Rukami - nohami

Body: 263.33    Videnia: 5578    Páči sa: 0

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
paloK
2011-05-07 22:31:41
výborne zachytený okamih
 
Marcel Rebro
2011-01-21 08:32:00
príspevok od: SteveS
Zabudol som Ti pre istotu priložiť linky aby nedošlo k omylu a aj preto že ak koment prečíta niekto o deń dva, už nebude v obraze o čom je reč. Subjektivne chuťe ludi sú zaujímavé ale neprekvapivé... každý by si vybral ako top z týchto dvoch linkov čosi celkom iné. Mne sa páčia ako som už skôr napísal obe fotografie a obe som bodoval, ale ako TOP všetkých foto toho daného dńa u mńa jednoznačne boduje prvý link so siluetou vtáka od pre mńa nového, ale veľmi zaujímavého autora Grunger :
www.ephoto.sk/fotogaleria/fotografie/168766/dream-on/?filter=critics

Podľa ostatných je naopak topom s výrazným náskokom veverička :- )
www.ephoto.sk/fotogaleria/fotografie/168717/vevericka-a-orech/?filter=top&type=1
Napriek tomu to osobne rešpektujem a rovnako asi ako ty by som mrcovu foto z karate, pod ktorou tu o veci diskutejme zaradil v poradí až za obe spomínané (snáď mi autor prepáči), ale aj ju som hodnotil a pozitívne, lebo aj ona má svoj zaujímavý moment, pre mńa vätší ako na mnohých iných momentkách z karate.
.
Pri diskusii sa ešte zamýšľam a od veci dodávam že je veľmi dobrým a prezieravým krokom vedenia portálu, že komenty v novom systéme už narastajú smerom dole. Ak príde autorovi(-om) do galérie návšteva a nezačíta sa hlbšie do komentárov, pod foto uvidí iba prvé pozitívne komenty. Tie negatívnejšie, či diskusie (plodné aj neplodné), či spamy (ktoré aj autor marcel rád píše pod fotky sú tak až celkom dole a \"zdobia\" fotografiu o hodne nižšie a ďaleko od foto. Nešpatia ju navrchu, hneď pod ňou.
no ked tu uz vediete ucenu disputu, dal by som do pozornosti tuto fotku

www.ephoto.sk/fotogaleria/fotografie/168800/tri-priania/

... moj vcerajsi kandidat
 
brki
2011-01-21 07:20:47
príspevok od: SteveS
Zabudol som Ti pre istotu priložiť linky aby nedošlo k omylu a aj preto že ak koment prečíta niekto o deń dva, už nebude v obraze o čom je reč. Subjektivne chuťe ludi sú zaujímavé ale neprekvapivé... každý by si vybral ako top z týchto dvoch linkov čosi celkom iné. Mne sa páčia ako som už skôr napísal obe fotografie a obe som bodoval, ale ako TOP všetkých foto toho daného dńa u mńa jednoznačne boduje prvý link so siluetou vtáka od pre mńa nového, ale veľmi zaujímavého autora Grunger :
www.ephoto.sk/fotogaleria/fotografie/168766/dream-on/?filter=critics

Podľa ostatných je naopak topom s výrazným náskokom veverička :- )
www.ephoto.sk/fotogaleria/fotografie/168717/vevericka-a-orech/?filter=top&type=1
Napriek tomu to osobne rešpektujem a rovnako asi ako ty by som mrcovu foto z karate, pod ktorou tu o veci diskutejme zaradil v poradí až za obe spomínané (snáď mi autor prepáči), ale aj ju som hodnotil a pozitívne, lebo aj ona má svoj zaujímavý moment, pre mńa vätší ako na mnohých iných momentkách z karate.
.
Pri diskusii sa ešte zamýšľam a od veci dodávam že je veľmi dobrým a prezieravým krokom vedenia portálu, že komenty v novom systéme už narastajú smerom dole. Ak príde autorovi(-om) do galérie návšteva a nezačíta sa hlbšie do komentárov, pod foto uvidí iba prvé pozitívne komenty. Tie negatívnejšie, či diskusie (plodné aj neplodné), či spamy (ktoré aj autor marcel rád píše pod fotky sú tak až celkom dole a \"zdobia\" fotografiu o hodne nižšie a ďaleko od foto. Nešpatia ju navrchu, hneď pod ňou.
to, čo píšeš v poslednom odstavci neviem či to myslíš vážne, alebo ironicky ...to je práve jeden z tých psychických momentov, ktoré negatívne ovplyvňujú objektivitu hodnotenia hodnotiaci občan ohodnotí fotku úplne ináč, ako ju vnímal pri prvom nákuku. Nejaká skúsenejšia \"autorita\" svojim hodnotiacim komentárom ho ovplyvnila....
Čo sa týka príkladu 2 fotiek (veverička a vták) pre mňa je to rozdiel levelu. \"Dream on\" je fotka, ktorú si zapamätám, veverička - fajn moment, nič viac...tým nechcem znižovať snhu autora, jednoducho \"Dream on\" je už myslím umenie. ...Možno iný deň by dopadla pri rovnakých konkurenčných fotkách úplne ináč. U mňa \"fotografia dňa\" je len výsledok všetkých tých vyššie popísaných psychologických momentov, náhody a samozrejme aj kvality fotky, ale nie len kvality. Za upozornenie na \"Dream on\" ďakujem, nevšimol som si ju, musím si začať systematickejšie prezerať nové fotky
 
brki
2011-01-21 07:08:19
príspevok od: SteveS
Ohladne vylepsenia systemu si neviem predstaviť aký modul by zmenil myslenie a chute ľudí, teda hodnotiacich a prinútil ich aby viac bodovali nejakú pre nich len rozmazanú muchlanicu, ktorá síce má čosi do umenia, ale čo ich nenadchla ... ???
.
Konkrétne u mńa je napríklad budúcim topom (v deń keď je táto foto na titulke a keď sa rozhoduje o top nasledujúceho dńa) fotka / mazanica vzlietajúceho vtáka, tá však dostala veľmi slabú podporu, naopak, vyhrá veverička, to je pre ľudí ľúbivejší motív... a ja som ale bodoval aj veveričku, takže ani sám som neignoroval všetky ostatné foto mimo tej čo sa mi najviac páčila ... teda aj keby sme všetci podporili umeleckú emotívnu fotografiu ale súčasne aj ľúbivé jednoduché motívy, stačil by jediný človek navyše len pre veveričku ... takže ako to vyrieši systém?
.
Jednoducho fotom dńa sú také fotky aké sú, lebo hodnotiaci sú prevažne amatéri a nie umelci a prevažne ich iritujú farebnejšie a rozprávkovejšie témy, to čo im navodí úsmev či prinesie potešenie... vážnych a umeleckých a emocionálnejších tém sa chytá tým pádom menej ľudí ... toto všetko musíme akceptovať a chápať a zmieriť sa s tým, mne sa to už skoro podarilo a aj keď niekedy tiež nad top negatívne pokrútim hlavou (rovnako ako niekto iný nad mojou či mrcovou fotkou ak sú v tope), beriem to tak ako to je a už sa tým nezapodievam. Ideálna spravodlivosť nejestvuje a ani nebude.
samozrejme, že hodnotenia budú vždy subjektívne a na úrovni amatérskeho vnímania...ale popri tom tu do hodnotenia fotiek vstupujú ďalšie faktory - vzájomné sympatie autorov, priateľstvá, meno autora, jeho aktivita na portáli, jeho aktivita v rozdávaní bodov, do umiestnenia v kategórii \"fotografia dňa\" vstupuje čas, kedy fotku autor zverejnil...a možno ďalšie faktory, ktoré s hodnotením kvality fotografie nemajú nič spoločné...ani na amatérskej úrovni...tie debaty o zmene systému hodnotenia sú práve o tom, aby sa nejakými systémovými zmenami odbúrali \"nefotografické\" vplyvy, ktoré výrazne znižujú objektivitu. Znova sa vraciam k anonymite...ani na súťažiach vín hodnotiaca komisia nevie koho víno degustuje, fľašky sú len očíslované
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-01-21 05:19:54
príspevok od: brki
musím sa zastať aj jednej aj druhej skupiny...mrco má nárok fotografovať čo chce a ho baví, má pravdu, že nikto sa nečuduje, keď niekto fotí len motýľov, alebo len Tatranské štíty...Mne sa táto fotka páči, aj som ju tak ohodnotil - už som napísal že ma zaujalo najmä zachytenie tváre dievčat / bojovníčok...mne je to karate ukradnuté, väčšinou tieto fotky nehodnotím, bojové športy nemám rád a ani ma takéto fotky nebavia, táto je pre mňa niečo ako \"street\" ...zaujala ma atmosféra, výrazy tvárí, nie športové prostredie. Na druhej strane viem na čo narážajú tí druhí...oni ani tak nekritizujú mrca...aj ja sa divím, že niekedy sa topkou stáva fotka, ktorá síce nie je zlá, ale sú tu aj lepšie...toto je ale všeobecný jav, nemyslím tým teraz túto konkrétnu fotku. Na vine nie sú znovu autori, ale tí čo ich fotky hodnotia. O tom tu už bolo popísané dosť, pomôže jedine vylepšenie hodnotiaceho systému.
Zabudol som Ti pre istotu priložiť linky aby nedošlo k omylu a aj preto že ak koment prečíta niekto o deń dva, už nebude v obraze o čom je reč. Subjektivne chuťe ludi sú zaujímavé ale neprekvapivé... každý by si vybral ako top z týchto dvoch linkov čosi celkom iné. Mne sa páčia ako som už skôr napísal obe fotografie a obe som bodoval, ale ako TOP všetkých foto toho daného dńa u mńa jednoznačne boduje prvý link so siluetou vtáka od pre mńa nového, ale veľmi zaujímavého autora Grunger :
www.ephoto.sk/fotogaleria/fotografie/168766/dream-on/?filter=critics

Podľa ostatných je naopak topom s výrazným náskokom veverička :- )
www.ephoto.sk/fotogaleria/fotografie/168717/vevericka-a-orech/?filter=top&type=1
Napriek tomu to osobne rešpektujem a rovnako asi ako ty by som mrcovu foto z karate, pod ktorou tu o veci diskutejme zaradil v poradí až za obe spomínané (snáď mi autor prepáči), ale aj ju som hodnotil a pozitívne, lebo aj ona má svoj zaujímavý moment, pre mńa vätší ako na mnohých iných momentkách z karate.
.
Pri diskusii sa ešte zamýšľam a od veci dodávam že je veľmi dobrým a prezieravým krokom vedenia portálu, že komenty v novom systéme už narastajú smerom dole. Ak príde autorovi(-om) do galérie návšteva a nezačíta sa hlbšie do komentárov, pod foto uvidí iba prvé pozitívne komenty. Tie negatívnejšie, či diskusie (plodné aj neplodné), či spamy (ktoré aj autor marcel rád píše pod fotky sú tak až celkom dole a \"zdobia\" fotografiu o hodne nižšie a ďaleko od foto. Nešpatia ju navrchu, hneď pod ňou.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-01-21 02:53:40
príspevok od: brki
musím sa zastať aj jednej aj druhej skupiny...mrco má nárok fotografovať čo chce a ho baví, má pravdu, že nikto sa nečuduje, keď niekto fotí len motýľov, alebo len Tatranské štíty...Mne sa táto fotka páči, aj som ju tak ohodnotil - už som napísal že ma zaujalo najmä zachytenie tváre dievčat / bojovníčok...mne je to karate ukradnuté, väčšinou tieto fotky nehodnotím, bojové športy nemám rád a ani ma takéto fotky nebavia, táto je pre mňa niečo ako \"street\" ...zaujala ma atmosféra, výrazy tvárí, nie športové prostredie. Na druhej strane viem na čo narážajú tí druhí...oni ani tak nekritizujú mrca...aj ja sa divím, že niekedy sa topkou stáva fotka, ktorá síce nie je zlá, ale sú tu aj lepšie...toto je ale všeobecný jav, nemyslím tým teraz túto konkrétnu fotku. Na vine nie sú znovu autori, ale tí čo ich fotky hodnotia. O tom tu už bolo popísané dosť, pomôže jedine vylepšenie hodnotiaceho systému.
Ohladne vylepsenia systemu si neviem predstaviť aký modul by zmenil myslenie a chute ľudí, teda hodnotiacich a prinútil ich aby viac bodovali nejakú pre nich len rozmazanú muchlanicu, ktorá síce má čosi do umenia, ale čo ich nenadchla ... ???
.
Konkrétne u mńa je napríklad budúcim topom (v deń keď je táto foto na titulke a keď sa rozhoduje o top nasledujúceho dńa) fotka / mazanica vzlietajúceho vtáka, tá však dostala veľmi slabú podporu, naopak, vyhrá veverička, to je pre ľudí ľúbivejší motív... a ja som ale bodoval aj veveričku, takže ani sám som neignoroval všetky ostatné foto mimo tej čo sa mi najviac páčila ... teda aj keby sme všetci podporili umeleckú emotívnu fotografiu ale súčasne aj ľúbivé jednoduché motívy, stačil by jediný človek navyše len pre veveričku ... takže ako to vyrieši systém?
.
Jednoducho fotom dńa sú také fotky aké sú, lebo hodnotiaci sú prevažne amatéri a nie umelci a prevažne ich iritujú farebnejšie a rozprávkovejšie témy, to čo im navodí úsmev či prinesie potešenie... vážnych a umeleckých a emocionálnejších tém sa chytá tým pádom menej ľudí ... toto všetko musíme akceptovať a chápať a zmieriť sa s tým, mne sa to už skoro podarilo a aj keď niekedy tiež nad top negatívne pokrútim hlavou (rovnako ako niekto iný nad mojou či mrcovou fotkou ak sú v tope), beriem to tak ako to je a už sa tým nezapodievam. Ideálna spravodlivosť nejestvuje a ani nebude.
 
daniela-4
2011-01-20 17:48:04
au,nechcela by som mat ten zasah medzi ocami. :-) super vyrazy...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
brki
2011-01-20 16:13:56
príspevok od: Marcel Rebro
Mas pravdu. Stacilo karate. Ved za ostatnych 30 kalendarnych dni som publikoval (na kritiku) :
- karate ... 3x
- iny sport (ladove lezenie) ... 2x
- krajinka ... 4x
- street ... 6x
- dokument a reportaz ... 3x

A co spravime s autormi ktori fotia takmer vyhradne jeden zaner? Namatkovo Strateny, Zizka, Matt, Iwn ...

A mas pravdu aj v tom ze toto by odfotil uplne kazdy. Aj Stevie Wonder - ak by sme mu dali do ruky vhodny (cierny) HW a postavili ho na spravne miesto. Normalne sa cudujem ze sportovu fotografiu este niekde akceptuju ako oficialny zaner ....

Idem teda oprasit makrac a hura na akty a ine hmyzy
musím sa zastať aj jednej aj druhej skupiny...mrco má nárok fotografovať čo chce a ho baví, má pravdu, že nikto sa nečuduje, keď niekto fotí len motýľov, alebo len Tatranské štíty...Mne sa táto fotka páči, aj som ju tak ohodnotil - už som napísal že ma zaujalo najmä zachytenie tváre dievčat / bojovníčok...mne je to karate ukradnuté, väčšinou tieto fotky nehodnotím, bojové športy nemám rád a ani ma takéto fotky nebavia, táto je pre mňa niečo ako \"street\" ...zaujala ma atmosféra, výrazy tvárí, nie športové prostredie. Na druhej strane viem na čo narážajú tí druhí...oni ani tak nekritizujú mrca...aj ja sa divím, že niekedy sa topkou stáva fotka, ktorá síce nie je zlá, ale sú tu aj lepšie...toto je ale všeobecný jav, nemyslím tým teraz túto konkrétnu fotku. Na vine nie sú znovu autori, ale tí čo ich fotky hodnotia. O tom tu už bolo popísané dosť, pomôže jedine vylepšenie hodnotiaceho systému.
 
barcik.m
2011-01-20 15:37:32
príspevok od: andrej22
mrco je mi jasne ze si toho viacej publikoval ale ide o to ze to karate vzdy, ked klinknem na ephoto, vidim ako top 24 a nemyslim si ze si to zasluhuje, lebo su to ovela lepsie fotky od niektorych autorov a ani som nepovedal ze ty sa sustredis na jeden zaner...to samozrejem ze nie je pravda...kazde ma siroke spektrum ale kazdeho nieco ine bavi ako aj Strateneho alebo ti dalsi co si spominal...

co tym teda chcem povedat je ze ja som neapeloval na teba aby si sem uz nedaval karate a terraz fotil hmyz a akty(co je podla mna tiez zaruka pseuodouspechu tu na ephoto) ale na tych ludi aby hodnotili viacej fotografiu ako meno....
plme suhlasim
 
barcik.m
2011-01-20 15:36:24
nepaci sa mi to. chlapik zaostreny podobne ako baby v akcii, ale ludia v pozadi max rozostreni... pripada mi to cele robene vo photoshope, od svetla az po jednotlive dorabky...
Smamotny moment je super....
 
Tomifox
2011-01-20 15:03:54
oprava dievča naľavo :O)
 
Tomifox
2011-01-20 15:02:48
super, dievča napravo akoby hrýzlo rukáv taj druhej ,vtipný moment a tie tváre - 7
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
mirec183
2011-01-20 14:30:27
Super moment. Ta vpravo vyzera, ze ma azijsky povod, ale asi nema geny Bruce Leeho
 
Radovan
2011-01-20 13:41:59
pekne ... a ze zenske sa nemaju bit.
 
fikinkoo
2011-01-20 13:00:54
podareny zaber :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Cako
ocenenie redakciou 2011-01-20 12:37:32
toto je super moment
 
Marcel Rebro
2011-01-20 12:17:06
príspevok od: Lucky4Leafx
Je to dobre,ale stale ta ista tema,zacina to nudit...
tak pridaj nieco zabavne ...
 
Lucky4Leafx
2011-01-20 12:15:14
Je to dobre,ale stale ta ista tema,zacina to nudit...
 
andrej22
2011-01-20 11:57:18
príspevok od: Marcel Rebro
Mas pravdu. Stacilo karate. Ved za ostatnych 30 kalendarnych dni som publikoval (na kritiku) :
- karate ... 3x
- iny sport (ladove lezenie) ... 2x
- krajinka ... 4x
- street ... 6x
- dokument a reportaz ... 3x

A co spravime s autormi ktori fotia takmer vyhradne jeden zaner? Namatkovo Strateny, Zizka, Matt, Iwn ...

A mas pravdu aj v tom ze toto by odfotil uplne kazdy. Aj Stevie Wonder - ak by sme mu dali do ruky vhodny (cierny) HW a postavili ho na spravne miesto. Normalne sa cudujem ze sportovu fotografiu este niekde akceptuju ako oficialny zaner ....

Idem teda oprasit makrac a hura na akty a ine hmyzy
mrco je mi jasne ze si toho viacej publikoval ale ide o to ze to karate vzdy, ked klinknem na ephoto, vidim ako top 24 a nemyslim si ze si to zasluhuje, lebo su to ovela lepsie fotky od niektorych autorov a ani som nepovedal ze ty sa sustredis na jeden zaner...to samozrejem ze nie je pravda...kazde ma siroke spektrum ale kazdeho nieco ine bavi ako aj Strateneho alebo ti dalsi co si spominal...

co tym teda chcem povedat je ze ja som neapeloval na teba aby si sem uz nedaval karate a terraz fotil hmyz a akty(co je podla mna tiez zaruka pseuodouspechu tu na ephoto) ale na tych ludi aby hodnotili viacej fotografiu ako meno....
 
Marcel Rebro
2011-01-20 11:36:32
príspevok od: andrej22
Je mi troska luto ze takato fotografia je tu hodnotena ako to najlepsie za poslednych vyse 24 hodin...nemozem si pomoct ale toto by podla mna odfotil naozaj kazdy...prevod cb velmi obycajny i ked neviem ci by daco kontrastnejsie tomuto pomohlo...podla mna by uz vcelku stacilo karate...
Mas pravdu. Stacilo karate. Ved za ostatnych 30 kalendarnych dni som publikoval (na kritiku) :
- karate ... 3x
- iny sport (ladove lezenie) ... 2x
- krajinka ... 4x
- street ... 6x
- dokument a reportaz ... 3x

A co spravime s autormi ktori fotia takmer vyhradne jeden zaner? Namatkovo Strateny, Zizka, Matt, Iwn ...

A mas pravdu aj v tom ze toto by odfotil uplne kazdy. Aj Stevie Wonder - ak by sme mu dali do ruky vhodny (cierny) HW a postavili ho na spravne miesto. Normalne sa cudujem ze sportovu fotografiu este niekde akceptuju ako oficialny zaner ....

Idem teda oprasit makrac a hura na akty a ine hmyzy
 
andrej22
2011-01-20 10:51:02
Je mi troska luto ze takato fotografia je tu hodnotena ako to najlepsie za poslednych vyse 24 hodin...nemozem si pomoct ale toto by podla mna odfotil naozaj kazdy...prevod cb velmi obycajny i ked neviem ci by daco kontrastnejsie tomuto pomohlo...podla mna by uz vcelku stacilo karate...
 
photographer-jolly
2011-01-20 10:44:18
Taký ČB chaos.
Čaves.
 
R.M. (byron)
2011-01-20 09:49:25
výborná momentka, aj keď ja bijúce sa ženy nerád vidím ... len sranda, viem že ide o šport :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
kexo
2011-01-20 09:37:43
....a prave pre toto mi pride anketa \'chcete aby sa meno autora zobrazovalo pri fotke\' uplne zbytocna...
 
sunajn
2011-01-20 09:27:56
príspevok od: SteveS
A vraj kumite v karate je nekontaktný šport ... a tu pecka do nosa a ešte sa aj rehlí ...no už len škoda že jej otrasené chúďa tou spustenou pravou radšej nefúkla jednu poriadnu priamo do tej vyrehlenej žemle v ústach ... možno som bezcitný ale na revanš by som jej to zaprial.
Pripájam sa k prianiu
 
PAKKK
2011-01-20 09:24:08
príspevok od: Marcel Rebro
... neviem zohnat farebny sportovy film ...
Aha tak zacni malovat
 
falatka
2011-01-20 09:23:06
no pekne:D
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Frola
2011-01-20 08:52:53
podle noh baletky, podle ruk bojovnice :)) TK klasika autora
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
JOK3R
2011-01-20 08:47:39
Super aj s tým trénerom
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Marcel Rebro
2011-01-20 08:42:12
príspevok od: PAKKK
Tak tato je dobra, konecne akcna. Len jednemu nerozmiem, preco stale cierno bielo
... neviem zohnat farebny sportovy film ...
 
PAKKK
2011-01-20 08:31:49
Tak tato je dobra, konecne akcna. Len jednemu nerozmiem, preco stale cierno bielo
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-01-20 07:56:10
A vraj kumite v karate je nekontaktný šport ... a tu pecka do nosa a ešte sa aj rehlí ...no už len škoda že jej otrasené chúďa tou spustenou pravou radšej nefúkla jednu poriadnu priamo do tej vyrehlenej žemle v ústach ... možno som bezcitný ale na revanš by som jej to zaprial.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
sunajn
2011-01-20 05:06:48
Tá vpravo má výraz, že: bébé a radosť v tvári. Ja vravím: aké sú protivné. Musia sa mlátiť hlava nehlava? Už im nestačí ťahať sa za pačesy?
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
krobo
2011-01-19 23:06:40
bomba :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
mrazik1
2011-01-19 22:43:38
:)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Marcel Rebro
2011-01-19 21:26:10
príspevok od: zola
Preco nefotis akvabely? Ked sa zenske snazia zo seba vymlatit suspenzory (to v ustach) tak to nie je pekny pohlad. Ale keby sa klbčili take akvabely.... zaber dobry.
kamarat co som s nim roky padal ma dve dcery. jednu akrobaticku rock\'n\'rollerku a druhu akvabelu ... prvu uz mam v portofliu, na druhu sa chystam ...
 
zola
2011-01-19 21:24:06
Preco nefotis akvabely? Ked sa zenske snazia zo seba vymlatit suspenzory (to v ustach) tak to nie je pekny pohlad. Ale keby sa klbčili take akvabely.... zaber dobry.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
zolec
ocenenie redakciou 2011-01-19 19:56:38
pekna momentka, ten ujo rozhodca mi tam pride ako dorobeny, zda sa mi moc ostry na to, ze dievcata vpravo su len kusok viac vzadu a su uz maznute..
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
asklen
2011-01-19 19:33:39
ina kava :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
mkosztura
2011-01-19 19:03:47
super sa pozerá keď sa ženy tlčú
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
lm84sk
2011-01-19 18:41:02
vyzerá bolestivo, mať frajerku čo sa niečo takémuto venuje, no neviem neviem, asi by boli prípadné nezhody dosť jednostranné :D
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
adamk
2011-01-19 16:44:22
príspevok od: Marcel Rebro
... s takou ciernou ...
s ciernymi okuliarmi a bielou palickou by toto zvladol aj Steve Wonder
 
polal
2011-01-19 15:28:12
Toto ti fakt vyšlo.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
radovanb
2011-01-19 14:58:09
tomu se rika nakladacka :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
brki
2011-01-19 14:18:38
bojové umenia, športové boje, umelecké športy, bojové športy...mi veľa nehovoria, ale tu ma zaujal nie ani tak športový výkon, a keďže majú dievčiny na sebe dosť neforemný odev všetko zakrývajúci ani ich ženskosť, ale výraz ich tvárí - tá jedna má obrovskú radosť, že práve drtí nosné prepážky súperke a tá druhá sa tomu zjavne neteší...krásny šport :)...ale zachytil si to parádne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Marcel Rebro
2011-01-19 12:15:41
príspevok od: IceDive1
Kua to s akou sunkou fotis?
... s takou ciernou ...
 
IceDive1
2011-01-19 12:14:39
príspevok od: Marcel Rebro
... sice je to snimane sekvencne, ale tie sekvencie nie su nic moc ... borci su prilis rychli a aj 8fps je na nich malo. Vela krat sa mi stane ze mam nohu 30 cm od hlavyy a na dalsom zabere na tom istom mieste .. len hlava je posunuta ... a pri uderoch rokou ani nehovorim ... akcie prebiehaju v rozmedzi desatin sekund.
Kua to s akou sunkou fotis?
 
Marcel Rebro
2011-01-19 12:13:22
príspevok od: IceDive1
Super trafena. Rad by som si kukol rychlo za sebou celu sekvenciu zaberou.
... sice je to snimane sekvencne, ale tie sekvencie nie su nic moc ... borci su prilis rychli a aj 8fps je na nich malo. Vela krat sa mi stane ze mam nohu 30 cm od hlavyy a na dalsom zabere na tom istom mieste .. len hlava je posunuta ... a pri uderoch rokou ani nehovorim ... akcie prebiehaju v rozmedzi desatin sekund.
 
IceDive1
2011-01-19 12:08:51
Super trafena. Rad by som si kukol rychlo za sebou celu sekvenciu zaberou.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
arpi
2011-01-19 12:05:06
príspevok od: Marcel Rebro
Ako ktora. Mam napriklad zaber jednej nasej kumitacky (vicemajsterka Slovenska) ako schytala exelentne ura-mawashi na hlavu. Ked to videla, chcela si to hned nechat vytlacit, ze si to zavesi nad postel - ako varovanie co sa stane, ked nebude makat na plno
tak ukaz
 
wake
2011-01-19 11:44:51
vyborne!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Marcel Rebro
2011-01-19 11:42:57
príspevok od: arpi
Ako vzdy kvalitka. Ale zaujimalo by ma ako taketo zabery vnimaju samotne modelky - akterky :)
Ako ktora. Mam napriklad zaber jednej nasej kumitacky (vicemajsterka Slovenska) ako schytala exelentne ura-mawashi na hlavu. Ked to videla, chcela si to hned nechat vytlacit, ze si to zavesi nad postel - ako varovanie co sa stane, ked nebude makat na plno
 
kabes
2011-01-19 11:36:55
dobrej moment, jde vidět že obě šli zrovna do sebe a pravá ty vystihla dřív
 
Marcel Rebro
2011-01-19 11:34:21
príspevok od: miro simko
...drastické ale pekný a zrejme aj kritický moment ...dúfam, že nejakým spôsobom si chránia aj vnady
ano. zeny (aj v ziackych kategoriach aj chlapci) maju povinne chranice hrudnika. niektore dievcata v nich posobia fakt \"muzne\"
 
miro simko
2011-01-19 11:11:47
...drastické ale pekný a zrejme aj kritický moment ...dúfam, že nejakým spôsobom si chránia aj vnady
 
arpi
2011-01-19 10:39:16
Ako vzdy kvalitka. Ale zaujimalo by ma ako taketo zabery vnimaju samotne modelky - akterky :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
andy3128
2011-01-19 10:35:31
príspevok od: Helen1
nebyť tej päste a zvláštnych "úsmevov," vypadajú ako keby tancovali :)
zvlastny tanec 8)
 
Helen1
2011-01-19 10:30:46
nebyť tej päste a zvláštnych "úsmevov," vypadajú ako keby tancovali :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
kristinas
2011-01-19 09:44:58
auajs :D
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
ywap
2011-01-19 09:21:52
Táto je výborná, nemá chybu :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Erny
2011-01-19 09:14:15
vyborne zachytene
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
karate.tiger
2011-01-19 09:03:27
Ashaaaa!!!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Mirojan
2011-01-19 09:00:12
Výborne zachytený priamy zásah.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
walde
ocenenie redakciou 2011-01-19 08:51:04
uf...dobrá nakladačka, skvele si to zachytil
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
snooker
2011-01-19 08:50:54
parada
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
dragonn
2011-01-19 08:46:18
vyborna sportova momentka
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
 
Clona: f3.5
Expozícia: 1/320 sec
ISO: 2000
Fotoaparát: Nikon D3S
Objektív: Nikkor 24-70mm f/2.8 G ED AF-S
Ohnisko: 34mm
Pridané: 2011-01-19 08:34:26
Na kritiku: 2011-01-19 08:35:25
Miesto:MSR Nové Zámky
Témy: čierno-biela fotografia, dokument a reportáž, šport
Albumy: Karate
Keď to nejde nohami, skúsime rukami ... ešte štastie že kočky majú rukavice a chrániče zubov, lebo inak neviem, neviem ;-)


PS :
Dáma sa nemá biť ...
Hovoria rodičia ...