spomienka na leto

Body: 209.00    Videnia: 3989    Páči sa: 0

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
limetka6
2010-03-04 11:36:13
... príjemná, hrejivá
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
leto
2010-02-22 19:32:26
nespomínajte na mna,tu som,ked ma každý chce! :)) dosť spamu,foto príjemné,vonavé,normálne cítim tú lúku,zore na oblohe,krása,tiež už na TO leto čakám,,, :))
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
stivi13
2010-02-22 00:45:03
ach leto...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 5 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
zolthan5
2010-02-21 20:26:19
pekne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
markato1
2010-02-21 19:02:09
prijemne foto
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
stteffi
2010-02-21 17:02:48
vééééľmi pekná spomienka
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
icebear
2010-02-21 15:32:59
paci
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
Jozef Sádecký
ocenenie redakciou 2010-02-21 15:01:40
už čo chvýľa tu bude =) foto pekné
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
Koma
ocenenie redakciou 2010-02-21 13:21:24
Myslím, že si to napísal veľmi dobre, jednoznačne a zrozumiteľne na pochop ( hlavne tie dva posledné odseky) Pocitovo to vnímam presne tak ako si napísal, na fotke sa cítim ako Doma a z môjho , podotýkam –že: z môjho pasúceho pohľadu - je vrch ohrady presne tam – kde má byť ;)

Čo sa týka Tvojho návrhu( ten dlhý koment) – nebudem ho sem hore kopírovať, autor to spravil pred chvíľou sám, ale dávam ho do pozornosti ostatným( škoda, v nedeľu tu býva asi najmenej užívateľov + rozklikov) – NEVYNECHAJTE TEN KOMENTÁR ...bude Vás to stáť možno len pár minút, je to veľmi zaujímavá myšlienka a nápad...prejavujem jej tak týmto - svoju Podporu .
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
ivanuska795
2010-02-21 12:32:05
pekne:)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Matt83
ocenenie redakciou 2010-02-21 12:28:52
príspevok od: antv
Ja sa chcem spýtať, či fotka bola naozaj fotená vo veľkej fatre kedže takmer veľmi podobnu mam doma a je zo suchého vrchu pri Banskej Bystrici v Kremnických vrchoch?
Ano je to zo Sucheho Vrchu pri BB :))
 
2010-02-21 12:28:41
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
antv
2010-02-21 12:14:10
Ja sa chcem spýtať, či fotka bola naozaj fotená vo veľkej fatre kedže takmer veľmi podobnu mam doma a je zo suchého vrchu pri Banskej Bystrici v Kremnických vrchoch?
 
Matt83
ocenenie redakciou 2010-02-21 11:26:10
Cauko,priatelu cistej hry - fair play. Dakujem ti za ´kratucku uvahu´. Moja reakcia je asi takato: ja len respektujem pravidla hry, ktore su predpisane. Takisto ma sancu zucastnit sa aj grinhorn vo fotografovani, ma tie iste podmienky. Ak budu ine, rad sa priposobim. S pozdravom, dobre svetlo v dusi :)))
 
maTTo_corp
2010-02-21 11:07:33
príspevok od: SteveS


Matto - rovnak aj s tebou PLNY suhlas. Ak to bolo vzate ako zosmiesnenie tych co uz nejaku kompoziciu kritizovali, ci naznacovanie ze to citaju z knizky, to urcite nie... VELKY OMYL !

Naopak, ich komentu prikladam z vseobecneho hladiska VATSIU VAHU ako svojmu (!) ktorý som vyjadril iba a len na doplnenei spektra...cim som aj koment zacal a doplnam ho pre istotu este aj v odpovedi JaroviD...
v pohode, nebral som to ako zosmiešňovanie len som chcel poukázať a nadviazať na to čo si napísal: ´..v prvom rade pocitovo a až tak technicky´....som totiž toho názoru, že sa to nedá takto vyselektovať....ale samozrejme tiež nič nevnucujem, každý nech hodnotí ako sám uzná za vhodné...
 
Trevor
2010-02-21 11:07:01
príspevok od: Trevor
veľmi pekná fotka...k tej ohrade čo toľko rozoberáte, mne až tak nevadí...mal som tu zverejnenú svoju fotku, na ktorej som kompo naschvál urobil naopak...lebo sa mi tak proste páčila, a fotke to dávalo celkom ´šmrnc´ ... lenže vlna kritiky sa vzniesla veľmi rýchlo, tak som ju radšej odstránil...(netvrdím, že na tejto foto je naopak)
ešte by som chcel dodať, že dobrá kompo, zvyčajne oddelí dobrú fotku od ´amatérskej´ alebo ako by som to mal nazvať...
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-02-21 11:05:30
príspevok od: beholder
...lepšie by som to nenapísal...


Nakolko doslo k nespravnemu vykladu, musel som dodat par slov v odpovedi mattovi a jarovi, snad tym to bude vysvetlene presnejsie a uplne otoci vnimanie mojho komentu ku kopmpozicii.
 
Trevor
2010-02-21 11:03:48
veľmi pekná fotka...k tej ohrade čo toľko rozoberáte, mne až tak nevadí...mal som tu zverejnenú svoju fotku, na ktorej som kompo naschvál urobil naopak...lebo sa mi tak proste páčila, a fotke to dávalo celkom ´šmrnc´ ... lenže vlna kritiky sa vzniesla veľmi rýchlo, tak som ju radšej odstránil...(netvrdím, že na tejto foto je naopak)
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-02-21 11:03:03


Matto - rovnak aj s tebou PLNY suhlas. Ak to bolo vzate ako zosmiesnenie tych co uz nejaku kompoziciu kritizovali, ci naznacovanie ze to citaju z knizky, to urcite nie... VELKY OMYL !

Naopak, ich komentu prikladam z vseobecneho hladiska VATSIU VAHU ako svojmu (!) ktorý som vyjadril iba a len na doplnenei spektra...cim som aj koment zacal a doplnam ho pre istotu este aj v odpovedi JaroviD...
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-02-21 10:58:14


Jaro ÚPLNE a v plnom rozsahu s tebou súhlasim, svoj koment som vobec neopisal ako negativnu kritiku kritikov kompozicie :-((( Alke dakedy clovek zanudne na jedno slovo a je to mozno vzate inac.

Len chcel poukazat prave na ten KOMPROMIS ktory tu bol vzaty akoby kvazy ustami autora, ale vatsiu vahu to ma, ak to aj niekto dalsi a cudzi tak dokaze vnimat ...tak som to napisal nech je spektrum vyvazene...a dodal ze aj ja to povazujme za chbyu a znizenie impacut ci kompozicie alen nakolko hodnotim fotografiu z toho pohladu co je prioritne mne, tak som to ohodnotil aj u kompozicie (priznavam otvorene) prehnane, lebo mna to nerusi, ale ano, ta chyba tu je. Snad sa chapeme :-)
 
ADmikoSK
2010-02-21 10:38:40
parada...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Lucynuska85
2010-02-21 10:35:32
supa photo..
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
beholder
2010-02-21 10:24:40
príspevok od: maTTo_corp
...pravidlá kompozície nevznikli len tak pre nič za nič, nie sú to nejaké vyššie ustanovenia ktoré sa slepo dodržiavajú.....pravidlá kompozície totiž súvisia s pocitmi a je to overené už storočiami....teda neviem prečo tu dosť často čítam takéto komenty (nič proti tebe)...je tak ťažké pochopiť, že je to previazané a že niekto už vníma kompozíciu ako samozrejmosť? že kompo slúži na umocnenie/zvýraznenie pocitov z fotky? že to nie je len naučené?

...takže záver: ak niekto má poznámku k zlej kompozícii, nemusí to byť nutne preto, že má pred sebou knižku...
...lepšie by som to nenapísal...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 4 | Impakt: 5 | Priemer: 5.00
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-02-21 10:23:20
ja sa priznam, mna fotka velmi nezaujala...technicky fajn, kompozicne nie najlepsie...obloha sa mi tiez paci...taky priemer u mna
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 5 | Impakt: 4 | Priemer: 5.00
 
maTTo_corp
2010-02-21 10:16:07
príspevok od: SteveS
Koment nižšie, som viac ako na rozbor K a TK fotografie ladil tunelovo na konkretnu zasadnu myslienku a navrh a tak ...

...a tak vzhladom na viacere reakcie zaoberajuce sa tou istou kompozicnou chybou chcem doplnit zatial jednostranné spektrum. Príliš vysoko presahujúcu výšku ohrady cítim rovnano ako ostatní ako kompozičnú ´chybu´ ale pocitovo ju tak nevnímam a to z jednoduchého dôvodu. Mna už tiež ako aj mnohých iných neupútava na foto najviac jej farba... farba zapadu ci vychodu slnka je dana a vyrobena prirodou ci umelo filtrami a tie uz beriem ako klasiku u autora. Nezaoberám sa a nejdem az tak daleko, kde by bol bez nich...

Ale ako vklad autora som tu pocitovo vnímal priblíženie sa ku kvietkom, ktoré práve tou blízkosťou a drobnosťou svojej nežnej beloby v tomto farebne agresívnom obraze vo mne príjmne tlmia a zjemnuju pocit z foto a vťahujú ma do tej atmosféry a toho ticha... a ako vtiahnutý som tým pádom už akoby sklonený dole ... a ohrada vo mne príjemne a naturálne ten pocit dopĺňa... a nevadí mi jej poloha/výška, lebo by som to úplne rovnako sklonený vnímal aj v realite (!)...

Možno kus nezvyčajný výklad obrazu, ale snažím sa fotografie vnímať v prvom rade pocitovo a až tak technicky... a u mňa motívom tejto panorámy vôbec nie sú (gýčovité) farby oblohy a krajina mimo ohrady, motív vnímam DNU v ohrade a SPOLU s ňou ... a nadvihnutím sa a postavením, by sa úplne tento dojem blízkosti a vyžarovania kvetov stratil... a mne osobne by to nestálo len za to, aby vrch ohrady klesol nižie... samozrejme preto, že ešte stále celkom nevytrča a je na hrane kompromisu ktorý ja strávim.
...pravidlá kompozície nevznikli len tak pre nič za nič, nie sú to nejaké vyššie ustanovenia ktoré sa slepo dodržiavajú.....pravidlá kompozície totiž súvisia s pocitmi a je to overené už storočiami....teda neviem prečo tu dosť často čítam takéto komenty (nič proti tebe)...je tak ťažké pochopiť, že je to previazané a že niekto už vníma kompozíciu ako samozrejmosť? že kompo slúži na umocnenie/zvýraznenie pocitov z fotky? že to nie je len naučené?

...takže záver: ak niekto má poznámku k zlej kompozícii, nemusí to byť nutne preto, že má pred sebou knižku...
 
JaroD.
2010-02-21 10:10:24
Dá sa stebou súhlasiť SteveS, práve preto si však myslím, že vyhotovenie dobrej fotografie je veľké umenie. Ono sa to možno nezdá, ale nájsť vhodný objekt tak aby všetko pekne a ideálne ladilo je mimoriadne náročne, koľkokrát som našiel vhodný objekt, ale nesedelo mi okolie, alebo naopak.
Často je to vec kompromisov, čomu dá autor prednosť a čo považuje zo svojho hľadiska v danom momente za dôležitejšie zdôrazniť a táto foto je presne o tom.
 
jan.liska
2010-02-21 10:09:02
Takze takto idu na foto dna. No to som nevedel, fakt, mozna ja som blby. Ja len fotim a hodim sem foto a cakam na reakcie, no niekedy marne cakam... ked aj ´podla mna´ su dost dobre tie fotky. Tak toto je system nanic podla mna. Moj nazor je, ze si isty ludia chcu si tu vytvorit dobru reklamu a ze sa mozu predvadzat. Samozrejme cest vynimkam!
Preto prave uprednostnujem zahranicne fotoportaly, kde su sutaze na rozne temy a tam skutocne hodnotia objektivne, aspon podla mna. Sice som tam nemal este prve miesto (ale dufam, ze budem mat), ale dosiahol v niektorych pripadoch pekne vysledky. Samozrejme tam je tazko vyhrat, lebo z celeho sveta su tam fotografi, ale prave z takeho sa clovek uci, nie z takeho, ze tam hodim fotografiu a nemam na to komentare, alebo len zo 2 - 3. To ma strasne miesa niekedy, lebo sa citim vzdy inac. Ked hodim sem foto, tak sa citim blbo, myslim si: som ja dobrym fotografom?! Si davam taketo otazky, ked aj viem, ze asi nieco mam v sebe. Zas ked som na tej druhej westranke tak mam pociti opacne, no ked aj v niektorych pripadoch nedosiahnej dobre vysledky, ale aspon viem, ze ma hodnotili a viem, ze som vedla tych ostatnych fotografov som ani nemohol kopnut do lopty. Ale snazim sa, a chcem dat raz gooool!
Takze ako si hovoril, ze nechat priestor pre prvu a druhu ligu je dobry napad. Podla mna ty v prvej lige by mali davat svoj nazor na fotky, aspon vo vacsine pripadov.
Asi tolko z mojich myslienok. Kazdemu prajem dobre svetlo!
 
Maru-ška
2010-02-21 10:04:50
farby pekne ale nezaujalo
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-02-21 09:46:44
Koment nižšie, som viac ako na rozbor K a TK fotografie ladil tunelovo na konkretnu zasadnu myslienku a navrh a tak ...

...a tak vzhladom na viacere reakcie zaoberajuce sa tou istou kompozicnou chybou chcem doplnit zatial jednostranné spektrum. Príliš vysoko presahujúcu výšku ohrady cítim rovnano ako ostatní ako kompozičnú ´chybu´ ale pocitovo ju tak nevnímam a to z jednoduchého dôvodu. Mna už tiež ako aj mnohých iných neupútava na foto najviac jej farba... farba zapadu ci vychodu slnka je dana a vyrobena prirodou ci umelo filtrami a tie uz beriem ako klasiku u autora. Nezaoberám sa a nejdem az tak daleko, kde by bol bez nich...

Ale ako vklad autora som tu pocitovo vnímal priblíženie sa ku kvietkom, ktoré práve tou blízkosťou a drobnosťou svojej nežnej beloby v tomto farebne agresívnom obraze vo mne príjmne tlmia a zjemnuju pocit z foto a vťahujú ma do tej atmosféry a toho ticha... a ako vtiahnutý som tým pádom už akoby sklonený dole ... a ohrada vo mne príjemne a naturálne ten pocit dopĺňa... a nevadí mi jej poloha/výška, lebo by som to úplne rovnako sklonený vnímal aj v realite (!)...

Možno kus nezvyčajný výklad obrazu, ale snažím sa fotografie vnímať v prvom rade pocitovo a až tak technicky... a u mňa motívom tejto panorámy vôbec nie sú (gýčovité) farby oblohy a krajina mimo ohrady, motív vnímam DNU v ohrade a SPOLU s ňou ... a nadvihnutím sa a postavením, by sa úplne tento dojem blízkosti a vyžarovania kvetov stratil... a mne osobne by to nestálo len za to, aby vrch ohrady klesol nižie... samozrejme preto, že ešte stále celkom nevytrča a je na hrane kompromisu ktorý ja strávim.
 
Jozef Krajčo
externý redaktor 2010-02-21 08:59:51
Ak si nebudem davat servitku pred usta a budem uprimny v tom co si myslim, tak by som povedal ze je to poriadna tuctovka nehodna komentu.
Kedze je to momentalne foto dna (???????????????????) tak budem diplomatickejsi :)

[+]

[-]
-stred fotografie nie je kompozicne vobec dobry
-namet nezaujimavy, respektive slabe autorove vlozenie
-svetlo nezaujimave - fotoshopovsky umele na krajinku (nakoniec svetlo je vo vsetkych tvojich foto umele, takze tento bod je taky +/-)
-v editore preostrene
 
JaroD.
2010-02-21 08:33:13
Doposiaľ som nemal voči tvojej tvorbe nijaký dôvod na kritiku, vždy sa mi páčila, ale dnes jednú pripomienku napíšem. Pomôžem si citátom skúsenejších fotografov ako som ja :
´Dotyk objektov s horizontom je klasická netolerovateľná chyba´.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 5 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
zdeno v
2010-02-21 08:02:02
fotka páči...a pridávam sa k SteveS
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 5 | Impakt: 6 | Priemer: 5.67
 
walde
ocenenie redakciou 2010-02-21 07:39:38
príspevok od: RomanF
Farebne veľmi pekné. Z môjho uhla pohľadu... kompozične nie najlepšie vydarené. Vrch ohrady príliš blízko horizontu. A pocitovo... tá ohrada tak uzatvára pohľad v inak malebnej krajinke.
Nádherná foto, pri ktorej sa však aj mne vidí že s tým vrchom ohrady nie je všetko v poriadku.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-02-21 07:32:57
MAESTRO ... ja si dovolím malú negatívnu poznámku, sorry...

a dávam ti na zamyslenie moju úvahu... o POLNOČNEJ MATERSKEJ ŠKOLE.
Že takéto krásne foto by tie druholigové prevalcovalo ako parná lokomotíva aj keby bolo pridané RÁNO či NA OBED.

A zamýšlam sa, že aj ked to nie je zakazane a je to v poriadku, co teba, AKÉ NENAPLNENÉ tuzby, aké pocity, nabádajú pridávať foto v PROTEKČNOM a ZVÝHODNENOM čase, v čase vhodnom pre DRUHO- a TREŤO-LIGOVÝCH fotografov. Teba, naozaj prvoligového fotografa-MAJSTRA, ktorého tvorbu si nesmierne vážim a cením. Teba, majúceho nie že X-krát foto dňa, ba týždňa, ale aj mesiaca. Áno, nie je na tom nič, až na snahu byť aj v podmienkach a výhodách O KROPK VPREDU vpredu pred konkurenciou. Teda vpredu nielen svojou kvalitou a kvalitou fotky...

...ale PRAKTICKY by bolo ideálne tento čas VEĽKORYSO prenechať ´druho- až tretťo-triednym fotografom, a VYHRADIŤ HO DOBROVOĽNE, každý číro z vlastného, šlachetného rozhodnutia a presvedčenia vytvoriť MATERSKÚ ŠKOLU pre tých slabších.

Využiť a otočiť NEVÝHODU a SLABINU tohto systému v jeho ZÁSADNÚ PREDNOSŤ !!!
Aby aj tí slabší fotografi boli stimulovaní a mali možnosť zskvieť sa na titulke aspoň dočasne, krátko, cez noc a ráno. Určite by to každého takého veľmi potešilo, kto to ešte nezažil, aj keby ho vzápätí dopoludnia tvoja fotka samozrejme zosadila.

A regulácia by bola veľmi jednoduchá! Každý kto by už mal foto dňa, ide k prvoligovým. Ale nikto tým nestráca na foto dňa dňa nádej, iba prenechá prvé tri nocno-ranné hodinky ďalším novám a nový na prezentáciu. Samočistiaci mechanizmus, každý iba raz. Máš foto dňa a prestávaš šlachetne a dobrovoľne pridávať od 00:00 do 03:00 (pozdejšie tu je uz mrtvo a je to dtto ako ráno) a nastuluje kazdy den novy a novy talent.

Pre laikov ze kto toto co uvádzam nechápe, je to len preto že nepozna system. Hned cca 1-2hod popolnoci system vyhodi ako foto dna tu foto co je nahrana od 00:00 a má najviac bodov. Aj keby mala len dva hodnotenia...

Dávam tento nápad v úvahu aj ostatným a každý kto s týmto súhôlasí a nadchne ho to, mnech dá duplovať tento koment a napíše slovko dve podpory... nech si to môžu a vidia prečítať aj ostatní čo prídu pozdejšie a nech nezostane dole zapadnutý... Ak nás bude viac, MATT sa tiež poteší, bude mať top počet komentov :-))) Mám túto myšlienku ujasnenú a rozpúracovanú už dôslednejšie, len sommal sklz ale budem ju ešte v blízkej dobe dôraznejšie prezentovať. Lebo je úplne jedno kedy nastane zmena systému.

My môžeme SAMI SEBE podmienky ZLEPŠIŤ AJ IHNEĎ, od BUDÚCEJ POLNOCI.
ZÁVISÍ to len od vašej podpory a CHUTI k OBDAROVANIU SLABŠÍCH, čo NEMALI ešte NIKDY TOP DŇA. DARUJME aj IM RADOSŤ!!! Aspon na krátku chvíľu dopoludnia, každý deň inému a ďalšiemu , novému. A ak sa pridá názorovo veľká vätšina, budú to rešpektovať pridajú sa aj tí v strede, čo sa celkom na prvú ligi necítia ale mali už TOP DŇA. Lebo sami uznajú že sú LEPŠÍ od tých, ČO NA TITULKE NEBOLI NIKDY.

Všetkým ĎAKUJEM za prejav PODPORY TEJTO UŠLACHTILEJ MYŠLIENKE.
A že ti Matt túto pozíciu nezávidím, naopak si ťa vážim ako špičkového autora, to už bolo napísané, uzatváram koment hodnotením ...777!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
RomanF
2010-02-21 07:07:33
Farebne veľmi pekné. Z môjho uhla pohľadu... kompozične nie najlepšie vydarené. Vrch ohrady príliš blízko horizontu. A pocitovo... tá ohrada tak uzatvára pohľad v inak malebnej krajinke.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
Anena
2010-02-21 03:50:22
Juj, nech uz je takto.Pekny zaber.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
onilecram
2010-02-21 01:02:09
SUPER
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
mato73
2010-02-21 00:51:07
pekné farby
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Koritko_Erik
2010-02-21 00:40:35
posobí to namna dobre
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Gino
2010-02-21 00:20:11
pekne
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
 


Technika: Canon EOS 5D MkIII, Canon Eos 5D Mark IV, Canon EOS M5,

Objektívy: , Sigma 24-105 mm f/4 DG OS HSM Art, Canon EF 50mm f/1.4 USM, Canon EF 24-105mm f/4L IS USM, Canon EF 70-200 mm f/4L IS USM, Carl Zeiss Distagon T* 18mm f/3.5 ZE,

Príslušenstvo: polarizak Hoya Circular HD 72mm polarizak Soligor/DÖRR DHG 77 mm polarizak Hoya C-PL Pro1 Digital 67 mm prechodne filtre HiTECH ND8 0.9 Hard, ND4 0.6 Soft, ND 1.2 Soft, Twilight 1 Soft,oteplujuci 81B ND4 0,9 Hard a Soft. Stativ TRIOPO GT-228C, Vanguard Alta+ 203AP Batoh Lowepro FastPack 350, Vanguard, Tamrac Velocity 8x CF 16GB Extreme III, CF 16GB Extreme Pro

Clona: f/8
Expozícia: 1.6 sec sec
ISO: 100
Fotoaparát: Canon EOS 50D
Objektív: Tamron 10-24mm F/3.5-4.5 AF SP DI II LD
Pridané: 2010-02-21 00:18:40
Na kritiku: 2010-02-21 00:18:40
Miesto:Suchy Vrch
Témy: hory, krajina, príroda
Albumy: Landscape
Fotka z minuleho leta, nech uz pride teplo :)) . Prajem dobre svetlo a pekny topiaci vikend :)), diky za komentare.