Cestou do rozprávky

Body: 450.33    Videnia: 6789    Páči sa: 6

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
Castlepool
ocenenie redakciou 2013-05-28 14:22:41
výborná..
 
kulkovsky
2011-07-29 10:34:55
Čako opať čaroval z obyčajnej fotky vykúzlil nádherný rozprávkový záber skvellleee
 
wildkat
externý redaktor ocenenie redakciou 2011-07-29 02:35:30
príspevok od: Cako
Som rad ze aj ty si si nasla v mojich co sa ti paci
no mne sa paci tvojich vela, ale netrufam si hodnotit. Tato mi bola akasi najblizsia Som hrda ze mame na Sk taky talent ako si ty. vsetko dobre
 
Cako
ocenenie redakciou 2011-07-28 14:17:40
príspevok od: wildkat
Wau tato je krásna
Som rad ze aj ty si si nasla v mojich co sa ti paci
 
wildkat
externý redaktor ocenenie redakciou 2011-07-28 14:05:11
Wau tato je krásna
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 5 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-07-31 14:59:08
Hm, hm, potenciál to má.
Na mńa sú tie stromy v centre už príliš žuvačkové a okraje príliš jedovato zelené. Ale nechýba veľa k tomu aby mi to ulahodilo ;-)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
JaroD.
2010-07-26 18:31:48
príspevok od: Cako
JaroD ty tu pises ze som si mal dat viac zalezat. Ja som si dal! Ani nevies kolko casu mi zabralo, kym som nasiel ten spravny strom, kde rastie takto v popredi taka trava a v pozadi zas boli take stromy ako chcem atd. Ja nemozem za to ze nemam neuveritelne oko a ludia mi neodpadavaju aku mam nenormalnu kompoziciu, ako pri fotkach ludi co uz maju co to odfotene. Pisal som, ja mam zrkadlo len necely mesiac, pred tym som mal sprosty ultrazoom. Az teraz vlastne viem ako sa pracuje z hlbkou ostrosti a s kopcom veci co mi kompakt neponukol.Mam pevnu 50tku takze som v podstate obmedzeny. S tym sa proste vsetko fotit neda, ale snazim sa. Chcel by som vidiet tvoje prve zabery zo zrkadla co si si kupil...
šak si ma mohol upozorniť, že mi píšeš, som tu zablúdil len čírou náhodou v súvislosti s jedným komentom.
Peťo vieš dobre, že to nemyslím zle, jednoducho debatujeme, snažil si sa, je to všetko pekné, nijako na teba neútočim, nedehonestujem tvoju prácu, ale verím, že sa ti podaria aj výnimočné zábery, ktoré ak vysoftíš bude sa načo tešiť.
Mne napr. softenie zatiaľ až tak nejde, ale pracujem na tom, podklady mám, len ten čas je môj najväčší nepriateľ.
 
JaroD.
2010-07-26 18:20:22
príspevok od: tomatito
JaroD,,,zacal si tu ty s tvojim prispevkom ze sa tato foto dostala kam je iba kvoli cakovemu menu..naco taka poznamka? co to ma spolocne s fotkou? niekedy staci jedna nevhodna veta na rozputanie dalsieho rozhovoru...ja ako fotograf softic viem ocenit ked niekto uverejni original..tak uz asi po desiate pisem ze je to velkost fotografa ze strapni svoju pracu tym ze ukaze original..my by sme mali iba dakovat ze mame moznost vidiet z coho vznikaju majstrovske kusky a inspirovat sa ze co sa da z coho vyrobit ..kritizovat original fotku ktora sem na fotoserver umiestnena na kritiku nebola, je nevhodne..ani sa nedivim ked potom fotograf podrazdene reaguje ked ho zmrdavaju za ten original ktory z dobrej vole uverejnil..najhorsie je ze vy tu ani nechcete pochopit co to znamena uverejnit original nejakej osoftenej fotky..odporucam vam softit intenzivne aspon 3 roky, potom si dat pracu s nejakou foto aspon tak 6 hodin prace a potom z dobrej vole uverejnit aj original cisto pre inspiraciu pre tych ktorych to zaujima a potom vam prajem kopu ludi ktori vas za tu original foto zmrdaju pod holu zem..pritom vy ste tam tu original foto na KRITIKU nevystavili..vobec sa nedivim podrazdeniu fotografa..
áno o to ide, debatujeme, komunikujeme, navzájom si vysvetľujeme, nechcem nič viac, spomenul som len preukazný fakt, že meno robí veľa a čako to vie, pozná napr. anenu a jej tvorbu, ja jej fandím, nemám proti nej absolútne nič, je tu na ephoto osobnosťou a vypracovala sa, ale občas sa jej tak ako hocikomu z nás foto nevydarí, ale fotka je aj napriek tomu v TOP-ke, len tak námatkovo si pamätám aj na Peťové výhrady, ak by som chcel tak by som ich niekde v histórii našiel, ale o to teraz nejde, určitú znalosť ephota už hádam mám, aby som videl ako to funguje, preto som si dovolil aj takúto poznámku na Peťa, pretože aj Peťo tu má svojich tvrdých zástancov ako je napr. Seemona, ale vôbec to nebolo zosmiešňovanie ani nič podobné, proste slušne debatujeme, rozoberáme, hádam nechcem až tak veľa.
Je to daň internetovej komunikácie, nevieš odhadnúť ako to myslím, keby sme sedeli pri pive a rozoberali to v živote by Čaka ani teba nenapadlo takto reagovať.
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-07-24 10:02:58
Len doplnim tak na okraj, tym poslednym odsekom si mi niekoho pripomenul. Tiez robi montaze a raz tu mal foto dna a v popise mal nieco take ako: vsetko je moj napad, nic nie je z inych obrazkov okopirovane, stravil som okolo 36 hodin vo photoshope, cca 130 vrstiev vo photoshope atd...
Ludia co mu pisali komenty, boli take ze obdivujem tvoju trpezlivost, uff hlavne za trpezlivost atd... Mal som take nervy :)
Neznasam ked sa niekto takto ´chvali´ kolko tam stravil atd. Ludia potom hodnotia uplnu somarinu... Myslim ze na fotkach je vidno kolko si pritom zhruba stravil. Netreba si nic dokazovat ze aky som frajer, ja som to zvladol, tolko a tolko som pri nom vydrzal...
Trosku na uvolnenie :)
 
seemona
2010-07-24 00:23:02
ja to neberiem osobne, iba obhajujem svoj osobny nazor..
..o odbornosti som sa nevyjadrila, ale porovnajuc jednotlive prace je napaditost u tohto autora zjavna....
...pokial viem, ty si utocil prvy :D inak by som ti nic nenapisala....
...neviem o nicom, co by som povedala a mohlo byt dehonestujuce, arogantne alebo inak nevhodne...ja slova vazim a viem presne, co tu pisem...
a uz nechcem pokracovat v tejto debate, lebo aj tak nikam nevedie
 
beholder
2010-07-23 23:59:28
príspevok od: seemona
podla mna konstruktivnu kritiku prijma v pohode, ale niektori ludia tu riesia fakt veci, co ani tak nesuvisia s pracou ako s autorom. A aj teba by nastval nejaky nemily beholder co vsetko kritizuje.

...ja som prave ten ´odbornik´, odbornikom som sa ja nikdy nenazvala a ani sa nenazvem tak na mna neutoc
...vieš v čom vidím problém?...v tom, že kritiku na cakovu fotku berieš ty nepochopiteľne osobne a taktiež sa vyjadruješ pod cakovou fotkou ku mne a k mojej ´odbornosti, nápaditosti a originalite´....v pohode sa vyjadri pod mojimi fotografiami a ozaj nemám problém tam o čomkoľvek podebatovať....tu sa bavme však iba o cakovi ale najmä o tomto obrázku....

...ja som sa vyjadril vecne , myslím že aj konštruktívne....práve ty si horkokrvne zaútočila na tých, ktorí majú výhrady na mieste, kde tie výhrady môžu a majú dať kritizujúci najavo...

..a pokiaľ už máš nutkamie reagovať...váž váhu slov a ohĺad na možný generačný rozdiel, možné skúsenosti o ktorých ani len netušíš.......keďže ľudí tu vôbec nepoznáš...

...mimochodom....s fotošopom pracujem cca 6 rokov a taktiež tvorím aj fotomontáže....nevidím na tom nič svetaborného, pokiaľ ide iba o zručnosť........kreativita, špecifický pohľad autora a fantázia je cennou devízou na ktorú som narážal, nie na spomínanú zručnosť a počet vrstiev resp. počet presedených hodín nad fotomontážou (pre mňa údaje nepotrebné, zavádzajúce a nerelevantné)...


 
Cako
ocenenie redakciou 2010-07-23 23:12:16
sry toto dole nemalo byt tebe :)
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-07-23 23:11:45
JaroD ty tu pises ze som si mal dat viac zalezat. Ja som si dal! Ani nevies kolko casu mi zabralo, kym som nasiel ten spravny strom, kde rastie takto v popredi taka trava a v pozadi zas boli take stromy ako chcem atd. Ja nemozem za to ze nemam neuveritelne oko a ludia mi neodpadavaju aku mam nenormalnu kompoziciu, ako pri fotkach ludi co uz maju co to odfotene. Pisal som, ja mam zrkadlo len necely mesiac, pred tym som mal sprosty ultrazoom. Az teraz vlastne viem ako sa pracuje z hlbkou ostrosti a s kopcom veci co mi kompakt neponukol.Mam pevnu 50tku takze som v podstate obmedzeny. S tym sa proste vsetko fotit neda, ale snazim sa. Chcel by som vidiet tvoje prve zabery zo zrkadla co si si kupil...
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-07-23 23:05:45
Akurat som si vsimol tento rozhovor co tu prebieha... Je mi luto ze prestavas moju tvorbu sledovat, tvoja kritika praveze pomoze ale tu si co napisal, ze uprava zabila hlbku sceny. A ako mam dat hlbku sceny z 50tkou pevnou. Vsak s tym dynamicky zaber nespravim. Aj bez tej upravy je to take ploche. Ja za to nenmozem ze nemam peniaze na drahe sirokace. som rad ze mam vobec pevnu 50 1.8. A snou fotim zatial vsetko. Nahodou, mne staci... Aj ked sirokac si urcite kupim, casom...
Tak skoda, teba som mal rad a je smutne teda ze odchadzas od mojej tvorby. Keby si mi obcas napisal take veci ako napr. tu by bodla ina kompozicia, strom viac nalavo, ten objekt viac na stred, dat vacsiu vinetaciu aby mala foto vacsiu atmosferu atd atd... Ved vies ako to myslim. Ty fotit vies, mas s tym milionkrat viac skusenosti ako ja. Ja mam zrkadlo sotva mesiac...
 
tomatito
ocenenie redakciou 2010-07-23 20:06:54
JaroD,,,zacal si tu ty s tvojim prispevkom ze sa tato foto dostala kam je iba kvoli cakovemu menu..naco taka poznamka? co to ma spolocne s fotkou? niekedy staci jedna nevhodna veta na rozputanie dalsieho rozhovoru...ja ako fotograf softic viem ocenit ked niekto uverejni original..tak uz asi po desiate pisem ze je to velkost fotografa ze strapni svoju pracu tym ze ukaze original..my by sme mali iba dakovat ze mame moznost vidiet z coho vznikaju majstrovske kusky a inspirovat sa ze co sa da z coho vyrobit ..kritizovat original fotku ktora sem na fotoserver umiestnena na kritiku nebola, je nevhodne..ani sa nedivim ked potom fotograf podrazdene reaguje ked ho zmrdavaju za ten original ktory z dobrej vole uverejnil..najhorsie je ze vy tu ani nechcete pochopit co to znamena uverejnit original nejakej osoftenej fotky..odporucam vam softit intenzivne aspon 3 roky, potom si dat pracu s nejakou foto aspon tak 6 hodin prace a potom z dobrej vole uverejnit aj original cisto pre inspiraciu pre tych ktorych to zaujima a potom vam prajem kopu ludi ktori vas za tu original foto zmrdaju pod holu zem..pritom vy ste tam tu original foto na KRITIKU nevystavili..vobec sa nedivim podrazdeniu fotografa..
 
seemona
2010-07-22 23:37:35
podla mna konstruktivnu kritiku prijma v pohode, ale niektori ludia tu riesia fakt veci, co ani tak nesuvisia s pracou ako s autorom. A aj teba by nastval nejaky nemily beholder co vsetko kritizuje.

...ja som prave ten ´odbornik´, odbornikom som sa ja nikdy nenazvala a ani sa nenazvem tak na mna neutoc
 
beholder
2010-07-22 23:25:49
príspevok od: Imiy
cítim tu hovno , asi som don slapol ,,,
...dávaj si pozor kam šlapneš.......vždy to šťastie neznamená...
 
Imiy
2010-07-22 23:19:29
cítim tu hovno , asi som don slapol ,,,
 
beholder
2010-07-22 23:18:45
príspevok od: seemona
ty asi nevies prekusnut, ze je lepsi ako ty a ovela napaditejsi a originalnejsi ako ty a to je fakt
...keď fakt....tak to už so mnou nevyzerá najlepšie:)...

...asi prestanem fotiť a začnem fotomontovať:D...
 
beholder
2010-07-22 23:15:53
príspevok od: seemona
a vies ako je robit nieco bez podpory a motivacie? no naprd tak ti poviem, ja som nepovedala aby nepracoval dalej, len chcem aby pocul aj mile slovko a pochvalu za vykonanu pracu. On dobre vie, aku to ma hodnotu a ako velmi sa mu to paci. A neviem ako by si reagoval ty, keby ti kazdy vycital kazdu ciarku, co urobis alebo dokonca nejaku uplne nepodstatnu blbost. Su to proste jeho prace a nemate mu hovorit ako by mali vyzerat. Nech si do toho nenecha kecat, nech si ich robi ako uzna za vhodne. A mozno prave ta kritika ODBORNIKOV ho brzdi alebo nanho zle vplyva
...pokiaľ som si všimol, každý mu každú čiarku nevyčíta......práve naopak.....drvivá väčšina aplauzuje.......ale tak to býva....nemôže očakávať, že sa to bude páčiť každému a s kritikou by mal počítať ako každý z nás.....a vedieť ju taktiež aj prijať...

..ty si aký ´odborník´, keď si vyjadrila taktiež svoj názor s ktorým napríklad ja nesúhlasím?...
 
seemona
2010-07-22 22:57:02
ty asi nevies prekusnut, ze je lepsi ako ty a ovela napaditejsi a originalnejsi ako ty a to je fakt
 
seemona
2010-07-22 22:52:09
a vies ako je robit nieco bez podpory a motivacie? no naprd tak ti poviem, ja som nepovedala aby nepracoval dalej, len chcem aby pocul aj mile slovko a pochvalu za vykonanu pracu. On dobre vie, aku to ma hodnotu a ako velmi sa mu to paci. A neviem ako by si reagoval ty, keby ti kazdy vycital kazdu ciarku, co urobis alebo dokonca nejaku uplne nepodstatnu blbost. Su to proste jeho prace a nemate mu hovorit ako by mali vyzerat. Nech si do toho nenecha kecat, nech si ich robi ako uzna za vhodne. A mozno prave ta kritika ODBORNIKOV ho brzdi alebo nanho zle vplyva
 
beholder
2010-07-22 22:09:27
príspevok od: tomatito
ono sa niekedy neda nepodrazdene reagovat na niektore zaostale prispevky..presne toto som zazival v minulosti..ludia namiesto toho aby sa vyjadrovali k fotke akoze paci nepaci sa vyjadrovali k nejakej absolutnej blbosti co sa fotky netykalo a ked som sa ohradil ze o com, nech si daju odpich uz som bol kamenovany ze neznesiem kritiku..tam v ich slovach zial nijaka kritika ani nebola..znova poviem a znova a znova ked to bude potrebne ze je velkost fotografa ze sa akoby strapni a uverejni pre nas obycajnych original fotky co vobec nemusi..my sem prideme dobre ho zotrieme aku suchotinu to vyfotil a ci sa tu chce predvazdzat a machrovat ako vie dobre softit a pomedlime si doma brusko aky sme uzasny ako sme niekomu dobre nandali....zial aj taki su ludia..
...som presvedčený, že týmto príspevkom mnohým ľuďom krivdíš...............aj keď netvrdím, že takí sa nenájdu....

...paušalizovať by som si však takto kategoricky ako Ty nedovolil...
 
beholder
2010-07-22 22:03:32
príspevok od: JaroD.
Všimol som si, že na kritiku reaguješ dosť podráždene, ak sem dávaš originály len preto, aby ľudia obdivovali tvoju postprodukciu a ako dokážeš pracovať s podpriemernou fotografiou a nepotrebuješ počúvať nijakú kritiku tak sme sa potom nepochopili. Ale ak ti to vyhovuje takto stačí povedať.
..ja sa k cakovým fotografiám vyjadrovať prestávam....nie je to prvý krát, čo nevedel prekúsnuť kritiku....všimol som si sťažnosti už aj vo fóre

...funclub má početný...isto zaobíde sa aj bez negativizmov:(....

...nech sa mu aj napriek tomu darí...
 
JaroD.
2010-07-22 22:01:28
príspevok od: tomatito
ono sa niekedy neda nepodrazdene reagovat na niektore zaostale prispevky..presne toto som zazival v minulosti..ludia namiesto toho aby sa vyjadrovali k fotke akoze paci nepaci sa vyjadrovali k nejakej absolutnej blbosti co sa fotky netykalo a ked som sa ohradil ze o com, nech si daju odpich uz som bol kamenovany ze neznesiem kritiku..tam v ich slovach zial nijaka kritika ani nebola..znova poviem a znova a znova ked to bude potrebne ze je velkost fotografa ze sa akoby strapni a uverejni pre nas obycajnych original fotky co vobec nemusi..my sem prideme dobre ho zotrieme aku suchotinu to vyfotil a ci sa tu chce predvazdzat a machrovat ako vie dobre softit a pomedlime si doma brusko aky sme uzasny ako sme niekomu dobre nandali....zial aj taki su ludia..
Hm, tak zaostalé príspevky, myslím, že sa snažím vyjadrovať tak ako to cítim, vyjadroval som sa slušnou formou a vyjadroval som sa k fotke, že je na nej cítiť že pochádza z podpriemerného cvaku, pretože akokoľvek výnimočná úprava nikdy nemôže nahradiť prirodzený impakt, ktorý dodá samotná fotografia, výnimočné prostredie, zaujímavý uhol pohľadu, svetlo atď.
Zastávam názor, že softením nie je možné nahradiť prirodzený impakt fotky, taký soft neexistuje. Je možné ho len podporiť a zvýrazniť.
Samozrejme, že si vážim, že tu dal originál a v dobrej viere som vyjadril veľmi slušnou formou svoj názor, že ak by si dal trochu viac záležať na originálnych fotografiach môže dosiahnuť ďaleko lepšie výsledky.
Ak je toto u teba zaostalý príspevok, tak mi je to fakt veľmi ľúto, že si ho nepochopil a snažíš sa ma takouto formou zhadzovať.
Z mojej strany sa snažím o korektnú diskusiu a rozlišujem medzi korektným písaním a zhadzovaním ľudí.
V naprostej väčšine príspevkov to ľudia chápu a komunikujeme veľmi slušne.
Žiaľ Peťo si to celé veľmi zle vysvetlil, akúkoľvek kritiku a vecnú kritiku nielen odomňa znáša veľmi zle a ako sa vyjadril pekne od srdca čierne na bielom on nás môže všetkých kritikov j..ať.
Chválabohu to admin vymazal.
Myslím, že hlavné poslanie tohto portálu je, že sme tu určitá komunita ľudí, ktorí sem chodia preto, aby tu vkladali svoje fotografie, navzájom si ich hodnotili, podporovali sa, navzájom si nastavovali zrkadlo a radili si, nech sú tie rady už akékoľvek, nikto a ani Čako a ani ty nemáš nijaké právo nazývať akékoľvek príspevky zaostalé.
Aj k mojím fotkám sa vyjadrovali ľudia, ktorí fotografii neveľmi rozumeli, ale v žiadnom prípade som si na akúkoľvek oprávnenú aj neoprávnenú kritiku nedovolil reagovať neadekvátne a podráždene.
Si dobrý fotograf, ale ani fotograf tvojho formátu nemá nijaké právo nazývať v tejto komunite ľudí ich príspevky zaostalými, nemá s tým problém naprostá väčšina ľudí tohto portálu a nevidím najmenší dôvod aby s tým mal mať problém práve fotograf tvojho formátu.
 
beholder
2010-07-22 21:58:50
príspevok od: seemona
Cako, je to super ako vsetko co urobis...Tato nie je tvoj klasicky styl surrealistickych obrazkov, ale je pekna, vyzera to ako nejaky zaber z pana prstenov. Ja nechapem, co do teba vkuse drbu (podla mna zavist) alebo neznalost aky narocny photoshop je, si myslia ze tam len nastavis krivku a je to..hahah omyl, urcite ti to trvalo aj zopar hodin, mozno ovela viac ako im ked fotia nejaky zaber aj s pripravou. Proste toto je umenie, ja viem, ze to neni taka sranda s tym robit, musis mat velky cit a videnie aky chces vysledok. Vsetko zladit a dobre nasvietit to nie je automatika, to proste musis vidiet a ty to vidis. A tiez nechapem, co tu niekto riesi ten motiv, ...proste skusas nove veci, ucis sa a o to tu ide. Len tak dalej, ja som tvoj fan :)
...a presne takí...ako si ty brzdia caka v progrese.....veď mu len pojedajte jeho možno skvelý, ale nedopečený koláč.......šefkuchárom sa takto nikdy nestane...


...pokiaľ to berieš ako závisť a nie ako kritiku, je mi to ľúto..tak ako mi je ľúto cakovych prehnaných reakcií...

...veď...čo už mi, neznalí fotošopu...

...a pokiaľ berieš merítko kvality fotografie/grafiky iba v úrovni znalosti práce s editormi a počtu hodín strávených nad samotnou fotografiou.....je asi bezpredmetné sa ďalej na danú tému vyjadrovať...


...a pokiaľ to je to, čo chce autor počuť /čítať....´ÁNO, JE TO KRÁSNY OBRÁZOK´..
 
maity
2010-07-22 12:16:56
praca so softom ti ide, fajn ...
 
SNIPER
2010-07-21 22:05:27
šupa Cako :) pekne spravené
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Marcel Rebro
2010-07-21 08:29:13
pekne zosoftene. no a co? softenie nie je zakazane, ci?
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
tomatito
ocenenie redakciou 2010-07-20 23:16:04
ono sa niekedy neda nepodrazdene reagovat na niektore zaostale prispevky..presne toto som zazival v minulosti..ludia namiesto toho aby sa vyjadrovali k fotke akoze paci nepaci sa vyjadrovali k nejakej absolutnej blbosti co sa fotky netykalo a ked som sa ohradil ze o com, nech si daju odpich uz som bol kamenovany ze neznesiem kritiku..tam v ich slovach zial nijaka kritika ani nebola..znova poviem a znova a znova ked to bude potrebne ze je velkost fotografa ze sa akoby strapni a uverejni pre nas obycajnych original fotky co vobec nemusi..my sem prideme dobre ho zotrieme aku suchotinu to vyfotil a ci sa tu chce predvazdzat a machrovat ako vie dobre softit a pomedlime si doma brusko aky sme uzasny ako sme niekomu dobre nandali....zial aj taki su ludia..
 
seemona
2010-07-20 14:31:49
myslim, ze takyto by asi nikdy nevyliezol... dnes su uz vsetky fotky upravovane, akokeby to nebolo jedno..vzdy je podstatny vysledok a nie postup prace
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-07-20 12:16:56
príspevok od: seemona
Cako, je to super ako vsetko co urobis...Tato nie je tvoj klasicky styl surrealistickych obrazkov, ale je pekna, vyzera to ako nejaky zaber z pana prstenov. Ja nechapem, co do teba vkuse drbu (podla mna zavist) alebo neznalost aky narocny photoshop je, si myslia ze tam len nastavis krivku a je to..hahah omyl, urcite ti to trvalo aj zopar hodin, mozno ovela viac ako im ked fotia nejaky zaber aj s pripravou. Proste toto je umenie, ja viem, ze to neni taka sranda s tym robit, musis mat velky cit a videnie aky chces vysledok. Vsetko zladit a dobre nasvietit to nie je automatika, to proste musis vidiet a ty to vidis. A tiez nechapem, co tu niekto riesi ten motiv, ...proste skusas nove veci, ucis sa a o to tu ide. Len tak dalej, ja som tvoj fan :)
Ahoj, no je to presne tak. Ale praveze oni to vedia, ze s tym je kopec roboty a ze to nie je len v jednoduchom potiahnuti kriviek levels :)
A to ich zerie, ze to tak neodfotim a ze to spravim v photoshope a nie nastavim vo fotaku.
Ale chcel by som vidiet toho frajera co by to takto odfotil ze by mu podobny obrazok vyliezol s fotaka.
No vzdy sa Bohuzial takyto ludia najdu... stara skola...
 
seemona
2010-07-20 11:40:07
Cako, je to super ako vsetko co urobis...Tato nie je tvoj klasicky styl surrealistickych obrazkov, ale je pekna, vyzera to ako nejaky zaber z pana prstenov. Ja nechapem, co do teba vkuse drbu (podla mna zavist) alebo neznalost aky narocny photoshop je, si myslia ze tam len nastavis krivku a je to..hahah omyl, urcite ti to trvalo aj zopar hodin, mozno ovela viac ako im ked fotia nejaky zaber aj s pripravou. Proste toto je umenie, ja viem, ze to neni taka sranda s tym robit, musis mat velky cit a videnie aky chces vysledok. Vsetko zladit a dobre nasvietit to nie je automatika, to proste musis vidiet a ty to vidis. A tiez nechapem, co tu niekto riesi ten motiv, ...proste skusas nove veci, ucis sa a o to tu ide. Len tak dalej, ja som tvoj fan :)
 
AnnaM
2010-07-19 22:15:58
super
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
JaroD.
2010-07-19 18:25:20
Všimol som si, že na kritiku reaguješ dosť podráždene, ak sem dávaš originály len preto, aby ľudia obdivovali tvoju postprodukciu a ako dokážeš pracovať s podpriemernou fotografiou a nepotrebuješ počúvať nijakú kritiku tak sme sa potom nepochopili. Ale ak ti to vyhovuje takto stačí povedať.
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-07-19 17:13:00
keby som nebol ukazal originaly, nebol by si tu ty a dalsi do toho skakali ze ta fotka je o nicom... Je to len moja dobra vola...

A keby toto spravila anena, tak je to foto mesiaca...
 
darklord
2010-07-19 08:25:27
osobne som cakove grafiky nemusel..ale musim uznat ze v PS je fakt dobry..a zaklad tejto fotky je ako akykolvek iny surovy zaklad fotiek tu na ephoto (nechcem to napisat, ale dokonca aj lepsi nez nejake pseudofotografie novacikov s nakupenymi spickovymi technickymi doplnkami a strkaju si pod fotky 6-7 :) ) Konecna forma je super..ako farebne tak aj svetelne..len keby takto vedel fotit :) boll by som prvy vyznavac jeho kultu.
 
JaroD.
2010-07-19 05:17:15
príspevok od: tomatito
romrut..Radsej si pozriem cakovu Egrafiku na tomto kedysi fotoservri Ereklama.sk ..e-photo z toho bolo kedysi, ked na mna nevyskakovala z kazdeho rohu nejaka reklama..osobne ma fotka velice zaujala a vobec to neberiem tak ze z obycajneho zaberu cako urobil nejaky krajsi zaber..skor si myslim ze majstrovstvo sa ukazalo v tom ze aj obycajny zaber dokaze umelec pouzit na to aby ho pretvoril na nieco super umelecke co zaujme a je iba fotografova dobra vola ze Vam velactenym pritomnym ukaze original foto co robi ozaj malokto..Je to velkost cloveka fotografa ze sa nazvime to strapni a ukaze vam obycajny zaber z ktoreho toto dielo vytvoril..Je to akoby rana pod pas tu mudrovat o tom aka obycajna bola ta original foto..skor by trebalo preukazat vdacnost ze vobec mate moznost si tu original foto pozriet..vela ludi sa prezentuje takymi haluzami kde sa hyka, ochka, mlaska a original foto je uplna derava handra..co sa zial nikto nedozvie lebo autor sa nechce strapnit ale chce mat dobry imidz ake ma super fotky..osobne ked si pozeram fotky neukazuje mi nijake meno pokial neohodnotim cize neviem ako je fyzicky mozne ze sa tato foto dostane do topu kvoli menu ked mi pred hodnotenim nijake meno neukazuje...tolko k mojmu nazoru..
Myslím, že si to odhadol veľmi zle, o meno ide vo významnej miere, pozri sa napr. na anenine fotky, alebo fotky iných autorov, ktorí sem takmer dennodenne vkladajú, vo veľa prípadoch to boli len podpriemerne cvaky, ktoré boli ale takmer vždy v TOP-ke a ďaleko lepšie zábery ostali takmer nepovšimnuté. Vybudované meno a aktivita pri posudzovaní iných hrá na ephoto veľmi významnú úlohu, samozrejme nie jedinú a výnimka ako si ty potvrdzuje pravidlo.
Čo sa týka obsahu, sám Peťo sa priznal, že sa jedná o podpriemerný tuctový cvak, je to vidieť na odkaze ktorý tu dal ale čo je horšie cítiť to aj na výslednom diele nech sa úpravami snažil z toho vydolovať maximum, čo sa mu aj brilantne podarilo.
Druhá vec je získať solídny základ - takpovediac ´surový formát na úrovni´ nie podpriemerný cvak. A o tom tu vravím, skús si predstaviť kombináciu cakovho majstrovstva s PS s umením vedieť fotografovať a aký výsledný efekt by to prinieslo.
A presne na to narážam. Jedno bez druhého nemôže nikdy stvoriť špičkové výsledné dielo, nech by sa človek snažil akokoľvek.
 
sunajn
2010-07-19 01:21:03
Šumné, ale mi udrel klon do oka hneď na 1. pohľad. Mám pocit, že si to len tak, narýchlo, alebo si tomu nedával prílišnu váhu.
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 6 | Impakt: 5 | Priemer: 5.33
 
zdenoxl
2010-07-19 00:41:28
Naozaj rozpravkove...!
 
wilo
2010-07-18 23:36:47
pekne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Imiy
2010-07-18 23:28:20
Bomba fotka , a je jedno ci si ju namaloval s fixkami ,,,
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
markato1
2010-07-18 23:09:15
zaujimavy napad a prevedenie..fajn foto
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Jerry C.
2010-07-18 22:56:14
no vidíš a bál si sa či ten ´plastový ´ objektív za niečo stojí :-)
blahoželám k skvelému dielku !!
atmo ozaj ako z rozprávky
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Martuschka
2010-07-18 22:55:57
fantasticke
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
lukasss
2010-07-18 22:49:09
na teba dost netradicne, ale aj tak skvele
 
falatka
2010-07-18 22:40:30
celkom fajn
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 5 | Priemer: 6.33
 
ajustek
2010-07-18 21:54:51
Tak tato je krasna. Uz len piadimuzikovia chybaju
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
zdeno v
2010-07-18 21:38:12
pekne si sa s tým pohral
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2010-07-18 21:30:07
Peter, pozrel som link bez úprav a aj s trpaslíkom, je to majstrovstvo ako to robíš, a pretvoríš foto dobrou prácou, súhlas s tomatitom, že nie každý dá link na originál veru..,dôležitý je výsledok, ale ináč aj verzia s trpaslíkom nemá vadu...:-)
 
verika
2010-07-18 21:20:43
nadhera
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
tomatito
ocenenie redakciou 2010-07-18 21:06:23
beholder..no zrovna na teba som v mojom prispevku nemyslel :) narazal som na ostatne prispevky.. osobne si myslim ze predsa len na fotke je nieco co cako do toho dal..zvolil snimok ktory upravit, zvolil styl postprocesu, vytvoril skriatkovsku atmosferu aj ked tam nijaky skriatok nie je, to je dost na to ze sa da povedat ze je v tom nieco Cakovske..skor by sa dalo povedat ze OK nepodoba sa to na jeho predosle fotky z ktorych robi viac kolaze a maju viac napadu.. :)
 
daniela-4
2010-07-18 21:00:23
vyzera to super..
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
beholder
2010-07-18 20:59:54
príspevok od: Pospo
To se sa chytaju bezobsazne veci ma uz ani neprekvapuje. Maly vanguardik mal ostat bolo by to zaujimave. Toto nebyt na titulke tak ani nerozklikavam.
...táto s ´trpazlíkom´ je podľa mňa oveľa lepšia:)....na margo tomatitovho príspevku:.......tu vôbec nejde o kritiku postprocesu...tomu nie je čo vytknúť....to ,že cako zvláda úpravy na jednotku už vieme......avšak, mňa osobne dosť rozmaznal obsahom svojich diel, kde je myšlienka znásobená atmosférou ktorú dokáže práve úpravami tak skvelo vykúzliť.......toto je len ukážka práce s editorom......z caka ako autora tam nenachádzam nič viac...

...poskytnutie originálneho snímku si vážim a myslím si ,že nie som sám.....taktiež ako tomatitove tutorialy:)
 
Ultra TXF
2010-07-18 20:34:56
Pekné! Fotografia sama o sebe na h.vno,ale grafická práca na jednotku :).
Človek by neveril ,že sa z tej pôvodnej fotografie dá spraviť toto .
Photoshop robí zázraky ,to je vidieť :)
 
Jehry
2010-07-18 20:34:43
Pekné.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
bandzi
2010-07-18 20:20:47
velmi pekne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
chuzthu
2010-07-18 20:12:21
pre mna: vyvaleny les sa odraza na vodnej hladine. fajnova vecicka
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 5 | Impakt: 7 | Priemer: 5.67
 
tomcat
2010-07-18 20:05:00
príspevok od: tomatito
romrut..Radsej si pozriem cakovu Egrafiku na tomto kedysi fotoservri Ereklama.sk ..e-photo z toho bolo kedysi, ked na mna nevyskakovala z kazdeho rohu nejaka reklama..osobne ma fotka velice zaujala a vobec to neberiem tak ze z obycajneho zaberu cako urobil nejaky krajsi zaber..skor si myslim ze majstrovstvo sa ukazalo v tom ze aj obycajny zaber dokaze umelec pouzit na to aby ho pretvoril na nieco super umelecke co zaujme a je iba fotografova dobra vola ze Vam velactenym pritomnym ukaze original foto co robi ozaj malokto..Je to velkost cloveka fotografa ze sa nazvime to strapni a ukaze vam obycajny zaber z ktoreho toto dielo vytvoril..Je to akoby rana pod pas tu mudrovat o tom aka obycajna bola ta original foto..skor by trebalo preukazat vdacnost ze vobec mate moznost si tu original foto pozriet..vela ludi sa prezentuje takymi haluzami kde sa hyka, ochka, mlaska a original foto je uplna derava handra..co sa zial nikto nedozvie lebo autor sa nechce strapnit ale chce mat dobry imidz ake ma super fotky..osobne ked si pozeram fotky neukazuje mi nijake meno pokial neohodnotim cize neviem ako je fyzicky mozne ze sa tato foto dostane do topu kvoli menu ked mi pred hodnotenim nijake meno neukazuje...tolko k mojmu nazoru..
Sqwelo povedane suhlas!!
 
photoab.wz.cz
ocenenie redakciou 2010-07-18 20:04:52
hmmm, origos. 777 (to moc nedavam ;-) )
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
tomcat
2010-07-18 20:03:11
Moc fajn to mas!!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
tomatito
ocenenie redakciou 2010-07-18 19:58:29
romrut..Radsej si pozriem cakovu Egrafiku na tomto kedysi fotoservri Ereklama.sk ..e-photo z toho bolo kedysi, ked na mna nevyskakovala z kazdeho rohu nejaka reklama..osobne ma fotka velice zaujala a vobec to neberiem tak ze z obycajneho zaberu cako urobil nejaky krajsi zaber..skor si myslim ze majstrovstvo sa ukazalo v tom ze aj obycajny zaber dokaze umelec pouzit na to aby ho pretvoril na nieco super umelecke co zaujme a je iba fotografova dobra vola ze Vam velactenym pritomnym ukaze original foto co robi ozaj malokto..Je to velkost cloveka fotografa ze sa nazvime to strapni a ukaze vam obycajny zaber z ktoreho toto dielo vytvoril..Je to akoby rana pod pas tu mudrovat o tom aka obycajna bola ta original foto..skor by trebalo preukazat vdacnost ze vobec mate moznost si tu original foto pozriet..vela ludi sa prezentuje takymi haluzami kde sa hyka, ochka, mlaska a original foto je uplna derava handra..co sa zial nikto nedozvie lebo autor sa nechce strapnit ale chce mat dobry imidz ake ma super fotky..osobne ked si pozeram fotky neukazuje mi nijake meno pokial neohodnotim cize neviem ako je fyzicky mozne ze sa tato foto dostane do topu kvoli menu ked mi pred hodnotenim nijake meno neukazuje...tolko k mojmu nazoru..
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-07-18 19:41:44
príspevok od: leto
aké sklo bolo použité?
pevna 50tka
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-07-18 19:41:29
nie nechytila... preco moje prace po polnoci sa nechytia, niekedy nie su vobec v topke a teraz pred dvanastou je foto dna? :) no? Lebo je ina ako tie moje montaze. Nieco nove... Ale tu je sceneria strasna... necestujem vela, tak si nemozem vela vyberat.
 
stevika
2010-07-18 19:35:47
veľmi dobrá práca :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
kovopeto
2010-07-18 19:28:19
parada !!!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
JaroD.
2010-07-18 19:22:04
Peťo dúfam, že si uvedomuješ, že sa chytila len kvôli tvojmu menu, odfotil si obyčajnú lesnú scenériu, akoby si si len tak v keckách vybehol za dom a na tej fotke je to vidieť, aj keď PP je zvládnutý brilantne.
Som presvedčený, že ak by si si dal trochu viac záležať na výbere vhodnej scenérie, výsledný efekt by si rádovo znásobil.
 
Pospo
2010-07-18 17:49:03
To se sa chytaju bezobsazne veci ma uz ani neprekvapuje. Maly vanguardik mal ostat bolo by to zaujimave. Toto nebyt na titulke tak ani nerozklikavam.
 
leto
2010-07-18 17:40:44
príspevok od: Cako
Hlavne co vsetko sa da vytiahnut z RAWka
aké sklo bolo použité?
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-07-18 17:40:08
príspevok od: romrut
sice bez obsahu ale asi pre vascinu lubiva grafika na egrafika.sk
ukaz mi aky maju obsah abstrakty, atd.
 
romrut
2010-07-18 17:38:23
sice bez obsahu ale asi pre vascinu lubiva grafika na egrafika.sk
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-07-18 17:31:26
no ved to, ma prekvapilo ze sa fotka takto chytila... Bol tam aj trpaslik, ale len ´obycajny´ lebo ozajstneho som nenasiel. Ale s nim to vyzeralo blbo. Tak som nechal len takuto fantasy krajinku.
https://img695.imageshack.us/img695/4969/clipboard01le.jpg
 
beholder
2010-07-18 17:21:00
príspevok od: Cako
bez upravy by to bola obycajna foto.. a ja take nemam rad :)
https://img836.imageshack.us/img836/6204/mg2708.jpg
...neobyčajnou si ju mohol urobiť trebars s tým trpazlíkom.....tu mi chýba práve tá tvoja kreativita......toto je ´len´ softom zatraktívnená obyčajná fotka:)........mnohým to však stačí......ľúbivé to je, čo treba viac:D
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-07-18 17:20:43
príspevok od: leto
čo dokáže urobiť šikovný PP z inak obyčajnej fotky lesa,,,
Hlavne co vsetko sa da vytiahnut z RAWka
 
mato73
2010-07-18 17:17:45
zaujímavé, páči sa
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
leto
2010-07-18 17:17:37
čo dokáže urobiť šikovný PP z inak obyčajnej fotky lesa,,,
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-07-18 17:09:33
príspevok od: beholder
....ja ti neviem.....tá úprava zabila hĺbku scény.....vyzerá to ako strom sfotený pred namaľovaným pozadím........a práve to sa mi veľmi nevidí...
bez upravy by to bola obycajna foto.. a ja take nemam rad :)
https://img836.imageshack.us/img836/6204/mg2708.jpg
 
varenyi
2010-07-18 17:05:25
veľmi pekné.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
braňo.j
2010-07-18 16:54:29
páči
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
beholder
2010-07-18 16:49:27
....ja ti neviem.....tá úprava zabila hĺbku scény.....vyzerá to ako strom sfotený pred namaľovaným pozadím........a práve to sa mi veľmi nevidí...
 
pepo31
2010-07-18 16:45:31
Lahodi oku
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-07-18 16:19:54
Dakujem, chcel som tam mat aj nejakeho trpaslika len som ho nikde nenasiel :(
 
noik
ocenenie redakciou 2010-07-18 16:03:26
vyborna...ma to taky ´elfsky´ filing :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
imageilus
2010-07-18 15:54:20
oko..
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
jajav
2010-07-18 14:44:55
super nápad na úpravu, výborná rozprávková fotka
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Matt83
ocenenie redakciou 2010-07-18 14:36:56
pekne si pohral s PP :))
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Rebecca
2010-07-18 14:33:36
nádhera :)
 
doll
2010-07-18 14:20:52
wau, uzasne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
ZERO THE HERO
2010-07-18 14:06:48
cele dobre
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-07-18 14:03:30
príspevok od: Kaiman81
To pozadie mi príde ako rozblúrované ale inak sa na to dobre pozerá...
je tam motion blur
 
rbr69
2010-07-18 13:52:39
prva od Teba, co ma oslovila v zmysle, ze sa mi paci ;-)
 
misodk
2010-07-18 13:51:13
super..
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
Lukáš Fendek
2010-07-18 13:48:30
parada
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 5 | Impakt: 6 | Priemer: 5.67
 
Kaiman81
2010-07-18 13:41:05
To pozadie mi príde ako rozblúrované ale inak sa na to dobre pozerá...
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 6 | Impakt: 5 | Priemer: 5.33
 
Matúš Koprda
2010-07-18 13:40:26
ty vole. Paráda Cako
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Janíčkooooo
2010-07-18 13:39:11
Krásne :)
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2010-07-18 13:33:32
táto zaujímavá úprava tomu dala fakt čaro, inak obyčajná lesná scéna sa tak zmenila na rozprávkovú...fajn nápad
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
slawmi
2010-07-18 13:32:04
tak taketo ma dostavaju, impakt za 100
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
seifi
2010-07-18 13:30:50
mňa to žiaľ neoslovilo
 
wilde
2010-07-18 13:25:18
uzasna fotecka...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Jastojan
2010-07-18 13:21:50
velmi pekne, zaujimave je to pozadie
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
ričárd
2010-07-18 13:17:45
mega.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
peterlovas
2010-07-18 13:15:18
fakt super....trosku to posobi plocho ci co ale aj tak velmi zaujimave
 
gloryman
2010-07-18 13:11:28
ooooo...toto je VYBORNE...uzasne....perfektnééé :)
 
Zuna
2010-07-18 13:02:00
Krásny les.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
hyperon
2010-07-18 12:59:46
carovne :)
 
lucygo
2010-07-18 12:52:03
Velmi pekne ...carovne
 
Lancer_EVO8
2010-07-18 12:50:54
Velmi pekna fotka, dobre svetlo :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
walde
ocenenie redakciou 2010-07-18 12:50:20
páči sa mi tento rozprávkový les, vhodná úprava
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
maTTo_corp
2010-07-18 12:33:44
zaujala, je to páčivé
 
duroslav
2010-07-18 12:25:24
Čo je na fotke abstraktné? Ja tam vidím samé konkrétne veci?
 
Rudek
2010-07-18 12:23:00
kráááásne.
 
cyrano6
2010-07-18 12:20:35
nádherné..
 
8martin5
2010-07-18 12:20:33
velmi pekne, dychajuce PRIRODOU!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
maity
2010-07-18 12:11:54
super PP
 
RichPhoto
2010-07-18 12:11:07
velmi sa mi paci
 
Lu2nek
2010-07-18 11:54:46
Hm, tak to je hodně povedené!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Pipko
2010-07-18 11:50:01
páči
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Anastasia
2010-07-18 11:49:47
pekné svetlio
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
attila.farkas
2010-07-18 11:46:12
moc pekne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
 


Technika: Sony A7 III, Canon EOS 6D,

Príslušenstvo: Stativ: Velbon Sherpa Batoh: Vanguard Up- Rise 45 Filter: Hoya pro1 DIGITAL CPL Samospust, objektivy a photoshop...

Clona: f/3.2
Expozícia: 1/6 sec
ISO: 100
Pridané: 2010-07-18 11:37:17
Na kritiku: 2010-07-18 11:37:17
Miesto:
Témy: abstraktné, experiment, umelecká fotografia