotka Narodneho dovadla v KE, vid fotka z doliny v Alpach s nazvom ´Kto si trufne dalej...´ atd. Mohol som vlozi mnohe naopzaj pekne ´gycovky´, s lepsim impactom a lepsimi hercami ako su na foto dna a tyzdna, co ste napadli. Kde dominuju miesto stvrdnutych chlapov v sustakoch a teplakoch morske siluety čajok a romantickych plachetnic, v nadherne sfarbenej atmosfere pri zapade slnka nad morom, v pozadi s pekne vykreslenými siluetami hor... ale davam prednost poucnym veciam ktorymi neziskam obdiv a nemam sancu na top dna. A davam ich rano a cez den a nie v protekcný vkladaci cas...

Prajem ti dobre svetlo a dodávam, ze kazda tvoja primerana a realna kritika bude v mojej galerii aj nadalej vitana. Verim, ze kazdu, aj neprimeranu navstevu tak ako doteraz aj nadalej prezijem bez blokovania neprijemneho uzivatela. Verim, lebo verim v pravdu a dobro. Maj sa ...
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-01-31 14:56:58


Neraz, ba stale, ak sa do akehokolvek sporu zamiesam, je to v duchu jeho potlacenia, schladenia horucich hlav a poukazania na nezmyselnost natahovania. A stale sa snazim o udrzanie zdraveho odstupu. Stava sa dokonca ze s naznakom kritiky medzi riadkami vstupim aj do sporu pod fotku svojho tunajsieho ´uz´ priatela, ak mam pocit ze nema pravdu ci sa nechal uniest. Aj ked tym riskujem jeho nevolu a prekvapenie ze sa ho naopak nezastabnem a nepridam. A tak napriek tomu ze nizsie zase zazneli nejake hypoteticke narázky na to ze mozno stale klamem a ze ani vlozeny original nie je original :-)) a ze nim zase len mozem vsetko zamaskovat, ba este viac... :-)))

...a napriek tomu ze ste mi neopravnene ublizili, by som bol uz konecne rad, keby sme, pám POTHAN, aj my dvaja zakopali vojnovu sekeru. Tu ktoru som ja nikdy nevykopal a v priebehu ktorej som sa stale iba slusne snazil obhajit svoju cest. Cest cloveka, ktory bol agresivne napadnuty a oznaceny za klamara a manipulanta. Obhajit slusne a s davkou sebakritiky aj napriek vasej intenzivnej snahe o preukazanie podvodu a postupne protirecenie si a menenie postoja.

A nepisem to preto, ze ste tuto fotku pochvalili. Mal som pre vas uz od vcera pripraveny a napisany list planovany do SS s tym, ze navrhujem zakopat bojovu sekeru, dalej kritizovat ale v realne preukazatelnom a jednoznacnom rozsahu. A venovaní vam vcerajsej a dnesnej fotky, mozno este aj dalsich tohto stylu. A este s objasnenim niektorych dalsich dolezitych suvislosti ohladne mojho posobenia tu. A fotky venovat nie ironicky ako original napadnutej fotky ktoru ste oznacili po 45rokoch vasej (praxe?) ako nezrealizovatelnu. Ale uprimne, ako fotky po ktorej bazite, jednoduche, nefarebne a napriek tomu s dostatocnou vypovednou hodnotou a atmosferou. A takych fotiek mam, neklamem, v archive mnozstvo. Venujem vam ich, aby ste pochopili ze zivot nie je len o mienke a chuti jedneho cloveka a ze kazdemu treba dopriat zivot a prezentaciu podla svojich predstav. Nenapadat pausalne vsetko co vam nesedi.

A tak navrhujem pokracovat v obojstranne dobrovolne prijatelnejsom tone tykanim, tak ako si tu tykame vsetci uzivatelia a kolegovia. Bez vzajomnej ironie a bez hladania svojich osobnych chyb ako to bolo doteraz z vasej strany. bez servilnosti, s dasou primeranou a realnou kritkou ktorej som vzdy rad, s vynechanim dohadov a hypotez. U mna si v tomto smere vylame zuby kazdy, ja nemam co skryvat. Naopak, odhalujem tajomstva a vlastne skusenosti a snazim sa ich odovzdavat dalej...
 
photkan
2010-01-31 12:51:56

A keď že ja hodnotím bez predsudkov:
Máte tu konečne fotografiu úplne bez objektívnych a subjektívnych (pre mňa) chýb, ktorá má aj umeleckú hodnotu. Myšlienku, ktorú by dokázala sama vyjadriť aj bez pomocných popisov len svojim obrazom a názvom. A zároveň necháva divákom priestor na vlastný výklad.
Záver: Vhodné zarámovať a zavesiť na stenu alebo aj predať.
Ale foto týždňa sa tu nestane, nezapadá tam žiadne slnko:(
A možno? ak to to všetko malo nejaký zmysel...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
photkan
2010-01-31 12:50:07
odpoveď na koment. v PaPi

Pán steves, skús ste si prečítať znova moje komentáre bez krvi v očiach, sú v nich aj hlbšie myšlienky a slová medzi riadkami (skúste aj 10x:). Zistíte, že som vo svojich komentároch a názoroch nič nezmenil. Ja propagujem už niekoľko rokov stále to isté a nielen tu. Len sa občas prispôsobujem a vyjadrujem sa polopatystycky a inokedy v hl):lbokých myšlienkach. Riadim sa podľa zákona: každá akcia (ak sa mi chce:) vyvolá reakciu alebo ako sa do hory volá, tak sa z hory ozýva a v komunikácii používam často frázy. Veď ak sa niekto zmôže len na chytanie za slovíčka a hľadanie chybičiek, čo môže čakať? Diskusiu?
A robte si závery, čo ako na koniec dopadlo, len za seba a nevydávajte ich za názory väčšiny. Negatívne reakcie máte len vy a tý čo sa k vám v zápätí zo servilnosti pridajú alebo zagágajú keď sú trafený.
A máte chybný pocit, že keď som staršia generácia, že som automatický technologický zaostalý.
Moje vedomosti pochádzajú z praxe a z celoživotnej štúdie serióznych materiálov, nie sú pozbierané na rôznych pochybných internetových fórach, plných množstva samozvaných pseudo odborníkov. Ja poznám a mám overenú svoju úroveň a kvalitu vedomostí a preto sa nebojím o ne podeliť.
Ja som rástol s vývojom PC, viem programovať niekoľkých jazykoch aj takých, ktoré sa už nepoužívajú (preto často zneužívajú). A preto moje vedomosti PC sú komplexné a na vyššej úrovni ako je úroveň hackera, netvrdím že ním som, ale kto vie čo mu všetko sedí v počítači? Tak schválne-zamodrite toto a stlačte CTRL+C :

Ďalej: veľa ľudí dokáže seriózne počúvať a kvalitne z hodnotiť hudbu aj bez toho aby museli mať v portfóliu 5 symfóniu. (Ani vy nie ste celkom mimo hry)
A ako som už spomínal – dominantným prvkom mojej tvorby je výtvarná (ručná) grafika.

Z kopíroval som znova kom. k tej vašej „slávnej“ fotke:
Nejako nenachádzam v hlave predstavu o tom čo si autor predstavuje, že dokázal týmto linkom.
https://www.steves.sk/ephoto/DSC05844%20a7_w_orig_volovec.jpg
Nemá to žiadnu dôkazovú hodnotu, ba práve naopak.
Je to totiž ešte v menšom v rozlíšení ako originál. A tým sú potlačené stopy, ktoré som vysledoval a pomenoval predtým. (ps: niečo zostalo- len treba pozrieť zmenšené:) Hlavne biely obrys okolo postavy= stopa po maskovaní alebo selekcii.
Treba tu dať originálnu veľkosť!!! Tam sa ťažšie niečo zamaskuje, ale tiež sa to dá:(

+pripájam: ako je možne, že postava vpravo má tiene neprekreslené, hoci je už fotená skoro zboku a tá oproti slnku je prekleslená? Malo by to byť opačne (fyzikálne zákony)!

Pokračovanie hore^
 
AnnaM
2010-01-31 11:57:07
suhlas :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
walde
ocenenie redakciou 2010-01-31 11:29:06
Krásna fotografia na premýšľanie. Tvoj text ju dopĺňa, ponúka jednu interpretáciu. Ale môže ich byť ďaleko viac. Každý si v tom môže nájsť to svoje... V tom je to príťažlivé.
Chvíľu som sa na ňu zahľadel a napadlo ma čosi trochu optimistickejšie: ´tak vystúp z tieňa!´
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
sese
2010-01-31 10:31:28
milujem takéto fotografie, je v nich všetko. Netreba nikoho štelovať umelo nasvecovať, príroda nám to ponúka aj sama....len sa treba dívať. Krásna scenéria, hra kontrastov a uhlopriečna vyšlapaná cestička nemá chybu. Veľkolepé dielo- pre mňa v mojich pocitoch- TOP.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
kapurka
2010-01-31 09:39:02
je zaujímavá, po rozkliku ..uf...akokeby temná strana v našom živote prevládala...
 
Lama
2010-01-31 09:13:04
pekna tienovka
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
falatka
2010-01-31 08:29:21
jednoduché-pekné-zaujalo
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
RomanF
2010-01-31 07:09:15
Veľmi pôsobivá fotografia. Zaujímavá hra tieňov. Po rozkliku mi trošku prekáža, že v tmavej časti nie je žiadna informácia, že je úplne čierna. Na čiernom pozadí tak takmer nevidím kde je koniec fotografie. Teda moja rada ak môžem... rámček by to pocitovo o dosť zlepšil.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
 


Technika: Canon EOS 40D, Sony Cyber-shot DSC-F828, Canon EOS 5D Mark II,

Objektívy: Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM, Canon EF 24-105mm f/4L IS USM, Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS USM,

Clona: 8
Expozícia: 1/320 s sec
ISO: 100
Fotoaparát: Canon EOS 40D
Objektív: Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM
Pridané: 2010-01-31 06:49:04
Na kritiku: 2010-01-31 06:49:04
Miesto:
Témy: čierno-biela fotografia
Albumy: Symbolika
Každý má v sebe lepšiu aj horšiu stránku a je to len v jeho rukách kedy, kde a ako dlho pobudne na tom či opačnom chodníku svojho života ...