Wind storm

Body: 213.33    Videnia: 4942    Páči sa: 0

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
Nonormal
2011-02-12 17:14:16
pefektne!
 
Linda Von Bergeraque
2010-09-22 17:37:23
príspevok od: seemona
CakovI nikto nic neberie :) https://xetobyte.deviantart.com/gallery/#Surreal a nie je jediny co to robi
ak chce niekto kopirovat, musi najprv na to mat:) ked uz nic ine
 
seemona
2010-08-16 17:04:38
príspevok od: Linda Von Bergeraque
Cakovy cez kopirak:)
CakovI nikto nic neberie :) https://xetobyte.deviantart.com/gallery/#Surreal a nie je jediny co to robi
 
Linda Von Bergeraque
2010-08-16 16:30:40
Cakovy cez kopirak:)
 
barcik.m
2010-08-15 19:27:27
V prvom rade som nehovoril ti primitiv o svojich fotkach a argumentoval som to iste co ty, v druhom rade som na nikoho nenarazal, a ked sa mam pozriet do svojej galerie, neviem co si tym chcel zrovna ty povedat. takze ten primitivizmus ti zatial ide, nic ine som nezbadal viac...
 
ASOCIAL
2010-08-14 06:58:48
Na parádu...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Imiy
2010-08-13 22:59:30
Súhlasím s tým , že súhlasíš so monou , a ja nesuhlasím s tým , že súhlasím s tebou ,,,
 
Jerry C.
2010-08-13 21:52:04
nápad dobrý ,technika sa dá naučiť ,ale fotografické videnie nemá každý - ty áno ,držím palce !!
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
BRANKY
2010-08-13 21:48:18
pekné má to atmosféru :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Bubak
2010-08-13 21:37:10
Je to celko dobré. Ale ako sa hovorí, nie je to tak dobré aby som si to dal niekde na stenu do obývacieho pokoja. :)
 
JaroD.
2010-08-13 18:19:08
Oceniť sa dá predovšetkým to, že mladé dievča sa venuje ušľachtilej záľube a pracuje na sebe, čo treba oceniť a podporiť, už to v jej veku je závideniahodné, čo sa u mladých len tak nevidí, to ostatné časom a vyzretosťou určite príde.
 
javelin
2010-08-13 17:48:34
:)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Rebecca
2010-08-13 17:36:23
úžasné ;)
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-08-13 17:29:02
Mám rád tvoje fotky a hlavne nespútanú fantáziu a tvorivosť...

...ostatné už bolo skoro všetko napísané. Mne osobne nesedí ako si sa kolmo, profilovo do obrazu vkomponovala a orezala. Ale v zásade platí čím som začal a pridávam sa k Imyimu.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
cyklons
2010-08-13 17:23:23
fajn :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Valfar
2010-08-13 17:14:23
velmi dobré.... like it....
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-08-13 16:22:39
príspevok od: barcik.m
toto nie, ako fotka fajn, ale ak mam do fotky nieco pridat, co tam nebolo original, viem si predstavit aj nieco zaujimavejsie. navyse, ak je toto fotka dna, ephoto u mna klesa velmi na urovni, hlavne v systeme principu kategorizovania prac...
Myslim ze by si sa mal najprv pozriet do svojej galerie...A potom hovorit ake fotky maju byt v topke.
Aj ked je pravda ze vacsinou su fotky v topke od tych istych uzivatelov uz z principu a ze ludia si na ne zvykli a je proste jedno co odfotia...
 
maTTo_corp
2010-08-13 15:56:54
príspevok od: Imiy
daj su uz pauzu , odkedy nemas hlavu , ako keby si ju stratil ,,, D
prečo máš ten pocit?

...a sranda...mne sa to zdá práve naopak
 
Imiy
2010-08-13 15:45:48
daj su uz pauzu , odkedy nemas hlavu , ako keby si ju stratil ,,, D
 
martinagiu
2010-08-13 15:43:35
pekna,zaujala.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
barcik.m
2010-08-13 15:21:07
príspevok od: seemona
Prepac :D ja som ju tu nedala, tiez si myslim ze ta fotka nie je nic moc :)
Ak by som ju mal hodnotit, technicky by bola velmi uspesna, ale to nie je jedine kriterium :-))
 
seemona
2010-08-13 15:18:54
príspevok od: barcik.m
toto nie, ako fotka fajn, ale ak mam do fotky nieco pridat, co tam nebolo original, viem si predstavit aj nieco zaujimavejsie. navyse, ak je toto fotka dna, ephoto u mna klesa velmi na urovni, hlavne v systeme principu kategorizovania prac...
Prepac :D ja som ju tu nedala, tiez si myslim ze ta fotka nie je nic moc :)
 
barcik.m
2010-08-13 15:17:57
príspevok od: Karol Srnec
Ak sa niekto pusta do tejto oblasti, tak vysledok musi byt 100%. Velkym problemom nie je samotna praca s PS, ale vyber zdrojovych suborov a dokladne premyslenie celej kolaze, tak aby to vsetko bolo v konecnom dosledku prirodzene, aj ked sa jedna o vyfantazirovany motiv. Dobra praca sa od tej priemernej spozna hlavne v cite pre drobne detaily. Ten cit som tu nenasiel.
S tymto velmi suhlasim, ale ephoto - fotogaleria u mna klesa
velmi na urovni, hlavne v systeme principu kategorizovania prac...su tu krasne prace, ako tato fotka ci praca moze byt fotka dna...
 
Pospo
2010-08-13 15:15:26
Seemona v tvojich rokoch som objavil vrstvy a myslel som ze ovladam 80% Photoshopu. Ked sa na to pozriem z opacnej strany ako Kajo ktory sa zivi X rokov grafikou, tak lietajuci klobuk dole. Na nete sa to hemzi gycmi za ktorymi stoja wanabees bez reflexie a ktore sa nechytaju. Fotka nie je dokonala, opakoval by som sa, ale cesta je fajn, casom by si aj sama prisla na to co napisal slavmiro.
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 5.67
 
barcik.m
2010-08-13 15:15:01
toto nie, ako fotka fajn, ale ak mam do fotky nieco pridat, co tam nebolo original, viem si predstavit aj nieco zaujimavejsie. navyse, ak je toto fotka dna, ephoto u mna klesa velmi na urovni, hlavne v systeme principu kategorizovania prac...
 
maTTo_corp
2010-08-13 14:58:39
príspevok od: memorex25
Upravujem, co by nie... ale len preto, ze neviem fotit. Moj ciel je robit pekne fotky bez PS, v compe spravim peknu z hocicoho (prehnane povedane)
Len je mi z toho smutno, ze aj z praobycajnej fotky sa da v PS spravit fotka roka... a aj sa to robi, to je cele :)
Ale to je na vecnu debatu, uz som ticho :D
A hodnotenie som dal fajn, lebo ta fotka nie je zla... nie je to moj salok kavy, ale pekna je :) TAkze to ti luto byt nemusi :) to ´nech nepokazim priemer´ bolo nadnesene :)
dobre, že si mi to vysvetlil....ja som si len myslel, že ideš sám proti sebe a hodnotíš (a tým teda posúvaš vyššie) fotku, ktorú na tomto poste nechceš mať...

...tak ale asi som sa netrafil...alebo? ;)
 
memorex25
2010-08-13 14:49:27
Upravujem, co by nie... ale len preto, ze neviem fotit. Moj ciel je robit pekne fotky bez PS, v compe spravim peknu z hocicoho (prehnane povedane)
Len je mi z toho smutno, ze aj z praobycajnej fotky sa da v PS spravit fotka roka... a aj sa to robi, to je cele :)
Ale to je na vecnu debatu, uz som ticho :D
A hodnotenie som dal fajn, lebo ta fotka nie je zla... nie je to moj salok kavy, ale pekna je :) TAkze to ti luto byt nemusi :) to ´nech nepokazim priemer´ bolo nadnesene :)
 
kujon
2010-08-13 14:05:27
Pekna praca Simi ;)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Maxx818
ocenenie redakciou 2010-08-13 13:13:23
namet by som povedal ze celkom fajn ale konecne spracovanie a aj vytvarna stranka su zle...
 
pepo31
2010-08-13 13:02:18
Zaujimava fotka
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
maTTo_corp
2010-08-13 12:55:53
príspevok od: memorex25
Ja viem, ze ma ukamenujete, ale kedy tu naposledy vyhrala fotka neupravena v PC?
Ach jaj, spravte priemernu foto, vymakajte v ligthroome a je z vas fotograf... (vseobecne, nie na tuto konkr. foto)
Prepacte, ze som obtazoval, len ma chytila nostalgia... uz som fuc :)
PS: Hodnotenie davam dobre, nech nepokazim priemer :)
kedy? napríklad včera...(v tvojom ponímaní)

...a tak ako ti píše soms - alebo ty absolútne ´neupravuješ´ fotku?

PS: ukameňoval by som ťa skôr za to, že ideš s davom ako nejaké sprosté teľa aj napriek svojmu presvedčeniu....toho je mi ľúto najviac, nie toho, že si sa posťažoval...
 
soms
2010-08-13 12:48:30
Keď fotíš do RAW-ka, stále musíš foto upraviť(vyvolať) v LR alebo inej na to určenej digitálnej fotokomore. Čiže tak, či tak úprava v PC musí byť, no v akom rozsahu to je už na inú debatu.
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2010-08-13 12:04:47
príspevok od: maTTo_corp
s týmto súhlas, sú veci čo sú tu nedotiahnuté atď, ja som si to ale predstavil skôr v globále ako len na tento žáner, tak mi to prišlo vcelku vtipné :)
Ja drzim autorke palce, za rok-dva nas tu moze ohurovat profesionalnymi kolazami. Rovnako aj ostatne dievcata, ktore sa tu v poslednom case snazia o pokrocile kolazovanie a retusovanie.
Grafikou sa zivim viac ako 16 rokov a preto mam o nieco vyssie naroky, nez niekto, kto nevie v PS ani doostrit fotku. Preto su aj moje hodnotenia tvrdsie.
 
memorex25
2010-08-13 12:01:03
Ja viem, ze ma ukamenujete, ale kedy tu naposledy vyhrala fotka neupravena v PC?
Ach jaj, spravte priemernu foto, vymakajte v ligthroome a je z vas fotograf... (vseobecne, nie na tuto konkr. foto)
Prepacte, ze som obtazoval, len ma chytila nostalgia... uz som fuc :)
PS: Hodnotenie davam dobre, nech nepokazim priemer :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
seemona
2010-08-13 11:59:33
príspevok od: slavmiro
vrat sa k pociatkom a zacni odznova. Najlepsie tym ze si zaobstaras lacny ale kvalitny AF50/1.8 a prestanes pouzivat setpvy zoom. Mozno objavis krasu obrazu, kde nebude nutna tolka manipulacia. Ale ja tvrdim ze toto sa da s mensou pripravou rovno nafotit. A to zvycajne prinasa vacsiu radost, mat to nakomponovane takto uz v rawe.. :) Napady mas dobre, foto bude cennejesie ak to bude zinscenovane priamo na scene. Good luck!
OOO za ten objektiv dakujem krasne, idem sa nanho mrknut. =)))))
 
seemona
2010-08-13 11:57:28
príspevok od: bebekexo
Zaujalo, pp casom zdokonalis :)
Jej, vdaka za optimizmus, v to dufam :)
 
Lucky4Leafx
2010-08-13 11:40:32
Prijemny obrazok,len to dievca/zena mi pride trosku umelo dosadena...
Tech. kvalita: 4 | Kompozícia: 4 | Impakt: 6 | Priemer: 4.67
 
ksindy
2010-08-13 11:30:25
vsadepritomne (levitujuce a lietajuce)klobuky...asi su ´in´.. osobne mam nazor,ze by tieto veci (t.j. surreal. kolaze) mali byt skor o vlastnych subjektivnych viziach a fantaziach.
 
maTTo_corp
2010-08-13 11:22:46
príspevok od: Karol Srnec
Ak sa niekto pusta do tejto oblasti, tak vysledok musi byt 100%. Velkym problemom nie je samotna praca s PS, ale vyber zdrojovych suborov a dokladne premyslenie celej kolaze, tak aby to vsetko bolo v konecnom dosledku prirodzene, aj ked sa jedna o vyfantazirovany motiv. Dobra praca sa od tej priemernej spozna hlavne v cite pre drobne detaily. Ten cit som tu nenasiel.
s týmto súhlas, sú veci čo sú tu nedotiahnuté atď, ja som si to ale predstavil skôr v globále ako len na tento žáner, tak mi to prišlo vcelku vtipné :)
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2010-08-13 11:18:19
Ak sa niekto pusta do tejto oblasti, tak vysledok musi byt 100%. Velkym problemom nie je samotna praca s PS, ale vyber zdrojovych suborov a dokladne premyslenie celej kolaze, tak aby to vsetko bolo v konecnom dosledku prirodzene, aj ked sa jedna o vyfantazirovany motiv. Dobra praca sa od tej priemernej spozna hlavne v cite pre drobne detaily. Ten cit som tu nenasiel.
 
tibren
2010-08-13 11:01:18
suhlas so slavomirom
 
maTTo_corp
2010-08-13 10:39:23
nejdem brať Karolovi názor, no ak je toto podpriemerná práca v PS, tak neviem ako by sa dalo nazvať niektoré skvosty tu :)...

...inak súhlas so slavmirom tak isto..
 
Matúš Koprda
2010-08-13 10:25:52
nápad dobrý, prevedenie slabé... suhlas so slavmirom
 
slavmiro
2010-08-13 10:18:20
vrat sa k pociatkom a zacni odznova. Najlepsie tym ze si zaobstaras lacny ale kvalitny AF50/1.8 a prestanes pouzivat setpvy zoom. Mozno objavis krasu obrazu, kde nebude nutna tolka manipulacia. Ale ja tvrdim ze toto sa da s mensou pripravou rovno nafotit. A to zvycajne prinasa vacsiu radost, mat to nakomponovane takto uz v rawe.. :) Napady mas dobre, foto bude cennejesie ak to bude zinscenovane priamo na scene. Good luck!
 
meetU
2010-08-13 10:11:50
celkom vydarene, paci
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
NAQOYQATSI
2010-08-13 10:08:55
Velmi dobre.. fakt! :) trosku rusi ten klobuk zarezany do hlavy a tiez ten co je uplne napravo.. zarezany do kraja.. ale inak je to skutocne super! Skvely napad, velmi prijemne spracovanie.

Dakujem za sprijemnenie dna:)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
2010-08-13 10:08:51
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
Ultra TXF
2010-08-13 09:33:42
Ako päsť na oko sa zvykne hovoriť .
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-08-13 09:15:21
Ja som ta uz tiez pochvalil za farby :) a za to pole, to je pekne...No ta baba stale nie je ono. Hlavne tie vlasy... Musis sa viac hrat zo svetlom na postave a pozadi plus aj na klobukoch. Vsetko musi do seba zapadnut, napr. pozri toto:
https://www.seb4d.com/tutorials/Mattepainting/mattepainting_english.htm
nie je to sice najidealnejsi priklad ale tam by si mala pochopit co myslim
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 5 | Priemer: 5.67
 
2010-08-13 09:10:22
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
stevika
2010-08-13 09:08:55
po rozkliku to stráca na kvalite, ale oceňujem nápad. SUPER
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2010-08-13 08:52:22
Pochvalit mozem jedine farby, zvysok je bohuzial podpriemerna praca v PS. Vadi mi aj ten klobuk rastuci z hlavy. Ostrost jednotlivych prvkov navzajom nekoresponduje. Napad dobry, ale realizacia sa prilis nevydarila.
Tech. kvalita: 3 | Kompozícia: 4 | Impakt: 4 | Priemer: 3.67
 
pepsin
2010-08-13 08:44:55
velmi sa mi paci
 
chuzthu
2010-08-13 08:41:23
podarena kolaz, skvele farby a aj ten vietor sa podaril!
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 5 | Impakt: 7 | Priemer: 5.67
 
melisa323
2010-08-13 08:33:51
... alica v krajine zázrakov... veľmi príjemné
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
bebekexo
ocenenie redakciou 2010-08-13 08:07:13
Zaujalo, pp casom zdokonalis :)
 
niles
2010-08-13 07:59:22
Nahlad je bozsky, vo vacsom rozliseni tam dievcina akosi nepatri a ten klobuk na jej hlave tiez :) Ale napad vyborny.
Tech. kvalita: 4 | Kompozícia: 5 | Impakt: 6 | Priemer: 5.00
 
kavalecka
2010-08-13 07:51:06
peknucke
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Krtko fotografom
2010-08-13 07:46:26
Dobra robotka, paci sa mi to.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
miricius
2010-08-13 07:22:14
Zmenšená fotka je parádna, po zväčšení ale vidieť, že dievčina je prilepená v PP. A škoda toho klobúka a lá ´strom vyrastajúci z hlavy´, ten mi tam nesedí.
Ale fotka ma každopádne zaujala :) Dobré, dobré.
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 5.67
 
iwet1211
2010-08-13 07:18:32
paci a velmi.nevidim chybu,len skvelu atmosferu a napad
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
BATKYTOMI
2010-08-13 06:44:19
fajn paci
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
jk.jajo
2010-08-13 05:28:27
ako sunajn
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 5.67
 
Imiy
2010-08-13 03:19:41
Vynikajuce zhodnotenie myslienky, velmi pekne vytvarne dielo, nesputane konvenciami ,,, vyborne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
sunajn
2010-08-13 01:42:52
Farebne príjemné, ale deva je akosi.., akoby prilepená.
 
 


Technika: Nikon D40, Fujifilm X-Pro1,

Objektívy: Nikkor 18-55mm f/3.5-5.6G ED AF-S DX,

Fotoaparát: Nikon D40
Objektív: Nikkor 18-55mm f/3.5-5.6G ED II AF-S DX Zoom
Pridané: 2010-08-13 01:35:51
Na kritiku: 2010-08-13 01:35:51
Miesto:Sabinov
Témy: montáž / koláž
Albumy: Photomanipulations
Milujem ten cas pred burkou. Je to bozsky pocit. 

Poznamka: klobuky su pozicane