ETUDE

Body: 359.00    Videnia: 18645    Páči sa: 14

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
skavicek
2011-01-19 00:15:51
I stará bába v tvém podání bude krásna dívenka
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
tomasvalentini
2010-10-18 12:22:26
ako vždy, super :o)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-09-10 05:52:47
príspevok od: Jozef Peniak
pardon je mi to trapne neviem ani prečo som po angicky - nezvyknem tu - mal si Aj meno tak som myslel že nie je problem - napísané Am. sedláčtinou:) - len, že si to vystihol /máš to/ :)

No s tým nickom áno, je to paradox :-)

To preto lebo som meno zdedil generačne a dedo žil prevažnú časť života v Kanade (v časoch keď u nás nebola práca a slováci boli za ňou nútení vycestovať). On sa takto reálne a oficiálne podpisoval ... a ja som si to prepožičal a osvojil, na počesť jeho pamiatke...
.
 
misek
2010-09-09 18:20:20
plne suhlasim
 
Jozef Peniak
redakcia ephoto.sk 2010-09-09 12:22:39
príspevok od: SteveS

Jožko prosím ťa, mne tom musíš preložiť. Mimo nemčiny, maďarčiny a slovanských jazykov som negramotný ;-))) Smiešne, ale neovládam práve svetovo najviac používanú anglinu :-( Do mojej sklerotickej hlavy sa to už nezmestí, ale možno raz... v dôchodku... :-)
pardon je mi to trapne neviem ani prečo som po angicky - nezvyknem tu - mal si Aj meno tak som myslel že nie je problem - napísané Am. sedláčtinou:) - len, že si to vystihol /máš to/ :)
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-09-09 01:15:25
príspevok od: Jozef Peniak
You Gotta It!!! :-P

Jožko prosím ťa, mne tom musíš preložiť. Mimo nemčiny, maďarčiny a slovanských jazykov som negramotný ;-))) Smiešne, ale neovládam práve svetovo najviac používanú anglinu :-( Do mojej sklerotickej hlavy sa to už nezmestí, ale možno raz... v dôchodku... :-)
 
Jozef Peniak
redakcia ephoto.sk 2010-09-09 01:04:06
príspevok od: SteveS
Kolko ludi, tolko chutí... nikomu neberiem názor ani sa nechcem zúčastniť polemiky. Iba pridávam svoj názor, že ...

... motív príjemne plynie diagonálou a u mńa pocitovo rez zadku aj hlavy spolu dobre synchronizujú ... dole rezom motív akoby začína a hore končí, alebo kto chce tak aj naopak...

U tejto fotografie by mi vyhovoval rovnako aj celý zadok. V tomto prípade ako je to tu mi ako píšem rez zadku nevadí, napriek tomu by som rezal ešte o máličko viac. Aby bol úmysel rezať ešte o čosi zreteľnejší a nikto sa nemusel pozastavovať že to je ´na dotyk´.

Nevidím v tomto obraze a poze či výraze modelky nič neprirodzené ani silené, modelky ktoré dennodenne pózujú bežne menia samé počas fotenia rôzne pózy a výrazy a to že sa tu modelka netvári presne podľa gusta každého z nás, ešte neznamená že bola nútená sa tváriť neprirodzene... ale najlepšie to je najprv vyskúšať (fotografovať), ľahšie sa o tom diskutuje :-)

Fotografia má podľa mńa naviac výborné svetlo. To svetlo, hĺbka ostrosti a bokeh dávajú znať, že nejde len o cwak peknej ženy a že aj peknú ženu treba vedieť odfotiť. A že autorka vie čo robí a prečo to tak robí... A aj to je najlepšie s takou peknou ženou vyskúšať a dať sem na kritiku, či naozaj stačí aby bola pekná a či každá fotka bude naozaj hneď super taká ako ju odfotí každý a s hocičím ;-)))
.
You Gotta It!!! :-P
 
ppmato3
2010-09-09 00:50:16
bodujem, paci sa mi to
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-09-09 00:13:07
Kolko ludi, tolko chutí... nikomu neberiem názor ani sa nechcem zúčastniť polemiky. Iba pridávam svoj názor, že ...

... motív príjemne plynie diagonálou a u mńa pocitovo rez zadku aj hlavy spolu dobre synchronizujú ... dole rezom motív akoby začína a hore končí, alebo kto chce tak aj naopak...

U tejto fotografie by mi vyhovoval rovnako aj celý zadok. V tomto prípade ako je to tu mi ako píšem rez zadku nevadí, napriek tomu by som rezal ešte o máličko viac. Aby bol úmysel rezať ešte o čosi zreteľnejší a nikto sa nemusel pozastavovať že to je ´na dotyk´.

Nevidím v tomto obraze a poze či výraze modelky nič neprirodzené ani silené, modelky ktoré dennodenne pózujú bežne menia samé počas fotenia rôzne pózy a výrazy a to že sa tu modelka netvári presne podľa gusta každého z nás, ešte neznamená že bola nútená sa tváriť neprirodzene... ale najlepšie to je najprv vyskúšať (fotografovať), ľahšie sa o tom diskutuje :-)

Fotografia má podľa mńa naviac výborné svetlo. To svetlo, hĺbka ostrosti a bokeh dávajú znať, že nejde len o cwak peknej ženy a že aj peknú ženu treba vedieť odfotiť. A že autorka vie čo robí a prečo to tak robí... A aj to je najlepšie s takou peknou ženou vyskúšať a dať sem na kritiku, či naozaj stačí aby bola pekná a či každá fotka bude naozaj hneď super taká ako ju odfotí každý a s hocičím ;-)))
.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Granko
2010-09-08 23:23:34
pripomína mi to hentaslečny, čo niekedy kolovali v mailoch s jednoduchou, no veľmi chytľavou pesničkou...pre mňa je to moc umelé, aby som to považoval za akt môjmu oku lahodiaci či esteticky prijateľný a nie lacný...chýba mi tam prirodzenosť samotnej ženskej krásy - pokožky, tela, pózy...
 
barcik.m
2010-09-08 23:13:41
Uz podla impaktu a mena som vedel co skonci fotkou dna, na tejto fotke sa mi paci kompozicia, ostatne ma nejak extra nezaujalo. no musim povedat, ze dnes je na ephoto vela peknych a zaujimavych fotografii, ktore by som uprednostnil... ale - ephoto...
 
Imiy
2010-09-08 22:51:22
príspevok od: horsky vlk
toto je asi umelecké foto a až tak ďaleko ja nedovidím..ale ako môže byť foto dňa cica s ufiknutou hlavou?
Moze byt fotom dna , lebo je to vynikajuca práca .
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Jozef Peniak
redakcia ephoto.sk 2010-09-08 22:27:17
krasne foto zadok by som asi nerezal, ale mi to v tomto prípade nevadí, už mám plne zuby učebnicových kompozícií, a Yulia - rež a upravuj hlava nehlava, bude to dobre:) ja len žasnem nad tymi grafomanskými komentami pod fotkou, neberte to tak vážne... Boys Wake Up!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
mnphoto
2010-09-08 22:17:46
super
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
mnphoto
2010-09-08 22:16:27
príspevok od: beholder
...je zaujímavé.......že modelky so sileným sexistickým výrazom v tvári, priblblým pohľadom do objektívu a prstom v puse u Vás emočnú prázdnotu nevyvolávajú:)...
:)) suhlas a este by som spomenula chrobaciky a kvetinky v nich je tiez tolko ´hlbky, emocii a pribehu´.... :))
 
horsky vlk
2010-09-08 22:11:26
toto je asi umelecké foto a až tak ďaleko ja nedovidím..ale ako môže byť foto dňa cica s ufiknutou hlavou?
 
Koma
ocenenie redakciou 2010-09-08 21:50:30
To je sranda ...počúvaj Etude...ja som dnes nepil...ale fakt si tak pekná , že Ťa vidím dvojmo...aj ako Top dňa + zároveň ako 2. fotka dňa...to je asi to nové sľubované ephoto, skúšobná verzia :) fakt neblbnem...namiesto mrcovej fotky si svietila chvíľu aj tam zároveň - dvakrát naraz :-)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Matej Rumanský
2010-09-08 21:36:24
báječné!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
beholder
2010-09-08 21:32:24
...je zaujímavé.......že modelky so sileným sexistickým výrazom v tvári, priblblým pohľadom do objektívu a prstom v puse u Vás emočnú prázdnotu nevyvolávajú:)...
 
kavalecka
2010-09-08 21:31:29
veľmi pekné
 
beholder
2010-09-08 21:25:51
...bohovsky sa mi páči ........aj fotka:)

 
Yuliya
2010-09-08 21:20:55
Zitra otviram na karte diskusni klub!!!! Welcome!!!
 
HUGO7
2010-09-08 21:02:16
Fotka, orez aj modelka super.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Yuliya
2010-09-08 21:00:21
Panove, rda Vas vsechni slyset!!!!!
 
Yuliya
2010-09-08 20:57:49
=)
 
Yuliya
2010-09-08 20:48:55
Chlapy, klid!!! Jsem novacek a ucim se tady!!! =) Nemusite to brat vazne!!! -)
 
Yuliya
2010-09-08 20:44:12
príspevok od: haplo602
musim Julii uznat jedno, hocijaku fotku sem da, vzdy vyvola debatu :-)
=))
 
jake
2010-09-08 20:36:44
fasacke
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
haplo602
2010-09-08 20:10:50
musim Julii uznat jedno, hocijaku fotku sem da, vzdy vyvola debatu :-)
 
Ultra TXF
2010-09-08 20:02:45
Nechcel som reagovať,ale keď si reagoval ty :)

O rezaní zadku,každý tu vyjadril len svoj názor,nie je to nič smerodatné .

O výstave...súhlasím a len dodám,že mám rád fotografie s príbehom a tak sa dá spraviť aj akt. Ale toto nie je akt ,skôr glamour .

Profesionál ...celkom nezdieľam tento názor ohľadom Júlie ,určite som videl profesionálnejšiu prácu . Ale tu určite vysoká úroveň.
 
Jozef Krajčo
externý redaktor 2010-09-08 19:46:19
príspevok od: Ultra TXF
Osobne si radšej pozriem výstavu Saudka alebo Saudkovej,ale to je z iného súdka :) samozrejme,tu by som našu júliu neporovnával :)
Podľa mňa je ľahké spraviť krásnu fotografiu krásnej ženy.Ako vidieť aj na tom videu,žiadne veľké veci,na lesnej ceste nahá žena a výdatný postproces.
Ťažšie je urobiť krásnu fotografiu nepeknej ženy ,nechcem napísať že škaredej,dajme tomu silnej (alebo tlstej), asi sa rozumieme .



Nechcel som reagovat, aby som sa nezamotal v spleti vysvetlovania, ale ked uz si mi 2x dal reply.. :)

O rezani zadku.
Samozrejme kazdy si tu piseme, ako by sme to riesili po svojom ak sa vyskytneme v Kieve s krasnou modelkou :) Vobec som necital komentare ludi dole, len take rychle preskrolovanie a to som tam zazrel niekde.. Len na vysvetlenie, ze nechcem do nikoho virtualne vrazat.

Vystava Julii.
Tak vtom sa zhodneme. :) Tiez by som radsej zabludil niekam inam. Je to pekne, vsetko vyborne, no dlho by som sa zrejme nezdrzal. Mam radsej postavanie pred fotografiou a pohravanie sa s myslienkami..

Kazdopadne Julia je profesional, ktory odvadza vysokokvalitnu pracu.
Ach, keby som to mohol povedat o viacerych ludoch co sa zivia fotenim..
 
imageilus
2010-09-08 19:25:55
príspevok od: bombadile
a vie varit?
:))
 
Ultra TXF
2010-09-08 19:25:36
Osobne si radšej pozriem výstavu Saudka alebo Saudkovej,ale to je z iného súdka :) samozrejme,tu by som našu júliu neporovnával :)
Podľa mňa je ľahké spraviť krásnu fotografiu krásnej ženy.Ako vidieť aj na tom videu,žiadne veľké veci,na lesnej ceste nahá žena a výdatný postproces.
Ťažšie je urobiť krásnu fotografiu nepeknej ženy ,nechcem napísať že škaredej,dajme tomu silnej (alebo tlstej), asi sa rozumieme .



 
Ultra TXF
2010-09-08 19:14:33
Ani ja na tom nič zlé nevidím,akurát sa mi to už okukalo :) Teda ešte ,že je tam zakaždým iná baba,tak si to človek - chlap pozrie .Písal som nebrať osobne.
Písal som o druhu fotografie ako takej.
Čo sa týka toho zadku,argument ,že nikde nie je napísané,že musí byť celý , platí aj opačne,nikde nie je napísané,že nemôže byť celý :)
Na jej výstavu by som určite nešiel,resp.na výstavu podobných fotografií kohokoľvek,aby to nevyznelo osobne.
Je to vec osobného vkusu a vnímania,nikomu svoj názor nevnucujem.
 
brki
2010-09-08 19:12:13
príspevok od: IceDive1
Tak ja som toho nazoru ze to prave je glamour ako vysity. To ze teba to neoslovi tak ako niekoho ineho je uplne normalne. Ja v tom napriklad nic komickeho nevidim, skor na mna posobi fotografia eroticky vyzyvavo co bolo asi aj cielom.
rôzny vkus je prirodzený jav...nakoniec je dobre, že sa občas rozprúdi takáto debata :)
 
IceDive1
2010-09-08 19:06:47
príspevok od: brki
hm...ale toto nie je myslím ani Glamour, ani Fashion :) toto je u mňa veľmi neprirodzená kombinácia nahej ženy (s akýmsi doplnkom pod prsiami), neprirodzene kľačiacej na stoličke, s neprirodzeným výrazom tváre, ktorý mi s tou pózou, rekvizitou, celou situáciou nedáva zmysel a pre mňa vyznieva komicky...prirodzenosť a uvoľnenosť mi tam chýba
Tak ja som toho nazoru ze to prave je glamour ako vysity. To ze teba to neoslovi tak ako niekoho ineho je uplne normalne. Ja v tom napriklad nic komickeho nevidim, skor na mna posobi fotografia eroticky vyzyvavo co bolo asi aj cielom.
 
Jozef Krajčo
externý redaktor 2010-09-08 19:03:58
Fotografia zamerana na krasu, povab. Pritazlivy akt vyzivavej krasky. Nic zle na tom nevidim ako niektori kolegovia podo mnou. Patri to medzi popularny styl fotenia. Technicky vynikajuce vratane BW prevodu. Svetlo vynikajuce. Dokonca je to cele originalne v spojitosti s dekoracnym prvkom.

No a veci okolo toho ze zadok cely a podobne to uz mi pride ako nasilne hladanie niecoho, docoho by sa dalo rypnut. Nikde nie je napisane ze musi byt cely zadok pri foteni. Su to veci o ktorych rozhoduje fotograf tvoriaci samotny snimok.

Useknuty zadok by som privital nedavno, ked bola fotografia zviazanej dievciny s rukami na zadku a cele mi to prislo ako keby si tie polky chcela rukami roztiahnut a nieco malo nasledovat. Tam by to malo zmysel. Tu to absolutne nevadi. S orezanou hlavou je jasne vidiet ze je to umysel rezat a nie len nahodny cvak ako vydalo..
 
brki
2010-09-08 18:59:56
hm...ale toto nie je myslím ani Glamour, ani Fashion :) toto je u mňa veľmi neprirodzená kombinácia nahej ženy (s akýmsi doplnkom pod prsiami), neprirodzene kľačiacej na stoličke, s neprirodzeným výrazom tváre, ktorý mi s tou pózou, rekvizitou, celou situáciou nedáva zmysel a pre mňa vyznieva komicky...prirodzenosť a uvoľnenosť mi tam chýba
 
IceDive1
2010-09-08 18:45:56
Ivan nemam dojem ze by nas tu Julia svojimi fotkami chcela ohurovat tazkym umenim. Jej tvorbu by som zaradil do glamour/fashion stylu a tu fakt ide o nieco ine.
 
IceDive1
2010-09-08 18:42:52
príspevok od: Daniel.U
fotka je vyborna, modelka sa mi lubi, ale pravdu povediac sa s takou babou ani zla fotka urobit neda
Nepochybne lachsie je nafotit nieco pekne ako skarede, Minimalne impaktu to velmi pomoze. Ale zase az tak sa tym co pises sa nestotoznujem.
 
Ultra TXF
2010-09-08 18:42:27
Icy, ty si to nepochopil.Preto som napísal ´žáner´ vo všeobecnosti ,pretože ANO , môže byť fotka aj bez významu,môže byť pekne a kvalitne urobená .
Ale aj nahá žena môže byť odfotená so srdce trhajúcou myšlienkou .
Určite a videl som také ja a určite aj ty. Ale tento typ prvoplánovosti a simpexnosti ako vidím tu vo mne len vyvoláva dojemako keby si listoval erotický časopis,kde proste hľadáš holú ženu a nie umenie.
Však nikto sa neháda,je to samica ,ako som napísal ,až nad ňou rozum zostáva stáť (teda mimo iného :) ), ale to je všetko,fotograficky mi to nič nehovorí.
 
IceDive1
2010-09-08 18:38:19
príspevok od: brki
zaujímavý názor...každá fotka nemusí mať silou mocou hlbokú myšlienku, pekná žena môže byť odfotená kľudne ako pekný chrobák, alebo auto, ale ani toho chrobáka nenútime kľačať na stoličke a tváriť sa vášnivo...tak keď má ísť o fotku pekných kriviek ženy, načo tie kvázi ´erotické´ pózy a vášnivé grimasy kľačiac na stoličke...:)
A co by si chcel od Glamour pripadne Fashion styl fotiek?
 
brki
2010-09-08 18:35:12
zaujímavý názor...každá fotka nemusí mať silou mocou hlbokú myšlienku, pekná žena môže byť odfotená kľudne ako pekný chrobák, alebo auto, ale ani toho chrobáka nenútime kľačať na stoličke a tváriť sa vášnivo...tak keď má ísť o fotku pekných kriviek ženy, načo tie kvázi ´erotické´ pózy a vášnivé grimasy kľačiac na stoličke...:)
 
Daniel.U
2010-09-08 18:30:16
fotka je vyborna, modelka sa mi lubi, ale pravdu povediac sa s takou babou ani zla fotka urobit neda
 
lebon
2010-09-08 18:23:41
mne sa páči, škoda, že má seknutý zadoček...
 
doll
2010-09-08 18:14:04
add ´Zaujimave ze s takymito komentami sa nestretavam napriklad pod fotkami chrobakov, vtakov, krajiniek atd. ´

jednoducho..lebo tie ine tvory nemaju kozy, teda az na kozy :o)
 
bombadile
2010-09-08 18:06:31
a vie varit?
 
IceDive1
2010-09-08 17:53:46
Moj koment skor ber ako rypnutie si do Ivana komu som to adresoval.:)
Dievcina na fotke nie je moj typ (ja radsej brunety) ale skareda urcite nie je, samoska nemoze sa kazdemu pacit to iste.
Tu sa mi natiska otazka? Musi mat kazda fotka nejaky hlboky vyznam, resp. vzbudzovat emocie?
Nemoze byt dobrou fotkou aj kvalitne ofotena zena, chlap auto, zviera, proste hocico aj bez nejakej srdce trhajucej myslienky?
Zaujimave ze s takymito komentami sa nestretavam napriklad pod fotkami chrobakov, vtakov, krajiniek atd.
A ked uz sme pri tom tak zadok mohla mat dievcina cely. :)
 
doll
2010-09-08 17:37:45
príspevok od: IceDive1
Tebe taka pekna zena na fotke nerozvija fantaziu? :)))
peknu zenu nevidim...vidim nahu zenu..co nemusi (aspon pre mna), hned znamenat ze je aj pekna :o)

nechutne chuda, ale chlapi samozrejme nahucani :o)

fajn zachytene, pre mna vsak nic viac
 
staleusmiaty
2010-09-08 16:57:19
Súhlasím, osobne to vnímam rovnako.
 
brki
2010-09-08 16:24:40
príspevok od: brki
Ultra TXF, úplne s Tebou súhlasím. Ako normálny chlap si rád pozriem fotku krásnej sporo oblečenej, alebo vyzlečenej ženy :). Ale viackrát som k podobným fotkám napísal taký istý názor. Nehodnotím fotku, lebo by som skĺzol do hodnotenia peknej baby. Tu a nielen na tomto portáli vyvolávajú takéto fotky, často kompozične nedotiahnuté, nasilu vyžehlené, v násilných, umelých pózach s neprirodzeným výrazom tváre...prehnanú pozornosť. Málokedy narazím na fotku, ktorá sa chce nasilu podobať fotkám z exkluzívnych pánskych časopisov, ktoré sú technicky dokonalé, ale úplne bezduché. Ale samozrejme, ja sa tomuto žánru aktívne nevenujem, nevyjadrujem sa ako odborník na žáner (ani ako amatér), len ako bežný ´recipient´ umenia. Možno odborník povie niečo iné. Mne na týchto portáloch chýbajú akty, na ktorých je vidieť nielen silikónová žena, ale cítiť z nich aj prirodzenosť, emócie, osobnosť modelky. Nebrať prosím osobne, podobne ako Ultra TXF vyjadrujem svoj názor na žáner. Konkrétne k tejto fotke - nerozumiem póze - akoby nahá kontrolovala opotrebovanosť operadla stoličky a pritom sa tvári veľmi vášnivo. To mi vadí viac, ako odrezaný zadoček. Na mňa to pôsobí komicky. Ešte raz, prosím bez urážky, nechcem zhadzovať snahu...modelka veľmi pekná, ale fotka na mňa nezapôsobila. Nemusíte so mnou súhlasiť :)
ospravedlňujem sa za preklep, má byť ´...ktorá sa nechce nasilu podobať...´ :)
 
brki
2010-09-08 16:22:33
Ultra TXF, úplne s Tebou súhlasím. Ako normálny chlap si rád pozriem fotku krásnej sporo oblečenej, alebo vyzlečenej ženy :). Ale viackrát som k podobným fotkám napísal taký istý názor. Nehodnotím fotku, lebo by som skĺzol do hodnotenia peknej baby. Tu a nielen na tomto portáli vyvolávajú takéto fotky, často kompozične nedotiahnuté, nasilu vyžehlené, v násilných, umelých pózach s neprirodzeným výrazom tváre...prehnanú pozornosť. Málokedy narazím na fotku, ktorá sa chce nasilu podobať fotkám z exkluzívnych pánskych časopisov, ktoré sú technicky dokonalé, ale úplne bezduché. Ale samozrejme, ja sa tomuto žánru aktívne nevenujem, nevyjadrujem sa ako odborník na žáner (ani ako amatér), len ako bežný ´recipient´ umenia. Možno odborník povie niečo iné. Mne na týchto portáloch chýbajú akty, na ktorých je vidieť nielen silikónová žena, ale cítiť z nich aj prirodzenosť, emócie, osobnosť modelky. Nebrať prosím osobne, podobne ako Ultra TXF vyjadrujem svoj názor na žáner. Konkrétne k tejto fotke - nerozumiem póze - akoby nahá kontrolovala opotrebovanosť operadla stoličky a pritom sa tvári veľmi vášnivo. To mi vadí viac, ako odrezaný zadoček. Na mňa to pôsobí komicky. Ešte raz, prosím bez urážky, nechcem zhadzovať snahu...modelka veľmi pekná, ale fotka na mňa nezapôsobila. Nemusíte so mnou súhlasiť :)
 
simonross
2010-09-08 16:12:30
super
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 5 | Priemer: 5.67
 
IceDive1
2010-09-08 15:32:53
Tebe taka pekna zena na fotke nerozvija fantaziu? :)))
 
KuboKrizo
2010-09-08 15:31:48
Velmi pekne!
 
Jozef Sádecký
ocenenie redakciou 2010-09-08 14:46:05
krása
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
misodk
2010-09-08 13:28:14
paci...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Ultra TXF
2010-09-08 13:25:25
príspevok od: Ultra TXF
osobne mi tento typ fotografií hovorí veľmi málo.Tento žáner stojí a padá na tom,že je odfotená krásna žena
.....väčšinou je to ale bez akýchkoľvek emócií,hĺbky,príbehu ,ploché.
Ak sa pri takejto fotografii zastavím,tak preto,že je tam krásna žena,až nad tým zostáva rozum stáť :), čiže z čisto chlapského dôvodu a nie z fotografického. Nejako mi to nič nedáva,nevidím tak žiadnu invenciu,je tam holá baba,pekne upravená pred fotením aj potom v rámci postprocesu.
Ale to hovorím všeobecne ako o žánri. Nebrať osobne.
 
Ultra TXF
2010-09-08 13:17:34
osobne mi tento typ fotografií hovorí veľmi málo.Tento žáner stojí a padá na tom,že je odfotená krásna žena
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2010-09-08 13:01:16
Dívam sa celkom inde, ako je orezaná časť tela, takže až tak mi to nevadí. Keby nebola orezaná, môj pohľad by skákal tu i tam, a nesústredil by sa...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
SalvadorD
2010-09-08 12:38:05
Ako vzdy vinikajuce ***.
 
whistler1010
2010-09-08 12:33:06
ako kazda tvoja...7-7-7
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
BATKYTOMI
2010-09-08 11:11:59
paci.pekne.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
titinius
2010-09-08 10:35:45
uuuuuuu,,, je zadana,,,? :D
 
ivankortis
2010-09-08 10:25:47
sila
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
migi
2010-09-08 10:09:23
orez spomenutý, inak fajnostka
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
NAQOYQATSI
2010-09-08 09:58:46
kvalitka.. len skoda toho zadku :(
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
tictac
2010-09-08 09:58:04
Krasne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
momasko
2010-09-08 09:49:19
bolo spomenute asi vsetko
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
vader
2010-09-08 09:40:30
tak tak hlava aj moze byt orez jemny ale ritku by som nechal,inak pekne foto,aj pekna baba ma secko co ma mat ;-)
 
kujon
2010-09-08 09:30:57
Mne orez hlavy isto nevadi, mozno ten zadok tam mohol ostat, alebo este viac ho orezat, pretoze naozaj chyba len kusok. Inak, paci sa mi
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Ultra TXF
2010-09-08 09:24:00
Dievča je krásne,nepasuje mi orez ano hore ani vpravo na tento typ fotografie.
Toto nie je portrét,hlavu by som nerezal.A naopak prdel by som rád celú .
 
Ludincek
2010-09-08 09:20:15
fotka ma potencial ale od teba som videla naozaj lepsie foto.. nepaci sa mi hlavne kompozicia (useknuty zadocek,nohy v clenkoch..).. na lavom prse zvlastny tien... nehodnotim, kedze mozno vsetko bol zamer :)
 
martin.rehacek
2010-09-08 09:12:33
foto pekne, kompozicne to mohlo byt aj lepsie, hlavne vyrez (dotyk zadku s pravym okrajom mi vobec nereze) a hlavne mi vadi ten podpis.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 5 | Impakt: 7 | Priemer: 6.00
 
vandit
2010-09-08 08:41:14
Nadherna praca.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
clancy96
2010-09-08 08:41:01
fotky pekne ako vzdy, nie je k tomu co dodat a video dodalo, len malu ceresnicku na spici ako prebiehalo fotenie, paci
 
octopus1
2010-09-08 08:28:04
Nádherná práca
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
haplo602
2010-09-08 07:31:58
hmm ... ked som pozeral to video, boli tam aj lepsie fotky, preco tu skoncila prave tato ?
 
Imiy
2010-09-08 00:33:34
Prázdna exihibícia s luxusnou modelkou , kompozične , ani emočne sa mi nepáči ,,,
 
 


Technika: Mamiya RZ67 Pro II, Canon EOS 5D Mark II,

Pridané: 2010-09-08 00:03:09
Na kritiku: 2010-09-08 00:03:09
Miesto:Kiev-2010
Témy: akt, čierno-biela fotografia, ľudia
http://www.youtube.com/watch?v=RmizO0wFy8Q