Sowing the seeds of love III.

Body: 39.67    Videnia: 2868    Páči sa: 2

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
matwey
2013-06-20 12:12:32
náhodou som teraz objavil túto sériu koláží, fakt pecka, gratulujem
 
ksindy
2011-05-27 13:44:32
príspevok od: Cako
aha, tak to sa zapojim aj ja konecne dobra tema
nech sa dari

..montaz/kolaz by ale mala byt skor technika, tema je nieco ine..
 
Cako
ocenenie redakciou 2011-05-27 10:04:09
príspevok od: Karol Srnec
Vyjadril som svoj osobny nazor s ktorym mozes a nemusis suhlasit. Nevadi mi ak s nim nesuhlasis. Nerobim si patent na jediny spravny nazor.

P.S. Gratulujem a buduci mesiac spustim minisutaz KOlaz, montaz, tak sa mozes zapojit.
aha, tak to sa zapojim aj ja konecne dobra tema
 
ksindy
2011-05-26 10:13:18
príspevok od: Karol Srnec
Vyjadril som svoj osobny nazor s ktorym mozes a nemusis suhlasit. Nevadi mi ak s nim nesuhlasis. Nerobim si patent na jediny spravny nazor.

P.S. Gratulujem a buduci mesiac spustim minisutaz KOlaz, montaz, tak sa mozes zapojit.
jasne, ved ja to tak aj beriem.
ps. vdaka... a do sutaze sa urcite rad zapojim.
 
ksindy
2011-05-26 10:12:46
jasne, ved ja to tak aj beriem.
ps. vdaka... a do sutaze sa urcite rad zapojim.
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2011-05-26 09:03:08
príspevok od: ksindy
zdravim Karol..tak napokon to nebolo s tou kompoziciou az take spatne - vid tu: (treba scrollovat az uplne nadol, gold medal of excellence, prvy stlpik)- https://supercircuit.at/downloads/2011/Ascpr2011_final.pdf
..neber to prosim ako nejaky (vitazoslavny) podryp alebo co...tak to nemyslim..skor je to len dokaz toho, ze aj taka, relativne dost exaktne uchopitelna a "meratelna" crta fotografie, akou je kompozicia, je ,paradoxne, zaroven tiez do velkej miery subjektivnou zalezitostou..sto ludi..sto chuti..
Vyjadril som svoj osobny nazor s ktorym mozes a nemusis suhlasit. Nevadi mi ak s nim nesuhlasis. Nerobim si patent na jediny spravny nazor.

P.S. Gratulujem a buduci mesiac spustim minisutaz KOlaz, montaz, tak sa mozes zapojit.
 
ksindy
2011-05-26 08:59:00
príspevok od: Karol Srnec
Fajn pracicka, ale autor akoby sa nevedel rozhodnut, co s kompoziciou. Tu hento, tu tamto a vlastne nic nie je hlavnym objektom, je to skor cvicenie kolazovania a fantazie. Lepsi a je dvojka zo serie. Aj tak mi ale vadi, ze ta seria tak uplne nesedi. Objekty sa objavuju a miznu, ako sa im zachce.
zdravim Karol..tak napokon to nebolo s tou kompoziciou az take spatne - vid tu: (treba scrollovat az uplne nadol, gold medal of excellence, prvy stlpik)- https://supercircuit.at/downloads/2011/Ascpr2011_final.pdf
..neber to prosim ako nejaky (vitazoslavny) podryp alebo co...tak to nemyslim..skor je to len dokaz toho, ze aj taka, relativne dost exaktne uchopitelna a "meratelna" crta fotografie, akou je kompozicia, je ,paradoxne, zaroven tiez do velkej miery subjektivnou zalezitostou..sto ludi..sto chuti..
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2011-04-19 20:17:59
technicky špicka, super. toto mi zas pripomenulo Rene Magrita :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
sunajn
2010-08-26 20:50:17
6 mesiacov a... s pripomienkami, šumné
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Matúš Koprda
2010-08-26 10:20:11
Táto je mi menej jasná ako predchádzajúce, a preto sa mi ani nezdá tak úžasná ako predchádzajúce. Na druhú stranu, musím vyjadriť obdiv nad touto sériou. Takéto niečo sa tu len tak nevidí. Premyslené, s myšlienkou a vážnym motívom. Super!
 
ksindy
2010-08-09 11:14:31
ano, suhlasim, ze kompozicia zatisia ma svoje pravidla a ustredny prvok by mal dominovat. postava bola v predchadzajucej casti ´zlozena´ tak zo samotneho tela, ako aj z makovice a zaodenia. tu sa ´rozpadla´ na tri hlavne (rovnocenne casti), ktore, myslim si (moj subjektivny nazor), dominuju obrazu a nemusia nejako vyrazne superit o pozornost s inymi prvkami. tie su tam v podstate na ´dorozpravanie´ deja. je ale pravda, ze v I. a v II. bol dominantny motiv vyraznejsi.
usporiadanost prvkov v zatisi - v podstate kazde zatisie je vo vyraznej vacsine pripadov starostlivo usporiadane...tam je to tiez vzdy o subjektivnom dojme, kto co poklada skor za naaranzovane, resp. ´nahodne´ porozhadzovane . davam prednost tomu, aby kazdy prvok mal na obraze svoje miesto a dotvaral aspon druhotny, podruzny kompozicny plan. kazdy z prvkov (stolcek, pohar, jablka) sa v podstate nachadza priblizne na tom istom mieste na akom sa zjavil v predchadzajucich pracach. odhliadnuc od toho - myslim si, ze roztrhnuty nahrdelnik tu posobi dost entropicky a tento dojem som este nechcel podciarkovat dalsim chaosom.
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2010-08-09 10:38:47
príspevok od: ksindy
vdaka za zastavenie, ale nesuhlasim s tym co pises. ohl. kompozicie - je tam citatelna diagonalna lina (z PDR do LHR) a podruzna trojuholnikova kompo (kompozicne vyvazena puklinou na stene, aby to ´nepadalo´ do lava).veci tam nie su ´pohadzane´ ledabolo, aj ked tak mozno posobia. ´tu hento, tu tamto´ - nazov je (predsa) framegenty (kusky, casti). . ´objekty sa objavuju a miznu ako sa im zachce´- tomu nerozumiem. je to predsa seria. nie je nikde povinnost uvadzat v kazdom dieli presne totozny pocet a sortiment podruznych tematickych prvkov. v kazdej casti som zobrazil tie ktore som uznal za vhodne vzhladom na jej charakter. hlavnym motivom vsetkych casti je clovek- jeho zivot(ne fazy) a tym co pocas nich prechadza. kazdy autor by to urcite zobrazil inak, tak isto aj ty, takze pohlad na vysledoktoho druheho (a dojem z neho) je subjektivny a tak to aj beriem. cvicenie na kolaz... to nie :)
Aj kompozicia zatisi ma svoje pravidla, nech sa skladaju aj z mnozstva fragmentov. Vzdy by mal byt jeden objekt hlavny, aj ked chces zvysnymi dotvorit atmosferu a myslienku.V tvojej kolazi su ale vsetky objekty rovnocenne a medzi sebou superia o divakovu pozornost.
V druhej aj prvej fotke zo serie je jasne, co je hlavny objekt a zvysok len podtrhuje tvoj napad. Na tejto to vsak nevidim. Prave tebou spominana linia tvorena jablckami, lavickou a telom je neprirodzena. Vsetko je to akoby doradu, prilis usporiadane.
 
ksindy
2010-08-09 10:26:32
príspevok od: Karol Srnec
Fajn pracicka, ale autor akoby sa nevedel rozhodnut, co s kompoziciou. Tu hento, tu tamto a vlastne nic nie je hlavnym objektom, je to skor cvicenie kolazovania a fantazie. Lepsi a je dvojka zo serie. Aj tak mi ale vadi, ze ta seria tak uplne nesedi. Objekty sa objavuju a miznu, ako sa im zachce.
vdaka za zastavenie, ale nesuhlasim s tym co pises. ohl. kompozicie - je tam citatelna diagonalna lina (z PDR do LHR) a podruzna trojuholnikova kompo (kompozicne vyvazena puklinou na stene, aby to ´nepadalo´ do lava).veci tam nie su ´pohadzane´ ledabolo, aj ked tak mozno posobia. ´tu hento, tu tamto´ - nazov je (predsa) framegenty (kusky, casti). . ´objekty sa objavuju a miznu ako sa im zachce´- tomu nerozumiem. je to predsa seria. nie je nikde povinnost uvadzat v kazdom dieli presne totozny pocet a sortiment podruznych tematickych prvkov. v kazdej casti som zobrazil tie ktore som uznal za vhodne vzhladom na jej charakter. hlavnym motivom vsetkych casti je clovek- jeho zivot(ne fazy) a tym co pocas nich prechadza. kazdy autor by to urcite zobrazil inak, tak isto aj ty, takze pohlad na vysledoktoho druheho (a dojem z neho) je subjektivny a tak to aj beriem. cvicenie na kolaz... to nie :)
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2010-08-09 10:00:42
Fajn pracicka, ale autor akoby sa nevedel rozhodnut, co s kompoziciou. Tu hento, tu tamto a vlastne nic nie je hlavnym objektom, je to skor cvicenie kolazovania a fantazie. Lepsi a je dvojka zo serie. Aj tak mi ale vadi, ze ta seria tak uplne nesedi. Objekty sa objavuju a miznu, ako sa im zachce.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 4 | Impakt: 5 | Priemer: 5.00
 
hall
2010-08-09 07:48:01
very good
+++
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
margon
2010-08-09 07:41:07
fajn...
 
 
Pridané: 2010-08-09 05:58:18
Na kritiku: 2010-08-09 05:58:18
Miesto:
Témy: emócie, experiment, montáž / koláž
...zaverecna praca z triptychu. tato ma podtitul " Fragments" (Fragmenty).


Toto dielo ziskalo vo svojej kategorii ocenenie Gold Medal of Excellence.stalo sa tak na 20. rocniku TRIERENBERG SUPERCIRCUIT 2011

rovnako tak bola publikovana (spolu so SSL I.) v obrazových katalógoch z tohto prestížného celosvetového fotosalónu