... jeseň v Ta3 ....

Body: 105.33    Videnia: 3359    Páči sa: 0

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
SteveS
ocenenie redakciou 2010-03-04 16:58:20


2) Tak teda čo ak máš napísaný text a miesto odoslania vypíše že si odhlásený? Žiadna panika, hlavne neťuknúť inam, neuložený text je len v pamäti PC a vypadne, premaže sa inou informáciou. Kludne chod dalej, hned nad komentami do oznámenia že si odhlásený zadaj nové prihlásenie a vyplň prihlasovacie údaje, odošli. Naskočí okienko že údaje boli odoslané a že si prihlásený, či možno okienko zatvoriť? Potvrdíš že áno. Vzápätí ihneď vyskočí hláška, že pozor, systém má v pamäti uložené údaje a po potvrdení budú znovu odoslané, že ak ide o formulár či objednávku, budú zadané opakovane. To je ten tvoj text a tak to samozrejme pootvrdíš. Prvý krát si to už odoslal ale narazilo to na bariéru systému lebo si bol už odhásený, preto to musí ísť duplovane ešte raz. Po potvrdení už len uvidíš ako sa reaktualizuje daná stránka aj komenty pod foto, naskočí tam ten tvoj Strateného stratený text :-))) A pre istotu aby sa ti nestalo raz za čas čo mne, ešte môžes pred odoslaním celý dlhý koment či SS zobrať do bloku a skopírovať ich do pamäte (CRTL+C)... a aj keby daco, vydoluješ si ten formulár nanovo aspoň prázdny a vložíš z pamäte zas text dnu (CTRL+V). Bude vhodné dodať že táto výhoda má aj nevýhodu.. a to ak máš fotky pootvárané po viacerých kartách a po napísaní komentu ich neuzavrieš, opakovanou aktualizáciou karty sa ti môže starý, aj viacdňový text u viacdňovo otvorenej karty odoslať zase duplom...

Na zaver uz len ze dufam ze kazdy operacny system aj kazdy internetovy prehliadac na tomto webe pracuju rovnako, lebo aj to môže byť že nemusia... ja mám WinXP + Mozilla Firefox. Uži si návod do chuti a bez ďalších stresov :-)
.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-03-04 16:39:07


1) Stano, tak ja zas skúsim napísať koment o nestratení sa komentu Stratenému zo Stratenej :-) Ide to bezproblému, ak neťukneš niekam omylom zle a nabok, či nevrátiš sa spanikárený ihneď zas o krok nazad do pôvodného režimu písania. Vrátilo by ti totiž už len prázdnmy formulár bez textu. Ale aj vtedy sa mi raz podarilo text zachrániť, išiel zom zas vpred a robil čo napíšem v druhom komente.

Paradoxom je, že sa robím múdry ale píšem ti toto už druhý raz !!! :-))) Prvý taz som to mal rovnako ako ty napísané a tiež ma odhlásilo (klasika), už len ísť ďalej... ale ruka sa práve nevídane s myšou šmykla bokom a otvorilo mi niečo celkom iné a všetko napísané bolo v ťahu :-))) A hlavne že som ti v tom predošlom texte ako frajer napísal, že systém je tak spoľahlivý, že sa síce pred odoslaním dlhého textu dá narýchlo celý blok textu (pre istotu a múdro) skopírovať, ale že ja to už ani nerobím .-))) A nezrobil som a bol som v háji... No ale ja sa tak ľahko nedám a píšem ešte raz, aj s opisom aký som truľo a teda ešte dlhšie, na dva komenty :-)) Ale už si to najprv skopírujem do pamäte... veď čo keby... to by ma už vy.... :-)))
.
 
PeterSA11
2010-03-04 15:01:58
perfektné, veľmi pekná kompozícia
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Koma
ocenenie redakciou 2010-03-03 20:13:31
príspevok od: Imiy
ja som tam bol tiež , ako to že som Vás nevidel , ja som zháňal Laiku , / nie Leicu / , kôli berňáku... vraj daň za psa : ))
Tak len dúfam, že ste pred návratom domov poriadne vyvenčili a vybehali proLAJKU, že ste ju tam náhodou s Valentínou Vladimírovnou ,,pod parou , nezabudli...chuderka...teraz určite ako vlk...vyje na mesiac ;-)
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2010-03-03 07:03:47
príspevok od: atiart
.... vieš ako to je, keď dieťa túži po značkovej kopačke a televíznej futbalke, samozrejme že keď to dostane, tak raz možno bude z neho Messi, a keď nie, tak tiež nič sa nedeje, hlavne že s úsmevom na tvári a s radosťou naháňa loptu na ihrisku, či na lúke plno kravských pizz , a keď náhodou strelí gól, tak sa raduje viac ako Messi ziskanému poháru LM :) klídek chlope, život je tak nádherný keď ho žiješ s úsmevom, no ale keď Ťa krúti krč , tak to je na prd :)))
Vtipná, inteligentná a trefná odpoveď... :-)
 
Imiy
2010-03-03 06:46:24
ja som tam bol tiež , ako to že som Vás nevidel , ja som zháňal Laiku , / nie Leicu / , kôli berňáku... vraj daň za psa : ))
 
atiart
2010-03-03 00:28:47
dakujem, ale ked budeš mať čas a núdiť sa, tak môžeš mi to zopakovať na môj mail :)
 
2010-03-03 00:16:46
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
JaroD.
2010-03-02 21:53:27
Na mňa to zas pôsobí trochu ako maľba fotoaparátom. Pre mňa v pohode, ale každý sa na to asi pozerá trochu ináč, rešpektujem, že je to tvoj zámer a tvoje videnie sveta. Aj keď s tým má dosť ľudí problém.
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
gyrpe
2010-03-02 21:50:35
príspevok od: atiart
.... môže, On je na vine všetkému :)))a k tebe podobný :))) inak som profík už odvtedy a ako ULTRA to povedal, nadčasoví umelec :))) no nič v zlom, moje vrodené schopnosti závidieť môžeš, no nikdy to už nedoženieš :)))
:-)))
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2010-03-02 20:54:19
Napísal som dlhý koment i dobrú radu k scanovaniu, ale kým som to dopísal, systém ma odhlásil a moja rada išla do pr..le, do pr..le...
Už sa mi nechce opäť...
 
atiart
2010-03-02 20:30:12
príspevok od: gyrpe
Pre tvoje táraniny určite nie,nauč sa fotit alebo nedávaj takéto nepodarky a vyhneš sa stresu a že to nezvládaš je jasné lebo pletieš Slotu ku svojmu nepodarku,Slota nemôže za to že nevieš fotit :-))
.... môže, On je na vine všetkému :)))a k tebe podobný :))) inak som profík už odvtedy a ako ULTRA to povedal, nadčasoví umelec :))) no nič v zlom, moje vrodené schopnosti závidieť môžeš, no nikdy to už nedoženieš :)))
 
atiart
2010-03-02 20:25:41
príspevok od: gyrpe
Á,ta to TY ? Nevedel som že beháš aj po horách,neber to tak,možno na tom diáku je to krajšie a poondialo sa to pri skenovaní,musíš ale uznat že to nie je OK.
..... nižšie som sa priznal že nehlásim s kritikou, ne je to skenovaním, ale pohybovou ne-ostrosťou čo som spôsobil podceňovaním zdvihnutia zrkadla, a to mi roztriasol obraz, čo na malom skene by ani nebolo badať, ale to zmenšený náhlad zo skenu 1mx1m .....aj to som spomenul, že preto pridávam aj také odpady, lebo mám s tým istý zámer ... ďakujem za pochopenie .....
 
Imiy
2010-03-02 20:23:50
príspevok od: atiart
gyrpe, havkáš jak spitý Slota , ne si náhodou ze Žiliny :))) inak ten Hasselblad som tam hodil , môžeš isť ho hľadať keď už tak mi ho závidíš :)))
viem o jednom Hasselblade , je blízko ´ len na Mesiaci ´ Apollo 11 , kto xce moze si skočiť... D
 
gyrpe
2010-03-02 19:47:14
príspevok od: atiart
.... jojoj, taký už to boli čo si mysleli že nezvládam :))) ale radšej to ukončím s tebou, nieže kolo polnoci Ťa odvezie sanitka s infarktom :)))
Á,ta to TY ? Nevedel som že beháš aj po horách,neber to tak,možno na tom diáku je to krajšie a poondialo sa to pri skenovaní,musíš ale uznat že to nie je OK.
 
gyrpe
2010-03-02 19:38:29
príspevok od: atiart
.... jojoj, taký už to boli čo si mysleli že nezvládam :))) ale radšej to ukončím s tebou, nieže kolo polnoci Ťa odvezie sanitka s infarktom :)))
Pre tvoje táraniny určite nie,nauč sa fotit alebo nedávaj takéto nepodarky a vyhneš sa stresu a že to nezvládaš je jasné lebo pletieš Slotu ku svojmu nepodarku,Slota nemôže za to že nevieš fotit :-))
 
atiart
2010-03-02 18:57:51
príspevok od: gyrpe
Taký šrot by som nechcel ani zadarmo,ked vidím ako mizerne to fotí,na čo by mi to bolo :-)A ak máš niečo so Slotom,treba osobne jemu a ak to nezvládaš,tak sa ukludni chlapče,aby ta nepraslo.
.... jojoj, taký už to boli čo si mysleli že nezvládam :))) ale radšej to ukončím s tebou, nieže kolo polnoci Ťa odvezie sanitka s infarktom :)))
 
gyrpe
2010-03-02 18:23:05
príspevok od: atiart
gyrpe, havkáš jak spitý Slota , ne si náhodou ze Žiliny :))) inak ten Hasselblad som tam hodil , môžeš isť ho hľadať keď už tak mi ho závidíš :)))
Taký šrot by som nechcel ani zadarmo,ked vidím ako mizerne to fotí,na čo by mi to bolo :-)A ak máš niečo so Slotom,treba osobne jemu a ak to nezvládaš,tak sa ukludni chlapče,aby ta nepraslo.
 
atiart
2010-03-02 17:33:52
príspevok od: gyrpe
Aj mne sa námet páči,no ked som na to klikol nedá sa prehliadnut nekvalita a ked ešte autor napíše čím to fotil,tak by som mu ten Hasselblad zahodil niekde do tej kosodreviny,to by urobil krajšie s 5meg compaktom. :-)
gyrpe, havkáš jak spitý Slota , ne si náhodou ze Žiliny :))) inak ten Hasselblad som tam hodil , môžeš isť ho hľadať keď už tak mi ho závidíš :)))
 
gyrpe
2010-03-02 15:46:16
príspevok od: wayne
inak obrazok pekny, siel som tym chodnikom v lete tak mam celkom cerstve spomienky, a tato fotka mi ich pripomenula.. technicke nedokonalosti tam su, no v prvom rade mi do oci udrie vzdy impakt, az potom klady/zapory, a ak je impakt vysoky, nedostatky prehliadam...
Aj mne sa námet páči,no ked som na to klikol nedá sa prehliadnut nekvalita a ked ešte autor napíše čím to fotil,tak by som mu ten Hasselblad zahodil niekde do tej kosodreviny,to by urobil krajšie s 5meg compaktom. :-)
 
gyrpe
2010-03-02 15:39:05
príspevok od: atiart
.... vieš ako to je, keď dieťa túži po značkovej kopačke a televíznej futbalke, samozrejme že keď to dostane, tak raz možno bude z neho Messi, a keď nie, tak tiež nič sa nedeje, hlavne že s úsmevom na tvári a s radosťou naháňa loptu na ihrisku, či na lúke plno kravských pizz , a keď náhodou strelí gól, tak sa raduje viac ako Messi ziskanému poháru LM :) klídek chlope, život je tak nádherný keď ho žiješ s úsmevom, no ale keď Ťa krúti krč , tak to je na prd :)))
Na prd je kvalita tohoto diela :-))
 
MajkY
2010-03-02 15:25:52
príspevok od: atiart
... no Ďakujem za tvoju skromnosť Marian,ktorá je nemiestná v tvojom prípade, klúdne by si mohol pridávať, lebo iste by si zvyšoval úroveň portálu, máš v galerke dobré fotografie, a pri jednej som Ti aj napísal, že : nádhera, balzam na oči ....
Pridavat fotografie na web som neprestal, ale prestal som na tento portal. Pre mna osobne je tato galeria jedna velka katastrofa (nemyslim obsahovo). Mozno ked zmenia dizajn stranky pride s nim aj nova galeria a hlavne system fungovania.
 
falatka
2010-03-02 14:45:46
páči
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Imiy
2010-03-02 14:34:37
Hmm , optický skener , Hasselblad , diap. , ja sa pytam kde je fotka ?
 
jozef.balara
2010-03-02 13:55:47
prikláňam sa k názoru že je to dosť nekvalitný sken a fotografia je oproti iným dnešným výnimočná asi iba technikou ktorou bola zaznamenaná.
Fotografia neurazí, ale ani nenadchne
 
Anena
2010-03-02 12:32:46
Pekny zaber.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
atiart
2010-03-02 11:54:00
príspevok od: mayko
Svojim sposobom...pred casom som si z disku vymazal zopar podobnych foto a teraz mi je to luto:) Neboli sice fotene Hasselbladom, ale len obycajnym kompaktom, ale o to tu predsa nejde. K fotke: mam pocit, ze keby to bolo CB, tak by mi to vobec nevadilo a aj brutalna neostrost by tomu mozno davala historicky nadych.
.... no posledne pridávam sem fotografie z archívu, preto píšem všade rok vzniku, aby som vytvoril tu na portáli obraz o tom , čo a ako som fotografoval, a potom dôjdem do roku 2009-2010- kde už sa živím s fotografiou , ďakujem za pochopenie ....
 
atiart
2010-03-02 11:48:48
príspevok od: MajkY
Keby som chcela mat foto dna, tak asi by som tu pridaval nejake foto :-), kedze uz nepridavam nic, a ani nemam v plane tu nic pridavat, tak po tomto zjavne netuzim. Uplne by mi stacilo keby som vedel fotit.
... no Ďakujem za tvoju skromnosť Marian,ktorá je nemiestná v tvojom prípade, klúdne by si mohol pridávať, lebo iste by si zvyšoval úroveň portálu, máš v galerke dobré fotografie, a pri jednej som Ti aj napísal, že : nádhera, balzam na oči ....
 
mayko
2010-03-02 11:41:49
príspevok od: atiart
... krása ti vyrazila dych ??? :)))
Svojim sposobom...pred casom som si z disku vymazal zopar podobnych foto a teraz mi je to luto:) Neboli sice fotene Hasselbladom, ale len obycajnym kompaktom, ale o to tu predsa nejde. K fotke: mam pocit, ze keby to bolo CB, tak by mi to vobec nevadilo a aj brutalna neostrost by tomu mozno davala historicky nadych.
 
MajkY
2010-03-02 11:39:54
príspevok od: atiart
.... túžiš mať foto dňa ??? pošlem Ti nejaké 100%-né zábery z mojej novej tvorby a zaves to za seba , ja s tým problém nemám :)))
Keby som chcela mat foto dna, tak asi by som tu pridaval nejake foto :-), kedze uz nepridavam nic, a ani nemam v plane tu nic pridavat, tak po tomto zjavne netuzim. Uplne by mi stacilo keby som vedel fotit.
 
imageilus
2010-03-02 11:36:31
moc pekné!!
 
atiart
2010-03-02 11:33:47
príspevok od: wayne
inak obrazok pekny, siel som tym chodnikom v lete tak mam celkom cerstve spomienky, a tato fotka mi ich pripomenula.. technicke nedokonalosti tam su, no v prvom rade mi do oci udrie vzdy impakt, az potom klady/zapory, a ak je impakt vysoky, nedostatky prehliadam...
ďakujem za zastavčo, áno, to som chcel aj Karolovi písať, je tam pohybová neostrosť , pôsobené klapnutím zrkadla, čo som nezdvíhol, priznám sa že vteda aj keď mi bolo to jasné že načo to slúži, som to podceňoval , a pri Hassel je zrkadlo dosť tažké, a ani statív som nemal prispôsobený k tomu aparátu ...
 
atiart
2010-03-02 11:28:29
príspevok od: mayko
ach jaj:(
... krása ti vyrazila dych ??? :)))
 
paloo
2010-03-02 11:26:33
kompo fajn..farby tiez..kvalita meneeej..
 
wayne
2010-03-02 11:22:50
príspevok od: gyrpe
Ak už je toto foto dna,musím konštatovat že kvalita tejto stránky upadá.
inak obrazok pekny, siel som tym chodnikom v lete tak mam celkom cerstve spomienky, a tato fotka mi ich pripomenula.. technicke nedokonalosti tam su, no v prvom rade mi do oci udrie vzdy impakt, az potom klady/zapory, a ak je impakt vysoky, nedostatky prehliadam...
 
atiart
2010-03-02 11:18:49
príspevok od: MajkY
Tu nejde o kvalitu bodovania, ale o to, ze tu fotku boduju..a to ju posuva na tron Foto dna :)..
.... túžiš mať foto dňa ??? pošlem Ti nejaké 100%-né zábery z mojej novej tvorby a zaves to za seba , ja s tým problém nemám :)))
 
wayne
2010-03-02 11:18:44
príspevok od: gyrpe
Ak už je toto foto dna,musím konštatovat že kvalita tejto stránky upadá.
ako konkretne upada? fotky z galerie nie su nijakym sposobom pretlacane redakciou, urcite sa redaktori zastavia pri fotkach ktore sa im (ne)pacia. system hodnotenia je postaveny tak, ze pocita sa fotka, ktora ma najviac hodnoteni, nie najvyssie bodove hodnotenie, tj ak uzivatelia pridaju fotke 1,1,1 posuvaju ju dopredu aj ked to v podstate nechceli. netusim sice, ci system este takto funguje, no minuly rok bola okolo tohto ohniva debata a nebadam ziadne viditelne zmeny (mozno su len skryte:))

holt, nie je vsetko vzdy tak ako vyzera...
 
atiart
2010-03-02 11:13:56
príspevok od: Karol Srnec
Pri prvom komente som pisal, ze verim, ze na diaku je to OK. Preto som reagovalna benveluta, lebo scan je nekvalitny a urcite ti, inak dobre prekreslene partie, dodzubal. Kedysi som fotil na Proviu aj Sensiu a viem, ze to zvladaju, len ich nesmies preexponovat.
...... no budem musieť pozrieť diák Karol, dokonca ne som si istý či nebolo to fotené na Velviu, a keď dobre si pamätám tak to má len 50-ISO, to si pamätám že Provia 100-vka v tom čase bola novinkou .....
 
mayko
2010-03-02 11:11:48
ach jaj:(
 
atiart
2010-03-02 11:07:37
príspevok od: kexo
mne sa to nelubi, pride mi to ako obycajny cvak z vyletu
.... to isté som napísal v popise pod tou fotografiou, ďakujem za zastavčo :)
 
MajkY
2010-03-02 11:05:23
Tu nejde o kvalitu bodovania, ale o to, ze tu fotku boduju..a to ju posuva na tron Foto dna :)..
 
atiart
2010-03-02 11:03:04
príspevok od: gyrpe
Tu sa potvrdzuje že profi výbava v rukách amatéra je zlá kombinácia.
.... vieš ako to je, keď dieťa túži po značkovej kopačke a televíznej futbalke, samozrejme že keď to dostane, tak raz možno bude z neho Messi, a keď nie, tak tiež nič sa nedeje, hlavne že s úsmevom na tvári a s radosťou naháňa loptu na ihrisku, či na lúke plno kravských pizz , a keď náhodou strelí gól, tak sa raduje viac ako Messi ziskanému poháru LM :) klídek chlope, život je tak nádherný keď ho žiješ s úsmevom, no ale keď Ťa krúti krč , tak to je na prd :)))
 
kexo
2010-03-02 10:59:52
mne sa to nelubi, pride mi to ako obycajny cvak z vyletu
Tech. kvalita: 2 | Kompozícia: 5 | Impakt: 3 | Priemer: 3.33
 
Dominik Bugár
redakcia ephoto.sk 2010-03-02 10:57:51
príspevok od: gyrpe
Ak už je toto foto dna,musím konštatovat že kvalita tejto stránky upadá.
Ja si skôr myslím, že to má dočinenia s ´kvalitou bodovania´.
 
Dominik Bugár
redakcia ephoto.sk 2010-03-02 10:54:06
Mne táto fotografia nepripadá ničím zvláštna, ani zaujímavá. Toto farebné podanie mi na túto tému veľim nesedí (neviem či je to podaním filmu, skenom, alebo nejakými dodatočnými úpravami). Nič v zlom, fotka možno môže nájsť niekde nejaké uplatnenie, ale myslím si, že na foto dňa to zďaleka nie je.
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2010-03-02 10:53:10
príspevok od: atiart
... aha, ďakujem,- benveluti to je meno užívateľa, a ja že nejaká novodobá blavácka nadávka(v dobrom myslené):))) no takže d.r. po starom je expozičné krytie negatívu či pozitívu v oblasti svetlých a tmavých partií obrazu , no jo vole, v tom máš pravdu, že to tu je ďaleko od dokonalosti, no porušil som pravidlo viacerých expozícii z dôvodu šetrenia s filmom, a výsledok iste by bol lepší keby som bol exponoval ešte dvakrát postupne krátením exp.času ...... Každopádne ďakujem za pochvalu kompozície :)
Pri prvom komente som pisal, ze verim, ze na diaku je to OK. Preto som reagovalna benveluta, lebo scan je nekvalitny a urcite ti, inak dobre prekreslene partie, dodzubal. Kedysi som fotil na Proviu aj Sensiu a viem, ze to zvladaju, len ich nesmies preexponovat.
 
atiart
2010-03-02 10:49:52
príspevok od: Karol Srnec
Dynamicky rozsah - schopnost media zaznamenat alebo zobrazit urcitu skalu jasov. Maly dynamicky rozsah sa prejavuje nedostatocnym prekreslenim tienov a svetiel. Pri silnom svetle je to problematicke aj pre diapozitiv. Mna zarazil benvelutov nazaor, asi si to pomylil so saturaciou.
... aha, ďakujem,- benveluti to je meno užívateľa, a ja že nejaká novodobá blavácka nadávka(v dobrom myslené):))) no takže d.r. po starom je expozičné krytie negatívu či pozitívu v oblasti svetlých a tmavých partií obrazu , no jo vole, v tom máš pravdu, že to tu je ďaleko od dokonalosti, no porušil som pravidlo viacerých expozícii z dôvodu šetrenia s filmom, a výsledok iste by bol lepší keby som bol exponoval ešte dvakrát postupne krátením exp.času ...... Každopádne ďakujem za pochvalu kompozície :)
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2010-03-02 10:48:42
príspevok od: gyrpe
Ak už je toto foto dna,musím konštatovat že kvalita tejto stránky upadá.
Aj z malych bodikov sa da vyskladat vysoke cislo.
 
gyrpe
2010-03-02 10:43:13
Tu sa potvrdzuje že profi výbava v rukách amatéra je zlá kombinácia.
 
gyrpe
2010-03-02 10:40:30
hodnotit radšej nebudem
 
gyrpe
2010-03-02 10:39:09
Ak už je toto foto dna,musím konštatovat že kvalita tejto stránky upadá.
 
b.a.f.o.a.r.t.
2010-03-02 10:29:24
Fajn kompo aj ked ma to trochu ťahá do ľava a to čím si to fotil by som čakal brutál kvalítku ale zas recesia
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2010-03-02 10:09:26
príspevok od: atiart
.... ahoj Karol, je mi jasno občas keď fotografie sa dá čítať dynamiku, no prosím Ťa priblíž mi - What is it - dynamický rozsah ???
Dynamicky rozsah - schopnost media zaznamenat alebo zobrazit urcitu skalu jasov. Maly dynamicky rozsah sa prejavuje nedostatocnym prekreslenim tienov a svetiel. Pri silnom svetle je to problematicke aj pre diapozitiv. Mna zarazil benvelutov nazaor, asi si to pomylil so saturaciou.
 
atiart
2010-03-02 10:07:40
príspevok od: quaq
skus si toto precitat, https://www.zive.sk/spravy/dynamicky-rozsah-fotografii/sc-30-a-269672/default.aspx
Dakujem Ti, to akože celý deň budeš robiť tie smiešne pohyby ???
 
quaq
2010-03-02 09:59:43
príspevok od: atiart
.... ahoj Karol, je mi jasno občas keď fotografie sa dá čítať dynamiku, no prosím Ťa priblíž mi - What is it - dynamický rozsah ???
skus si toto precitat, https://www.zive.sk/spravy/dynamicky-rozsah-fotografii/sc-30-a-269672/default.aspx
 
Marek99
2010-03-02 09:43:26
To má byť akože recesia, toto že fotka dňa ?
 
atiart
2010-03-02 09:34:13
príspevok od: Karol Srnec
Bezna turisticka fotka z Tatier, konecne si aspon nepokazil kompoziciu.Verim, ze diak je OK aj ked scan je opat hrozny a netusim, odkial z neho benveluti dostal ten fantasticky dynamicky rozsah, ked su tam zliate tiene a vypalene skaly?
.... ahoj Karol, je mi jasno občas keď fotografie sa dá čítať dynamiku, no prosím Ťa priblíž mi - What is it - dynamický rozsah ???
 
Gurney
2010-03-02 09:25:46
Neviem čo povedať, pri takom scan-e je to nehodnotiteľné a nemá to tu čo robiť. No offence pán autor.
Tech. kvalita: 2 | Kompozícia: 4 | Impakt: 1 | Priemer: 2.33
 
Jehry
2010-03-02 09:21:24
Keď vychádzam z predpokladu, že niekde na diapozitíve, ktorý nevidím je to dobré,je niečo iné ,ako keď mám hodnotiť to, čo vidím. Vidím, že je to neostré, kamene na chodníku nevykreslené.
 
andrish
2010-03-02 09:18:47
Celkom pekny obrazok:-)Skoda prepalov...
 
pathy
2010-03-02 09:13:13
zasnem, toto je fotka dna?...ako povedal Karol, je to bezna turisticka fotka, nic extra, pride mi to presaturovane a kontrast je tiez riadne prehnany. Videl som od teba aj lepsie fotky.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-03-02 09:07:04
Farby aj kompozícia sú pekné chlape! Na pohľadnicu.
Ale keďže sme na webe, musím smutne dodať že Tk si sem neprispôsobil, ale čo už, ja viem že ty si sa narodil hlôavne pre barytové zvätšeniny :-))) Ale kus by si sa mohol ešte posnažiť ten proces scanovania prispôsobenia webu vylepšiť :-)

A ešte že krásne sú tie naše Ta3 a ty ako ich pokorný obdivovateľ a naviac poriadny fotograf si neváhal skloniť svoje veličenstvo k ich nohám a skromne ale veľmi dobre urobiť snímok v modliacej sa pokornej polohe tesne na chodníkom, mne sa to takto a odtiaľ veľmi páči :-)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
fotografik
2010-03-02 09:06:05
Veľmi pekné...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
2010-03-02 08:34:55
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
atti
2010-03-02 08:08:17
Očarujúce farby. Verím že tk je v poriadku, sken je hrozný.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
stevika
2010-03-02 07:52:48
pekné
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2010-03-02 07:23:06
Bezna turisticka fotka z Tatier, konecne si aspon nepokazil kompoziciu.Verim, ze diak je OK aj ked scan je opat hrozny a netusim, odkial z neho benveluti dostal ten fantasticky dynamicky rozsah, ked su tam zliate tiene a vypalene skaly?
Tech. kvalita: 4 | Kompozícia: 6 | Impakt: 5 | Priemer: 5.00
 
vivian99
2010-03-02 07:14:16
Jednym slovom ´Naaaadhera´
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
benvoluto
2010-03-02 00:44:51
som zabudol dodat ze predsa ten dynamicky rozsah je parada ,, digitaly sa maju co ucit ,,
 
benvoluto
2010-03-02 00:36:34
pekne farby :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Koritko_Erik
2010-03-02 00:20:41
prijemné toto miesto som uz aj ja navstivil:)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
 
Clona: 32
Expozícia: 1/30 sec
ISO: 100
Fotoaparát: Hasselblad 501C
Objektív: Carl Zeiss Planar T* 80, F2.8 C
Pridané: 2010-03-02 00:15:55
Na kritiku: 2010-03-02 00:15:55
Miesto:... Ta3 ...( 2003 )
Témy: hory, krajina
... cestičkou smerom na Magistrálu pod Gerlachom jesenné farby prírody komponovali celkom zaujímavé obrazy, ja som to len odfotografoval v roku 2003 ...