strážca fjordu

Body: 595.33    Videnia: 6574    Páči sa: 6

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
brancin
2013-01-05 20:29:33
príspevok od: morwen
nádhera.
dakujem za zastavenie
 
morwen
2013-01-05 15:37:47
nádhera.
 
brancin
2011-09-21 14:31:30
príspevok od: Karolína
Dávam do obľúbených...
vraciam protiuder
 
Karolína
2011-09-20 18:27:44
príspevok od: brancin
vdaka Karolina
Dávam do obľúbených...
 
brancin
2011-09-20 12:21:09
príspevok od: Karolína
Mne sa veľmi páči celkovo, je to oku lahodiace foto...prekrásna krajina aj farby.
vdaka Karolina
 
brancin
2011-09-20 10:02:28
príspevok od: Karolína
Mne sa veľmi páči celkovo, je to oku lahodiace foto...prekrásna krajina aj farby.
 
sunajn
2011-09-18 20:53:59
príspevok od: Karolína
...neviem to prečítať...
...a tá studená voda...
 
Karolína
2011-09-18 19:36:13
príspevok od: sunajn
...a tá st t tu d d denáá v v vodááá...
...neviem to prečítať...
 
sunajn
2011-09-17 04:23:31
príspevok od: Karolína
Mne sa veľmi páči celkovo, je to oku lahodiace foto...prekrásna krajina aj farby.
...a tá st t tu d d denáá v v vodááá...
 
Karolína
2011-09-16 13:03:17
Mne sa veľmi páči celkovo, je to oku lahodiace foto...prekrásna krajina aj farby.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Karolína
2011-09-16 13:00:04
príspevok od: sunajn
Uff! Ešte dobre, že svet nie je podľa takých pravidiel... Lebo by sa v ňom nedalo ŽIŤ!
Súhlasím, preboha veď nie sme stroje...
 
Leopik
2011-04-04 21:26:37
Krása
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
pawlus333
2011-03-31 23:05:27
velmi pekne
 
brancin
2011-03-30 21:39:40
príspevok od: tomatito
fuha..super fotka..krasna priroda
vdaka za zastavenie, este to tak vediet v kompe doladit ako ty
 
Jozef Peniak
redakcia ephoto.sk 2011-03-30 21:00:52
pekne farby aj uhol len ta borovica je tam na tesno...
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2011-03-30 19:23:21
veľmi pekná, scénericky aj celkom fajn nakomponovné, na mňa je ale pptočenie v rámčeku, ako by bol obraz krivo na stene, ale to je úplný detail a neovplivňuje mi hodnotenie, škoda slabšej kresby dolu, celkovo ale veľmi pekná fotka
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
sunajn
2011-03-30 12:19:05
príspevok od: brancin
europa veru, kus severne ale este u nas
Európa je najkrajšia
 
brancin
2011-03-30 06:36:57
príspevok od: KESKOSENI
ten strom mi tam vadi....
1000 ludi 1000 nabozenstiev, ani mne mne tiez kopu veci vadi veru
 
brancin
2011-03-30 06:34:11
príspevok od: kovopeto
Ejha !!!...no toto je prekvapenie :)....Super fotka, prekrásna príroda...Gratulácia Braňo :)
vdaka Peto, no trosku som ju este mohol doladit veru
 
brancin
2011-03-30 06:33:23
príspevok od: Koma
Júúj to je ale naozaj pekný výhľad. Pán kolega, mne sa aj akoby marí či sníva..že som v tej chvíli stála vedľa Vás...od zimy ma tak triaslo, že som normálne aj z mlieka celá stiekla...a všetko Vám tam vpredu na svahu v tom slnečnom prudkom svite.. bezkresbovo mliekovo zaliala ....a sa mi marí, že som tak strašne múúúkala a pri tom do neba hlavu točila...sa mi vidí že tam bolo o kus viacej toho neba...hlavne tam hore nad poslednýma ihličkáma....tam sa mi marí že ho bolo o kus viacej...alebo nebolo ale si to rozhodne v obrášteku Vašom žiadalo.
kravka dobre si zamukala, kus pravdy v tom je
 
brancin
2011-03-30 06:31:03
príspevok od: sunajn
Šumné. Dúfam, že to je náš, europský :)
europa veru, kus severne ale este u nas
 
brancin
2011-03-30 06:27:47
príspevok od: kralik_j
Kolegovia, ak dovolite ja si dovolim trochu kritiky, nielek ku samotnej fotke, ale i k vasmu pristupu k jej hodnoteniu :-/

Kompozicia zachranovana pootocenim v ramiku, je sice nejake riesenie no nie na plnych 7bodov ktori tu niektori hodnotite. Na sedem bodov by to bolo keby ta kompozicia bola dokonala.
Tym ze sa zachranuje pootocenim (u mna to nejako neviem stravit) tak by podla sucasneho stavu hodnotenia nemusela dostat extra nizke znamky ale hodnotenie by sa pohybovalo v strede skaly hodnotenia.

Expozicia velmi nevyvazena, tak ak ju priradim do skupiny Technicka kvalita tak z daleka by podla mna nemala dosiahnut max znamku v hodnoteni niektorych uzivatelov. Preto sa cudujem ostatnym kolegom co ju tak dobre hodnotia.

Este vari by som dodal pouzitie prechodoveho filtra. Kedze zamer bol asi stmavit oblohu, je stmavena cast tej kosodreviny. To je udel jeho samotneho pouzitia. Preto by som nepovazoval za vhodne ho v tejto situacii pouzit. Na margo toho mozno nie je korektne nastavena korekcia expozicie a meranie vyhodnotilo velku cast snimky ako tmavu preto si nastavilo v poloautomatickom rezime hodnoty bliziace sa k preexpozicii na vykreslenie tych tmavych casti.
POvazoval by som to za nedostatok autora, ked si po expozicii neskontroloval histogram a nerobil zasah.

Co sa tyka impaktu (kedze je tu i tato kategoria) je subjektivny a nebudem napadat vase vysoke znamky. V tejto kategorii je to legitimne a pre kazdeho indivudalne.

K autorovi chcem len. Prepac za tieto kriticke myslienky, pri tolkych pozitivnych ohlasoch.
Fotka ma svoje caro, no z mojho pohladu vidim niekolko nedostatkov ktore jej sice nebrania sa dostat do top dna, ale na maximalne pozitivne hodnotenia by som ich tak nehodnotil.
Zavidim ti vsak prostredie a vyhlady ktore sa ti tam naskytli.

Suhlasim, kus som sa uponahlal s nahranim foto, expoziciu beriem, uz som co to opravil v kompe, kompo som mal riesit na kopci ... , filter sa da tiez domaskovat na konaroch a to pootocenie na to su dake normy abo co mozno sa to chyti alebo si to necham do buducna ako daky svojsky prejav no uvidim. Tiez ma prekvapilo hodnotenie mnohych, nuz co uz narobit foto sa im asi pacila tak kus oko przmurili. Btw to pootocenie som dopisal az ked foto bolo uz afoto dna ... dovtedy si to nik nevsimol ... cakal som ze sa niekto ozve
 
kecal
2011-03-30 02:42:06
príspevok od: sunajn
Vidím, že už teraz nie si sto, pochopiť hĺbku tejto myšlienky, tak čo ti budem vysvetľovať...


nevysvetlíš nevysvetliteľné ...
 
ingood
2011-03-30 01:46:36
nádherná
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
sunajn
2011-03-30 00:41:21
príspevok od: kecal
tomu vravím idiotizmus ..

Vysvetli čo má spoložné technika a kompozícia s realitou ... iba drístaš. Realita môže byť kľudne super technicky odfotená, tak ako môže byť odfotená aj technicky na hofno a to isté platí aj o kompozícií ..
Vidím, že už teraz nie si sto, pochopiť hĺbku tejto myšlienky, tak čo ti budem vysvetľovať...
 
hombreee
2011-03-29 23:33:55
uplna parada :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
kralik_j
2011-03-29 23:26:10
príspevok od: KESKOSENI
ten strom mi tam vadi....
tak pocuj, myslel som si ze sa dnes vari uz ani nezasmejem, umyjem zuby a do postele...
Ale ty si zabil

 
KESKOSENI
2011-03-29 23:23:08
ten strom mi tam vadi....
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 3 | Impakt: 5 | Priemer: 4.67
 
kecal
2011-03-29 23:10:41
príspevok od: sunajn
Technicky a kompozične dokonalá fotka nezobrazuje skutočnosť. Takže tímto dokonalým fotkám vlaste dať 7čku je až priveľa. (Ale tu sa tiež vzťahuje rčenie: výnimka potvrdzuje pravidlo!)
tomu vravím idiotizmus ..

Vysvetli čo má spoložné technika a kompozícia s realitou ... iba drístaš. Realita môže byť kľudne super technicky odfotená, tak ako môže byť odfotená aj technicky na hofno a to isté platí aj o kompozícií ..
 
imrych
2011-03-29 22:10:57
krásne, hádam hore viacej miesta, trcoha mi vadí štýl rámika. Ale super
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
LK1961
2011-03-29 21:51:58
ten vrch je moc natesno a sneh dosť preexponovaný,prepálený,radšej polarizačný ako prechodový filter
 
Marián K
2011-03-29 21:05:48
úúúúha,uf.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
sunajn
2011-03-29 19:31:29
príspevok od: kralik_j
ufff, co to ma spolocne zo zitim? :-o chap to prosim ako recnicku otazku, necakam fundovanu odpoved

Ked pride fakt technicky, kompozicne dokonalejsia fotka, tak kde zoberies body vo svojej hierarchii na jej hodnotenie? Ked si si teraz vsetky "vystrielal"?

Technicky a kompozične dokonalá fotka nezobrazuje skutočnosť. Takže tímto dokonalým fotkám vlaste dať 7čku je až priveľa. (Ale tu sa tiež vzťahuje rčenie: výnimka potvrdzuje pravidlo!)
 
kovopeto
2011-03-29 19:05:51
Ejha !!!...no toto je prekvapenie :)....Super fotka, prekrásna príroda...Gratulácia Braňo :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
tomatito
ocenenie redakciou 2011-03-29 18:01:18
fuha..super fotka..krasna priroda
 
fotografik
2011-03-29 17:35:51
Je to krásne.Nemám k tomu čo dodať:)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
mgeo
2011-03-29 17:30:07
Včera krásne Tatry a dnes táto nádhera
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
cerwik77
2011-03-29 17:13:13
fuuuuha tak toto uz ano!
 
slawmi
2011-03-29 16:51:11
krasna foto
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-03-29 16:16:10
Júúj to je ale naozaj pekný výhľad. Pán kolega, mne sa aj akoby marí či sníva..že som v tej chvíli stála vedľa Vás...od zimy ma tak triaslo, že som normálne aj z mlieka celá stiekla...a všetko Vám tam vpredu na svahu v tom slnečnom prudkom svite.. bezkresbovo mliekovo zaliala ....a sa mi marí, že som tak strašne múúúkala a pri tom do neba hlavu točila...sa mi vidí že tam bolo o kus viacej toho neba...hlavne tam hore nad poslednýma ihličkáma....tam sa mi marí že ho bolo o kus viacej...alebo nebolo ale si to rozhodne v obrášteku Vašom žiadalo.
 
Nella
2011-03-29 15:42:57
krasa
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Milly
2011-03-29 15:11:17
PREKRÁSNA!!!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
kecal
2011-03-29 15:05:59
príspevok od: kralik_j
ufff, co to ma spolocne zo zitim? :-o chap to prosim ako recnicku otazku, necakam fundovanu odpoved

Ked pride fakt technicky, kompozicne dokonalejsia fotka, tak kde zoberies body vo svojej hierarchii na jej hodnotenie? Ked si si teraz vsetky "vystrielal"?

ja som si zaviedol pre takéto prípady pojem "fotoidiotizmus" ..
Pre vysvetlenie, to keď sa niekto správa pod fotkami ako idiot ..
čo koho do toho že mám nastavené ( ja alebo niekto iný ) nejaké pravidlá, kritériá, hodntové stupňe? .. A čo koho do toho že sa ich snažím dodržiavať a podľa nich hodnotiť?

 
markato1
2011-03-29 14:57:09
vyborne foto,super
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
kralik_j
2011-03-29 14:53:21
príspevok od: sunajn
Uff! Ešte dobre, že svet nie je podľa takých pravidiel... Lebo by sa v ňom nedalo ŽIŤ!
ufff, co to ma spolocne zo zitim? :-o chap to prosim ako recnicku otazku, necakam fundovanu odpoved

Ked pride fakt technicky, kompozicne dokonalejsia fotka, tak kde zoberies body vo svojej hierarchii na jej hodnotenie? Ked si si teraz vsetky "vystrielal"?

 
sunajn
2011-03-29 14:39:36
príspevok od: kralik_j
Kolegovia, ak dovolite ja si dovolim trochu kritiky, nielek ku samotnej fotke, ale i k vasmu pristupu k jej hodnoteniu :-/

Kompozicia zachranovana pootocenim v ramiku, je sice nejake riesenie no nie na plnych 7bodov ktori tu niektori hodnotite. Na sedem bodov by to bolo keby ta kompozicia bola dokonala.
Tym ze sa zachranuje pootocenim (u mna to nejako neviem stravit) tak by podla sucasneho stavu hodnotenia nemusela dostat extra nizke znamky ale hodnotenie by sa pohybovalo v strede skaly hodnotenia.

Expozicia velmi nevyvazena, tak ak ju priradim do skupiny Technicka kvalita tak z daleka by podla mna nemala dosiahnut max znamku v hodnoteni niektorych uzivatelov. Preto sa cudujem ostatnym kolegom co ju tak dobre hodnotia.

Este vari by som dodal pouzitie prechodoveho filtra. Kedze zamer bol asi stmavit oblohu, je stmavena cast tej kosodreviny. To je udel jeho samotneho pouzitia. Preto by som nepovazoval za vhodne ho v tejto situacii pouzit. Na margo toho mozno nie je korektne nastavena korekcia expozicie a meranie vyhodnotilo velku cast snimky ako tmavu preto si nastavilo v poloautomatickom rezime hodnoty bliziace sa k preexpozicii na vykreslenie tych tmavych casti.
POvazoval by som to za nedostatok autora, ked si po expozicii neskontroloval histogram a nerobil zasah.

Co sa tyka impaktu (kedze je tu i tato kategoria) je subjektivny a nebudem napadat vase vysoke znamky. V tejto kategorii je to legitimne a pre kazdeho indivudalne.

K autorovi chcem len. Prepac za tieto kriticke myslienky, pri tolkych pozitivnych ohlasoch.
Fotka ma svoje caro, no z mojho pohladu vidim niekolko nedostatkov ktore jej sice nebrania sa dostat do top dna, ale na maximalne pozitivne hodnotenia by som ich tak nehodnotil.
Zavidim ti vsak prostredie a vyhlady ktore sa ti tam naskytli.

Uff! Ešte dobre, že svet nie je podľa takých pravidiel... Lebo by sa v ňom nedalo ŽIŤ!
 
sunajn
2011-03-29 14:27:32
Šumné. Dúfam, že to je náš, europský :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
leto
2011-03-29 14:03:22
famózne, skvelá kompozícia, výborná tk, super dojem,,,
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-03-29 13:48:20
príspevok od: brancin
Vdaka, akurat som dopisal co to ku nej preco som ju kusok natocil v ramiku.
Natočenie foto kvôli perspektíve, aby nevyzerala opticky padajúca, často praktizujem pri úprave fotografií a vôbec to nepokladám za nejaký nedostatok či za zachraňovanie kompozície. Fotograf toto v hľadáčiku nemusí postrehnúť (navyše keď je mu zima, lebo je bez bundy... ), vidí to až doma na veľkom monitore a mínusom by bolo, keby to nechal tak....
Keby si sa o tom nezmienil tak pochybujem, žeby si to niekto všimol... V pohode...
 
aanielik
2011-03-29 12:28:01
prekrásne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
majster333
2011-03-29 12:25:36
je to parádne, to natočnei smo si nešimol, a keď som si to prečítal - tak super nápad
 
pe3k
2011-03-29 12:14:43
Fotka je fakt super a co sa toho natocenia tyka.... asi nie :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
kecal
2011-03-29 11:50:32
technická kvalita - preto za 4, lebo pri krajinke kladiem max dôraz aj na TK ( pokiaľ to nie je v kategórií "subjektívna krajina" ) - a je tam prespríliš plochy bez kresby. Jednoducho sa to dá spraviť dvoma vrstvami ( pre raw exporte vygenerovať jednu podexponovanú ), pregumovať jemne ( sila 20, okraj 40 ) tú normálnu ( hornú ) do stratena na tú podexponovanú. Celá operácia zaberie pár sekúnd ... kompozícia - preto za 5 lebo to je hodne vtesnané do obrazu. Mne by sedela volnejšia kompozícia, netlačiť tak natesno ten strom zhora a zdola, podľa mňa si ten priestor "pýta" voľnosť, vzdušnosť a z toho natesnaného stromu mám pocit spútanosti ... Je to také prvoplánovo-strojovo-pravidlové zloženie obrazu. To má súvis aj na impact.
Tech. kvalita: 4 | Kompozícia: 5 | Impakt: 5 | Priemer: 4.67
 
Radovan
2011-03-29 11:28:04
Tak toto hej, niet co dodat len bodovat.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
andrejgrznar
2011-03-29 11:17:13
waaaaaaau
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Gino
2011-03-29 10:47:45
!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
pawlus333
2011-03-29 10:11:08
skvele
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
kralik_j
2011-03-29 10:05:30
Kolegovia, ak dovolite ja si dovolim trochu kritiky, nielek ku samotnej fotke, ale i k vasmu pristupu k jej hodnoteniu :-/

Kompozicia zachranovana pootocenim v ramiku, je sice nejake riesenie no nie na plnych 7bodov ktori tu niektori hodnotite. Na sedem bodov by to bolo keby ta kompozicia bola dokonala.
Tym ze sa zachranuje pootocenim (u mna to nejako neviem stravit) tak by podla sucasneho stavu hodnotenia nemusela dostat extra nizke znamky ale hodnotenie by sa pohybovalo v strede skaly hodnotenia.

Expozicia velmi nevyvazena, tak ak ju priradim do skupiny Technicka kvalita tak z daleka by podla mna nemala dosiahnut max znamku v hodnoteni niektorych uzivatelov. Preto sa cudujem ostatnym kolegom co ju tak dobre hodnotia.

Este vari by som dodal pouzitie prechodoveho filtra. Kedze zamer bol asi stmavit oblohu, je stmavena cast tej kosodreviny. To je udel jeho samotneho pouzitia. Preto by som nepovazoval za vhodne ho v tejto situacii pouzit. Na margo toho mozno nie je korektne nastavena korekcia expozicie a meranie vyhodnotilo velku cast snimky ako tmavu preto si nastavilo v poloautomatickom rezime hodnoty bliziace sa k preexpozicii na vykreslenie tych tmavych casti.
POvazoval by som to za nedostatok autora, ked si po expozicii neskontroloval histogram a nerobil zasah.

Co sa tyka impaktu (kedze je tu i tato kategoria) je subjektivny a nebudem napadat vase vysoke znamky. V tejto kategorii je to legitimne a pre kazdeho indivudalne.

K autorovi chcem len. Prepac za tieto kriticke myslienky, pri tolkych pozitivnych ohlasoch.
Fotka ma svoje caro, no z mojho pohladu vidim niekolko nedostatkov ktore jej sice nebrania sa dostat do top dna, ale na maximalne pozitivne hodnotenia by som ich tak nehodnotil.
Zavidim ti vsak prostredie a vyhlady ktore sa ti tam naskytli.

 
borfo
2011-03-29 09:45:00
Dojem je ocarujuci, da sa na to divat cele hodiny :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
om7aqa
2011-03-29 09:19:40
trochu škoda snehu bez kresby (dole), ale viem že je to fakt ťažké trafiť taký expozičný rozsah - celkovo je to však super záber
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
photoab.wz.cz
ocenenie redakciou 2011-03-29 08:49:35
velmi prijemna fotka. ten prechodak je dost citit(tmava koruna, prepaleny sneh).
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.00
 
brancin
2011-03-29 08:39:07
príspevok od: bacik
snad sa dopracuje aj na foto mesiaca, super brano :)
kiez by motyka vystrelila vdaka El
 
tibiko12
2011-03-29 08:34:03
úplne úžastné :-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
bacik
2011-03-29 08:23:50
snad sa dopracuje aj na foto mesiaca, super brano :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
brancin
2011-03-29 08:01:05
príspevok od: pleski
parádne. dúfam že sa mi ešte podarí ešte ku tebe zablúdiť :)
pokial tu budem a zelvira bude drzat pohromade do pohody a stacilo by len tu co byvam, je tu co popozerat naokolo ...
 
pleski
2011-03-29 07:53:46
parádne. dúfam že sa mi ešte podarí ešte ku tebe zablúdiť :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
brancin
2011-03-29 06:49:53
príspevok od: Cako
Velmi pekne. Jedna z mala krajiniek co ma zaujala v poslednom case
Vdaka Cako, od teba si to cenim veru.
 
brancin
2011-03-29 06:48:23
príspevok od: bonifacko
Je to HDR? Ak je, tak je velmi citlivo spracovana.
Co teraz, idem sa tvarit ze to je HDR za pochvalu citliveho spracovania nie, takto, nie je to HDR, mal som prechodovy filter nahodeny.
 
bonifacko
2011-03-29 06:44:37
Je to HDR? Ak je, tak je velmi citlivo spracovana.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
brancin
2011-03-29 06:35:20
Dakujem vsetkym za komentare a hodnotenia.
 
brancin
2011-03-29 06:34:38
príspevok od: walde
...toto je príčina prečo cestujem...vidieť a.....odfotiť :)...nádhera!
Trafeny klinec po hlavicke
 
brancin
2011-03-29 06:34:03
príspevok od: SteveS
Krásna scenéria, ako fotka to je asi príliš vytiahnuté do kontrastu, biela kresba sa už dole miestami celkom stráca a koruna je hore na mńa natesno
sedi vec
 
brancin
2011-03-29 06:33:09
príspevok od: viator
Vydarená ! Pekne vidieť tretí rozmer, páči sa mi aj to zarámovanie.
Vdaka, akurat som dopisal co to ku nej preco som ju kusok natocil v ramiku.
 
brancin
2011-03-29 06:31:52
príspevok od: Zuzka Stulka
Tak toto je ináááá náááádhera... Krááásne, veľmi sa mi páči... ;)
Dakujem Zuzka za zastavenie
 
brancin
2011-03-29 06:30:53
príspevok od: Stratený Stano
Mladý sused mi práve včera vravel, že pracuje v Nórsku a keď mi popísal, kde býva, v campe nad plesom, okolo vodopády a zasnežené hory, no veru hneď by som išiel--- jasné že nie pracovať, ale pofotiť tú nádheru... :) Mohol byť záber tonálne lepšie vyvážený - obloha svetlejšia a spodok tmavší, potom by ma viac oslovila (po technickej stránke). Ako pohľad na krajinu je však viac ako úžasná...
Jak budes mat moznost urcite chod, zaciatok leta je naj, celkom stabilne pocasie a na kopcoch este kopa snehu zatial co dole vo fjordoch sa uz zelena trava a kvitne kvetena. Je kus zeme, treba si aspon 10 dni nechat nech sa da postihat aspon co to. A Stanovat sa da volne v prirode, tu ta ziadny ochranar nahanat nebude Ak si si vsimol kus som to foto natocil v ramiku, ma napadol taky sposob lebo horizont trosku utekal a uz ako aj pises ten vrch je dost na tesno. Mozno si to ludia vsimli to natocenie ale nik to tu nespomenul a k foto som to dopisal az teraz rano.
 
Cako
ocenenie redakciou 2011-03-29 06:30:51
Velmi pekne. Jedna z mala krajiniek co ma zaujala v poslednom case
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
brancin
2011-03-29 06:25:35
príspevok od: Marcel Rebro
... ako stary grinpisak by som asi vysekerkoval ten krik ... inac vela fajne ...aj ked na snehu vpredu mi malinko chyba kresba ... ale asi tam nebola alebo ma zle nastelovanu telku ;-)
Kusok tomu snehu chyba, to bol ten osudny den co som si zabodol bundu, samo to som zistil az na vrchole No a spoteny som zacal akosi vymrzat a tak hybaj ho cim skor dole. Sem tam daky cvak a pri tomto stromceku uz sa nedalo, brut mi bola zima ako som lezal na snehu, nechal som to tak. Uz len kychajuc dole do auta a domov na caj a dake tie zasoby tekute do neho co mi este ostali zo Slovenska Tak dufam ze uz sa to s tou bundou nestane. A zasoby a caj zabrali
 
brancin
2011-03-29 06:16:37
príspevok od: lie
krásna hra farieb, úžasná scenéria, lahoda pre oko :)
dakujem
 
brancin
2011-03-29 06:15:49
príspevok od: stefansk
Nádherné miesto, pekná fotka, trochu mi tam však vadí že v postprocese, keď sa pridávali tiene to opticky spôsobilo mierne zanikanie vetví v tmavej oblohe, výsledným efektom je akoby sa ten strom už ani nemal zmestiť do fotky hoci priestoru tam je pomerne dosť. Tak či onak páči sa mi to. PS: Mohol by si do popisu pridať, kde si fotil?
Norsko a pri meste Ålesund.
 
brancin
2011-03-29 06:14:40
príspevok od: seifi
s tým podpisom musia byť rámiky rovnaké na všetky fotky ? pri takejto fotke mi vadí umiestnenie podpisu, akoby to bolo napísané na tom snehu
nuz tomu sa paci to, tomu to ...
 
brancin
2011-03-29 06:13:23
príspevok od: seifi
pocitovo by som chcel dostať tie vetve nad horizont (aj keď sa do zeme asi v tej zime nedalo zakopať) ; hore trocha natesno
Presne som skusal kadejako ale pod zem sa uz nedalo. No urcite sa este na toto miesto vratim niekedy.
 
walde
ocenenie redakciou 2011-03-29 00:07:48
...toto je príčina prečo cestujem...vidieť a.....odfotiť :)...nádhera!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-03-28 22:07:55
Krásna scenéria, ako fotka to je asi príliš vytiahnuté do kontrastu, biela kresba sa už dole miestami celkom stráca a koruna je hore na mńa natesno
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
viator
2011-03-28 21:57:32
Vydarená ! Pekne vidieť tretí rozmer, páči sa mi aj to zarámovanie.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
jnezky
2011-03-28 21:07:10
Paráda.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
peky
2011-03-28 20:23:43
veľmi pekné...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
daniela-4
2011-03-28 20:20:47
prekrasne...vau...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
JaroD.
2011-03-28 20:03:38
Vynikajúci impakt, hore máličko pridať, krík retušnúť a je to dokonalé po všetkých stránkach.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
mkosztura
2011-03-28 18:36:50
pekné , páči
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
terry
2011-03-28 18:18:19
Nadherne foto z Norska.Parada.
 
Majo1
2011-03-28 18:08:29
Fajn záber
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Zuzka Stulka
2011-03-28 17:14:46
Tak toto je ináááá náááádhera... Krááásne, veľmi sa mi páči... ;)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-03-28 15:58:55
Mladý sused mi práve včera vravel, že pracuje v Nórsku a keď mi popísal, kde býva, v campe nad plesom, okolo vodopády a zasnežené hory, no veru hneď by som išiel--- jasné že nie pracovať, ale pofotiť tú nádheru... :) Mohol byť záber tonálne lepšie vyvážený - obloha svetlejšia a spodok tmavší, potom by ma viac oslovila (po technickej stránke). Ako pohľad na krajinu je však viac ako úžasná...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
Milstar
2011-03-28 15:45:45
Silné foto.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Marcel Rebro
2011-03-28 14:42:27
... ako stary grinpisak by som asi vysekerkoval ten krik ... inac vela fajne ...aj ked na snehu vpredu mi malinko chyba kresba ... ale asi tam nebola alebo ma zle nastelovanu telku ;-)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
tomasGalajda
2011-03-28 13:39:23
krása
 
jurajkol
2011-03-28 13:03:37
Krasne,,,
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
falatka
2011-03-28 12:56:18
krásne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
Neytiri
2011-03-28 12:11:37
nadhera
 
Ivan .
2011-03-28 11:28:37
škoda ,že tam rastie ten krík. Super
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Anastasia
2011-03-28 11:22:08
veľmi pekné
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
lie
2011-03-28 11:20:50
krásna hra farieb, úžasná scenéria, lahoda pre oko :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
veronikarn
2011-03-28 10:21:13
fantazia
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
jaza
2011-03-28 10:09:27
fotogenicke miesto
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
stefansk
2011-03-28 09:30:57
Nádherné miesto, pekná fotka, trochu mi tam však vadí že v postprocese, keď sa pridávali tiene to opticky spôsobilo mierne zanikanie vetví v tmavej oblohe, výsledným efektom je akoby sa ten strom už ani nemal zmestiť do fotky hoci priestoru tam je pomerne dosť. Tak či onak páči sa mi to. PS: Mohol by si do popisu pridať, kde si fotil?
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Mako
2011-03-28 08:58:27
fajnové...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Helen1
2011-03-28 08:55:49
krása
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Deuce
2011-03-28 08:32:30
Jednoducho super...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
seifi
2011-03-28 08:28:31
s tým podpisom musia byť rámiky rovnaké na všetky fotky ? pri takejto fotke mi vadí umiestnenie podpisu, akoby to bolo napísané na tom snehu
 
seifi
2011-03-28 08:25:02
pocitovo by som chcel dostať tie vetve nad horizont (aj keď sa do zeme asi v tej zime nedalo zakopať) ; hore trocha natesno
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
jarka1963
2011-03-28 07:57:52
uzasny' pohlad, krasna kvalitna fotografia
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
mato.draho
2011-03-28 07:54:31
Hmm, ďalšia chuťovka... Tuto niet čo vytknúť, výborná fotka!
 
lgsvgh
2011-03-28 07:37:48
krásne :-D
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
milanF
2011-03-28 07:15:42
+++
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
yanco
2011-03-28 07:13:45
Krásne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
 
Pridané: 2011-03-28 05:42:52
Na kritiku: 2011-03-28 05:43:30
Miesto:
Témy: hory, krajina, príroda
No ked uz sa to s vyrovnanim horizontu nejak inac riesit nechce ...

Ak si niekto vsimol, trochu je fotka natocena v bielom ramiku. Foto bolo uz odfotene, doma v pocitaci a horizont kusocek ubiehal. Napadlo ma taketo riesenie. Kus mam pocit ze vznika aj ""priestorovy" efekt. Co vy na to?