*

Body: 121.33    Videnia: 2371    Páči sa: 2

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
lie
2011-09-02 15:07:00
príspevok od: cathrin
súhlasím, ja mám tiež najradšej exteriérové fotenie, ale je veľmi ťažké presvedčiť rodičov...ešte stále mi príde, že má väčšina zaužívané ateliérové fotenia...
zaujímavé, som myslela, že už to začína byť in, potom nevedia o čo prichádzajú
 
cathrin
2011-09-02 15:02:31
príspevok od: lie
žiadne fotenie detí v interiery, toto je to práve orechové :)
súhlasím, ja mám tiež najradšej exteriérové fotenie, ale je veľmi ťažké presvedčiť rodičov...ešte stále mi príde, že má väčšina zaužívané ateliérové fotenia...
 
lie
2011-09-02 14:54:43
žiadne fotenie detí v interiery, toto je to práve orechové :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
sunajn
2011-07-01 11:47:02
Šumné
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-06-26 07:42:55
:- )))) no ono to je o tom ze v kazdom case mame svoje (obmedzene) videnie a kedze este dalej za neho nevidime ani necitime, ani nevieme ako sa zmeni nas nazor po dalsich skusenostiach a dalsom zreni, bijeme sa za to s cim sme si v tom case istí ... pousmial som sa a zaspomínal nad tym starym linkom (pozor, je nefunkcny), ako som mudroval a pisal diletantske komentare dnes by som sa asi vyjadril k tonalite opatrnejsie, na tie listy a travu som nazor nezmenil
...
Ono kritizovanie je prave v tom problematicke, ze kritizovany fotograf je v tej chvili stale zapaleny za to, co prave dokazal. Nevnima kritiku ako nestrannu spatnu vazbu ale ako nemiestnu nerelevantnu kritiku od ludi co jeho foto nedokazu pochopit Zial, neraz na druhej strane je aj to pravdou, neraz nebyvaju vatsinovym divakom (laikom) pozitivne prijate a vnimane nadcasove fotky s výtvarnou hodnotou, ktore ani vekom, ani dalsimi skusenostami uz nestratia na svojom lesku ... preto som uz cim dalej tym viac opatrnejsi v raznych a vseobecnych rozhodnutiach a vnimani fotografie, aby som nedemotivoval. A uz si pripadam ako hundros, ale aj voci svojim foto. Minimalne polovicu by som hned vymazal a aj vymazem, len casu ani na to niet.
...
Dodávam ze vzdy daj pozor odkial davas linky, nesmies byt nikdy v (svojom) "MOJOM ephote", lebo ten link co si hore dala je nefunkcny (!) a ide len tebe lebo si prihlasena heslom vo svojom ucte. Ostatní sa cez "TVOJE" ephoto na tu fotku nedostanú. Ba ani ty ked sa odhlasis. Ja nastastie viem ako sa k tej foto dostat, zmenil som link a pridal si do neho tvoje cislo uzivatelky, funkcny by mal vyzerat takto:
www.ephoto.sk/uzivatel/uzivatel-6572239057003/fotografie/70905/klobukova/
 
cathrin
2011-06-25 16:53:33
príspevok od: SteveS
Čítal som, čítal, už predtým ako čítam tvoju odpoveď. Ale tá na mńa už menej ... túto som si hodne premietal, strávil pri nej viac času a aj váhal či to napísať aby som neznechutil autorku ... lebo považujem za základnú chybu fotky šablónovať, brzdiť osobný rozlet a ambície nejakými hranicami ... ale na druhej strane som si pobvedal že pre autora je dôležoitá spätná väúzba ak sa nevnucuje a napriek tomu že som si na túto foto zvykol po čase a začala sa mi páčiť, sprostredkovaôl som svoj prvý dojem s tým že ale netvrdím že to nemá tak fotiť ďalej... a ked som čítal tvoj koment pod ďalšou foto, čudoval som sa že prečo tá druhá už na mńa nepôsobí až tak výrazne ak táto tu a snažil sa to aj analyzovať ... a myslím že sčasti aj preto, že ako píšem nad touto som premýšľal dosť dlhú dobu a kus si aj zvykol na neprirodzenosť prostredia, ale hlavne asi aj preto, že na tamtej nemíá hračky okolo seba, už to nie je pre mńa až tak neprirodzený ostrov s dieťaťom v mori ... dieťa si pri prechádzke či vyložení z kočíka prirodzene čupne či sadne bez ohľadu na to kde je a či sa zašpiní alebo nie... ale tuto je ten paradox zvýraznený trým, že má okolo seba aj hračky akoby vo svojej detskej (neprirodzenej) oáze ... snáď vyčerpávajúco ...
Odoslaním fotky na kritiku očakávam (ako myslím aj väčšina užívateľov portálu) spätnú väzbu. O tom to tu vlastne celé je a preto sa sem pridávajú fotky. To, že si niekto rozklikne moju fotku a ešte nad ňou aj dlhšie uvažuje a o svoje pocity z nej sa podelí, si neskutočne cením. Lebo si uvedomujem, že času nazvyš má málokto z nás. A je tiež normálne, že to, čo sa páči mne, sa nemusí páčiť ostatným a naopak. A to, čo ja považujem za dobrý nápad , sa nemusí stretnúť s pozitívnou odozvou.
K fotke asi len toľko, že naďalej mám z nej dobrý pocit a dôvod fotenia v takomto prostredí som z časti vysvetlila kravičke pod "dlažbovou". Ale fotka je ešte príliš čerstvá, takže je dosť možné, že keď si kliknem na fotku o rok, tak sa mi až tak páčiť nebude (to sa mi často stáva pri mojich starších fotkách ) a možno budem mať z nej rovnaký pocit ako ty.
Napr. aj za túto fotku by som sa v čase pridania s tebou aj pobila , tak sa mi páčila a teraz rozmýšľam, či ju nevymažem z galérie takže asi tak....
www.ephoto.sk/moje-ephoto/fotografie/70905/klobukova/
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-06-25 09:33:36
príspevok od: SteveS
Čítal som, čítal, už predtým ako čítam tvoju odpoveď. Ale tá na mńa už menej ... túto som si hodne premietal, strávil pri nej viac času a aj váhal či to napísať aby som neznechutil autorku ... lebo považujem za základnú chybu fotky šablónovať, brzdiť osobný rozlet a ambície nejakými hranicami ... ale na druhej strane som si pobvedal že pre autora je dôležoitá spätná väúzba ak sa nevnucuje a napriek tomu že som si na túto foto zvykol po čase a začala sa mi páčiť, sprostredkovaôl som svoj prvý dojem s tým že ale netvrdím že to nemá tak fotiť ďalej... a ked som čítal tvoj koment pod ďalšou foto, čudoval som sa že prečo tá druhá už na mńa nepôsobí až tak výrazne ak táto tu a snažil sa to aj analyzovať ... a myslím že sčasti aj preto, že ako píšem nad touto som premýšľal dosť dlhú dobu a kus si aj zvykol na neprirodzenosť prostredia, ale hlavne asi aj preto, že na tamtej nemíá hračky okolo seba, už to nie je pre mńa až tak neprirodzený ostrov s dieťaťom v mori ... dieťa si pri prechádzke či vyložení z kočíka prirodzene čupne či sadne bez ohľadu na to kde je a či sa zašpiní alebo nie... ale tuto je ten paradox zvýraznený trým, že má okolo seba aj hračky akoby vo svojej detskej (neprirodzenej) oáze ... snáď vyčerpávajúco ...
vyčerpávajúco - total
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-06-25 06:30:46
príspevok od: Koma
no ty koky ..teraz čítam Tvoj koment......v niečom sme sa zhodli, čitni si prosím čo som písal pani autorke pod nasledujúcou ,,dlažbovou,,
Čítal som, čítal, už predtým ako čítam tvoju odpoveď. Ale tá na mńa už menej ... túto som si hodne premietal, strávil pri nej viac času a aj váhal či to napísať aby som neznechutil autorku ... lebo považujem za základnú chybu fotky šablónovať, brzdiť osobný rozlet a ambície nejakými hranicami ... ale na druhej strane som si pobvedal že pre autora je dôležoitá spätná väúzba ak sa nevnucuje a napriek tomu že som si na túto foto zvykol po čase a začala sa mi páčiť, sprostredkovaôl som svoj prvý dojem s tým že ale netvrdím že to nemá tak fotiť ďalej... a ked som čítal tvoj koment pod ďalšou foto, čudoval som sa že prečo tá druhá už na mńa nepôsobí až tak výrazne ak táto tu a snažil sa to aj analyzovať ... a myslím že sčasti aj preto, že ako píšem nad touto som premýšľal dosť dlhú dobu a kus si aj zvykol na neprirodzenosť prostredia, ale hlavne asi aj preto, že na tamtej nemíá hračky okolo seba, už to nie je pre mńa až tak neprirodzený ostrov s dieťaťom v mori ... dieťa si pri prechádzke či vyložení z kočíka prirodzene čupne či sadne bez ohľadu na to kde je a či sa zašpiní alebo nie... ale tuto je ten paradox zvýraznený trým, že má okolo seba aj hračky akoby vo svojej detskej (neprirodzenej) oáze ... snáď vyčerpávajúco ...
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-06-24 22:50:19
príspevok od: SteveS
Zaujímavé foto, vyvoláva vo mne dva protichodné pocity ... samotná fotografická stránka na mna pôsobí veľmi dobre (dof, teplý odtieň, celkove farby) ako aj kompozične včítane náklonu a netradičného prostredia pre fotenie batoľaťa ... a napriek tomu všetkému a samým pozitívnym komentárom mám aj negatívny pocit ... kontrast netradičného chladného kamenného podložia ulice vs. jemné vyčečané bábo s chutnými boncíkmi a úsmevom, v ružovobielom odení ma blokuje, mi nepasuje, ba napísané úprimne navodzuje pocit akoby nič netušiace bábo niekto bezcitne vyložil z auta na dlažbu ulice a ponechal osudu ... Je jasné, že kontrast, divadlo, inscenácia sú zámernou réžiou autora/ky, no na mna to emocionálne pôsobí už neprirodzene a šokujúco ... takto odeté bábo sa nikdy takto prirodzene priamo na dlažbe ulice nevyskytne a nehraje ... ale tým nechcem povedať že sa takto nemôže či nemá fotiť a čím na to dlhšie pozerám, tým mi to menej vadí. Hodnotenie volím skrz fotostránky.
no ty koky ..teraz čítam Tvoj koment......v niečom sme sa zhodli, čitni si prosím čo som písal pani autorke pod nasledujúcou ,,dlažbovou,,
 
verika
2011-06-22 09:10:53
krasne odfotene dietatko, ale mam podobny nazor ako Steves, mam pocit ze dietatku je zima na tej studenej kamennej dlazbe, babo posobi tak makkucko a teplucka a ten kamen chladne a tvrdo, ale mozno prave to bol ciel - vytvorit takyto kontrast :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-06-21 22:16:49
Zaujímavé foto, vyvoláva vo mne dva protichodné pocity ... samotná fotografická stránka na mna pôsobí veľmi dobre (dof, teplý odtieň, celkove farby) ako aj kompozične včítane náklonu a netradičného prostredia pre fotenie batoľaťa ... a napriek tomu všetkému a samým pozitívnym komentárom mám aj negatívny pocit ... kontrast netradičného chladného kamenného podložia ulice vs. jemné vyčečané bábo s chutnými boncíkmi a úsmevom, v ružovobielom odení ma blokuje, mi nepasuje, ba napísané úprimne navodzuje pocit akoby nič netušiace bábo niekto bezcitne vyložil z auta na dlažbu ulice a ponechal osudu ... Je jasné, že kontrast, divadlo, inscenácia sú zámernou réžiou autora/ky, no na mna to emocionálne pôsobí už neprirodzene a šokujúco ... takto odeté bábo sa nikdy takto prirodzene priamo na dlažbe ulice nevyskytne a nehraje ... ale tým nechcem povedať že sa takto nemôže či nemá fotiť a čím na to dlhšie pozerám, tým mi to menej vadí. Hodnotenie volím skrz fotostránky.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
Marcel Rebro
 
cathrin
2011-06-21 21:54:18
príspevok od: Marcel Rebro
no, skoro ako ja, keď som bola malá....len ja som si to, že viem karate, pred spolužiakmi vymýšľala Naši ma nechceli prihlásiť na kurz lebo som mala podľa nich bez tak veľa modrín....
 
cathrin
2011-06-21 21:52:34
príspevok od: Marcel Rebro
ale moja modelka ma najlepsie mawashi geri
a to je čo preboha?
 
Marcel Rebro
2011-06-21 21:49:40
príspevok od: cathrin
Tiež ma to napadlo
 
Marcel Rebro
2011-06-21 21:48:11
príspevok od: cathrin
Tiež ma to napadlo
ale moja modelka ma najlepsie mawashi geri
 
cathrin
2011-06-21 21:46:51
príspevok od: Marcel Rebro
dnes to tu vyzera na dajake MDD foto ...
Tiež ma to napadlo
 
daniela-4
2011-06-21 21:11:37
milucke.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Marcel Rebro
2011-06-21 20:27:30
dnes to tu vyzera na dajake MDD foto ...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-06-21 18:32:31
Pekných detských foto nevidieť veľa, táto k nim však patrí. Foto upútala aj vďaka neobvyklému prostrediu...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Anena
2011-06-21 17:47:33
Krasa.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
stevika
2011-06-21 17:35:53
krásna fotky, výborne zvolená DOFka, len dúfam, že ste toho anjelika na ulici nezabudli :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
mchphoto
2011-06-21 17:24:06
nadhera !
 
martina78
2011-06-21 15:18:48
super :-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Andre
2011-06-21 09:51:05
pekna :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
kapurka
2011-06-21 08:25:35
nádherná
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00