Pomedzie pomedzí

Body: 158.67    Videnia: 2490    Páči sa: 2

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
noik
ocenenie redakciou 2011-06-09 10:28:39
velmi pekna vec Stano!...mne sa to naopak paci, ze si to "capol" na vysku
 
sunajn
2011-06-07 02:32:40
Šumné veru
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
kulkovsky
2011-06-01 19:58:50
bezchybná :)) farby, svetlo, kompo, fotka za 100 bodov.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Ivan .
2011-06-01 16:40:26
príspevok od: Stratený Stano
Nie je celkom pravda, čo si myslíš, mám v okolí Zvolena vymáknutých niekoľko pekných miest, kde len čakám na svetielko, samozrejme, keď som tam... Najmä oblačnosť je tam iná, než tu u nás, minule som v Detve na kopci nafotil niečo úžasné... A tiež jesenné inverzné hmly, u nás sú zriedkavé, sme vysoko...
Najbližšie sa chystám na kopce nad Kriváňom, už som si to tak okukol, parádne terény sú tam...
To verím ..........tam už teraz takmer vôbec nechodím ...............a vieš čo celkom dobrý nápad idem sa tam pozrieť .Ďakujem Ti Stano za tip.
Je pravda ,že hmla je tu taká ako takmer nikde inde ale tá tu býva obyčajne na jeseň krásna
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-06-01 15:31:09
príspevok od: Ivan .
No ,ono je to asi tak ,že susedova tráva je vraj lepšia.Ja mám stále pocit ,že všade sa dá fotiť len tu nie............
Nie je celkom pravda, čo si myslíš, mám v okolí Zvolena vymáknutých niekoľko pekných miest, kde len čakám na svetielko, samozrejme, keď som tam... Najmä oblačnosť je tam iná, než tu u nás, minule som v Detve na kopci nafotil niečo úžasné... A tiež jesenné inverzné hmly, u nás sú zriedkavé, sme vysoko...
Najbližšie sa chystám na kopce nad Kriváňom, už som si to tak okukol, parádne terény sú tam...
 
Ivan .
2011-06-01 15:19:49
príspevok od: Stratený Stano
Keď aj u vás je pekne...
No ,ono je to asi tak ,že susedova tráva je vraj lepšia.Ja mám stále pocit ,že všade sa dá fotiť len tu nie............
 
braňo.j
2011-06-01 12:14:21
ved budú i lepšie :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 5 | Priemer: 5.67
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-06-01 11:51:44
príspevok od: Ivan .
Tak Tebe nestačí výhľad na Tatry?............musíš chodiť kradnúť aj sem?????????
Keď aj u vás je pekne...
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-06-01 11:28:48
príspevok od: juraj-jakubik
Ja zrno milujem, na raňajky, obed aj večeru, furt. Najlepšie hrubozrnné, celozrnné veci. Ale je to osobné. Netvrdím, že so zrnom by to bolo určite lepšie,ale za pokus by to stálo.
No čítam , že s tým zrnom máš naozaj bohaté skúsenosti....už len aby si si v telke náhodou nepúšťal po polnoci na dvojke zrnení ....takže myslím, že ten pokus by pravdepodobne bol úspešný
 
Ivan .
2011-06-01 11:24:21
Tak Tebe nestačí výhľad na Tatry?............musíš chodiť kradnúť aj sem?????????
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
juraj-jakubik
2011-06-01 11:09:24
príspevok od: Koma
Presne tak pán kolega - ani mne osobne to takto v celku nevadí a prisám vačku že sa mi to páči....super perfektne ste to popísali a vystihli....presne tak nejako ako ste to napísali to aj ja k tomuto obrázku vnútorne cítim, len sa správne slovíčkami neviem vyjadriť...ja hentie všelijaké výtvarné smery neovládam presne ...no určite má fotenka výtvarného avantgardného ducha a naozaj príjemne sa mi na ňu pozerá...aj keď je tak ,,jednoduchá a strohá,, . No - okrem malého detailu ale to je už vec iná - taká osobnejšia....akosi to zrno, ja voľajako to jadrové krmivo neoblubujem – a tým pádom to neviem posúdiť správne ako Vy, netvrdím že by bolo zlé zasypať to zrnom.......ale páči sa mi to aj takto...mäkko, silážovo
Ja zrno milujem, na raňajky, obed aj večeru, furt. Najlepšie hrubozrnné, celozrnné veci. Ale je to osobné. Netvrdím, že so zrnom by to bolo určite lepšie,ale za pokus by to stálo.
 
Peter Húšťava
2011-06-01 09:49:16
tak videl som to este - na riadnom monitore - nedalo mi, je to naozaj dobre... tato kancelarska LCD pracka to riadne pokazila...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-06-01 09:27:54
príspevok od: uomo
Stando vynimocne Ti dam 21, foto ma zaujla, kompo chvalihodne narusene zasady,TK ok...neviem kde dat 6 koli tej oblohe ;)
Ešte idem autom, ináč by som aj poldeci vypil...
 
uomo
2011-06-01 09:25:45
Stando vynimocne Ti dam 21, foto ma zaujla, kompo chvalihodne narusene zasady,TK ok...neviem kde dat 6 koli tej oblohe ;)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-06-01 09:17:41
príspevok od: uomo
Nooo nemma cas citat komenty, ale foto sa mi paci, fajne farby dodavaju foto nieco viac ako bezna foto z pohladnic proste paci sa mi to, nazov neskucne vystizny ale to tam hore ta ziara s tym tmavsim trojuholnikom mi tam vadi, to ma tam ake opodstatnenie?Bo v prvom momente,ze sa mi asi leskne monitor, lebo fotene spoza skla to byt nemoze. Takze Stando?
Obloha nebola celkom čistá, bola potiahnutá takým závojom a ten tmavý trojuholník to je časť oblohy bez toho závoja... Nevenoval som mu pozornosť, bral som ho ako prirodzenú súčasť výrezu...
 
uomo
2011-06-01 09:11:56
Nooo nemma cas citat komenty, ale foto sa mi paci, fajne farby dodavaju foto nieco viac ako bezna foto z pohladnic proste paci sa mi to, nazov neskucne vystizny ale to tam hore ta ziara s tym tmavsim trojuholnikom mi tam vadi, to ma tam ake opodstatnenie?Bo v prvom momente,ze sa mi asi leskne monitor, lebo fotene spoza skla to byt nemoze. Takze Stando?
 
daniela-4
2011-06-01 09:06:22
dobra foto.paci sa mi...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
arpi
2011-06-01 08:05:37
U mna OK. Jednoducha ale putava geometria.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
arpi
2011-06-01 08:04:24
príspevok od: Stratený Stano
Nie, obloha nie je menená, je zvýraznená digitálnym polarizačným filtrom a celkovo je snímok desaturovaný, oblohy mením len výnimočne a vtedy si dávam zrejme viac záležať na líniach... Ináč, je už aj vytlačená na papieri a tam je to OK a to je pre mňa dôležitejšie...
Kdesi som cital ze polarizak a IR su jedina dva filtre, ktore sa nedaju na 100% nasimulovat v PP.
 
arpi
2011-06-01 08:04:22
príspevok od: Stratený Stano
Nie, obloha nie je menená, je zvýraznená digitálnym polarizačným filtrom a celkovo je snímok desaturovaný, oblohy mením len výnimočne a vtedy si dávam zrejme viac záležať na líniach... Ináč, je už aj vytlačená na papieri a tam je to OK a to je pre mňa dôležitejšie...
Kdesi som cital ze polarizak a IR su jedina dva filtre, ktore sa nedaju na 100% nasimulovat v PP.
 
Matúš Koprda
2011-05-31 23:50:25
príspevok od: Stratený Stano
Nie, obloha nie je menená, je zvýraznená digitálnym polarizačným filtrom a celkovo je snímok desaturovaný, oblohy mením len výnimočne a vtedy si dávam zrejme viac záležať na líniach... Ináč, je už aj vytlačená na papieri a tam je to OK a to je pre mňa dôležitejšie...
používaš polarizák od color efex?
 
LK1961
2011-05-31 22:52:58
Pekné kompo
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
jurajkol
2011-05-31 22:36:01
Paci,,,
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2011-05-31 22:35:38
príspevok od: Stratený Stano
Peter, a nemohol tú líniu na horizonte vytvoriť prehriaty vzduch nad povrchom poľa? Lebo ja ju vidím až pri niekoľko násobnom zväčšení a ja osobne webové prezentácie pri posudzovaní zásadne nezväčšujem, lebo to by som tam potom našiel tých chýb podstatne viac...
Stano mohol, ja som ju vôbec nezväčšoval, ukazuje sa mi pri rozkliku ako tmavšia kontúra úple na vrchu a možno je práve tesne za horizontom už rovina a tam pritienilo.., alebo to moje HPčko vyhodím...už je asi čas...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-05-31 22:23:35
príspevok od: Peter Svoboda
Som si nebol istý, len som hádal, či práve toto nieje dvôvod...to je tak, keď nemudrujeme nad papierom, ale nad pixelami...
A na stretnutie na ranči pod Ostrou som mal prichystaných 120 foto na tom najlepšom papieri o rozmere 20x30 cm, že posúdime a nakoniec som ich zabudol doma...
 
mkosztura
2011-05-31 22:23:08
mne páči
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2011-05-31 22:19:18
príspevok od: Stratený Stano
Nie, obloha nie je menená, je zvýraznená digitálnym polarizačným filtrom a celkovo je snímok desaturovaný, oblohy mením len výnimočne a vtedy si dávam zrejme viac záležať na líniach... Ináč, je už aj vytlačená na papieri a tam je to OK a to je pre mňa dôležitejšie...
Som si nebol istý, len som hádal, či práve toto nieje dvôvod...to je tak, keď nemudrujeme nad papierom, ale nad pixelami...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-05-31 22:17:41
príspevok od: Koma
Stano...tak som si len jemne spomenul a tak akože fakt okrajovo - poviem..aby to zas nebolo a nepôsobilo moc pritiahnuté za vlasy.......no takto, mne sa fakt páči táto tvoja hodina geometrie a pomedzíí...modrú tam už máš – viem si predstaviť že určite bola tam na tom mieste aj niekedy sýtejšia- modravejšia, aj bielu tam máš....a ak by tá zem bolo kúsok červenšia....a hento zelené krmivo by bola žlá repka....normálne by som tak ..no akože okrajovo povedal, že: fotografický krajinársky Mondrian....už tam len volajako prepašovať tú čiernu:

https://sk.wikipedia.org/wiki/Piet_Mondrian

Stroma by som tam nechal, toho by som neretušoval....nech sa niečím odlišuješ, len by som ho viacej začernil
Idem tam okolo zasa v piatok, už by mohlo byť na poli aj niečo vyrastené, tak sa pristavím a kuknem na to ešte raz aj s ohľadom na rady a pripomienky...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-05-31 22:15:45
príspevok od: Peter Svoboda
No ja cítim isté vibrácie...,ale že by dráždilo nie som istý...:)) Skôr ale, ak sme už pri geometrii, by som pouvažoval nad dorovnaním horizontu, možno to ma kapánek dráždi viac..:) Ale na druhej strane mám trošinku pocit jkvôli výraznej línii na horizonte, či si nemenil oblohu, vyzerá ako reznutá, ale nie som istý..., ak by si sa s tým ale tak babral, tak by si možno aj horizont bol.. Celkovo príjemné foto
Peter, a nemohol tú líniu na horizonte vytvoriť prehriaty vzduch nad povrchom poľa? Lebo ja ju vidím až pri niekoľko násobnom zväčšení a ja osobne webové prezentácie pri posudzovaní zásadne nezväčšujem, lebo to by som tam potom našiel tých chýb podstatne viac...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-05-31 21:57:53
príspevok od: Peter Svoboda
Ja keď sa veľmi zriedka pohrám s oblohou, teda vymením ju za vhodnejšiu, tak mi to hodí tiež podobnú ostrú čiaru na horizonte.Ale naposledy som to skúšal asi pred rokom na jednej fotke s pomerne impaktovým spodkom, keď mi ju však vyrazili na 1x a v kritike hneď zdiagnostikovali slabinu, tak som nadobro upustil od toho, teraz ak tam obloha nie je, nefotím...
Ale nie som istý, ako to Stano tu riešil...
Nie, obloha nie je menená, je zvýraznená digitálnym polarizačným filtrom a celkovo je snímok desaturovaný, oblohy mením len výnimočne a vtedy si dávam zrejme viac záležať na líniach... Ináč, je už aj vytlačená na papieri a tam je to OK a to je pre mňa dôležitejšie...
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2011-05-31 21:16:59
No ja cítim isté vibrácie...,ale že by dráždilo nie som istý...:)) Skôr ale, ak sme už pri geometrii, by som pouvažoval nad dorovnaním horizontu, možno to ma kapánek dráždi viac..:) Ale na druhej strane mám trošinku pocit jkvôli výraznej línii na horizonte, či si nemenil oblohu, vyzerá ako reznutá, ale nie som istý..., ak by si sa s tým ale tak babral, tak by si možno aj horizont bol.. Celkovo príjemné foto
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2011-05-31 21:10:31
príspevok od: Matúš Koprda
farebne sadlo, kompozične podľa mňa zaujímavé (v dobrom). Technicky mi vadí silne doostrená línia horizontu.
Ja keď sa veľmi zriedka pohrám s oblohou, teda vymením ju za vhodnejšiu, tak mi to hodí tiež podobnú ostrú čiaru na horizonte.Ale naposledy som to skúšal asi pred rokom na jednej fotke s pomerne impaktovým spodkom, keď mi ju však vyrazili na 1x a v kritike hneď zdiagnostikovali slabinu, tak som nadobro upustil od toho, teraz ak tam obloha nie je, nefotím...
Ale nie som istý, ako to Stano tu riešil...
 
aanielik
2011-05-31 21:09:00
Pomedzie, medze, hranice, nedrozumenie, šarvátky..... i ja mám z toho tento pocit.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-05-31 20:12:03
Stano...tak som si len jemne spomenul a tak akože fakt okrajovo - poviem..aby to zas nebolo a nepôsobilo moc pritiahnuté za vlasy.......no takto, mne sa fakt páči táto tvoja hodina geometrie a pomedzíí...modrú tam už máš – viem si predstaviť že určite bola tam na tom mieste aj niekedy sýtejšia- modravejšia, aj bielu tam máš....a ak by tá zem bolo kúsok červenšia....a hento zelené krmivo by bola žlá repka....normálne by som tak ..no akože okrajovo povedal, že: fotografický krajinársky Mondrian....už tam len volajako prepašovať tú čiernu:

https://sk.wikipedia.org/wiki/Piet_Mondrian

Stroma by som tam nechal, toho by som neretušoval....nech sa niečím odlišuješ, len by som ho viacej začernil
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-05-31 20:10:25
príspevok od: juraj-jakubik
Ale vytiahni starinu, bude to rýchlejšie ako emulovať-simulovať film, hlavne obloha by si zaslúžila pekné zrnko, nasyp jej. Vidím že sa tu debatuje o kompozícií. Mne osobne sa páči: je zvláštna, trocha mimo (v dobrom), horizont nie je ani v strede ani v tretine, strom je hodne vľavo, celé je to také nejaké posunuté (to je ten správny fotografický termín , k stredu smeruje veľa vecí, ale ani jedna nie je v strede, ak sa pozriem na jednotlivé prvky tak na každom by my malo niečo vadiť...ale nevadí. Nejako mám taký dráždivý pocit, že toto je pekný príklad toho, keď celok je viac, ako suma jednotlivých prvkov. Surreálne na mna pôsobí táto fotka, páči sa...
Presne tak pán kolega - ani mne osobne to takto v celku nevadí a prisám vačku že sa mi to páči....super perfektne ste to popísali a vystihli....presne tak nejako ako ste to napísali to aj ja k tomuto obrázku vnútorne cítim, len sa správne slovíčkami neviem vyjadriť...ja hentie všelijaké výtvarné smery neovládam presne ...no určite má fotenka výtvarného avantgardného ducha a naozaj príjemne sa mi na ňu pozerá...aj keď je tak ,,jednoduchá a strohá,, . No - okrem malého detailu ale to je už vec iná - taká osobnejšia....akosi to zrno, ja voľajako to jadrové krmivo neoblubujem – a tým pádom to neviem posúdiť správne ako Vy, netvrdím že by bolo zlé zasypať to zrnom.......ale páči sa mi to aj takto...mäkko, silážovo
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-05-31 15:25:39
Ešte poznámočka k realite - na poli bolo množstvo umelohmotných fliaš a sáčkov, zrejme rozfúkaných z blízkeho smetiska. Čiastočne boli zaorané a tak som sa zamyslel, čo všetko z nich prejde do pestovaných plodín a potom do nášho tráviaceho traktu...
 
Matúš Koprda
2011-05-31 15:23:45
príspevok od: Stratený Stano
Najnovšie zmenšujem a automaticky doostrujem pomocou softu Perfect Resizer, ale celkovo, nie lokálne. Ani tu nebolo lokálne nič doostrované. Musím si urobiť zopár pokusov s novou technikou zmenšovania a s tou pôvodnou a porovnať to, preto vďaka za upozornenie...
no aby som to viac objasnil... doostrené je to pekne... ale ten horizont - jednak je okolo neho jemná svetlená aura (najlepšie to vidieť na strednom náhľade), ale ide mi o takú silnú tmavú líniu, ktorá je (aspoň u mňa) zreteľná hlavne na ľavej strane - tráva vs. obloha... Tak snáď to vymakáš... Aj keď podstatné je ako to vyzerá na papiery, toto sú len také internetové doťahovačky (:
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-05-31 15:19:51
príspevok od: Matúš Koprda
farebne sadlo, kompozične podľa mňa zaujímavé (v dobrom). Technicky mi vadí silne doostrená línia horizontu.
Najnovšie zmenšujem a automaticky doostrujem pomocou softu Perfect Resizer, ale celkovo, nie lokálne. Ani tu nebolo lokálne nič doostrované. Musím si urobiť zopár pokusov s novou technikou zmenšovania a s tou pôvodnou a porovnať to, preto vďaka za upozornenie...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-05-31 15:17:48
príspevok od: juraj-jakubik
Ale vytiahni starinu, bude to rýchlejšie ako emulovať-simulovať film, hlavne obloha by si zaslúžila pekné zrnko, nasyp jej. Vidím že sa tu debatuje o kompozícií. Mne osobne sa páči: je zvláštna, trocha mimo (v dobrom), horizont nie je ani v strede ani v tretine, strom je hodne vľavo, celé je to také nejaké posunuté (to je ten správny fotografický termín , k stredu smeruje veľa vecí, ale ani jedna nie je v strede, ak sa pozriem na jednotlivé prvky tak na každom by my malo niečo vadiť...ale nevadí. Nejako mám taký dráždivý pocit, že toto je pekný príklad toho, keď celok je viac, ako suma jednotlivých prvkov. Surreálne na mna pôsobí táto fotka, páči sa...
Ešte raz ďakujem za slovíčkovo plodné zastavenie sa...
 
Matúš Koprda
2011-05-31 15:15:52
farebne sadlo, kompozične podľa mňa zaujímavé (v dobrom). Technicky mi vadí silne doostrená línia horizontu.
 
juraj-jakubik
2011-05-31 14:40:48
príspevok od: Stratený Stano
Ďakujem za konštruktívnu kritiku, ktorej je dnes tak málo... Skúsim, ale len digitálne nejaký ten film efekt pridať, vyťahovať "starinu" zo skrine sa mi už nechce...
Ale vytiahni starinu, bude to rýchlejšie ako emulovať-simulovať film, hlavne obloha by si zaslúžila pekné zrnko, nasyp jej. Vidím že sa tu debatuje o kompozícií. Mne osobne sa páči: je zvláštna, trocha mimo (v dobrom), horizont nie je ani v strede ani v tretine, strom je hodne vľavo, celé je to také nejaké posunuté (to je ten správny fotografický termín , k stredu smeruje veľa vecí, ale ani jedna nie je v strede, ak sa pozriem na jednotlivé prvky tak na každom by my malo niečo vadiť...ale nevadí. Nejako mám taký dráždivý pocit, že toto je pekný príklad toho, keď celok je viac, ako suma jednotlivých prvkov. Surreálne na mna pôsobí táto fotka, páči sa...
 
fotografik
2011-05-31 14:34:02
Mne sa to páči :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
seifi
2011-05-31 14:16:28
kompozične aj farebne mi to do seba zapadá; zvláštna farba oblohy v horných vrstvách, ale hodí sa k spodku; padá to vpravo, najskôr to tak bolo a po vyrovnaní by padal strom; fotil si to aj tak, že si jednou nohou stál na zeleni a druhou na oráčine ?
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
milanF
2011-05-31 14:03:15
+++
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Peter Húšťava
2011-05-31 13:31:05
príspevok od: Stratený Stano
Nie, nehnevám sa, len som sa snažil trochu ozrejmiť môj zámer... Keby som sa hneval, tak by som sa hneval...
tak to som rad, bo uz sa bojim niekedy nieco napisat....dikes
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-05-31 13:28:39
príspevok od: Peter Húšťava
ani mne sa saturacie nepacia, o zamere viem, chcel som dopisat- ze trafka je fakt origos, pole poorane ale saturaciou zavana, tak isto obloha uplne hore tiez nie ono, mozno ju trebalo trochu ubrat a bolo by. mraky sa mi pacia, akoby farbu pola pooraneho natahali... popis moc necitam - chcem aby ma fotka oslovila sama... dufam - ze sa nenahnevas, ze som si dovolil takto trochu kritizovat....
Nie, nehnevám sa, len som sa snažil trochu ozrejmiť môj zámer... Keby som sa hneval, tak by som sa hneval...
 
Peter Húšťava
2011-05-31 13:26:05
príspevok od: Stratený Stano
Farebná úprava je zámerná, nemám rád presaturované foto, ktoré sa zvyčajne viac páčia... Jednoducho tieto farby môjmu vkusi viac sedia a kompo vysvetľujem v popise, je taktiež zámerné...
ani mne sa saturacie nepacia, o zamere viem, chcel som dopisat- ze trafka je fakt origos, pole poorane ale saturaciou zavana, tak isto obloha uplne hore tiez nie ono, mozno ju trebalo trochu ubrat a bolo by. mraky sa mi pacia, akoby farbu pola pooraneho natahali... popis moc necitam - chcem aby ma fotka oslovila sama... dufam - ze sa nenahnevas, ze som si dovolil takto trochu kritizovat....
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-05-31 13:11:53
Keď sa na to takto pozriem tak ma to nedráždi...ale keď si strednehrubou fixou čiernou narysujem na monitora do fotečky tie uhlopriečky a označím stred...a vidím tie uhlopriečky tak ..áno, máš pravdu..dráždi, sa mi to tam všetko jaksi s týma uhlopriečkama križuje a bije. A teraz som fakt hodne podráždený - si ma namotal na uhlopriečky, som si zmýlil fixy a nejde to z monitora doléééééééé.... No ale mne sa páči na Tvojej foto to farebné a tvarové + svetelné a tieňové – geometrické vyskladanie rôznych plôch ...a priznám sa akože ma to nedráždi ale hodne láka....aj keď tá krajina taká bola tam a strom rastie cca rovno do neba...láka ma keď sú tam také ,,rovné,, priamky....aby aj horizont išiel rovno, jemne by som ho skúsil kúsok vyrovnať...tak - ak by sa dalo a ovládal by som šopové postupy...aby zelenohnedé pomedzie nešlo už opticky pocitovo príliš z rohu a strom sa viditeľne moc nenakláňal vľavo a nesťahoval ma zas tam. Pravdepodobne by som spustil ľavú stranu fakt malý kúsok dole. V strednom predrozklikovom náhľade mi oko ťahá vľavo hore - ten taký jemný mračnový oválny opar..taká nedokončená elipsa či čo...akoby vychádzajúca z ĽHR...tak tie jej okraje vpravo, vľavo......pomedzia s nebom, hlavne pri ľavom okraji taký tmavomodrý trojuholník – tak ten mi tam akosi jemne ťahá oko.....ale – aspoň to fajn korešponduje s tvojím názvom....je tam pomedzí ako maku, hneď by som ho zožrala....a vôbec sa za to nehanbila ;)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-05-31 13:11:39
príspevok od: Peter Húšťava
veru ani mna, cudne farby hlavne neba, a kompo - nijak tomu neviem prist na naladu... veru tato nenakopla..
Farebná úprava je zámerná, nemám rád presaturované foto, ktoré sa zvyčajne viac páčia... Jednoducho tieto farby môjmu vkusi viac sedia a kompo vysvetľujem v popise, je taktiež zámerné...
 
mir.co
2011-05-31 13:07:18
tak tohle je fááákt hustýýýý !!!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
beholder
2011-05-31 12:57:41
príspevok od: Stratený Stano
Si predstav, ja... A vôbec sa nehanbím...
...ešte to tak.......hanbiť sa za to....
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-05-31 12:56:40
príspevok od: juraj-jakubik
Myslím, že nastal čas, aby si apgrejdol a začal fotiť na film. Takýto grafický strohý impresionizmus by si zaslúžil viac, chce to zrno, filmové zrno, ISO 400 ba možno aj 800 a máš u mňa plný počet bodov. takto je to len výborné...
Ďakujem za konštruktívnu kritiku, ktorej je dnes tak málo... Skúsim, ale len digitálne nejaký ten film efekt pridať, vyťahovať "starinu" zo skrine sa mi už nechce...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-05-31 12:54:25
príspevok od: beholder
...priveľmi ma to kompozične nenadchlo......nebyť Tvojho obvyklého rámika stanko....ani tomu neuverím, že si to takto Ty nafotil....
Si predstav, ja... A vôbec sa nehanbím...
 
Peter Húšťava
2011-05-31 12:46:24
veru ani mna, cudne farby hlavne neba, a kompo - nijak tomu neviem prist na naladu... veru tato nenakopla..
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 4 | Priemer: 5.33
 
beholder
2011-05-31 12:42:18
...priveľmi ma to kompozične nenadchlo......nebyť Tvojho obvyklého rámika stanko....ani tomu neuverím, že si to takto Ty nafotil....
 
Anena
2011-05-31 12:24:18
Vyborne foto.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
juraj-jakubik
2011-05-31 11:24:01
Myslím, že nastal čas, aby si apgrejdol a začal fotiť na film. Takýto grafický strohý impresionizmus by si zaslúžil viac, chce to zrno, filmové zrno, ISO 400 ba možno aj 800 a máš u mňa plný počet bodov. takto je to len výborné...
 
MirkaW
2011-05-31 10:56:17
Vyborne!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Gino
2011-05-31 09:22:46
známy to koncept, môže byť...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Dominik
2011-05-31 09:22:35
:)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
 


Technika: Nikon D300, Hasselblad 501C, Pentacon Six TL,

Objektívy: Nikkor 18-200mm F/3.5-5.6g IF-ED AF-S DX VR, Carl Zeiss Planar T* 80, F2.8 C, Carl Zeiss Biometar 2,8/80mm, Carl Zeiss Biometar 2,8/120,

Clona: 14
Expozícia: 1/250 sec
ISO: 100
Fotoaparát: Nikon D300
Objektív: Nikkor 18-200mm F/3.5-5.6g IF-ED AF-S DX VR
Pridané: 2011-05-31 09:13:48
Na kritiku: 2011-05-31 09:14:07
Miesto:Zvolen
Témy: krajina
Albumy: Krajina
Ak si spustíte uhlopriečky z rohov a takto vytvoríte stred foto zistíte, že sa k tomuto stredu mnohé približuje, a že to dráždi. Aspoň ja mám ten pocit...