Farebny stvorec

Body: 6.33    Videnia: 1639    Páči sa: 0

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
SteveS
ocenenie redakciou 2010-05-12 12:39:21
príspevok od: Daor32
a co ti mam na to napisat... ty stale dokola hovoris, ako mam byt s mojimi fotkami nespokojny... ale ja som spokojny :-)


Ach jaj, ty mas egom zapchate uši aj oči... a nemá to význam.

Iba pripomenniem... všetko začalo len preto že si mi namiesto podakovania za spätnú väzbu a ponúknutú radu napísal že nemá význam sa s fotkami babrať a že to nemám tak prežívať... no čo na to dodať? Tak som napísal že kto nedokáže stráviť cudzí názor pod foto a byť rád že dostal spätnú väzbu po ktorej tu každý volá a kto je naviac so sebou úplne spokojný, že nie je na dobrej ceste... ale ty len na nej pokracuj, uz ti dám pokoj, neboj sa. Zatial som sa nenaucil pisat len chvaly pod foto a tak sa ti vyhnem.

K tvojej uspesnej a ocenenej foto bezdomovca som sa vyjadril tam pod nou.
Ahoj a pekný deń, už nebudem viac reagovať. Myslím že už stačilo jalovej konverzácie

.
 
Daor32
2010-05-11 23:06:10
a co ti mam na to napisat... ty stale dokola hovoris, ako mam byt s mojimi fotkami nespokojny... ale ja som spokojny :-)
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-05-11 15:51:16
príspevok od: Daor32
vsetko v zivote beries tak vazne? trosku kludu... take it easy a bude sa ti krajsie zit :-)


:-))) toto mi pripadá od teba kus silené, ako ked už človek nevie na pravdu čo odpovedať a ako sa jej zbaviť a tak ju chce klasickou metódou v slabej chvíli otočiť proti tomu čo ju predniesol :-) Ja som úplne v kľude a dumem, že možno máš senzory už zhdrzavené od ješitnosti a ega čo nedokážu prijať kritiku, ba ani len dobre a kamarátsky mienenú radu. Alebo sú iba zaschnuté od nedostatku citu a sebareflexie a naozaj ti ani len nedošlo čo som písal. A otvorene v priamej reči, nie náznakom medzi riadkami, to by si ani nezaregistroval.

Na záver toľko, že písať môžeme čo chceme, dôležité je aby sme boli naozaj v realite obaja v kľude a vyrovnaní. Ja som. A zivot sa snazím vychutnat a tesit z neho aj ked nesvieti slnko. A prajem ti aby sa ti zilo minimalne tak krásne ako mne, len mám obavy, že tvoj materialistický postoj k zivotu a celkove k aure svojej osobe ti to neumožńujú. Ale držím palce aby áno. Dobré svetlo.

.
 
Daor32
2010-05-11 07:07:37
vsetko v zivote beries tak vazne? trosku kludu... take it easy a bude sa ti krajsie zit :-)
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-05-11 01:53:59


A naviac, mne by nikdy nenapadlo sa vysmiať niekomu kto by mi venoval svoj čas, to tiež nazančuje mnohé... ako čosi naznačuje aj to, že si so všetkým spokojný. Podobnú diskusiu sme mali raz pri tvojej foto s obrovským prepalom. Ale v tomto smere ťa nepresviedčam, je to tvoja vôľa, chuť a názor a sú to tvoje fotky a to ja plne rešpektujem.

Všetci skoro bez výnimky sa tu snažia/-íme zlepšiť a mať fotky čo najlepšie a sú/sme na 95% vdační za každú radu či aj iný názor, lebo ho môžno porovnávať a získavať prehľad o spektre reakcii. Konal som v dobrej snahe a v poznaní celkom iných reakcií a pováh. Stáva sa mi ze ak som niekam dlhsie pod foto neprisiel, dotyčný-á mi napise ze kde som a preco uz nechodim, ze jej/jemu nestačia len samé jednoslovné súhlasy a že k foto nemá žiadnu spätnú väzbu a potrebuje naozajstnú kritiku a vbyhladanie sporných a slabých miest.

Drvivá vätšina (rovnak aj ja ), so svojimi fotkami celkom spokojní nie sme a máme snahu robit lepsie foto. Preto prepáč že som si to myslel aj o tebe. Dodám už len starú ľudový múdrosť, že ak začne byť človek so svojou nedokonalou prácou spokojný, to býva začiatok jeho konca... Budem ti držať palce aby sa to u teba nenaplnilo. Prajem pekné svetlo a krásne fotky

.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-05-11 01:40:32


Vidíš Daor, ale ludia sme rôzni, týmto názorom si zas klesol ty u mńa. Ja som typ človeka čo bez problému dokáže nezištne pomôcť a rovnako mám viac rád ľudí rovnakej krvnej skupiny ako tých, čo by pre druhých neurobili zadarmo ani pol kroka. Ale dodávam že som aj prakticky založený človek a nie naivný dobrák a využívať sa nedávam. Ohľadne tohto prípadu som sa nevyjadril do detailov, nikto na tých panorámach nezarábal. Jednoducho to je len príspevková, štátom financovaná organizácia, zastrešujúca podporu turistického ruchu v danom, svojom regióne a propagujúca tento región u nás aj v zahraničí. A ja ako podnikateľ (nie vo foto) som ju sponzorsky a ako lokalpatriot podporil. A tým podporil propagáciu nášho/svojho vlastného regiónu, u ktorého by sa zvýšenie turizmu a prosperita odzkadlila v prospecjh každého občana tohto regiónu... včítane mńa... nuž ale ľudia sme rôzni.

.
 
Daor32
2010-05-10 17:10:59
Ale Ty stale pises o tom ako som tu fotku mohol spravit lepsie a vyspekovanejsiu a suprovejsiu a neviem co este... ale nenapadlo Ta, ze ja som s tou fotkou spokojny, ked zoberiem do uvahy ake bolo pocasie? A viem ake boli podmienky, ake bolo svetlo a co sa dalo a nedalo... chybne ISO viem, nevsimol som si to pri foteni, ale to predsa neznamena ze s tou fotkou nie som spokojny a ze sa mi nepaci, ak by sa mi nepacila a nebol s nou spokojny, tak by som ju sem predsa nedaval, nemyslis?
To ze si sa s jednou fotkou hral a upravoval ju 3 dni je sice pekne, ale v mojich ociach si tym skor klesol ako stupol napriek tomu, ze chodila po vystavach... Pretoze sa s niecim hrat 3 dni urobit to skvele a potom to dat niekomu zadarmo aby na tom zarabal je puhopuha sprostost, sorry...
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-05-10 15:36:36


Hm, na exif som sa nepýtal, tak celkom nechápem prečo si ho napísal. Clona je fajn, ale načo to vysoké ISO to nechápem... to je práve moment na zamyslenie ak si so sebou spokojný ... že prečo potom fotky nie sú take ake by si chcel ... lebo si mal obrovsku rezervu ist dole s casom aj bez stativu a napriek tomu si tam tlacil smerom hore zbytocne vysoke ISO. Ale to len môj nepodstatný názor, amatéra .-)

Dobre svetlo Daor, nech sa ti darí a mas pravdu, mrzi ma ze som ti tolko popisal, nie si male dieta a naviac, ani si sa ma nepýtal. To len tak obcas emocionalne zblbnem ked vidim ze niekto by mal moznost urobit špica bomba foto a zatial ho nemá

.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-05-10 15:30:38


A propo, ani ja sa nezivim fotenim,, som AMATER, ale ked nieco robim, tak sa to aspon snazim robim poriadne a ak to len ide aj na profesionalnej uropvni, najlepsie ako viem. Nielen u foto. Velkoformatovu panoramu som raz jedinú retusoval a chybičky v spojení konárikov velkeho stromu opravoval tri dni... a bola len z kompaktu ale vo velkosti 1x3m opakovane presla turisticke veltrhy v Budapesti, Prahe, Warsave aj po Slovensku a mal som z toho nič viac len dobry pocit :-))) Venoval som subory zadarmo, len si ju dali ma svoje naklady tlacit.

Ale jasné ze ak sa tebe s tým nechce babrat a davas sem vedome aj to co uz vopred vieš a myslíš si že je slabé a neostré a nemá svetlo, pritom to všetko bez problému vieš riešiť a robiť super veci, len sa ti to nechce, tak to ja plne rešpektujem. Len ma to prekvapuje a ešte nikdy som to nezažil a ani logika ako som spomenul to netrávi, ale budiž. Každý tu je rád ak mu dačo viac popíšu pod foto, lebo sa trápi a nechápe prečo mu to nejde lepšie.- A chcel by to mať lepšie len nevie ako :-) Ale ty si šťastná výnimka a výnimky potvrdzujú pravidlo. Tak som rád že už aj takú poznám :-))

.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-05-10 15:30:12


No ja to, ze ty nemas zaujem o špica fotku a mas na haku co a v akej kvalite fotis neprezivam vôbec :-))) Je to tvoj problem. Tu som akurát že natrafil na vynimku. Doteraz som posudzoval podla vlozených fotografií strop schopností autora, myslel som že fotky tomu zodpovedajú. Viem že toto tu je portal na kritiku fotografií a nie azet ani facebook kde sa dava vsetko. A myslel ze vsetci sem davaju cca takú kvalitu aku su schopní maximálne produkovat, lebo ak to vedia lepsie, naco by to sem davali horsie? To mne logika netrávi, ale mala by :-)))

A na druhej starne, máš pravdu, prežívam veľmi toto dané miesto. Žijem aj myslím emocionálne, sem tam píšem poéziu a keď vidím niečo krásne (aj keď naoko schované pod pláštikom ako toto) tak sa nad tým rozjímam :-)) A prežívam veru, že teda tam aspoń ja nemôžem ísť fotiť, keď už tebe sa nechce a nepovažuješ to za zaujímavé :-))) Eéééj, ja by tam hneď bežal skoro ráno aj podvečer :-))

.
 
Daor32
2010-05-10 14:15:52
nechcelo sa mi s tym hrat, fotka je zmensena len hromadne v ACDS, takze TK je taka ako je a hej svetlo nebolo idealne, temer ziadne. nooo a neprezivaj to az takto :-) zaujem si cenim, ale ja sa fotenim nezivim, pre mna je to len vikendove hobby. Pridam sem este par fotiek z toho dna, mozno ti seknu viac :-)

P.S. fotene to bolo f10, 1/800, ISO 400
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-05-10 11:27:57
Toto som si všimol už včera a nestohol okomentovať.
Skvelé miesto na výbornú krajinársku fotografiu, no tu neboli dobré svetelné podmienky a využitý jeho potenciál ...

Šikmé a striedajúce sa línie krajiny, plus línia stromoradia a lesa s vyplnenou plnkou zo žltého repkoveho poľa... nič lepšie nemožeš chieť do tejto fajn štvorcovej kompozície.

Doporučujem nezanedbať a nezaváhať ešte teraz, v čase kým je repka v kvete a vyčíhať pár krát ráno a podvečer prvé a posledné lúče slnka ako pohládzajú plastickým svetlom túto krajinu ...
Zobrať si statív + nastaviť minimálne iso + clonu okolo 8 + zaostriť na stromoroadie a obrys padajuceho poľa pred ním ... a čas už len priradiť podľa správnej expoozície a exponovať do RAW (alebo do jpg s nastaveným bracketingom, vypnutými automatickými zásahmi do jeho expozície a komprimáciou a zapnutou maximáôlnou fine jemnou kvalitou) ... garantujem špičkové krajinárske, silne atmosferické zábery.

A budeš mať foto bez všetkých chýb TK a neostrosti ako je to tu na tomto zábere, samozrejme, po zmenšení na web ešte primerane a kvalitne softwareovo doostriť! A ak sa ti to podarí, daj mi vedieť vopred SS, chcel by som to vidieť! :-)

.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
chribik
2010-05-09 11:53:45
tie stromy v zadu sa mi zdaju mierne do fialova...
 
 


Technika: Nikon D90,

Objektívy: Sigma 17-70mm f/2.8-4.0 DC OS HSM, Nikkor 35mm f/1.8 G AF-S DX, Nikkor 55-200mm f/4-5.6G AF-S DX VR Zoom, Nikkor 85mm f/3.5G VR Micro,

Príslušenstvo: Velbon Sherpa 750R

Fotoaparát: Nikon D90
Objektív: Nikkor 55-200mm f/4-5.6G AF-S DX VR Zoom
Pridané: 2010-05-09 11:16:27
Na kritiku: 2010-05-09 11:16:27
Miesto:Jasova - Vinohrady
Témy: dedina / vidiek, príroda
Albumy: Priroda