Letovka II

Body: 308.33    Videnia: 3992    Páči sa: 1

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
bluesman
2010-04-23 13:38:39
príspevok od: bonifacko
Dáš tip? Kde si to kupoval?
ebay...
 
bonifacko
2010-04-23 12:17:12
príspevok od: bluesman
nemusis kupovat rovno predrazeny sandisk...vcera mi dosla postou 32gb karta Transcend 400x...testoval som rychlostne s mojimi sandiskmi Extreme IV a III 4gb a 8gb a su rovnako rychle na D300vke...Transcend je dobra znacka, pouzivana mnohymi profesionalmi a kupil som ju o polovicu lacnejsie ako bol ekvivalent od Sandisku
Dáš tip? Kde si to kupoval?
 
bluesman
2010-04-22 22:32:49
nemusis kupovat rovno predrazeny sandisk...vcera mi dosla postou 32gb karta Transcend 400x...testoval som rychlostne s mojimi sandiskmi Extreme IV a III 4gb a 8gb a su rovnako rychle na D300vke...Transcend je dobra znacka, pouzivana mnohymi profesionalmi a kupil som ju o polovicu lacnejsie ako bol ekvivalent od Sandisku
 
bonifacko
2010-04-22 18:29:39
No, takže to idem vratiť. A-data class 10 ma rychlosť zapisu cca 4,5 MB/s. Tolko ma aj 2 -ročný Kingston class 4. Samozrejme po 3.snimke sa to spomali. Nakup Sandisku ma asi neminie.
Ryhlost zapisu som zmeral cez Total Com.7.5
 
bonifacko
2010-04-21 08:00:46
Objednana A-Data 16GB Turbo class 10
https://www.alza.sk/a-data-secure-digital-16gb-turbo-class-10-d163506.htm
 
bluesman
2010-04-20 22:58:11
príspevok od: bonifacko
Ja som ešte sekvenčne snimanie velmi neotestoval.Musim si obstarat inu kartu. Fotak sice zvlada 4,7 sn./s ale karta je iba ako 4-ka (Kingston 8GB). Asi sa nestačia ukladať snímky pri sekcenčnom snimani a po 3.sa to uplne spomali (zaplneny buffer?).
jednoznacne potrebujes rychlejsiu kartu...v tom to je...skusal som drahsie i lacnejsie karty (toshiba) a je v tom obrovsky rozdiel...pri drahsich, rychlejsich kartach mozem bez problemov pouzivat kontinualne snimanie kdezto pri lacnejsich a pomalsich kartach je to takmer mission impossible...rada je len jedna...nasetrit a kupit poriadnu kartu
 
bonifacko
2010-04-18 18:51:31
príspevok od: bluesman
dik ale az take vzacne zas nie je...ostrych ich vyslo niekolko zo sekvencneho snimania ale iba tato sa zmestila cela...u ostatnych su ,,odstrihnute kridla,,...ale som spokojny pretoze ked sa aspon jedna zadari tak je to ok...naschval som ju chcel cvaknut natesno preto bol risk ze sa nevojde na fotku cela velky...
Ja som ešte sekvenčne snimanie velmi neotestoval.Musim si obstarat inu kartu. Fotak sice zvlada 4,7 sn./s ale karta je iba ako 4-ka (Kingston 8GB). Asi sa nestačia ukladať snímky pri sekcenčnom snimani a po 3.sa to uplne spomali (zaplneny buffer?).
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-04-18 01:22:13
:-))) Musim sa smiat a zabavil som sa ked citam co si napisal, ale v dobrom, na tvoju podporu.

Ja som sa cez to nejako prenasal nejaku dobu ale nejako som si zvykol a pomaly sa ucim aj s vlkmi vyt. A dal som is rovnopdo profilu celú nápovedu pre umelcov kritikov nech sa nemusimn opakovat a specialistov len odkazem rovno tam :-)

V zasade mame jeden uplne rovnaky postreh ... o tom co kto na poli fotografie dokazal ... ze ked porovnavam tych, ktorých si vazim a obdivujem a ktori veci velmi dobre rozumeju s tymi, co sa ucia este len co je bokeh a na co je dobra aka clona, tak pri tom porovnani je neuveritelnym paradoxom ako sú spravidla práve ti skusení v posudzovanbí zhovievaví, mierni a tolerantní a berú do úvahy aj sťažené podmienky a hodnotia vysokými známkami ... a naopak, novacikovia sekaju kritikou, komentami, nárokami a nízkymi známkami :-)

Na to platí jediné, prvý krát dáš nápovedu a vysvetlíš veci tým čo to vedia a chcú pochopiť a zároveń sa zaočkuješ proti tým ostatným, čo nemajú doma toaletu a prídu hodiť koment typu provizórna toaleta. Dôležite je nebabrať sa s ich výkalmi a zostat čistý a v pohode :-)

Takže uz len dobré sérum a dalej veselo pridávať fotečky bez selekcie portálov ;-)
 
bluesman
2010-04-18 00:57:53
takze vsetkym vdaka za komenty...

...mam rad diskusiu k fotkam, ked sa ide do konkretnych veci a ponuknu sa navrhy na zlepsenie toho alebo onoho...no mam pocit ze v poslednej dobe sa vyjadruju ti ktori tu nemaju ani jednu fotku v galerii a to sposobom, ktorym chcu dotycneho autora zdeptat alebo nahnevat atd...nie konstruktivne ale na truc, rypnut si...respektujem komenty (i negativne) tych, ktori na poli fotografie nieco ukazali a naopak budem tvrdy na tych ktori vedia o fotografii hovno a chcu kazat...opat sa budem opakovat ako niekolkokrat predtym...ak sa mi nieco nezda, najprv sa spytam a nezacnem hned ze ,,toto je photoshop a basta,,...ja nie som ziadny PS guru a fotky upravovat velmi neviem...preto aj moje upravy pozostavaju z jednoduchych ukonov...zase na druhej strane, nezblaznim sa ze mam spickovy objektiv, ktory ma fantasticky bokeh, dava ostre fotky ako britva...a potom sa mnozia nezmysly typu - ,,rozmazal si bokeh v PS, je to prilis umele a bla bla...namiesto toho aby dotycni vstali a pockali si na vychod slnka a videli ake farby dokaze priroda vytvorit, sedia pri pocitaci na internete a drkocu ze take farby v zivote nevideli a neviem co este...alebo je to mozno iba zavist...neviem...viem len to, ze na podobne portaly ma bavi vkladat fotky menej a menej...cim to asi bude?!...vsetkym dobru noc a tym ,,vyvolenym, vyssie spomenutym,, hlavne sudnost a stipku respektu!
 
Miro-Chevo
2010-04-18 00:49:22
príspevok od: horsky vlk
je to určite krásny záber..všetko je to o tom,čím fotíme a ako to dokážeme upraviť..keďže ja nebudem mať nikdy profi náradie a nejak moc úpravám v PS nerozumiem a neholdujem,podobný záber tu nikdy neponúknem..body dať nemožem,to nechám na odborníkov
hosrky vlk to si napisal pekne....napodobne ja tiez mam taky problem.Profi naradeie asi tiez nebudem mat nikdy ale stou upravou v PC ja neholdujem kvoli tomu ze mi to nema kto ukazat, ale rad by som stym zacal..
 
horsky vlk
2010-04-18 00:33:50
je to určite krásny záber..všetko je to o tom,čím fotíme a ako to dokážeme upraviť..keďže ja nebudem mať nikdy profi náradie a nejak moc úpravám v PS nerozumiem a neholdujem,podobný záber tu nikdy neponúknem..body dať nemožem,to nechám na odborníkov
 
beholder
2010-04-18 00:10:27
príspevok od: bluesman
ake iso?...k tomu akoze prepalu...fotka je spracovana na notebooku preto moze na roznych monitoroch vyzerat inak...na mojom prepal nie je...ak sa na nu pozeras na monitore Eizo tak ti verim...ak nie, zle vidis ;-)
...neplytvaj zbytočne energiou.....pred niektorými to i tak neobhájiš:)

...prepal tam nie je...pekne vidno delenie peria...
 
bluesman
2010-04-17 23:55:21
ake iso?...k tomu akoze prepalu...fotka je spracovana na notebooku preto moze na roznych monitoroch vyzerat inak...na mojom prepal nie je...ak sa na nu pozeras na monitore Eizo tak ti verim...ak nie, zle vidis ;-)
 
cillo69
2010-04-17 23:42:06
prepal na chvoste a mrte iso inak fajn foto
 
bluesman
2010-04-17 23:40:32
príspevok od: pekelnikivan
Príde mi to umele prepracovane v PS neprirodzené. Taký gýččč. Boli tu lepšie alebo nevyšla. Prečo autor nedal indicie respektívne exif.
a co konkretne sa ti zda neprirodzene?

f5.6
1/1252
ISO 500

pomohli ti indicie?
 
pekelnikivan
2010-04-17 23:35:13
Príde mi to umele prepracovane v PS neprirodzené. Taký gýččč. Boli tu lepšie alebo nevyšla. Prečo autor nedal indicie respektívne exif.
 
beholder
2010-04-17 21:50:06
príspevok od: zolooo
Podľa mňa Photoshop alebo niečo podobné. Hoď link na RAW ak sa nebojíš.
...a prečo by mal?....RAW a fotografia v plnom rozlíšení je majetkom autora......nemá prečo niekomu niečo dokazovať...

...posudzuj obraz ktorý je k posúdeniu (či už upravený alebo nie)......pokiaľ ho autor takto uploadol, je finálnou verziou a či to stráviš alebo nie je iba na tebe samotnom...

...k bokehu:...treba viac fotiť....a menej špekulovať......a možno prídeš na to čo s čím ide a s čím nie...


...apropo.....si pokročilý...tak tu hoď niejakú fotku....ak sa nebojíš


 
kujon
2010-04-17 21:31:49
príspevok od: zolooo
Podľa mňa Photoshop alebo niečo podobné. Hoď link na RAW ak sa nebojíš.
Rovnako ako som pisal nizsie reakciu Attimu, i Tebe teraz. Bluesmena nepoznam osobne, aby som sa ho nejak zastaval, ale ma skutocne pravdu, to sklo vie naozaj tak kreslit.
 
kujon
2010-04-17 21:29:37
príspevok od: atti
Samá nádhera a perfektné a dokonalé... ale skutočne to je tak? Sám chodím do prírody, ale s tak presaturovanými farbami sa tam nestretávam. Pozadie je tiež neskutočne rozmáznuté, je skôr na škodu veci než na pôžitok. Holt, asi budem tá čierna ovečka, čo bééka proti ostatným. Skús najbližšie decentnejší postprocess a bude to fajn.
Ahoj, mozem dosvedcit, pevna 300vka od Nikonu moze mat a ma taky bookeh, sam to sklo vlastnim, iked nie VR verziu, ale ´len´ AF. Ahoj :)
 
kujon
2010-04-17 21:27:21
príspevok od: KESKOSENI
ano presne tak som to myslel.....
:) nic v zlom ;) uz je to vysvetlene navyse aj :) Pekny zbytok vecera vsetkym
 
atti
2010-04-17 21:05:27
príspevok od: bluesman
...tamron 70-200mm urcite nie je zle sklo ale profi nie je a kvalitou (ostrost, prenos kontrastu a hlavne BOKEH) sa porovnavat s profi pevnymi sklami neda...ak budes mat prilezitost zafotit si co len na chvilu s pevnou 300vkou 2.8 od nikonu pochopis o com hovorim...bokeh je fantasticky a rozhodne nepotrebuje dalsie pocitacove upravy...
Keď bude príležitosť, určite skúsim. Na mojom názore ale, že by záberu pomohlo, keby bolo pozadie aspoň trochu rozoznateľné (podobne, ako si to mal pri ´Letovka), nič nemení.
Zas to neber ako zhadzovanie tohto záberu, mám o tom celkom konkrétnu predstavu, koľko úsilia dá takýto výstup.
 
bluesman
2010-04-17 20:58:06
príspevok od: atti
Mám Nikon D90 a Tamrona 70-200/2,8
...tamron 70-200mm urcite nie je zle sklo ale profi nie je a kvalitou (ostrost, prenos kontrastu a hlavne BOKEH) sa porovnavat s profi pevnymi sklami neda...ak budes mat prilezitost zafotit si co len na chvilu s pevnou 300vkou 2.8 od nikonu pochopis o com hovorim...bokeh je fantasticky a rozhodne nepotrebuje dalsie pocitacove upravy...
 
KESKOSENI
2010-04-17 20:49:03
príspevok od: kujon
Ahoj, podla mna to dotycny myslel tak, ze nevidi pozadie, ze si nedal vyssiu clonu :D Tiez ma napadlo, ze na to zareagujem a napisem mu na to nieco, ked som to cital, ale nechal som to tak :) ahoj
ano presne tak som to myslel.....
 
atti
2010-04-17 20:48:20
príspevok od: bluesman
...pozadie rozmazol objektiv...smiem sa spytat cim fotis?...skusil si niekedy fotit profesionalnym pevnym sklom?...ak nie vyskusaj a presvedcis sa na vlastne oci ake dava taky objektiv ,,pozadie,,...co sa tyka farieb - skore ranne svetlo je nadherne a farby v nom takisto...skus vyrazit niekedy do prirody pred vychodom ci tesne pred zapadom slnka a das mi za pravdu
Mám Nikon D90 a Tamrona 70-200/2,8
 
bluesman
2010-04-17 20:47:53
príspevok od: zolooo
Podľa mňa Photoshop alebo niečo podobné. Hoď link na RAW ak sa nebojíš.
prehovoril niekto bez jedinej fotky v galerii...amen...kamosko, skus najprv nieco nafotit a potom budes mat pravo komentovat...RAW nehodim nikde, taky blazon nie som...nemusim nic a nikomu dokazovat...ci mi veris alebo nie, je mi srdecne jedno
 
KESKOSENI
2010-04-17 20:47:43
príspevok od: bluesman
zdravim...ako si to myslel, ze pozadie je rozpadnute?...musim sa priznat ze nie velmi rozumiem
myslel som rozpixelovane,nemal som na mysli bokeh,ale ospravedlnujem sa mam nieco s pocitacom serm tam mi to robi...teraz vecer ked som to zapol tak je to ok....
 
bluesman
2010-04-17 20:45:12
príspevok od: Azimut
Súhlasím s attim,mne ten káčer pripadá taký umelý,ako keby vystrihnutý. Alebo tomu vôbec nerozumiem.
odpovedz si na svoj posledny dodatok sam ;-)
 
bluesman
2010-04-17 20:43:38
príspevok od: atti
Samá nádhera a perfektné a dokonalé... ale skutočne to je tak? Sám chodím do prírody, ale s tak presaturovanými farbami sa tam nestretávam. Pozadie je tiež neskutočne rozmáznuté, je skôr na škodu veci než na pôžitok. Holt, asi budem tá čierna ovečka, čo bééka proti ostatným. Skús najbližšie decentnejší postprocess a bude to fajn.
...pozadie rozmazol objektiv...smiem sa spytat cim fotis?...skusil si niekedy fotit profesionalnym pevnym sklom?...ak nie vyskusaj a presvedcis sa na vlastne oci ake dava taky objektiv ,,pozadie,,...co sa tyka farieb - skore ranne svetlo je nadherne a farby v nom takisto...skus vyrazit niekedy do prirody pred vychodom ci tesne pred zapadom slnka a das mi za pravdu
 
zolooo
2010-04-17 20:08:20
Podľa mňa Photoshop alebo niečo podobné. Hoď link na RAW ak sa nebojíš.
 
Azimut
2010-04-17 20:05:51
Súhlasím s attim,mne ten káčer pripadá taký umelý,ako keby vystrihnutý. Alebo tomu vôbec nerozumiem.
 
atti
2010-04-17 18:36:35
Samá nádhera a perfektné a dokonalé... ale skutočne to je tak? Sám chodím do prírody, ale s tak presaturovanými farbami sa tam nestretávam. Pozadie je tiež neskutočne rozmáznuté, je skôr na škodu veci než na pôžitok. Holt, asi budem tá čierna ovečka, čo bééka proti ostatným. Skús najbližšie decentnejší postprocess a bude to fajn.
 
kujon
2010-04-17 17:04:39
príspevok od: bluesman
zdravim...ako si to myslel, ze pozadie je rozpadnute?...musim sa priznat ze nie velmi rozumiem
Ahoj, podla mna to dotycny myslel tak, ze nevidi pozadie, ze si nedal vyssiu clonu :D Tiez ma napadlo, ze na to zareagujem a napisem mu na to nieco, ked som to cital, ale nechal som to tak :) ahoj
 
sunajn
2010-04-17 16:36:45
príspevok od: fotografik
Tiež v prvom momente som bol zaskočený ako Jano.Myslím si,že keby niekto chcel zopakovať Tvoj výkon, tak sa sakramentsky zapotí:)
S ťažkým srdcom, ale musím Ti dať za pravdu. :)
 
fotografik
2010-04-17 16:09:24
príspevok od: sunajn
To sa nedá odfotiť. To si kreslil. Ešteže tá 300ka tak dobe kreslí.
Kecám a body som zabudol:)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
fotografik
2010-04-17 16:08:21
príspevok od: sunajn
To sa nedá odfotiť. To si kreslil. Ešteže tá 300ka tak dobe kreslí.
Tiež v prvom momente som bol zaskočený ako Jano.Myslím si,že keby niekto chcel zopakovať Tvoj výkon, tak sa sakramentsky zapotí:)
 
bluesman
2010-04-17 15:38:09
príspevok od: bonifacko
Je to velmi vzacne foto, kolko si cvakol naprazdno?
dik ale az take vzacne zas nie je...ostrych ich vyslo niekolko zo sekvencneho snimania ale iba tato sa zmestila cela...u ostatnych su ,,odstrihnute kridla,,...ale som spokojny pretoze ked sa aspon jedna zadari tak je to ok...naschval som ju chcel cvaknut natesno preto bol risk ze sa nevojde na fotku cela velky...
 
bluesman
2010-04-17 15:35:00
príspevok od: KESKOSENI
letovka,moment fajn,ale pozadie je cele rozpadnute,skoda....
zdravim...ako si to myslel, ze pozadie je rozpadnute?...musim sa priznat ze nie velmi rozumiem
 
hades
2010-04-17 14:55:24
úžasné a bezchybné!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
kujon
2010-04-17 14:35:46
super :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
bonifacko
2010-04-17 13:54:16
Je to velmi vzacne foto, kolko si cvakol naprazdno?
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Tomifox
2010-04-17 13:53:17
nádhera...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
KESKOSENI
2010-04-17 13:45:35
letovka,moment fajn,ale pozadie je cele rozpadnute,skoda....
Tech. kvalita: 4 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.00
 
sunajn
2010-04-17 13:40:48
To sa nedá odfotiť. To si kreslil. Ešteže tá 300ka tak dobe kreslí.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
cecill
2010-04-17 13:34:13
nádhera...
 
petrusko
2010-04-17 13:30:21
dobre letofka
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Radovan
2010-04-17 13:02:29
len cumim, super niet co dodat
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
pysnyp
2010-04-17 12:34:43
velmi pekna momentka, klobuk dole
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
AnnaM
2010-04-17 12:15:29
super
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Imiy
2010-04-17 12:12:59
ano ...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
PATAK
2010-04-17 11:27:55
nádherný moment
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
imageilus
2010-04-17 11:27:00
super
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
hatamrc
2010-04-17 11:25:33
ou ,pekna letovka ,pekny moment,super kvalita..
 
Valfar
2010-04-17 11:08:33
DOKONALÁ!!!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
valec86
2010-04-17 10:37:54
potrebuje to vobec komentar? 7x7x7x7
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
kovopeto
2010-04-17 10:33:42
Vobec by som sa necudoval keby to tato kacka dotiahla na foto mesiaca :)....skutocne paraaada
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
falatka
2010-04-17 10:04:51
21-velmi pekne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
xerion
2010-04-17 10:00:34
kto umí ten umí. Kto nie len čumí:)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Anena
2010-04-17 09:40:03
Nadhera!!!!!!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-04-17 09:36:33
A ešte musím dodať, že nielen samotná fotka a moment, ale v tom momente hlavne ten otvorený zobák spôsobuje že ostatným fotografom sa nám iba otvára potichu závisťčou zobák. Raz keď budem veľký, chcem aj ja takúto fotečku nafotiť :-)
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-04-17 09:34:24
NÁDHERA!
Toto je fakt krásna fotečka a stojí za tých 21 bez debaty...

A tak budiž pochválen keď si zaslúžiš, podporím aj víťaznú konkurenciu :-)))
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
BlaDeSK
2010-04-17 09:17:27
dobre si chytil ;)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
PavolDelej
2010-04-17 08:46:27
pekná kačenka
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
atiart
2010-04-17 08:33:52
.. ako stani08... nádhera !!!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
stani08
2010-04-17 08:31:29
tu neni co dodat :)) ukazkova praca :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
kabes
2010-04-17 08:16:06
parádní práce....tiše závidím :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Frola
2010-04-17 08:09:30
konečně noční fotka co stojí za to :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
DonLa
2010-04-17 07:53:29
Čo dodať 3x7
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Špagetka
2010-04-17 07:47:49
sikovne
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
vader
2010-04-17 07:24:48
pekne este aj dve smerove pierka jej su vyuzite :-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
stevika
2010-04-17 06:56:21
úžasná letovka 3x7
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
lola baracuda
2010-04-17 06:52:34
krasne, konecne cosi mojmu vkusu lubive. bravo!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
brki
2010-04-17 06:45:19
super
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Jehry
2010-04-17 06:04:07
Super.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Gino
2010-04-17 03:15:16
pekné
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
titinius
2010-04-17 02:16:20
oooo, tak taketo ja mozem !!! :)
fuu, no ten objektiv asi musel byt riadne drahy (ked porovnam s canonom adekvatnym) :) ale vidno ze sa vyplatil ;)
pridaj este nejake medvede a odpadnem:D
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
bluesman
2010-04-17 02:11:10
príspevok od: Emkoo
veľmi veľmi pekne zaostrené na hlavu. vidím v tom photoshopu trochu v doostrovaní, kontrasne ale to nevadí. hlavný je výsledok a ten stojí za to. rád by som vedel aký objektív si použil.
ahoj a dik za koment...teleobjektiv mam len jeden a to nikon 300mm f2.8 VR
 
izzino
2010-04-17 01:32:40
Je tu len par ludi co vedia takto fotit a jednym z nich si ty. Super, tam proste neni co dodat. Krasne farby, moment, paradicka.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Emkoo
2010-04-17 01:30:42
veľmi veľmi pekne zaostrené na hlavu. vidím v tom photoshopu trochu v doostrovaní, kontrasne ale to nevadí. hlavný je výsledok a ten stojí za to. rád by som vedel aký objektív si použil.
 
sandrus
2010-04-17 01:08:31
wohooo cista krasa.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
 


Technika: Nikon D700,

Objektívy: Nikkor 24mm f/1.4G ED AF-S, Nikkor 50mm f/1.4 G AF-S ,

Pridané: 2010-04-17 01:02:32
Na kritiku: 2010-04-17 01:02:32
Miesto:
Témy: momentky