Drážovce

Body: 654.33    Videnia: 8152    Páči sa: 2

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
rudeboi-69
2011-07-23 01:48:10
dakujem !!
 
majo_v
2011-07-22 17:57:21
príspevok od: rudeboi-69
fotka je upravovana ci je pouzity nejaky polarizacny filter ??
ahoj, samozrejme že je fotka upravovaná, už len poskladanie dielčich fotiek do panorámy je úprava... bol použitý neutrálny šedý prechodový filter, každá fotka bola cvaknutá na tri expozície a pospájané všetko dohromady. Rozpisovať a vysvetlovať polemiky úprav už asi nemá cenu.... moje oči vidia aj v tieni aj v svetle, foťák je nedokonalý na taký dynamický rozsah, takže zatiaľ len s úpravami, možno o 20 rokov bude taký foťák, že bez úprav... a možno sú tie internetové žabomyšie vojny len o tom, že kedysi nemohol byť fotograf hocikto - peniaze na množstvo filmov, prístup a možnosť ovplyvniť vyvolanie fotografie.... dnes to môže každý na svojom PC, a to asi sere starých zarytých fotografov. ahoj, a pekný večer.
 
rudeboi-69
2011-07-21 22:13:58
fotka je upravovana ci je pouzity nejaky polarizacny filter ??
 
DUDIS
2011-07-13 11:49:30
hmm závidím
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
markato1
2011-07-12 19:11:56
klasicka kompozicia tohoto miesta,napriek tomu stale zaujimava,super
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Špagetka
2011-07-11 23:31:21
chronicky znama tema, ale takyto pohlad som este nevidela...paradne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
slawmi
2011-07-11 11:54:25
super
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
majo_v
2011-07-06 17:24:14
príspevok od: Snowkill
ty to pěkně překrucuješ to se mi libí ! né každá rada je dobrá rada jinak čitaj čítaj aspo nam tu o tom pěkne poreferuješ
na nete sú tony fotiek, nechápem že ťa ešte baví onanovať nad touto, dávno zabudnutou, radšej už choď na pivo, ja už idem.
 
Snowkill
2011-07-05 22:38:09
príspevok od: SteveS
Máš pravdu, začal som čosi o HDR čítať, ale ešte som všetko nedočítal a tiež tomu ešte nerozumiem. Tak sa chcem čosi naučiť, ve´d každý nejak začať musí. Ešte že si tu ty a že ty čítaš pozorne a aj rady na všetko poznáš, mám sa aspoń od koho učiť aj poučiť
ty to pěkně překrucuješ to se mi libí ! né každá rada je dobrá rada jinak čitaj čítaj aspo nam tu o tom pěkne poreferuješ
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-07-05 19:37:52
príspevok od: Snowkill
no samozřejmě že tvořím podle sebe, to mám tvořit jestly se to tak ddá nazvat přes kopírak? a jinak nezvladam to a nechapu proč mi pišeš že jsem odborníik... sis něco přečetl o HDR a si pan chytrý jiinak konkurence se bat urcite nemusi nedelam HDR
Máš pravdu, začal som čosi o HDR čítať, ale ešte som všetko nedočítal a tiež tomu ešte nerozumiem. Tak sa chcem čosi naučiť, ve´d každý nejak začať musí. Ešte že si tu ty a že ty čítaš pozorne a aj rady na všetko poznáš, mám sa aspoń od koho učiť aj poučiť
 
Snowkill
2011-07-05 16:47:32
príspevok od: majo_v
vôbec mi nevadí, keď sa ti fotka nepáči, veď som to jasne písal... viem pochopiť ľudí, ktorým sa gýčové krajinky nepáčia, fotia úplne iné záležitosti, riešia iné pocity a vôbec ani nechcem niekoho presviedčať "aby plul s davem".... polemika bola ohľadom filtra a tvojej zázračnej rady.... a zjavne ani nečítaš čo píšem. Pri tejto fotke BOL POUŽITÝ prechodový filter... a keby si s ním niekedy fotil, tak by si vedel že by ti na jednu exozíciu aj tak nepomohol!
no mám doma jeden. a v pohodě proč by mi na jednu expozici neměl stačit ??
 
Snowkill
2011-07-05 16:44:45
príspevok od: SteveS
Myslím že v tej diskusii úplne zbytočne strácaš čas, každá jedna "odborníkova" odpoveď ma o tom presvedčila, hneď od začiatku. Odborníkov treba nechať ďalej tvoriť podľa seba, podľa hesla že v jednoduchosti a rýchlosti je krása, on to všetko úplne rovnako zvláda aj s jedným filtrom a ešte v lepšej kvalite My sa radšej od neho učme a nepíšme hlúposti a najdôležitejšie je, že sa asi konkurencie z jeho strany a vdaka tej jednoduchosti báť nemusíš ... a to že śa toto nepáči jednému človeku, to by ma netrápilo
no samozřejmě že tvořím podle sebe, to mám tvořit jestly se to tak ddá nazvat přes kopírak? a jinak nezvladam to a nechapu proč mi pišeš že jsem odborníik... sis něco přečetl o HDR a si pan chytrý jiinak konkurence se bat urcite nemusi nedelam HDR
 
majo_v
2011-07-04 22:53:15
príspevok od: Snowkill
kde mam napsane že jsem odborník, prostě nejdu s davem a fotka se mi nelibí ......a proč bych sem daval svoje fotky?? pokud by jsi pouzil ten prechodvý šedy tak by byl ten kostel tmavy to je pravda ale urcite ne tolik a dalo byse to lehce opravit ...bo by jsi to dal jednoduše víš.....
vôbec mi nevadí, keď sa ti fotka nepáči, veď som to jasne písal... viem pochopiť ľudí, ktorým sa gýčové krajinky nepáčia, fotia úplne iné záležitosti, riešia iné pocity a vôbec ani nechcem niekoho presviedčať "aby plul s davem".... polemika bola ohľadom filtra a tvojej zázračnej rady.... a zjavne ani nečítaš čo píšem. Pri tejto fotke BOL POUŽITÝ prechodový filter... a keby si s ním niekedy fotil, tak by si vedel že by ti na jednu exozíciu aj tak nepomohol!
 
zember
2011-07-04 22:27:41
Marián, nevím co dodat, krásně zachycená scenérie
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
kathyx
2011-07-04 19:43:30
Nielen technicky skvelé panorámy vytváraš, ale i emotívne veľmi oslovujúce. Veľmi sa mi páči.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-07-04 04:36:21
príspevok od: majo_v
podľa portfólia budeš buď absolútny odborník a profík, ktorý by sa tu na servery nezahadzoval, alebo absolútne mimo.... vzhľadom k "radám" odhadujem druhú možnosť.
Myslím že v tej diskusii úplne zbytočne strácaš čas, každá jedna "odborníkova" odpoveď ma o tom presvedčila, hneď od začiatku. Odborníkov treba nechať ďalej tvoriť podľa seba, podľa hesla že v jednoduchosti a rýchlosti je krása, on to všetko úplne rovnako zvláda aj s jedným filtrom a ešte v lepšej kvalite My sa radšej od neho učme a nepíšme hlúposti a najdôležitejšie je, že sa asi konkurencie z jeho strany a vdaka tej jednoduchosti báť nemusíš ... a to že śa toto nepáči jednému človeku, to by ma netrápilo
 
Snowkill
2011-07-03 16:11:14
príspevok od: majo_v
ad.1: ešte raz, aký zázračný filter by si použil?? NG?? to si mal na mysli neutral density grad, čiže neutrálny šedý prechodový? alebo aký iný? ešte možno z jednej fotky by si volačo vykresal, ale pri pano ti vzniká na 170° zábere rozdiel EV nie len "hore -- dole". Prechoďák som použil, tak buď napíš niečo konkrétne, ukáž konkrétnu SVOJU fotku a potom začnem brať tvoje slova trošku vážne, inak tu len plácaš nezmysly "háďžeš ramená" ale hovno z toho.
ad. 2. Za odborníka si sa tu pasoval ty nie ja (škoda že odborník bez fotiek) ....
ad. 3: "jooo na ephotu nejlepší fotka" to je akože čo, vyhrám za to zlaté trenky?? alebo sa z toho poserem či čo? fotenie je moje hobby nie obživa, takže nemusím zo seba robiť takého pacienta ako najsamväčší český fotograf..... že by kamarád? Poraď čo by si urobil inak, akoby si to vyriešil technicky, veľmi rád sa necham poučiť..... mudrovačky do vetra sú na nič. a pokiaľ si kúpeľnový umelec s vývojkou v ruke, tak potom ďakujem, ja radšej gýčovky. ahoj.
kde mam napsane že jsem odborník, prostě nejdu s davem a fotka se mi nelibí ......a proč bych sem daval svoje fotky?? pokud by jsi pouzil ten prechodvý šedy tak by byl ten kostel tmavy to je pravda ale urcite ne tolik a dalo byse to lehce opravit ...bo by jsi to dal jednoduše víš.....
 
majo_v
2011-07-03 15:32:22
príspevok od: Snowkill
njn proč to dělat složitě když to jde jdnoduše, že?? to si rovnou otevři PS a dokresli tam dalši věci aby to bylo tady ne ephotu super nejlepší fotka..... s naročnosti fotografie je to za 0 .....prišel vyfotil a konec......Pán je odborník
ad.1: ešte raz, aký zázračný filter by si použil?? NG?? to si mal na mysli neutral density grad, čiže neutrálny šedý prechodový? alebo aký iný? ešte možno z jednej fotky by si volačo vykresal, ale pri pano ti vzniká na 170° zábere rozdiel EV nie len "hore -- dole". Prechoďák som použil, tak buď napíš niečo konkrétne, ukáž konkrétnu SVOJU fotku a potom začnem brať tvoje slova trošku vážne, inak tu len plácaš nezmysly "háďžeš ramená" ale hovno z toho.
ad. 2. Za odborníka si sa tu pasoval ty nie ja (škoda že odborník bez fotiek) ....
ad. 3: "jooo na ephotu nejlepší fotka" to je akože čo, vyhrám za to zlaté trenky?? alebo sa z toho poserem či čo? fotenie je moje hobby nie obživa, takže nemusím zo seba robiť takého pacienta ako najsamväčší český fotograf..... že by kamarád? Poraď čo by si urobil inak, akoby si to vyriešil technicky, veľmi rád sa necham poučiť..... mudrovačky do vetra sú na nič. a pokiaľ si kúpeľnový umelec s vývojkou v ruke, tak potom ďakujem, ja radšej gýčovky. ahoj.
 
Snowkill
2011-07-03 13:12:34
príspevok od: majo_v
podľa portfólia budeš buď absolútny odborník a profík, ktorý by sa tu na servery nezahadzoval, alebo absolútne mimo.... vzhľadom k "radám" odhadujem druhú možnosť.
njn proč to dělat složitě když to jde jdnoduše, že?? to si rovnou otevři PS a dokresli tam dalši věci aby to bylo tady ne ephotu super nejlepší fotka..... s naročnosti fotografie je to za 0 .....prišel vyfotil a konec......Pán je odborník
 
majo_v
2011-07-02 23:10:46
príspevok od: majo_v
jeden filter tam bol HiTech ND Grad 0,9 soft, .... mám aj 1,2 aj reverzný 0,9 hard,,,, ale tebe asi škoda vysvetlovať že by stmavil aj kostolik, už takto ho trebalo dosvetlovať.... atď..
podľa portfólia budeš buď absolútny odborník a profík, ktorý by sa tu na servery nezahadzoval, alebo absolútne mimo.... vzhľadom k "radám" odhadujem druhú možnosť.
 
majo_v
2011-07-02 23:08:29
príspevok od: Snowkill
stači jeden fitr ....... a bude to něco podobne NG vam nic nerika ??
jeden filter tam bol HiTech ND Grad 0,9 soft, .... mám aj 1,2 aj reverzný 0,9 hard,,,, ale tebe asi škoda vysvetlovať že by stmavil aj kostolik, už takto ho trebalo dosvetlovať.... atď..
 
majo_v
2011-07-02 23:06:28
príspevok od: SteveS
Zaujímal by ma tvoj výklad termínu HDR ... podla tvojich reakcií mám dojem že to vnímaš výhradne čosi ako "Jáchyme, hoď ho do stroje!"
...
V takom prípade ti asi ťažko niečo povedalo k veci to, že tu bolo vyslovene spomenuté, že ide o ručné HDR. A to, že nejde o nejaký priblblý Photomatix ... Totiž je priepastný rozdiel medzi poctivým, veľmi náročne ručne poskladaným obrazom na zvýšenie DR svetla, teda REÁLNYM HDR .... a medzi software-ovým HDR ktoré vzniklo spôsobom že "Jáchyme hoď tri expozice do stroja a vypluje zázrak", tj. umelá fotka presoftenej nerealnej rozprávky pre deti
...
Reálnym ručným HDR ako je toto tu sa skladajú iba reálne nasnímané jednotlivé časti krajiny, tak ako ich oko naozaj vidí, či prípadne oko autora jemne trošku v editore zvýrazní (ako akúkoľvek normálnu inú fofo), v zásade sa najmä snima osobitne obloha a osobitne krajina, aby sa predišlo tomu, že by nad pekne odfotenou krajinou dominovala biela vypálená obloha. Ona v skutočnosti predsa biela vôbec nie je ... teda týmto postupom rucneho sklôadania celych velkych plôch, sopravne realne naexponovanych (osobitne, lebo to nejde naraz) sa iba koriguje chyba a nedostatočný rozsah čipu smerom nazad do reality ... to jest celý problém okolo danej veci. Snád sa ti viac otvoria oci a nebudes uz prave takúto, najtazsie realizovatelnu panorámu, v buducnosti dehonestovat
ďakujem, plne súhlasím, nechceš mi robiť hovorcu nie vážne si to napísal pekne. ahoj.
 
titinius
2011-07-02 14:35:21
krasne predaj ako pohladnicu:) bolo to HDR ? ak ano velmi pekne urobene
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Snowkill
2011-07-02 14:34:13
príspevok od: majo_v
zdieľam tvoj názor,,, možno má nový foveon v sigme s rozsahom 25 EV D
stači jeden fitr ....... a bude to něco podobne NG vam nic nerika ??
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-07-02 14:08:28
Všetko bolo povedané, mne tu nič nevadí a všeko oku lahodí tak ako je. Naviac som rád že sa púšťaš po ceste reálnych HDr, otvárajú obzor pre fotografovanie bez hraníc a obmedzení a umožnia nafotiť slušné výsledky aj za podmienokj, keď a kde ostatní bez tohto postupu zlyhajú a nemôžu aj keby ako chceli nafotiť technicky bezchybnú scénu. Verme že raz prídu na trh čipy s plným dynamickým rozsahom ale aj dovtedy chceme fotiť a poradiť si aj v situáciách keď to inak nejde. Držím ti palce!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-07-02 13:59:35
príspevok od: Snowkill
hmm takže HDR to je škoda jde to i bez toho u HDR fotek nemusíš umět ani fotit a vsem se to bude libít
Zaujímal by ma tvoj výklad termínu HDR ... podla tvojich reakcií mám dojem že to vnímaš výhradne čosi ako "Jáchyme, hoď ho do stroje!"
...
V takom prípade ti asi ťažko niečo povedalo k veci to, že tu bolo vyslovene spomenuté, že ide o ručné HDR. A to, že nejde o nejaký priblblý Photomatix ... Totiž je priepastný rozdiel medzi poctivým, veľmi náročne ručne poskladaným obrazom na zvýšenie DR svetla, teda REÁLNYM HDR .... a medzi software-ovým HDR ktoré vzniklo spôsobom že "Jáchyme hoď tri expozice do stroja a vypluje zázrak", tj. umelá fotka presoftenej nerealnej rozprávky pre deti
...
Reálnym ručným HDR ako je toto tu sa skladajú iba reálne nasnímané jednotlivé časti krajiny, tak ako ich oko naozaj vidí, či prípadne oko autora jemne trošku v editore zvýrazní (ako akúkoľvek normálnu inú fofo), v zásade sa najmä snima osobitne obloha a osobitne krajina, aby sa predišlo tomu, že by nad pekne odfotenou krajinou dominovala biela vypálená obloha. Ona v skutočnosti predsa biela vôbec nie je ... teda týmto postupom rucneho sklôadania celych velkych plôch, sopravne realne naexponovanych (osobitne, lebo to nejde naraz) sa iba koriguje chyba a nedostatočný rozsah čipu smerom nazad do reality ... to jest celý problém okolo danej veci. Snád sa ti viac otvoria oci a nebudes uz prave takúto, najtazsie realizovatelnu panorámu, v buducnosti dehonestovat
 
hobbyfoto
2011-07-01 19:24:14
super miesto,tuším všetci ho fotia z rovnakého miesta :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
majo_v
2011-07-01 17:45:05
príspevok od: Peter Svoboda
Majo, fotka sa mi veľmi páči, ináč by som netrávil nad ňou čas..,vďaka za vysvetlenie a myslím, že ten rozdiel v teplote svetla asi spôsobuje oranžovejší odtieň kameňov, čo ma mohlo zmiasť, tak ako som písal, fakt len ten kto tam bol to vie reálne posúdiť. Je to asi aj panorámou, že toho vošlo veľa naraz, fakt by ma zaujímalo, či je možno kompo zjednodušiť, mám na kompozície svoj pohľad, ale to že minimalizujem vo väčšine svojej tvorby, je už môj dlhší problém , ale myslel so koment len v dobrom a s reálnym záujmom ju trošku rozpiplať.
Pekný deň aj Tebe a fajn svetlo.Peter
veď v dobrom som to aj pochopil a v dobrom odpovedal aspoň je o čom kecať, ahoj.
 
noik
ocenenie redakciou 2011-07-01 14:46:07
velmi pekne miesto...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2011-07-01 13:52:08
príspevok od: majo_v
ahoj, viem že fotka nie je dokonalá, dokonca nie je ani mojou nejakou srdcovkou... myslím však že vo svojich uvahách už máš príliš veľa "ale", a práve to "ale" je veľmi ťažko dodržať. Dokonale ti už odpovedal teapack... ja som stále úplne na hrane svahu, viac sa nedá, dozadu neustúpiš, pretože kopec padá nadol a kostolík sa ti skryje, ďalším problémom je malý zub naľavo pod nohami, buď ti vlezie do záberu a ostane tam ako kôl v plote, alebo musíš snímať vyššie,,, skrátka to tam treba vidieť a potom polemizovať nad "ale" a "keby". Nerozumiem veľmi vete dorobené slnku pasuje.... slnko som odfotil tam kde bolo, nie je "dorobené" to by som si k úcte k fotografii a fotke teda nedovolil.. a ranná hodinka je tu absolútne v prd... pekný deň prajem. S pozdravom Majo.
Majo, fotka sa mi veľmi páči, ináč by som netrávil nad ňou čas..,vďaka za vysvetlenie a myslím, že ten rozdiel v teplote svetla asi spôsobuje oranžovejší odtieň kameňov, čo ma mohlo zmiasť, tak ako som písal, fakt len ten kto tam bol to vie reálne posúdiť. Je to asi aj panorámou, že toho vošlo veľa naraz, fakt by ma zaujímalo, či je možno kompo zjednodušiť, mám na kompozície svoj pohľad, ale to že minimalizujem vo väčšine svojej tvorby, je už môj dlhší problém , ale myslel so koment len v dobrom a s reálnym záujmom ju trošku rozpiplať.
Pekný deň aj Tebe a fajn svetlo.Peter
 
kubofoto
2011-07-01 09:16:18
zlepšenie tu určite je ..
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
majo_v
2011-07-01 08:18:38
príspevok od: Peter Svoboda
fajn práca, priznám sa Ti, že som u tohto záberu špekuloval dosť keď som ju videl aj u iných autorov.U každej sa na môj dojem stretávam s väčším množstvom informácií ako by možno bolo na mňa potrebné, akoby rôzne scenérie v jednom,ale aby kritika mala význam, napíšem v čom vidím malú chybku ja.Kompozične obraz rozdelený do pomerne členitej časti s kostolom vravo, dominantným kríkom dolu, skalný hrebeň vedúci ku kostolíku, druhá polka snímku je úplne iné kafe, je jasné prečo. Čo by bolo zaujímavé eliminovať kriačinu stanovišťom viac vpredu, možno, ale fakt píšem len možno by zostal čistejšie nakomponovaný kostolík na brale.., ale to sa dá posúdiť len na mieste, ak by to nešlo, tak píšem irelevantné kecy...:) Čo sa týka ľavej strany dorobené slko tam pasuje, čo mi nepasuje je teplota svetla na skalách a odtieň samotného slnka, chcelo by to ešte teplejší look slnka...je to môj pocit, ale udrel mi ako druhý do oka:) Priestor a tvar polí je zaujímavý, ale moc by bodlo vyváženie nejakým trochu dominantnejším menším objektom vľavo..., ale neviem presne poradiť čo, možno letiací vták, či traktor na poli dolu.., možno ak by slnko malo výraznejší tvar a malo viac vykreslenú kontúru stačilo by to .., Ja by som osobne nedával do fotky už zelený trojuholník poľa nakraji, stačilo by žlté, buď rez, alebo klon žltého.. Pozícia zbližšia kostolíka by možno dokázala zredukovať trochu spodku z lesa, ale myslím, že najsuper by ukázal tento motív niekedy na jeseň, ak to všetko zakryjú dolu hmly..ale to zas keby bolo keby.. Miesto je to krásne fotogenické, radosť tam chodiť číhať na správny moment, už som to písal u iného autora, že bolo by fajn toto vidieť presne v opačnú zlatú hodinku, či by nebola fasáda nasvietená.
ahoj, viem že fotka nie je dokonalá, dokonca nie je ani mojou nejakou srdcovkou... myslím však že vo svojich uvahách už máš príliš veľa "ale", a práve to "ale" je veľmi ťažko dodržať. Dokonale ti už odpovedal teapack... ja som stále úplne na hrane svahu, viac sa nedá, dozadu neustúpiš, pretože kopec padá nadol a kostolík sa ti skryje, ďalším problémom je malý zub naľavo pod nohami, buď ti vlezie do záberu a ostane tam ako kôl v plote, alebo musíš snímať vyššie,,, skrátka to tam treba vidieť a potom polemizovať nad "ale" a "keby". Nerozumiem veľmi vete dorobené slnku pasuje.... slnko som odfotil tam kde bolo, nie je "dorobené" to by som si k úcte k fotografii a fotke teda nedovolil.. a ranná hodinka je tu absolútne v prd... pekný deň prajem. S pozdravom Majo.
 
mariohruby
2011-07-01 01:13:02
Máš to fajnové.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2011-06-30 23:49:14
príspevok od: Matúš Koprda
len taká polemika:

Keby Majo stál za kríkom, kostolík by takmer nebolo vidieť - stál by príliš nízko a popredie by ho z veľkej časti zakrývalo. Druhá vec je tá, že osobne by som sa tam bez istiacich lán nepostavil - je to strmý zráz s drobivou horninou, ktorá sa pod nohami rozpadá... Dosť nebezpečné.
A ešte pridám svoj názor k tomu Tvojmu o vyvážení pravej strany - nesúhlasím. Už takto je fotka dosť členitá čo sa týka motívov... Slnko je dostatočná váha na ľavú stranu na vták by to skôr rušil, resp. robil zbytočne zložitejším... Ale keby to bolo fotené počas búrky a vľavo taký pekný riadny blesk, to by bola šupe (:

Opačná zlatá hodinka - zabudni, Zobor Ti svetlo pustí až príliš neskoro... (na môj vkus)
No čo sa týka slnka ako som asi nie dostatočne napísal, na mojom monitore ho vníman skôr ako svetlo čo moc nevyvažuje a myslím, že hlavne jeho odtieň by mal korešpondovať viac teplote svetla na skalách, lebo to je na moje ok trochu väčšia chybka, práve veľa informácií som riešil aj u Tvojej, ale je mi jasné, že s tým nie je jednoduché sa popasovať, ako výzva by mohlo víjsť kompo s kostolíkom, bralom a poľami s čo možno najmenej lesom dolu, ale ako som písal, dôležité je to ako by sa to dalo na mieste, ale úväzy požičiam ak treba..
Ale u týchto panorám vo všeobecnosti je natlačených veľa informácií naraz, v globále aj keď je motív jednoznačný, často kompozícia pôsobí disharmonickejšie, ja mám na to vysadené asi viac než je normál, preto panorámky nefotím, tu vidím potom ako alternatívu dlhšie ohnisko, alebo ak by bola možnosť z vyššia hlavne, les by bol preč, polia by zostali, ale fakt len polemizujem, že keby bolo keby, ak by som sa s tou istou otázkou pri iných nezamýšľal ,tak napíšem len jéj a páči..
 
Matúš Koprda
2011-06-30 23:30:32
príspevok od: Peter Svoboda
fajn práca, priznám sa Ti, že som u tohto záberu špekuloval dosť keď som ju videl aj u iných autorov.U každej sa na môj dojem stretávam s väčším množstvom informácií ako by možno bolo na mňa potrebné, akoby rôzne scenérie v jednom,ale aby kritika mala význam, napíšem v čom vidím malú chybku ja.Kompozične obraz rozdelený do pomerne členitej časti s kostolom vravo, dominantným kríkom dolu, skalný hrebeň vedúci ku kostolíku, druhá polka snímku je úplne iné kafe, je jasné prečo. Čo by bolo zaujímavé eliminovať kriačinu stanovišťom viac vpredu, možno, ale fakt píšem len možno by zostal čistejšie nakomponovaný kostolík na brale.., ale to sa dá posúdiť len na mieste, ak by to nešlo, tak píšem irelevantné kecy...:) Čo sa týka ľavej strany dorobené slko tam pasuje, čo mi nepasuje je teplota svetla na skalách a odtieň samotného slnka, chcelo by to ešte teplejší look slnka...je to môj pocit, ale udrel mi ako druhý do oka:) Priestor a tvar polí je zaujímavý, ale moc by bodlo vyváženie nejakým trochu dominantnejším menším objektom vľavo..., ale neviem presne poradiť čo, možno letiací vták, či traktor na poli dolu.., možno ak by slnko malo výraznejší tvar a malo viac vykreslenú kontúru stačilo by to .., Ja by som osobne nedával do fotky už zelený trojuholník poľa nakraji, stačilo by žlté, buď rez, alebo klon žltého.. Pozícia zbližšia kostolíka by možno dokázala zredukovať trochu spodku z lesa, ale myslím, že najsuper by ukázal tento motív niekedy na jeseň, ak to všetko zakryjú dolu hmly..ale to zas keby bolo keby.. Miesto je to krásne fotogenické, radosť tam chodiť číhať na správny moment, už som to písal u iného autora, že bolo by fajn toto vidieť presne v opačnú zlatú hodinku, či by nebola fasáda nasvietená.
len taká polemika:

Keby Majo stál za kríkom, kostolík by takmer nebolo vidieť - stál by príliš nízko a popredie by ho z veľkej časti zakrývalo. Druhá vec je tá, že osobne by som sa tam bez istiacich lán nepostavil - je to strmý zráz s drobivou horninou, ktorá sa pod nohami rozpadá... Dosť nebezpečné.
A ešte pridám svoj názor k tomu Tvojmu o vyvážení pravej strany - nesúhlasím. Už takto je fotka dosť členitá čo sa týka motívov... Slnko je dostatočná váha na ľavú stranu na vták by to skôr rušil, resp. robil zbytočne zložitejším... Ale keby to bolo fotené počas búrky a vľavo taký pekný riadny blesk, to by bola šupe (:

Opačná zlatá hodinka - zabudni, Zobor Ti svetlo pustí až príliš neskoro... (na môj vkus)
 
Jerry C.
2011-06-30 23:10:14
nádherné ,svetlo,kompozícia aj impakt !!!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2011-06-30 23:09:17
fajn práca, priznám sa Ti, že som u tohto záberu špekuloval dosť keď som ju videl aj u iných autorov.U každej sa na môj dojem stretávam s väčším množstvom informácií ako by možno bolo na mňa potrebné, akoby rôzne scenérie v jednom,ale aby kritika mala význam, napíšem v čom vidím malú chybku ja.Kompozične obraz rozdelený do pomerne členitej časti s kostolom vravo, dominantným kríkom dolu, skalný hrebeň vedúci ku kostolíku, druhá polka snímku je úplne iné kafe, je jasné prečo. Čo by bolo zaujímavé eliminovať kriačinu stanovišťom viac vpredu, možno, ale fakt píšem len možno by zostal čistejšie nakomponovaný kostolík na brale.., ale to sa dá posúdiť len na mieste, ak by to nešlo, tak píšem irelevantné kecy...:) Čo sa týka ľavej strany dorobené slko tam pasuje, čo mi nepasuje je teplota svetla na skalách a odtieň samotného slnka, chcelo by to ešte teplejší look slnka...je to môj pocit, ale udrel mi ako druhý do oka:) Priestor a tvar polí je zaujímavý, ale moc by bodlo vyváženie nejakým trochu dominantnejším menším objektom vľavo..., ale neviem presne poradiť čo, možno letiací vták, či traktor na poli dolu.., možno ak by slnko malo výraznejší tvar a malo viac vykreslenú kontúru stačilo by to .., Ja by som osobne nedával do fotky už zelený trojuholník poľa nakraji, stačilo by žlté, buď rez, alebo klon žltého.. Pozícia zbližšia kostolíka by možno dokázala zredukovať trochu spodku z lesa, ale myslím, že najsuper by ukázal tento motív niekedy na jeseň, ak to všetko zakryjú dolu hmly..ale to zas keby bolo keby.. Miesto je to krásne fotogenické, radosť tam chodiť číhať na správny moment, už som to písal u iného autora, že bolo by fajn toto vidieť presne v opačnú zlatú hodinku, či by nebola fasáda nasvietená.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
izzino
2011-06-30 22:40:25
nadherna fotografia, klobuk dole
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Marián K
2011-06-30 21:44:08
čo sa týka Drážovského kostolíka,tak nič krajšie som dosiaľ nevidel.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Rudek
2011-06-30 21:12:23
asi si sa lepsie naucil pracovat s urovnami
 
majo_v
2011-06-30 21:02:22
príspevok od: modrykamen
Nádherná fotografia!!!Gratulujem!!!!
thnx
 
modrykamen
2011-06-30 19:48:14
Nádherná fotografia!!!Gratulujem!!!!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
majo_v
2011-06-30 19:33:45
príspevok od: Matúš Koprda
((((: šak nehanbi sa, povedz ako by si toto bez použitia techniky hdr odfotil?
zdieľam tvoj názor,,, možno má nový foveon v sigme s rozsahom 25 EV D
 
majo_v
2011-06-30 19:32:48
príspevok od: Snowkill
hmm takže HDR to je škoda jde to i bez toho u HDR fotek nemusíš umět ani fotit a vsem se to bude libít
samozrejme, ani počasie, ani lokácia ani kompozícia nie sú podstatné. P.S. hdr-ko alá photomatix to nie je... ale keď považuješ za hdr všetko čo je fotené na viac expozícií, tak potom áno.
 
kiso188
2011-06-30 19:17:57
Prekrasne!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
rotten apple
2011-06-30 18:43:03
veľmi pekná fotka :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
martxe
2011-06-30 18:33:07
Kráaaaaaaaaaaaaasna foto
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Matúš Koprda
2011-06-30 18:32:57
príspevok od: Snowkill
hmm takže HDR to je škoda jde to i bez toho u HDR fotek nemusíš umět ani fotit a vsem se to bude libít
((((: šak nehanbi sa, povedz ako by si toto bez použitia techniky hdr odfotil?
 
Snowkill
2011-06-30 17:59:42
príspevok od: majo_v
no neviem ako so súčasným foťákmi fotiť taký dynamický rozsah bez toho aby to nebolo hdr. Záleží však čo vnímaš ako hdr, áno bolo to fotené na 3 expozície, ale spájané maskovaním v ps, nie cez nejaký priblblý photomatix....
hmm takže HDR to je škoda jde to i bez toho u HDR fotek nemusíš umět ani fotit a vsem se to bude libít
 
fotografik
2011-06-30 17:00:00
Veľmi pekné...Tuším,som podobnú fotku tu už raz hodnotil...Asi bola od iného autor :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
marian
2011-06-30 16:36:24
podarene foto
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
uomo
2011-06-30 16:05:23
príspevok od: majo_v
Ahoj, vôbec sa ma to nedotkne, moje srdcovky sú zábery z hôr a so striedmejším podaním, na mňa táto fotka pôsobí tiež už moc hdr-kovo, napriek tomu, že tak spracovávam takmer všetky,,, skrátka tak to vyšlo... pekný deň, ahoj.
Pozrel som si Tvoju stranku a foti to velmi dobre.
 
Dodo PO
2011-06-30 15:31:04
príspevok od: majo_v
to neviem... uploadoval som tie isté fotky... asi optický klam podkladom.. ?
Už nedám ruku do ohňa za svoje oči, ale v tomto čiernom prostredí sa mi vidia menej prekreslené tiene. Tiež žasnem čo všetko vidia iní, často pri 65% gamute. Pekná fotka s veľkou pridanou hodnotou.
 
majo_v
2011-06-30 14:56:20
príspevok od: @photomaro
pekny zaber a hodne prace za nim... ale nepada ti to trosku dolava? alebo je to len opticky klam?
ufff. tiež som už na to pozeral... ale netuším
 
majo_v
2011-06-30 14:55:22
príspevok od: DuriKe
Použil si aj prechodový filter alebo len zmenu expozície?
aj prechoďák, HiTech 0,9 soft
 
majo_v
2011-06-30 14:54:30
príspevok od: Dodo PO
Hej, hej, aj mne sa vidí lepšia na FA-čku. Nebude to prostredím (svetlý podklad)? https://www.fotoaparat.cz/index.php?r=25&rp=774064&gal=photo
to neviem... uploadoval som tie isté fotky... asi optický klam podkladom.. ?
 
vinco
2011-06-30 14:52:35
Není co vytknout, bravurní.
 
@photomaro
2011-06-30 14:33:23
pekny zaber a hodne prace za nim... ale nepada ti to trosku dolava? alebo je to len opticky klam?
 
Palobaro
2011-06-30 14:11:22
fantasticky zaber. Inak, názov obce je Dražovce, nie Drážovce. A ešte rozmýšľam, odkiaľ presne je to odfotené. Z nejakého krkolomného miesta asi. Ale úžasná práca. Klobúk dole!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
mikimajky
2011-06-30 14:03:31
Že wau.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Matúš Koprda
2011-06-30 14:03:28
no tak sa pridám... túto kompozíciu mám aj ja odfotenú, ale počasie si vystihol lepšie, takisto si to nedodrbal v pp tak ako ja ((: možno by ešte stálo za to popasovať sa s prasiatkami, a zvýrazniť tiene (možno ani nie všade, ale dole na tom stromoradí, tie tiene na poli, by vyzerali fasa)... a kostolík by možno stálo za to trocha zosvetliť.... inak veľmi fajn... táto kompozícia už začína byť známa...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
DuriKe
2011-06-30 13:39:46
Použil si aj prechodový filter alebo len zmenu expozície?
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
jnezky
2011-06-30 13:29:05
Paráda.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
sunajn
2011-06-30 13:09:59
príspevok od: Dodo PO
Hej, hej, aj mne sa vidí lepšia na FA-čku. Nebude to prostredím (svetlý podklad)? https://www.fotoaparat.cz/index.php?r=25&rp=774064&gal=photo
Nie. Bude to svetlom, ktoré svieti na kostolík z nášho pohľadu a celý snímok pôsobí teplejšie.
 
mishik
2011-06-30 12:54:35
super
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
jimmy_rs
2011-06-30 12:40:11
WAW
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Dodo PO
2011-06-30 12:24:01
príspevok od: sunajn
Šumné, ale ten z cz mi je sympatickejší... a je aj teplejší. Veľmi dobrá práca s HDR!
Hej, hej, aj mne sa vidí lepšia na FA-čku. Nebude to prostredím (svetlý podklad)? https://www.fotoaparat.cz/index.php?r=25&rp=774064&gal=photo
 
hunters
2011-06-30 12:12:15
krasa ...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
majo_v
2011-06-30 12:12:05
príspevok od: uomo
Asi Vas tu vsetkych nadsencov dokonalej digitalnej technickej kvality nastvem. Pripomina mi to krasne obrazky z obalov PUZZLE , ale za pracu "každá čiastková fotka je fotená na 3 expozície, zlepené tri panorámy a potom cez vrstvy a masky zlepené do výslednej" by som to ohodnotil na 10 no nic viac....proste puzzle by som si do ramu nedal...dufam,ze sa nehnevas a moja kritika sa Ta nijako nedotkne, nakolko pochval mas dost a ja mam oznacenie odA doZ -Amater Zaciatocnik
Ahoj, vôbec sa ma to nedotkne, moje srdcovky sú zábery z hôr a so striedmejším podaním, na mňa táto fotka pôsobí tiež už moc hdr-kovo, napriek tomu, že tak spracovávam takmer všetky,,, skrátka tak to vyšlo... pekný deň, ahoj.
 
brancin
2011-06-30 11:59:14
fajne si dal
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
uomo
2011-06-30 11:30:56
Asi Vas tu vsetkych nadsencov dokonalej digitalnej technickej kvality nastvem. Pripomina mi to krasne obrazky z obalov PUZZLE , ale za pracu "každá čiastková fotka je fotená na 3 expozície, zlepené tri panorámy a potom cez vrstvy a masky zlepené do výslednej" by som to ohodnotil na 10 no nic viac....proste puzzle by som si do ramu nedal...dufam,ze sa nehnevas a moja kritika sa Ta nijako nedotkne, nakolko pochval mas dost a ja mam oznacenie odA doZ -Amater Zaciatocnik
 
stak
2011-06-30 11:14:48
Pekná fotografia. Aj predchádzajúca. Fotografovanie z tohoto miesta v súčinnosti s počasím a ročným obdobím, predpokladám, prinesie ešte veľa pekných fotografií.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
pYro
2011-06-30 11:05:45
V PP moc pekny pokrok, paradna :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
hombreee
2011-06-30 10:59:43
Velmi pekne... Rad by som sa k takymto peknym fotkam aspon priblizil. Nech robim co robim, tie moje su zatial stale take... obyajne, nieco im chyba.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Anastasia
2011-06-30 10:27:25
Táto fotka tak vyzdvihla tie Drážovce, že ich totálne zatraktívnila pre návštevníkov.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
majo_v
2011-06-30 10:12:10
príspevok od: kozakm
"ja osobne v tom cítim zlepšenie"
Mně to akorát přijde přesoftěnější

Hezké místo
proti gustu žádny.... ale skrátka som chcel mať lepšie počasie, mráčiky, kompozične je na jar viac slnko v zábere ako na jeseň, v predchádzajúcej fotke som sa slnku vyhýbal, teraz som chcel zvládnuť priame protisvetlo, chcel som zvládnuť prasatá.... nechcel som aby bola obloha taká cyan ako tam,,, takže ja nemám pocit že je to len přesoftěnější...
 
Orike
2011-06-30 10:11:02
jedine, co mi na tom vadi, ze je to az neprirodzene dokonale... kazdopadne zlepsenie voci prvej spred roka, ale mal so aj vacsie stastie na svetlo mam dojem :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
bonifacko
2011-06-30 10:10:11
Paradne nasvetlene
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
ivanv55
2011-06-30 10:10:11
výborné kompo, svetlo, farby, veľmi dobrá
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
majo_v
2011-06-30 10:08:44
príspevok od: daniela-4
gratulujem ku foto dna.krasna fotecka.
ďakujem
 
majo_v
2011-06-30 10:08:04
príspevok od: DeepGirl
Skvelé! To chcem na stenu do kancelárie :)

 
majo_v
2011-06-30 10:07:35
príspevok od: kralik_j
No, nevidim nejake vyrazne zlepsenie.

Kompozicne skoro identicke
Mozno Ine rocne obdobie. V com vidim rozdiel ze ti plavali oblaciky, pridal si viac kontrastu, prisaturoval.

Slnko si pridal kompozicne do zaberu...


Su to zmeny na 100% alebo zlepsenie ako to tu niekto pise?

Ked nezoberiem do uvahy porovnanie, tak je to fajn zapadovka, ktorej ten zvyseny DR pridal na krase





Ahoj, čo sa týka fotky nepovažujem ju sám za nejakú prevratnú, už len kvôli ľahko dostupnému a prefláknutému miestu. Osobne si vážim viac svoje iné fotky (Gerlach, Roháče, a pod.) Skôr mi išlo o zlepšenie kvality výstupu resp. techniky spracovania no a samozrejme o fotogenickejšie počasie - obláčiky. Stará fotka bola robená v októbri, táto teraz na jar, takže slnko bolo "trošku" inde. Saturáciu nepoužívam, farby vystúpia jednak úpravami úrovní a jednak bol ten deň "farebnejši" ako ten jesenný.
 
cathrin
2011-06-30 10:05:32
Nevedela som, že si na ephoto;-) Fotka je parádna, klobúk dole
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
kozakm
2011-06-30 09:50:42
"ja osobne v tom cítim zlepšenie"
Mně to akorát přijde přesoftěnější

Hezké místo
 
mgeo
2011-06-30 09:49:30
mam moc rad taketo fotky. krasne
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
daniela-4
2011-06-30 09:07:17
gratulujem ku foto dna.krasna fotecka.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
sunajn
2011-06-30 09:01:16
príspevok od: Stratený Stano
Jednoducho technika iHDR a je to jasné...
To je pravé HDR. Čo robia niektorí, to su zase deformácie (katastrofy)
 
vetinari
2011-06-30 09:01:03
velmi prijemne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2011-06-30 08:50:54
dobra praca , sa vidi hned :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
majky555111
2011-06-30 08:48:02
páči! :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
sunajn
2011-06-30 08:41:36
Šumné, ale ten z cz mi je sympatickejší... a je aj teplejší. Veľmi dobrá práca s HDR!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Yano75
2011-06-30 08:32:30
krasne...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
mrazik1
2011-06-30 08:29:37
velmi pekne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
DeepGirl
2011-06-30 08:25:13
Skvelé! To chcem na stenu do kancelárie :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
zuzuliena
externý redaktor 2011-06-30 08:21:25
príspevok od: Koma
V sobotu poobede sa síce tak super šelijako zaťahovalo a po oblohe sa hnali čierne ťažké dramatické mraky..sem tam potom aj slnko vykuklo krížom cez ne....tak okolo 14.00 – až 16.00 tam mohlo byť fajn...ale navečer sa úplne total čisto na oblohe ,,vymydlilo,,....bol som tam cca od 17.30 do 20.30.....obloha bola úplne skoro čistá v tomto smere ako je na foto....taká - naozaj nuda skorej .....ale včera (utorok) večer...to bola krása....parádičkové oblakové a farebné divadlo....akurát že som sa skoro zadusil za šera vyletujúcimi chrústami ...bolo ich fakt more a o 22.00 ako som sa lesom od tade sám vracal ma vyľakali poletujúce svätojánske mušky...bolo ich tam hovadsky veľa....všade v tme blikali....a niektoré sa asi dohodli a medzi stromami spoločne lietali....ako svietiace vlčie oči......no naozaj rozprávka to včera bola.
Komka, ber tie musky ako stastne znamenie .-)
 
Retko
2011-06-30 08:15:55
HDR využité správnym smerom.
 
the.saint
2011-06-30 07:55:09
Krásne foto
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
kralik_j
2011-06-30 07:52:11
No, nevidim nejake vyrazne zlepsenie.

Kompozicne skoro identicke
Mozno Ine rocne obdobie. V com vidim rozdiel ze ti plavali oblaciky, pridal si viac kontrastu, prisaturoval.

Slnko si pridal kompozicne do zaberu...


Su to zmeny na 100% alebo zlepsenie ako to tu niekto pise?

Ked nezoberiem do uvahy porovnanie, tak je to fajn zapadovka, ktorej ten zvyseny DR pridal na krase





 
jorgejuh
2011-06-30 07:52:07
velmi pekna!
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Dface107
2011-06-30 07:47:39
3x7, velmi podarene :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
majo_v
2011-06-30 07:29:04
príspevok od: Obert.milos
Tak je tam značný pokrok...oproti minulej... krása 3*7
teším sa
 
Obert.milos
2011-06-30 07:06:31
Tak je tam značný pokrok...oproti minulej... krása 3*7
 
beejay
2011-06-30 05:58:16
Nadhera
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-06-29 23:06:12
príspevok od: majo_v
ďakujem všetkým, som rád že sa páči... aj keď samozrejme viem, že chyby tam stále sú a povvedal by som aj že dosť veľké, hlavne po tom čo som si naštudovval linky od strateného...
Ja som sa nestratil, len sa volám Stratený...
Majo, nebuď skromný, je to skvelá foto... Teším sa, tešíme sa (ak môžem za ostatných) na tie ďalšie...
 
majo_v
2011-06-29 22:50:50
ďakujem všetkým, som rád že sa páči... aj keď samozrejme viem, že chyby tam stále sú a povvedal by som aj že dosť veľké, hlavne po tom čo som si naštudovval linky od strateného...
 
majo_v
2011-06-29 22:49:08
príspevok od: stefansk
Tak človek pochváli a ešte sa im nepáči

PS: Ja si myslím, že ako každý nástroj aj HDR ak je využité správnym spôsobom môže fotografii pomôcť resp. vytvoriť unikátne dielo, takže ho vôbec neodsudzujem.
Ahoj, ale veď ja som to nepísal nejak v zlom, možno len trošku zrýchlene , skrátka je to hdr-ko, ale dúfam že to ešte stále nepôsobí ako omalovánka alá photomatix.. pekný veččer
 
arpi
2011-06-29 22:23:31
Nadherny zaber
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
misík
2011-06-29 22:03:41
Krásne miesto s velkým potencialom,ktorý si na sto percent využil.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
vlad78
2011-06-29 19:54:10
parádička..
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
stefansk
2011-06-29 19:37:25
príspevok od: majo_v
no neviem ako so súčasným foťákmi fotiť taký dynamický rozsah bez toho aby to nebolo hdr. Záleží však čo vnímaš ako hdr, áno bolo to fotené na 3 expozície, ale spájané maskovaním v ps, nie cez nejaký priblblý photomatix....
Tak človek pochváli a ešte sa im nepáči

PS: Ja si myslím, že ako každý nástroj aj HDR ak je využité správnym spôsobom môže fotografii pomôcť resp. vytvoriť unikátne dielo, takže ho vôbec neodsudzujem.
 
majo_v
2011-06-29 19:07:32
príspevok od: Jozef Sádecký
No asi najlepšia fotka z tohto miesta farebnosť,kompo svetlo 7+
thnx
 
majo_v
2011-06-29 19:06:34
príspevok od: stefansk
Tu sa nedá inak iba klobúk dole PS: napriek tomu že je to HDR, aj tak si čakal na slnko, ale oplatilo sa
no neviem ako so súčasným foťákmi fotiť taký dynamický rozsah bez toho aby to nebolo hdr. Záleží však čo vnímaš ako hdr, áno bolo to fotené na 3 expozície, ale spájané maskovaním v ps, nie cez nejaký priblblý photomatix....
 
Gino
2011-06-29 19:02:59
Veľmi podarená ...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Jozef Sádecký
ocenenie redakciou 2011-06-29 18:31:34
No asi najlepšia fotka z tohto miesta farebnosť,kompo svetlo 7+
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Stanislav Marko
2011-06-29 17:22:59
Krásne farby, kompo super . . . nemá chybu
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
kovopeto
2011-06-29 16:50:34
príspevok od: Koma
kus ďalej vľavo na opačnej strane dediny....je žito také pieskovohnedé.....ale hento tam dole čo je na obrázku je skutočne také žltkavooranžové do zlatista ..sem tam s úplne jemným zelenkastým nádychom - suprovo naozaj farebne vyzerá.....každý deň tade teraz chodím domov a neviem sa vynadívať.
si štastný človek
 
stefansk
2011-06-29 16:46:22
Tu sa nedá inak iba klobúk dole PS: napriek tomu že je to HDR, aj tak si čakal na slnko, ale oplatilo sa
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-06-29 16:37:36
príspevok od: kovopeto
Skvela foto...skutočne kráása....žitko zlaté je prekrásne
kus ďalej vľavo na opačnej strane dediny....je žito také pieskovohnedé.....ale hento tam dole čo je na obrázku je skutočne také žltkavooranžové do zlatista ..sem tam s úplne jemným zelenkastým nádychom - suprovo naozaj farebne vyzerá.....každý deň tade teraz chodím domov a neviem sa vynadívať.
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-06-29 16:19:48
fajn si ho tam napasoval...a obláčiky Ti to pekne doplnili
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-06-29 16:18:08
príspevok od: Blsny
Uz vela krat som to chcel ist fotit - naposledy v sobotu. Velmi fotogenicke miesto, zaroven aj pekne odfotene :-)
V sobotu poobede sa síce tak super šelijako zaťahovalo a po oblohe sa hnali čierne ťažké dramatické mraky..sem tam potom aj slnko vykuklo krížom cez ne....tak okolo 14.00 – až 16.00 tam mohlo byť fajn...ale navečer sa úplne total čisto na oblohe ,,vymydlilo,,....bol som tam cca od 17.30 do 20.30.....obloha bola úplne skoro čistá v tomto smere ako je na foto....taká - naozaj nuda skorej .....ale včera (utorok) večer...to bola krása....parádičkové oblakové a farebné divadlo....akurát že som sa skoro zadusil za šera vyletujúcimi chrústami ...bolo ich fakt more a o 22.00 ako som sa lesom od tade sám vracal ma vyľakali poletujúce svätojánske mušky...bolo ich tam hovadsky veľa....všade v tme blikali....a niektoré sa asi dohodli a medzi stromami spoločne lietali....ako svietiace vlčie oči......no naozaj rozprávka to včera bola.
 
kovopeto
2011-06-29 16:17:02
Skvela foto...skutočne kráása....žitko zlaté je prekrásne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Azimut
2011-06-29 16:00:55
Krásne farby. Fajn fotočka.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
petrus 1
2011-06-29 14:13:45
pekné miesto i záber
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
majo_v
2011-06-29 11:55:23
príspevok od: miklian
pekne urobene, hlavne ze tam nevidno tie ciganske budy
vďaka...
 
majo_v
2011-06-29 11:54:54
príspevok od: Stratený Stano
Majo, ty sa už nič nové neuč, lebo ťa nedobehneme, ani keď ti budeme bežať oproti...
ále prosím ťa, je tu xy ďaleko lepších fotografov.... ja sa stále len snažím, ahoj.
 
miklian
2011-06-29 11:16:55
pekne urobene, hlavne ze tam nevidno tie ciganske budy
 
teddy174
2011-06-29 11:11:32
Skvele
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-06-29 11:03:35
príspevok od: majo_v
parádny link, ďakujem, vidím že sa aj niečo nové naučím,,, ja to riešim ako v ľavej fotke toho linku, x hodín v ps, guma, štetec atď,, tak sa idem niečo podučiť, ahoj
Majo, ty sa už nič nové neuč, lebo ťa nedobehneme, ani keď ti budeme bežať oproti...
 
Ivan .
2011-06-29 10:37:38
super
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
ivan44
2011-06-29 10:10:24
skvelá práca
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
majo_v
2011-06-29 09:45:26
príspevok od: marvi
fajn foto....chodim tam casto...musim sa o nieco podobne pokusit:)...ake upravy si pouzil?
ahoj, vyfotená panoráma pomocou bracketingu, každý snímok na 3 expozície, zlepené tri panorámy a potom tie tri panorámy cez vrstvy vymaskované do výslednej iHDR fotky.
 
majo_v
2011-06-29 09:43:34
príspevok od: Stratený Stano
To i znamená, že je to inteligentné HDR. Viac viď napr. na
https://www.dunyphoto.com/blog/1-fototip/58-ihdr
parádny link, ďakujem, vidím že sa aj niečo nové naučím,,, ja to riešim ako v ľavej fotke toho linku, x hodín v ps, guma, štetec atď,, tak sa idem niečo podučiť, ahoj
 
majo_v
2011-06-29 09:41:24
príspevok od: Stratený Stano
Pekný výsledok, prácny postup jeho dosiahnutia. Čo keď sa jeden záber roztrasie...? :)
tak si v prdeli... ale nie, dalo by sa to dopasovať, ale neroztriasol sa mi.... a ďalšia vec, je že najviac prechodov robíš na oblohe kde je to jedno...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-06-29 09:14:37
príspevok od: marvi
co znamena to i pred HDR?
To i znamená, že je to inteligentné HDR. Viac viď napr. na
https://www.dunyphoto.com/blog/1-fototip/58-ihdr
 
marvi
2011-06-29 09:11:57
príspevok od: Stratený Stano
Jednoducho technika iHDR a je to jasné...
co znamena to i pred HDR?
 
marvi
2011-06-29 09:10:03
fajn foto....chodim tam casto...musim sa o nieco podobne pokusit:)...ake upravy si pouzil?
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
mangalino1980
2011-06-29 09:08:05
klobúk dole
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-06-29 09:06:53
Pekný výsledok, prácny postup jeho dosiahnutia. Čo keď sa jeden záber roztrasie...? :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-06-29 09:04:11
príspevok od: majo_v
ahoj, tak to ma teší, pôvodnú fotku nie je veľmi možné vidieť, keďže je to panoráma, a každá čiastková fotka je fotená na 3 expozície, zlepené tri panorámy a potom cez vrstvy a masky zlepené do výslednej...
Jednoducho technika iHDR a je to jasné...
 
walde
ocenenie redakciou 2011-06-29 08:50:19
good job
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
majo_v
2011-06-29 08:40:02
príspevok od: Ninja
U mňa zlepšenie o 100%. Krásny záber. Chcel by som vidieť aj pôvodnú neupravenú fotku.
ahoj, tak to ma teší, pôvodnú fotku nie je veľmi možné vidieť, keďže je to panoráma, a každá čiastková fotka je fotená na 3 expozície, zlepené tri panorámy a potom cez vrstvy a masky zlepené do výslednej...
 
Ninja
ocenenie redakciou 2011-06-29 08:24:06
U mňa zlepšenie o 100%. Krásny záber. Chcel by som vidieť aj pôvodnú neupravenú fotku.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
milanF
2011-06-29 08:07:59
+++
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
rbr69
2011-06-29 07:21:38
nie je co riesit ... skvele
 
Nico 1
2011-06-29 05:28:08
Úžasné!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Matúš Koprda
2011-06-29 01:16:41
jo... kam sa hrabem
 
Megapixel
2011-06-29 01:07:06
Dramaticke pekne farby
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
kenneth
2011-06-29 00:55:26
beautifull place foto krasna tiez
 
Blsny
2011-06-29 00:54:14
Uz vela krat som to chcel ist fotit - naposledy v sobotu. Velmi fotogenicke miesto, zaroven aj pekne odfotene :-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
pawlus333
2011-06-29 00:53:40
velmi pekna foto
 
mrazik33
2011-06-29 00:51:51
+++
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
kubizmus
externý redaktor 2011-06-29 00:19:50
Jednoducho perfiš
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
 


Technika: Nikon D90,

Objektívy: Nikkor 50mm f/1.4 Nikkor-S Auto, Nikkor 18-70mm f/3.5-4.5G ED-IF AF-S DX Zoom,

Fotoaparát: Nikon D90
Objektív: Nikkor 18-70mm f/3.5-4.5G ED-IF AF-S DX Zoom
Pridané: 2011-06-29 00:10:11
Na kritiku: 2011-06-29 00:11:44
Miesto:Drážovce, okr. NItra
Témy: krajina
klasické prefláknuté miesto,,, fotil som tam asi pred tromi rokmi: http://www.fotoaparat.cz/index.php?r=25&rp=513067&gal=photo

ja osobne v tom cítim zlepšenie