Balans

Body: 190.00    Videnia: 2787    Páči sa: 1

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
SteveS
ocenenie redakciou 2010-06-01 21:39:18
príspevok od: JaroD.
Števo, to už je vysoká škola fotografie, práve preto som použil názov fotografie ako som ho použil, lebo ten strom balansuje a každú chvíľu môže kedykoľvek spadnúť, tam by som vyrovnal max. tie stromy v pozadí, ak už.

jaro chápem ťa, ale nakoľko mne strom pripadá úplne rovnobežný s tými v pozadí, nevidím na ńom balans ale padanie perspektívy. Aôle nech ťa newrozladí že ja vidím veci ináč, ve´d to je normálne a tebe prajem aby sa ti veci aj fotky páčili podľa seba, nedaj sa nami rušiť. to len aby si mal aj spätnú väzbu

.
 
JaroD.
2010-05-20 23:45:49
Števo, to už je vysoká škola fotografie, práve preto som použil názov fotografie ako som ho použil, lebo ten strom balansuje a každú chvíľu môže kedykoľvek spadnúť, tam by som vyrovnal max. tie stromy v pozadí, ak už.
 
slawmi
2010-05-16 23:58:02
ok
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
daniela-4
2010-05-16 20:24:33
krasna fotocka.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
mato73
2010-05-16 20:17:15
veľmi pekne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
arpi
2010-05-16 19:57:42
menej saturovat ale inak vyborne
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
potter
2010-05-16 17:41:14
pekne
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Minhulo
2010-05-16 17:20:12
pekna fotka, paci
 
krobo
2010-05-16 16:31:33
dobra vodicka :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
ričárd
2010-05-16 16:08:46
dobré, konečne niečo iné
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
martxe
2010-05-16 14:09:02
Velmi pekne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-05-16 13:14:43
príspevok od: walde
Pekne, chápem že za zrovnanie stromu by si zaplatil dotykom koreňa s okrajom


Vlado, máš pravdu len čiastkovo, ak by si to robil zle (funkciou perspektíva a orezom.

Ja by som strom (oblast naokolo) skopíroval, hodil do vrstvy nad základné foto, celú vrstvu pootočil a položil dole, zlúčil. Samozrejme vlavo tenke stromceky mal uz predtym v osobitnej oblasti tiez skopírované a tiež pootočené a položil ich dole až na záver aby sa nimi zakryla oblast prelinania velkého stromu po narovnani a pôvodneho krivého podkladu ...

Trošku sa treba s tým pohrat a vyretušovať čo nebude dobre na okrajoch ale podla mna časovo velmi kratka a rýchla operácia pre toho kto s tým má prax.

.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-05-16 13:07:37
Pekne si to rozšlahal, pekný záber,

len ten strom (stromy?), by som narovnal. Saturacia mi nevadi, priroda je kazdy den ina a ak je preziarena, x-krat to vidim v reali rovnako ako tu. Komprimáciia a doostrenie ušlo. Kompozične by som docvakol smerom doprava ešte jeden a až doma orezaval

.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
paoravec
2010-05-16 12:55:50
výborne, páči sa
 
Urgy
2010-05-16 12:32:15
neviem či sa mi to len zdá kvôli tomu naklonenému stromu,ale nepadá ti to trochu doľava? Inak je úžasná...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
adamk
2010-05-16 12:31:21
pekne maznute :-)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2010-05-16 12:17:36
pekná fotka,možno s postprocesom by bolo fajn sa pohrať viac-trošku desaturovať, čítal som nižšie komentáre, ale to nie je nič neriešitelné, mne tiež pri dlhých časoch dáva čip divokejšie farby...skvôr by ma zaujímalo, čo by ti to dalo na tej Tokine bez filtra pri maximálnej clone,neviem aká tam je,ale ak by bola okolo 32 pri slabom svetle,by mohla dať podobný čas alebo o trochu menší..., zaujímal by ma rozdiel vo výstupe...,kompo na tú situáciu je fajn,celkovo páči
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
StanleyH
2010-05-16 12:08:20
uuuuuf uzasne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Rob_A
2010-05-16 11:54:22
paci sa mi... saturacia mi nevadi, kompo sa lepsia asi nedala vymysliet a videl som uz aj preostrenejsie fotky
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
jugin
2010-05-16 11:49:13
parádna fotečka
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
JaroD.
2010-05-16 11:45:41
príspevok od: Cako
vravel ze saturacie sa ani nedotkol... hmm.. mozno to mal tak vo fotaku nastavene
to už skôr, nastavené som mal celkom logický zamračená obloha /bolo zamračené a navyše v tieni/, avšak v spojení s dlhým časom to spravilo svoje, človek sa vždy učí.
 
JaroD.
2010-05-16 11:34:07
Rado k saturácii som sa už vyjadril, s kompozíciou som bojoval aj ja dosť dlho ale na nič iné som neprišiel, skrátka nedalo sa spraviť nič, možno teraz ma napadlo, že keby som sa vyzliekol a vliezol ešte viac do vody po oné /vieš čo/ by sa to zlepšilo :-)
 
JaroD.
2010-05-16 11:27:56
príspevok od: Jehry
Možno, ale ja filter ma zaujíma ohľadne dlhého expozičného času, ktorý bol použitý, lebo mám dojem, že pri takej clone a bez filtra by to nešlo. Keďže farby dosť žiaria, asi to za súmraku nebolo fotené. Pýtam sa preto, lebo tiež sa strojím ísť v najbližšej budúcnosti fotiť vodu a mám aj nejaké ND filtre.
Miloš on reagoval na Beholdera nižšie, ale bol to klasický ND 0,9 Hitech.
 
Jehry
2010-05-16 11:22:19
príspevok od: Cako
vravel ze saturacie sa ani nedotkol... hmm.. mozno to mal tak vo fotaku nastavene
Možno, ale ja filter ma zaujíma ohľadne dlhého expozičného času, ktorý bol použitý, lebo mám dojem, že pri takej clone a bez filtra by to nešlo. Keďže farby dosť žiaria, asi to za súmraku nebolo fotené. Pýtam sa preto, lebo tiež sa strojím ísť v najbližšej budúcnosti fotiť vodu a mám aj nejaké ND filtre.
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-05-16 11:14:08
príspevok od: Jehry
Pekné, svieža efektná zelená,voda riadne máznutá, čo sa mi páči. Zrejme si použil aj nejaký ND filter, čo by ma i zaujímalo.
vravel ze saturacie sa ani nedotkol... hmm.. mozno to mal tak vo fotaku nastavene
 
beholder
2010-05-16 11:10:46
...cako má pravdu...preostrené a presaturované...

...fajn miesto aj perspektíva......s kompozíciou bojujem....
 
sankiakis
 
Jehry
2010-05-16 10:52:29
Pekné, svieža efektná zelená,voda riadne máznutá, čo sa mi páči. Zrejme si použil aj nejaký ND filter, čo by ma i zaujímalo.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Mikinvl
2010-05-16 10:49:44
pekne
 
JaroD.
2010-05-16 10:33:03
príspevok od: Cako
tak som potom nic nepovedal o tej saturacii :) ale aj tak sa mi to vidi prilis zelene nejako. Mozno tomu dopomohlo to preostrenie
Peťo mohlo to byť preostrením, úpravou kontrastu, kriviek. Navyše nemám skalibrovaný monitor a väčšinou sa len trafiam ...
 
soms
2010-05-16 10:31:39
Strom šikmo, nešikmo. Aj tak fajn, aj tak. Zeleň presne ako hovoríš, bol som min. týždňa na Mosrskom oku a zeleň má tekéto farby. Možno by som zachoval viac tieňa, v ktorom bol strom.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
JaroD.
2010-05-16 10:29:40
príspevok od: RomanF
Zdá sa mi, že bez šedého filtra by voda mohla byt pekne prekreslená... V tých svetlých spenených častiach toku by to dalo peknú textúru.
To ma tiež potom napadlo ... no ale ako to už v takých prípadoch obvykle býva doma za počítačom ... :-)
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-05-16 10:24:52
príspevok od: JaroD.
nesúhlasím, PP bol minimálny, saturácie som sa nedotkol, pôsobí to ako presaturované, pretože pozadie bolo preexponované a strom bol v hlbokom tieni, navyše príroda v tomto ročnom období má presne takéto svetlozelené listy, mne sa to tiež neveľmi páči, ale jedine čo som s pozadím robil je, že som s nim nerobil nič, hoci som ju mohol ešte viac znížiť oproti tomu, čo mi poskytol foťák ... :-)
tak som potom nic nepovedal o tej saturacii :) ale aj tak sa mi to vidi prilis zelene nejako. Mozno tomu dopomohlo to preostrenie
 
lubko
2010-05-16 10:19:36
pekné páči...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
RomanF
2010-05-16 10:18:02
Zdá sa mi, že bez šedého filtra by voda mohla byt pekne prekreslená... V tých svetlých spenených častiach toku by to dalo peknú textúru.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
JaroD.
2010-05-16 10:17:34
nesúhlasím, PP bol minimálny, saturácie som sa nedotkol, pôsobí to ako presaturované, pretože pozadie bolo preexponované a strom bol v hlbokom tieni, navyše príroda v tomto ročnom období má presne takéto svetlozelené listy, mne sa to tiež neveľmi páči, ale jedine čo som s pozadím robil je, že som s nim nerobil nič, hoci som ju mohol ešte viac znížiť oproti tomu, čo mi poskytol foťák ... :-)
 
wake
2010-05-16 10:15:17
pekne
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-05-16 09:38:27
mne zas vadi ta ´strasna´ presaturovana zelen hlavne tam v dialke. Tiez preostrenie.
Takyto silny postproces sa ti fakt paci? :(
 
misa
2010-05-16 09:29:12
mne nevadi sikmost stromu, skor mi vadi ta voda, voda ma byt voda zivel a nie zavoj :) ale to je otazka vkusu... inak pekne zakutie si nasiel
 
pekelnikivan
2010-05-16 09:17:20
páči sa mi
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
walde
ocenenie redakciou 2010-05-16 02:02:26
Pekne, chápem že za zrovnanie stromu by si zaplatil dotykom koreňa s okrajom
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
2010-05-16 01:46:08
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
Anena
2010-05-16 01:28:39
príspevok od: JaroD.
nižšie
Dik, len ked som pisala koment toto tam este nebolo:-)), preto ta otazka.
 
JaroD.
2010-05-16 01:18:47
nižšie
 
JaroD.
2010-05-16 01:17:31
Díky, nebol to prechoďák, ale klasika šedý 0,9 Hitech kvôli času.
 
Anena
2010-05-16 01:11:27
Pekna fotka, aky prechodovy filter si pouzil ked sa smiem spytat?
Tie cierne kamene vyzeraju ako prisavnicky .
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
jajav
2010-05-16 01:01:16
trochu kompo, možno by sa zišlo ten hlavný strom vyrovnať, ale aj napriek tomu dobrá fotka
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
TechGen
2010-05-16 00:47:04
Fakt dobre. Mozno desatinu boda dole za kompoziciu, ale inak parada!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
 


Technika: Canon EOS 40D,

Objektívy: Canon EF 70-200mm f/4L USM, Tokina 11-16 f2,8 AF AT-X Pro DX,

Clona: 11
Expozícia: 10 sec
ISO: 100
Fotoaparát: Canon EOS 40D
Objektív: Tokina 11-16 f2,8 AF AT-X Pro DX
Pridané: 2010-05-16 00:41:32
Na kritiku: 2010-05-16 00:41:32
Miesto:Vihorlat
Témy: príroda, voda
Albumy: Les-Forest