Island

Body: 108.00    Videnia: 3128    Páči sa: 3

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
NAQOYQATSI
2010-06-06 18:00:57
pfuuha.. no neviem do akej miery je este toto fotografia a do akej grafika.. ale ked od toho odhliadnem, tak sa mi to paci.. a to velmi! :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
SalvadorD
2010-06-04 21:53:19
Fantasticke milujem kolaze a tato je vinimocna.Ak mas 17r tak to klobuk dolu aj ja by som chcel vediet tak sikovne pracovat v Adobe Photoshop...
 
seemona
2010-05-25 22:26:06
príspevok od: triplexko
dole klobub, pre mna este neprbadany level :o)) paci sa mi..
vdaka :)
 
triplexko
2010-05-25 08:11:50
dole klobub, pre mna este neprbadany level :o)) paci sa mi..
 
MartinH
2010-05-07 01:23:22
fiha
 
Vanesa
2010-04-28 18:43:35
obdivuhodna praca..mne sa velmi paci :) ;) presne moj vkus...len ja take este neviem :D sakra!
 
Matt83
ocenenie redakciou 2010-04-27 00:02:50
dobre to je
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Linda Von Bergeraque
2010-04-21 16:48:31
A kam zaradit nieco kde sa spaja graficka montaz s fotografickou kolazou?:) Podla mna je to tzv. ,,mixed medium´ ktore s privretim oka patria sem, respektive potom nepatria ani sem ani na graficke portaly? Podla mna aj mixovane medium kde sa vyuziva ako zaklad fotografia patri do sekcie montaze/kolaze ako ukazka kam sa da fotografia posunut, ako sa da vychadzat z fotografie. Mozno len chyba priestor na inovacie alebo odlisnosti. Nehadam sa ze je to pravoplatna FOTOmontaz. Ale predsa len sekcia montaz/kolaz nehovori nic o tom ze idem prezentovat fotografiu (o tom z kade su pouzite stocky je uz druha tema:) Tu volnu licenciu ja chapem tak ze mas pravo kupenu fotku pouzit na plagat, atd ale nemozes si ju privlastnit ako svoje dielo.
Inak, ja nemam problem pochopit, ja len rada diskutujem:) ale na diskusiu je asi tiez iny portal ze?:))))) Ja sa nebudem hadat s veteranom vo svojom obore, lebo Tvoje nazory si vazim ale asi mam na toto iny pohlad (ci uz spravny alebo nespravny).
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2010-04-21 16:12:18
príspevok od: Linda Von Bergeraque
Karol, ved ty si mi prave vymyslel nove meno:) Ja som Linda:) Mozno bola rec o inej Lynde ale asi skor nie:p Na jednej strane mate pravdu - fotky z fotobank sa nesmu vyuzivat vo svojich vlastnych dielach. Fotobankami sa trocha zaoberam a viem ze som urcite natrafila na pravidlo, ze fotky kupene z fotobanky nesmu byt vyuzivane prave v tomto zmysle ako to vyuzila tato autorka. Na druhej strane ju musim obhajit - ti co vyuzivaju deviantart urcite vedia, ze tam prispievaju ludia, ktori poskytuju umelcom stockfotky zadarmo, len za to, ze si od nich vypytas suhlas a posles im link kde si svoju pracu s ich stockom uploadla. Tak to na deviantart fici. Sama som poskytla nejake fotky umelcom. A neda mi podotknut, ze kolaze urcite patria na ephoto, nakolko sa tu taka sekcia nachadza. Takze treba ju bud zrusit alebo potom blokovat uzivatelov ktori vecne vypisuju ze toto a tamto sem nepatri. Digitalna doba a fotografia sa v dnesnej dobe cim dalej spaja s novymi a novymi sposobmi spracovania a tym aj umeleckeho prejavu. A budem takych ludi hajit az na smrt - pre ich nadanie. Bolo by fajn keby tu vytvorili sekciu ,,out of the box´ kde by sa davali veci o 1% odlisne nez je zvykom, nech su z toho uzkoprsi slovaci nejsu tak paf. Autorke vsak v kazdom pripade odporucam brat vsade nejaky maly digital do kabelky a fotit kazdu blbost (listy, chrobaky,labute.....), ja to tak robim a mam vcelku slusnu zasobu, vzdy som taka rada ked sa mi to v nejakej kolazi zide. Ale napriek tomu vyuzivam stock s povolenim kedze tato kapitalisticka doba nam nedovoluje sa venovat vsetkemu co by sme chceli. Vela zdaru vsetkym.
To som si ta pomylil so znamy serverom Lynda.com :-)
Tvoj zakladny problem je, ze si milis graficku montaz s fotografickou kolazou. Fotky z fotobank su urcene na to, co dovoluje licencia k nim pripojena. Ak je licencia volna, mozes s nimi robit co chces. Aj tebe som vysvetlil v sukromnej poste, ze kolaze nam neprekazaju (redakcii a ani uzivatelom). Maju to ale byt fotokolaze a z vlastnych zdrojov, lebo ak tomu tak nie je, tak jednoducho patria inam. Internet dava bohate moznosti sebarealizacie. Fotis? Davaj fotografie sem alebo na iny fotograficky server. Zaroven aj kreslis alebo sa venujes kombinovanej grafike? Vyborne! Uverejnuj prace na serveroch urcenych pre tento druh umenia.
ePhoto skutocne nie je Devianart, sme specializovany portal. To je vsetko. Skutocne nechapem v com mate problem to pochopit.
 
Linda Von Bergeraque
2010-04-21 15:38:23
príspevok od: matoswamp
mam pocit ze si vobec nepochopila ,o co tu vlastne ide .Rozoberieme tu foto.Takze aku robotu si odviedla na tej to foto ? asi iba graficku !co nieje v podstate ziadny problem ked si najdem presne taku foto aku potrebujem,ze?Fotila si uz mesiac ? takyto si mozno este ani nevidela a nie fotila. ja som ho fotil za bieleho dna aby som ho ako tak slusne odfotil.Oblaky, kam by si musela ist aby si odfotila takto oblaky a cakala nane, ci vobec dake budu ? Ja som na ne cakal mesiac kym to boli tie ,co som potreboval .Lode ,take si tu asi nenafotis a ked hej tak si musis pockat do leta alebo ist na dovolenku a tam si mozes cvaknut, aj strom s opickou aj s majakom .Vtaciky si mozes odfotit aj z okna si myslim. Vodopády ,tiez musis za nimi ist do prirody a nie si ich stiahnut z webu .Leoparda alebo tigra si asi odfotis iba v zoo .Kolko casu by ti trvalo vsetko odfotit ?Uz tomu rozumies si na foto portali a nie na devia.... ,ty si tu pouzila foto ktore je problem nafotit pomaly za cely rok a ty si to mala hotove za par hodin uz tomu chapes !tak este raz aku pracu si odviedla na tvojej foto ? Sry este nieco a vyhovorka o case to by som ani nespominal a ostatni nechodia do prace alebo nemaju deti a ine starosti mozno skolu ?
Autorka uploadla svoje dielo do sekcie kolaz, nie do sekcie fotografia. Ak sa dostala v stocku s povolenim toho kto to fotografoval, tak preco ju tu lamat? Toto je sice foto portal ale je tu aj sekcia kde sa da prezentovat aj to co sa dalej da s tou fotkou dokazat a to ze tu o nej pisete taketo slohy len dokazuje ze je na spravnej ceste:)
 
Linda Von Bergeraque
2010-04-21 15:33:23
Karol, ved ty si mi prave vymyslel nove meno:) Ja som Linda:) Mozno bola rec o inej Lynde ale asi skor nie:p Na jednej strane mate pravdu - fotky z fotobank sa nesmu vyuzivat vo svojich vlastnych dielach. Fotobankami sa trocha zaoberam a viem ze som urcite natrafila na pravidlo, ze fotky kupene z fotobanky nesmu byt vyuzivane prave v tomto zmysle ako to vyuzila tato autorka. Na druhej strane ju musim obhajit - ti co vyuzivaju deviantart urcite vedia, ze tam prispievaju ludia, ktori poskytuju umelcom stockfotky zadarmo, len za to, ze si od nich vypytas suhlas a posles im link kde si svoju pracu s ich stockom uploadla. Tak to na deviantart fici. Sama som poskytla nejake fotky umelcom. A neda mi podotknut, ze kolaze urcite patria na ephoto, nakolko sa tu taka sekcia nachadza. Takze treba ju bud zrusit alebo potom blokovat uzivatelov ktori vecne vypisuju ze toto a tamto sem nepatri. Digitalna doba a fotografia sa v dnesnej dobe cim dalej spaja s novymi a novymi sposobmi spracovania a tym aj umeleckeho prejavu. A budem takych ludi hajit az na smrt - pre ich nadanie. Bolo by fajn keby tu vytvorili sekciu ,,out of the box´ kde by sa davali veci o 1% odlisne nez je zvykom, nech su z toho uzkoprsi slovaci nejsu tak paf. Autorke vsak v kazdom pripade odporucam brat vsade nejaky maly digital do kabelky a fotit kazdu blbost (listy, chrobaky,labute.....), ja to tak robim a mam vcelku slusnu zasobu, vzdy som taka rada ked sa mi to v nejakej kolazi zide. Ale napriek tomu vyuzivam stock s povolenim kedze tato kapitalisticka doba nam nedovoluje sa venovat vsetkemu co by sme chceli. Vela zdaru vsetkym.
 
matoswamp
2010-04-21 07:45:13
mam pocit ze si vobec nepochopila ,o co tu vlastne ide .Rozoberieme tu foto.Takze aku robotu si odviedla na tej to foto ? asi iba graficku !co nieje v podstate ziadny problem ked si najdem presne taku foto aku potrebujem,ze?Fotila si uz mesiac ? takyto si mozno este ani nevidela a nie fotila. ja som ho fotil za bieleho dna aby som ho ako tak slusne odfotil.Oblaky, kam by si musela ist aby si odfotila takto oblaky a cakala nane, ci vobec dake budu ? Ja som na ne cakal mesiac kym to boli tie ,co som potreboval .Lode ,take si tu asi nenafotis a ked hej tak si musis pockat do leta alebo ist na dovolenku a tam si mozes cvaknut, aj strom s opickou aj s majakom .Vtaciky si mozes odfotit aj z okna si myslim. Vodopády ,tiez musis za nimi ist do prirody a nie si ich stiahnut z webu .Leoparda alebo tigra si asi odfotis iba v zoo .Kolko casu by ti trvalo vsetko odfotit ?Uz tomu rozumies si na foto portali a nie na devia.... ,ty si tu pouzila foto ktore je problem nafotit pomaly za cely rok a ty si to mala hotove za par hodin uz tomu chapes !tak este raz aku pracu si odviedla na tvojej foto ? Sry este nieco a vyhovorka o case to by som ani nespominal a ostatni nechodia do prace alebo nemaju deti a ine starosti mozno skolu ?
 
haluzart
2010-04-20 22:50:25
štok treba určite svoj vlastný, butilku vždy zo sebou aj keď by tomala byť mobilka:) máš aj kopu dobrých fotiek ...
mne sa populárny objekt ´mráčko-ostrov´ páči ... a mám aj rád takéto ´jemne přeplácané´ veci. A aj keď dúha je už dosť aj na mňa:), skvele to vyvažuje tá čierna mača
_ nech sa ti darí
 
gabstan2
2010-04-20 22:13:31
Je to krasne ako celok (aj ked mi to pride trosku ako chvastanie sa cudzim perim), ale vies o co tu vsetkym ide a nepresvedcila si ma a podla komentov asi ani ostatnych.Clovek by mal byt hrdy na svoju vlastnu pracu a podla toho co si vytvorila, by si urcite zvladla nafotit aj svoje vlastne komponenty a nemusela by si vobec ist za fotkami do exotickej krajiny.Ved v jednoduchosti je krasa.O co je horsi ihlicnan od palmy? Ak to supis nafotis, tak budes mat aj sama zo svojej kolaze iny pocit,tak to aspon vyskusaj.To iba taky pocit z mojej strany :)
 
sunajn
2010-04-20 21:20:40
príspevok od: seemona
Toto nie je ani náhodou plagiatorstvo...mozno nevies ako to funguje ale este raz opakujem ako aj dole:
Existuju fotobanky alebo aj ´imagestocks´ alebo tzv ´resources and stock images´ napriklad na deviantart kde autor foti vselico a ponuka to ludom na spracovanie. Jedna sa o jednoduche fotky ani on si na nich vacsinou neda zalezat a sluzia cisto ako material pre taketo veci, na to boli robene a to je ich existencny zmysel. O plagiatorstve tu nieje ani chyru ani slychu. Autorovi potom poslem link s vysledkom prace, a on si ma este prida k oblubenym autorom. Ziadne porusovanie prav, nemaj obavi... su dokonca aj fotobanky ktore su zdarma, alebo aj platene a mozes si k nim stiahnut aj licenciu na pouzivanie.
Zle som sa vyjadril. Myslel som to rečnícky, že kam by to mohlo dôjsť... (všeobecne) Že fotky máš z takej fotobanky si predsa písala dole. :)
 
seemona
2010-04-20 21:10:51
Toto nie je ani náhodou plagiatorstvo...mozno nevies ako to funguje ale este raz opakujem ako aj dole:
Existuju fotobanky alebo aj ´imagestocks´ alebo tzv ´resources and stock images´ napriklad na deviantart kde autor foti vselico a ponuka to ludom na spracovanie. Jedna sa o jednoduche fotky ani on si na nich vacsinou neda zalezat a sluzia cisto ako material pre taketo veci, na to boli robene a to je ich existencny zmysel. O plagiatorstve tu nieje ani chyru ani slychu. Autorovi potom poslem link s vysledkom prace, a on si ma este prida k oblubenym autorom. Ziadne porusovanie prav, nemaj obavi... su dokonca aj fotobanky ktore su zdarma, alebo aj platene a mozes si k nim stiahnut aj licenciu na pouzivanie.
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2010-04-20 20:58:08
príspevok od: seemona
hm, tak to aby som odtial odisla no...
Preco ked niekomu napisem, ze nieco nie je v sulade s pravidlami portalu, to berie ako vyhadzov? Ja viem takuto pracu ocenit! Citim sa v prvom rade grafikom a az v druhom redaktorom a fotografom. Ked je ale portal o poezii, tak tam asi nebude niekto tlacit roman.
Urob toto iste zo svojich vlastnych fotiek a ani nespitnem. Prijmem to vsetkymi desiatimi a budem ta aj obhajovat proti tym, ktori kolaze nemaju radi a myslia si, ze sem nepatria, lebo to nie je ´prava fotografia´. Ja sam mam rozne graficke prace (aj z cudzich podkladov) uverejnene na internete, ale na serveroch, ktore sa tomu venuju. Nedavam ich na fotoservery, aj ked tam inak davam svoje fotky.
Este raz opakujem kolaze ano, ale nech je vacsina podkladov z vlastnych zdrojov a nech su to prevazne fotografie s prijatelnou mierou grafiky.
 
sunajn
2010-04-20 20:55:42
príspevok od: seemona
Ved nie, nejde vobec o to..chcem povedat, ze fotka, obraz, grafika alebo cokolvek ma prvy kontakt vizualny, tym padom, na zaklade zrakoveho vnemu vies posudit, ci sa ti to esteticky paci alebo nie. Podla mna nepotrebujes vediet ani len nazov, aby si vedel, ci ta to zaujalo, a uz vobec nie popis. Ak by ti to postavil niekto pred oci, ze ohodnot.. NUTNE k tomu potrebujes vediet info ci to autor cele aj nafotil lebo inak sa nedokazes vyjadrit, ba dokonca inak sa ti to ani nepaci? No, myslim si, ze je to absurdne... Podla mna, si len ludia nezvykli na tento styl alebo neviem no, ..je to ako odsudit fotografiu napr budovy, za to, ze ju autor fotky aj nepostavil, alebo kvietocka za to, ze ho nevypestoval.
He, Ty to už máš kus pomýlené. Akože nie je nutné vedieť, či si to fotila, alebo nie? Veď možno Ty by si to nevedela takto nafotiť. Či už kvalitne, kompozične...
Pre Teba nie je absurdné prísť, vziať a osvojiť si cudziu vec? (Len tak mimochodom by ma zaujímalo, kde by bol toho koniec) :) Inak, nie nadarmo ľudia
vymysleli slovo ´plagiát´!
Tu nechcem ani nejdem moralizovať, ale ja každopádne neuznávam takýto štyl.
 
seemona
2010-04-20 20:32:38
Ved nie, nejde vobec o to..chcem povedat, ze fotka, obraz, grafika alebo cokolvek ma prvy kontakt vizualny, tym padom, na zaklade zrakoveho vnemu vies posudit, ci sa ti to esteticky paci alebo nie. Podla mna nepotrebujes vediet ani len nazov, aby si vedel, ci ta to zaujalo, a uz vobec nie popis. Ak by ti to postavil niekto pred oci, ze ohodnot.. NUTNE k tomu potrebujes vediet info ci to autor cele aj nafotil lebo inak sa nedokazes vyjadrit, ba dokonca inak sa ti to ani nepaci? No, myslim si, ze je to absurdne... Podla mna, si len ludia nezvykli na tento styl alebo neviem no, ..je to ako odsudit fotografiu napr budovy, za to, ze ju autor fotky aj nepostavil, alebo kvietocka za to, ze ho nevypestoval.
 
sunajn
2010-04-20 19:53:42
príspevok od: seemona
Ja nevravim, ze to nieje mozne...ALE moj denni rezim vyzera asi takto : skola do cca 14:00 ist so psom aspon na hodinu, ucenie (zabera mi najviac casu) a k PS sa dostanem tak okolo 21-22 a som tu do 24.00 ... aby som nezanedbala skolu, psa alebo ine pohybove aktivity sa to proste nestiha... a je mi to jedno ci som to fotila ja alebo nie, ..skierlo ma pravdu...ani by ste na to neprisli...
Foťak ber so sebou...
Tu nejde o to či by na to prišli, neprišli...(aj keď, raz by kosa padla na kameň, to si píš) a potom je hanba jak remeň
 
seemona
2010-04-20 18:47:54
hm, tak to aby som odtial odisla no...
 
seemona
2010-04-20 18:47:18
príspevok od: sunajn
Popýtaj sa Caka ako sa fotí materiál
Ja nevravim, ze to nieje mozne...ALE moj denni rezim vyzera asi takto : skola do cca 14:00 ist so psom aspon na hodinu, ucenie (zabera mi najviac casu) a k PS sa dostanem tak okolo 21-22 a som tu do 24.00 ... aby som nezanedbala skolu, psa alebo ine pohybove aktivity sa to proste nestiha... a je mi to jedno ci som to fotila ja alebo nie, ..skierlo ma pravdu...ani by ste na to neprisli...
 
sunajn
2010-04-20 17:49:09
príspevok od: seemona
ale ved dala by som svoje, len by to bolo na ukor tohto vysledku
Popýtaj sa Caka ako sa fotí materiál
 
seemona
2010-04-20 17:03:56
príspevok od: gabstan2
Klobuk dole iba pred tvojou fantaziou a umenim photoshopu. Fotka to ale pre mna nie je, kedze si komponenty nefotila sama ;)
Aj tak vdaka :)
Podla mna je uplne jedno, ci som to fotila alebo nie, ale vidim, ze vam ide o princip. Ak si pozries fotky, z ktorych som to poskladala, zistis, ze su to uplne jednoduche fotky fotene obycajnym digitalom, zrnite, nijak zaujimave. Mohlo ich cvaknut aj 3 rocne dieta. Ide o to, ze tieto fotky su presne k tomuto ucelu fotene..ak niekto nieco potrebuje najde si fotobanku a tam su z roznych uhlov objekty fotene podla toho ake tvorca potrebuje. V com by to bolo super ine ak by som to cvakla ja? Ano, neprecestovala som cely svet a nemam vsetko pofotene, ale na ukor toho mam robit len s tym co mam sfotene aj ked to nebude mat vysledny efekt? To mi pride dost nezmyselne a zbytocne.
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2010-04-20 17:00:04
chválim výsledok a námahu s tým spojenú, fantázie sa medze nekladzú, len ja by som rozhodne bol za vlastne nafotenú fotobanku, ale fér že priznávaš, ak by nie nik aj tak nezistí a to sa cení tiež...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
gabstan2
2010-04-20 16:41:09
Klobuk dole iba pred tvojou fantaziou a umenim photoshopu. Fotka to ale pre mna nie je, kedze si komponenty nefotila sama ;)
 
gyzz
2010-04-20 16:03:01
devuska, mozem na to pozerat ako chcem: faktom je ze to nie je fotografia,,, aspon podla mna :)
 
seemona
2010-04-20 15:03:50
príspevok od: i-cube
je to.. fajn, ale na foto portal? skor na deviantart
aj tam to mam :)
 
seemona
2010-04-20 14:51:54
príspevok od: sunajn
Šikovná. Vidím, že fotošop Ti ide k duhu. :) Nič nie je preplácané, ale ďalšie daj zo svojho! :))
ale ved dala by som svoje, len by to bolo na ukor tohto vysledku
 
seemona
2010-04-20 14:51:08
príspevok od: matoswamp
a kradnut sa nepatri a to je jedno ake su to foto :)
tie fotky alebo aj image stocks su presne na to urcene, ze clovek foti vsetko mozne a ponuka to ludom na rozne spracovanie...
 
i-cube
2010-04-20 14:49:56
je to.. fajn, ale na foto portal? skor na deviantart
 
kero
2010-04-20 14:40:13
trochu to pripomina Albina Brunovskeho...
 
meetU
2010-04-20 13:50:53
rozpravocka :)
 
peterkan
2010-04-20 13:19:49
skvela praca, kompoziciu by som mozno trochu upravil, aby nebol ustredny motiv na stred, ale je to vyborne.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
radovanb
2010-04-20 12:28:59
zajimave
 
Koma
ocenenie redakciou 2010-04-20 11:30:43
Je to perfektné, normálne som zostal z toho paf-úplne , mám kopec roboty...aj na počítači, na webe...prčic tam, no neklikni sem - len tak nakuknúť, že čo je nové - veď je to len jeden ,, klik ,,...hádam sa ostatní neurazia, ale kvôli tejto Tvojej práci som sa aspoň nachvíľu musel pripnúť, zase sa odhlásim...a už sem radšej ani dneska nekuknem :(...nič potom v práci neurobím a TU celý deň ,, zavrznem ,, :-) Či to už sem patrí alebo nie
( údajne nie - som dole čítal ) alebo preplácané ,, fantasy,, - musím ale povedať že je to super Parádička a som rovnako PAF ako Linda. Ako jestvujúca grafika prenesená do maľby a maľba potom do fotky( montáže)...a tá potom do zaujímavej scifi knižky o budúcnosti Zeme, ako perfekt ilustrácia. Nemám čas pozerať tie linky čo máš v popise, len taký detail: ako loďka má zaborený špic do ostrova- od tade kúsok šikmo hore smerom vpravo- tesne pod schodiskom( tri schody)...ide tade zhora smerom dole aj lano zo sťažňa...je tam taká tvár v ostrove zarastená...silne mi pripomína Sochu Slobody...len má dolámané špice čo má na hlave ako korunu,

https://blog.sme.sk/blog/431/8655/socha.jpg

Pekná prácička, ...dá sa tam hľadať, rozmýšľam- že kto karuje tie koráby a lode...lebo zdá sa, že MY sme znova na strome...tak nech tam len pekne zostaneme. Ako som Tvoju koláž zbadal hneď ma napadlo: Pozor Rezervácia....pozri prečo,... tá v strede ;)

https://www.exlibris.sk/exl-polakovic.htm
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Imiy
2010-04-20 10:05:00
Už je to preplácaná ´ Fantasy ´ , prácu oceňujem
 
jake
2010-04-20 09:41:11
velmi fasacke - mne sa toto vynimocne paci hoci kolaze nemusim - a z Karola si nic nerob, ved staci ked daju na portal klik na kolaze (v roztriedeni fotiek druhu to je) tak sa aj do buducna sa rad pokocham takouto avatarovskou replikou, aby som to nemusle hladat na inom portali .... super!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
vlad78
2010-04-20 09:20:56
zaujímavá fotomontáž..vznášajúci sa ostrov je ako vystrihnutý z AVATARA..
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2010-04-20 09:20:25
Natrapila si sa pekne, ale taketo prace sem nepatria. Nie zeby tu nebol priestor pre kolaze, ale tu sa prezentuju vlastne fotografie. Tak je to aj v pravidlach portalu. Ak urobis toto iste, ale s pouzitim vlastnych fotografii, nebudem mat proti tomu nic.Ja tu mam tiez dve-tri kolaze, ale su z mojich fotografii, takisto ajmini uzivatelia vyuzivaju vlatne zdroje.
Ak sa chces prezentovat takymito pracami, treba ich davat na ine portaly. Rovnako som napisal aj Lynde.
 
sunajn
2010-04-20 09:13:26
Šikovná. Vidím, že fotošop Ti ide k duhu. :) Nič nie je preplácané, ale ďalšie daj zo svojho! :))
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Pospo
2010-04-20 08:57:33
pekna praca
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
ifco
2010-04-20 08:34:18
pekne
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.00
 
Linda Von Bergeraque
2010-04-20 08:11:04
príspevok od: matoswamp
a kradnut sa nepatri a to je jedno ake su to foto :)
Kradnut z fotobanky som este nevidela:)))
 
Linda Von Bergeraque
2010-04-20 08:10:30
Ja som uplne paf z tohto! zboznujem fotomontaze a toto tu na ephoto u mna vedie v poprednych liniach! Moja poklona.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
matoswamp
2010-04-20 08:03:03
a kradnut sa nepatri a to je jedno ake su to foto :)
 
matoswamp
2010-04-20 07:57:54
Velmi dobre + urcite si sa potrapila, ako pises 70 vrstiev je sakra vela ale je to aj troska preplacane lod prec aj oci inac dobre:)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
drecpy©photo
2010-04-20 07:49:02
poklona
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
falatka
2010-04-20 07:29:05
pekné
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
 


Technika: Nikon D40, Fujifilm X-Pro1,

Objektívy: Nikkor 18-55mm f/3.5-5.6G ED AF-S DX,

Pridané: 2010-04-20 07:24:50
Na kritiku: 2010-04-20 07:24:50
Miesto::)
Témy: experiment, montáž / koláž
Albumy: Photomanipulations
Moja niekoľko hodinová práca, ktorá má vyše 70 vsrtiev poskladaných z kadejakých fotiek. Okrem oblohy som komponenty nefotila ja, ale sú stihnuté z fotobaniek a podobne ( neboli to žiadne umelecké diela, čo by som bola ukradla len obyčajné fotky) Tak aspoň na tie vačšie sem hodím link:

http://najustock.deviantart.com/art/Forgotten-Coast-53-Stock-104483709
http://lillyfly06-stock.deviantart.com/art/Tree-stock-59744553

Dakujem za zastavenie :)