práce na cestách

Body: 345.67    Videnia: 15001    Páči sa: 10

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
peterjonastik
2011-11-17 16:29:16
Si vystihol... :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Imiy
2011-06-02 19:10:45
príspevok od: ADIDKA6
No toto je ešte dosť daleko od knihy Sex Madonna... Videla som ju a viem čo hovorím,tie fotky sú umelecké / nehovorím o obsahu,ale forme/ a toto je žial nič, tuctové.Moj názor...
si su istá ? D
jasne ze má velmi blízko ,,,
 
ADIDKA6
2011-06-01 23:54:39
príspevok od: Imiy
no Bratu ,,, tu už ne si daleko od foto - knihy Madona : Sex Madonna ,,
Foto : Steven Meisel ,,,
pozri si tu knizku ... oplatí sa vidiet dobré foto
No toto je ešte dosť daleko od knihy Sex Madonna... Videla som ju a viem čo hovorím,tie fotky sú umelecké / nehovorím o obsahu,ale forme/ a toto je žial nič, tuctové.Moj názor...
 
REEFE
2011-05-31 17:32:49
sa pridam k zastupu kde konkretne si to takto zachytil?
 
sunajn
2011-05-29 01:04:12
príspevok od: Marcel Rebro
moj syn by povedal : "SI ZABIL"
Hej, tá hláška je teraz - IN
 
slawmi
2011-05-28 23:49:14
:)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Tojotomi
2011-05-28 23:32:56
a že prečo stúpa nehodovosť na cestách...
 
stivi13
2011-05-28 23:13:43
Oriiginálna
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
scoty
2011-05-28 22:28:22
konecne aj nieco vtipne, :-) alebo smutne? ako pre koho.... pre nas na pobavenie..
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Marcel Rebro
2011-05-28 21:33:12
príspevok od: sunajn
No hej, lebo keby som mal onanovať pri fotke "auta" tak ma zavrú do blázinaca. Ale takto sa stratím v dave...
moj syn by povedal : "SI ZABIL"
 
Marcel Rebro
2011-05-28 21:31:25
kompozicne : dal by som slecnam viac miesta na robotu
tk : som kontrastny typ ale k tomuto "zanru" mi taketo prevedenie pasuje
impakt : inscenovane ale preco nie?
 
Neil
2011-05-28 21:24:15
príspevok od: sunajn
No hej, lebo keby som mal onanovať pri fotke "auta" tak ma zavrú do blázinaca. Ale takto sa stratím v dave...
pozdravujem
 
Neil
2011-05-28 21:22:30
príspevok od: Cyril
Vidis, mna to zaujalo, skor inspirovalo k reportazi. Pritom by som nemusel ani jednu vyzliect. Len sa rozpravat a fotografovat, zachytit mimiku, pohlady, nalady. Problem je asi v tom, ci by sa to dalo vobec zrealizovat. Mam pocit, ze by bolo dost narocne to zrealizovat. Nepohybujem sa v tych kruhoch, mozno preto ta obrovska zvedavost. Preco? Ak by mi vedel s tym niekto pomoct, bol by som vdacny.
mna tiez toto napadlo a este aj ine temy z ulice..ale naozaj neviem, ktora by sa nechala dobrovolne fotit, viacero ma dva zivoty, urcite nechcu zverejnovat tento..to nehovorim o inych situaciach, ktore by si musel byt schopny pocas toho riesit a myslim, ze by nastali..myslim, ze u nas pre normalneho cloveka prakticky velmi tazke a riskatne..
inak je jasne ze tato fotka je zinscenovana
 
pampúch
2011-05-28 19:03:53
príspevok od: rasto.tn
Som si tak prečítal rôzne hodnotenie tejto fotky a nestačím sa čudovať, aký má ohlas u iných používateľov. Myslím, že hľadanie príbehu u tejto fotky je iluzórne. Ono teoreticky táto fotka môže mať v sebe niečo zakomponované, ale žiaľ, nemá v sebe nič, čo by príbeh kreovalo. A vymýšľanie rôznych záverov na fotke, z ktorej to nie je zrejmé kategoricky odmietam, resp. to myslím globálne, lebo tak fotka pôsobí ináč, ako to chce autor. Fotka má podľa možností mať jasný odkaz, ktorý používatelia pochopia, lebo ako ho pochopia ináč, nie je to dobré (najmä pre autora, lebo nedokázal kvalitne spracovať jeho myšlienku, ktorú sprostredkúva fotografiou). Iste, sú aj fotky pri ktorých sa pýta, aby si človek utvoril na to sám názor, no to nie je prípad tejto fotky. Pre mňa je impakt niekde na úrovni 2-3.
slabé, ešte sa posnaž a potom vydrž ha -ha

 
rasto.tn
2011-05-28 17:48:28
príspevok od: panpriatel
No vidis! Lepsie si to napisal ako ja! A este aj skorej. Pomaly pisem...
Som si tak prečítal rôzne hodnotenie tejto fotky a nestačím sa čudovať, aký má ohlas u iných používateľov. Myslím, že hľadanie príbehu u tejto fotky je iluzórne. Ono teoreticky táto fotka môže mať v sebe niečo zakomponované, ale žiaľ, nemá v sebe nič, čo by príbeh kreovalo. A vymýšľanie rôznych záverov na fotke, z ktorej to nie je zrejmé kategoricky odmietam, resp. to myslím globálne, lebo tak fotka pôsobí ináč, ako to chce autor. Fotka má podľa možností mať jasný odkaz, ktorý používatelia pochopia, lebo ako ho pochopia ináč, nie je to dobré (najmä pre autora, lebo nedokázal kvalitne spracovať jeho myšlienku, ktorú sprostredkúva fotografiou). Iste, sú aj fotky pri ktorých sa pýta, aby si človek utvoril na to sám názor, no to nie je prípad tejto fotky. Pre mňa je impakt niekde na úrovni 2-3.
 
Dodo PO
2011-05-28 17:34:27
príspevok od: panpriatel
Ja by som to povedal tak ze kazdy fotograf tym ako foti, co foti, presne v ktorom momente to odfoti, na co zaostri a tak dalej vklada do fotografie svoje videnie, svoju stopu. Tym ze to uroby na nieco na tej fotografii upozorni. Tato fotografia je podla mna jednoznacne reportazna alebo dokumentacna(ak to neni zinscenoave ze ano :0)) apreto by som ju tak aj posudzoval.
Fotograf touto fotkou vyberom nametu, kompoziciou postprocessom, vsetkym upiera pozornost len na tvary zenskeho tela. Prakticky ked sa zamyslim ake ma tato fotka posolstvo tak mi to teda dava velmi zabrat aby som nevymyslel nieco krkolomne. Napadaju ma len posolstva typu "To mame ale pekne prostitutky u nas..." alebo "To je ritisko"...
Zozasady sa mi obrazovo ta fotografia celkom pozdava aj tie dve slecny ako ich tela zapadaju do seba....
Ale chyba tam prave ten druhy plan.
Proste sa zamyslim, preco nafotil dakto tuto fotku? A neviem si odpovedat.
Napriklad to teraz prezeniem ale poviem to uplne surovo a neomalene. Keby na tom pozadi ktore pritahuje pozornost od vsetkych kutov fotky hovela velka fialova modrina a vedla prostitutok by sedel pri krajnici typek a pocital si penaze! To uz hej!
Chlapci, chlapci, …. nepoznáte Plišiaka? Nový trik na motoristov pred výplatou. Pristavíš sa, vystúpiš bez orange vesty a hneď si o 50 EUR ľahší ... a to si človek ešte ani nefúkol.
 
Laco62
2011-05-28 17:27:29
a mňa takéto stopárky ešte nestopovali:(
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
panpriatel
2011-05-28 17:15:58
príspevok od: rasto.tn
Príde mi to skôr ako reportážna fotografia bez hlbšieho sa zamýšlania. Presne k takejto foto (ale bez farebnej úpravy) si viem predstaviť článok v novinách typu "prostitúcia na cestách neklesá" a pod. Fotka je naozaj neštandardná, ale nejako viac ma neoslovila. Neprináša nič "viac" ako je bežné v tomto remesle, myslím tým nejakú pridanú hodnotu (príbeh za tým).
No vidis! Lepsie si to napisal ako ja! A este aj skorej. Pomaly pisem...
 
Meesh
2011-05-28 17:02:05
príspevok od: Cyril
Vidis, mna to zaujalo, skor inspirovalo k reportazi. Pritom by som nemusel ani jednu vyzliect. Len sa rozpravat a fotografovat, zachytit mimiku, pohlady, nalady. Problem je asi v tom, ci by sa to dalo vobec zrealizovat. Mam pocit, ze by bolo dost narocne to zrealizovat. Nepohybujem sa v tych kruhoch, mozno preto ta obrovska zvedavost. Preco? Ak by mi vedel s tym niekto pomoct, bol by som vdacny.
tiež som začala rozmyslat nad nejakou podobnou témou k zaujimavej reportáži..uvidím či ma niečo napadne a či budem mať odvahu to realizovať...ešteže mame v bratislave toľko možností
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-05-28 16:54:29
príspevok od: panpriatel
Ja by som to povedal tak ze kazdy fotograf tym ako foti, co foti, presne v ktorom momente to odfoti, na co zaostri a tak dalej vklada do fotografie svoje videnie, svoju stopu. Tym ze to uroby na nieco na tej fotografii upozorni. Tato fotografia je podla mna jednoznacne reportazna alebo dokumentacna(ak to neni zinscenoave ze ano :0)) apreto by som ju tak aj posudzoval.
Fotograf touto fotkou vyberom nametu, kompoziciou postprocessom, vsetkym upiera pozornost len na tvary zenskeho tela. Prakticky ked sa zamyslim ake ma tato fotka posolstvo tak mi to teda dava velmi zabrat aby som nevymyslel nieco krkolomne. Napadaju ma len posolstva typu "To mame ale pekne prostitutky u nas..." alebo "To je ritisko"...
Zozasady sa mi obrazovo ta fotografia celkom pozdava aj tie dve slecny ako ich tela zapadaju do seba....
Ale chyba tam prave ten druhy plan.
Proste sa zamyslim, preco nafotil dakto tuto fotku? A neviem si odpovedat.
Napriklad to teraz prezeniem ale poviem to uplne surovo a neomalene. Keby na tom pozadi ktore pritahuje pozornost od vsetkych kutov fotky hovela velka fialova modrina a vedla prostitutok by sedel pri krajnici typek a pocital si penaze! To uz hej!
Autor urobil v každom prípade veľkú chybu, nedal mi angažmán na to počítanie peńazí
 
sunajn
2011-05-28 16:43:48
Šumné
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
sunajn
2011-05-28 16:42:30
príspevok od: pampúch
ty si makáč a tuším aj moja krvná skupina
 
panpriatel
2011-05-28 16:21:09
príspevok od: SteveS
Nuz ja by som teda chcel velmi vediet KDE SÚ PRESNE TIE HRANICE? Kedy ta fotka UŽ MÁ PRÍBEH? Kedy nie?
...
Doteraz som si myslel ze to je vec fantázie a predstavivosti cloveka ... ale budem nad tým ešte uvažovať Isté je, že sú ludia, ktorí ked im pribeh aj doslova precitas, nepochopia ho a vnímajú len fakty ... naopak, su ludia, ktorým povieš len nadpis a príbeh v ich fantázii frčí o preteky a vzápätí ho dokážu vymeniť za ďalší. ... K tejto fotke by sa iste dali domyslieť a predstaviť príbehy, stavím sa že Koma ti ich môže vyrozprávať zo päť, keď sa zamyslím, možno aj ja iste aspoň jeden ale nejde o dokazovanie ani prekáranie, podstatou je že fotografiu ako umenie či symboliku asi ani nie je možné presne ohraničiť či definovať. Nechcem ti brať názor, lebo si vážim práve tých ľudí a fotografov čo majú latku najvyššie a čakajú od fotky čo najviac, len diskutujem. Ale videl som tu už fotky s vraj skvelými príbehmi a mne nepovedali nič. Sme rozdielni a nič neplatí všeobecne.
...
Doteraz som považoval za prvoplánovú fotografiu takú, ktorú cvaknem keď idem po ulici a zrazu hľa, pekný motýľ. Cwak. Alebo dokonmca aj atmosfera z hmly a svetla pouličnej lampy v noci ušitá, priam umelecké divadlo, svetlá, tiene, protisvetlá... Cwak. Ale stale len to čo boh dal, čo moment priniesol. To, ked som sa nijak o to nepričinil. Scénu ktorá nadchne budúcich divákov sám nevymyslel, sám ju nezrežíroval. Nevytvoril som čosi čo má vksuen zladenú scénu, farby, atmosféru, jasný príbeh, či len fakty. Staci mi rutina v nastavovaní clony, času, isa a zvládanie zákonitostí okolo hĺbky ostrosti.
...
Naopak, za neprvoplánové som považoval to, čo zmysluplné poskladám, či počkam na danom mieste na daný moment ktorý predvídam a ktorý má aj nejaký zmysel, symboliku, nielen samotný pekný západ slnka, či ak skladám detaily ako lego dokopy ... a u tejto fotky nemám pocit prvoplánového CWAKu.
...
Ale nehádam sa, len hádžem názor do pléna, možno sa k tejto veci vyjadria aj povolanejší, ja nič, len amatér, muzikant
Ja by som to povedal tak ze kazdy fotograf tym ako foti, co foti, presne v ktorom momente to odfoti, na co zaostri a tak dalej vklada do fotografie svoje videnie, svoju stopu. Tym ze to uroby na nieco na tej fotografii upozorni. Tato fotografia je podla mna jednoznacne reportazna alebo dokumentacna(ak to neni zinscenoave ze ano :0)) apreto by som ju tak aj posudzoval.
Fotograf touto fotkou vyberom nametu, kompoziciou postprocessom, vsetkym upiera pozornost len na tvary zenskeho tela. Prakticky ked sa zamyslim ake ma tato fotka posolstvo tak mi to teda dava velmi zabrat aby som nevymyslel nieco krkolomne. Napadaju ma len posolstva typu "To mame ale pekne prostitutky u nas..." alebo "To je ritisko"...
Zozasady sa mi obrazovo ta fotografia celkom pozdava aj tie dve slecny ako ich tela zapadaju do seba....
Ale chyba tam prave ten druhy plan.
Proste sa zamyslim, preco nafotil dakto tuto fotku? A neviem si odpovedat.
Napriklad to teraz prezeniem ale poviem to uplne surovo a neomalene. Keby na tom pozadi ktore pritahuje pozornost od vsetkych kutov fotky hovela velka fialova modrina a vedla prostitutok by sedel pri krajnici typek a pocital si penaze! To uz hej!
 
rasto.tn
2011-05-28 16:14:41
Príde mi to skôr ako reportážna fotografia bez hlbšieho sa zamýšlania. Presne k takejto foto (ale bez farebnej úpravy) si viem predstaviť článok v novinách typu "prostitúcia na cestách neklesá" a pod. Fotka je naozaj neštandardná, ale nejako viac ma neoslovila. Neprináša nič "viac" ako je bežné v tomto remesle, myslím tým nejakú pridanú hodnotu (príbeh za tým).
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-05-28 15:48:15
príspevok od: panpriatel
Hej, taky dokument zo zivota zien na ulici to by bola parada!
Bohuzial ked sa pozriem na tuto fotku tak vidim: "Prostitutka so slusivou postavou, bez modrin, v spodnom pradle"
Nulova vypovedna hodnota. Fotka ma mozno smrnc ale ako sa tu dakto pytal ze co je to prvoplanova fotografia... Tak je to presne fotografia ktora obsahuje len fakty a ziaden pribeh.
Nuz ja by som teda chcel velmi vediet KDE SÚ PRESNE TIE HRANICE? Kedy ta fotka UŽ MÁ PRÍBEH? Kedy nie?
...
Doteraz som si myslel ze to je vec fantázie a predstavivosti cloveka ... ale budem nad tým ešte uvažovať Isté je, že sú ludia, ktorí ked im pribeh aj doslova precitas, nepochopia ho a vnímajú len fakty ... naopak, su ludia, ktorým povieš len nadpis a príbeh v ich fantázii frčí o preteky a vzápätí ho dokážu vymeniť za ďalší. ... K tejto fotke by sa iste dali domyslieť a predstaviť príbehy, stavím sa že Koma ti ich môže vyrozprávať zo päť, keď sa zamyslím, možno aj ja iste aspoň jeden ale nejde o dokazovanie ani prekáranie, podstatou je že fotografiu ako umenie či symboliku asi ani nie je možné presne ohraničiť či definovať. Nechcem ti brať názor, lebo si vážim práve tých ľudí a fotografov čo majú latku najvyššie a čakajú od fotky čo najviac, len diskutujem. Ale videl som tu už fotky s vraj skvelými príbehmi a mne nepovedali nič. Sme rozdielni a nič neplatí všeobecne.
...
Doteraz som považoval za prvoplánovú fotografiu takú, ktorú cvaknem keď idem po ulici a zrazu hľa, pekný motýľ. Cwak. Alebo dokonmca aj atmosfera z hmly a svetla pouličnej lampy v noci ušitá, priam umelecké divadlo, svetlá, tiene, protisvetlá... Cwak. Ale stale len to čo boh dal, čo moment priniesol. To, ked som sa nijak o to nepričinil. Scénu ktorá nadchne budúcich divákov sám nevymyslel, sám ju nezrežíroval. Nevytvoril som čosi čo má vksuen zladenú scénu, farby, atmosféru, jasný príbeh, či len fakty. Staci mi rutina v nastavovaní clony, času, isa a zvládanie zákonitostí okolo hĺbky ostrosti.
...
Naopak, za neprvoplánové som považoval to, čo zmysluplné poskladám, či počkam na danom mieste na daný moment ktorý predvídam a ktorý má aj nejaký zmysel, symboliku, nielen samotný pekný západ slnka, či ak skladám detaily ako lego dokopy ... a u tejto fotky nemám pocit prvoplánového CWAKu.
...
Ale nehádam sa, len hádžem názor do pléna, možno sa k tejto veci vyjadria aj povolanejší, ja nič, len amatér, muzikant
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-05-28 15:42:51
príspevok od: timiko
dobré :) až na to ,že vidieť štítok na tej bielej :)
hmm....fakt neviem prečo, čím to bude..... že som vnímal a si všímal len ten miništítok na tej ,,čiernej,,
 
Dface107
2011-05-28 15:33:07
Odvazne foto, ocenujem guraz vsetkych zucastnenych...impakt super!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
timiko
2011-05-28 15:29:36
dobré :) až na to ,že vidieť štítok na tej bielej :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-05-28 15:25:00
príspevok od: Neil
sa mi zda, ze mame mierne podobny vkus v tomto smere
mne sa zda ze sme uz viacerí
 
Dawid1213
2011-05-28 14:51:44
Zaujimavá reportáž ale pekne pekne
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-05-28 14:48:03
príspevok od: istvic
ten vodic vpravo ide opacnym smerom
Myslel som si, že je to diaľnica, ale teraz, keď na to lepšie kukám, vidím že je to wolksvagen a odbočuje doprava... Ale ďakujem za upozornenie...
 
imageilus
2011-05-28 14:28:55
bomba
 
Anena
2011-05-28 13:57:23
Super foto.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-05-28 13:49:21
príspevok od: Cyril
Peter, este som nebol s prostitutkou, to ale neznamena, ze neexistuju. Ked Ta to pohorsuje, tak to ma vypovednu hodnotu Tiez sa mi velmi nepaci kompo, format, dalo by sa lepsie, ale provokuje a to je fajn.
Celkom by ma zaujimalo dostat sa prostitutkam pod kozu, s otazkami na myslienkove pochody tej ktorej. Mohla by to byt celkom paradna fotoreportaz, plna emocii. Pri jednej som tu v Dunajskej Strede aj zastavil a ked som jej povedal, ze by som nechcel sluzby, len by som sa chcel porozpravat a fotografovat, tak mi ukazala zdvihnuty prostrednik.
Normálne si obrazovo predstavujem ..že aj tieto slečny modelky na fotečke pampúchovej majú namiesto palca zdvihnutý prostredník.....prisám vačku že sa mi to lúúbi a nevyzerá to zle
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-05-28 13:47:01
príspevok od: brehulka
No a aká by to bola potom šlanková kočka, tá v bielom. Po fľaštičke domácej.
normálne by som pristala...žeby sa mohla aj vymeniť s pohoničom ..hik..
 
brehulka
2011-05-28 13:33:37
príspevok od: Koma
nie nie... ja osobne sa nedívam len na ňu ale si aj tak dokonca predstavujem....žeby ma gazda zapriahol do rebriňáka a nasmeroval z pola na asfaltku...dal by mi na čelo dáku známku a pred tým ako sa na ňu hore cez járek vyterigáme by mi dal natankovať z pálenky...nech mi svietia a žiaria očká - keď už je taký zákon....a by sme si to tade šinuli ..že či by aj na nás tak pekne z palčekom mávali...
No a aká by to bola potom šlanková kočka, tá v bielom. Po fľaštičke domácej.
 
Cyril
2011-05-28 13:11:47
príspevok od: brehulka
Vy s tým potrebujete pomôcť? No, ja by som mohla, ale len orálne. Vlastne, čo to trepem, verbálne.
 
brehulka
2011-05-28 12:58:10
príspevok od: Cyril
Vidis, mna to zaujalo, skor inspirovalo k reportazi. Pritom by som nemusel ani jednu vyzliect. Len sa rozpravat a fotografovat, zachytit mimiku, pohlady, nalady. Problem je asi v tom, ci by sa to dalo vobec zrealizovat. Mam pocit, ze by bolo dost narocne to zrealizovat. Nepohybujem sa v tych kruhoch, mozno preto ta obrovska zvedavost. Preco? Ak by mi vedel s tym niekto pomoct, bol by som vdacny.
Vy s tým potrebujete pomôcť? No, ja by som mohla, ale len orálne. Vlastne, čo to trepem, verbálne.
 
Cyril
2011-05-28 12:14:14
príspevok od: peterqxx
ano ma to vypovednu hodnotu ale pre kazdeho inu. mna to nejako nepohorsuje ide mi skor o princip ze je az neskutocne ako dokaze polonaha zena a este aj k...a tak zaujat a to nie len v tomto pripade ale celkovo vsade ako priklad jedna pornohviezda v TV ... to naozaj sme tak blby ze nas to tak fascinuje alebo co ? co otvorim casopis novyny zapnem tv vasne nejake hole zenske porste uz je to trapne aky vyznam to pre ludi ma ... pekne akty a podobne to je nieco ine ...
a inak co si cakal ze si stebou pokeca to vies utekju jej peniaze
Vidis, mna to zaujalo, skor inspirovalo k reportazi. Pritom by som nemusel ani jednu vyzliect. Len sa rozpravat a fotografovat, zachytit mimiku, pohlady, nalady. Problem je asi v tom, ci by sa to dalo vobec zrealizovat. Mam pocit, ze by bolo dost narocne to zrealizovat. Nepohybujem sa v tych kruhoch, mozno preto ta obrovska zvedavost. Preco? Ak by mi vedel s tym niekto pomoct, bol by som vdacny.
 
sunajn
2011-05-28 12:05:31
príspevok od: peterqxx
ano ma to vypovednu hodnotu ale pre kazdeho inu. mna to nejako nepohorsuje ide mi skor o princip ze je az neskutocne ako dokaze polonaha zena a este aj k...a tak zaujat a to nie len v tomto pripade ale celkovo vsade ako priklad jedna pornohviezda v TV ... to naozaj sme tak blby ze nas to tak fascinuje alebo co ? co otvorim casopis novyny zapnem tv vasne nejake hole zenske porste uz je to trapne aky vyznam to pre ludi ma ... pekne akty a podobne to je nieco ine ...
a inak co si cakal ze si stebou pokeca to vies utekju jej peniaze
Nie nie sme tak blbý! Vraví sa tomu genetická predíspozícia, kvôli zachovaniu rodu-polpulácie-ľudstva...
 
kubizmus
externý redaktor 2011-05-28 12:05:31
príspevok od: sunajn
No hej, lebo keby som mal onanovať pri fotke "auta" tak ma zavrú do blázinaca. Ale takto sa stratím v dave...
 
pampúch
2011-05-28 12:02:31
príspevok od: sunajn
No hej, lebo keby som mal onanovať pri fotke "auta" tak ma zavrú do blázinaca. Ale takto sa stratím v dave...
ty si makáč a tuším aj moja krvná skupina
 
sunajn
2011-05-28 11:51:31
príspevok od: peterqxx
mne s to nepaci to je tu naozaj vsetko iba o holych zenach ? pride mi to velmi trapne ked neni cim zaujat tak tam dam nejaku k..u . vsetci sa na to kuknete a poviete si a pekny moment pekne baby a pousmejete sa ze sa vam to paci hlavne preto lebo su tam zenske ale pravda je ze je to ubohe ...
No hej, lebo keby som mal onanovať pri fotke "auta" tak ma zavrú do blázinaca. Ale takto sa stratím v dave...
 
panpriatel
2011-05-28 11:44:21
príspevok od: Cyril
Peter, este som nebol s prostitutkou, to ale neznamena, ze neexistuju. Ked Ta to pohorsuje, tak to ma vypovednu hodnotu Tiez sa mi velmi nepaci kompo, format, dalo by sa lepsie, ale provokuje a to je fajn.
Celkom by ma zaujimalo dostat sa prostitutkam pod kozu, s otazkami na myslienkove pochody tej ktorej. Mohla by to byt celkom paradna fotoreportaz, plna emocii. Pri jednej som tu v Dunajskej Strede aj zastavil a ked som jej povedal, ze by som nechcel sluzby, len by som sa chcel porozpravat a fotografovat, tak mi ukazala zdvihnuty prostrednik.
Hej, taky dokument zo zivota zien na ulici to by bola parada!
Bohuzial ked sa pozriem na tuto fotku tak vidim: "Prostitutka so slusivou postavou, bez modrin, v spodnom pradle"
Nulova vypovedna hodnota. Fotka ma mozno smrnc ale ako sa tu dakto pytal ze co je to prvoplanova fotografia... Tak je to presne fotografia ktora obsahuje len fakty a ziaden pribeh.
 
slavmiro
2011-05-28 11:24:43
superb!
 
pawlus333
2011-05-28 11:22:51
perfektna
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
fotografik
2011-05-28 11:22:46
Môj ty bože! Ako ja môžem súťažiť fotografiami kvietkov,motýlikov,mravčekov s takým kalibrom :( Obscémne fotky ma obyčajne dosť naštvu...Ale toto?.......:) Pokorne priznávam, že najkrajšie na svete sú ženy....aj kvietky sú pekne,aj kone, aj deti, motýle...:) Ale ja som muž !..............
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
peterqxx
2011-05-28 11:16:36
príspevok od: Cyril
Peter, este som nebol s prostitutkou, to ale neznamena, ze neexistuju. Ked Ta to pohorsuje, tak to ma vypovednu hodnotu Tiez sa mi velmi nepaci kompo, format, dalo by sa lepsie, ale provokuje a to je fajn.
Celkom by ma zaujimalo dostat sa prostitutkam pod kozu, s otazkami na myslienkove pochody tej ktorej. Mohla by to byt celkom paradna fotoreportaz, plna emocii. Pri jednej som tu v Dunajskej Strede aj zastavil a ked som jej povedal, ze by som nechcel sluzby, len by som sa chcel porozpravat a fotografovat, tak mi ukazala zdvihnuty prostrednik.
ano ma to vypovednu hodnotu ale pre kazdeho inu. mna to nejako nepohorsuje ide mi skor o princip ze je az neskutocne ako dokaze polonaha zena a este aj k...a tak zaujat a to nie len v tomto pripade ale celkovo vsade ako priklad jedna pornohviezda v TV ... to naozaj sme tak blby ze nas to tak fascinuje alebo co ? co otvorim casopis novyny zapnem tv vasne nejake hole zenske porste uz je to trapne aky vyznam to pre ludi ma ... pekne akty a podobne to je nieco ine ...
a inak co si cakal ze si stebou pokeca to vies utekju jej peniaze
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-05-28 11:07:48
príspevok od: Stratený Stano
Každý sa tu len na prdelku peknú díva, ale že vodič vpravo nemá zapnuté svetlá, to nikoho netankuje... Bez tej bacuľky v bielom by sa foto viac páčila, ja rád také štíhlejšie... :)
nie nie... ja osobne sa nedívam len na ňu ale si aj tak dokonca predstavujem....žeby ma gazda zapriahol do rebriňáka a nasmeroval z pola na asfaltku...dal by mi na čelo dáku známku a pred tým ako sa na ňu hore cez járek vyterigáme by mi dal natankovať z pálenky...nech mi svietia a žiaria očká - keď už je taký zákon....a by sme si to tade šinuli ..že či by aj na nás tak pekne z palčekom mávali...
 
Cyril
2011-05-28 11:05:27
príspevok od: peterqxx
mne s to nepaci to je tu naozaj vsetko iba o holych zenach ? pride mi to velmi trapne ked neni cim zaujat tak tam dam nejaku k..u . vsetci sa na to kuknete a poviete si a pekny moment pekne baby a pousmejete sa ze sa vam to paci hlavne preto lebo su tam zenske ale pravda je ze je to ubohe ...
Peter, este som nebol s prostitutkou, to ale neznamena, ze neexistuju. Ked Ta to pohorsuje, tak to ma vypovednu hodnotu Tiez sa mi velmi nepaci kompo, format, dalo by sa lepsie, ale provokuje a to je fajn.
Celkom by ma zaujimalo dostat sa prostitutkam pod kozu, s otazkami na myslienkove pochody tej ktorej. Mohla by to byt celkom paradna fotoreportaz, plna emocii. Pri jednej som tu v Dunajskej Strede aj zastavil a ked som jej povedal, ze by som nechcel sluzby, len by som sa chcel porozpravat a fotografovat, tak mi ukazala zdvihnuty prostrednik.
 
peterqxx
2011-05-28 10:19:59
mne s to nepaci to je tu naozaj vsetko iba o holych zenach ? pride mi to velmi trapne ked neni cim zaujat tak tam dam nejaku k..u . vsetci sa na to kuknete a poviete si a pekny moment pekne baby a pousmejete sa ze sa vam to paci hlavne preto lebo su tam zenske ale pravda je ze je to ubohe ...
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2011-05-28 10:18:17
bolo im teplo :D
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
spektrum
2011-05-28 09:59:50
tiez som nemala pocit, ze reportaz.. ako Steve pisal. ale vtipne
 
retep
2011-05-28 09:54:48
Slovensko je krasna zem.......a tvrdo tu pracujeme....vsetci.....som rad,ze nie vsetko sa odohrava v Blave,alebo na dialniciach....

ako moment pre najstarsie remeslo moze byt......technicky velmi prijemna praca pre oko

myslim,ze jedna fotka este nie je reportaz,ani dokument...
 
kovacmj
2011-05-28 09:50:52
Impakt: 10 :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
bonifacko
2011-05-28 09:49:53
Už priamo v plavkach? To je práca, pri ktorej sa človek aj opáli.
 
Cyril
2011-05-28 08:58:50
Mne by sa to pacilo viac s inym formatom (stvorec) a viac priestoru okolo stoparok (hore, dolu).

V roku 2004-2005 boli na ul Svornosti, za cerpacou stanicou, smerom na Rovinku, tak nadherne dievcata, nechapal som.
 
istvic
ocenenie redakciou 2011-05-28 07:56:06
príspevok od: Stratený Stano
Každý sa tu len na prdelku peknú díva, ale že vodič vpravo nemá zapnuté svetlá, to nikoho netankuje... Bez tej bacuľky v bielom by sa foto viac páčila, ja rád také štíhlejšie... :)
ten vodic vpravo ide opacnym smerom
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-05-28 07:02:57
Každý sa tu len na prdelku peknú díva, ale že vodič vpravo nemá zapnuté svetlá, to nikoho netankuje... Bez tej bacuľky v bielom by sa foto viac páčila, ja rád také štíhlejšie... :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
krobo
2011-05-28 06:59:30
dobreeeee :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
pampúch
2011-05-28 04:46:28
tak ďakujem
 
atiart
2011-05-27 23:10:54
BINGO, BIMGO, BINGO
 
brki
2011-05-27 22:42:03
príspevok od: SteveS
Hehe ... uvedomelý, pracovitý to fotonárod ocenil najviac reportážnu fotografiu PRÁCE :-) ... uz je na čele celej top :-) No, sem tam aj ja pracujem celkom rád a tak PRÁCU tiež podporím. Len mi je ľúto, že vôkol mńa široko ďaleko žiadne ženy v takomto pracovnom odeve nepracujú :-( Asi sa presťahujem. ... A ako som sa zhodou okolností nezámerne dozvedel kto je autor, je mi vzápätí jasné že sa žiadna životu nebezpečná reportáž z prudko zabrzdeného auta nekonala. Dievčatá určite vedome pózovali, lebo autora zbožńujú, minimálne ako dvorného fotografa ;-) Aspoň dnes ráno som určite jeden pár z týchto nôh (tie štíhlejšie) hodnotil na fotke kde kráčali po koľajnici. Ešte aj tangáče boli rovnaké, ale tu jej to svedčí oveľa viac, teším sa na repete na koľajnici ;-) ... Ktovie koľkí šoféri možno aj chceli šlapnúť na brzdu ale museli schladiť a pokračovať v ceste, keď za brigádničkami lásky zbadali autora ako mieri svojím delom na celú situáciu :-) ... K fotke: U mna velmi prijemná tonalita, dofka aj kompozícia. Zaujali aj kontrasty (foriem postáv bielej a čiernej farby ich pracovného oblečenia, ako aj druhu oblečenia). Cením si to ako aranžovanú situáciu o to viac, že nešlo o náhodu ale dobre zinscenovanú a premyslenú prácu fotografa, ktorý to dotiahol do detailov.
Štefan, to si nemal prezradiť , stratilo to na adrenalínovosti...ja som si už napríklad predstavoval nejakého "pastiera" v pracovnom procese, ako svoje "ovečky" uteká ochrániť pred voayerským fotografom a vyťahuje baseballovú palicu ...a kočky si pritom odbehli z ateliéru fotiť na koľajnice a keďže nemali na bus, tak stopovali
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-05-27 20:32:33
Hehe ... uvedomelý, pracovitý to fotonárod ocenil najviac reportážnu fotografiu PRÁCE :-) ... uz je na čele celej top :-) No, sem tam aj ja pracujem celkom rád a tak PRÁCU tiež podporím. Len mi je ľúto, že vôkol mńa široko ďaleko žiadne ženy v takomto pracovnom odeve nepracujú :-( Asi sa presťahujem. ... A ako som sa zhodou okolností nezámerne dozvedel kto je autor, je mi vzápätí jasné že sa žiadna životu nebezpečná reportáž z prudko zabrzdeného auta nekonala. Dievčatá určite vedome pózovali, lebo autora zbožńujú, minimálne ako dvorného fotografa ;-) Aspoň dnes ráno som určite jeden pár z týchto nôh (tie štíhlejšie) hodnotil na fotke kde kráčali po koľajnici. Ešte aj tangáče boli rovnaké, ale tu jej to svedčí oveľa viac, teším sa na repete na koľajnici ;-) ... Ktovie koľkí šoféri možno aj chceli šlapnúť na brzdu ale museli schladiť a pokračovať v ceste, keď za brigádničkami lásky zbadali autora ako mieri svojím delom na celú situáciu :-) ... K fotke: U mna velmi prijemná tonalita, dofka aj kompozícia. Zaujali aj kontrasty (foriem postáv bielej a čiernej farby ich pracovného oblečenia, ako aj druhu oblečenia). Cením si to ako aranžovanú situáciu o to viac, že nešlo o náhodu ale dobre zinscenovanú a premyslenú prácu fotografa, ktorý to dotiahol do detailov.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
daniela-4
2011-05-27 19:08:57
:-) dobreeee.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
kovopeto
2011-05-27 19:05:19
Myslím, že by som sa neodhodlal zastavit auto a fotit tuto "sceneriu"......chce to slusnu guráž.....No maximalna drzost by bola zakričat: "Pani v bielom poprosím na moment do jarku... kazite kompozíciu"...:)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
javelin
2011-05-27 18:38:37
som mohol tušiť ,že bude prdel.....
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Duduk1
2011-05-27 17:37:16
A zastavil niekto?Výborný moment.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
brehulka
2011-05-27 17:20:59
A možno sa im iba bicykel pokazil. Mne sa to už veru stalo.
 
Neil
2011-05-27 16:50:40
príspevok od: Koma
si sa trafil ..ja tak isto...a ak by tam nebola...aj by som zastavil
sa mi zda, ze mame mierne podobny vkus v tomto smere
 
milanF
2011-05-27 15:45:00
+++
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
R.M. (byron)
2011-05-27 15:05:44
jj fajn foto, pobavilo ... :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
PaPi
2011-05-27 14:41:00
Veeeeelmi dobreeeee ;-) Pobavilo...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-05-27 13:50:53
príspevok od: Neil
parada..len ja by som tam nedal tu druhu v bielom, detail
si sa trafil ..ja tak isto...a ak by tam nebola...aj by som zastavil
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2011-05-27 13:33:28
a ževraj vodičov rozptýĺujú bilboardy...:))
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
brki
2011-05-27 13:14:21
pobavila, výborne spracovaná "téma" :))) ....pracujúci dozor Ťa nebol upozorniť, že ich rušíš pri práci ? :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Neil
2011-05-27 12:35:50
parada..len ja by som tam nedal tu druhu v bielom, detail
 
Imiy
2011-05-27 11:33:57
no Bratu ,,, tu už ne si daleko od foto - knihy Madona : Sex Madonna ,,
Foto : Steven Meisel ,,,
pozri si tu knizku ... oplatí sa vidiet dobré foto
 
markus
2011-05-27 10:04:35
Dobry moment lubi sa mi to
 
Riik
2011-05-27 09:12:34
plesol by som ju po rici :D
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
stteffi
2011-05-27 09:08:13
dobrééé
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
madmax-sk
2011-05-27 08:55:13
super fotka a ten zadok,nemá chybu...
 
PiXeL_
2011-05-27 08:37:28
podarene ...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
pedro81
2011-05-27 08:37:13
fake alebo realita
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
XDRAHUS
2011-05-27 08:36:44
;-D
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
noik
ocenenie redakciou 2011-05-27 08:34:58
aj bural niekto?
...vravim...ze tento druh monterok je podstatne pritazlivejsi
 
Peter Húšťava
2011-05-27 08:27:18
fajna hehe...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
zolec
ocenenie redakciou 2011-05-27 08:24:34
:-))
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Frola
2011-05-27 08:21:09
na Slovensku až takto to chodí?
u nás v Čechách jen děvčata tmavé pleti v pohraničí
 
valec86
2011-05-27 08:13:37
cize vy ste sposobili tu dopravnu nehodu na R1 co ?:) skvela foto :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
 


Technika: Fujifilm FinePix X100, Leica M6, Leica M8, Minolta AL, Praktica, Canon T90, Zorki 4, Canon EOS 5D Mark II, Canon PowerShot S90, Fujifilm X-Pro1, Leica M9, Leica Q,

Objektívy: Fujifilm XF 35mm F1.4 R, Fujifilm XF 60mm F2.4 R Macro, Leica 35mm f/3.5 Summaron, Leica 50mm f/2 Summicron M Collapsible, Leica 90mm f/2 Summicron-M, Leica 28mm f/2.8 Elmarit, Canon FD 85mm f/1.8, Canon FD 85mm f/1.8 S.S.C, Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS USM, Canon EF 135mm f/2L USM, Canon EF 35mm f/1.4L USM, Canon EF 24-105mm f/4L IS USM,

Clona: 2
Expozícia: 1/5,000.00 sec
ISO: 200
Fotoaparát: Canon EOS 5D Mark II
Ohnisko: 135 mm
Pridané: 2011-05-27 08:07:15
Na kritiku: 2011-05-27 08:07:29
Miesto:
Témy: dokument a reportáž, ľudia a ich práca