svadobné

Body: 38.67    Videnia: 1860    Páči sa: 0

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
bubu1687
2011-11-04 07:16:15
príspevok od: Marek Janicko
Zbytocna fotka. Ja osobne vobec netusim co ma vyjadrovat. Ci si fotil pre nich, ako iny uhol vzniku svadobnej fotky, alebo len si vyuzil to, ze niekto fotil nevestu.
podla mna sa neda povedat ze fotka je zbytocna....na ziadnu...aj ked aj ja to nekedy poviem ale nysledne som rozmyslala ze nemoze byt zbytocna ziadna....ten clovek ju odfotil lebo proste v tom neco videl....my uz nemusime vidiet co......ale niekto podobny sa vzdy najde
 
bubu1687
2011-11-04 07:14:10
príspevok od: brki
...je tu plno svadobných fotiek, na ktorých je niečo čo fotí na tejto fotke tá fotografka. Väčšinou retušované, v umelých polohách, s hollywoodskym úsmevom...pre mňa technicky dokonalé umeliny. Pre mňa zbytočné fotky Toto je reálna, náhodná situácia z ulice...nespomínam si, že by som tu videl nejaké fotky zobrazujúce "zákulisie" svadobného fotenia mimo tých cukríkových. Na tejto fotke sú 3 objekty: nevesta pri požičanom veteránovi v starej uličke BA - všetko nablýskané, upravené a umelé...potom fotografka, ktorá nie je vôbec slávnostne oblečená, robí si svoju prácu...a chodec, ktorého to dianie evidentne nezaujíma...všetko mi to pripadá absurdné...Nefotil som pre nich, bola to pre mňa náhodná situácia, ktorá ma zaujala. Ďakujem za názor
 
sunajn
2011-08-19 22:54:26
príspevok od: brki
takéto rozuzlenie ma nenapadlo...hm...vidíš to nejako pesimisticky...alebo skôr realisticky
Prečo pesimistycky? Možnože sa brali proforma, kvôli starým, aby sa to nenarodilo do hriechu...
 
brki
2011-08-19 22:11:22
príspevok od: sunajn
...a ženích už v civile odchádza...
takéto rozuzlenie ma nenapadlo...hm...vidíš to nejako pesimisticky...alebo skôr realisticky
 
sunajn
2011-08-19 19:49:20
...a ženích už v civile odchádza...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
ivans
2011-08-09 21:46:26
príspevok od: brki
...je tu plno svadobných fotiek, na ktorých je niečo čo fotí na tejto fotke tá fotografka. Väčšinou retušované, v umelých polohách, s hollywoodskym úsmevom...pre mňa technicky dokonalé umeliny. Pre mňa zbytočné fotky Toto je reálna, náhodná situácia z ulice...nespomínam si, že by som tu videl nejaké fotky zobrazujúce "zákulisie" svadobného fotenia mimo tých cukríkových. Na tejto fotke sú 3 objekty: nevesta pri požičanom veteránovi v starej uličke BA - všetko nablýskané, upravené a umelé...potom fotografka, ktorá nie je vôbec slávnostne oblečená, robí si svoju prácu...a chodec, ktorého to dianie evidentne nezaujíma...všetko mi to pripadá absurdné...Nefotil som pre nich, bola to pre mňa náhodná situácia, ktorá ma zaujala. Ďakujem za názor
zahral si na moju nôtu
 
brki
2011-07-20 19:56:38
príspevok od: dusan64
Ako mužská postava v istých súvislostiach príbehu áno. Ale pocitovo mi na ňom vadia určité prvky Na týchto fotkách sa mi ale páči, že ako sú robené z druhej línie, častokrát sú lepšie ako tie čo urobí objednaný fotograf. Nechcem tým, ale znižovať ich umenie, aby som sa niekoho nedotkol.
priznám sa, že mňa by také tie objednávkové ani nebavili...preto by som ich ani nevedel robiť a nikto by mi za ne nikdy nezaplatil
 
dusan64
2011-07-20 19:50:23
príspevok od: brki
Dušan, mne tam práve ten chodec sedí , práve tým, že s tých svadobným cirkusom kontrastuje...
Ako mužská postava v istých súvislostiach príbehu áno. Ale pocitovo mi na ňom vadia určité prvky Na týchto fotkách sa mi ale páči, že ako sú robené z druhej línie, častokrát sú lepšie ako tie čo urobí objednaný fotograf. Nechcem tým, ale znižovať ich umenie, aby som sa niekoho nedotkol.
 
brki
2011-07-20 19:44:47
príspevok od: dusan64
Dobré, ale chodec ma ruší
Dušan, mne tam práve ten chodec sedí , práve tým, že s tých svadobným cirkusom kontrastuje...
 
dusan64
2011-07-20 19:28:11
Dobré, ale chodec ma ruší
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
Michal F
2011-07-13 10:13:02
príspevok od: brki
vďaka za radu, vyskúšam iný orez po čase, keď sa fotka "odleží"
možno je to dobré takto, ja by som skúsil orez na 16/10 širokoúhla obrazovka, alebo 16/9 HDTV, upriamilo by to pozornosť viac na situáciu, takto je to aj s pocitom priestoru ulice ...
 
brki
2011-07-13 08:57:30
príspevok od: Michal F
dal by som iný orez, ale páči ...
vďaka za radu, vyskúšam iný orez po čase, keď sa fotka "odleží"
 
brki
2011-07-13 08:56:45
príspevok od: Majo1
Ja sa po tých uličkách túlam dosť často, ale takého veterána som tam ešte neodchytil. Fotečka sa mi dejom veľmi páči, je to moment, ktorý sa podarí asi len raz. :-)
v sobotu popoludní sa treba túlať, keď sú svadby, pred Dómom sv. Martina parkoval ešte jeden veterán čakajúci na "just married" ...dík
 
Michal F
2011-07-13 08:04:54
dal by som iný orez, ale páči ...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 5 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Majo1
2011-07-12 22:42:24
Ja sa po tých uličkách túlam dosť často, ale takého veterána som tam ešte neodchytil. Fotečka sa mi dejom veľmi páči, je to moment, ktorý sa podarí asi len raz. :-)
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.00
 
brki
2011-07-12 22:37:03
príspevok od: seifi
Na street mi to príde hodne ďaleko, take trocha neosobné. Ja by som spodok dal preč, zaplnilo by to viac plochu foto.
vďaka seifi...ja to ako street ani "nepredávam" ...to by som si nedovolil. Ako som už napísal SteveS považujme to za fotku z ulice, nie street, na to má pridlhé ohnisko a prifarebné farby...Spodok žiadate viacerí dať preč, ale mne sa tam tá dlažba hodí...aj vzdialenosť deja...
 
brki
2011-07-12 22:31:03
príspevok od: SteveS
Po prečítaní komentov súhlasim, dá sa na to dívať z rôznych uhlov ... ako streetku by ma to ťahalo skôr zamerať sa na ten moment a v tom má vo výpovedi silu hlavne BW ... ty si tu nechcel vytvoriť umele holywoodske svadobne foto ale street momentku zo zákulisia... ale farby si tu nechal ako v holywoodskej umeline ... to je kus rozpor, to je jediné čo mi v tejto fotke nesedí a čo vnímam ako nerozhodnosť, ako cestu uprostred ktorá nemá celkom vyhranený jasný smer kam chce triafať ... čo sa týka kompa, rozdelenie na dve polovice, hore obraz, dej a dole dlaždice, mi tiež nepripadá úplne optimálne ... dlaždice na velkej ploche obrazu vnímam velmi pozitovne ak ide o siroke ohnisko, priestorovu perspektívu a zaroven podhlad znizsia, uplne od dlazdic
vďaka za názor, najskôr - ja to neprezentujem ako street ...ani som to do tej kategórie nezaradil, aj keď to je na ulici. Ale street photo má určité konzervatívne pravidlá, do ktorých nejdem špárať ...Jednoducho je to fotka z ulice, kde sa odohráva nejaký dej, ktorý ma zaujal. Farbu som nechal, chcel som aby tam tá cukríkovosť svadobného fotenia ostala...čo sa týka perspektívy, mal som nasadenú 70-200, kúsil som vymeniť aj za 12-24, ale mi objekty zo scény medzitým ušli ...to je riziko i kúzlo fotenia na ulici, musíš fotiť s tým sklom, ktoré máš práve nasadené, lebo krátky okamih sa už nezopakuje a to ma na uličných fotkách baví. Pol hodinku sa túlam s dlhým sklom, pol hodinku s krátkym
 
seifi
2011-07-12 22:20:33
príspevok od: combat113
Fotografia má svoje nedostatky, ale myslím si že je o práci fotografky pri fotení nevesty, takže ja zas nechápem ako sa môže niekto čudovať, že čo asi fotka vyjadruje...
Fotku číta každý po svojom, niekto vidí jedno a nepostrehne druhé a naopak. Niekto nechápe ľavých / pravých a niekto ich volí, svet je zaujímavý a beží na protikladoch. Pre mňa fotka vyjadruje opustenosť nevesty a o práci fotografky neuvažujem.
 
seifi
2011-07-12 22:15:30
Na street mi to príde hodne ďaleko, take trocha neosobné. Ja by som spodok dal preč, zaplnilo by to viac plochu foto.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-07-12 21:55:48
Po prečítaní komentov súhlasim, dá sa na to dívať z rôznych uhlov ... ako streetku by ma to ťahalo skôr zamerať sa na ten moment a v tom má vo výpovedi silu hlavne BW ... ty si tu nechcel vytvoriť umele holywoodske svadobne foto ale street momentku zo zákulisia... ale farby si tu nechal ako v holywoodskej umeline ... to je kus rozpor, to je jediné čo mi v tejto fotke nesedí a čo vnímam ako nerozhodnosť, ako cestu uprostred ktorá nemá celkom vyhranený jasný smer kam chce triafať ... čo sa týka kompa, rozdelenie na dve polovice, hore obraz, dej a dole dlaždice, mi tiež nepripadá úplne optimálne ... dlaždice na velkej ploche obrazu vnímam velmi pozitovne ak ide o siroke ohnisko, priestorovu perspektívu a zaroven podhlad znizsia, uplne od dlazdic
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
brki
2011-07-12 13:11:38
príspevok od: 8martin5
Ako zbytocnu fotku to urcite nevidim. Je to dobra street. Prvy koment od Snakea mi pride neadekvatny. Mozno by som pridal viac do vrchej cast-{budovy, aj ked sa tam rysuje prepal-LHR a rezal viac zo spodu. Na pointe, motive nevidim nic zbytocne, naopak, je to zaujimavy moment.
vďaka za postreh...čo sa týka kompa, mne sa to práve páčilo s dolnou plochou dlažby...a TK - v lete popoludní pri vysokom kontraste sa dosť blbo fotí...skúsil som to v bw, ale stratilo to na zaujímavosti
 
8martin5
2011-07-12 11:36:28
Ako zbytocnu fotku to urcite nevidim. Je to dobra street. Prvy koment od Snakea mi pride neadekvatny. Mozno by som pridal viac do vrchej cast-{budovy, aj ked sa tam rysuje prepal-LHR a rezal viac zo spodu. Na pointe, motive nevidim nic zbytocne, naopak, je to zaujimavy moment.
 
Anena
2011-07-12 10:52:25
Mne sa ta fotografia az na mensie nedostatky paci. Je to fajn street.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
brki
2011-07-12 10:00:56
príspevok od: combat113
Fotografia má svoje nedostatky, ale myslím si že je o práci fotografky pri fotení nevesty, takže ja zas nechápem ako sa môže niekto čudovať, že čo asi fotka vyjadruje...
si ďalší, čo ma pochopil ...ďakujem
 
combat113
2011-07-12 09:56:47
Fotografia má svoje nedostatky, ale myslím si že je o práci fotografky pri fotení nevesty, takže ja zas nechápem ako sa môže niekto čudovať, že čo asi fotka vyjadruje...
 
brki
2011-07-12 09:55:22
príspevok od: Marek Janicko
Zbytocna fotka. Ja osobne vobec netusim co ma vyjadrovat. Ci si fotil pre nich, ako iny uhol vzniku svadobnej fotky, alebo len si vyuzil to, ze niekto fotil nevestu.
...je tu plno svadobných fotiek, na ktorých je niečo čo fotí na tejto fotke tá fotografka. Väčšinou retušované, v umelých polohách, s hollywoodskym úsmevom...pre mňa technicky dokonalé umeliny. Pre mňa zbytočné fotky Toto je reálna, náhodná situácia z ulice...nespomínam si, že by som tu videl nejaké fotky zobrazujúce "zákulisie" svadobného fotenia mimo tých cukríkových. Na tejto fotke sú 3 objekty: nevesta pri požičanom veteránovi v starej uličke BA - všetko nablýskané, upravené a umelé...potom fotografka, ktorá nie je vôbec slávnostne oblečená, robí si svoju prácu...a chodec, ktorého to dianie evidentne nezaujíma...všetko mi to pripadá absurdné...Nefotil som pre nich, bola to pre mňa náhodná situácia, ktorá ma zaujala. Ďakujem za názor
 
soms
2011-07-12 09:48:00
Súhlasím so slavomirom. Foto sa mi páči aj prítomnosťou tretej nezúčastnenej osoby. Dobré orámovanie výrazným pruhom dlažby. Tri rôzne príbehy. Pre vcelku fajn.
 
slavmiro
2011-07-12 09:28:48
je toe skor dokument/street, ale neva. Spodna 1/3 obrazu zbytocna. Fotografia je vsak zaujimava nepritomnostou zenicha v zabere.
 
Marek Janicko
2011-07-12 09:24:14
Zbytocna fotka. Ja osobne vobec netusim co ma vyjadrovat. Ci si fotil pre nich, ako iny uhol vzniku svadobnej fotky, alebo len si vyuzil to, ze niekto fotil nevestu.
Tech. kvalita: 2 | Kompozícia: 2 | Impakt: 1 | Priemer: 1.67
 
 



Objektívy: ,

Príslušenstvo: Mňa zaujímajú primárne fotky, ani na výstave sa nezaoberám fototechnikou, ktorú autor použil. Pre mňa je dôležitý obsah, príbeh, emócie na fotke. Preto ani nevidím dôvod uvádzať zoznam mojej fototechniky.

Clona: 5
Expozícia: 1/640.00 sec
ISO: 400
Fotoaparát: Canon EOS 50D
Objektív: Sigma APO 70-200mm F2.8 II EX DG MACRO HSM
Ohnisko: 200 mm
Pridané: 2011-07-12 08:48:25
Na kritiku: 2011-07-12 08:48:41
Miesto:BA
Témy: ľudia, momentky, svadobné
Albumy: streetphoto, reportáž