Výzva ...

Body: 146.00    Videnia: 2952    Páči sa: 1

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
zolec
ocenenie redakciou 2011-11-24 21:17:26
paci..
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Nico 1
2011-11-16 23:04:03
Dobré foto s tým turistom!!Skala krásne nasvietená.Hold kto umí ten umí:-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
mrkva
2011-11-08 12:12:41
obidve fotky sú krásne..
 
Kvietok
2011-11-01 12:53:15
uf ... to je komentov .... to aby som si na prečítanie zobrala dovolenku ... tak možno budem opakovať to, čo už bolo povedané
zaujalo na prvý pohľad, super svetlo, kontrast človeka a hory, uvedomenie si malosti človeka, pocitovo veľký rešpekt k prírode ... obsahovo, ako keby sa na fotke na moment zastavil čas v hamletovskom byť či nebyť, urobiť či neurobiť prvý krok smerom ku skale a vydať sa nahor
 
arpi
2011-10-29 09:14:28
Vyborne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Matt83
ocenenie redakciou 2011-10-25 10:45:08
fajn foto
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.00
 
walde
ocenenie redakciou 2011-10-25 06:34:32
...aj mne pohľad na výšku dáva lepší prehľad o celkovej situácii i o tom malom človiečikovi...ako rád by som bol bol ja :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
bexapel
2011-10-24 11:27:10
dobrá
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-10-24 01:57:29
Vdalka aj ostatným za zastavenie, hlavne aj za konkrétne názory.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-10-24 01:55:53
príspevok od: jozefmicic
Toto je presne ona! Ako tu fakt nemám čo vytknúť, detaily sú tu pre mňa nepodstatné, výborne vystihuje všetko čo má vystihovať, výzvu, pokoru k horám (preto je dobre, že hlava nie je naklonená hore), ľudskú drobnosť zoči-voči prírode.. všetko. Veľmi silne to na mňa pôsobí, som rád, že si to sem dal.
Vdaka Jožo za zastavenie aj názor, potešil si mna.
 
Iwn*
ocenenie redakciou 2011-10-23 19:25:42
Krásne osvetlený vrchol.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Anastasia
2011-10-23 18:46:43
Pekné - ako titulka z časopisu o sebapoznávaní....
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
paoravec
2011-10-23 15:14:54
skoda ze sa nedal odskocit predny plán viac od zadnej steny, nuz bolo to v tieni ( ale mozno PS by to zvladol)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Špagetka
2011-10-23 12:24:48
...krasny minimalisticky zaber...ale ja by som to zhora strihla do stvorca...po ten nizsi vybezok...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
kralik_j
2011-10-22 20:27:25
príspevok od: SteveS
Jano vďaka za zastavenie, len s tými detailami som to nepochopil ako to myslíš? ja si mám dačo nechať či ty si necháš? A čo?
no ze si ma inspiroval a ked budem mat podobnu prilezitost ta by som sa este pohral s kompoziciu, odstupom, ci inym rezom... neviem preto som hovoril ze detaily si necham potom v pripade mojej realizacie

pekne to je
 
zola
2011-10-22 15:59:25
pekne je ta hora osvetlena, tato verzia sa mi paci viac
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
jurajkol
2011-10-21 23:51:15
Zaujala,,,
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
jozefmicic
2011-10-21 23:08:06
Toto je presne ona! Ako tu fakt nemám čo vytknúť, detaily sú tu pre mňa nepodstatné, výborne vystihuje všetko čo má vystihovať, výzvu, pokoru k horám (preto je dobre, že hlava nie je naklonená hore), ľudskú drobnosť zoči-voči prírode.. všetko. Veľmi silne to na mňa pôsobí, som rád, že si to sem dal.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-10-21 23:07:17
príspevok od: Stratený Stano
Si sa vyparil do Blavy a ja aby som teraz zháňal bieleho jednorožca... Počkaj, vrátiš sa a budeš premaľovaný a jednoho rohu zbavený, vemena odretušujem...
nič nemusíš retušovať a rohu zbavovať .....stiahni si a len premaľuj :

www.ephoto.sk/uzivatel/uzivatel-indy666/fotografie/222359/ako-sa-kravka/

 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-10-21 22:03:48
príspevok od: Koma
Pekná Števo, tak ako máš v popise – viacej mi pohľadovo ulahodila keď je to takto o riadny kus zďalšia a pajko je mrňavý – a naozaj pevne dúfam, že po tom mojom naozaj kratunkom komente vyššie si teraz o mne všetci nemyslia že nie som krava ale tupý detailistický vôl :-) Ak si myslia že som vôl...no tak dobre dobre nesklamem Vás - zajtra si hodím na FotoSlovak. – zvonec na krk a namiesto xichtíka - kravskú škrabošku, ak ma s tým nepustia do kulturáku a budem ich musieť zložiť – nechám si z batoha ako nápovedu trčať kus slamy a poznáte ma po pachu ...voniam po tráve a sene :-)
Si sa vyparil do Blavy a ja aby som teraz zháňal bieleho jednorožca... Počkaj, vrátiš sa a budeš premaľovaný a jednoho rohu zbavený, vemena odretušujem...
 
Dandy007
2011-10-21 20:16:44
Skvele, pre mna kompozicne zaujimave, pekne a jednoduche. Prijemne teple svetlo.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2011-10-21 20:13:59
Vertkálna verzia z toho sa mi vidí rozhodne viac, vynikne monumenálnosť hory lepšie, mi to ovplivnilo impakt :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-10-21 19:34:38
príspevok od: margon
pre mňa je táto kompozične lepšia,ako včerajšia...
Aj pre mna, tam sa mi zas ale viac páči sólo postava. Vdaka Marian.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-10-21 19:33:37
príspevok od: Anena
Zaujimavy zaber. Dobre vystihnuta malost cloveka v kontraste s velikanom prirody. Zastavit sa a porozmyslat na chvilu........viaceri by sme to mali spravit:-)
Veru, veru, pravda je. Vdaka Anka.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-10-21 19:32:02
príspevok od: stteffi
mne saviac vidí tá včerajšia...
Vdaka za názor, mne asi táto pomerovo a tam zas viac postava, ktorá je vätšia a detailnejšie vykreslená. Každú vnímam osobitne vhodnú kus pre iný účel.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-10-21 19:29:33
príspevok od: kralik_j
pefektna fotka..


Super napad

detaily inak by som si nechal pre svoje napady a realizaciu
Jano vďaka za zastavenie, len s tými detailami som to nepochopil ako to myslíš? ja si mám dačo nechať či ty si necháš? A čo?
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-10-21 19:28:19
príspevok od: Koma
Pekná Števo, tak ako máš v popise – viacej mi pohľadovo ulahodila keď je to takto o riadny kus zďalšia a pajko je mrňavý – a naozaj pevne dúfam, že po tom mojom naozaj kratunkom komente vyššie si teraz o mne všetci nemyslia že nie som krava ale tupý detailistický vôl :-) Ak si myslia že som vôl...no tak dobre dobre nesklamem Vás - zajtra si hodím na FotoSlovak. – zvonec na krk a namiesto xichtíka - kravskú škrabošku, ak ma s tým nepustia do kulturáku a budem ich musieť zložiť – nechám si z batoha ako nápovedu trčať kus slamy a poznáte ma po pachu ...voniam po tráve a sene :-)
Lubo odpídsal som vám spoločne, zajtra všetkých pozdravuj, ja už práve teraz odchádzam tiež dakde tam do hôr, odtiaľ vám zajtra zakývem Škoda že budeš obsadený, možno by bude v zábere chýbať dajaká Milka
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-10-21 19:25:26
3) Nezávisle od foto doplním aj ešte aká bola realita, lebo mám za potrebu dodať že šlo viacmenej o momentku, aj keď nie po celý čas. Realita bola táká ako vidno na fotke. Nebol to model, bol to človek čo sa idúc predomnou sám od seba reálne zastavil tam kde je. Človek, ktorý ešte nikdy predtým neliezol a mal začať teraz rovno práve tou najťažšou a najdlhšou feratou. Človek čo sa preto pozrel na skalu a zamyslel ... a zostal dívať ... prirodzene ako to je na fotke ... a ja somtú scénu periférne zachytil a rýchlo cvakol a ešte na neho zakričal, že Paľo počkaj, ani sa nepohni, chcem ťa ešte cvaknúť a skontroloval som záber zbrucha urobený bez nastavenia na manuáli a docvakol ešte dve ďalšie kompozície tak ako tam bol a plus pár záberov do panorámy. Toť všetko, žiadna scéna ani divadlo. A bez výrazného postprocesu, úpravy znamenali asi dva kliky na automatické funkcie. To jest všetko.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-10-21 19:17:43
2) Vaše názory som zvážil, Lubov stručný a výstižný musel aj rozšifrovať lebo mi viackrát úplne unikla pointa kým som ho dočítal Úprimná v´daka že ste si dali toľko námahy, som naozaj veľmi v´dačný napriek tomu že ich nezdieľama zotrvávam dosť pevne na svojom. Pridám do debaty aj ten môj. Rovnako žartovne sko si začal
...
Mne to kompozične sedí ako riť na šerbel. Aj pocitovo, nezávisle od reality ku ktorej mám jasne že osobný vzťah. U fotky je jedno aká bola realita.
...
Čumí na stenu ako žid, lebo je tým múrom fascinovaný ako žid múrom nárekov. Tak, áno, správne A ide na tú stenu, kde by inde mal čumieť? Nevidí asi všetky schody a vrchol ako ja z odstupu. A hlavu má preto naklonenú hore iba mierne, podľa mńa úplne prirodzene.
...
Náklon dozadu by mi ako človekovi čo kus o rovnováhe chodenia s plným rupsakom vie svoje neštimoval. Prečo, to som napísal Cyrilovi.
...
Ukazovanie rukou by bolo zas o inom, ak byto malo nejaký dej a bol by tam ešte niekto druhý komu by čosi bolo ukazované. Ale tuto by mi to pripadalo teatrálne a neprirodzené a inscenované, akoby šlo o pomýleného samomluviča či o Rómea, čo si hore miesto kozorožca predstavuje a vidí Júliu Ale nohy že má zhodou okolností lepšie na druhej foto, to s Lubom súhlasím. Snáď sa ani ty neurazíš že rovnako odpovedám v žartovnom tóne ako si začal ty
...
A aj kozorožca dákeho lapím za roky ak sa podarí a odnesiem na tú skalu a dodatočne ho tam odfotím aj premontujem sem do záberu Práve vyrážam na celý víkend do hôr, len neviem či bude mať pochopenie pre tvoje požiadavky Pre istotu vyberiem takého slabšieho, čo keby sa mu môj a tvoj (náš) plán znepáčil ???
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-10-21 19:06:04
príspevok od: Stratený Stano
Števo vďaka, že na nás myslíš, ale pre spätnú väzbu, ktorú máš rád, musím reagovať - orez nevyriešil naše pripomienky s Komom, chlapík furt kuká na horu ako žid na múr nárekov, je stále na tej istej pozícii čo na včerajšej foto, podľa mňa veľmi blízko... Keby mal aspoň poznateľne hlavu zdvihnutú, alebo bol hornou časťou tela prehnutý dozadu (to sa dá urobiť transformáciou) alebo ukazoval rukou smerom hore... Verím, že sa za úprimnosť a vyjaderenie názoru nebudeš hnevať a pokiaľ by áno, mám u teba pivo... .) Nasvietenie kopca bars parádne... Predstavujem si, cez diagonálu, ako stojí hore na kopci, nad tou zvislou stenou nasvietený kozorožec a sánka by bola dole (ale musel by byť asi trochen zväčšený, lebo pri reálnych mierach by ho zrejme ani nebolo vidieť...)... Neskúsiš takú fikciu...?
Stano napíšem vám aj s Ľubom spoločne. Že nuž čo už, ked vám chlapci neviem ulahodiť? Za spätnú väzbu veľmi pekne ďakujem a hnevam sa veľmi akurát na to, že sa ešte vždy za názor ospravedlňuješ. To akoby si sa ospravedlnil že si Stano Stratený Očakávame navzájom úprimnosť a o tom to je, že sa má o fotke diskutovať ... mne by bolo naopK čudné, keby sme sa vždy na všetkom zhodli. Šak sme nie jedného otca a mater mali
...
Ale k veci. Rozdelím to ale na drobnejšie komenty.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-10-21 18:45:48
príspevok od: Cyril
Dobre som sa pobavil ako by si modela steloval. Asi najviac pri zvidhnutej ruke To mi pripomenulo Tvojho psa s kvetinkami
Aj by som povedal "modelovi" kebY som bou vedeu, nech sa nahne dozadu, ale s plným rupsakom by ho bolo treba najprv o lano poistiť či kolom zozadu podoprieť a potom to lano vyretušovať, ale čo by človek neurobiu pre spokojnosť kamarátof
 
Ivan .
2011-10-21 17:40:52
príspevok od: Ivan .
mne sa to páči..........
za tú 5-ku sa ospravedlňujem,dnes mám už asi dosť.........
 
Ivan .
2011-10-21 17:39:51
mne sa to páči..........
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 5 | Impakt: 7 | Priemer: 6.00
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-10-21 15:30:23
príspevok od: Koma
Pekná Števo, tak ako máš v popise – viacej mi pohľadovo ulahodila keď je to takto o riadny kus zďalšia a pajko je mrňavý – a naozaj pevne dúfam, že po tom mojom naozaj kratunkom komente vyššie si teraz o mne všetci nemyslia že nie som krava ale tupý detailistický vôl :-) Ak si myslia že som vôl...no tak dobre dobre nesklamem Vás - zajtra si hodím na FotoSlovak. – zvonec na krk a namiesto xichtíka - kravskú škrabošku, ak ma s tým nepustia do kulturáku a budem ich musieť zložiť – nechám si z batoha ako nápovedu trčať kus slamy a poznáte ma po pachu ...voniam po tráve a sene :-)
Ľuboš, keď ty to vieš tak zjednodušene popísať...
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-10-21 14:30:46
Pekná Števo, tak ako máš v popise – viacej mi pohľadovo ulahodila keď je to takto o riadny kus zďalšia a pajko je mrňavý – a naozaj pevne dúfam, že po tom mojom naozaj kratunkom komente vyššie si teraz o mne všetci nemyslia že nie som krava ale tupý detailistický vôl :-) Ak si myslia že som vôl...no tak dobre dobre nesklamem Vás - zajtra si hodím na FotoSlovak. – zvonec na krk a namiesto xichtíka - kravskú škrabošku, ak ma s tým nepustia do kulturáku a budem ich musieť zložiť – nechám si z batoha ako nápovedu trčať kus slamy a poznáte ma po pachu ...voniam po tráve a sene :-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-10-21 14:29:41
príspevok od: Stratený Stano
Model je od slova modelovať... Ja som si veru skúsil ten náklon dozadu, úprava zaberie ani nie dve minúty, a zdá sa mi to také prirodzenejšie... Len treba potom prehnúť aj lano visiace z batohu, nech visí smerom dole... Máš pravdu, aj môj pes je model...
Zas len súhlasím s Tebou....ja som si nič nesťahoval a nemodeloval, vždy si len predstavujem alebo v hlave obrázkovo konfrontujem s vlastnými pocitmi , poprípade chabými krátkodobými vlastnými dvojročnými foto skúsenosťami – to čo píšeš o ,,reči tela,, ono je to v podstate detail ale koľkokrát detaily rozhodujú o tom pravom – silnejšom či slabšom pocite z fotky. Stále sa bavíme o tom aké má kto subjektívne predstavy o tom ako foto ešte do malinkých detailov pocitovo dotiahnuť...samozrejme možno aj pre iných pokafrať. Takže táto sa mi pozdáva o kravský kuskus viacej ako včerajšia – lebo: jednak je tu tá postavička o hodne menšia a skala mohutnejšia...a také veci mám rád a vedia ma hodne dostať...stále nám takéto foto a porovnania s mohutnosťou a krásou prírody dávajú pocítiť to čo treba a musíme si všetci uvedomiť – že sme len maličké zrnká pieskové pominuteľné ..na planéte - čo nám život dala, mali by sme jej byť za to vďačný a rešpektovať ju, neznásilňovať – neničiť ju . Je nádherná a jedinečná široko ďaleko vo vesmíre – sme jej deti a pre naše deti by mala aj taká zostať. Tam vidím symboliku tejto fotky. Ale fotka má názov...výzva....a tam mi práve v tom detaile pocitovo zadrháva tá.....spomenutá reč tela. Tuna na tejto má pajko naozaj o total malinký kúúúlinček viacej bradu zdvihnutú do hora ( aspoň sa mi zdá) – to sa mi páči, to mi na tej včerajšej chýbalo aj keď ten rozdiel je total minimálny ale dá sa rozoznať......aby som to zjednodušil a nepindal ,,dlho,, .....tam na tej včerajšej sa mi viacej pozdáva ten jeho postoj, tie nohy ...si tak predstavujem takú siluetku....hlava , brada zdvihnutá hore , na pravej nohe váha a noha vyrovnaná, vystretá...ľavá o pol kroka vpred a v kolene zohnutá – medzi nimi medzierka, pravá ruka v bok a hlava hore + aby sa mu krk za hlavou nezasekával od kukania hore , bolo by prirodzenejšie a výstižnejšie žeby mal kúsok väčší odstup od skaly ...to všetko by príma korešpondovalo s názvom...výzva...aspoň myslím... mi z tohto pohľadu vidíme to čo on možno zdola nevidí , že vrchol nekončí prvým schodom ale za ním vyššie je ďalší a ďalší – nová a nová výzva. Na záver prosím pekne na vysvetlenie lebo naozaj nechcem aby si niekto myslel že som ja alebo Ty total švihnutý detailista a hľadáme tu ,,problém,, kde vlastne žiaden nie je – fotka je dobrá, páči sa mi ale ten detail malý telový a odstupový... aj to prehnutie malinké čo si spomenul - by ju myslím impaktovo umocnil o kus viac. Aby som to prirovnal k tým svojim chabým skúsenostiam a celá vec čo som tu popísal bola správne pochopená: bol som na kalvárii nitrianskej a pri hornej kaplnke, pri super oblakoch vyfarbených od zapadajúceho slnka som si fotil postavičky ako púšťajú šarkanov... .také total minimáliky .... čo ja viem vľavo dole silueta postavičky mrňavej kompletnej na horizonte postavenej, vpravo hore krííííížom celou fotkou po uhlopriečke náznak tenkého špagátiku , niekedy až akože neviditeľný a na konci – v pravom hornom rohu letiaci šarkan ––vpravo dole v dostatočnom odstupe od okraja silueta kaplny....zbytok fotky v pozadí oblaky, pprípade posledné lúče zapadajúceho slnka......Čo myslíš ktoré som si predbežne vybral na upravenie a pridanie a o ktorých ani neuvažoval?.....Tie , na ktorých silueta postavičky pozerala hlavou smerom k šarkanovi a mala smerom k nemu do neba vystretú aj ruku , poprípade úkrok jednou nohou tým smerom...siluetou telovou prehovorila - bol to náznak takého diaľkového spojenia, vzájomných vzťahov toho momentu, túžba po vzlietnutí, bolo cítiť ako šarkan do neba ťahá a ten človek sa v tom vyžíva a rozmýšľa aké by to bolo žeby ho hore uniesol .......tie kde mali ruky pri tele a vyzerali len jak človečové figúrky a tupo stáli som dal hneď bokom.....reč tela – detail čo po kvapkách umocnil impakt. A možno sa mýlim – sú to len a len moje subjektívne pocity...a t(a)eľa.fatky
 
Anena
2011-10-21 12:03:17
Zaujimavy zaber. Dobre vystihnuta malost cloveka v kontraste s velikanom prirody. Zastavit sa a porozmyslat na chvilu........viaceri by sme to mali spravit:-)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-10-21 11:23:09
príspevok od: Cyril
Dobre som sa pobavil ako by si modela steloval. Asi najviac pri zvidhnutej ruke To mi pripomenulo Tvojho psa s kvetinkami
Model je od slova modelovať... Ja som si veru skúsil ten náklon dozadu, úprava zaberie ani nie dve minúty, a zdá sa mi to také prirodzenejšie... Len treba potom prehnúť aj lano visiace z batohu, nech visí smerom dole... Máš pravdu, aj môj pes je model...
 
misodk
2011-10-21 10:32:03
skvela....
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Cyril
2011-10-21 10:25:47
príspevok od: Stratený Stano
Števo vďaka, že na nás myslíš, ale pre spätnú väzbu, ktorú máš rád, musím reagovať - orez nevyriešil naše pripomienky s Komom, chlapík furt kuká na horu ako žid na múr nárekov, je stále na tej istej pozícii čo na včerajšej foto, podľa mňa veľmi blízko... Keby mal aspoň poznateľne hlavu zdvihnutú, alebo bol hornou časťou tela prehnutý dozadu (to sa dá urobiť transformáciou) alebo ukazoval rukou smerom hore... Verím, že sa za úprimnosť a vyjaderenie názoru nebudeš hnevať a pokiaľ by áno, mám u teba pivo... .) Nasvietenie kopca bars parádne... Predstavujem si, cez diagonálu, ako stojí hore na kopci, nad tou zvislou stenou nasvietený kozorožec a sánka by bola dole (ale musel by byť asi trochen zväčšený, lebo pri reálnych mierach by ho zrejme ani nebolo vidieť...)... Neskúsiš takú fikciu...?
Dobre som sa pobavil ako by si modela steloval. Asi najviac pri zvidhnutej ruke To mi pripomenulo Tvojho psa s kvetinkami
 
stteffi
2011-10-21 10:01:41
mne saviac vidí tá včerajšia...
 
kralik_j
2011-10-21 09:09:03
pefektna fotka..


Super napad

detaily inak by som si nechal pre svoje napady a realizaciu
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-10-21 07:26:38
Števo vďaka, že na nás myslíš, ale pre spätnú väzbu, ktorú máš rád, musím reagovať - orez nevyriešil naše pripomienky s Komom, chlapík furt kuká na horu ako žid na múr nárekov, je stále na tej istej pozícii čo na včerajšej foto, podľa mňa veľmi blízko... Keby mal aspoň poznateľne hlavu zdvihnutú, alebo bol hornou časťou tela prehnutý dozadu (to sa dá urobiť transformáciou) alebo ukazoval rukou smerom hore... Verím, že sa za úprimnosť a vyjaderenie názoru nebudeš hnevať a pokiaľ by áno, mám u teba pivo... .) Nasvietenie kopca bars parádne... Predstavujem si, cez diagonálu, ako stojí hore na kopci, nad tou zvislou stenou nasvietený kozorožec a sánka by bola dole (ale musel by byť asi trochen zväčšený, lebo pri reálnych mierach by ho zrejme ani nebolo vidieť...)... Neskúsiš takú fikciu...?
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
margon
2011-10-21 07:19:08
pre mňa je táto kompozične lepšia,ako včerajšia...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
 


Technika: Canon EOS 40D, Sony Cyber-shot DSC-F828, Canon EOS 5D Mark II,

Objektívy: Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM, Canon EF 24-105mm f/4L IS USM, Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS USM,

Clona: 5
Expozícia: 1/500.00 sec
ISO: 100
Fotoaparát: Canon EOS 5D Mark II
Objektív: Canon EF 24-105mm f/4L IS USM
Ohnisko: 105 mm
Pridané: 2011-10-21 06:06:12
Na kritiku: 2011-10-21 06:06:49
Miesto:Daubenhorn nad Daubensee - kanton Wallis - Switzerland
Témy: hory, krajina, ľudia
Albumy: CH - Switzerland, Švajčiarsko, Ludia
Pre Stana Strateného a Luba Komu, iná varianta včerajšej foto, snáď im lepšie ulahodí ;-)


Podrobnejšie info k fotke, k výstupu po via ferate na zobrazený vrchol, či link na všetky fotky z tejto dvojdnovej akcie sú vo včerajšje foto.

Vopred ďakujem každému za zastavenie.