VYMYSLENá KRAJINA 4

Body: 123.00    Videnia: 1648    Páči sa: 0

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
akras
 
akras
2011-06-08 18:51:41
príspevok od: aanielik
veľmi pekné
ď.
 
aanielik
2011-06-08 18:18:39
veľmi pekné
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
snooker
2011-06-03 22:53:51
príspevok od: akras
aha, a tak som to asi na 1x nepochopila.
1x.com je o inom
 
akras
2011-06-02 20:49:10
príspevok od: ivanv55
veľmi, veľmi zaujímavé, tá cestička láka k prechádzke
 
ivanv55
2011-06-02 18:08:43
veľmi, veľmi zaujímavé, tá cestička láka k prechádzke
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
akras
2011-06-02 15:33:43
príspevok od: Matúš Koprda
môžem teda pár otázok?
Áno, jednotliví autori sa odlišujú svojím rukopisom. Otázka znie, či to, že nedokážeš to lepšie zmontovať môžeš vyhlásiť za vlastný rukopis a zámer. Keby si to vedela urobiť kvalitnejšie (rozumej technicky realistickejšie ako robí napr. Cako), robila by si to tak, alebo takto ako tieto fotky? Pokiaľ ide o Tvoj rukopis, tak predpokladám, že by si to robila takto. Je tak?
Nejde mi o to že to všetko musí sedieť... Ale na oko to pôsobí neprirodzene, to nieje moje rozhodnutie alebo postoj, tak to vnímam bez toho aby som sa snažil o kritickosť. Nemôžem za to (:
odpovedala som už včera, stlačila som na potvrdenie a odoslanie iné tlačítko, čo ma pekne naštvalo a už som nemohla písať znova to isté.
k tomu čo si napísal. súhlasím, ovládnuť techniku=viac slobody určite aj pre mňa, ale nie kvôli tomu aby som vytvárala obraz reálnej krajiny. na pohľad kvalitná technika neznamená, že máš aj umelecké cítenie, môžeš mať perfektne zvládnutý záber po technickej stránke a napriek tomu je fotka prázdna, nič nehovoriaca zachytená realita... pozri sa na napr.picassa. dovolil by si niekto povedať mu /aj keď sa to už nedá/, že nevie kresliť, lebo kreslí také čudné postavy a veci ... mal by si byť tolerantnejší a skúsiť sa na moje obrázky pozerať cez iný filter. cakova tvorba je úchvatná, pre mňa technicky aj ideovo dotiahnutá a napriek tomu nikdy nepôjdem cestou technicky perfektnej a reálnej krajiny. každý sa na veci pozeráme očami a aj tak ich vidíme inak. ver tomu, že denne presedím pri ps a učím sa nové veci / som samouk / a snažím sa byť lepšia. niekedy sa to podarí, niekedy nie. a ešte čosi. nejde len tak čosi zmontovať ... myslím, že sú moje fotky čitateľné, že sú moje. snažím sa o vlastný štýl, aby ma bolo možné rozoznať od ostatných ... to je môj cieľ.
 
Matúš Koprda
2011-06-01 23:26:21
príspevok od: akras
áno samozrejme, že chcem počuť názor iných. som tu na ephote len asi tretí deň, máš pravdu cako sa nedal prehliadnuť, tam ja ešte nie som, aj keď zase musím oponovať, aj jednotliví maliari sa od seba odlišujú rukopisom, jeden je viac realista iní majú voľnejšie chápanie skutočnosti, preto si myslím,že na dosiahnutie určitého pocitu nemusia byť veci na obraze také aké ich poznáme z reality vrátane tieňov ... pre niekoho by to bolo dokonalé, inému to ani nezíde na um, pretože sa na obraz nepozerá tak, aby skontroloval, či tam všetko "sedí". myslím, že pri vymyslenej scéne je to priam nevhodné, ale koľko ľudí toľko chutí. každý sa pristaví pri tom, čo ho zaujme, v dobrom, či v horšom, najhoršie je ak okolo tvojho obrazu prechádzajú ľudia bez emócie, proste ich nič nepritiahne. preto sa určite každý z nás snaží nejako zaujať. hľadáme ideálnu kompozíciu, úžasný záber, neskutočnú farebnosť, absurdnosť pohľadu či námetu... a to fajn, pretože máme potom z čoho vyberať.
môžem teda pár otázok?
Áno, jednotliví autori sa odlišujú svojím rukopisom. Otázka znie, či to, že nedokážeš to lepšie zmontovať môžeš vyhlásiť za vlastný rukopis a zámer. Keby si to vedela urobiť kvalitnejšie (rozumej technicky realistickejšie ako robí napr. Cako), robila by si to tak, alebo takto ako tieto fotky? Pokiaľ ide o Tvoj rukopis, tak predpokladám, že by si to robila takto. Je tak?
Nejde mi o to že to všetko musí sedieť... Ale na oko to pôsobí neprirodzene, to nieje moje rozhodnutie alebo postoj, tak to vnímam bez toho aby som sa snažil o kritickosť. Nemôžem za to (:
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-06-01 13:27:43
príspevok od: akras
dobre, zatiaľ sa teda budem tváriť ako kolegyňa z fotostáda. to mi akosi lepšie vyhovuje. pekný zvyšok dňa.
podobne prajem.
 
akras
2011-06-01 13:18:20
príspevok od: Koma
jednak dneska nestíham a nemám času.....a teraz som z toho ešte aj nie krava ale total jeleň
dobre, zatiaľ sa teda budem tváriť ako kolegyňa z fotostáda. to mi akosi lepšie vyhovuje. pekný zvyšok dňa.
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-06-01 13:11:23
príspevok od: akras
býk ... krava ... stádo... či?
jednak dneska nestíham a nemám času.....a teraz som z toho ešte aj nie krava ale total jeleň
 
akras
2011-06-01 13:08:33
príspevok od: Koma
som jaksi popletená a nechápem asi detailne....mám rozumieť tomu tak...že Vaša kolegyňa ...je v mojom priateľskom a obľúbenom fotostáde či ako?
býk ... krava ... stádo... či?
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-06-01 13:03:41
príspevok od: akras
je mi to jasné, či nie? lebo kolegyňa vo vašom stáde je ... teraz neviem, či mám byť z toho zaradenia šťastná čo vy na to?
som jaksi popletená a nechápem asi detailne....mám rozumieť tomu tak...že Vaša kolegyňa ...je v mojom priateľskom a obľúbenom fotostáde či ako?
 
akras
2011-06-01 12:56:12
príspevok od: Koma
tak to ste ma naozaj potešili pani kolegyňa....ja aj pekne voniam a mám aj za ušáma................rada keď ma škrabkajú
je mi to jasné, či nie? lebo kolegyňa vo vašom stáde je ... teraz neviem, či mám byť z toho zaradenia šťastná čo vy na to?
 
akras
2011-06-01 12:50:07
je mi to jasné, či nie? lebo kolegyňa vo vašom stáde je ... teraz neviem, či mám byť z toho zaradenia šťastná čo vy na to?
 
andy3128
2011-06-01 11:42:31
príspevok od: snooker
svojim sposobom to bola lichotka
asi tak 8)
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-06-01 11:31:54
príspevok od: akras
samozrejme, že sa nehnevám. ja mám radá zvieratá
tak to ste ma naozaj potešili pani kolegyňa....ja aj pekne voniam a mám aj za ušáma................rada keď ma škrabkajú
 
akras
2011-06-01 11:28:16
príspevok od: Koma
dúfam že sa nehneváš, som sa snažil len popísať slovne ako pocitovo vnímam Tvoj obrázok.....podotýkam - subjektívne....nikoho som neovplyvňoval.......videl a vnímal som ho tak ako som napísal vyššie Už včera v priebehu dňa ako bol hore v topke ... a s komentom som počkal až do naozaj neskorého polnočného večera - aby som náhodou niekoho neoblboval so svojím pohľadom naň....a v konečnom dôsledku myslím že môžeš byť spokojná....drvivej väčšine komentujúcich sa páči...ale ja fakt nemôžem za to že som krava...som sa tak už narodila
Tak držím palce , nech sa darí...a príjemný portálový pobyt Ti prajem.
samozrejme, že sa nehnevám. ja mám radá zvieratá
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-06-01 11:09:15
príspevok od: akras
ako hovorím sto ľudí sto chutí, ale je pravda, že v tej skutočnej krajine, ktorá tvorí asi 1/2 obrázku si kravy nesťažovali. stretli sme celé stádo a boli pohode. a možno máte pravdu v tom, že v tej mojej, by sa necítia ani jedna príjemne... čo ma samozrejme veľmi mrzí...
dúfam že sa nehneváš, som sa snažil len popísať slovne ako pocitovo vnímam Tvoj obrázok.....podotýkam - subjektívne....nikoho som neovplyvňoval.......videl a vnímal som ho tak ako som napísal vyššie Už včera v priebehu dňa ako bol hore v topke ... a s komentom som počkal až do naozaj neskorého polnočného večera - aby som náhodou niekoho neoblboval so svojím pohľadom naň....a v konečnom dôsledku myslím že môžeš byť spokojná....drvivej väčšine komentujúcich sa páči...ale ja fakt nemôžem za to že som krava...som sa tak už narodila
Tak držím palce , nech sa darí...a príjemný portálový pobyt Ti prajem.
 
akras
2011-06-01 09:47:49
príspevok od: Koma
Nejako mi nedá ináč, pri pohľade na tento obrázok sa plne stotožňujem s Vašim názorom a pohľadom .............šak ja neviem ani kde mám poriadne očami zaostriť...je tam toho tóľko na výber a kúsok vidím normálne, kúsok zamlženo a kúsok dajako ostro, spravím jeden krok a zas vidím ináč...no ja Vám poviem pán kolega...šak ja by som sa tam ani pásť nedokázala, určite by som sa kamsi zatúlala a zablúdila.....a ešte by ma aj stádo holubov označkovalo....to veru nie už som dosť ....o...o...ofľakovaná......na mňa to zas pôsobí príliš umelo, prehnano a cukríkovo...a ja cukríky jaksi nemám moc rada, nalepia sa mi na podnebie a nemôžem potom v pokoji kvalitne prežúvať.....ale uznávam, z diaľky to vyzeralo na prvý pohľad zaujímavo a lákavo ....ale keď som prišla na začiatok malebného vyzebrovaného chodníčka, som sa radšej otočila....jednoducho som sa obávala vstúpiť do tejto krajinky....názov je teda správne, je pre mňa nedosiahnuteľná.
ako hovorím sto ľudí sto chutí, ale je pravda, že v tej skutočnej krajine, ktorá tvorí asi 1/2 obrázku si kravy nesťažovali. stretli sme celé stádo a boli pohode. a možno máte pravdu v tom, že v tej mojej, by sa necítia ani jedna príjemne... čo ma samozrejme veľmi mrzí...
 
akras
2011-06-01 09:37:53
príspevok od: snooker
svojim sposobom to bola lichotka
aha, a tak som to asi na 1x nepochopila.
 
akras
2011-06-01 09:27:48
príspevok od: daniela-4
krasne....
 
akras
2011-06-01 09:26:08
príspevok od: Matúš Koprda
čo ja viem? prísnosť.. nie... jasné, (takmer) všetci sme tu amatéri a montovanie iste nieje jednoduché... Ja by som to napríklad ani takto dobre neurobil, ako si to Ty zvládla.
Neviem prečo by zložitosť montovania mala predurčovať montovanie ako výtvarnú techniku. Proste je to remeslo, ako všetko ostatné v PC, aj keď tam máš voľnejšiu ruku ako pri obyčajnej úprave fotky.
Caka určite poznáš. Jeho montáže vyzerajú (takmer) ako reálne odfotené...
Ešte raz, nejde o prísnosť, skôr o kritiku, predpokladám že pre ňu si tu dala túto fotku, či nie?
áno samozrejme, že chcem počuť názor iných. som tu na ephote len asi tretí deň, máš pravdu cako sa nedal prehliadnuť, tam ja ešte nie som, aj keď zase musím oponovať, aj jednotliví maliari sa od seba odlišujú rukopisom, jeden je viac realista iní majú voľnejšie chápanie skutočnosti, preto si myslím,že na dosiahnutie určitého pocitu nemusia byť veci na obraze také aké ich poznáme z reality vrátane tieňov ... pre niekoho by to bolo dokonalé, inému to ani nezíde na um, pretože sa na obraz nepozerá tak, aby skontroloval, či tam všetko "sedí". myslím, že pri vymyslenej scéne je to priam nevhodné, ale koľko ľudí toľko chutí. každý sa pristaví pri tom, čo ho zaujme, v dobrom, či v horšom, najhoršie je ak okolo tvojho obrazu prechádzajú ľudia bez emócie, proste ich nič nepritiahne. preto sa určite každý z nás snaží nejako zaujať. hľadáme ideálnu kompozíciu, úžasný záber, neskutočnú farebnosť, absurdnosť pohľadu či námetu... a to fajn, pretože máme potom z čoho vyberať.
 
daniela-4
2011-06-01 09:01:15
krasne....
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
snooker
2011-06-01 08:15:57
príspevok od: akras
fajn, byť na titulnej strane hoci aj strážnej veže sa hocijakej fotografii, či obrazu nepodarí. svojím spôsobom je to pre mňa lichôtka.
svojim sposobom to bola lichotka
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-06-01 01:25:34
príspevok od: JaroD.
Tie havrany, či čo to je pôsobia veľmi, veľmi nevkusne. Celé mi to pripadá priveľmi prekombinované a prekomponované aj keď na prvý pohľad to nevyzerá zle. Po rozkliku trochu sklamanie.
Nejako mi nedá ináč, pri pohľade na tento obrázok sa plne stotožňujem s Vašim názorom a pohľadom .............šak ja neviem ani kde mám poriadne očami zaostriť...je tam toho tóľko na výber a kúsok vidím normálne, kúsok zamlženo a kúsok dajako ostro, spravím jeden krok a zas vidím ináč...no ja Vám poviem pán kolega...šak ja by som sa tam ani pásť nedokázala, určite by som sa kamsi zatúlala a zablúdila.....a ešte by ma aj stádo holubov označkovalo....to veru nie už som dosť ....o...o...ofľakovaná......na mňa to zas pôsobí príliš umelo, prehnano a cukríkovo...a ja cukríky jaksi nemám moc rada, nalepia sa mi na podnebie a nemôžem potom v pokoji kvalitne prežúvať.....ale uznávam, z diaľky to vyzeralo na prvý pohľad zaujímavo a lákavo ....ale keď som prišla na začiatok malebného vyzebrovaného chodníčka, som sa radšej otočila....jednoducho som sa obávala vstúpiť do tejto krajinky....názov je teda správne, je pre mňa nedosiahnuteľná.
 
Matúš Koprda
2011-05-31 23:45:32
príspevok od: akras
odpoviem ako inde ksindymu:

ale toto je koláž ktorá sa nechce tváriť ako dokonalý obraz. aj pri ručnej koláži sa nevyhneš tomu, že vidno jednotlivé spájané časti ... preto existuje ako samostatná výtvarná technika ... vo fotografii ako fotomotáž, či fotokoláž. verím tomu, že profesionál by to určite dokázal lepšie zamaskovať /ak by chcel /, ja som amatér. mne to vyhovuje. chápala by som tvoju prísnosť, keby som môj výsledok prezentovala ako odfotenú skutočnosť.

každý sa môže vyjadriť ako to cíti. a hodnotiť si mohol naplno.
čo ja viem? prísnosť.. nie... jasné, (takmer) všetci sme tu amatéri a montovanie iste nieje jednoduché... Ja by som to napríklad ani takto dobre neurobil, ako si to Ty zvládla.
Neviem prečo by zložitosť montovania mala predurčovať montovanie ako výtvarnú techniku. Proste je to remeslo, ako všetko ostatné v PC, aj keď tam máš voľnejšiu ruku ako pri obyčajnej úprave fotky.
Caka určite poznáš. Jeho montáže vyzerajú (takmer) ako reálne odfotené...
Ešte raz, nejde o prísnosť, skôr o kritiku, predpokladám že pre ňu si tu dala túto fotku, či nie?
 
akras
2011-05-31 22:54:58
príspevok od: misík
nabudúce skús dať bociana
budem nad tým rozmýšľať
 
misík
2011-05-31 22:42:15
príspevok od: akras
dík za 3x7, neviem prečo sú dnes všetci naladení proti mojim vtákom. dlho som vyberala štetec vo ps, aby mi tam dokreslili celkovú atmosféru a nakoniec ich tam nikto nechce ... ach ja nešťastná
zhavranelá sestra ...
nabudúce skús dať bociana
 
akras
2011-05-31 22:34:05
príspevok od: JaroD.
Tie havrany, či čo to je pôsobia veľmi, veľmi nevkusne. Celé mi to pripadá priveľmi prekombinované a prekomponované aj keď na prvý pohľad to nevyzerá zle. Po rozkliku trochu sklamanie.
dík za názor.
 
akras
2011-05-31 22:33:11
príspevok od: Cako
keby si sa s tym viac pohral, bolo by to lepsie... to je jedno ci si amater ci nie... treba si dlhsie posediet pri photoshope a skusat...
pravdu máš, dalo by sa aj lepšie.
 
akras
2011-05-31 22:31:25
príspevok od: DuriKe
Rozpravkova fotografia
ď
 
akras
2011-05-31 22:30:50
príspevok od: lukasss
velmi príjemne sa na nu pozerá, ten mak a hmla je super, ale bije mi do očí ten strom a tie svetlé miesta v nom
s tým stromom máš pravdu. dík za pozretie.
 
lukasss
2011-05-31 21:45:55
velmi príjemne sa na nu pozerá, ten mak a hmla je super, ale bije mi do očí ten strom a tie svetlé miesta v nom
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
DuriKe
2011-05-31 21:42:30
Rozpravkova fotografia
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
akras
2011-05-31 21:28:40
príspevok od: misík
Krásne si tú krajinku vymyslela,potešila moje oko.Kompozične je to velmi pekné(absencia tých vrán by tomu neublížila:)).Taká krajinka určite existuje,llen treba hľadať.Aby som nezabudol,u mňa je to 3x7.
dík za 3x7, neviem prečo sú dnes všetci naladení proti mojim vtákom. dlho som vyberala štetec vo ps, aby mi tam dokreslili celkovú atmosféru a nakoniec ich tam nikto nechce ... ach ja nešťastná
zhavranelá sestra ...
 
misík
2011-05-31 21:08:15
Krásne si tú krajinku vymyslela,potešila moje oko.Kompozične je to velmi pekné(absencia tých vrán by tomu neublížila:)).Taká krajinka určite existuje,llen treba hľadať.Aby som nezabudol,u mňa je to 3x7.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
JaroD.
2011-05-31 20:31:26
Tie havrany, či čo to je pôsobia veľmi, veľmi nevkusne. Celé mi to pripadá priveľmi prekombinované a prekomponované aj keď na prvý pohľad to nevyzerá zle. Po rozkliku trochu sklamanie.
 
Cako
ocenenie redakciou 2011-05-31 20:17:25
keby si sa s tym viac pohral, bolo by to lepsie... to je jedno ci si amater ci nie... treba si dlhsie posediet pri photoshope a skusat...
 
Marcel Rebro
2011-05-31 19:44:01
príspevok od: akras
chápem nemám zrkadlovku a neukazujem čisté fotky.
asi chapes nieco za hranicami mojich vyjadrovacich schopnosti ... co ma fakt ze nemas zrkaldovku spolocne so skutocnostou ze nie som fanusikom omalovaniek?
 
akras
2011-05-31 19:42:57
príspevok od: Matúš Koprda
Je možné že autor to chcel mať takéto... Ale na mňa to pôsobí ako veľmi nevydarená montáž.
Zreteľné ťahy štetca, rozmazané okraje, okato pospájané, nereálne prvky (vtáci), atď atď... Ale tak vyhlásiť to za zámer môžeš (:
Nesedí svetlo jednotlivých prvkov.
Trochu to trpí kompozičnou nedotiahnutosťou... Celé je to dosť natlačené do záberu. Samotné prvky sú ok, ale ich spojenie na mňa nepôsobí komplexne. Spodok mi príde zbytočný a skôr rušivým, z prava a zhora je to dosť natlačené.
Inak veď fajn pokus ale má to ešte veľmi ďaleko od zvládnutej montáže.
2/4/3
odpoviem ako inde ksindymu:

ale toto je koláž ktorá sa nechce tváriť ako dokonalý obraz. aj pri ručnej koláži sa nevyhneš tomu, že vidno jednotlivé spájané časti ... preto existuje ako samostatná výtvarná technika ... vo fotografii ako fotomotáž, či fotokoláž. verím tomu, že profesionál by to určite dokázal lepšie zamaskovať /ak by chcel /, ja som amatér. mne to vyhovuje. chápala by som tvoju prísnosť, keby som môj výsledok prezentovala ako odfotenú skutočnosť.

každý sa môže vyjadriť ako to cíti. a hodnotiť si mohol naplno.
 
akras
2011-05-31 19:39:20
príspevok od: Marcel Rebro
nevravim ze ty mas problemy. vravim ze je mam s omalovankami problemy ... a moje problemy nie su (nastastie pre oboch) tvoje problemy
chápem nemám zrkadlovku a neukazujem čisté fotky.
 
Marcel Rebro
2011-05-31 19:28:38
príspevok od: akras
dík. asi budemmať viac problémov, pretože nie som zaraditeľná medzi čistých fotografov a ani medzi klasických maliarov ... asi je to údel tých, čo sú niekde medzi.
nevravim ze ty mas problemy. vravim ze je mam s omalovankami problemy ... a moje problemy nie su (nastastie pre oboch) tvoje problemy
 
akras
2011-05-31 19:24:09
príspevok od: Marcel Rebro
nie som sice prilis na "omalovanky" ale tato je celkom dobra ... paci
dík. asi budemmať viac problémov, pretože nie som zaraditeľná medzi čistých fotografov a ani medzi klasických maliarov ... asi je to údel tých, čo sú niekde medzi.
 
akras
2011-05-31 19:21:49
príspevok od: Miloš Antecký
nemýslím že sa tam nehodia, ale sú príliš velký a tmavý - nereálny k zvýšku obrazku. hneď to kričí že su dolepený. ale zasa v rozprávke je všetko možné.
dík za názor.
 
akras
2011-05-31 19:20:45
príspevok od: Helen1
super
dík. ešte pekný deň.
 
akras
2011-05-31 19:20:20
príspevok od: snooker
a preco nie? :))
 
akras
2011-05-31 19:20:06
príspevok od: andy3128
na titulku Straznej veze 8)
fajn, byť na titulnej strane hoci aj strážnej veže sa hocijakej fotografii, či obrazu nepodarí. svojím spôsobom je to pre mňa lichôtka.
 
snooker
2011-05-31 17:41:53
a preco nie? :))
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Helen1
2011-05-31 17:28:18
super
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Marcel Rebro
2011-05-31 16:12:39
nie som sice prilis na "omalovanky" ale tato je celkom dobra ... paci
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 5.67
 
Matúš Koprda
2011-05-31 15:13:50
Je možné že autor to chcel mať takéto... Ale na mňa to pôsobí ako veľmi nevydarená montáž.
Zreteľné ťahy štetca, rozmazané okraje, okato pospájané, nereálne prvky (vtáci), atď atď... Ale tak vyhlásiť to za zámer môžeš (:
Nesedí svetlo jednotlivých prvkov.
Trochu to trpí kompozičnou nedotiahnutosťou... Celé je to dosť natlačené do záberu. Samotné prvky sú ok, ale ich spojenie na mňa nepôsobí komplexne. Spodok mi príde zbytočný a skôr rušivým, z prava a zhora je to dosť natlačené.
Inak veď fajn pokus ale má to ešte veľmi ďaleko od zvládnutej montáže.
2/4/3
 
Miloš Antecký
2011-05-31 13:18:18
príspevok od: akras
striedanie ostrých a neostrých častí na obrázku je zámerné. na originály to vyzerá ináč, toto je kompletne prerobený výsledok pomocou 4 ďalších originálov. nemám snahu podávať len odfotenú realitu. ale chápem, že nie každému to ulahodí. ale tak to má byť a tak je to v poriadku.
nemýslím že sa tam nehodia, ale sú príliš velký a tmavý - nereálny k zvýšku obrazku. hneď to kričí že su dolepený. ale zasa v rozprávke je všetko možné.
 
andy3128
2011-05-31 13:09:39
na titulku Straznej veze 8)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
beholder
2011-05-31 13:08:45
...to striedanie sa preostrených častí s rozmazanými sa mi nepáči....v náhľade to vyzeralo lákavo...po rozkliknutí som zostal sklamaný...
Tech. kvalita: 3 | Kompozícia: 6 | Impakt: 3 | Priemer: 4.00
 
mrazik1
2011-05-31 13:03:52
mne sa takato kvazi malba paci ...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
akras
2011-05-31 12:30:47
príspevok od: walhalla
pekné :)
ď
 
walhalla
2011-05-31 12:29:07
pekné :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
akras
2011-05-31 11:30:45
príspevok od: rasto.tn
Zdá sa mi, že fotka má niekoľko nedostatkov. Po zväčšení náhľadu som uvidel časť stromu vpravo, na ktorom sú niektoré časti ostré, ale väčšina nie (neviem, či je to zámer, alebo chyba, no na mňa to nepôsobí dobre). Fotka by možno ešte vypadala lepšie, ak by cestička naľavo išla prirodzene rovno bez toho, aby sa "rozdvojovala" - stráca to tým istú uhladenosť. Sory, fotka na mňa nepôsobí vyslovene zlým dojmom, ale ani tak, že by ma zaujala.
striedanie ostrých a neostrých častí na obrázku je zámerné. na originály to vyzerá ináč, toto je kompletne prerobený výsledok pomocou 4 ďalších originálov. nemám snahu podávať len odfotenú realitu. ale chápem, že nie každému to ulahodí. ale tak to má byť a tak je to v poriadku.
 
akras
2011-05-31 11:27:05
príspevok od: Miloš Antecký
škoda tých krkavcov , inak si to viem predstaviť v peknej rozprávkovej knižke.
ja mám slabosť na vtákov, už som si povedala, že ich tam nebudem dávať, ale zatiaľ sa mi nepodarilo zvíťaziť nad zdravým rozumom.
 
Miloš Antecký
2011-05-31 10:38:07
škoda tých krkavcov , inak si to viem predstaviť v peknej rozprávkovej knižke.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
rasto.tn
2011-05-31 10:31:01
Zdá sa mi, že fotka má niekoľko nedostatkov. Po zväčšení náhľadu som uvidel časť stromu vpravo, na ktorom sú niektoré časti ostré, ale väčšina nie (neviem, či je to zámer, alebo chyba, no na mňa to nepôsobí dobre). Fotka by možno ešte vypadala lepšie, ak by cestička naľavo išla prirodzene rovno bez toho, aby sa "rozdvojovala" - stráca to tým istú uhladenosť. Sory, fotka na mňa nepôsobí vyslovene zlým dojmom, ale ani tak, že by ma zaujala.
 
akras
2011-05-31 09:30:35
príspevok od: milanF
+++
ď
 
akras
2011-05-31 09:30:03
príspevok od: adamk
pekny obrazok - asi uz nie fotka ale pekne
máš pravdu, už nie pôvodná fotka, vlasne pôvodné fotky. je to montáž viacerých záberov.
 
adamk
2011-05-31 09:22:56
pekny obrazok - asi uz nie fotka ale pekne
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
milanF
2011-05-31 09:06:00
+++
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
akras
2011-05-31 09:04:09
príspevok od: veronikarn
prekrasne, romanticke
ďakujem veronika. prene tak som chcela, aby to pôsobilo.
 
akras
2011-05-31 09:03:20
príspevok od: Edit
velmi dobre to na mna zaposobilo
ďakujem. 3x 7 to je pocta. mám radosť keď moje obrázky vyvolávajú príjemné pocity
 
akras
2011-05-31 09:03:06
príspevok od: borišov
Napriek tomu kŕdľu, čo mi tu nesedí dávam oko. (7, 7, 7)
ďakujem. 3x 7 to je pocta.
 
veronikarn
2011-05-31 08:34:35
prekrasne, romanticke
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Edit
2011-05-31 08:25:41
velmi dobre to na mna zaposobilo
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
borišov
2011-05-30 09:06:49
Napriek tomu kŕdľu, čo mi tu nesedí dávam oko. (7, 7, 7)
 
 
Clona: 8
Expozícia: 1/50.00 sec
ISO: 50
Fotoaparát: Konica Minolta DiMAGE Z5
Ohnisko: 5.859375 mm
Pridané: 2011-05-29 15:13:54
Na kritiku: 2011-05-31 07:52:49
Miesto:http://www.flickr.com/photos/sarka/
Témy: krajina, montáž / koláž, príroda
Albumy: VYMYSLENá KRAJINA