Srdce II

Body: 77.67    Videnia: 2122    Páči sa: 0

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
zuzuliena
externý redaktor 2010-12-03 08:20:29
... rozumiem do bodky. Veta, ktoru si napisal ma totiz dve roviny - jedna, ako naduty egofotograf, druha ta ktoru si vysvetlil. Tu druhu beriem so vsetkym. Tu prvu nemam v laske.

Ok, odteraz beriem Tvoje reakcie v rovine 2, netreba ich vysvetlovat :-).
 
mrazik1
2010-12-03 07:26:28
tiez pobavilo
 
attila.farkas
2010-12-02 23:21:58
príspevok od: brki
ja to zjednoduším...mne sa tento druh fotiek nepáči a už tu nebudem otravovať... :)...
jak je libo
 
brki
2010-12-02 22:51:00
ja to zjednoduším...mne sa tento druh fotiek nepáči a už tu nebudem otravovať... :)...
 
slawmi
2010-12-02 22:36:45
brutal je to, no suhlasim, pocuvat srdce :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
attila.farkas
2010-12-02 22:30:28
príspevok od: zuzuliena
... myslela som, ze zmyslom zverejnovania fotografii je okrem ineho aj ukazat inym dalsi uhol pohladu, pre mna tieto fotky rozhodne znamenaju tzv. ´food for thoughts´ - no a stale Ti to je uuuuplne jedno? Ani trosilinku Ta nepotesilo, ze jedna Zuza pohla rozumom? :-)))
citala si celu moju odpoved? zopakujem ju...

Zuzu, ale mne je (neviem ci zial alebo ci chvala bohu) ale uplne
jedno CI TO PRE NIEKOHO JE ALEBO NIEJE PRIJATELNE ...

jasne, lichotka potesi, ale zaroven by som rad zostal (aj ked sa mi to nie vzdy dari) v stave aky radi Krishna Ardhjunovi na Kuruksetre:

´Nezaujato pozeraj v ústrety víťazstvu alebo pádu, naplň na čo si povolaný, pretože tak iste nezhrešíš! ... Ži v skutkoch, v diele povinnosti! Nečakaj výsledky, riaď sa správnosťou činu a nie vidinou ovocia ktoré môže priniesť. Sebectvo nech ťa nikdy nespája so žiadnym činom, konaj slobodne a pevne, útočisko hľadaj v pochopení, lebo len blázni sa snažia pre odmenu.
Ak je tvoj duch pevný a raz a navždy sa uzavrel pred klamlivými obrazmi zmyslov, potom ťa už nič nevyvedie z pokoja. Tak ako si korytnačka vtiahne nohy pod pancier, tak si múdry chráni slabé zmysly pod štítom svojho silného ducha: ovládaj svoje zmysly, buď sám sebe pánom, viď čisto; kráčaj svojou cestou bez pýchy, nadutosti a sebecstva. Vykonaj svoje dielo ktoré ti je určené, ale nestaň sa otrokom svojich činov´

úryvok z Bhagavat-gíta
 
zuzuliena
externý redaktor 2010-12-02 21:40:58
príspevok od: attila.farkas
Zuzu, ale mne je (neviem ci zial alebo ci chvala bohu) ale uplne jedno ci to pre niekoho je alebo nieje prijatelne ;)
... myslela som, ze zmyslom zverejnovania fotografii je okrem ineho aj ukazat inym dalsi uhol pohladu, pre mna tieto fotky rozhodne znamenaju tzv. ´food for thoughts´ - no a stale Ti to je uuuuplne jedno? Ani trosilinku Ta nepotesilo, ze jedna Zuza pohla rozumom? :-)))
 
attila.farkas
2010-12-02 21:15:18
príspevok od: sunajn
Ja som to mal na CD niekedy asi v 93ťom. :)
ja som mal od nich prve CD tiez niekedy v tom case... bolo to ´Some Girls Wander By Mistake´
 
attila.farkas
2010-12-02 21:13:53
... tvorba je zrobena a ntrvala viac ako jeden weekend, len to uverejnovanie tu akosi trva. pekny vecer
 
sunajn
2010-12-02 20:36:51
príspevok od: attila.farkas
vision thing sa vola platna na ktorej je I was wrong a mam to ako LP :)
Ja som to mal na CD niekedy asi v 93ťom. :)
 
retep
2010-12-02 20:30:20
ako sa ukazuje,nas dialog ma zdravy zaklad...nerozumieme si....nechapeme sa...

a z toho to cele vzniklo...takze je to tak,ako to byt ma....

samozrejme,ja respektujem,ze celej tejto Tvojej tvorbe rozumies hlavne Ty a vies,preco tvoris,ako tvoris....

zelam Ti,aby tento usek Tvojej tvorby trval tak dlho,ako to potrebujes...

P
 
attila.farkas
2010-12-02 19:08:49
príspevok od: bebekexo
opat len utocis na mna a uz mi dokonca aj nadavas :) Videm ze nemas problemy len s nastavenim svetla, ale aj so sebou ;-)
nie, neutocim, len popisujem fakty... na Georgiu napises ze je to Times new roman a pritom sa tvaris ako odbornik na fonty... potom mi na georgiu napises ze je ´hnusna´ ... keby si aspon napisal ze je podla teba hnusna ... ale na to sa zrejme hodnotis az prilis vysoko... nepotrebujem ja taketo nadute kydy citat, naozaj... nic v zlom, ale daj mi pokoj... strat sa mi z oci a ani ja sa ti nebudem pliest pod nohy... niesom na teba zvedavy
 
attila.farkas
2010-12-02 19:04:30
príspevok od: sunajn
Ja pank moc ne, ale platňa od Mníšok kde je Aj voz rong sa mi páči a na vojne v 79 sme počúvali - God Save The Queen - od Seks pištoľs. To mi akosi vej uchu lahodí.
vision thing sa vola platna na ktorej je I was wrong a mam to ako LP :)
 
sunajn
2010-12-02 18:59:41
príspevok od: attila.farkas
I WAS WRONG ja osobne nemusim... pride mi to uz tak akoby popove... radsej ma tie co im este tecie mlieko punku na brade... napr. Adrenochrome, Anaconda a podobne
Ja pank moc ne, ale platňa od Mníšok kde je Aj voz rong sa mi páči a na vojne v 79 sme počúvali - God Save The Queen - od Seks pištoľs. To mi akosi vej uchu lahodí.
 
bebekexo
ocenenie redakciou 2010-12-02 18:48:16
príspevok od: attila.farkas
hnusne podla neskromneho nazoru diletanta-mudrlanta ... :)
opat len utocis na mna a uz mi dokonca aj nadavas :) Videm ze nemas problemy len s nastavenim svetla, ale aj so sebou ;-)
 
niles
2010-12-02 18:26:26
vcerajsia ano, dnesna nie
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 3 | Impakt: 2 | Priemer: 3.33
 
attila.farkas
2010-12-02 18:20:28
príspevok od: bebekexo
zmenilo to niečo na fakte že je to hnusné patkové písmo? :) myslím že nie a odvádzanie pozornosti na mňa tomu tiež nepomoze, ale co ti uz ostava :)
a nesahaj mi na Georgiu lebo ti usekam prsty... jeden po druhom :D
 
benvoluto
2010-12-02 18:19:11
rozporuplná diskusia ale aspon je to zaujímavé čítanie :) , fotka je fajn ja osobne by som volil pri tejto forme poloprofil a pohlad dole nasvietené tak aby to teda srdce aj bolo vidno , ale seria je fajn je to oživenie chybalo to tu . Už len zrealizovat scenériu do takejto podoby je umenie ,,, len tak dalej
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
attila.farkas
2010-12-02 18:18:16
zas ti len nerozumiem... a to sa snazim... vazne... neviem ktory utrzok vety kam patri...
o policii som sa vyjadroval v diskusii o tlacidle ´mam 18´ ktore tu niekto ziadal... tvrdil som, ze policajt pri kompe by zamedzil pristupu neplnoletym k podobnemu obsahu efektivnejsie ako nejake tlacidlo... take tlacidla dnesna mladez luska ako fazulky... priam ich pritahuju...

fakt ze som nereagoval na to ze si ma ocenil neznamena ze som si to nevsimol ... iba ze som nemal potrebu ti to potvrdzovat ci vyvracat, to za prve a za druhe, dolezitejsie ako prijat lichotku je prte mna porozumiet obsahu reci mne adresovanej :)

co sa tyka tvojej vety ´foto ma smerovat k laske a veciam spojenim s tymto´ zas len nerozumiem ... bud je tam gramaticka chyba ktora meni vyznam, alebo proste som prikratky na tuto sifrovacku ... ale aj keby tam ziadna chyba nebola a vezmem to sposobom najblizsim k tomu ako to viem pochopit, tak sa ta musim opytat: ´foto ma smerovat k laske podla coho?´ podla tvojich predstav? alebo podla nejakej poucky? nerozumiem, ale nevadi... nemusime vsetkemu rozumiet
 
attila.farkas
2010-12-02 18:04:03
príspevok od: brki
myslím to tak, že keby bolo na dievčati pár kvapiek krvi a v ruke by nedržala hovädzie srdce, ale niečo čo ho symbolizuje, fotka by bola oveľa emotívnejšia...okrem toho to ´Krv za každú cenu´ som napísal aj preto, že som si pozrel Tvoju web stránku a toľko krvi som nevidel ani vo filme Hostel...mám z nich pocit, že tá krv je tam dôležitejšia ako samotná myšlienka, ktorú si chcel fotkami vyjadriť. Ale je to len moje vnímanie, akceptujem, že tie fotky majú fanúšikov :)
to srdce nieje hovadzie... hovadzie srdce by baba jednak neudrzala a jednak by sa jej v nom stratila dlan...

stranka ktoru si videl je docasny suport pre tieto dve serie, preto ine si tam ani nemohol zazriet - vsetky moje domeny su presmerovane tam a este to tak nejaky cas bude...

stvarnenie krvacania (co sa mnozstva tyka urcite) je +- realisticke ... viem o com hovorim... zazil som casy ked som sa v ludskej krvi brodil a ta mi zatekala do topanok ...
 
attila.farkas
2010-12-02 17:58:27
príspevok od: brki
mrco súhlas, presne o tom istom pocite som napísal aj ja...presne tak vzniká paródia, že autor niečo preženie...vo filme, či vo fotografii...mňa to tiež pobavilo a to asi autor nechcel
zrovna touto som chcel karikaturizovat to ´prislovie´(?) ´počúvajte svoje srdce´ lebo ak to niekto vezme doslova tak to moze dopadnut aj takto...
 
attila.farkas
2010-12-02 17:53:39
I WAS WRONG ja osobne nemusim... pride mi to uz tak akoby popove... radsej ma tie co im este tecie mlieko punku na brade... napr. Adrenochrome, Anaconda a podobne
 
attila.farkas
2010-12-02 17:51:50
Zuzu, ale mne je (neviem ci zial alebo ci chvala bohu) ale uplne jedno ci to pre niekoho je alebo nieje prijatelne ;)
 
attila.farkas
2010-12-02 17:50:16
príspevok od: bebekexo
zmenilo to niečo na fakte že je to hnusné patkové písmo? :) myslím že nie a odvádzanie pozornosti na mňa tomu tiež nepomoze, ale co ti uz ostava :)
hnusne podla neskromneho nazoru diletanta-mudrlanta ... :)
 
bebekexo
ocenenie redakciou 2010-12-02 17:34:15
príspevok od: attila.farkas
Nerozoznat Georgiu je diletantstvo najhrubsieho zrna. Nerozoznat Georgiu a pritom mudrovat o fontoch by si zasluzilo dozivotny trest zakazu pristupu ku klavesnici
zmenilo to niečo na fakte že je to hnusné patkové písmo? :) myslím že nie a odvádzanie pozornosti na mňa tomu tiež nepomoze, ale co ti uz ostava :)
 
Gusto
2010-12-02 17:32:25
Ta zo vcera sa mi viac pacila. tu sa mi nepaci Vyraz na tvary, aj to srdce nieje nejak pri uchu. ale pekna seria ;)
 
Dedo
2010-12-02 15:52:28
nenadchlo - nepresvedčiklo, ako momentálne foto dňa
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-12-02 15:52:22
príspevok od: Marcel Rebro
Cako, take nie je EjFoto, taky je zivot ... buchne sopka ... 1.000 mrtvych ... topka v spravach ... ze je na druhy den 2.000 uz nikoho netankuje ... musel by byt aspon 10.000 :(
veru veru :(
 
Marcel Rebro
2010-12-02 15:40:41
príspevok od: Cako
Este jednu das do serii a bude dalej v zabudnuti v topke... mozno tam uz nebude vobec.. a tak dalej... Ephoto je take, prva fotka uputa, no potom hned taka ista/podobna do serie uz menej atd. Takisto to bolo s fotkou ´vymena uzavierky´ potom ´kalibracia objektivu´ atd... ak si pamatas...
Cako, take nie je EjFoto, taky je zivot ... buchne sopka ... 1.000 mrtvych ... topka v spravach ... ze je na druhy den 2.000 uz nikoho netankuje ... musel by byt aspon 10.000 :(
 
attila.farkas
2010-12-02 15:30:21
príspevok od: bebekexo
sokuje to hned v dvoch rovinach.

prva su komicke a nezvladnute tiene na tvari
druha pouzitie patkoveho pisma pre popis, to je snad times new roman, pouzit 7 fontov na 800x800 pixeloch je ohavnost :)
Nerozoznat Georgiu je diletantstvo najhrubsieho zrna. Nerozoznat Georgiu a pritom mudrovat o fontoch by si zasluzilo dozivotny trest zakazu pristupu ku klavesnici
 
Koma
ocenenie redakciou 2010-12-02 15:23:39
v podstate mám podobné pocity ako brk1 o kúsok nižšie...akoby TO množstvo použitej ,,krvi,, prebíjalo...ubíjalo tie myšlienky čo tam máš pod foto napísané...
Kukuč slečny je taký, taký fakt.... podarený, neviem či smiešny, veselý či čo ... taký – akože:
,, ako???... čo hovoríš??....nepočujem dobre, nemrmli si a nešepkaj...musíš hlasnejšie ,, .....
 
bebekexo
ocenenie redakciou 2010-12-02 15:21:56
sokuje to hned v dvoch rovinach.

prva su komicke a nezvladnute tiene na tvari
druha pouzitie patkoveho pisma pre popis, to je snad times new roman, pouzit 7 fontov na 800x800 pixeloch je ohavnost :)
 
retep
2010-12-02 15:21:28
odo mna len doslov....rozkol..
foto ma smerovat k laske a veciam spojenim s tymto...potom tam niekde pises o policii s niekym inym....vo vztahu k fotografii?!...

mozeme to ukoncit tym,ze som pravy opak Teba..nepotrebujem podporovat dnesny optiku sveta postavenu na mnozstve krvi na obrazovke,v pismenkach....atd....

a vsimni si,vobec Ti nestalo za pozornost to,ze som Ta aj ocenil....

robime divny zivot.....

maj sa

P
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-12-02 14:27:45
Este jednu das do serii a bude dalej v zabudnuti v topke... mozno tam uz nebude vobec.. a tak dalej... Ephoto je take, prva fotka uputa, no potom hned taka ista/podobna do serie uz menej atd. Takisto to bolo s fotkou ´vymena uzavierky´ potom ´kalibracia objektivu´ atd... ak si pamatas...
 
Urgy
2010-12-02 14:00:51
jooj, chlpy z rúk dole, strašne mi to tam ťahá oči :(
 
Jozef Peniak
redakcia ephoto.sk 2010-12-02 13:49:02
príspevok od: attila.farkas
Vague a l ame je moja oblubena :)
Neviem o akom obdobi pises... Tieto napady sa zbierali postupom casu, az som ich 21.11 nafotil ... Obdobim to robi system ktory pusta len jednu foto za den, inak by som to zavesil naraz a bolo by vybavene :)
Pekny den aj tebe
o období v našich životoch, niekdy trvá rok niekedy mesiac, potom sa zrazu začneme dívať na svet trochu inak aj ked stále podobne a je z toho posun vo fotopráci:)
 
zuzuliena
externý redaktor 2010-12-02 13:48:40
príspevok od: attila.farkas
proste to takto vyslo...
... ked tak citam vsetky komenty, napada mi, ci by nebolo lepsie urobit 3
kombinaciu na jeden sup, bolo by to mozno prijatelnejsie pre ludi. Tesim sa na tu tretiu, zaujima ma myslianka napisana na nej ... cize ucel splneny, nabudilo moju fantaziu .-)
 
majkyke
2010-12-02 13:36:46
Ako prvy pohlad na vcerajsiu fotku celkom fajn,dnes uz o cosi horsie,dufam ze nebude mat pokracovanie,lebo uz to bude obkukane.
 
brki
2010-12-02 13:22:26
mrco súhlas, presne o tom istom pocite som napísal aj ja...presne tak vzniká paródia, že autor niečo preženie...vo filme, či vo fotografii...mňa to tiež pobavilo a to asi autor nechcel
 
brki
2010-12-02 13:19:10
myslím to tak, že keby bolo na dievčati pár kvapiek krvi a v ruke by nedržala hovädzie srdce, ale niečo čo ho symbolizuje, fotka by bola oveľa emotívnejšia...okrem toho to ´Krv za každú cenu´ som napísal aj preto, že som si pozrel Tvoju web stránku a toľko krvi som nevidel ani vo filme Hostel...mám z nich pocit, že tá krv je tam dôležitejšia ako samotná myšlienka, ktorú si chcel fotkami vyjadriť. Ale je to len moje vnímanie, akceptujem, že tie fotky majú fanúšikov :)
 
Marcel Rebro
2010-12-02 13:16:16
príspevok od: attila.farkas
Pocuj clovece, (ja len dufam ze sa mylim, ale...) mam tomu snad rozumiet tak, ze si sa domnieval / dufal / veril ze len preto, lebo ty si mi napisal ze podla tvojho nazoru (slovne spojenie ´podla tvojho nazoru´ si sice nepouzil, ale ani nebolo treba - natolko samozrejme a jasne to je) ´ak dam aj nacuvaciu ak ta uz je gyc´ - ja zmenim svoj zamer a neuverejnim ju? A ako to vlastne je... Keby som ju sem nedal tak by to nebol gyc? Priznam sa, len tazko tu rozumiem... A napokon, musim povedat, vzdy som mal pocit ze ty si jeden z tych ktorim je to jasne aj bez toho aby som to musel povedat, ale vidim ze asi nie, tak to tu asi pastnem aj tebe...
jasne ze som nepredpokladal, neocakaval, ze na zaklade ´mojho odporucania´ zmenis svoj nazor. len som vopred napisal ako fotku vnimam. a dnes som doplnil ze mi vyvolava usmev na tvari ... nie v zmysle pohrdania, alebo nieco podobne. skratka je mi smiesna ... asi fungujem inac, kedze u inych vyvolava (napriklad) odpor ... mne skratka pride ta poza ... pohlad na srdce vesela, smiesna. neviem ake emocie si chcel vyvolat ale mna si pobavil ... a to je dobre .... ci?
 
Lu2nek
2010-12-02 12:52:53
príspevok od: attila.farkas
Neviem ci si nepostrehol alebo ci ja som ta nespravne pochopil, ale serie su tu 2 (slovom dve) ... Predvcerom skoncila jedna a vcera zacala druha
No tak vidíš..mě totálně splynuly...
 
attila.farkas
2010-12-02 12:50:59
príspevok od: istvic
naprosty suhlas
Ako to myslis za kazdu cenu? Tema trojdielnej serie je jasna... Mal som snad na niektorej z 3 foto pre ´osviezenie programu´ akoze pozit koagulacny pristroj?
 
attila.farkas
2010-12-02 12:48:02
príspevok od: NAQOYQATSI
Ma to myslienku, vyraz, doknca vtip.. podla mna je to super ako cela seria. Vadi mi vsak ten tien okolo nosa. Inak je to profi praca a vedel by som si predstavit zeby som siel na vystavu na ktorej by bola tato seria. Som zvedavy co bude dalsie :) Drzim palce.
:D nerob ze nevies co je zaver... Na tu vernisaz kludne dojdi, ale budes to mat daleko... August 2011 pekny den
 
attila.farkas
2010-12-02 12:46:02
príspevok od: Jozef Peniak
ma to nieco do seba, urcite. A kukol som celu seriu, ale na mna to posobi bohuzial len nechutne a tu je este zvlastny vyraz a svetlo. Urcite sa ale nedaj odradit moj vkus je jedna vec, druha ze na tom vidno ze si prave v nejakom stadiu z ktoreho sa istotne posunies dalej. A paradna modelka - krasne fotky tam ma niektore napr. tieto su pre mna svetove https://www.louise-f.book.fr/galeries/vague-a-l-ame/

pekne svetlo a napady
Vague a l ame je moja oblubena :)
Neviem o akom obdobi pises... Tieto napady sa zbierali postupom casu, az som ich 21.11 nafotil ... Obdobim to robi system ktory pusta len jednu foto za den, inak by som to zavesil naraz a bolo by vybavene :)
Pekny den aj tebe
 
attila.farkas
2010-12-02 12:41:33
príspevok od: Lu2nek
Vždyť tahle fotka je z devadesáti procent identická jako ta včerejší :( Do této doby (= fotky) mě ta série bavila, protože každá fotka přišla s něčím novým. Ale tohle už mi přijde jako takové vykrádání sama sebe... Být to ojedinělý kus, pak hodnotím jinak :)
Neviem ci si nepostrehol alebo ci ja som ta nespravne pochopil, ale serie su tu 2 (slovom dve) ... Predvcerom skoncila jedna a vcera zacala druha
 
attila.farkas
2010-12-02 12:37:32
príspevok od: tomatito
no uz mi to pride skor smiesne..troska sebareflexie..
Kludne sa obsluz ;)
 
attila.farkas
2010-12-02 12:35:59
príspevok od: attila.farkas
Pocuj clovece, (ja len dufam ze sa mylim, ale...) mam tomu snad rozumiet tak, ze si sa domnieval / dufal / veril ze len preto, lebo ty si mi napisal ze podla tvojho nazoru (slovne spojenie ´podla tvojho nazoru´ si sice nepouzil, ale ani nebolo treba - natolko samozrejme a jasne to je) ´ak dam aj nacuvaciu ak ta uz je gyc´ - ja zmenim svoj zamer a neuverejnim ju? A ako to vlastne je... Keby som ju sem nedal tak by to nebol gyc? Priznam sa, len tazko tu rozumiem... A napokon, musim povedat, vzdy som mal pocit ze ty si jeden z tych ktorim je to jasne aj bez toho aby som to musel povedat, ale vidim ze asi nie, tak to tu asi pastnem aj tebe...
P. S. Aj ja sa len usmievam ked ta citam :)
 
attila.farkas
2010-12-02 12:34:58
príspevok od: Marcel Rebro
Včera som napísal : ... Ale ak dáš aj modelínu čo načúva vlasntné srcco ... tak tá je už úplne hentaikovo-gýčová ...

Dnes dodávam : Jedinú ´emóciu´ čo vo mne vyvoláva je úsmev na tvári ...
Pocuj clovece, (ja len dufam ze sa mylim, ale...) mam tomu snad rozumiet tak, ze si sa domnieval / dufal / veril ze len preto, lebo ty si mi napisal ze podla tvojho nazoru (slovne spojenie ´podla tvojho nazoru´ si sice nepouzil, ale ani nebolo treba - natolko samozrejme a jasne to je) ´ak dam aj nacuvaciu ak ta uz je gyc´ - ja zmenim svoj zamer a neuverejnim ju? A ako to vlastne je... Keby som ju sem nedal tak by to nebol gyc? Priznam sa, len tazko tu rozumiem... A napokon, musim povedat, vzdy som mal pocit ze ty si jeden z tych ktorim je to jasne aj bez toho aby som to musel povedat, ale vidim ze asi nie, tak to tu asi pastnem aj tebe...
 
8martin5
2010-12-02 12:18:34
lepsia nez vcera.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
tomatito
ocenenie redakciou 2010-12-02 11:37:30
no uz mi to pride skor smiesne..troska sebareflexie..
 
Maxx818
ocenenie redakciou 2010-12-02 10:51:58
ja sa bavim uz dva dni...zachvilu tu budu len podobne veci, pretoze ta ´ina´ tvorba radsej utecie
 
Marcel Rebro
2010-12-02 10:49:00
Včera som napísal : ... Ale ak dáš aj modelínu čo načúva vlasntné srcco ... tak tá je už úplne hentaikovo-gýčová ...

Dnes dodávam : Jedinú ´emóciu´ čo vo mne vyvoláva je úsmev na tvári ...
 
fotomarco
2010-12-02 10:13:48
viem ze ... jeden kraat nestacii.... ale v tomto pripade aj 1 x bolo viac ako dost. sorry
Tech. kvalita: 4 | Kompozícia: 2 | Impakt: 0 | Priemer: 2.00
 
istvic
ocenenie redakciou 2010-12-02 09:48:57
naprosty suhlas
 
falatka
2010-12-02 08:49:09
mne vadia akurát tie popisy
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Lu2nek
2010-12-02 08:30:51
Vždyť tahle fotka je z devadesáti procent identická jako ta včerejší :( Do této doby (= fotky) mě ta série bavila, protože každá fotka přišla s něčím novým. Ale tohle už mi přijde jako takové vykrádání sama sebe... Být to ojedinělý kus, pak hodnotím jinak :)
 
Jozef Peniak
redakcia ephoto.sk 2010-12-02 08:10:25
ma to nieco do seba, urcite. A kukol som celu seriu, ale na mna to posobi bohuzial len nechutne a tu je este zvlastny vyraz a svetlo. Urcite sa ale nedaj odradit moj vkus je jedna vec, druha ze na tom vidno ze si prave v nejakom stadiu z ktoreho sa istotne posunies dalej. A paradna modelka - krasne fotky tam ma niektore napr. tieto su pre mna svetove https://www.louise-f.book.fr/galeries/vague-a-l-ame/

pekne svetlo a napady
 
NAQOYQATSI
2010-12-02 07:42:29
Ma to myslienku, vyraz, doknca vtip.. podla mna je to super ako cela seria. Vadi mi vsak ten tien okolo nosa. Inak je to profi praca a vedel by som si predstavit zeby som siel na vystavu na ktorej by bola tato seria. Som zvedavy co bude dalsie :) Drzim palce.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
brki
2010-12-02 07:18:47
celú Tvoju sériu by som nazval ´Kult krvi´...alebo ´Krv za každú cenu´...nič v zlom, ani táto ma neoslovila, to množstvo krvi mi tam pripadá samoúčelné a efekt sa úplne míňa účinku (teda predpokladám, že tie fotky majú byť emotívne)...mne to pripadá ako paródia...:)...opakujem, čo som napísal včera, mám rád silné, aj depresívne fotky, táto mi vylúdila úsmev na tvári :)
 
attila.farkas
2010-12-02 07:07:35
príspevok od: brehulka
Neviem, neviem, tentokrát ale už je miešaný ten sirup s jablčným pudingom, alebo sa zase mýlim?
joooj babka, mozno ste mali tomu susedovi ine ako jablcka davat, aj zrak by sa vam polepsil...
 
attila.farkas
2010-12-02 07:07:02
proste to takto vyslo...
 
zuzuliena
externý redaktor 2010-12-02 07:03:58
... pri nahlade som si povedala, ze vcerajsia bola lepsia, lenze ... po precitani dnesneho textu je lepsia tato .-)
... jedna technicka vec mi vadi - ten tien okolo nosa, daky je cudesny - to bol zamer?
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.00
 
brehulka
2010-12-02 02:00:42
Neviem, neviem, tentokrát ale už je miešaný ten sirup s jablčným pudingom, alebo sa zase mýlim?
 
sunajn
2010-12-02 01:25:05
Alebo, choď za hlasom svojho srdca.
Mníšky mám rád. Moja obľubená je - aj voz rong.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
attila.farkas
2010-12-02 01:01:22
príspevok od: maity
na mňa to pôsobí dosť umelo a neprirodzene, prepáč
co ti mam prepacit? ako prezivas svoje vnemy? nevidim dovod. pocity a prezivanie je kazdeho osobnou a intimnou zalezitostou a svatou podou zaroven... dobru noc :)
 
maity
2010-12-02 00:55:47
na mňa to pôsobí dosť umelo a neprirodzene, prepáč
 
attila.farkas
2010-12-02 00:48:09
ved ani ja nie v zlom, len sa pytam, ci by som im mal dat vydychnut... ale nebude nic uz, myslim ze som ich dostatocne znechutil a sa na to vytoto stracat cas s niecim co sa im nepaci...

vypocuj si podmaz... je to lahodka... kultova zalezitost z 1992
 
maTTo_corp
2010-12-02 00:36:28
príspevok od: attila.farkas
mal by som?
ale však ja nie v zlom ;)...to len narážam na to čo tu zas bude ;))

...aj som ti chcel napísať, či do ss alebo komentu pod fotku....že sa nenechaj odradiť a foť si svoje, publikuj si pokiaľ to uznáš za vhodné, je to celé v tvojej réžii...takže gud lak a pevne nervy ;))
 
attila.farkas
2010-12-02 00:33:42
príspevok od: maTTo_corp
chlapec ty si nedáš pokoj ;D...
mal by som?
 
Imiy
2010-12-02 00:30:54
nie ,,,
 
maTTo_corp
2010-12-02 00:26:31
chlapec ty si nedáš pokoj ;D...
 
 


Technika: Canon EOS 400D / Digital Rebel XTi, Canon EOS 550D,

Pridané: 2010-12-02 00:25:01
Na kritiku: 2010-12-02 00:25:01
Miesto:
Témy:
	

modéle: Louise
http://www.louise-f.book.fr/

podmaz: http://www.youtube.com/watch?v=NT3RXs-Ha0I