apocalypse in Povazska Bystrica

Body: 14.00    Videnia: 2089    Páči sa: 1

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
Štefan
2017-08-01 08:32:01
citujem ťa..:
"Moja prva vec tohto druhu... skor experiment a snaha naucit sa nieco nove"

Zvládol si skladačku na prvý šup, chvályhodné. K svetlám a ťieňom sa ešte len dostaneme.
Držím ti palce.
 
ordek
2011-10-31 14:17:49
príspevok od: ksindy
nerozumiem preco sa prezentujes pracou, v ktorej sa ti nechcelo dotiahnut veci do konca a z lenivosti si ju odflakol...
vsetko uz bolo vysvetlene... bol to experiment.. skusanie novej techniky.. snaha naucit sa nieco nove.. to ze si niekto vsimne, ze nie su odstranene tvrde tiene je v poriadku.. avsak potreboval som nejaku spatnu vazbu co do buducna zlepsit... a tu som viacmenej dostal.. takze pridat to na kritiku bolo v celkovom dosleku pre mna prinosom
 
ksindy
2011-10-31 14:12:53
príspevok od: ordek
no je tu vidno moju lenivost (nechcelo sa mi postavicky odstranovat) a ani tiene tych reklamnych boardov vzadu... maskovanie je tiez velmi odflaknute.... skor som chcel vediet ako to cele funguje a co to obnasa.. v buducnosti chcem do nejakeho takehoto prostredia situaovat postavy a spravit tak fotograficky portret a toto mal byt prvy schodik ... suhlasim so vsetkym co si tu napisal... dik za zastavenie
nerozumiem preco sa prezentujes pracou, v ktorej sa ti nechcelo dotiahnut veci do konca a z lenivosti si ju odflakol...
 
ksindy
2011-10-31 14:11:14
príspevok od: Pospo
Okej kedze najlepsie sa uci na vlastnych chybach tak pome na to. Technicke veci zatial opomeniem, maskovanie nie je ziadna veda to clovek musi nadrilovat. Hlavny problem celej sceny (a zaroven dovod preco to nefunguje) je svetlo. Je evidentne kde sa nachadza hlavny zdroj a aj to ze je za oblakmi. Cize z prava hora by malo ist makke rozptylene (difuzne svetlo) svetlo = minimum tienov. Na postavickach, kochlikoch a budkach je ostre svetlo zlava a na stlpoch pe istotu ziadne. Stlpy by logicky by mali byt v protisvetle, cize tmave (skoro siluety) a vrhat minimalny tien. Kompozicne mi tam chyba hlavny motiv. Jedna rozbita budova a par stpov ok, ale thats it? Nic viac? Nepotrebujes zdkadlit relitu kludne tam mozu pribudnut dalsie zhorene mrakodrapy, kudle dymu, vraky aut, trosky, cokolvek. Mozno by tomu pomohol sirzi zaber, panorama urcite zvyrazni rozsah katastrofy (a zachrani prdel pokial nemas zaujimavy hlavny motiv). Dalej, urcite nemam spojenu apokapyptcku viziu so spokojnymi navstevnikmi Kauflandu (postavicky prec, alebo ine). A posledna vec je farba. Pride mi to cele priliz do cervena. Nevravim ze cervena je zla, ale oko ze zvyknute skor na mordu, zltu a jej odtiene (idelane to tonovat lokalne a nie capnut jeden filter na cely obrazok). Trenuj, studuj, premyslal a budes raz dobry, nasiel si si super namet. Drzim palec.
v podstate s tym co si napisal suhlasim. len teda - preco by mal byt na praci iba jeden zdroj svetla? nie je to problem tejto prace (kde je zrejme, ze je to nespravne odhadnute), skor sa mi zda, ze pri kolazach (montnazach) sa to nejako automaticky ocakava. pritom staci napr popozerat klasicke obrazy (napr. olejomalby), kde je nezriedka v pozadi vytvorene prirodzene svetlo (napr. zapad slnka), pricom hlavna scena obrazu je osvetlene inym (nazvime to umelym, neprirodzenym ) zdrojom svetla..
 
PanaBeka
2011-10-30 20:02:33
tie postavicky su na tom najlepsie a vrámci tej apokalyptickej témy este pritvrdzju taku zahladenost do seba a svojich problémov( nevsimajuc co sa okolo deje ( ze su aj sami sebe zánikom . Jah odnotím za sedem vsetko aj ked isto by to bolo aj lepsie keby si nebol lenivý / ako píses / ( :
 
ordek
2011-10-29 13:10:34
príspevok od: Pospo
Okej kedze najlepsie sa uci na vlastnych chybach tak pome na to. Technicke veci zatial opomeniem, maskovanie nie je ziadna veda to clovek musi nadrilovat. Hlavny problem celej sceny (a zaroven dovod preco to nefunguje) je svetlo. Je evidentne kde sa nachadza hlavny zdroj a aj to ze je za oblakmi. Cize z prava hora by malo ist makke rozptylene (difuzne svetlo) svetlo = minimum tienov. Na postavickach, kochlikoch a budkach je ostre svetlo zlava a na stlpoch pe istotu ziadne. Stlpy by logicky by mali byt v protisvetle, cize tmave (skoro siluety) a vrhat minimalny tien. Kompozicne mi tam chyba hlavny motiv. Jedna rozbita budova a par stpov ok, ale thats it? Nic viac? Nepotrebujes zdkadlit relitu kludne tam mozu pribudnut dalsie zhorene mrakodrapy, kudle dymu, vraky aut, trosky, cokolvek. Mozno by tomu pomohol sirzi zaber, panorama urcite zvyrazni rozsah katastrofy (a zachrani prdel pokial nemas zaujimavy hlavny motiv). Dalej, urcite nemam spojenu apokapyptcku viziu so spokojnymi navstevnikmi Kauflandu (postavicky prec, alebo ine). A posledna vec je farba. Pride mi to cele priliz do cervena. Nevravim ze cervena je zla, ale oko ze zvyknute skor na mordu, zltu a jej odtiene (idelane to tonovat lokalne a nie capnut jeden filter na cely obrazok). Trenuj, studuj, premyslal a budes raz dobry, nasiel si si super namet. Drzim palec.
no je tu vidno moju lenivost (nechcelo sa mi postavicky odstranovat) a ani tiene tych reklamnych boardov vzadu... maskovanie je tiez velmi odflaknute.... skor som chcel vediet ako to cele funguje a co to obnasa.. v buducnosti chcem do nejakeho takehoto prostredia situaovat postavy a spravit tak fotograficky portret a toto mal byt prvy schodik ... suhlasim so vsetkym co si tu napisal... dik za zastavenie
 
Pospo
2011-10-29 12:25:58
Okej kedze najlepsie sa uci na vlastnych chybach tak pome na to. Technicke veci zatial opomeniem, maskovanie nie je ziadna veda to clovek musi nadrilovat. Hlavny problem celej sceny (a zaroven dovod preco to nefunguje) je svetlo. Je evidentne kde sa nachadza hlavny zdroj a aj to ze je za oblakmi. Cize z prava hora by malo ist makke rozptylene (difuzne svetlo) svetlo = minimum tienov. Na postavickach, kochlikoch a budkach je ostre svetlo zlava a na stlpoch pe istotu ziadne. Stlpy by logicky by mali byt v protisvetle, cize tmave (skoro siluety) a vrhat minimalny tien. Kompozicne mi tam chyba hlavny motiv. Jedna rozbita budova a par stpov ok, ale thats it? Nic viac? Nepotrebujes zdkadlit relitu kludne tam mozu pribudnut dalsie zhorene mrakodrapy, kudle dymu, vraky aut, trosky, cokolvek. Mozno by tomu pomohol sirzi zaber, panorama urcite zvyrazni rozsah katastrofy (a zachrani prdel pokial nemas zaujimavy hlavny motiv). Dalej, urcite nemam spojenu apokapyptcku viziu so spokojnymi navstevnikmi Kauflandu (postavicky prec, alebo ine). A posledna vec je farba. Pride mi to cele priliz do cervena. Nevravim ze cervena je zla, ale oko ze zvyknute skor na mordu, zltu a jej odtiene (idelane to tonovat lokalne a nie capnut jeden filter na cely obrazok). Trenuj, studuj, premyslal a budes raz dobry, nasiel si si super namet. Drzim palec.
 
 


Technika: Canon EOS 550D,

Objektívy: Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon EF 100mm f/2 USM,

Pridané: 2011-10-29 10:56:56
Na kritiku: 2011-10-29 10:57:21
Miesto:Povazska Bystrica
Témy: mesto, montáž / koláž
Moja prva vec tohto druhu... skor experiment a snaha naucit sa nieco nove