Čože to tam za kopcom?

Body: 220.00    Videnia: 2331    Páči sa: 2

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
gastiv
2011-11-24 18:40:42
No tymi farbami nevyzera velmi prirodzene,ale nieje to ani prehnane.
Foto patri urcite na stenu.
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-24 18:36:11
príspevok od: gastiv
Respekt, Farby ,spracovanie,no nieje tam jedina chybicka pre mna. Dik za ukazanie
Vďaka za zastavenie a pochvalné slová... Bol som zvedavý na názory a vidím, že časť divákov má radšej farebnosť... možno na to majú vplyv i tie zahmlené dni...
 
gastiv
2011-11-24 18:27:57
Respekt, Farby ,spracovanie,no nieje tam jedina chybicka pre mna. Dik za ukazanie
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
kulkovsky
2011-11-22 20:34:08
mn sa tiež ovela viac páči táto verzia ako pôvodná neopravená.
 
ariel 7
2011-11-20 14:53:49
no veď preto...
nejaký si bol rozkokošený
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-20 14:49:34
príspevok od: ariel 7
neprehnal si to malinko s farbičkami? :-)
Ahoj, prehnal som, prehnal, uvádzam to aj v popise... finálna verzia je už hádam ok, pomohli komentáre a pripomienky... Vďaka za kuk a otázočku...
 
ariel 7
2011-11-20 14:45:04
neprehnal si to malinko s farbičkami? :-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
Dedo
2011-11-19 19:26:20
jednoduché, pekné, zaujímavé
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
sunajn
2011-11-17 09:50:10
príspevok od: Stratený Stano
Už som celý potešený prestal veriť, že si to niekto všimne...
Darmo. Lajdácka robota sa nevypláca
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-17 08:03:09
príspevok od: sunajn
Ha! Lajdácka robota! Druhý stĺpik v ohrade si zabudol nafarbiť.
Už som celý potešený prestal veriť, že si to niekto všimne...
 
sunajn
2011-11-16 22:48:18
Ha! Lajdácka robota! Druhý stĺpik v ohrade si zabudol nafarbiť.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Dominik
2011-11-14 10:21:03
experiment sa vydaril ;-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-13 16:41:41
príspevok od: fotografik
To by mala byť pýcha Slovenska :) Stanko, si asi najväčší propagátor Tatier .
Vilko, možno veľmi častý, ale najväčší určite nie...
 
fotografik
2011-11-13 11:11:27
To by mala byť pýcha Slovenska :) Stanko, si asi najväčší propagátor Tatier .
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
LK1961
2011-11-12 19:44:52
trochu stmaviť
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-12 16:49:38
Ďakujem ešte raz všetkým za názory, ako uvádzam aj v popise, je to bláznivá úprava, tak nakoniec použijem z tejto foto ružové kopce, zvyšok z pôvodnej, pohrám sa so saturáciou... Vďaka...
 
Nico 1
2011-11-12 10:56:26
Pekná práca!!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Megapixel
2011-11-11 23:12:51
Neviem, ci si si to vsimol, ze saturacia travy okolo stromu, ktory je v pozadi je vacsia ako saturacia travy dalej od toho stromu pri okraji fotografie. Inak velmi pekne.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
JaroD.
2011-11-11 20:13:56
Sústredil by som svoju pozornosť na tmavú tonalitu vrátane oblohy a podstatné stiahnutie saturácie s tým, že naopak štíty by som podstatne viac oživil. Mne sa zdá, že pozornosť si prirodzene pýta pohľad na oranžovo ožiarené vrcholky.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-11-11 19:55:15
známa to už trstina tatranská :-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
brehulka
2011-11-11 15:30:07
príspevok od: Stratený Stano
Doba je už taká, pokrok napreduje... Pokiaľ nevedia, na ten váš bicyklík sa dá kúpiť motorček a nemuseli by krútiť... neboli by už celkom cyklistka, ale v cieli by boli rýchlejšie a pohodlnejšie...
Poradím chlapcom z Tour de France. Už len, či im to prejde cez jury.
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-11 15:11:47
príspevok od: bikemartin
"s pootočením o 180 stupňov"..."Nepoužívam presuny kopcov".... Ak prehodíš Tatry zo západného obzoru na východný, tak to fakt nie je presun kopcov....
Súhlasím, protirečím si, ale moja úvaha bola zameraná na všeobecnú tvorbu, toto je dvojexpozícia priamo v teréne a nie presun doma v PC... možno mylne, ale pokladám to za rozdiel...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-11 15:07:39
príspevok od: brehulka
Tak, tak, dobre píšete pán kolega. ,,...foťák to 100 percentne nedokáže ... Veru, to dokáže len pán fotograf. Nuž a v tejto dobe ho dobiehajú ,,znalci,, Adobe a pod. softwérov.
Doba je už taká, pokrok napreduje... Pokiaľ nevedia, na ten váš bicyklík sa dá kúpiť motorček a nemuseli by krútiť... neboli by už celkom cyklistka, ale v cieli by boli rýchlejšie a pohodlnejšie...
 
MatusM
2011-11-11 14:13:49
Línie, farby, vrstvy, tajomstvo, má všetko táto fotka. Krása.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
brehulka
2011-11-11 13:41:26
príspevok od: Stratený Stano
Si prvý, kto sa rozhodol debatovať o realite a montáži, čomu som rád... Najprv vysvetlenie - je to fotené z jedného miesta v tej istej chvíli, ale dvojexpozične do jedného záberu s pootočením o 180 stupňov. Išlo to, lebo Tatry sú schované za takmer takým istým profilom kopca, aký je ten oproti... Dokonca som si ten profil kopca vyznačil na displeji foťáku fixkou, aby sa mi ľahšie dopasovávalo...
Takže ak by sa tam niekto rozhodol ísť, uvidí to i to, len musí hlavou krútiť...

Čo sa týka reálneho zachytenia pohľadu na krajinu, tak toho nie som veľký prívrženec, jednak preto, že foťák to 100 percentne nedokáže a aj preto, že vo svojej fantázii a svojim cítením jej viem v ére digitálneho zachytenia a spracovania vtlačiť svoje videnie a tým takúto foto odlíšiť od tých, ktoré z daného miesta nafotili iní... Ale vidiac, nielen na našich, ale i na zahraničných serveroch, že podobne zmýšľa množstvo fotografov, tak nemám preto nejaké výčitky svedomia... Oni tie úpravy spočívajú hlavne v oblasti farieb, lokálneho nasvietenia a retuši zbytočností, gro práce sa snažím odviesť v teréne. Nepoužívam presuny kopcov, dokresľovanie stromov a až na malé výnimky ani výmeny oblohy...

Myslím, že kľudne môžem uvádzať aj GPS súradnice svojich záberov a návštevníci týchto miest nebudú podvedení, možno len sklamaní, že to tam nevyzerá tak pekne ako na fotke...
Tak, tak, dobre píšete pán kolega. ,,...foťák to 100 percentne nedokáže ... Veru, to dokáže len pán fotograf. Nuž a v tejto dobe ho dobiehajú ,,znalci,, Adobe a pod. softwérov.
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-11 13:36:43
príspevok od: Koma
chcel som Ti napísať..že keď sú také slabunko viditeľné že by som ich pravdepodobne dal preč....že či by nebolo dobré a fotke neprospelo jemne málinko ich zvýrazniť ...jemne aby ich bolo kúsok malý lepšie vidno .....tak aby zase nerušili a nepriťahovali zrak.
Pre mňa je dôležité v prvom rade to, čo vidieť na veľkej fotke, t.j. od formátu A4 vyššie. A tlačím všetky svoje fotky, už len na barytový papier a je to iné pozeranie ako tu na monitore. Podebatujeme nad fotkou...
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-11-11 13:32:26
príspevok od: Stratený Stano
Tak a konečne si ich niekto všimol a ja si môžem s tým niekym o tých stĺpikoch fundovane podebatovať... Je mi to celkom jasné a chápem to, kravička voľnosť milujúca, aké pohnútky vás viedli k túžbe po ich odstránení, ale medzi stĺpikmi neboli drôty, ináč by som samozrejme okamžite ich dal preč...
Fakt vážne, schválne som ich tam nechal ako taký prvok prepájajúci jeden spodný záber a druhý horný z iného smeru. Na väčšej foto to lepšie vidieť a pokladám ich za čosi, čo tak trochu zmätie diváka, ktorý by chcel uvažovať nad spájaním a montážou. Lebo hladký horizont je charakteristický pre rýchle montáže...
chcel som Ti napísať..že keď sú také slabunko viditeľné že by som ich pravdepodobne dal preč....že či by nebolo dobré a fotke neprospelo jemne málinko ich zvýrazniť ...jemne aby ich bolo kúsok malý lepšie vidno .....tak aby zase nerušili a nepriťahovali zrak.
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-11 13:25:29
príspevok od: Koma
Pravdepodobne by som zvolil variantu farebnú niekde na polceste medzi nimi dvoma...kúúsek malý bližšie k tamtej ,,mdlej,,.....toto by si zaiste kúpil nejaký kubánsky turista....mal by tam kus Slovenska a ešte ako kukám dole aj fajnové kubánske cigáááry :) ....malý detailík pán kolega , ale je naozaj len subjektívny...ja sa pasiem rada po voľnej krajine tak tie stĺpiky nebadané vpravo na horizonte by som retušla.....nemám rada ohrady...
Tak a konečne si ich niekto všimol a ja si môžem s tým niekym o tých stĺpikoch fundovane podebatovať... Je mi to celkom jasné a chápem to, kravička voľnosť milujúca, aké pohnútky vás viedli k túžbe po ich odstránení, ale medzi stĺpikmi neboli drôty, ináč by som samozrejme okamžite ich dal preč...
Fakt vážne, schválne som ich tam nechal ako taký prvok prepájajúci jeden spodný záber a druhý horný z iného smeru. Na väčšej foto to lepšie vidieť a pokladám ich za čosi, čo tak trochu zmätie diváka, ktorý by chcel uvažovať nad spájaním a montážou. Lebo hladký horizont je charakteristický pre rýchle montáže...
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-11-11 13:14:49
Pravdepodobne by som zvolil variantu farebnú niekde na polceste medzi nimi dvoma...kúúsek malý bližšie k tamtej ,,mdlej,,.....toto by si zaiste kúpil nejaký kubánsky turista....mal by tam kus Slovenska a ešte ako kukám dole aj fajnové kubánske cigáááry :) ....malý detailík pán kolega , ale je naozaj len subjektívny...ja sa pasiem rada po voľnej krajine tak tie stĺpiky nebadané vpravo na horizonte by som retušla.....nemám rada ohrady...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-11 12:56:41
príspevok od: ksindy
povodna (bez uprav) oslovila viac..skoda dotyku stromu a horizontu.
Nie je tam dotyk, je tam úmyselný presah, i keď nie veľký a myšlienka bola taká, že strom vykukuje ponad kopec, že čo to tam za kopcom...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-11 12:55:07
príspevok od: bikemartin
"s pootočením o 180 stupňov"..."Nepoužívam presuny kopcov".... Ak prehodíš Tatry zo západného obzoru na východný, tak to fakt nie je presun kopcov....
Je to na jednom zábere a je to zo severu na juh... a ako uvádzam, je to experiment... pri experimente sa môže experimentovať...
 
Michal Bumbera
2011-11-11 12:45:51
farby v pohode, az na kopec priamo za stromom, tam ta zelena riadne usla...
 
ksindy
2011-11-11 12:24:22
povodna (bez uprav) oslovila viac..skoda dotyku stromu a horizontu.
 
bikemartin
2011-11-11 11:57:29
príspevok od: Stratený Stano
Si prvý, kto sa rozhodol debatovať o realite a montáži, čomu som rád... Najprv vysvetlenie - je to fotené z jedného miesta v tej istej chvíli, ale dvojexpozične do jedného záberu s pootočením o 180 stupňov. Išlo to, lebo Tatry sú schované za takmer takým istým profilom kopca, aký je ten oproti... Dokonca som si ten profil kopca vyznačil na displeji foťáku fixkou, aby sa mi ľahšie dopasovávalo...
Takže ak by sa tam niekto rozhodol ísť, uvidí to i to, len musí hlavou krútiť...

Čo sa týka reálneho zachytenia pohľadu na krajinu, tak toho nie som veľký prívrženec, jednak preto, že foťák to 100 percentne nedokáže a aj preto, že vo svojej fantázii a svojim cítením jej viem v ére digitálneho zachytenia a spracovania vtlačiť svoje videnie a tým takúto foto odlíšiť od tých, ktoré z daného miesta nafotili iní... Ale vidiac, nielen na našich, ale i na zahraničných serveroch, že podobne zmýšľa množstvo fotografov, tak nemám preto nejaké výčitky svedomia... Oni tie úpravy spočívajú hlavne v oblasti farieb, lokálneho nasvietenia a retuši zbytočností, gro práce sa snažím odviesť v teréne. Nepoužívam presuny kopcov, dokresľovanie stromov a až na malé výnimky ani výmeny oblohy...

Myslím, že kľudne môžem uvádzať aj GPS súradnice svojich záberov a návštevníci týchto miest nebudú podvedení, možno len sklamaní, že to tam nevyzerá tak pekne ako na fotke...
"s pootočením o 180 stupňov"..."Nepoužívam presuny kopcov".... Ak prehodíš Tatry zo západného obzoru na východný, tak to fakt nie je presun kopcov....
 
michal_b
2011-11-11 10:15:01
Mne osobne by vyhovovalo farebné podanie niekde medzi. Ale je aj dôležité na akom monitore sa na fotku pozeráš. Či na kvalitnom napr. Eize alebo nejakom kancelárskej sr****.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-11 08:06:37
príspevok od: rbr69
Stano neviem ako vnimat jarno zltozelene pole s tymi Tatrami, ci to je jesenna alebo "ino-rocna" ... pri tolkych upravach a experimentoch by som mozno ako prvy krok zvolil otocenie obrazu a komponovanie osamoteneho stromu do oblasti bozskej proporcie golden ratio ... ta predtym je prirodzenejsia, i ked som sa tam docital nieco o montazach Tatier? ... no ja to miesto nepoznam, je na Tebe, co nam tu ponukas alebo aku "realitu" predsuvas ... kludne to zozerem aj s hacikom, len keby si musel davat ku krajinke aj GPS, tak mnohi, co sa tam vyberu podla niektorych takychto tipov, by sa mohli aj sklamat / mozno nastvat a citit sa podvedeny ... ale je to o vnimani fotografie ci ako zachytavania reality, momentu alebo postprocesu
Si prvý, kto sa rozhodol debatovať o realite a montáži, čomu som rád... Najprv vysvetlenie - je to fotené z jedného miesta v tej istej chvíli, ale dvojexpozične do jedného záberu s pootočením o 180 stupňov. Išlo to, lebo Tatry sú schované za takmer takým istým profilom kopca, aký je ten oproti... Dokonca som si ten profil kopca vyznačil na displeji foťáku fixkou, aby sa mi ľahšie dopasovávalo...
Takže ak by sa tam niekto rozhodol ísť, uvidí to i to, len musí hlavou krútiť...

Čo sa týka reálneho zachytenia pohľadu na krajinu, tak toho nie som veľký prívrženec, jednak preto, že foťák to 100 percentne nedokáže a aj preto, že vo svojej fantázii a svojim cítením jej viem v ére digitálneho zachytenia a spracovania vtlačiť svoje videnie a tým takúto foto odlíšiť od tých, ktoré z daného miesta nafotili iní... Ale vidiac, nielen na našich, ale i na zahraničných serveroch, že podobne zmýšľa množstvo fotografov, tak nemám preto nejaké výčitky svedomia... Oni tie úpravy spočívajú hlavne v oblasti farieb, lokálneho nasvietenia a retuši zbytočností, gro práce sa snažím odviesť v teréne. Nepoužívam presuny kopcov, dokresľovanie stromov a až na malé výnimky ani výmeny oblohy...

Myslím, že kľudne môžem uvádzať aj GPS súradnice svojich záberov a návštevníci týchto miest nebudú podvedení, možno len sklamaní, že to tam nevyzerá tak pekne ako na fotke...
 
rbr69
2011-11-11 07:43:36
Stano neviem ako vnimat jarno zltozelene pole s tymi Tatrami, ci to je jesenna alebo "ino-rocna" ... pri tolkych upravach a experimentoch by som mozno ako prvy krok zvolil otocenie obrazu a komponovanie osamoteneho stromu do oblasti bozskej proporcie golden ratio ... ta predtym je prirodzenejsia, i ked som sa tam docital nieco o montazach Tatier? ... no ja to miesto nepoznam, je na Tebe, co nam tu ponukas alebo aku "realitu" predsuvas ... kludne to zozerem aj s hacikom, len keby si musel davat ku krajinke aj GPS, tak mnohi, co sa tam vyberu podla niektorych takychto tipov, by sa mohli aj sklamat / mozno nastvat a citit sa podvedeny ... ale je to o vnimani fotografie ci ako zachytavania reality, momentu alebo postprocesu
 
milanF
2011-11-11 07:15:04
+++
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Matt83
ocenenie redakciou 2011-11-11 01:04:20
ta prva sa mi viac paci
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 5.67
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-10 22:45:51
Vďaka vám ľudkovia za prejavené názory, už viem ako na to, pomohli ste mi v rozhodovaní...
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2011-11-10 22:37:25
paci sa ako si to posunul :) ako ked maliar s "p" a "s" maluje :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Anena
2011-11-10 22:23:27
Prijemny a pekny zaber.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-10 22:17:44
príspevok od: walde
Stano pekné to je, táto viac ide v ústrety portálovému vkusu, pre mňa najmä hory viac do ružova sú podľa môjho gusta :)
Som rád vašim názorom, Tatry do ružova, to je aj moja slabosť a pri výslednej úprave budem na to myslieť... Dík, Vlado...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-10 22:16:06
príspevok od: petrus 1
Stano, ja by som tak niečo medzi tými dvoma :-) obloha sa mi tu páči, ale ten strom už má veľa farby. tak zlatá stredná cesta. :-)
Tak, tak, Peter, zajtra na tom popracujem, aj ja som toho názoru...
 
walde
ocenenie redakciou 2011-11-10 22:08:47
Stano pekné to je, táto viac ide v ústrety portálovému vkusu, pre mňa najmä hory viac do ružova sú podľa môjho gusta :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
svobi
2011-11-10 21:13:00
tatry ak sa nemilim :) pekna fotka paci sa mi
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Ajfel
2011-11-10 21:07:49
páči :-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2011-11-10 20:06:19
Včera som napísal koment pod prvú verziu a vidím, že nepribudol tam...neviem, či som to zle odklikol, či to zdochlo nejak počas odosielania, ale ma to vytočilo, bo dosť som popísal.. Ale ako pointu som videl aj prevod do BW, som si to vedel pri nej predstaviť, ale dnes, pri saturovanejšej už nem mám taký istý pohľad, popísal som aj o tom, aký zaujímavý nápad, je to takto kompozične prispôsobiť, stále hútam nad stromom a Tatrami, ako to kompozične sedí. Pekný pohľad s nakomponovaným rákosím v popredí
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
petrus 1
2011-11-10 20:04:57
Stano, ja by som tak niečo medzi tými dvoma :-) obloha sa mi tu páči, ale ten strom už má veľa farby. tak zlatá stredná cesta. :-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
Dodo PO
2011-11-10 19:58:54
príspevok od: Dodo PO
No jo, som si neuvedomujem v akom smogu tu žijeme. Chodíme po uliciach, občas poniektorí vylezú do hôr, ale furt sme v strednej Európe, zamorenej. Pred nedávnom som vyliezol na kopec oproti sídlisku, … bol som prekvapený v akom skleníku to žijeme. Nad mestom, sídliskom ako keby niekto rozprestrel fóliu, … keď si dole, ani to človek nezbadá.
... dočista som sa domotal "neuvedomil"
 
Dodo PO
2011-11-10 19:57:34
príspevok od: Stratený Stano
Ahoj Dodo, pozrel som si tú foto a dovolím si tvrdiť, že veľmi podobne by som takú vedel i ja spracovať... len sa dostať k takej scéne... Nedávno som bol na jednej debate s cestovateľom po severných končinách zemegule a bol som užasnutý z tých oblôh, ktoré tam nafotil... u nás som nič podobné nevidel... Raz darmo, základom dobrej foto je dobrý základ...
No jo, som si neuvedomujem v akom smogu tu žijeme. Chodíme po uliciach, občas poniektorí vylezú do hôr, ale furt sme v strednej Európe, zamorenej. Pred nedávnom som vyliezol na kopec oproti sídlisku, … bol som prekvapený v akom skleníku to žijeme. Nad mestom, sídliskom ako keby niekto rozprestrel fóliu, … keď si dole, ani to človek nezbadá.
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-10 19:46:48
príspevok od: Dodo PO
Zdravím Stando, obloha sa mi páči, spodok - rákosie, strom sa mi vidia už prefarbičkované a tuším šumivé. Teda, k pôvodnej verzii by som priradil s jemným prechodom na horizonte, novú oblohu. Môj laický pohľad spoza notebúka.
PS: Pozerám https://www.500px.com/photo/3018246 a žasnem nad tou oblohou. Neviem ako to robí (farby, hĺbka, priestor). Žeby Full Frame?
Ahoj Dodo, pozrel som si tú foto a dovolím si tvrdiť, že veľmi podobne by som takú vedel i ja spracovať... len sa dostať k takej scéne... Nedávno som bol na jednej debate s cestovateľom po severných končinách zemegule a bol som užasnutý z tých oblôh, ktoré tam nafotil... u nás som nič podobné nevidel... Raz darmo, základom dobrej foto je dobrý základ...
 
Dodo PO
2011-11-10 19:40:49
Zdravím Stando, obloha sa mi páči, spodok - rákosie, strom sa mi vidia už prefarbičkované a tuším šumivé. Teda, k pôvodnej verzii by som priradil s jemným prechodom na horizonte, novú oblohu. Môj laický pohľad spoza notebúka.
PS: Pozerám https://www.500px.com/photo/3018246 a žasnem nad tou oblohou. Neviem ako to robí (farby, hĺbka, priestor). Žeby Full Frame?
 
daniela-4
2011-11-10 19:25:41
aaa,mne sa aj tato velmi paci...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Karolína
2011-11-10 18:10:28
Táto sa mi páči, sú krásne farby, parádny pohľad...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-10 17:27:08
príspevok od: transporti686
ja by som si kúpil tú pôvodnu ale aby som to napísal jasne, na tej pôvodnej by kapánek viac farby mohlo byť, táto je pre mňa prehnaná, páčilo sa mi, že doteraz si si držal líniu toho, že fotky si robil bez príkrej zelenej a vyzeralo tak po tvojom a tie farby neboli presaturované. No boli tu aj ostrejšie farebnosti ako je toto a ako to ľudia žrali.........
Vďaka za názor, celkom iste ho zohľadním pri finálnej úprave, ktorá pôjde na tlač...
 
transporti686
2011-11-10 17:24:41
príspevok od: Stratený Stano
Tak aby som začal pripravovať objednávkové formuláre...
ja by som si kúpil tú pôvodnu ale aby som to napísal jasne, na tej pôvodnej by kapánek viac farby mohlo byť, táto je pre mňa prehnaná, páčilo sa mi, že doteraz si si držal líniu toho, že fotky si robil bez príkrej zelenej a vyzeralo tak po tvojom a tie farby neboli presaturované. No boli tu aj ostrejšie farebnosti ako je toto a ako to ľudia žrali.........
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-10 17:22:31
príspevok od: lochnes
Hmmm nie je ? Tak potom parádna práca s prechodovým filtrom a dobre svetelne zvládnutý spodok... farby krásne...miesto duplom...
He, ani prechodový filter som nemal... nemám taký... Ide fakt len o to rozvrstvenie, farebnú úpravu a potom zvládnuť zloženie a prechody, na tomto som sa dnes sa niečo podučil...
 
lochnes
2011-11-10 17:18:38
príspevok od: Stratený Stano
Nie, nie je to HDR, rozvrstvoval som to na 4 vrstvy a každú upravoval farebne zvlášť...
Hmmm nie je ? Tak potom parádna práca s prechodovým filtrom a dobre svetelne zvládnutý spodok... farby krásne...miesto duplom...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-10 17:16:46
príspevok od: transporti686
s týmto pohladom na vec s tebou súhlasím, tak to ti môžem rovno povedať, že určite si kúpia túto, veď táto ma predsa krajšie farbičky
Tak aby som začal pripravovať objednávkové formuláre...
 
transporti686
2011-11-10 17:10:02
príspevok od: Stratený Stano
Uvidím, čo povedia diváci, sú to potencionálni kupci...
s týmto pohladom na vec s tebou súhlasím, tak to ti môžem rovno povedať, že určite si kúpia túto, veď táto ma predsa krajšie farbičky
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-10 17:06:16
príspevok od: transporti686
Fotky som si porovnal. Čo k tomu napísať? Snáď nezačneš všade používať oteplovák a sypať tomu v PP, možno sa potom začleníš k väčšine farby sú tu dosť razantné
Uvidím, čo povedia diváci, sú to potencionálni kupci...
 
transporti686
2011-11-10 17:02:10
Fotky som si porovnal. Čo k tomu napísať? Snáď nezačneš všade používať oteplovák a sypať tomu v PP, možno sa potom začleníš k väčšine farby sú tu dosť razantné
 
stteffi
2011-11-10 17:00:48
no táto sa mi vidí viac...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Ivan .
2011-11-10 16:44:01
Toto je Tvoja myslím fotka .
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-10 16:43:55
príspevok od: lochnes
Dosť ľúbivé... ale myslím že to je HDR... no neprekáza...
Nie, nie je to HDR, rozvrstvoval som to na 4 vrstvy a každú upravoval farebne zvlášť...
 
lochnes
2011-11-10 16:41:17
Dosť ľúbivé... ale myslím že to je HDR... no neprekáza...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-10 16:29:17
Ak by ste chceli niekto porovnať so včerajšou, tak tu je link, aby ste sa nemuseli preklikávať...
www.ephoto.sk/uzivatel/strateny/fotografie/242772/coze-to-tam-za-kopcom/
 
 


Technika: Nikon D300, Hasselblad 501C, Pentacon Six TL,

Objektívy: Nikkor 18-200mm F/3.5-5.6g IF-ED AF-S DX VR, Carl Zeiss Planar T* 80, F2.8 C, Carl Zeiss Biometar 2,8/80mm, Carl Zeiss Biometar 2,8/120,

Clona: 14
Expozícia: 1/100 a 1/400 sec
ISO: 100
Fotoaparát: Nikon D300
Objektív: Nikkor 18-200mm F/3.5-5.6g IF-ED AF-S DX VR
Ohnisko: 24
Pridané: 2011-11-10 16:23:34
Na kritiku: 2011-11-10 16:23:56
Miesto:Vrbov
Témy: experiment, hory, krajina
Albumy: Krajina
Včera som tu mal túto foto, ktorá bola na vkus mnohých málo farebná. Tak dnes pridávam upravenú o naliate farby, je to trochu bláznivá úprava, ale som zvedavý na názor...

Ináč, nie je zlé sa takto pohrať, človek sa naučí a vyskúša si kadečo nové...
Ďalšie fotografie z albumu