mliecne torzo

Body: 52.33    Videnia: 3962    Páči sa: 2

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
Imiy
2011-06-20 22:17:26
príspevok od: Micky
ja si osobne myslím , ze je to tvrdo svietené ,,, ale vysledok nevidím ako uplnu katastrofu
skor tam vidim kompozicné nedostatky
koncepčne by z toho mohol byť slušný Glamour , pokial by si to celé inak , takto ako akt ,,, nie
 
Micky
2011-06-08 10:03:08
príspevok od: Cyril
nooo .......
Ale moze kludne byt, ze ani Ty, ani ja, ani Atiart nema pravdu
 
Cyril
2011-06-07 19:18:57
príspevok od: Karol Srnec
Bezny ludia akty nefotia (ak neratame nejaku domacu erotiku). Je to tazky zaner a priznajme si vzdy to bude so sexualnym podtonom. O to tazsie je to pre fotografa. Toto nie je zapad slnka, ci kvetinka. Fotograf sa pusta na tenku plochu. Ukazuje nam nieco intimne, co by sme inokedy nevideli. O to viac sa musi snazit. O to viac musi ocakvat, ze ak nesplni standard zanru, tak kritika moze byt neuprosna.
Ja som vytkol konkretne chby, na ktorych moze autor zapracovat. Prajem mu, aby neskoncil ako atiart, ktory mu nasukal same sedmicky, pretoze mu stacia len nahe prsia a napokon sa aj tak dostane od mlieka k alkoholu.
Inspiruj sa od lepsich ako si ty a neboj sa kopirovat. Ako amater tazko vymyslis nieco lepsie, nez tu uz bolo nafotene.
nooo .......
Ale moze kludne byt, ze ani Ty, ani ja, ani Atiart nema pravdu
 
veronikaS
2011-06-07 12:51:35
príspevok od: Micky
ale ano, beriem.... aj ja som narcis a pohladi mi moje ego, ked je moja fotografia pochvalena...
Tak to každému Aj ja to mám samozrejme rada, ale keby ma pochválil preto že je to naozaj dobé tak by som mala zo seba super pocil.. Tiež mi sem tam príde smutno ked mi napíše niekto pravdu že to nie je až také dobré, ale bez toho by som nešla v pred, tak isto aj ty
 
Micky
2011-06-07 10:35:13
príspevok od: veronikaS
Toto nám vtĺkal aj učiteľ na strednej, že sa nemáme vyhovárať a pracovať na sebe bez nejakých ospravedlní... Stále nám to opakoval to sú iba samé výhovorky.. Mal pravdu, a mne osobne to pomohlo.

Autor foto, takto klameš sám seba, ak ti to vyhovuje potom síce nie si jediný ale aký máš zmysel života ?! Síce si napísal že fotíš pre radosť, takže čo myslíš nebude lepšie ked to budeš mať na budúce na 100%, a pochváli ťa Karol Srnec, že si sa zlepšil ?! Podľa mňa budeš mať zo seba oveľa väčšiu radosť !! Či radšej neurobíš nič ?! Neber to prosím ta ako útok len chcem aby si sa zamyslel Pekný večer
ale ano, beriem.... aj ja som narcis a pohladi mi moje ego, ked je moja fotografia pochvalena...
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2011-06-07 07:32:38
Bezny ludia akty nefotia (ak neratame nejaku domacu erotiku). Je to tazky zaner a priznajme si vzdy to bude so sexualnym podtonom. O to tazsie je to pre fotografa. Toto nie je zapad slnka, ci kvetinka. Fotograf sa pusta na tenku plochu. Ukazuje nam nieco intimne, co by sme inokedy nevideli. O to viac sa musi snazit. O to viac musi ocakvat, ze ak nesplni standard zanru, tak kritika moze byt neuprosna.
Ja som vytkol konkretne chby, na ktorych moze autor zapracovat. Prajem mu, aby neskoncil ako atiart, ktory mu nasukal same sedmicky, pretoze mu stacia len nahe prsia a napokon sa aj tak dostane od mlieka k alkoholu.
Inspiruj sa od lepsich ako si ty a neboj sa kopirovat. Ako amater tazko vymyslis nieco lepsie, nez tu uz bolo nafotene.
 
veronikaS
2011-06-07 00:08:35
príspevok od: Karol Srnec
Vyhovoriek si viem vymysliet kopec, ale priznat si, ze som neodviedol 100% pracu je tazsie. Chces pocut ake je to nadherne, aj ked to nie je pravda, alebo chces pocut ake chyby si urobil, aby si ich nabuduce nezopakoval?
Predstav si, ze ani mna samotna fotografia nezivy a som fotograf amater. Rovnako ako pre teba je to v prvom rade konicek. To ale neznamena, ze ked sa povazujem za amatera, nebudem sa snazit a budem sa len vyhovarat.
Je len na tebe, ci budes "amater" alebo "pan fotograf amater".
Toto nám vtĺkal aj učiteľ na strednej, že sa nemáme vyhovárať a pracovať na sebe bez nejakých ospravedlní... Stále nám to opakoval to sú iba samé výhovorky.. Mal pravdu, a mne osobne to pomohlo.

Autor foto, takto klameš sám seba, ak ti to vyhovuje potom síce nie si jediný ale aký máš zmysel života ?! Síce si napísal že fotíš pre radosť, takže čo myslíš nebude lepšie ked to budeš mať na budúce na 100%, a pochváli ťa Karol Srnec, že si sa zlepšil ?! Podľa mňa budeš mať zo seba oveľa väčšiu radosť !! Či radšej neurobíš nič ?! Neber to prosím ta ako útok len chcem aby si sa zamyslel Pekný večer
 
atiart
2011-06-06 20:17:02
... premňa je to dobrý živý akt, keď nahá dáma sa približuje kumne s pohárom mlieka , cestou tancuje, a sa pokropí tým mliekom, totiž niekedy, rád zapíjam koňačík či wysku studeným mliekom :) ... taký čas netreba tu uvažovať o svetle, o umeleckom akte, a podobné bludy okolo toho, je zachytený moment zo života, ktoré samotne o sebe je umením :) ...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
PiXeL_
2011-06-06 16:38:15
príspevok od: Cyril
U mna uz len "napad" mlieko - mlieko, posuva foto nizsie. Nemam sa coho chytit, co by ma nutilo sa nad foto zamysliet, okrem ineho.
Akt za kazdu cenu, s poharom mlieka. Uf.


co mas proti mlieku, ked mas v avatare capa co je samc od kozy , nie ?
 
zlate.slnko
2011-06-06 16:29:16
príspevok od: kecal
neverím, ukáž!
veď ukazujem
 
Cyril
2011-06-06 16:13:09
U mna uz len "napad" mlieko - mlieko, posuva foto nizsie. Nemam sa coho chytit, co by ma nutilo sa nad foto zamysliet, okrem ineho.
Akt za kazdu cenu, s poharom mlieka. Uf.


 
Micky
2011-06-06 15:59:36
príspevok od: haplo602
on ma jednu smolu. konecne to nieje bezna fotka sezony (flora, krajinka, zapad slnka, cvak "portret"). vidno ze mal moznost a ma aj potencial. o to vaceie je mozno nase sklamanie s nedostatkov ktore v podstate niesu az take vyrazne.

nehovorim ze fotim lepsie len ze nahlad ma navnadil na dobru fotku a o to vacsie bolo sklamanie s hned viditelnych problemov
jasne, rozumiem, co myslis.... ja to fakt vnimam tak, ze su fotky, ktore proste prebehnem a nezasatvim sa... a ked komentujem, tak preto, lebo napad nie je zly, len prevedenie pokrivkava... takze potencial mozno je, ale vsetko chce svoj cas, skusenosti a lepsie svetla
 
kecal
2011-06-06 15:45:08
príspevok od: zlate.slnko
toto nie je závisť, to je smutné konštatovanie úrovne niektorých divákov tu .... a to fakt nemám čo závidieť
neverím, ukáž!
 
zlate.slnko
2011-06-06 15:43:27
príspevok od: kecal
koľko závisti .-)
toto nie je závisť, to je smutné konštatovanie úrovne niektorých divákov tu .... a to fakt nemám čo závidieť
 
haplo602
2011-06-06 15:39:03
príspevok od: PiXeL_
ked je vecna ... respektive ked ti nieco da Vecnu mam rad aj ja ta je fajn ... len tu je jej fakt malo ...
on ma jednu smolu. konecne to nieje bezna fotka sezony (flora, krajinka, zapad slnka, cvak "portret"). vidno ze mal moznost a ma aj potencial. o to vaceie je mozno nase sklamanie s nedostatkov ktore v podstate niesu az take vyrazne.

nehovorim ze fotim lepsie len ze nahlad ma navnadil na dobru fotku a o to vacsie bolo sklamanie s hned viditelnych problemov
 
Martin Brojo
ocenenie redakciou 2011-06-06 15:15:51
ako karol srnec
 
kecal
2011-06-06 15:07:01
príspevok od: zlate.slnko
jasné, zreteľné, zrozumiteľné .... a krásne nahé . Tu musia padať samé chvály a sedmičky.
koľko závisti .-)
 
PiXeL_
2011-06-06 13:33:03
ked je vecna ... respektive ked ti nieco da Vecnu mam rad aj ja ta je fajn ... len tu je jej fakt malo ...
 
Micky
2011-06-06 12:46:54
príspevok od: PiXeL_
Micky, ja ta chapem ... men sa to tu satva vzdy ked nieco hodim na kritiku a preto tu je otazka, ma to vobe zmysel, ked vsetko je zle a hodnotia to ako keby si bol 30 rocny senior a pan fotograf ... ked som si pozrel fotky hodnotiacich tak som sa pousmial ... nie kazd ma kvalitne fotky ale kritiky ti nalozia az az ... ja si nedovolim kritizovat / ked sa tym nezivim a som amater / aku to ma potom vahu ? podla mna ziadnu ... Vsetko co je zle mozem argumentovat zamerom ... no nie :D vsak podla mna si to presne tak chcel ... a preto sa mi tvoja fotka paci. Je to amaterske ale paci. Kazdy ma svoj progress a preto moj nazor je ze tu ruku s poharom si mal nasvietit rosku priamejsie alebo vyraznejsie aby ti neusla do tmy ... ak uz teda drzi pohar :)
ale tak, zasa ja kritiku beriem, ked je vecna... a myslim, ze hovori samo za seba, ze sa tu fotku vobec oplati kritizovat
 
PiXeL_
2011-06-06 12:39:57
Micky, ja ta chapem ... men sa to tu satva vzdy ked nieco hodim na kritiku a preto tu je otazka, ma to vobe zmysel, ked vsetko je zle a hodnotia to ako keby si bol 30 rocny senior a pan fotograf ... ked som si pozrel fotky hodnotiacich tak som sa pousmial ... nie kazd ma kvalitne fotky ale kritiky ti nalozia az az ... ja si nedovolim kritizovat / ked sa tym nezivim a som amater / aku to ma potom vahu ? podla mna ziadnu ... Vsetko co je zle mozem argumentovat zamerom ... no nie :D vsak podla mna si to presne tak chcel ... a preto sa mi tvoja fotka paci. Je to amaterske ale paci. Kazdy ma svoj progress a preto moj nazor je ze tu ruku s poharom si mal nasvietit rosku priamejsie alebo vyraznejsie aby ti neusla do tmy ... ak uz teda drzi pohar :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 5 | Impakt: 5 | Priemer: 5.33
 
Micky
2011-06-06 12:20:04
príspevok od: zgub
Mne sa to paci. Plavky mi nevadia. Ak nechcem fotit profi, nebudem zhanat zeny co sa opaluju hore bez aby som cih potom mohol fotit.
Len dosvietit ruky a bolo by to dobre.
Fakt zavisi kam tu fotku chce clovek dat. Tu bolo fotenie v principe samoucelne. Do albumu umeleckych aktov by som ju nedal, ale do nejakeho lifestyle casaku byt to k nejakej teme isto stacilo. Po odstraneni tych tmavych miest. A tam by tie plavky skor prospeli ako vadili... Moj nazor.
hm... ked tak nad tym premyslam, tak chyba s tmavou rukou nastala pri postprodukcii... mne sa tak fotka viac pacila taka tmava, preto som dost vypalil kontrast...
 
zgub
2011-06-06 11:07:28
Mne sa to paci. Plavky mi nevadia. Ak nechcem fotit profi, nebudem zhanat zeny co sa opaluju hore bez aby som cih potom mohol fotit.
Len dosvietit ruky a bolo by to dobre.
Fakt zavisi kam tu fotku chce clovek dat. Tu bolo fotenie v principe samoucelne. Do albumu umeleckych aktov by som ju nedal, ale do nejakeho lifestyle casaku byt to k nejakej teme isto stacilo. Po odstraneni tych tmavych miest. A tam by tie plavky skor prospeli ako vadili... Moj nazor.
 
Micky
2011-06-06 11:06:58
príspevok od: haplo602
ale ked to chces v cislach :-) napad dobry, prevedenie tak na 60%. zachranuje to ten impakt ...
dakujem... aj za predchadzajuci koment.... ale aj tak myslim, ze si jeden z mala...
 
haplo602
2011-06-06 11:03:49
ale ked to chces v cislach :-) napad dobry, prevedenie tak na 60%. zachranuje to ten impakt ...
Tech. kvalita: 4 | Kompozícia: 5 | Impakt: 6 | Priemer: 5.00
 
haplo602
2011-06-06 11:02:15
príspevok od: Micky
nie, nebudu... ta fotka je tu tak asi 3 hodiny, videlo ju 170 ludi a komenty nie su... proste v nahlade nahe prsia, kuknem, ale nekomentujem - velmi typicke na ephoto
no skor, kuknem, precitam komenty, Karol napisal co chcem napisat aj ja ... zavriem ...
 
Micky
2011-06-06 10:30:31
príspevok od: zlate.slnko
jasné, zreteľné, zrozumiteľné .... a krásne nahé . Tu musia padať samé chvály a sedmičky.
nie, nebudu... ta fotka je tu tak asi 3 hodiny, videlo ju 170 ludi a komenty nie su... proste v nahlade nahe prsia, kuknem, ale nekomentujem - velmi typicke na ephoto
 
Micky
2011-06-06 10:12:58
príspevok od: Karol Srnec
Vyhovoriek si viem vymysliet kopec, ale priznat si, ze som neodviedol 100% pracu je tazsie. Chces pocut ake je to nadherne, aj ked to nie je pravda, alebo chces pocut ake chyby si urobil, aby si ich nabuduce nezopakoval?
Predstav si, ze ani mna samotna fotografia nezivy a som fotograf amater. Rovnako ako pre teba je to v prvom rade konicek. To ale neznamena, ze ked sa povazujem za amatera, nebudem sa snazit a budem sa len vyhovarat.
Je len na tebe, ci budes "amater" alebo "pan fotograf amater".
nie, nemali to byt vyhovorky, chapem, co chces povedat....
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2011-06-06 10:00:44
príspevok od: Micky
skus to brat ako amatersky akt v amaterskych podmienkach a hodnotit z toho pohladu... nemam ambiciu zivit sa fotografiou, no fotim preto, lebo ma to bavi.... a nie, nemaju to byt vyhovorky a nechcem sa ani pustst do siahodlhych diskusii, pretoze viem, ze s nasvietenim mas pravdu.

a opalenie po plavkach? je tam, pretoze tam je, ta zena bola tak opalena, len som zachytil realitu....
Vyhovoriek si viem vymysliet kopec, ale priznat si, ze som neodviedol 100% pracu je tazsie. Chces pocut ake je to nadherne, aj ked to nie je pravda, alebo chces pocut ake chyby si urobil, aby si ich nabuduce nezopakoval?
Predstav si, ze ani mna samotna fotografia nezivy a som fotograf amater. Rovnako ako pre teba je to v prvom rade konicek. To ale neznamena, ze ked sa povazujem za amatera, nebudem sa snazit a budem sa len vyhovarat.
Je len na tebe, ci budes "amater" alebo "pan fotograf amater".
 
Micky
2011-06-06 09:35:15
príspevok od: Karol Srnec
Odo mna sa sedmiciek nedockas. Nepaci sa mi nasvietenie, najma ruky s poharom. Myslim si, ze pri umeleckom akte je opalenie po plavkach neziaduce. Beriem to ako pokus o fotografiu aktu, k skutocnej fotografii aktu to ma este daleko.
Pracuj na tom a mozno rok nas vsetkych budes ohurovat a my si budeme moc vychutnat krasu zenskeho tela, bez fotografovych chyb.
skus to brat ako amatersky akt v amaterskych podmienkach a hodnotit z toho pohladu... nemam ambiciu zivit sa fotografiou, no fotim preto, lebo ma to bavi.... a nie, nemaju to byt vyhovorky a nechcem sa ani pustst do siahodlhych diskusii, pretoze viem, ze s nasvietenim mas pravdu.

a opalenie po plavkach? je tam, pretoze tam je, ta zena bola tak opalena, len som zachytil realitu....
 
sunajn
2011-06-06 08:57:31
Šumné, ale pre mňa bŕŕŕŕ! Neznášam! Mlieko!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2011-06-06 08:55:30
Odo mna sa sedmiciek nedockas. Nepaci sa mi nasvietenie, najma ruky s poharom. Myslim si, ze pri umeleckom akte je opalenie po plavkach neziaduce. Beriem to ako pokus o fotografiu aktu, k skutocnej fotografii aktu to ma este daleko.
Pracuj na tom a mozno rok nas vsetkych budes ohurovat a my si budeme moc vychutnat krasu zenskeho tela, bez fotografovych chyb.
 
zlate.slnko
2011-06-06 08:41:40
jasné, zreteľné, zrozumiteľné .... a krásne nahé . Tu musia padať samé chvály a sedmičky.
 
 
Clona: 1.8
Expozícia: 1/125.00 sec
ISO: 100
Fotoaparát: Canon EOS 550D
Objektív: Canon EF 50mm f/1.8 II
Ohnisko: 50 mm
Pridané: 2011-06-06 08:39:19
Na kritiku: 2011-06-06 08:39:40
Miesto:
Témy: akt
Albumy: kade-tade
body a komenty potesia....