Srdce I

Body: 236.67    Videnia: 6109    Páči sa: 1

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
o2so3
2010-12-03 11:37:27
príspevok od: attila.farkas
ani ja niesom... ale zaujimalo by ma podla coho alebo koho by sa nemala pacit ... pripadne nemalo hocico ... a potazmo, vari je ta hmlista autorita podla ktorej by sa nieco nemalo a nieco ine malo natolko dolezita v tvojom zivote aby si si nou nechal rozptylovat akykolvek zazitok ... ? ale to uz filozofujem
ja chcem citit z foto zazitok a tato foto mi ho poskytla. je jedno ci bol zazitok pekny alebo deprimujuci hlavne nech je silny a tato fotografia na mna posobi.
uz je ina otazka ci niekde v hlave mame zazrate konvencie ktore do nas vtlkali odmala a tym padom rozdelujeme veci na krasne alebo skarede. pekne si nechavame a skarede odsudime. ja beriem aj to ,,skarede,, ci neprijemne ved zivot nieje len o krase a fotografia je zivot. ale to uz filozofujem zase ja.
 
Gusto
2010-12-02 17:37:31
príspevok od: Martin Brojo
zase kopec mudrlantov. objaví sa tu fotka, ktorá nezapadá do bežnej tvorby prezentovanej na ephoto, ktorá je dobre spracovaná a už s tým má kopec ľudí problém. pre mňa je tá foto super, asi jediné čo by som jej vyčítal je text pod fotkou. inak super.
Presne tak. Človek tu nedá odfoteného vtáka, krajinku, alebo cigána v Čierno-bielom prevedení, a uz každý pižďaka. Milujem originalitu, a toto jednoznačne patrí medzi ne =)
 
Martin Brojo
ocenenie redakciou 2010-12-02 07:29:29
zase kopec mudrlantov. objaví sa tu fotka, ktorá nezapadá do bežnej tvorby prezentovanej na ephoto, ktorá je dobre spracovaná a už s tým má kopec ľudí problém. pre mňa je tá foto super, asi jediné čo by som jej vyčítal je text pod fotkou. inak super.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
attila.farkas
2010-12-01 23:40:04
ani ja niesom... ale zaujimalo by ma podla coho alebo koho by sa nemala pacit ... pripadne nemalo hocico ... a potazmo, vari je ta hmlista autorita podla ktorej by sa nieco nemalo a nieco ine malo natolko dolezita v tvojom zivote aby si si nou nechal rozptylovat akykolvek zazitok ... ? ale to uz filozofujem
 
snakepit
2010-12-01 23:37:41
No... neviem... morbidnost mi nevadi, originalitu ocenujem, ale aj tak mi na nej nieco vadi... u mna asi skor nie...
 
attila.farkas
2010-12-01 23:36:45
príspevok od: BecherArt
Ano...konečne zmena.Nie zas krajinka v bielom ramčeku ako každy druhy den:)Pozeram,že celkom husta debata...zas kopec mudrlantov ako vždy,čo ma neprekvapuje...riešia sa tu uplne blbosti ako vždy...Za mna maš plny počet:) Nech sa darí:)
posral si mi hodnotenie... mal som krasnych 6,18 a zasa sa mi to prerobilo na 6,2 ... kua, sa tej osmicky tusim nezbavim :D
ale nehnevam sa na Teba za to, pekny vecer
 
o2so3
2010-12-01 23:06:53
niesom skuseny fotograf takze nehodnotim ale postreh si tu napisem.
nemozem povedat ze sa mi to paci pretoze krv by sa nemala pacit ale posobi to na mna ako celok ako foto ktore nieje viditelne bezne.
trochu sok, trochu zvieracieho pudu, trochu odporu, trochu strachu ...
jednoducho zazitok
 
BecherArt
2010-12-01 23:01:04
Ano...konečne zmena.Nie zas krajinka v bielom ramčeku ako každy druhy den:)Pozeram,že celkom husta debata...zas kopec mudrlantov ako vždy,čo ma neprekvapuje...riešia sa tu uplne blbosti ako vždy...Za mna maš plny počet:) Nech sa darí:)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
brehulka
2010-12-01 22:54:29
príspevok od: attila.farkas
a co take ste davala, pani fotografka? poding bol vanilkovy
Ja som dávala mrkvičku, pórik a zelerík zo záhradky chudobnému susedovi. A to je fakt vanilkový puding? Myslela som si, že jablčný. Hlupaňa stará, zase som nebola u pána očného. Viete, mala som ísť na kontrolu, ale miesto toho som zase šla dať susedovi. Jabĺčka.
 
attila.farkas
2010-12-01 22:48:54
príspevok od: brehulka
Pán fotograf, ako som sa preľakla. Nie toho srdiečka a zašpinenej blúzky od sirupu a jablčného pudingu, ale predstavy, ako by ste vyfotografovali mňa. Viete, ja som tiež dávala, ale nebolo to srdiečko.
a co take ste davala, pani fotografka? poding bol vanilkovy
 
brehulka
2010-12-01 22:32:17
Pán fotograf, ako som sa preľakla. Nie toho srdiečka a zašpinenej blúzky od sirupu a jablčného pudingu, ale predstavy, ako by ste vyfotografovali mňa. Viete, ja som tiež dávala, ale nebolo to srdiečko.
 
attila.farkas
2010-12-01 22:28:53
no niesi sam, to je fakt :D
 
leto
2010-12-01 22:21:48
hneď na prvý pohľad mi bolo jasné, kto je autorom, totiž nieje tu veľa užívateľov čo chcú, a hlavne vedia šokovať,,,
ty to vieš, a dobre, tvoj rukopis je zrejmý, tvoja snaha nemárna, lebo komenty vravia za všetko,,,
nemám čas to čítať, ale asi chápem okolo čoho sa to točí, ja mám len jednu výtku, a asi nebudem sám ked poviem, že ten text ee,,,

a muzička tiež šumná,,,
;)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
fotomarco
2010-12-01 22:19:39
neviem... pre mna to nie je o daavanii srdca ale o a naivite v ociach, strachu, asi nie som tymto smerom ladeny
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 5 | Impakt: 6 | Priemer: 5.33
 
attila.farkas
2010-12-01 21:58:32
príspevok od: Marcel Rebro
ad . chlpata ruka ... je to francuzka ... ta musi byt tradicne a original chlpata vsade ;-)))
keby si vedel (a mozno aj vies) kolko takych chlpatych beha po svete ... a nie len vo fr ...

mimochodom, niesom si isty ci je francuzska
 
attila.farkas
2010-12-01 21:56:43
vsetko sa da zvladnut lepsie a najlepsie robi ten kto nic nerobi, lebo tomu aspon niet co vytknut...
to co nazyvas sledovanim mojej fotky je skor moja potreba (mozno uplne zbytocna a casto sa ju snazim umelo brzdit) reagovat na odkazy mne adresovane ...

a napokon, musim ta sklamat ... nepoucim sa... ja som totiz (okrem toho ze som nesmrtelny, tak aj) nepoucitelny ...

(https://www.youtube.com/watch?v=CN9HX_2DYuA)
 
Marcel Rebro
2010-12-01 21:56:01
príspevok od: atiart
.... proste ja len aby sme sa snažili život brať s úsmevom, aj keď sa hraje snami a skúša nás , idú Vianoce, a dobre by bolo čakať naň s úsmevom :) pravdou je každému sa to nepodarí, a na sílu sa smiať, je najväčšou úbohosťou ktorú poznám, no to foto si myslím až tak neubližuje nikomu, je to len jedna z tých milión ktoré sa rodia každú minútu na tej zemeguli :) inak súhlasím s tebou, keď už fotiť krvák, tak pôrod :))) a keď útok tak Messiho :)))
... a keď útek, tak Kájinka ...
 
atiart
2010-12-01 21:51:47
.... proste ja len aby sme sa snažili život brať s úsmevom, aj keď sa hraje snami a skúša nás , idú Vianoce, a dobre by bolo čakať naň s úsmevom :) pravdou je každému sa to nepodarí, a na sílu sa smiať, je najväčšou úbohosťou ktorú poznám, no to foto si myslím až tak neubližuje nikomu, je to len jedna z tých milión ktoré sa rodia každú minútu na tej zemeguli :) inak súhlasím s tebou, keď už fotiť krvák, tak pôrod :))) a keď útok tak Messiho :)))
 
Marcel Rebro
2010-12-01 21:51:45
príspevok od: Daniel.U
Na prvy pohlad som si myslel, ze je to uputavka na Hostel 3 a na druhy pohlad som zbadal chlpatu ruku a okusane nechty. Urcite aj s takouto fotkou je kus roboty a je istym vyjadrenim myslienky autora. Ja vsak s takymto pohladom nesympatizujem
ad . chlpata ruka ... je to francuzka ... ta musi byt tradicne a original chlpata vsade ;-)))
 
attila.farkas
2010-12-01 21:49:19
nerozumiem tej casti o tom rozkole... minimalne som si nie vedomy nejakeho rozkolu ...
 
Marcel Rebro
2010-12-01 21:48:45
príspevok od: attila.farkas
aspon ze neriesis moj psychologicky profil
... immanis pecoris custos, immanior ipse ...
 
Daniel.U
2010-12-01 21:47:13
Na prvy pohlad som si myslel, ze je to uputavka na Hostel 3 a na druhy pohlad som zbadal chlpatu ruku a okusane nechty. Urcite aj s takouto fotkou je kus roboty a je istym vyjadrenim myslienky autora. Ja vsak s takymto pohladom nesympatizujem
 
attila.farkas
2010-12-01 21:45:31
aspon ze neriesis moj psychologicky profil
 
uomo
2010-12-01 21:36:28
Foto urcite uputala a vyvovala mnoho reakcii,postrehov az uvah. Vychadza z modernej tínedžerskej´osvety´pod nazvom EMO. Je to trosku inak podana myslienka, ale dalo by sa to zvladnut lepsie.Mnohe tu uz bolo spomenute. Nedostatky ako zla poza,chybajuci prst,mozno by som este viac potlacil modelku a zvyraznil srdce na dlani, nakolko to je pointou myslienky. Dufam, ze sa Attila z toho pouci a prinesie nieco ked aj krvave,ale prijemnejsie. Inak dost ocenujem Attilov zaujem a stale sledovanie toho,ako sa dari jeho fotke;)
 
Marcel Rebro
2010-12-01 21:33:21
Otváram si túto fotku už po ani neviem koľký krát. Stále sa neviem ujasniť sám so sebou. Prvoplánovosť? Nevadí mi ... až tak veľmi. Vadí mi niečo iné. Neviem presne ale skúsim :
- výraz modelky vo mne evokuje skôr hentai komix ako (hociaké) emócie. A to hentai nečítam / nepozerám ... fakt ... ale som priemerne vzdelaný a viem že existuje ;-)
- krv na tvári ... viem že foto nemá byť realistické ale ´art´, ale ... ak by si aj vytrhla srdce skrze pľúca, tak by vykašliavala krv na bradu a nie takto ... štýlovo na líčko
- ´obhryzené´ nechty korešpondujú s motívom
- text vo fotke ma rozčuľuje
- morbídnosť ani 18+ mi vôbec nevadí. Keď si pustím v nedeľu doobeda TV (akože si nepúšťam) tak transformátori a iní nátori tam páchajú iný hardcore ...

Suma somárum : nápad (asi) fajn, spracovanie (pre mňa) na prd ... včerajšia šísnutá modelína mi pasovala viac. A šísnutý modelíno čo máš na webe ešte viac. Ale ak dáš aj modelínu čo načúva vlasntné srcco ... tak tá je už úplne hentaikovo-gýčová ...

... ale ináč zavináč ...
 
retep
2010-12-01 21:32:02
príspevok od: atiart
.... vieš repet, na nový rok som pridával autoportrét s názvom : - nebeský orgazmus -, to skutočne by malo baviť každého, no malom ma tu ukrižovali :))) krváky nenávidím ani ja, ale táto fotka je o úplne inom ako o krváku , a preto ani nechápem útokom na autora .... je to tematickou fotografiou, s iným obsahom ako napr: jesenné údolie , keď vidím tak peknú fotku, ihneď ma napadne, pre boha, tak nádherná príroda, kde chodievajú zabíjať nevinné srnky :) skutočne ani mňa to nebaví :)))
ati,myslim,ze si bol u mna niekolkokrat/rozumej v galerii fotiek/...a vies,ze o com pises,sa u mna takemr nevyskytuje...

treba zvazit niekedy slova.....a pri komunikacii s ludmia chodnim s kozou na trh aj s ´utokmi´ ako si to nazval Ty......

ak by to bolo,ako pises,potom aj tato fotografia je znacny utok....a mne to pride zbytocne...a dovolil som si to napisat....

to je vsetko....
 
atiart
2010-12-01 21:24:23
.... vieš repet, na nový rok som pridával autoportrét s názvom : - nebeský orgazmus -, to skutočne by malo baviť každého, no malom ma tu ukrižovali :))) krváky nenávidím ani ja, ale táto fotka je o úplne inom ako o krváku , a preto ani nechápem útokom na autora .... je to tematickou fotografiou, s iným obsahom ako napr: jesenné údolie , keď vidím tak peknú fotku, ihneď ma napadne, pre boha, tak nádherná príroda, kde chodievajú zabíjať nevinné srnky :) skutočne ani mňa to nebaví :)))
 
retep
2010-12-01 21:23:27
sam si kladiem podobne otazky....tkaze Tvoje slova nie su mi cudzie....
odpovede sa ponukaju rozne a zvycajne zvitazi ta,ktora je mi najblizsia v tom ktorom mojom dusevnom rozpolozeni...
vo vseobecnosti ale rad hovorim,ze nic nie je celkom zbytocne...

necakam od toho nic...dokonca som myslel,ze nebudes reagovat....o to viac ma tesi,ze si mi venoval par chvil...

o tom,co pisem,som vzdy presvedceny...inak by som to nepisal....

ocenil som Tvoj zamer....a ten zamer moze byt aj v tom ukryty,co pises...nie vsetko robime vedome...

a mozes pisat,ze Ta to nezaujma,ze je to top dna....

mna uputal ten okamzik,ktory sme si pre tuto dobu vytvorili....veci vo vseobecnosti vnimamne na prvy pohlad ako neprijemne,pritahuju coraz viac divakov,nutia sa vyjadrovat,a dokonca to podporit....

ja to/ani Teba/ neodsudzujem...aj preto moje otazky,na ktore necakam odpoved...

ale neda mi,nekomentovat to....komentar z druhej strany....

a ako sa do hory vola,tak sa z nej ozyva....je v tomto pripade vystizne....

ked som si precital vsetky Tvoje reakcie,uz vobec nechapem pointu..Tvoje pohnutky,preco toto foto....inak reagujes,ine slova su pod fotografiami....pre mna rozkol....

je ale na tom dobre....to,ze dokazeme o tom hovorit....ked uz je to tu...

preco tvorime svet nasilnym obrazom,preco hovorime o obycajnom snezeni ako o kalamite.....

otazky....mozno to niekedy orzoberieme niekde pri vine....cervenom....a nebudeme hovorit o nom,ako o farbe krvi....

 
KESKOSENI
2010-12-01 21:23:05
nepaci....
 
Invisible.sk
2010-12-01 21:20:24
Mne morbidnost na fotkach nevadi, dokonca tato mi pripada skor usmevna ako nechutna. Vadi mi vyraz modelky, uz spominane nechty a take celkove samoucelne vyznenie.
...ale boli tu aj horsie fotky dna ;)
 
attila.farkas
2010-12-01 21:16:10
príspevok od: seifi
V spojitosti s tvojou foto dávam návrhy, nič viac. Práve že poznám bodovanie, preto návrh. A čo tu nie je, môže byť. Ak chodíš na iné foto servery, sú aj stupnice do mínusu, na vyjadrenie záporného postoja k danej fotografii. Tu taká možnosť nie je. Čo sa týka stupnice, tá by naopak stačila trojbodová, ako si dospel k 25 bodovej ? Ako sám vidíš, skoro všetky fotky sú natrieskané v bodovaní od 6 do 7. Všetko je sqele, alebo squele, super apod., ľudia pod 6 idú s nevôľou, lebo sa im to môže vrátiť. Známky 3 - 4 - 5 tu skoro nevídať, tak načo 25 bodov. ahoj
v poriadku, dovol mi len upozornit ta, ze tu niesme na inych fotoserveroch, tu sme TU ... a ak chces davat navrhy, najefektivnejsi sposob (podla mojho skromneho nazoru) je ten ze napises sukromnu spravu uzivatelovi ´admin´ alebo vo fore v prislusnej rubrike (navrhy a pripomienky, alebo nieco podobne) zalozis vlakno na tuto temu
 
attila.farkas
2010-12-01 21:13:41
viera je pre mna vec svata... tak ti poviem len, ze ver comu chces, ja budem len dufat ze ti to da co od toho cakas...

neviem ci ta zaujima pravda, ale ak ano, potom vedz, ze v skutocnosti nemam nijaky zvlastny dovod davat sem fotky ... davam ich sem viac menej zo zvyku, kedze som tu kedysi zacinal zbierat info o tom ´ako na to´ a nejak som k tomuto ephoto uz prirastol ... takze zakazdym ked mam nieco co sa mi paci tak to sem prilepim... ale, pravdu povediac, uz si sam zacinam klast otazku ´naco vlastne´ ... aby som tu cital psychologicky rozbor svojej osobnosti? aby mi ini odhalovali moje skryte pohnutky? aby som sa dozvedel ze kazim mladez? alebo aby som sa tu od nejakych sudruhov dozvedel ze moja foto vlastne nedopatrenim unikla situ cenzury a mala by byt zmazana? stoji mi to za tu namahu (na uverejnenie fotky treba az (minimalne) 5 klikov!!!) ... je to na povazenie
 
seifi
2010-12-01 21:06:16
V spojitosti s tvojou foto dávam návrhy, nič viac. Práve že poznám bodovanie, preto návrh. A čo tu nie je, môže byť. Ak chodíš na iné foto servery, sú aj stupnice do mínusu, na vyjadrenie záporného postoja k danej fotografii. Tu taká možnosť nie je. Čo sa týka stupnice, tá by naopak stačila trojbodová, ako si dospel k 25 bodovej ? Ako sám vidíš, skoro všetky fotky sú natrieskané v bodovaní od 6 do 7. Všetko je sqele, alebo squele, super apod., ľudia pod 6 idú s nevôľou, lebo sa im to môže vrátiť. Známky 3 - 4 - 5 tu skoro nevídať, tak načo 25 bodov. ahoj
 
attila.farkas
2010-12-01 20:58:13
a tak... dam aj podmaz...

https://www.youtube.com/watch?v=NT3RXs-Ha0I

 
retep
2010-12-01 20:56:31
nie je to zbytocna otazka???...ňvlastne nie,nic nie je zbytocne...

iny dovod bohuzial nevidim.....cielom fotografie je sokovat...podarilo sa....

rovnako ako dnesne,aj vcerajsie,aj predvcerajsie tv noviny markizy,joj......

ja verim,ze to bol Tvoj zamer,ked si to sem vlozil....nepisem o zamere,preco si to vytvoril....

snad som teraz zrozumitelnejsi...
 
rawer
2010-12-01 20:50:26
podla mna hustota...konecne nejaka zmena..
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
attila.farkas
2010-12-01 20:41:06
´je to top dna....a to bol zamer´ ... a to beries skadial?
 
Rudek
2010-12-01 20:39:10
podla mna morbidne, asi som v takychto veciach konzervativny Slovak:-)
 
retep
2010-12-01 20:17:57
ocenujem odvahu,ktora vysla.....je to top dna....a to bol zamer...

fakt si tento svet ziada hlavne krv,nasilie,depresie.......moze za to zivot?naoazj?

nie my?...

toto ma vobec nebavi
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2010-12-01 19:52:27
je to riadna divočina...námet beriem, ale moc nemusím,foto fajn,písmená to ale strašne kazia
 
niles
2010-12-01 19:26:03
Fotka a myslienka vyborna. Text pod obrazkom uplna fuserina - nema tam co hladat a ak, mal by byt esteticky. Takto to kazi celkovy dojem.
 
mishik
2010-12-01 19:21:12
ja davam 3x7 nech si kto chce co hovori, tato fotka je ina
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
pekelnikivan
2010-12-01 19:04:24
masaker ........ možno aj motorovou pílou....
 
cvoky
2010-12-01 18:58:14
vec vkusu - avšak môjho určite nie - nemám nič proti tejto myšlienke, avšak jej realizácia nie je ani vkusná, ani šokujúca, vhodná len na rozpútanie nejakej vášnivej diskusie, ale o tom tu už niekto písal - moje hodnotenie - nehodnotím, existujú lepšie fotky, ktoré si hodnotenie zaslúžia a najmä od tohto autora :-)
 
attila.farkas
2010-12-01 18:50:26
príspevok od: jan.zitniak
Ok spravme test, posli tuto foto do nejakej sutaze ...
asi si si nevsimol, ale prave v jednej ´sutazi´ vedie
 
attila.farkas
2010-12-01 18:49:34
nie... kriminalita by zanikla. kriminalitu totiz definuje policia :) ... a navyse, policia ani tak nezaqbranuje kriminalite, ako skor postihuje istu cast pachatelov ... a nechci mi povedat ze nejake tlacidlo s napisom ´mam 18´ nahradi policiu... na tie tlacitka sa vsetci akurat tak z vysoka vy toto... vysmeju... ides uplne zcesty ... neverim ze si tak naivny aby si veril ze nejake tlacidlo na webe nieco zmeni... postav ku kazdemu kompu policajta ktory bude kontrolovat obcianky pouzivatelov... to by nieco realne zmenilo... ale tlacidla sluzia striktne len ako pravna ochrana uverejnovatela... podobne ako napis na poharoch McDonalds ´pozor horuci napoj´
 
Slivak
2010-12-01 18:47:53
Tak tuto dotku by mali dat ako antireklamu na fackabuk krasme....
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
jan.zitniak
2010-12-01 18:42:30
príspevok od: attila.farkas
nazdar. mojim cielom nebolo zaujat... mojim cielom bolo stvarnit myslienku, ktora zrela nejaky cas, az dozrela tam, ze je z toho triptych... a to sa mi podarilo... a ako vedlajsi efekt sa mi podarilo aj zaujat a to bez toho aby som sa o to snazil... ak mas pocit ze nie, pozri si pocet zhliadnuti, pocet hodnoteni a pocet komentarov ;)
Ok spravme test, posli tuto foto do nejakej sutaze ...
 
Safira1
2010-12-01 18:42:04
Odporné
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 5 | Impakt: 0 | Priemer: 3.33
 
jan.zitniak
2010-12-01 18:40:37
príspevok od: attila.farkas
robia sa na pravnu ochranu uverejnovatela, aby bol nenapadnutelny ze nedal varovanie... ale o efektivite tychto varovani, co sa tyka toho ci odradia rizikove skupiny si radsej nerob iluzie
Ok opýtam sa ináč a chcem trefnú odpoveď. Ak by som na niekoľko týždňov/mesiacov zrušil celú políciu, kriminalita by sa zvýšila? Stačí mi áno alebo nie
Lebo ja v tom vidím analógiu ...
 
attila.farkas
2010-12-01 18:38:13
Georgiu nedam ani za štyri ťavy!
:)
 
Frola
2010-12-01 18:33:18
Attila, k fotce se mi nechce vyjadřovat, ale tento Tvůj koment mne fakt dostal, ještě ta mouka na zahuštění :))))
 
Gusto
2010-12-01 18:30:26
chlape, ty mi posledne dni hrajes na moju strunu. perfekt (i ked napad som uz video u niekoho ineho) :)
*jedinna vyhrada... zmen font :D
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
JaroD.
2010-12-01 18:23:52
pokiaľ má fotografia šokovať, vyvolať rozporuplné reakcie, hádky a vášne medzi diskutujúcimi tak áno, osobne mám však o dobrej fotografii úplne iné predstavy, u mňa určite nie, pokiaľ by som mal posúdiť len samotnú myšlienku nerozumiem jej. Ja osobne si neviem ani len predstaviť, aby som do fotografie vložil nejaký svoj komentár, ako to majú ľudia chápať, hlboké mínus.
 
Karolína
2010-12-01 18:19:27
Toto fotografia dňa , hnus...
 
peteri
2010-12-01 18:15:16
Skvelé foto !!!!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
attila.farkas
2010-12-01 18:07:59
príspevok od: 8martin5
Mimochodom, za masivnu podporu fotografie by som si zasluzi (nemaly) honorar:-) (tajny odkaz autorovi:-)) Tym som dufam podciarkol moj zaujem o nekomercnu fotografiu:-)
kolko chces? ;)
 
attila.farkas
2010-12-01 18:07:06
nazdar... keby si bol trosku cital, polovicu otazok by si ani nemusel polozit...
deti ine ako VZhliadnut ani nemozu, lebo na vernisazi zvycajne fotky visia na urovni oci dospelych
 
attila.farkas
2010-12-01 18:02:22
príspevok od: 8martin5
A ano, vymysel, funkcnostou minajuci sa ucinku, je hlupy. Je to skutocne na dlhu debatu. Alibizmus tu hra velku rolu. Ma to podobny ucinok ako pre fajciara napis na krabicke cigariet- zabijaju. Preco ich teda predavaju? Predstav si, dokonca aj detom. Denne cestou do prace stretavam ziakov ZS (!!!!) s cigaretou v ustach. Kde je chyba? Myslis, ze v kontroverznej fotografii? Nie. Tam ju nehladaj.
jedina funkcia tych varovani je pravna ochrana uverejnovatela... s uverejnenym varovanim je pravne nenapadnutelny
 
attila.farkas
2010-12-01 18:01:07
zamer nebol vyvolat diskusiu. zamer bol stvarnit myslienku.
ani by som nepovedal ze ma ohryzene nechty...
 
attila.farkas
2010-12-01 17:59:17
príspevok od: jan.zitniak
Nechápem potom na čo sa robia všetky tie zákazy, resp. oznamy o vhodnosti, či už na filmy, počítačové hry alebo weby. Či to je len taký hlúpy výmysel?
robia sa na pravnu ochranu uverejnovatela, aby bol nenapadnutelny ze nedal varovanie... ale o efektivite tychto varovani, co sa tyka toho ci odradia rizikove skupiny si radsej nerob iluzie
 
attila.farkas
2010-12-01 17:57:09
príspevok od: jan.zitniak
Nechápem potom na čo sa robia všetky tie zákazy, resp. oznamy o vhodnosti, či už na filmy, počítačové hry alebo weby. Či to je len taký hlúpy výmysel?
si to vystihol... spravidla najviac kydaju na vplyv okolia ti co sfusovali osobny pristup :D
 
attila.farkas
2010-12-01 17:54:40
príspevok od: jan.zitniak
Ci chces povedat, ze je to vhodne aj pre mladsie rocniky?
tok, tok, tok... realita klope na dvere, chod jej otvorit :)
 
attila.farkas
2010-12-01 17:53:33
príspevok od: jan.zitniak
Asi si nepomyslel, ze sem chodia aj decka, ktore maju menej ako 18 rokov. Ak to ma ostat, tak potom ephoto.sk musi dat pred vstupom na hlavnu stranku tlacidlo: Mam 18, mozem vstupit...
decka nemaju problem pozerat napr Simpsonovcov, kde si Itchi a Scratchi navzajom podrezavaju hrdla, štvrtia sa motorovymi pílami a polievaju sa kyselinami ... nehovoriac o inych, vaznejsich svarneniach nasilia na ktorom kolvek kanali v TV pocas celeho dna... o internete ani nehovoriac ... a napokon, ako poznam decka, nemaju proiblem kliknut na akykolvek potvrdzovaci button ... keby tu bolo potvrdzovanie veku, tak by to decka oddialilo od vstupu len o jeden bezvyznamny klik... ci ako si to myslel? chces posadit do kazdeho kompu jedneho agenta STB?
 
attila.farkas
2010-12-01 17:46:35
príspevok od: michaell
Zhodnem sa s dodo_bb a len pridám toto tu by mojou cenzúrou neprešlo.NA ZAMYSLENIE PRE e-PHOTO
dakujem za návštevu, súdruh tajomník
 
Dusan
2010-12-01 17:44:50
Cele zle.
 
attila.farkas
2010-12-01 17:43:28
nazdar. mojim cielom nebolo zaujat... mojim cielom bolo stvarnit myslienku, ktora zrela nejaky cas, az dozrela tam, ze je z toho triptych... a to sa mi podarilo... a ako vedlajsi efekt sa mi podarilo aj zaujat a to bez toho aby som sa o to snazil... ak mas pocit ze nie, pozri si pocet zhliadnuti, pocet hodnoteni a pocet komentarov ;)
 
kralik_j
2010-12-01 17:03:23
no nieco i o do mna:
- text dole pisany sa nehodi do fotografie
- preco je tam text? Preco sa autor nevyjadril fotografiou? Podla vsetkeho ani on sam nie je presvedceny o jej vypovedacej schopnosti, preto doplnil text
- zena posobi otrasne, preco ma krv na puse?
- na jej lavej ruke mi chyba nejaky prst
- tu spominanu ruku ma vytocenu ako nejaky kyptik
- skarede nechty, vlasy ako dorabane, vyzeraju neprirodzene

Uz samotna myslienka je divna. Ostatni co davaju svoje srdce nekrvacaju?
Nafotis takuto seriu a mozem ti povedat ze urcite by som nesiel na vernisaz..

Inak deti to mozu kludne vzhliadnut a moze takato fotografia pohorsovat. Nie nadarmo pred spravamy s ´drsnym´ pozadim je upozornenie.

Nee, u mna urcite nie

 
rasto.tn
2010-12-01 15:37:36
Konečne zaslúžená foto dňa, pre mňa určite aj foto mesiaca. Ten nápis sa mi pozdáva, pekne dopĺňa celkovú myšlienku.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Alica
2010-12-01 15:30:59
waw, super!
 
8martin5
2010-12-01 15:24:44
Mimochodom, za masivnu podporu fotografie by som si zasluzi (nemaly) honorar:-) (tajny odkaz autorovi:-)) Tym som dufam podciarkol moj zaujem o nekomercnu fotografiu:-)
 
8martin5
2010-12-01 15:05:29
príspevok od: jan.zitniak
Ok, ja tiež pôjdem pravdepodobne autom :). Vyzerá to tak, že diskusia pod touto foto je takmer len Tvoja a moja... :)
To je dobre. Pod takouto fotkou diskusiu treba! Nechcem byt ´otvaracom oci´. Autor sa o to (pevne verim) pokusil. Tak nech mu to ide aj nadalej.
 
jan.zitniak
2010-12-01 15:01:44
príspevok od: 8martin5
K tomu, ze som apoliticky, som aj abstinent:-) Ale nealko kludne mozeme. To odbocenie nebolo az take vyrazne, ako sa ti moze zdat.
Ok, ja tiež pôjdem pravdepodobne autom :). Vyzerá to tak, že diskusia pod touto foto je takmer len Tvoja a moja... :)
 
8martin5
2010-12-01 14:56:13
K tomu, ze som apoliticky, som aj abstinent:-) Ale nealko kludne mozeme. To odbocenie nebolo az take vyrazne, ako sa ti moze zdat.
 
markato1
2010-12-01 14:51:46
ok,zaujimave foto
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
jan.zitniak
2010-12-01 14:48:52
príspevok od: 8martin5
som totalne apoliticky. k tomuto sa vyjadrovat nebudem. Ale viem, ze zlo, ako aj dobro bude vzdy. Idealny stav je rovnovaha tychto dvoch ´elemetov. Tu vytvara prikladanie na obe pomyselne misky tejto vahy. Ci chceme, ci nie, obe zlozky su pritomne. A vzdy budu.
Či si už apoliticky alebo nie, vieš hádam rozlišovať dobré a zlé, pekné alebo škaredé. A už si odbočil od témy :).

Takto to spravíme: keď pôjdem okolo Hlohovca, skočíme na pivo, čo Ty na to? ;) Aby sme si niektoré veci vyjasnili zoči voči ;)
 
8martin5
2010-12-01 14:37:40
príspevok od: jan.zitniak
Ok zoberme Tvoj príklad: socializmus vs demokracia. Bola kriminalita vtedy väčšia ako teraz? Sú teraz ľudia ohľaduplnejší ako predtým?
som totalne apoliticky. k tomuto sa vyjadrovat nebudem. Ale viem, ze zlo, ako aj dobro bude vzdy. Idealny stav je rovnovaha tychto dvoch ´elemetov. Tu vytvara prikladanie na obe pomyselne misky tejto vahy. Ci chceme, ci nie, obe zlozky su pritomne. A vzdy budu.
 
jan.zitniak
2010-12-01 14:31:16
príspevok od: 8martin5
A ano, vymysel, funkcnostou minajuci sa ucinku, je hlupy. Je to skutocne na dlhu debatu. Alibizmus tu hra velku rolu. Ma to podobny ucinok ako pre fajciara napis na krabicke cigariet- zabijaju. Preco ich teda predavaju? Predstav si, dokonca aj detom. Denne cestou do prace stretavam ziakov ZS (!!!!) s cigaretou v ustach. Kde je chyba? Myslis, ze v kontroverznej fotografii? Nie. Tam ju nehladaj.
Ok zoberme Tvoj príklad: socializmus vs demokracia. Bola kriminalita vtedy väčšia ako teraz? Sú teraz ľudia ohľaduplnejší ako predtým?
 
8martin5
2010-12-01 14:26:27
príspevok od: jan.zitniak
Nechápem potom na čo sa robia všetky tie zákazy, resp. oznamy o vhodnosti, či už na filmy, počítačové hry alebo weby. Či to je len taký hlúpy výmysel?
A ano, vymysel, funkcnostou minajuci sa ucinku, je hlupy. Je to skutocne na dlhu debatu. Alibizmus tu hra velku rolu. Ma to podobny ucinok ako pre fajciara napis na krabicke cigariet- zabijaju. Preco ich teda predavaju? Predstav si, dokonca aj detom. Denne cestou do prace stretavam ziakov ZS (!!!!) s cigaretou v ustach. Kde je chyba? Myslis, ze v kontroverznej fotografii? Nie. Tam ju nehladaj.
 
8martin5
2010-12-01 14:21:40
príspevok od: jan.zitniak
Nechápem potom na čo sa robia všetky tie zákazy, resp. oznamy o vhodnosti, či už na filmy, počítačové hry alebo weby. Či to je len taký hlúpy výmysel?
Posledna veta mojho prispevku je odpoved.
 
potter
2010-12-01 14:18:46
vyvolalo to diskusiu, co bol urcite zamer.
je to zaujimave, je to netradicne, svojim sposobom realne.
jedinu vytku mam k ohryzenym nechtom modelky.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
jan.zitniak
2010-12-01 14:18:45
príspevok od: 8martin5
Je na posudenie dospelych, ci je fotografia vhodna pre deti. O koment vyssie je podobne vysvetlenie. Akoze vas poburuje krv na fotografiach, ktora ma jediny ucel, vyjadrit umenie?? Bol by som stastny, ak by moja dcera zhliadla na e-phote tuto fotografiu, nez ked vidim miliony deti na FB a podobnych ´socialnych sietach´. Chod do nichkupectva a porataj deti, ktore stretnes. Asi tolko, co na ephote. Foto je plne v sulade s realnym, resp. umelckym pohladom na svet. Cenzura tu nema co robit. Usudok, zdravy a nepokriveny, nedeformovany predsudkami je lepsia cesta. Ziadnemu dietatu v dnesnej dobe nic nezakazes/ neprikazes. Ak treba hladat chybu, urcite v sposobe vychovy, casu venovanemu detom a ich osobnostnemu vyvoju! Potom sa mozu pozerat a chapa. Okno s potvrdenim veku je alibisticky, nefunkcny prostriedok.
Nechápem potom na čo sa robia všetky tie zákazy, resp. oznamy o vhodnosti, či už na filmy, počítačové hry alebo weby. Či to je len taký hlúpy výmysel?
 
8martin5
2010-12-01 14:17:17
Neviem, ci pre dieta plati rovnica akt=krasa. Ci by vobec tato rovnica pre dieta mala platit. O fotografiu sa zial zaujima mizive percento deti. Ak ma byt tato jedna z tych, ktore ich ku foteniu priahne, nech je tou...
 
falatka
2010-12-01 14:13:40
fajn, ale radšej bez tých popisov
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 5 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
8martin5
2010-12-01 14:13:00
príspevok od: jan.zitniak
Asi si nepomyslel, ze sem chodia aj decka, ktore maju menej ako 18 rokov. Ak to ma ostat, tak potom ephoto.sk musi dat pred vstupom na hlavnu stranku tlacidlo: Mam 18, mozem vstupit...
Je na posudenie dospelych, ci je fotografia vhodna pre deti. O koment vyssie je podobne vysvetlenie. Akoze vas poburuje krv na fotografiach, ktora ma jediny ucel, vyjadrit umenie?? Bol by som stastny, ak by moja dcera zhliadla na e-phote tuto fotografiu, nez ked vidim miliony deti na FB a podobnych ´socialnych sietach´. Chod do nichkupectva a porataj deti, ktore stretnes. Asi tolko, co na ephote. Foto je plne v sulade s realnym, resp. umelckym pohladom na svet. Cenzura tu nema co robit. Usudok, zdravy a nepokriveny, nedeformovany predsudkami je lepsia cesta. Ziadnemu dietatu v dnesnej dobe nic nezakazes/ neprikazes. Ak treba hladat chybu, urcite v sposobe vychovy, casu venovanemu detom a ich osobnostnemu vyvoju! Potom sa mozu pozerat a chapa. Okno s potvrdenim veku je alibisticky, nefunkcny prostriedok.
 
jan.zitniak
2010-12-01 14:09:42
príspevok od: 8martin5
Podobne, ako akty, ktore by e-photo mali oznacit za rizikove a traumu sposobujuce fotky?! Ludia, prebudte sa. Kedy ste boli naposledy na ulci a stretli deti??? Mozete si byt isty, ze tie deti o ephote ani nepoculi. Internet je pre nich zdroj porna, Am. konzumnej krvavej produkcie a podobne. Tato fotografia je o niecom inom.
Chceš povedať, že o fotografiu sa nezaujímajú ľudia mladší ako 18?
Ináč pre mňa akt = krása.
 
Dasha
2010-12-01 14:06:42
wow,tak toto je iny masaker ...
 
zuzuliena
externý redaktor 2010-12-01 14:06:20
príspevok od: attila.farkas
Ahoj. Vies vyrvat si srdce z hrude (hlavne ak to robis v afekte a holou rukou) je velmi obtiazne bez toho aby si si neposkodila pluca... No a ked si poskodis pluca tak po niekolkych nadychoch zacnes vykasliavat krv... Pekny den :)
ach so, logicke vysvetlenie - dik .-)
 
Granko
2010-12-01 14:06:19
impakt mimo stupnicu...avšak z opačnej strany...
jedna z dvoch fotiek na portáli (a obidve sú od jedného autora), ktoré keby som mal bodovať a bolo by to možné, bez mihnutia oka by som dal za tretiu zložku mínusovú hodnotu v maximálnej možnej miere...bohužiaľ môžem dať len nulu, čo predstavuje neutrálny postoj a s tým sa nestotožňujem...
 
8martin5
2010-12-01 14:05:48
príspevok od: jan.zitniak
Ci chces povedat, ze je to vhodne aj pre mladsie rocniky?
Podobne, ako akty, ktore by e-photo mali oznacit za rizikove a traumu sposobujuce fotky?! Ludia, prebudte sa. Kedy ste boli naposledy na ulci a stretli deti??? Mozete si byt isty, ze tie deti o ephote ani nepoculi. Internet je pre nich zdroj porna, Am. konzumnej krvavej produkcie a podobne. Tato fotografia je o niecom inom.
 
jan.zitniak
2010-12-01 14:00:25
príspevok od: jan.zitniak
Asi si nepomyslel, ze sem chodia aj decka, ktore maju menej ako 18 rokov. Ak to ma ostat, tak potom ephoto.sk musi dat pred vstupom na hlavnu stranku tlacidlo: Mam 18, mozem vstupit...
Ci chces povedat, ze je to vhodne aj pre mladsie rocniky?
 
jan.zitniak
2010-12-01 13:59:39
príspevok od: 8martin5
no som velmi rad, ze o tom nerozhodujes. Cenzura??? To slovko mi silne pripomina isty, nie tak davny rezim (politicky). Cenzura??? Dufam, ze e-photo zostane dostatocne liberalne a bude cenzurovat akurat slovko, ako ´cenzura´.
Asi si nepomyslel, ze sem chodia aj decka, ktore maju menej ako 18 rokov. Ak to ma ostat, tak potom ephoto.sk musi dat pred vstupom na hlavnu stranku tlacidlo: Mam 18, mozem vstupit...
 
8martin5
2010-12-01 13:49:22
príspevok od: michaell
Zhodnem sa s dodo_bb a len pridám toto tu by mojou cenzúrou neprešlo.NA ZAMYSLENIE PRE e-PHOTO
no som velmi rad, ze o tom nerozhodujes. Cenzura??? To slovko mi silne pripomina isty, nie tak davny rezim (politicky). Cenzura??? Dufam, ze e-photo zostane dostatocne liberalne a bude cenzurovat akurat slovko, ako ´cenzura´.
 
michaell
2010-12-01 13:40:00
Zhodnem sa s dodo_bb a len pridám toto tu by mojou cenzúrou neprešlo.NA ZAMYSLENIE PRE e-PHOTO
 
8martin5
2010-12-01 13:19:06
Kreativita ma rozhodne nenaserie:-) Dokonca ani nic, co sa tyka tejto, podla mojho nazoru a hodnotenia, skvelej fotografie (dufam, ze to neznie ako ucelove ´pochlebovanie´). Bracketing nie je az tak kreativny, ani 2 expo.Mojim kvetnatym popisom hojne rozsirenych ´komercnych´ fotografii som chcel poukazat na ´inakost´ Tvojej´ foto. Hlavny je vysledok. Velmi ma zaujala vyvijajuca sa diskusia k tejto fotografii a dufam, ze postupi dalej.
 
8martin5
2010-12-01 13:12:34
príspevok od: seifi
To je tvoj pohľad. Podľa mňa dopad na diváka pôsobí kladne, pozitívne ho naladí, hľadá v ňom po citovej,či rozumovej stránke inšpiráciu, alebo pôsobí záporne. Ak dám čo len bod, tak je to bod kladný. Ako bodovo hodnotiť to, že z tejto stránky sa mi dielo nepáči. Nebodovať znamená tváriť sa neutrálne.
Ano, je to moj nazor. Dopad/ impakt fotografie je specificky a nemusi vyjadrovat ine aspekty fotky (nemusi to byt zakonite ´iba´ TK, ci kompozicia). Fotografia je daleko komplexnejsia. Impakt je podla mojho nazoru nesystematicky, neriadi sa stupnicou + ci minus. Ma viac rozmerov (ako je prikladne vidiet na foto hore a kontroverznych prispevkoch). Hodnotit sa urcite da aj neutralne, bez pouzitia akejkolvek stupnice.
 
jan.zitniak
2010-12-01 12:55:16
príspevok od: 8martin5
Ano, videl som aj horsie veci. Daleko horsie veci- zial. Pozri sa na nazor Atiarta. Nie kazda foto ma za ucel hladit. Kazdy ma pravo na nazor a jeho zverejnenie (uz mame raz taku dobu). Mna foto oslovila svojou nevsednostou, inakostou. Tak, ako mi nie je lahostajna krv kamarata, nie je mi lahostajna ani moja. Foto ma myslienku. Sam si ju vyjadril, aj jej impakt na Teba. Fotka vyvolava debatu. Prejdi si komenty, isty mladik sa pyta na zlozenie krvi (asi chce uskutocnit nieco podobne), .... ini su tiez pohorseni, ale cim? Podla mna- sami sebou. Naturalnost fotky by nemala odpudzovat, skor spustit komunikaciu. Mozno aj na to myslel autor pri uverejnovani. To si vazim ja. Je to kusok ´odvahy pod palbou´.
Súhlasim s Tebou, osobne by som tuto fotografiu dal von a zakazal ich vseobecne. Resp. nech potom da ephoto.sk na uvodnej stranke: Mam 18 a mozem vstupit.

Verim tomu, ze ephoto.sk moze zazriet akekolvek decko alebo nastrocny. Urcite to sem nepatri. Ak ak si autor mysli, ze tymto spobom zaujme, tak je dost na omyle. Ak chces zaujat, tak dones nieco z ozajstneho zivota...
 
attila.farkas
2010-12-01 12:54:05
príspevok od: 8martin5
konecne foto, ktora sa dostala medzi top, aj bez toho, aby na nej bola krasna zena (sporo odeta,alebo skor vobec), ci orol pri romantickom zapade slnka a vychode mesiaca v panenskych horach,ktory prave ulovil rybu a krmi svojich sedem orlicat, samozrejme nafotenych v makro rezime poskladanych zo 120 fotiek.
Nechcem ta nasrat, ale toto je pano z 3 foto na vysku snimane v bracketingu, pouzite nakoniec len 2 expozicie.. Cize 6 fotiek :)

Dik za koment
 
wake
2010-12-01 12:52:11
riadny brutal ale dobry
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
attila.farkas
2010-12-01 12:50:47
príspevok od: atiart
....áno, veľmi Ti to môže ublížiť, v konečnom dôsledku však Ty budeš tým kto z lásky daroval :), a vďaka zato skôr či neskôr sa dostaví, a keď nie, ty aj tak zostávaš nad vecou a trpieť výčitkami bude ten, kto Ti darované srdce rozrezal ...... pravdou je tiež, že musíš nájsť potom v sebe opäť sílu v sebe na znovuzrodenie, a totiž taký čas sa rodí nový človek , lebo už nikdy nebudeš tým kým si bol predtým :) .... k foto : kategória ArtPhoto !!! - ni iste bez textu :)
Vdaka atti, od majstra to padne dobre... Text na tlaci nieje, je len na stitku mimo foto, ale na net som volil taketo riesenie, kedze foto sa da tahat zo serveru aj bez obsahu html dokumentu v ramci ktoreho je uverejnene... Takto som sa vyhol tomu aby sa niekde inde objavila vytrhnuta z kontextu
 
attila.farkas
2010-12-01 12:45:08
príspevok od: seifi
To je tvoj pohľad. Podľa mňa dopad na diváka pôsobí kladne, pozitívne ho naladí, hľadá v ňom po citovej,či rozumovej stránke inšpiráciu, alebo pôsobí záporne. Ak dám čo len bod, tak je to bod kladný. Ako bodovo hodnotiť to, že z tejto stránky sa mi dielo nepáči. Nebodovať znamená tváriť sa neutrálne.
Precitaj si oficialne ´pravidla´ bodovania... Ci je impakt kladny aebo aporny to system nezohladnuje. Impaktom sa rozumie ci v tebe foto vyvolala reakcie, alebo nie, ci silne, alebo len vlazne... Nikoho z tvorcov systemu nezaujima ci su pozitivne alebo nie... Podla tvojich reakcii by si potreboval stupnicu minimalne do 25 :)

P.s. Ja niesom tvorca systemu, ja som iba ten kto ti zvysil tep a tlak ;)
 
attila.farkas
2010-12-01 12:40:21
príspevok od: sankiakis
Mna by zaujimalo aku umel krv si pouzil. dik:)
Pomery su len cca, musis si to vybalancovat sam:

1 diel broskynoveho sirupu, 9 dielov jahodoveho sirupu, vela cervenej potravinarskej farby, stipku modrej, hladka muka na zahustenie podla potreby (pripadne praskovy puding, ale s tym velmi opatrne lebo lahko prestrelis)
 
seifi
2010-12-01 12:36:54
To je tvoj pohľad. Podľa mňa dopad na diváka pôsobí kladne, pozitívne ho naladí, hľadá v ňom po citovej,či rozumovej stránke inšpiráciu, alebo pôsobí záporne. Ak dám čo len bod, tak je to bod kladný. Ako bodovo hodnotiť to, že z tejto stránky sa mi dielo nepáči. Nebodovať znamená tváriť sa neutrálne.
 
attila.farkas
2010-12-01 12:27:16
Dakujem vam vsetkym za navstevu, necakal som vas v takom pocte... Ani vas nemam cim ponuknut :)
 
attila.farkas
2010-12-01 12:14:01
príspevok od: imtman
dobra foto, hned som si spomenul na tu jednu podobnu co si dal davnejsie, vtedy si daval srdce ty sa mi vidi :)
Kazdy z casu na cas dava :) diky
 
attila.farkas
2010-12-01 12:11:54
príspevok od: atiart
.... mňa tá fotografia opäť pritiahla , a naopak s názormi diskutujúcich ak odmyslíme autorom vyjadrenú myšlienku , tak nachádzam v tej fotografii omnoho viac, považujem ju za mnohozmyselnú , no v žiadnom prípade nie za jednoznačne morbídnu ......
Vdaka :)
 
attila.farkas
2010-12-01 12:10:15
príspevok od: zuzuliena
... zaujimave, akurat sa vobec ale vobec nestotoznujem s tym napisom. Lebo ak mi je prednejsie /vopred/ to, aby mi niekto neublizil, vzdavam sa naozajstneho zivota - se vsim vsudy. Bez srdca to nejde - a hlavne netreba nad tym vooooobec rozmyslat.
A mam otazku - preco ma dievcina krvave aj usta? To mi tam trochu nesedi.
Napad vsak ocenujem.
Ahoj. Vies vyrvat si srdce z hrude (hlavne ak to robis v afekte a holou rukou) je velmi obtiazne bez toho aby si si neposkodila pluca... No a ked si poskodis pluca tak po niekolkych nadychoch zacnes vykasliavat krv... Pekny den :)
 
zuzuliena
externý redaktor 2010-12-01 12:03:30
... zaujimave, akurat sa vobec ale vobec nestotoznujem s tym napisom. Lebo ak mi je prednejsie /vopred/ to, aby mi niekto neublizil, vzdavam sa naozajstneho zivota - se vsim vsudy. Bez srdca to nejde - a hlavne netreba nad tym vooooobec rozmyslat.
A mam otazku - preco ma dievcina krvave aj usta? To mi tam trochu nesedi.
Napad vsak ocenujem.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 5 | Priemer: 6.00
 
8martin5
2010-12-01 12:01:47
príspevok od: atiart
.... mňa tá fotografia opäť pritiahla , a naopak s názormi diskutujúcich ak odmyslíme autorom vyjadrenú myšlienku , tak nachádzam v tej fotografii omnoho viac, považujem ju za mnohozmyselnú , no v žiadnom prípade nie za jednoznačne morbídnu ......
suhlas. Netreba sa divat cez (v tomto pripade) ´cervene´ okuliare.
 
Maxx818
ocenenie redakciou 2010-12-01 11:55:47
omg toto je jock nie?
 
atiart
2010-12-01 11:33:02
.... mňa tá fotografia opäť pritiahla , a naopak s názormi diskutujúcich ak odmyslíme autorom vyjadrenú myšlienku , tak nachádzam v tej fotografii omnoho viac, považujem ju za mnohozmyselnú , no v žiadnom prípade nie za jednoznačne morbídnu ......
 
imtman
2010-12-01 11:11:30
dobra foto, hned som si spomenul na tu jednu podobnu co si dal davnejsie, vtedy si daval srdce ty sa mi vidi :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
dodo_bb
2010-12-01 10:45:44
Za prvé - Myšlienka celkom fajn, je to niečo iné ako kopy sladkých fotiek a vyžehlených diečatiek, technicky slušné. To oceňujem.
Za druhé - nepáči sa mi, že je to príliš realistické (a navyše zas hodne nereálne), také prvoplánové, príliš morbídne. Nenecháva žiadny priestor divákovi, aby mohol ´open his mind´ :-))) Niet sa tu nad čím zamyslieť, je to jasná a polopatistická bomba do ksichtu :-))) Body nedávam už dlhodobo, v tomto prípade sa to ani nedá...
 
8martin5
2010-12-01 10:41:01
príspevok od: seifi
nie; pri tejto príležitosti ma napadlo, že za impakt by mohol byť na stupnici aj -1 (mínus bod), t.j. za plusy sa akože stále niečo, čo aj menej, ale stále páči. Pri mínus 1 bod by bolo, že sa to divákovi nepáči, záporný impakt vyvolal autor.
Impakt je ´dopad´. Ako vyjadrit dopad v neg. stupnici? To myslim npojde.Foto ma jeden z najsilnejsich impaktov v poslednom case uverejnenych fotografii.Nie som, ziadny obdivovatel a uctievac krvi a nasilia (ani jedno foto nevyjadruje). Hodnotim foto z pohladu jej vkladu. Ma ho vyrazny(aj bez popisu pod).
 
brki
2010-12-01 10:40:13
mám rád silné fotky, aj depresívne, aj taký je niekedy život, ale toto vo mne vyvoláva divné pocity, nejdú z toho na mňa žiadne emócie, nanajvýš odpor...je to také nasilu, prvoplánové, fotka nie je o myšlienke, ani pocitoch, nič také z nej necítim...nemusím zase všetkému rozumieť :)
 
olike
2010-12-01 10:37:43
podla mna je to v pohode fotka,autor dosiahol co chcel.komentuje sa tu o sto sest:)Teraz druha vec - vadia mi napisy,a tie strasne,pripada mi to take vsugerovacie.dalej vadi mi ze baba ma chlpate ruky (nic v zlom sto ludi sto chuti,mne sa to hnusi)..a to srdce mi velmi pripomina nejaky suter zodvihnuty na kraji potoka.
 
sunajn
2010-12-01 10:24:17
príspevok od: attila.farkas
open your mind :)
Po francúzky, prosím.
 
8martin5
2010-12-01 10:23:36
príspevok od: dmedia
Ok,ja vsetko beriem, pozriem si kazdu fotku a attilu povazujem za schopneho fotografa, asi ked som reagoval, som citil potrebu nieco k tomu povedat. A isto si radsej pozriem taketo inscenovane fotky ako graficke skladacky, ktore sa realne nedaju nafotit a s fotografiou maju pramalo...
Tak predsa len sme na podobnej vlne:-) Dobre svetlo prajem! Aj Attilovi.
 
seifi
2010-12-01 10:13:44
nie; pri tejto príležitosti ma napadlo, že za impakt by mohol byť na stupnici aj -1 (mínus bod), t.j. za plusy sa akože stále niečo, čo aj menej, ale stále páči. Pri mínus 1 bod by bolo, že sa to divákovi nepáči, záporný impakt vyvolal autor.
 
dmedia
2010-12-01 10:11:55
príspevok od: 8martin5
Ano, videl som aj horsie veci. Daleko horsie veci- zial. Pozri sa na nazor Atiarta. Nie kazda foto ma za ucel hladit. Kazdy ma pravo na nazor a jeho zverejnenie (uz mame raz taku dobu). Mna foto oslovila svojou nevsednostou, inakostou. Tak, ako mi nie je lahostajna krv kamarata, nie je mi lahostajna ani moja. Foto ma myslienku. Sam si ju vyjadril, aj jej impakt na Teba. Fotka vyvolava debatu. Prejdi si komenty, isty mladik sa pyta na zlozenie krvi (asi chce uskutocnit nieco podobne), .... ini su tiez pohorseni, ale cim? Podla mna- sami sebou. Naturalnost fotky by nemala odpudzovat, skor spustit komunikaciu. Mozno aj na to myslel autor pri uverejnovani. To si vazim ja. Je to kusok ´odvahy pod palbou´.
Ok,ja vsetko beriem, pozriem si kazdu fotku a attilu povazujem za schopneho fotografa, asi ked som reagoval, som citil potrebu nieco k tomu povedat. A isto si radsej pozriem taketo inscenovane fotky ako graficke skladacky, ktore sa realne nedaju nafotit a s fotografiou maju pramalo...
 
peter.korytiak
ePhotoshop 2010-12-01 10:08:32
Dobrý nápad a pekne zvládnuté, no tiež mi vadí priveľa slov, ja si vytvorím svoje...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
SNIPER
2010-12-01 09:59:56
hustá foto :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
kexo
2010-12-01 09:56:43
Amelia? :)
 
Matej Rumanský
2010-12-01 09:54:52
a to som sa chcel kludne naranajkovat pri ephote..
((;
zaujimava robota
titulok je velmi vystizny, nepotrebuje dalsi komentar
 
8martin5
2010-12-01 09:35:15
príspevok od: dmedia
Ani ja nesledujem americke grcaniny. Videl si zomierat cloveka co ma odtrhnute srdce? Ja ano, raz uvidis a nikdy uz nebudes taketo veci obdivovat, nehovoriac o tom ked to bude tvoj dobry kamos, blizky clovek. Preto tieto morbidity ma nemozu oslovit, mam na to pravo, tak ako aj na svoj nazor. A isto si pozriem radsej tisice ´gycovych´ fotiek prirody, ktore potesia srdce i dusu, ale toto nie. Sorry, nie sme na tej istej vlne...
Ano, videl som aj horsie veci. Daleko horsie veci- zial. Pozri sa na nazor Atiarta. Nie kazda foto ma za ucel hladit. Kazdy ma pravo na nazor a jeho zverejnenie (uz mame raz taku dobu). Mna foto oslovila svojou nevsednostou, inakostou. Tak, ako mi nie je lahostajna krv kamarata, nie je mi lahostajna ani moja. Foto ma myslienku. Sam si ju vyjadril, aj jej impakt na Teba. Fotka vyvolava debatu. Prejdi si komenty, isty mladik sa pyta na zlozenie krvi (asi chce uskutocnit nieco podobne), .... ini su tiez pohorseni, ale cim? Podla mna- sami sebou. Naturalnost fotky by nemala odpudzovat, skor spustit komunikaciu. Mozno aj na to myslel autor pri uverejnovani. To si vazim ja. Je to kusok ´odvahy pod palbou´.
 
bodliak
2010-12-01 09:31:41
Odporné a nevkusné realizovanie hlúpej a nepravdivej myšlienky.
 
Matúš Koprda
2010-12-01 09:17:25
Je to nechutné, ale vydarené dielo. Predchádzajúca (však vieš ktorá) ma zaujala podstatne viac, toto je už moc vulgárne (v zmysle vysvetlovania a podľa mňa priveľmi explicitného zobrazenia témy). Ale inak, ako som napísal, vydarené dielo.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 4 | Priemer: 5.33
 
Lu2nek
2010-12-01 09:08:38
Sympatické.. Ale vadí mi to pozadí a všechny nápisy...
 
dmedia
2010-12-01 08:56:22
príspevok od: 8martin5
oznacil je niekto za fenomenalnu? Je to dobre foto. Foto sa mi neasociuje s Am. komercnou kinematografiou, mozno preto, ze ju nesledujem.
Ani ja nesledujem americke grcaniny. Videl si zomierat cloveka co ma odtrhnute srdce? Ja ano, raz uvidis a nikdy uz nebudes taketo veci obdivovat, nehovoriac o tom ked to bude tvoj dobry kamos, blizky clovek. Preto tieto morbidity ma nemozu oslovit, mam na to pravo, tak ako aj na svoj nazor. A isto si pozriem radsej tisice ´gycovych´ fotiek prirody, ktore potesia srdce i dusu, ale toto nie. Sorry, nie sme na tej istej vlne...
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-12-01 08:56:09
No, toto sa ani mne nepaci...
 
sankiakis
ocenenie redakciou 2010-12-01 08:54:24
Mna by zaujimalo aku umel krv si pouzil. dik:)
 
debilis
2010-12-01 08:53:31
aspoň ten spodný popis na fotke si si mohol odpustiť, lebo ma strašne znervózňuje a nedá sa sústrediť priamo na fotku......
 
atiart
2010-12-01 08:52:09
príspevok od: pene
je to ubohe
... takéto poznámky sú nemiestne a prezrádza to len a len tak mentálnu ako aj fotografickú či tvorivú zaostalosť autora takýchto poznámok :) .....
 
pene
2010-12-01 08:43:00
je to ubohe
 
8martin5
2010-12-01 08:32:01
príspevok od: dmedia
Neviem co je na tejto fotke take fenomenalne? Attila tu mal mnoho inych peknych fotiek, ale toto, mozno IN, podla americkeho vzoru kde vsetko vybuchuje a strieka krv, ale mna to absolutne neoslovuje. Okrem toho ta krv na ustach posobi ako keby si ho vyhryzla sama, alebo bola zombie, ked uz, tak jej tu ruku co v nej drzi srdce poriadne zakrvavim, ked si nou vytrhla srdce a dava ho.
oznacil je niekto za fenomenalnu? Je to dobre foto. Foto sa mi neasociuje s Am. komercnou kinematografiou, mozno preto, ze ju nesledujem.
 
atiart
2010-12-01 08:30:55
....áno, veľmi Ti to môže ublížiť, v konečnom dôsledku však Ty budeš tým kto z lásky daroval :), a vďaka zato skôr či neskôr sa dostaví, a keď nie, ty aj tak zostávaš nad vecou a trpieť výčitkami bude ten, kto Ti darované srdce rozrezal ...... pravdou je tiež, že musíš nájsť potom v sebe opäť sílu v sebe na znovuzrodenie, a totiž taký čas sa rodí nový človek , lebo už nikdy nebudeš tým kým si bol predtým :) .... k foto : kategória ArtPhoto !!! - ni iste bez textu :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
NAQOYQATSI
2010-12-01 08:28:53
velmi zaujimava seria.. som zvedavy co bude dalsie.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
dmedia
2010-12-01 08:23:50
Neviem co je na tejto fotke take fenomenalne? Attila tu mal mnoho inych peknych fotiek, ale toto, mozno IN, podla americkeho vzoru kde vsetko vybuchuje a strieka krv, ale mna to absolutne neoslovuje. Okrem toho ta krv na ustach posobi ako keby si ho vyhryzla sama, alebo bola zombie, ked uz, tak jej tu ruku co v nej drzi srdce poriadne zakrvavim, ked si nou vytrhla srdce a dava ho.
 
soms
2010-12-01 08:23:03
Nechutné s ´hlbokým´ a ´veľmi poučným´ sloganom.
 
8martin5
2010-12-01 08:15:09
konecne foto, ktora sa dostala medzi top, aj bez toho, aby na nej bola krasna zena (sporo odeta,alebo skor vobec), ci orol pri romantickom zapade slnka a vychode mesiaca v panenskych horach,ktory prave ulovil rybu a krmi svojich sedem orlicat, samozrejme nafotenych v makro rezime poskladanych zo 120 fotiek.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
attila.farkas
2010-12-01 07:28:25
príspevok od: PaPi
...bez toho polopatistickeho vysvetelnia dole ;-) ...kazdopadne foto je podla mna vyborna, a je jedno ci drzi (podla niekoho) oblicku alebo kamen ... vyzera to ako idealizovany tvar srdca ;-)
no co uz, projekt bol taky... dva triptychy kde obraz bude sprevadzany textom... dik za navstevu
 
attila.farkas
2010-12-01 07:27:24
príspevok od: Laco62
morgídne, fuj
open your mind :)
 
Laco62
2010-12-01 07:03:36
morgídne, fuj
 
PaPi
2010-12-01 06:44:57
...bez toho polopatistickeho vysvetelnia dole ;-) ...kazdopadne foto je podla mna vyborna, a je jedno ci drzi (podla niekoho) oblicku alebo kamen ... vyzera to ako idealizovany tvar srdca ;-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
attila.farkas
2010-12-01 06:41:18
príspevok od: uomo
podla mna je to kamen..a ak mamm pravdu, tak je to trefne pouzity material:/
je to srdce... sice nie jej, jej som som musel zarucit ze odide cela, ale je to srdce...
 
uomo
2010-12-01 05:01:16
príspevok od: pathy
neni som masiar, ale neni to skor oblicka ako srdce? Fotky som pozeral na tvojej stranke, dost drsne, ale paci sa mi to je to nieco ine. No tu mi vadi len ten nespravny organ...nieje vidno ze je to srdce.
podla mna je to kamen..a ak mamm pravdu, tak je to trefne pouzity material:/
Tech. kvalita: 2 | Kompozícia: 6 | Impakt: 0 | Priemer: 2.67
 
pathy
2010-12-01 03:51:46
neni som masiar, ale neni to skor oblicka ako srdce? Fotky som pozeral na tvojej stranke, dost drsne, ale paci sa mi to je to nieco ine. No tu mi vadi len ten nespravny organ...nieje vidno ze je to srdce.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 5 | Priemer: 6.33
 
sunajn
2010-12-01 01:05:39
príspevok od: attila.farkas
:D daj pokoj s trattooorom o takomto case :D
A kedy bude ten správny čas. Mysli radšej na traktor, lebo máš horrorové sny, jak tak kukám. :)
 
Imiy
2010-12-01 00:56:00
ano ,,,
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
attila.farkas
2010-12-01 00:49:21
:D daj pokoj s trattooorom o takomto case :D
 
sunajn
2010-12-01 00:45:35
Šumné.

A traktor sa kúpil? :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
sunny
2010-12-01 00:24:16
mozno niekomu pride dost drsna, ale podla mna je to dobra fotka :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
 


Technika: Canon EOS 400D / Digital Rebel XTi, Canon EOS 550D,

Pridané: 2010-12-01 00:08:55
Na kritiku: 2010-12-01 00:08:55
Miesto:
Témy:
 

modéle: Louise
http://www.louise-f.book.fr/

podmaz: http://www.youtube.com/watch?v=NT3RXs-Ha0I